De Blaauwe Kamer in Wageningen

Ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, zowel voor auto's als voor touringcars.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1420272566 70
1460920241 84

1. Geurt van Burken

Op de 04-02-2020.

Heerlijk geluncht, en ruim voldoende.
    Schitterende locatie.

2. We hebben genoten van een heerlijke high tea. De gerechten werden in vier gangen uitgeserveerd: een pasteitje, warme bladerdeeghapjes, scones en andere zoetigheden (divers en lekker) en als afsluiter fruitsalade. Thee was onbeperkt en koffie werd niet apart in rekening gebracht.
    Het uitzicht op het water en de dieren was aangenaam.
    Het bezoek is zeker voor herhaling vatbaar; ik heb de week daarna alweer weer geboekt voor de volgende high tea in maart.

3. ERWTENSOEP DIE GEEN ERWTENSOEP IS!
    Vandaag - 29 januari 2020 - zoals al diverse voorgaande jaren speciaal - met onze schoondochter en de kleinkindere - naar De Blaauwe Kamer gereden om de altijd lekkere erwtensoep te gaan eten. Het werd een deceptie. Mijn man en ik hadden beiden - net als vele voorgaande jaren - een grote kom erwtensoep besteld.
    De bediening was snel en vriendelijk maar toen we de erwtensoep begonnen te eten luwde ons enthousiasme snel.
    Mijn man riep de vriendelijke en zeer correcte kelner en sprak zijn onvrede uit over deze vrij dunne 'wintergroetensoep' die absoluut géén erwtensoep mag heten.
    De 'soep' van mijn man ging terug en even daarna kwam - heel correct - een andere medewerkster vragen of ze nog iets anders kon aanbieden om het goed te maken.
    Mijn man wilde daar geen gebruik meer van maken.
    Ofschoon ik ook kenbaar heb gemaakt dat dit niet de gevraagde grote kop erwtensoep was bleek later bij het afrekenen dat men weliswaar de soep voor mijn man niet had berekend maar bij mij wel het volle pond (€. 8,50) voor de niet gevraagde soep berekende.
    De 'kok' die deze 'soep' heeft gebrouwen kan beter zijn/haar schoolgeld ophalen!
    Over de medewerkers geen klachten, maar zo'n kok is een aanfluiting!
    W. Numan.

4. Jack Custers

5. Peter en Wil van Marion

Op 14 januari 2020 hebben wij ons gouden huwelijks jubileum hier gevierd.
    Het geheel is tot volle tevreden verlopen. Prima eten, uitstekende bediening en een goede
    prijs/kwaliteit verhouding.

6. Vandaag, 03 januari 2020, van een heerlijke lunch, met drie personen, genoten bij de Blauwe Kamer. Hartelijk ontvangen door de gastvrouw. De tafel die voor ons was gereserveerd stond aan de zijde van de vijver. Zo konden we genieten van een prachtig uitzicht op het natuurgebied, de Rijn en het "wild" dat er liep.

De lunchgerechten waren heerlijk, mooi opgemaakt en netjes geserveerd. Variaties op de beschreven menu's was ook geen enkel probleem. De bediening was erg vriendelijk, correct en niet opdringerig. Kortom een prima locatie om in alle rust te genieten van heerlijke gerechten met uitzicht op een prachtige natuur. Een aanrader!

7. Theo

8. Op 2 november vierde ik mijn 80ste verjaardag in de Blaauwe Kamer met 36 gasten. Het werd een onvergeteljke verjaardag! Een heerlijk uigebreid buffet, lekkere hapjes en drankjes en een fijne sfeer, meee veroorzaakt door de prettige en gezellige medewerking van het personeel. Een volgend feest, of ook een kleiner feestje, zal mij zeker weer naar dit gezellige restaurant in het prachtige natuurgebied brengen. Ik raad iedereen aan eens te gaan kijken, al is het alleen om koffie te drinken. Knoop er meteen een frisse wandeling aan vast!

