Ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, zowel voor auto's als voor touringcars.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant De Blaauwe Kamer is gelegen in Wageningen en biedt voor ieder wat wils; het restaurant bestaat uit verschillende delen met elk een hele andere ambiance. Je kunt er voor kiezen om te dineren in de serre. Vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over het natuurgebied, de rivier de Rijn en de Grebbeberg. Elk jaargetijde brengt een hele andere sfeer en ander uitzicht mee, maar één ding is duidelijk: dat uitzicht verveelt nooit. Het zomerterras is gelegen aan een grote visvijver en een hertenweide en je kunt hier vanaf ’s ochtends heerlijk van de zon genieten.

Restaurant De Blaauwe Kamer serveert uiteenlopende gerechten, maar de specialiteit van het restaurant zijn toch wel de vlees- en visgerechten. Natuurlijk kun je er ook terecht voor vegetarische gerechten en speciale seizoensmenu’s.

Breng een bezoekje aan De Blaauwe Kamer en laat je eens lekker in de watten leggen. Geniet ervan!

• Buffet: € 21,50

1355203828 70
1368208487 72
1400720136 74
1420227125 70

1. Uitgekozen nav recensies die erg positief klonken. Online geboekt, netjes bevestigd en nog een reminder ontvangen. Kan alleen maar bevestigen dat de lovende woorden waarheid zijn. Gezellig en heerlijk getafeld, bediening prima, en waar voor je geld, zeker voor herhaling vatbaar.

2. Annemiek Dekkers

We hebben een heerlijke langdurige high tea gehad met zijn drieën..
    Vanwege de enorme regen waren we eerder dan we besteld hadden. Geen enkel probleempje hebben.
    Uren zitten kletsen en genieren van hapjes broodjes en salade s. Inderdaad kwamen de herten voorbij.

Een dikke 9 van ons.

3. Ik had via de website gereserveerd. Met een toevoeging van het liefst bij het raam, dan kun je de koikarpers voorbij zien zwemmen.

Ik werd steeds op de hoogte gehouden via e-mail van wat er gebeurde.

Reservering ontvangen u hoort van ons, daarna de bevestiging, uitgeprint en meegenomen naar De blauwe Kamer.

Wij hadden een prachtige tafel aan het raam. Al snel liepen de damherten voor ons langs, vooral de bok, wat een macho.

Wij hebben heeeeeeeeeeerlijk geluncht. Prijs/kwaliteit een 9

Op de terugweg liepen er een grote kudde Galowekoeien en koningspaardjes. Zeer indrukwekkend.

4. Dat was een aangename verrassing: snel en attent geholpen, een kaart met genoeg om uit te kiezen alleen de ruimte is wat onpersoonlijk, zeker nu het snel donker is en je niet van het uitzicht kunt genieten. Kortom: een aanrader!

5. Heerlijke lunch genoten met 6 personen. Voor herhaling vatbaar!

6. Erg lekker gegeten en genoten. Kwaliteit van het eten was erg goed en personeel was aardig en deed goed hun best om ons tevreden te stellen. Wij gingen met een gevuld gevoel naar huis

7. J.M.Vullings

Fijne lokatie, heerlijk gegeten en een goede bediening. Aanrader!!!!!

8. Fijn restaurant! Helemaal met kids!!
    Lekker eten, Hulde aan de wat oudere meneer die er serveert! (Op zondag) Echt een vakdeskundig man.. Overig jongere dames wat minder de laatste keer, moesten het allicht nog een beetje oefenen?!l

9. den Braber

We waren super goed geholpen. Het uitzicht was mooi met de herten en de natuur. Leuk personeel! En echt heerlijk eten zeker een aanrader!

10. M.J. Soetekouw

Goed eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

11. We aten zaterdag 21.10 rond 13.15 een speciale linzensoep met bolletje en een overvloedige maaltijdsalade met forel/zalm/gamba met twee bolletjes. De kwaliteit was uitstekend; alleen de hoeveelheid van de salade overtrof de eetlust van R. De bediening was (weer) amicaal, correct, klantgericht en transparant. De combinatie met de natuurlijke omgeving (natuurreservaatje) is natuurlijk super. De aanwezigheid van infocentrum/winkel Utrechts Landschap heeft ook meerwaarde. We waren hier reeds eerder met vrienden en twee teams uit werkverbanden van zowel K als R, en ook voor een diner personeelsdag met zo'n 60-70 collega's van K. We bevelen dit restaurant stellig aan.

