Lieve Sophie in Wijchen

Een knusse plek met een ontspannen sfeer

nog geen rating

Eten & drinken -
Sfeer -
Service -
Prijs / kwaliteit -

Fans

Word de eerste fan van Lieve Sophie!

• ma 11:00 - 21:00
  • di 11:00 - 21:00
  • wo 11:00 - 21:00
  • do 11:00 - 21:00
  • vr 10:00 - 21:00
  • za 10:00 - 21:00
  • zo 11:00 - 21:00

Welkom bij Lunch & Diner Café Lieve Sophie - Restaurant Wijchen

Welkom bij Lieve Sophie. Dé plek in Wijchen waar je met de héle familie geniet. Een knusse plek met een ontspannen sfeer. Waar jong en oud wordt verwend met een (h)eerlijke lunch, diner of wat lekkers te drinken. Binnen, op ons terras of in onze tuin. Met volop speelgelegenheid voor kinderen. Waar je gastvrijheid en gezelligheid vindt met een Lieve Lach!

Onze eigen Lieve Sophie familie zorgt dat je niets tekort komt bij ons. Lieve Sophie heeft een uitgebreide menukaart voor lunch en diner die per seizoen wisselt. We serveren Europese, Aziatische en vegetarische gerechten. Onze ingrediënten zijn altijd vers en we kopen deze zoveel mogelijk bij onze Lieve Sophie Leveranciers uit Wijchen en omgeving. En wil je gewoon wat komen drinken? Geniet dan van onze zorgvuldig samengestelde wijn-bierselectie.

Heb je iets te vieren en wil je met een groter gezelschap komen? Ook dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Foto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in WijchenFoto van Lieve Sophie in Wijchen

Overnachten
Hotels in de buurt »