9. M.J. Soetekouw

Weer een fantastische avond gehad. Heerlijk gegeten en keurig bediend,
    Echt een aanrader.

4 vorige recensies
  10. Martin

11. Lekker gegeten, mooi uitzicht op de herten en het water. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en plezierige bediening door Dipak.

12. Goede service en lekker gegeten.
    Door drukte iets langer wachten maar dit was voor ons geen probleem met goed gezelschap.

13. Kampen G..J.

Vandaag 4sept bij jullie gegeten zeer matig, soep een beetje drappige tomaten afgietsel.
    Kapatsjo super slecht en matig. Vaker bij jullie gegeten, maar vorige eigenaar had waarschijnlijk een betere kok. Mhgr. Fam Kampen, Driel.

14. Pim Naafs

15. Leuke lokatie, leuk uitzicht. Goede en vriendelijke bediening.
    Mijn dieetwensen -glutenvrij en veganistisch- konden goed worden afgestemd en ik heb er heerlijk kunnen eten!

16. Uitzicht op de herten is erg leuk, eten erg smakelijk en leuk opgemaakt.
    Heerlijke tussenstop geweest voor onze vakantie.

17. Tot onze verbazing konden wij deze dag niet met onze Dinercadeau Card betalen,
    wat een afgang. We waren al vaker geweest en wilden nu ook graag na een lunch daarmee betalen, deden ze niet want het was vakantie tijd...
    Dus mensen let op, heb je een Dinercadeau Card kijk dan steeds eerst op de site van dit restaurant / deze onvriendelijke meneer!
    Het kan maar zo anders zijn en moet je je portomonee trekken terwijl je een legitieme card hebt waarmee je overal / in ieder restauran, dus ook tijdens de vakantieweken, mee kunt betalen.

Wij gaan hier niet meer heen, zowel zakelijk als prive!

18. Helaas niet zo'n goede ervaring met dit restaurant.
    Erg lang moeten wachten op de drankjes en gerechten, half zeven gereserveerd, om half tien weggegaan na een voorgerecht en hoofdgerecht. Sommige tafels werden beduidend sneller bediend.
    Matig verzorgd hoofdgerecht, te kleine zeetong (normaal gesproken een vis met zeer fijne smaak) nu te lang door gebakken met gebakken (wok?)groente die er niet bij past. Had het gerecht verfijnder verwacht zeker gezien de prijs (29,50 euro). Simpele bijgerechten: bak friet met mayonaise en gemengde salade, niet zo vers als we verwachtten.
    Locatie: veel te warm in het restaurant aan het raam. Kortom, een restaurant wat niet aan mijn verwachtingen heeft voldaan, maar wel leuk om na een mooie wandeling een drankje te nemen op het terras met prachtig uitzicht op hertjes en uiterwaarden.

19. geurt v burken

Bon no 81 Tafel 34

Op 3 mei hebben mijn vrouw en ik heerlijk gedineerd bij de Blauwe Kamer.

Ik had een Grote vissalade met lekkere salade, mijn vrouw een Curry soep.
    Als Hoofd gerecht een Tournedos zeer goed gebakken en een zeer ruime portie mijn vrouw had Eend.
    Toetje chocolade moes en een XL bol gevul met ijs en Slagroom.

Alles super lekker en ook was alles goed warm De Wijn was ook lekker en zoet!

We komen er zeker weer terug, een aanrader echt.
    We beleefden nog een Hilarisch moment, ik zakte door de Stoel. Maar alles was goed, geen verwonding.

Geurt en Stien Opheusden.

Eén vorige recensie
  20. Wederom heerlijk gegeten, goede bediening, prima prijs/kwaliteit verhouding.

21. Bertine Oostendorp

Ik heb op 28 maart mijn afscheidsreceptie en verjaardag gevierd, fantastisch Duits buffet en heerlijk ijsbuffet. Top gedaan.