12. Wat hebben we heerlijk 'wild' gegeten! Heerlijke plek, goede bediening en heerlijk eten, wat wil je dan nog meer?

13. Prima lunch en zeer nette en vlotte bediening. De Blaauwe Kamer is een aanrader.

14. Erik Roelofse

Super avond gehad, erg lekker gegeten en heel gezellig gehad.

15. G.van Walsem

Ontspannen sfeer, mooie omgeving en prima lunch.

16. Jaco ariese

Erg lekker en smaakvol gegeten op een mooie locatie

17. Petra meijer

Hebben een heerlijke High Tea gehad.
    Leuke sfeer, leuk uitzicht.

18. Het was goed zoiets had ik in Nederland niet verwacht, de hoeveelheid van het eten wat opgediend werd was meer dan in alle andere restaurants alwaar wij gegeten hebben. Het was net of ik in Duitsland zat te eten.
    Ik heb nog wel een paar tips. Vlaamse frieten zijn tegenwoordig in maar die zijn vaak erg melig en zacht. Ik zou de gasten laten kiezen bij voorbeeld tussen aardappel kroketjes gebakken aardappelen of Franse frietjes. De gasten snappen het best wel als dat eventueel soms wast meer moet kosten. Wellicht zou het ook niet verkeerd zijn als je uit twee verschillende sauzen kunt kiezen. Ik kom in elk geval vaker bij jullie eten.

19. Fam. van der Waal

Heerlijk gegeten met een prachtig rustgevend uitzicht op de damherten en Galloway runderen.
    Fijne sfeer door de niet overheersende verlichting.

20. Het was op een dinsdag gezellig druk met een fijne sfeer

21. Steef Post

We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Prettige bediening.

22. Gister avond heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd maar werden hartelijk ontvangen. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk. En het was er gezellig.
    We hebben er van genoten en gaan zeker binnenkort weer.

23. Het eten was heerlijk, service was goed. We hadden een mooi uitzicht op de herten in het natuurgebied.
    De prijs was zeker niet te hoog! We hebben een geweldige avond gehad.

24. Gisteravond geweest. Eerst een wandeling gemaakt in het prachtige gebied. Daarna bij een flauw zonnetje met en prachtig uitzicht alvast wat gedronken op het terras. Met 4 personen het Steengrill menu besteld. Voor sommige voor- en nagerechten geldt een kleine toeslag. Het eten was prima!.

25. Wat een leuke locatie. Gisteren voor het eerst geluncht in de Blaauwe kamer. In de serre gezeten waar heel gastvrij de heaters al aanstonden, wat het verblijf ondanks het slechte weer zeer aangenaam maakte. Vanaf binnenkomst tot vertrek was het bedienend personeel uiterst vriendelijk. Zelfs een vraag naar iets wat niet op de menukaart stond werd netjes afgehandeld. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

26. Samen met een vriendin een High Tea gehad.
    Gezellige middag gehad, heerlijk gegeten...

27. Ronald Meijer

Tweede bezoek aan de blaauwe kamer. Je bent echt te gast en wordt gezien. Vlotte bediening, uitstekend eten voor een hele redelijke prijs. Dit restaurant is een aanrader!

28. Gisteren bruiloft gehad op deze mooie locatie. Personeel erg vriendelijk en uitstekende service. Enig puntje van kritiek is dat het gebak echt beter kan, kom hier wel vaker en nu al voor de 3e keer gehad dat de bodem van appeltaart erg zompig (nat) was. Verder een heel goed restaurant op een toplocatie

29. Yvonne van den Bos

Gezellig en lekker geluncht met 5 personen op een zonnige zondag.

30. Afgelopen zondag een heel gezellige, fijne en lekkere lunch genoten met 4 personen voor een redelijke prijs. Complimenten hoor.

31. Heerlijk gegeten, wordt aandacht aan besteedt. We kregen gratis nagerecht omdat er door de drukte 1× de drankjes en nagerecht vergeten waren te serveren.
    Super service.

32. C. van den Bovenkamp

Wij hebben het reeds aan de ober doorgegeven. Het totale gebeuren was boven alle lof verheven. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitstekend. Onze tafelgasten bevestigen dit.

