Hier zie je hoe de meningen over de Flavours verdeeld zijn.

1. Fam Hoogstad

Afgelopen zaterdagavond met onze familie van 10 personen gegeten in dit gezellige restaurant. Hoewel we voor het mooi een beetje te lang op alles moesten wachten werd dat helemaal goed gemaakt door het geweldige eten dat we kregen. Alles supervers ,mooi opgemaakt, goede hoeveelheden en vooral heerlijk!!
    Van voorgerecht tot nagerecht alles even lekker en met aandacht gemaakt. Hulde! Klein puntje van aandacht dan toch : het was erg warm in de zaak. Nu was het buiten ook wel onverwachts heel mooi weer, maar binnen een beetje koeler had ons verblijf nog beter gemaakt. Tot slot de rekening viel ons heel erg mee, dacht even dat ze vergeten waren iets aan te slaan, maar nee, gewoon een heel goede prijs/kwaliteit!

2. Erg leuk nieuw restaurant in Weert. Onbeperkt kleine gerechten eten. Aziatische keuken. Vis, vlees, schaaldieren. Sfeer is goed en gastvrouw is prettig, vrolijk en bijdehand. Zeker een aanrader. Aanwinst !

3. Wij komen regelmatig bij De Liefhebber, vanwege de altijd gezellige, warme sfeer en het heerlijke eten. Gisteren hebben we ook weer voortreffelijk gegeten. De hertenbiefstuk was geweldig en de borden waren weer mooi opgemaakt. De spruitjes, rode kool en aardappeltjes waren ook erg lekker! Jammer dat de tijd zo snel ging en de film voor het diner-bios arrangement bijna begon, maar dat hebben we na de film weer goedgemaakt door nog even plaats te nemen in de lounge en nog even na te genieten met een paar lekkere cocktails. We hebben weer een fantastische avond beleefd!

4. Dorine Keijers

5. Dit is mijn favoriete Griekse restaurant!
    Het eten is hier altijd voortreffelijk.
    De giros van de livar varken,smullen!
    Ik voel me echt thuis hier,de gastvrouw niki is ook echt een gastvrouw die weet hoe je mensen op hun gemak stelt.
    Stellios is een kok die iedere keer weer snel maar vooral een lekkere maaltijd weet te bereiden.
    Er is maar 1 nadeel,als je hier eenmaal gegeten hebt wil je nergens anders meer eten.

6. Eetcafé Weert

Gisteravond bij Gotcha! brasserie geweest. Wij wilden 3 gangen eten. Vooraf de scampi’s en als hoofdgerecht de tournedos. Tussen het voor- en hoofdgerecht moesten we even wachten doch dat was zeker acceptabel gezien de drukte. De scampi’s en de tounedos waren zo toereikend, dat we geen dessert hebben genomen maar een mooi aangeklede Irish koffie. Personeel en entourage een ruime voldoende. Kwaliteit eten: top! Wij gaan zeker vaker naar Gotcha! Groetjes, Karel en Mieke

7. Super gezellige sfeer en lekker eten! wij komen hier zeker terug

8. Nederlands Weert

Rose Goodliff

Geweldig gegeten, super sfeer, prima prijs kwaliteit verhouding. Aanrader voor iedereen. Tot gauw :-)

9. We zijn met een clubje met wat oudere dames. We zijn nu voor de 3e keer samen naar wok weert geweest, ze waren allemaal weer dik tevreden. Voor herhaling vatbaar..

10. Frank&Chayenne

Wij komen met regelmaat bij rhodos, voor ons is er geen betere griek!! Je word warm ontvangen, ze proberen ons altijd een plekje te geven naar onze zin. Ook als we met de kleine komen.
    Of het nou druk of rustig is, het eten is snel klaar en smaakt voortreffelijk.
    Het is zoals eerder omschreven echt een stukje Griekenland in Weert.

Kortom super en voor iedereen een echte aanrader!

11. Vaste klant

12. Zaterdag heerlijk gegeten bij gruuets eten is er echt top! Bediening was minder dat haalt de zaak echt naar beneden. Duurt heel lang voordat je een menu kaart krijgt en een bestelling opnemen is blijkbaar ook veel werk, en je moet erg lang wachten met een leeg bord voor je neus.

13. Op weg naar huis kwam ik langs de Wildenberg. Ik had het restaurant al eens gepasseerd en dacht dat ziet er wel gezellig uit laat ik maar eens binnen gaan. Honger, en zag gebakken lever op de kaart staan. Dat komt goed uit. Thuis lust niemand dat dus kan ik de kans wel eens aannemen. Nou lever genoeg, gebakken ui ook. Spek een klein zielig reepje. Groenten met een blik smaak voldoende. Appelmoes, natuurlijk ook uit een potje. Friet gebakken in mooi schoon vet. Glaasje sinas erbij. Buikie vol maar dan komt het, de rekening. Schrik niet, 22,50 voor het goedkoopste vlees wat er te vinden is vind ik aan de erg dure kant voor de kwaliteit die je voorgeschoteld krijgt. Ik was vroeger vrachtwagenchauffeur en dacht dat je bij een routier redelijk kon eten voor een schappelijke prijs. Nu snap ik waarom de heren vrachtwagenchauffeurs tegenwoordig een magnetron of kooktoestel bij hebben. Bij de Wildenberg zullen ze me voorlopig niet meer zien.