22. High tea was weer heerlijk!
    Zeker een aanrader!

23. Fam. Top

Na al diverse keren in de Blaauwe Kamer te gast zijn geweest met kinderen en/of kleinkinderen hebben we gisteravond nu met een vriendin weer een fijne avond gehad. We konden gebruik maken van een aantrekkelijke actie waardoor het voor ons ook nog een goed betaalbaar bleef.
    Het eten was heerlijk en de bediening heel gezellig. Kortom: Het was een gezellige avond uit met ook een warm thuisgevoel.

24. Vd Schuit

Gezellig restaurant, interieur is flink opgeknapt sinds de laatste keer dat we hier gegeten hebben. Personeel is vriendelijk en attent, bedieningskledij ziet er echter licht verouderd en somber uit. Kan wat vernieuwing gebruiken.

25. P van den Bosch

Heerlijke schnitzel gegeten met krieltjes en salade.
    Er was genoeg van alles en de bediening was prompt.
    Heerlijk rustig gezeten. En ook nog goed betaalbaar!

Daarna op een andere dag eens Pannenkoeken gegeten, midden op de dag.
    Overdag totaal andere sfeer. Terras lekker open.
    Uitzicht op de weide en af en toe dieren kijken.
    Ook de pannenkoeken waren een succes.
    Ik ga daar zeker nog terug komen.

26. Het lijkt wel of er een andere kok is. Wel vaker hier lekker gegeten, maar nu alles matig. Salade niet lekker, gebakken aardappeltjes erg vet, hard en aangebrand en een soort gebakken soepgroenten bij de vis. Voor hetzelfde geld en beetje meer fantasie en aandacht zou het veel beter kunnen zijn. Jammer, zeker voor bedienend personeel, waar niets op aan te merken is.

27. Steef de ruijter

High tea, helemaal geweldig! We kunnen morgen thuis ook nog een keer high tea doen zoveel dat het was en zelfs de hond werd verwend!

28. Vriendelijke bediening en het eten was erg goed. Echt een aanrader.
    Enige minpunt is als mensen in de buurt bij je steengrillen, er erg veel baklucht is,
    wat op je ogen slaat, zodat je wazig gaat zien en al je kleding stinkt er naar.
    Maar volgens Rene zijn ze daar druk mee bezig, dus dat zal best opgelost worden.

Tot snel!

29. Margo Meijman

We werden uitstekend bediend. Heel erg fijn. Het eten was prima.

Ik heb verschillende keren telefonisch met een medewerker gesproken. Er is gezegd dat we om 11.00 Naar binnen konden. Jullie gingen echter pas om 11.15 Open.
    Het buffet startte niet om 11.30 Maar om 12.00. Was ook telefonisch anders door gegeven.
    De digitale bevestiging gaf ook weer andere tijden aan. Heel onduidelijk dus.

30. Het eten was prefect.
    Redelijk prijs.
    Wij vonden het gezellig.

31. Met een groep collega's wezen eten.
    Heerlijk gegeten we hadden gekozen voor al in.
    Super lekker en automatisch teveel😉.
    Heerlijke garnalen, saté, gebakken champignons.
    En een voortreffelijk dessert.

32. Dhr. J. Koedam.

Vandaag een heerlijke vissalade gegeten.
    In een mooi opgemaakt royaal diepbord met O. A. Rucola sla en andere knapperige fijngesneden sla soorten aangemaakt met een lekkere dressing. Heerlijke grote roze garnalen. Gerookte zalm. Stukjes forel filets.
    Dit alles met een knapperig vierkant broodje.

33. van Asselt

Wij hebben een gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker en goed. Sfeer is ook goed en sfeervol. Prijs is prima en niet te duur voor wat je qua eten kreeg. Kortom een geslaagde avond en wij blijven regelmatig komen.

3 vorige recensies
  34. h hendriksen

Wij waren met 4 mensen mij schoonouders mij vrouw en ik.