33. Anton Korteweg

Lekkere lunch in een prachtige omgeving, met prettige bediening en ..... niet te duur. We gaan hier binnenkort weer naar toe.

34. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

35. e van der wart

we hebben een lunch gebruikt op het terras van het restaurant. Plek was erg mooi met uitzicht op de vijver en herten. Bediening was vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug.

36. Goyvaerts Michel

Het was voor ons, mijn vriendin en ik, een zeer unieke ervaring. Wij kregen een tafeltje op het terras aan de rand van de vijver met zicht op de weide met herten en vergezicht op de ongerepte natuur.
    Wij werden heel vriendelijk onthaalt en wanneer we een fles wijn bestelden kregen we eerst glas om te proeven.
    Eten was heerlijk.
    Op vraag om tussen hoofdgerecht en dessert iets meer tijd te laten werd ook direct aanvaard.
    Alles verliep zeer vlot zonder echte lange wachttijden.
    Hier komen we zeker terug!

37. Wat een mooie locatie. Het restaurant is rustig en sfeervol. De bediening vriendelijk. Het eten was heerlijk, voor een lage prijs. Met voldoende groente en friet en ook nog een lekkere salade. En brood vooraf.
    We hebben genoten!

38. Linda Achterberg

Heerlijk gegeten. Mooie locatie. Prachtig uitzicht.

39. Afgelopen maandag hebben wij, na een wandeling door de Blauwe Kamer, met z'n viertjes heerlijk geluncht bij Restaurant de Blaauwe Kamer. Het was prachtig weer en konden we gezellig buiten eten. De salades en de broodjes waren uitstekend, de bediening was netjes en vlot en de ambiance was top. Een aanrader.

40. Heerlijke lunch gehad op een prachtige plek. Gastvrije bediening en alles zeer betaalbaar. Een parkeerplek te vinden op zondag was wat lastig i.v.m. recreatie in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar !

41. Prima gegeten bij de Blaauwe Kamer (steengrillen), van alles meer dan voldoende, geen plek meer voor een dessert. Soep kon in 2 worden gesplitst zodat we niet zo vol zouden zitten voor alles wat volgde. Bij het hoofdgerecht werd stroganoffsaus en satésaus geserveerd (smaakte niet); beter was geweest om hier uit bijv. 4 Soorten te kunnen kiezen. Naarmate de avond drukker werd, merkten we dat de bediening moeite had om alle tafels in de gaten te houden. Toch zeker een pluim voor de ruime keuze, fijne prijzen en mooie omgeving. We komen terug.

42. Arthur Wanders

Ik zelf ben glutenvrij.
    Het beste restaurant op dit gebied. Heb nog nergens zo weinig problemen gehad.
    Er werd meegedacht, en ik hoefde verder nergens naar te vragen.
    De rest had ook super gegeten.
    We zijn met een zeer goed gevoel huiswaarts gekeerd.

43. Gezellig met ons gezin en mijn ouders gegeten. Zeer gastvrij ontvangst. Genoten van het uitzicht en de omgeving. Mooi wandelgebied pal naast het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

44. E. Jonkers

Prachtige plek, met goed en betaalbaar eten. Zorgvuldig en gastvrij

45. Marieke

We zijn nu precies 2 weken geleden op woensdagavond naar dit restaurant geweest. Het was een heerlijke, rustige avond. Het personeel was erg attent, het eten was goed en het had een hele goede prijs/kwaliteit verhouding! En de locatie is prachtig! Dus zeker een aanrader! Bedankt!

46. Laurens de Graaf

De ontvangst was vriendelijk. De locatie is mooi. Leuk, die reeën. Het uitzicht richting rivier werd beperkt door een (alleen visuele) afzetting voor een groep. Deze groep was zeer luidruchtig en dit was goed te horen voor de overige gasten. De eerste levering van drankjes was fout. Het voorgerecht zou warm worden opgediend maar was koud. Na reclameren werd dit slechts tot lauw opgewarmd. De hoofdmaaltijd was voor 2 van de 3 smakelijk, voor de derde persoon was het een droge hap (varkenshaas). Bij reservering was aangegeven dat één persoon alergisch is voor noten. Toch zaten er noten in de sla bij de hoofdmaaltijd en in het dessert van de desbetreffende persoon. Na melding werd dit nagerecht zonder aarzeling omgeruild voor een zelfde gerecht zonder noten.

