• Lid sinds 28 juli 2022

Asia

Lieve Sophie

Thuis bij Fien

Wijchen

De Cirkel heeft nog geen foto toegevoegd

1. De Cirkel's profielfoto
    De Cirkel heeft een recensie geschreven voor Asia
    Chinees-Indisch Wijchen

Zoals altijd weer prima gegeten. Kwaliteit is erg goed, evenals de bediening. Prijzen van de drank zijn wel erg hoog geworden.

2. De Cirkel's profielfoto
    De Cirkel heeft een recensie geschreven voor Lieve Sophie

Prima eten, goede bediening. Komen hier vaker terug!

3. De Cirkel's profielfoto
    De Cirkel heeft een recensie geschreven voor Thuis bij Fien
    Internationaal Wijchen

Wij zijn zaterdag 23 juli 2022 met 24 Wijchense vrijwilligers van De Cirkel bij 'Thuis bij Fien' geweest. Wij hadden een aantal weken van te voren gereserveerd en aangegeven dat we met 20 tot 25 personen zouden komen om 13.00h en weer rond 14.30h zouden vertrekken. We zouden starten met koffie/ thee met eigen gebak van Fien (keuze uit 2 soorten, dat was prima voor ons) en vervolgens een aantal drankjes zouden nuttigen.

We namen plaats in de achtertuin en dat was prima. Vervolgens is er koffie en thee besteld en het gebak gekozen. Maar na 2 rondjes koffie was het gebak er nog steeds niet en hebben de meesten het gebak pas bij een glas bier of i.d. gekregen. Het appelgebak was warm aan de buitenzijde en koud van binnen. Het viel ook uit elkaar en kwam duidelijk uit de vriezer. De verhouding van kwaliteit en prijs was niet goed. We hebben een aantal keren vervolgens moeten vragen of de bestelling opgenomen kon worden. Totaal gezien was het geen goede ervaring. We hebben eerst onze bevindingen per email voorgelegd. Er kunnen altijd omstandigheden zijn geweest waardoor het anders is gelopen dan verwacht. Maar de reactie was dat er navraag gedaan zou worden. En niets meer gehoord. Jammer, jammer!

Wij en de Wijchense vrijwilligers zullen hier in ieder geval niet meer komen.

2,4
  4. De Cirkel's profielfoto