Vooraf bestelde ik een broodplankje voor 4 personen.
    Er werd 1 warm broodje zonder te snijden op de tafel gezet met 2 kuipjes boter!!!! (Ik ga vaak buiten de deur uit eten met dit had ik nog nooit meegemaakt)

Als voorgerecht bestelde mij schoonmoeder en ik zelf een portie champignons die een bittere nasmaak geven (het was te donker afgebakken en maar 1 kuipje boter voor 2 personen). Later na een opmerking na de bediening gecorrigeerd bij het hoofd gerecht die waren beter.

Bij het hoofdgerecht bestelde wij gebakken aardappelen en friet.

We hadden het eten bijna op kwamen ze met de gebakken aardappelen die ze vergeten waren. Dit waren ook GEEN gebakken aardappelen want ze spier wit (gekookt) Mij schoonvader ontzettend boos naar de bediening.

Mij vrouw en schoonmoeder hadden een Schnitzel het leken wel oude schoenlappen zo taai waren die (waren gewoon veel te ver doorgebakken)!!

Zelf bestelde ik een hamburger. De hamburgers bij de Mac zijn vele malen beter en dat voor €13,50

Als compensatie kreeg ik bij het dessert soes xl wat meer slagroom uit de spuitbus! Maar de soes was ook een hele taaie (dus oud) ben zelf bakker een ik weet wel hoe een moet smaken.

En dit voor € 142,00!!

Dus dit was geen geslaagde avond.

35. Gerke Pekema

Heerlijk gegeten.
    Was erg druk en had de indruk dat personeel opgeslokt werd door een grote groep, waardoor wij en de overige gasten bediend moesten worden door minder mensen. Deze deden wel hun uiterste best.
    Ondanks dat het binnen erg warm was, bleven de vuurhaarden aan staan, dat is wel erg jammer.

36. Een mooie locatie met uitzicht op het water. Goede sfeer de warmte haarden brandde heerlijk. Goede bediening, lekker eten precies genoeg. Zeker een aanrader om nogeens terug te komen.

37. Heerlijk eten, prachtig uitzicht en vriendelijk personeel.

38. Leuke avond, mede door gezelligheid en gastvrijheid en kwaliteit van het restaurant.
    Warm aan te bevelen

39. Arda Waakop Reijers

Vanmiddag genoten van een geweldig high tea bij de Blaauwe Kamer. Na het online reserveren werden we netjes gebeld waarbij we te horen kregen dat de plaatsen bij het raam helaas bezet waren maar er was nog wel een plaatsje bij de open haard. Prima! De high tea werd niet zoals dat (helaas) vaak gebeurt in één keer op de tafel gezet maar in 4 gangen opgediend! Leuk!! En bovendien heerlijk!! De vriendelijke meneer die ons hielp had, ondanks de drukte, voor iedereen een vriendelijk en persoonlijk woord. Ook de hond werd voorzien van water en koekjes. Het zijn de kleine dingen die het doen! Wij komen, als we weer in de buurt zijn, zeker terug!

40. Heerlijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. Het is mogelijk om glutenvrij en vegetarisch eten en daarvoor staan handige symbolen op de kaart. De bediening was erg attent en oplettend en zorgde ervoor dat de bijgeleverde gerechtjes allemaal glutenvrij waren, toen ik aan had gegeven dat ik een glutenvrij dieet volg.

De afstand tussen de tafels zorgt ervoor dat je elkaar goed kunt verstaan, al zit het restaurant vol. Ook is het uitzicht naar buiten prachtig wanneer het nog licht is.

41. Martine Keur

42. G.v.Viegen

Je zit goed als je het weet,
    dat je bij de Blauwe kamer zo lekker eet.

43. Zondagavond heerlijk bij jullie gegeten, gezellige bediening, leuk sfeer. En aan tafel 44 heb je een fantastisch uitzicht. Het was ook nog heerlijk weer. Alles was perfect, komen zeker weer.