47. Met 3 kinderen gezellig gegeten. De kinderen vonden de speelkamer erg leuk.
    We komen zeker nog een keer terug!

48. Henk spiering

Gisteravond met een gezelschap van 6 personen gedineerd.

De hele groep was unaniem vol lof over de kwaliteit van het eten en de bediening.

49. Wij zijn op 19 juli met familie weer bij de Blaauwe Kamer geweest. Weer, omdat het gewoon goed, gezellig en lekker eten is. Groot voordeel is ook dat je het natuurgebied in kunt om even de benen te strekken en ontspannen met elkaar te praten.

Kortom, iedereen vond het weer een succes en we komen zeker terug.

50. Druk, maar dat zal door de vakantie komen.
    Mooi uitzicht, vriendelijk personeel en goed eten, duurde wel eventjes voordat we te eten hadden.

51. Wij hebben heerlijk geluncht, mijn tante, nicht en ik op een schaduwrijke plek op het terras. Bediening wist vaak niet dat we iets besteld hadden. Enfin, we zijn keurig geholpen. Het was gezellig druk en waren blij dat we gereserveerd hadden!

52. Mevr. L. Kunst

Wij zijn heel erg teleurgesteld in de bediening maar ook in het eten, de bediening kijkt niet om zich heen om te kijken of iemand wat wil drinken, wij zaten erg lang te wachten toen ik eindelijk de aandacht kon vangen, toen de bestelling kwam, ik had een broodje besteld met een angus burger, die was dun hard en droog, dus niet te eten, heb als compensatie wel koffie gehad, maar toch jammer, wilde eigenlijk de biefstuk nemen, maar door de reacties aan de andere tafel was ik daar van afgestapt, heel jammer, als ik een cijfer zou mogen geven was het een 4, wij waren erg teleurgesteld.

53. Heerlijk gegeten is de moeite waard kom hier zeker terug.

54. Caroline

Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd met fenomenaal uitzicht. Ga zo door.

55. Anna 45 punten

Prachtige locatie, zo vanaf de pont vanuit Opheusden rijd je er zo op aan. Na de recencies gelezen te hebben hadden we hoge verwachtingen, maar de lunch viel eerlijk gezegd erg tegen. Vissalade 'De Blaauwe Kamer' met forel, gerookte zalm, gamba's, verse pluksla, rode ui, zongedroogde tomaat en onze huisdressing.
    Er zaten welgeteld 2 garnalen in en een klein stukje forel van ong. 5 cm en grote stukken gerookte zalm met een donkere rand eraan, wat niet heel smakelijk eruit ziet en niet echt op kwalitatieve zalm lijkt. Het was ook niet bijzonder. Het donkere stuk had er afgesneden moeten worden. De zongedroogde tomaat ontbrak, dat vond ik niet erg, daar hou ik toch niet van. Partner had de saté en was ook niet enthousiast. Er kan nog veel verbeterd worden. Het kan zijn vanwege de drukte, maar de ingrediënten mogen van betere kwaliteit zijn. Voor een kop koffie is het een leuk adres met het mooie uitzicht vanuit het terras, maar voor een lunch komen we niet meer terug, daar hebben we betere adressen voor in de omgeving.

56. J. de Vries

Bij de Blauwe kamer het steengrill drie gangen menu gegeten. Hoofdgerecht is een eigen steen met drie stukjes vlees, in totaal 300gr. Meer dan genoeg en erg smakelijk. Voorgerecht en toetje kies je van de kaart. Keuze uit niets bijbetalen of + €2,50 of meer afhankelijk van wat je kiest. Prima formule.

Vriendelijke bediening. Mooie locatie op een zomeravond met zicht op de grazende hertjes en natuurlijk groen.

Een aanrader: prettige sfeer, smakelijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding.

57. Wat een prachtige locatie! Vooral op een mooie zomer avond. Bediening attent, eten prima.

Er was één punt wat wij minder hebben ervaren, nl. dat het er niet netjes is, stoel kussens erg vies of ontbraken, rot deur kozijn en vieze ramen en de entree kan ook wel opruim beurt gebruiken.

Aan de locatie en gastvrijheid niets aan te merken, maar even de puntjes op de i.

58. Familie H.J.Slagman

We hebben onlangs ons 45-jarige huwelijk bij de Blaauwe Kamer gevierd en daar was iedereen achteraf zeer over te spreken. Een mooiere locatie vind je bijna niet. Vanaf het terras kijk je zo op een schitterend natuurgebied met hertjes en fazanten. Op geringe afstand zie je ook de rivier de Rijn.

