Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

1. Rommens

2. IJssalon Weert

Na het winkelen voor de eerste keer onweerstaanbaar lekkere ijssoorten gegeten in een prachtig en keurige salon en met uiterst vriendelijk bedienende medewerkers!
    Werkelijk een echte aanrader!

3. Toos Kneepkens

Gisteren met tien collega's een super lunch gehad in deze prachtige zaak. Tommy en personeel bedankt. Wij hebben genoten. Zeer gastvrije zaak, alles was top verzorgd. Bediening, prijs, kwaliteit. Een aanrader.

4. Na een enkele slechte ervaring nog eens geweest.
    De friet is buiten gewoon ellendig de snacks hebben ook zo iets van .... Het is wel een service dat men zegt wat men mee krijgt anders kun je de bamiblok niet onderscheiden van de viandel qua smaak. Bbbrrr hier gaan we de volgende keer voorbij.

1,8
  5. Best goede friet, voor even snel te eten is het oké. Voor sfeer moet je er niet zijn, hygiëne dat kent met hier niet echt.

6. De Wintersportgroep

Grieks eten heeft voor ons een nieuwe dimensie gekregen vanavond!
    Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere gerecht, stuk voor stuk waren de gerechten een ware sensatie voor de tong. Alles werd vol enthousiasme en passie geserveerd door een rasechte Griekse gastdame.
    Graag tot een volgende keer!

7. Nederlands Weert

Aleksandra Blaszyk

Heerlijk gegeten, goed ontvangen. Heel prettige sfeer, kom zeker nog eens terug.

8. Wij hebben hier echt een geweldige eet ervaring gehad! We kozen voor de table dining en het was echt ongelofelijk lekker! De gerechtjes waren heel divers maar allemaal echt verfijnd van smaak, de bediening is heel attent en vriendelijk en de sfeer is ongedwongen en vriendelijk. We hebben er van genoten en komen graag terug. Aanrader!

9. Goed eten, goede sfeer, maar de bediening had meer oog en tijd voor een groot gezelschap wat er in de zaak was. Moesten lang wachten als we wat te drinken bestelde.

10. Een warm en koud buffet voor 28 personen laten bezorgen zag er goed uit en smaak was prima ook de prijs was betaalbaar. Stille wenk: volgende keer bestek hoesjes meeleveren meteen reclame.

11. Lekker rustig, gezellig personeel ook de eigenaar (hier praat men met de klant). De koffie is prima verzorgd net iets meer als op andere plaatsen. De soep is zeer voldoende en goed. De biertjes en wijntjes worden netjes verzorgd en zijn ook oké. Het eten is prima.
    Kortom hier heb je normale prijzen en prima hoeveelheden.

12. Vandaag lekker wezen eten bij Rhodos, het is een klein en gezellig restaurantje!
    We kregen alles mooi geserveerd, goede bediening!
    Je proeft echt een lekker smaak van de giros van Livar. Top kwaliteit!

13. Internationaal Weert

Het was een gezellige avond. Voor we het in de gaten hadden was het eigenlijk al sluitingstijd! Maar zoals Archie zegt; geeft niet lekker chill toch. We vonden het fijn dat alles wat we hadden besteld van te voren werd uitgelegd wat er in zat. Ook weer eens wat anders dan het standaard menu in vele restaurants! Mooi en aantrekkelijk opgediend. Voor herhaling vatbaar.

14. Vanavond heerlijk diner for 2. Het was gewoon heerlijk en gezellig. De sfeer was prima ontspannen gezellig. Helemaal top.

15. Afgelopen zondag zijn wij bij Grieks restaurant Rhodos geweest. Een vriendin van ons was jarig. Op deze dag hadden wij een speciale kaart, met 5 gangen menu. Menu van voor tot hoofd gerecht we hebben erg lekker gegeten bij deze Griek, dat hebben we nog nooit gehad bij een sterren restaurant.

Eigenaar van het restaurant is kok. Het eten is niet alleen lekker maar ook van goede kwaliteit (livar vlees). Het gerecht is een waar kunstwerk op je bord. Een klein minpuntje is dat je zonder reserveren vaak geen plek hebt.

Een dikke tien voor dit restaurant, want zo een restaurant vind je zelden. Bediening is vlug en top maar belangrijker nog, erg vriendelijk. We komen zeker nog een keer terug bij dit restaurant.

Tot de volgende keer

16. Het eten was behoorlijk veel, en het was lekker. Vriendelijke gasten die er werken. En het is schoon binnen.

17. Heerlijk gegeten en zo een vriendelijke bediening Sjappoo. Bedankt voor de gezellige avond!!!! Komen zeker nog eens terug

18. Zeer goede prijs kwaliteit. Heerlijk gegeten, prima bediening. Maar vooral het eten was zeer bijzonder, geen doorsnee salade als bijgerecht maar met veel zorg bereid en heerlijke dressing!