44. Mooi uitzicht, lekkere gerechten op de kaart. En bediening met aandacht. Echt een avond uit.

45. Marjolein

We hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, prachtig uitzicht, prima prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, Het eten miste wat verfijning. Zeker voor herhaling vatbaar.

46. Wout en Ans

Zaterdag 29 september zonnetje schijnt op naar de Blaauwe kamer voor een lunch.
    De lunch was weer heerlijk. Personeel vriendelijk, mooi uitzicht wat wil je nog meer.
    Zeker een aanrader om hier te gaan lunchen of dineren. Of een Feest te geven.

47. Goed eten. Prima sfeer. Erg tevreden.

48. Margriet Dekker

Heerlijk getafeld. Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Aan te bevelen. Fraaie omgeving. We hebben genoten.

49. Ymke van Buuren

High Tea: heel lekker, heel uitgebreid, niet duur, mooi uitzicht, vriendelijke bediening!

50. Marina van Dalen

Eten was heerlijk en zeker niet overdreven duur. Mooi uitzicht op de hertjes en de avondzon. Dank!

51. Na een verrassende wandeling heb ik samen met mijn vrouw genoten van een High Tea voor twee. Er was meer dan genoeg lekkers om van te genieten, het asperge-pasteitje vooraf was geweldig, daarna een warme hartige gang met afwisselende vernieuwende hapjes, wel wat veel wraps naar mijn smaak met de helft daarvan was ik ook al tevreden geweest.
    De zoete gang daarna was prachtig mooi opgemaakte cakejes en ook weer heel lekker.
    Het fruit als afsluiting was erg welkom en maakte het geheel af.
    Uiteraard was er voldoende thee, de pot werd regelmatig bijgevuld zonder dat we dat hoefde te vragen. Ik was erg tevreden zeker gezien de prijs, ik had niet zo'n luxe high te verwacht voor dit bedrag. Complimenten voor het hele team van De Blauwe Kamer.

52. Christine van Leeuwen

We hebben genoten van een heerlijke high tea. Alles was mooi gepresenteerd, verrassende hapjes en alles smaakte heerlijk. Voor ons was het wat veel, maar het was geen enkel probleem om iets mee naar huis mee te nemen. Het uitzicht van uit het restaurant was prachtig en de kleine man kon heerlijk spelen in de speelkamer en kreeg een presentje mee naar huis. Daarna nog even heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving.

53. Gekookte mosselen. Erg slecht gekookt. De helft zat nog dicht!
    Slijtong: erg klein en erg bleekjes gebakken en maar net gaar.
    Ga er om te eten niet meer heen.

54. Mooie plek midden in de natuur. Lekker eten met een mooi uitzicht op de herten. Nette, vriendelijke bediening. We hebben genoten van ons diner ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijk.

55. Het eten was een beetje koud maar geweldige locatie en super vriendelijke bediening.

56. Service was erg goed, leuk personeel!
    Eten mooie prijs/kwaliteits verhouding.
    Kom er zeker nog een keer.

Eén vorige recensie
  57. We kozen voor het steengrill menu super lekker en goedkoop! Persoonlijk hadden er voor mij meer groenten bij gemogen! Echt een aanrader!

58. Edwin van Alfen

Gisteren geweldig gegeten in panoramarestaurant de Blaauwe Kamer. Wat een geweldige kaart met meer dan schappelijke prijzen! Zelden in een restaurant gegeten waar je eigenlijk alles wel zou willen kiezen.
    Voortreffelijk we komen snel weer terug!

59. Is voor iedereen aan te raden. Het was heel druk die avond maar de bediening was heel attent en goed en het eten was heerlijk. Prijs/kwaliteit voortreffelijk. Gaan zeker terug.

60. Maarten Bakkenes

Eten goed, bediening prima, sfeer mede door gezellige gezelschap geweldig, prijs/kwaliteit goed.

61. Het was een gezellige en smaakvolle ervaring in de Blauwe Kamer. We waren er voor de eerste keer maar komen zeker terug.