Gisteren hebben we samen bij de Blaauwe Kamer gegeten en de Surf en Turf en de Angus Burger voldeden geheel aan de verwachtingen. We zaten nu op het grote terras, maar ook daar hadden we een schitterend uitzicht.

We zullen in de toekomst zeker vaker bij de Blaauwe Kamer komen.

59. Jos 5 punten

Heerlijk mosselen gegeten met een lekker flesje wijn erbij, prachtige locatie en uiterst vriendelijke en gastvrije bediening! Zeker een plek om terug te komen!

60. Hele mooie plek om te eten met het uitzicht op de natuur en rivier. Het eten smaakte erg goed en de prijs viel mee.

61. gisteren avond wederom hier gegeten .altijd gezellig ,super eten ,fijne gastvrije bediening. met nu weer een mooie overkapping die je de juiste sfeervolle buiten maar ook warme binnengevoel geeft. met uitzicht op de hertenweide

62. Johan Ederveen

Sfeervol restaurant met uitzicht op de Rijn.

63. Marion van de Lustgraaf

Een goed verzorgde heerlijke high tea met schoonmoeder en schoonzussen.
    Ik kom hier zeker terug.

64. S.J. Kalter

Op zich was de bediening prima, maar wij vonden er iemand tussen lopen die er popie jopie was, en dat viel bij sommige niet zo in de smaak.

65. donderdag, 29 juni 2017 heerlijk met de familie gegeten.
    Het Diner was weer zoals altijd fantastisch, kwaliteit staat op hoog niveau en ook de bediening was top.
    Wij komen hier vaker en dat blijft zo.
    Een echte aanrader.

66. Met Italianen, die meestal nogal kritisch zijn, geluncht. We hebben heerlijk gegeten. Alleen de salade was wat minder, te slap door de dressing. Het was een regenachtige dag. Maar ondanks de verwarming was het op het overdekte terras aan de frisse kant.
    We genoten van het uitzicht en zelfs de kleine reeen lieten zich even zien!

67. Voor de 2e keer bij de Blaauwe kamer gegeten. Hebben voor steengrillen gekozen en dit is een aanrader. Een goed stuk vlees. De locatie is gezellig het uitzicht is erg mooi met de hertjes, koeien en karpers. Ruime tafels en de afstand tussen de tafels is perfect. De bediening is goed en erg vriendelijk. Een gezellig en schoon restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

68. Op 7 juni hebben we voor de tweede keer heerlijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. Je zit er gezellig, mooi locatie en de bediening is vriendelijk. Goed eten, niet hoogstaand en voor een vriendelijke prijs. Mooi uitzicht met herten die voorbij kwamen. Kortom: we zullen wel vaker komen.

69. Corine heikamp

Lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening
    Helaas was het zo warm dat dat alles een beetje overheerste. We gaan zeker nog een keer terug om er goed van te genieten

70. Broodje: pistolet met vlees en gebakken ei ziet er mooier uit met een rond broodje. Ook makkelijker te eten.

71. Mooie locatie, maar niet top.
    Een forse schoonmaak en opruimbeurt zou niet verkeerd zijn, vooral bij de entree en op de veranda.
    De porties zijn (te) groot en het eten niet slecht, maar zeker niet goed.
    De prijs is redelijk, maar iets minder en lekkerder zou beter zijn.
    Voor ons geen aanrader en voorlopig niet meer.

72. J.Haalboom

Prachtige locatie,vriendelijke bediening,Lekker gegeten voor een redelijke prijs.

Wat wil je nog meer!

73. Franken

Goed gegeten, nette prijs en heerlijk hertjes kijken tijdens het eten. Lekker relaxed.

74. Dick en Analies Wevers

We hadden voor steengrillen gekozen en dat was een voltreffer.
    Zowel voorafje als hoofdgerecht heerlijk.
    Het vlees was boterzacht en alles bij elkaar was het gewoon heerlijk. Dat met een vriendelijke bediening beteknde en top avond.

75. Harryvan Steden

Het restaurant gevonden door te googelen op de woorden: restaurant bij rivier in de buurt van Wageningen. Nou, geen spoijt van deze keuze. De Blaauwe Kamer is een heerlijk sfeervol restaurant met een prachtig uitzicht vanuit de panoramazaal op de rivier. De service is prima en we hebben er met z'n 4-tjes heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs. Kortom: een aanrader.