19. Kleine eetwaren Weert

Michael Greim

Hallo,

Leuke winkel en je kan er ook eten en drinken. Nasi met halal kip is heerlijk!!

20. Enthousiaste eigenaren. Staan nog garant voor een heerlijk frietje met snack.
    Tegenwoordig is het achter op t terras comfortabel zitten, zelfs in de winter!

Inge en Ralf hebben het goed voor elkaar!

21. Heerlijk gegeten, genoeg keuze.

Service was heel goed. Personeel is vlug en erg vriendelijk.

Bij het verlaten van het restaurant was ik mijn sjaal vergeten. Ik woon niet in de buurt en ze hebben deze kosteloos opgestuurd! Top!

22. Internationaal Weert

Heerlijk gegeten bij Archie en zijn team, de sfeer was caribisch, lekker chillen. Het eten is uit de kunst, alle smaken komen lekker bij elkaar, alles past. En voor de prijs hoef je het niet te laten. Gezellige avond in knusse ambiance.

23. We hebben fan-tas-tisch goed gegeten, en de service was hartverwarmend!
    De tonijnsalade was zeer goed verzorgd, vers en smakelijk. De voorgerechten, waaronder de Tzaziki, boven alle verwachtingen. Alles smaakte puur, en was kraakvers. Echt een aanrader!!

24. Zijn hier met z'n 5-en wezen eten. Begonnen met beide voorgerechten van stokbrood à €4,50. Stokbrood met kruidenboter e.d. was prima alleen het knoflookbrood was erg duur, kregen 4 sneetjes terwijl we met 5 waren en kostte ook 4,50; best aan de prijs.
    De carpaccio was niet denderend, de feta saganaki was erg goed! Vervolgens beide specialiteiten van de chef laten komen en 1 vegetarisch gerecht. Meer dan genoeg, erg lekker en netjes uitgelegd wat wat was. De bediening was wat onhandig omdat iedereen alle tafels hielp ofzo. Dus als je net een drankje besteld had kwam de volgende vragen of je iets te drinken wilde... Twee keer de baklava deze was erg lekker. Waren €240 kwijt en kregen nog een drankje van het huis.

25. Pieter

26. Heerlijk eten, we hebben er de afgelopen maanden vaak gegeten en steeds naar volle tevredenheid.
    Het meezingen van de gastvrouw, het persoonlijk presenteren van de schotel van het huis, allemaal top.
    ook de souvlaki Livar is een absolute aanrader. Lekkere Retsina en voor de liefhebbers Mythos bier!
    Zodra ik weer in de buurt werk ga ik er beslist weer heen.

27. Nederlands Weert

Vrijdagavond 30-8 geboekt voor 4 personen. Gezien de recensies waren we een beetje bang voor de bediening. Echter bleek het tegendeel, de (verschillende) obers waren uiterst servicegericht. Daarbij nog een zeer smakelijk menu en een leuke ambiance in de kloostertuin, maakte de avond tot voor ons vieren een succes. Een aanrader ook qua prijs.

28. O. de Jong

Gisteren heerlijk gegeten bij Da Simone te Weert. Heerlijk buiten gedineerd onder het genot van een lekker glaasje wijn. Zowel de bediening,de kwaliteit van het eten als de uitstraling van dit Italiaans restaurant is van grote klasse en echt een groot aandeel voor Weert.

Zeer zeker voor herhaling vatbaar, een aanrader!

29. Wij hebben vorige week weer eens bij dit gezellige restaurant gegeten.
    Alles hier is gewoon goed! De bediening is zeer klantvriendelijk. De eigenaresse zingt met de muziek mee waardoor er een gezellige sfeer heerst.
    Het eten is echt van topkwaliteit: verse vis en heerlijk gekruid vlees.
    Dit restaurant is zeker een aanrader!

30. Op een zaterdag in de vakantie besloten we met een grote groep vrienden te gaan eten bij de Griekse keuken. Hadden net een uitje gehad en liepen spontaan langs. Was helemaal geen probleem. Werden buiten wat tafels tegen elkaar gezet. Gevraagd om wat schalen vlees op tafel te zetten met wat groenten en aardappeltjes. Werden erg snel en correct bediend. Aantal erg lekkere gerechten op tafel. Met name de Gyros in witte wijn saus is een aanrader. Wat mij betreft met afstand het beste Griekse restaurant in Weert. Dat zie je dan ook wel terug in de prijs. Deze ligt wat hoger dan bij de andere zaken.