62. Gezellig restaurant met leuk uitzicht op herten en paarden. De bediening is vriendelijk, de keuze is ruim en het eten is lekker en van goede kwaliteit.
    Een aanrader.

Eén vorige recensie
  63. Lekker gegeten met 5 personen op donderdagavond… aanrader. Komen zeker terug.

64. Het eten is niet bijzonder, wel een mooie locatie!

65. Mees van Ginkel

Heerlijk gegeten, in een super gezellige sfeer.

66. Wim Mulder

Heerlijk gegeten. Prima bediening.

67. Wouta Verwelius

Een gezelli restaurant waar je op je gemak kunt eten. Bediening is attent en niet opdringerig.

68. Zeker een restaurant om naar terug te gaan. De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Het restaurant is ruim van opzet wat ook prettig is. Geen stoelleuning van je buur in je rug.

69. Top gegeten voor weinig geld mooi uitzicht op het water.

70. Ambiance prima, restaurant ligt aan hertenweide, handig tijdverdrijf zo ook de kinderkamer, i.v.m. erg lang wachten op de gerechten. Voorgerechten waren van prima kwaliteit, hoofdgerechten te lang doorgebakken. Nagerechten doorsnee.

71. Super gezellig op terras gezeten. De lunch gerechten waren heerlijk. De bediening vlot.

72. Prima gegeten op een mooie plek. Het was alleen erg warm en een deel van de tafel stond in de zon.

73. Joyce van Eeuwijk - Vermeer

Wat onwijs heerlijk gegeten. Mooi uitzicht vanaf het terras in de serre.
    Vriendelijk personeel en eten voor een leuke prijs.
    Komen hier zeker nog eens terug.

74. Uulke van Meeteren

We hebben donderdag 2 augustus voortreffelijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. De smaak van de verschillende gerechten (we waren met ons 4-en) was heerlijk. Een van ons was vegetariër, 2 anderen wilden lactose- en gluten vrij; dat was allemaal geen enkel probleem. De bediening was uitermate vriendelijk en attent; de plaats op het buitenterras was heerlijk.

75. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en mooie locatie. De voorgerechten van hoogstaand niveau, maar het hoofdgerecht wat eenvoudiger. Zeker een aanrader om te gaan eten

76. Pauline

Heerlijk eten, goede keuzemogelijkheden, ook glutenvrije opties en het personeel denkt goed mee. Zeker een aanrader, vooral in combinatie met een bezoek aan de Blauwe Kamer zelf!

77. Thea 19 punten

Prima eten en mooie plek. Vriendelijke bediening. Zeker een plaats om nog eens naar terug te gaan.

78. Jwisgerhof

Gezellige sfeer, lekker gegeten.

79. Menno Kocks

Heerlijk, goed en gezellig buiten gegeten met vriendelijke bediening.

80. J van Stempvoort

Het enige nadeel was dat wij verplicht buiten moesten eten.
    En ik vind dat je moet kunnen kiezen vooral die herten stonken erg dat was erg jammer.

81. D. Hoefsloot Schmeink van Binsbergen

Heerlijk gegeten, genoten van gastvrijheid, fijne tafel, men doet echt alles om het naar de zin te maken. Top! Alle lof voor de kok en de bediening, we komen zeer zeker terug met gasten.

82. Perfecte locatie, op het terras in de natuur. Prijs/kwaliteit precies goed, en zeer goede en vriendelijke bediening. Heel gevarieerde en originele kaart. Wijnkaart is er nauwelijks, er was maar 1 soort rode wijn (die overigens wel heel lekker was).

83. Connie roest

Lekker gegeten, alleen als je naar de tafel gaat en je zit nog niet krijg je de menu kaart al onder je neus, nog voor je iets te drinken heb besteld, dat is jammer even rustig aan, je gaat gezellig uit eten🙂

84. Op een bloed hete zomeravond gekozen voor Steengrillen en dat was een voltreffer. Alles was erg lekker en voldoende. De bediening was gezellig, met her en der een grap.
    Als gratis toegift was er natuurlijk het prachtige uitzicht.
    Conclusie, we komen zeker nog een keertje terug, maar mag het dan iets minder warm zijn.
    D en A. uit Veenendaal.