14. Zeer middelmatig restaurant. Er hangt een sfeer van culinaire expertise, maar aan smaak en manier van opdienen is het niet te zien. De hertenbiefstuk zag er totaal niet bijzonder uit, de spruitjes waren taai. Ik zag geen "feest op mijn bord", terwijl je met die sfeer toch echt moet zien, proeven en voelen dat ze lekker eten hun passie is. Heb er nu een keer of 3 gegeten, verdeeld over een paar jaar. Vrienden vinden het een goed restaurant, maar mij kan het niet boeien. Wat mij betreft was dit echt de laatste kans. Jammer.

3,4
  15. IJssalon Weert

Tijdens de kermis geweest. We moesten erg lang wachten (maar dat zegt al genoeg over de kwaliteit :P), maar het ijs was GE-WEL-DIG. Nog nooit heb ik ergens zo lekker ijs gehad. Later op de avond zijn we nog terug gegaan voor een bakkie koffie. Ik had nog nooit van het merk gehoord, maar blijkbaar was het een zeer exclusief merk. Ook de koffie was natuurlijk heerlijk. Het zat lekker vol in de zaak en er hing een super gezellige sfeer! Ik kom volgend jaar zeker terug!!!

16. Internationaal Weert

Griffie Leudal

Heel lekker, gezellig en genieten! Goede bediening en alles je wilt bij een gezellig avondje uit.

17. Als liefhebber van de Griekse keuken, is dit toch echt wel de topper! Alles klopt in dit restaurant. Het eten, de service en prijs kwaliteit. Authentiek en ook prachtige gerechten met bv vis, super vers! Voor een ultieme Griekse ervaring, zeker bezoeken! Heerlijk, een aanrader!

18. A. Vlaminckx

Een perfecte verhouding en kwaliteit van heerlijk authentiek eten, ambiance, prijs, bediening en kwantiteit. Daardoor voel je je er thuis vanaf het moment van binnen komen (gastvrij en vriendelijk onthaal) via het eten (heerlijk, meer dan genoeg en prettige bediening) tot het moment van betalen (zeer betaalbaar).Kortom, een echte aanrader

19. Skinnie jacobs

Een zeer goed restaurant, ben zelf kok en het eten is daar heel lekker. En de keuken is heel schoon. Personeel is zeer hygiënisch, de klantvriendelijkheid uitstekend en ook voor kinderen (er kwam een jong stel binnen met een baby die de fles moest hebben en zonder probleem mochten ze daar de fles warm maken en kregen nog een drankje van het huis). Wachttijd voor eten is niet lang en sfeer daar binnen is heel fijn, je word fijn ontvangen bij binnenkomst en met weg gaan lopen ze mee naar de deur om die open te doen. Dus bij deze; dit restaurant verdient mijn cijfers. Mensen ik zou zeggen ga zelf eens eten bij Rhodos in weert en u zal zien hoe lekker het eten is en hoe de zeer goede service is.

20. Wij gaan met grote regelmaat bij Grieks restaurant Rhodos eten. Nikki en Stelios zijn mensen met het hart voor de zaak. We worden altijd gastvrij ontvangen en het eten is voortreffelijk. We worden vaak verrast met nieuwe gerechten. Gisteren hebben we versgebakken Griekse koek geproefd dat was heerlijk!

Een echte Griekse culinaire beleving, dit is geen standaard Grieks restaurant, het is als een klein stukje Griekenland in Nederland, voor lekker eten van goede kwaliteit met een aantrekkelijke prijs moet je dus bij Rhodos zijn!

Groetjes

21. IJssalon Weert

Tijdens de Kermis in Weert heerlijk ijs gegeten op het gezellige terras en afsluitend koffie!
    Geweldig lekker en uiterst vriendelijke bediening!

22. Door de lovende recensies werden wij naar dit restaurant getrokken. We waren wel enigszins voorbereid op de eigenares en dat werd bij binnenkomst al bevestigd. Een norse vrouw, maar verder prima. Het eten werd snel opgediend en al snel werd duidelijk dat ze het niet echt op kleine kinderen had. Zeker goed eten, maar erg onvriendelijk voor kleine kinderen! Erg jammer!

23. Heerlijk gegeten bij Rhodos, waar gelukkig nog ruimte voor ons was, ondanks de kermis.
    Zeer vlotte en vriendelijke bediening.
    Voor mensen die van Grieks eten houden een absolute aanrader!!

24. Rommens

25. IJssalon Weert

Na het winkelen voor de eerste keer onweerstaanbaar lekkere ijssoorten gegeten in een prachtig en keurige salon en met uiterst vriendelijk bedienende medewerkers!
    Werkelijk een echte aanrader!

26. Toos Kneepkens

Gisteren met tien collega's een super lunch gehad in deze prachtige zaak. Tommy en personeel bedankt. Wij hebben genoten. Zeer gastvrije zaak, alles was top verzorgd. Bediening, prijs, kwaliteit. Een aanrader.

27. Na een enkele slechte ervaring nog eens geweest.
    De friet is buiten gewoon ellendig de snacks hebben ook zo iets van .... Het is wel een service dat men zegt wat men mee krijgt anders kun je de bamiblok niet onderscheiden van de viandel qua smaak. Bbbrrr hier gaan we de volgende keer voorbij.

1,8
  28. Best goede friet, voor even snel te eten is het oké. Voor sfeer moet je er niet zijn, hygiëne dat kent met hier niet echt.

29. De Wintersportgroep

Grieks eten heeft voor ons een nieuwe dimensie gekregen vanavond!
    Het ene gerecht was nog lekkerder dan het andere gerecht, stuk voor stuk waren de gerechten een ware sensatie voor de tong. Alles werd vol enthousiasme en passie geserveerd door een rasechte Griekse gastdame.
    Graag tot een volgende keer!