76. Wij zaten in het nieuwe buiten terras (wat ook overkapt kan) met een prachtig uitzicht in de Blauwe kamer. Voor ons liepen de damherten en de koikarpers in het water. Ook hadden wij zicht op de Grebbeberg.

Wij werden vriendelijk en keurig bediend.

De lunch was perfect.

Binnen is er een panoramarestaurant.

Bij een vorig bezoek zagen wij een vos, herten en een roofvogel.

77. De locatie is werkelijk geweldig, vooral met mooi weer. Heerlijk buiten gezeten met fantastisch uitzicht. Het eten is prima maar de bediening op het terras was wat traag maar dat kwam wellicht omdat er binnen een bruiloft gaande was. We komen zeker nog een keer terug!

78. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten met een voortreffelijke en vooral persoonlijke bediening.
    De gestoofde paling is werkelijk goddelijk !

79. Heerlijk gedineerd. Mijn vrouw genoot van een vleesmenu, ik van vis. Zoals altijd een smaakfestijn. En de karpers in de vijver sprongen uitbundig uit (en weer in) het water. Waarschijnlijk blij dat ze niet op mijn bord lagen.

80. Heerlijk gegeten! Persoonlijke bediening! Personeel denkt met je mee zonder te vragen grotere tafel gekregen. Omdat dat makkelijker was met steengrillen! TOP

81. De sfeer is uitmuntend te noemen.
    Reeen lopen 5 meter van je vandaan, hier gaat rust vanuit.
    Het eten was weer uitstekend. Beginnend met een kipcocktail als voorgerecht.
    Als hoofdgerecht een biefstuk, een schnitzel en een zeetong.
    Alles even voortreffelijk klaargemaakt en smaakvol.
    Als toegift ijs of koffie maakte het geheel kompleet.
    We zullen zeker binnenkort weer eens binnenkomen.

82. Marjan Leerink

Met vrienden tijdens onze fietstocht even gepauzeerd buiten op het terras onder het genot van een lekker drankje en een heerlijke pannenkoek.
    Vriendelijke bediening, in voor een grapje.
    Zeker een aanrader, mooie omgeving ook voor een wandeling

83. We hebben heerlijk buiten in de zon kunnen eten op het mooie terras met een geweldig uitzicht. We hebben het menu steengrillen genomen, dat was prima,. De bediening was bijzonder goed en vriendelijk, we komen zeker nog eens terug, dan met de kinderen en kleinzoon.

84. Kachelspecialist van Walsem

Personeelsuitje.
    Met groep compleet verzorgde dag gehad met brunch en b.b.q..
    Goed verlopen en goed verzorgd en alles volgens afspraak.
    Snelle en goede bediening.
    lasergame en rondleiding natuurgebied zijn aanraders.
    Geweldige omgeving.
    Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

85. Voor de eerste keer gegeten. Mooie plek. Blij verrast. Voor herhaling vatbaar.

86. selhorst

Gezellig en prima prijs/kwaliteit verhouding.

87. Leuke plek met mooi uitzicht. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Absoluut plek om terug te gaan

88. De Blauwe Kamer is een van mijn favoriete restaurants, dit wil ook aan andere laten zien en proeven.

Het panorama uitzicht is geweldig, met de damherten, de mooie koikarpers.

Ik heb er al reeën gezien, roofvogel, een vos, enz.

De bediening is ook uitstekend.

Je kunt hier ook heerlijk eten. Voor Iedereen.wat wils.
    vr.gr. Henk.

89. We waren met een groep van 7. Hoewel we van te voren onze keus hadden doorgegeven hebben we een uur moeten wachten op het hoofdgerecht. Alle gerechten waren prima en de bediening was verder goed. Toen we zo lang moesten wachten hadden we wel een schaal met broodjes o.i.d. verwacht na onze lange wandeling.

90. VAN KOERT

Het eten was heerlijk, wat ons alleen stoort, is dat er 3 man staan te kijken hoe je staat te stuntelen om binnen en buiten te komen met een rolstoel. Twee deuren die je open moet doen, er is echter geen enkel personeelslid die dan even komt helpen... Jammer, kan toch echt wat beter.