85. Liesbeth van der Elst

Het was een leuke gezellige en lekkere lunchen in de Blaauwe Kamer.

MVG, Liesbeth van der Elst.

86. Vriendelijke bediening, rustige ambiance, en zeer uitgebreide en lekker high tea.

87. Anneke Modderkolk

Wat een prachtige omgeving en wat een heerlijke salade.
    We komen zeer zeker snel voor een diner terug.

88. Henk Vermeer

Heerlijk geluncht op een prachtige locatie. Alles was perfect!

89. We hebben op 4 juli 2018 met een groep van 12 personen bij uw restaurant een steengrill-menu gebruikt: perfect! Het was prima. Een gezellige bediening en er werd nauwkeurig rekening gehouden met allergie. Een toplocatie met uitzicht op de vijver met daarachter de reeën en de Rijn! Kortom een echte aanrader!

90. Fam vr krol

Leuk en gezellig alles naar wens bedankt.

91. de Ridder

Erg lekker gegeten op het terras waar je heerlijk rustig kunt zitten met uitzicht over hertjes en natuur. Het eten smaakte goed en is in verhouding met de prijs. De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde wat lang maar door de rust en omgeving stoorde dit niet. Wij zouden het restaurant aanbevelen en zijn van plan om zeker nog eens terug te komen.

92. Het eten is altijd erg lekker, vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
    Oo en niet te vergeten het geweldige uitzicht op de hertenweide.

93. Met 4 personen genoten van het 3 -gangen steengrilmenu. We zaten in het zonnetje op het terras met uitzicht op de herten en de vijver. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. We zijn dan ook van plan er binnenkort weer naar toe te gaan.

94. Op een zonnige dag op het terras met prachtig uitzicht heerlijk gegeten, ruime keus en vriendelijke bediening. Geweldig adres!!

95. Weer lekker gegeten op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en alles goed verzorgd. Zeker een adres om terug te komen.

96. Lekker eten voor goede prijs

97. Pauline smits

Wij hadden geen verwachting van wat de bedoeling was. Een prachtige locatie, goede sfeer en prima bediening. Het eten is naar de prijs van €19.50 zeer goed. Met zijn alle zijn we zeer tevreden over het steengrillen. Wij bevelen het aan andere mensen aan. We komen zeker nog een keer terug.

98. Vincent

Prachtige omgeving
    Mooi restaurant met ruim opgezette tafels in een zeer prettige sfeer.

Herten op de achtergrond buiten en een mooi uitzicht doen het erg goed.

Leuke gerechten met originele ideeën waaronder individueel steengrillen erg leuk goede prijs kwaliteit

99. J.C.Langeraar

Mooi opgemaakt bord. Lekker eten. Afrikaanse tongfilet; een bijzondere vis.
    Verder alles prima.
    Leuk terras.

100. Het eten was in zijn algemeenheid wel ok. Helaas was de gepofte aardappel niet gaar, de frietjes dubbel gebakken en de ijsbolletjes van het dessert keihard doordat ze vooraf zijn geschept en opnieuw in de vriezer zijn geplaatst.
    Service van onze eerst serveerster was uitstekend, zeer attent. De tweede serveerster was ook aardig, echter bleef bij haar de extra bestelde frietjes uit en een glas wijn werd ook niet meer gebracht. Het vragen naar de frietjes had geen zin meer omdat we intussen het eten op hadden en het glas wijn ook niet want de rest was al klaar met het dessert.
    Locatie is zeer mooi en sfeervol. Met z’n vijven aan twee aan elkaar geschoven kleine ronde tafeltjes zitten is niet ideaal maar we hadden wel een leuke avond gehad.

Volgende pagina