91. Jan Wagter

Wij hebben gestoofde paling gehad wat goed bereid was. Een bordje voor de graatjes zou wenselijk zijn.

92. Brienesse

We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, gelegen in een hele mooie omgeving. We hebben het steengrill-arrangement gegeten en dat was heerlijk. Toen het op tafel kwam dachten we... Oh jee, is dat alles, maar we hadden een volle buik na te eten. Het was genoeg. Een hele goede service van het restaurant vind ik dat je gewoon kraanwater kunt krijgen i.p.v. de dure flessen water. Wij drinken thuis ook gewoon kraanwater dus dat kon hier ook. Super service!! Heerlijk gegeten en we gaan zeker weer terug.

93. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Prachtige locatie.

94. Wij, mijn vriendin en ik hebben het driegangen steengrillmenu besteld.
    Bij aankomst kregen we een broodje met wat smeerseltjes, lekker!
    Het voorgerecht, kip met (een beetje veel) mandarijntjes was erg lekker.
    We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht, de steengrill. Hierbij konden we per persoon kiezen uit 3 soorten vlees of vis. De biefstuk en de varkenshaas werden geserveerd in van beiden een homp vlees. Doorgesneden in plakken zou fijn zijn, dan lijkt het ook meteen iets meer, want de hoeveelheid is een beetje weinig. De hamburger en de gamba's (5 stuks) waren prima. De ketjapsaus en de pepersaus waren beide écht niet smakelijk. Keuze uit sausjes zou wenselijk en prettig zijn. De frites en de salade waren heerlijk. Het toetje, mangobavarois en heel zuur en hard sorbetijs waren redelijk.
    Het personeel was vriendelijk, de sfeer was gezellig en de zonsondergang prachtig! Het was leuk voor een keer, maar we komen niet terug om te steengrillen.

95. Mijn man en ik hebben gisteren heerlijk gegeten. Fijn dat je voor een leuke prijs uit eten kan gaan. We hebben zitten smullen en komen zeker terug.

96. J.Schoneveld

We hebben genoten van het steengrillen. De bediening was prima.
    Voor herhaling vatbaar.

97. Broodbol aangeboden gekregen. Timing van de drie gangen prima en een heerlijke frisse kan water. We hadden de 2=1 aanbieding en de kwaliteit van het eten was prima. Kortom een geslaagde avond.

98. bert wennekes

Het eten was heel goed, het was heel gezellig.

99. Buffet goed verzorgd, veel variatie, goede kwaliteit maar wel erg druk.

100. Tijdens het eten werd er constant van alles verbouwd en geschoven. De obers en serveersters vlogen langs je tafel wat voor een onrustige en onprettige sfeer veroorzaakte. Geen aanrader dus!

101. Prachtige lokatie.

Goede service en de soep en het ijs was erg lekker!

102. zondag gegeten , mooi weer, prachtig uitzicht.
    1 uur gewacht op het voorgerecht, daarna 1 uur gewacht op het hoofdgerecht.

103. René en Roelie van silfhout

Afgelopen maandag vanaf 17.00 Uur gegeten. Heerlijk buiten in de zon, met zicht op de rijn en veel groen. Eten was prima, bediening ook. Aanbevolen!

104. Prachtig gelegen restaurant. Mooi uitzicht op de aanwezige paarden en fraaie natuur. Steengrillen. Te vette kipdijen. Lamsvlees iets flauw. Service goed. Prijs/kwaliteit goed.

105. jan en christa

Eindelijk weer een keer gestoofde paling gegeten, heel erg lekker!
    Wij vonden het een geslaagd etentje.

106. Wat een gave plek en wat een mooi uitzicht! Maar ook goed eten en zeker niet duur! Echt een aanrader!

107. Lekkere lunch, prachtig uitzicht op een geweldige locatie.
    Vriendelijk personeel.
    Hier komen we graag nog eens terug!

108. Opnieuw hebben wij gisteren voortreffelijk gegeten in dit fraai gelegen kwaliteit restaurant.
    Zowel de voorgerechten, hoofdgerecht als de toetjes vielen bij allen (7) bijzonder in de smaak.
    Wilt u een avond genieten op een prachtige locatie waar u wordt omringd door allerlei soorten dieren dan is "de Blauwe Kamer" zeker een aanrader.

109. P van Baal

We zaten vlakbij de keukendeur die steeds met een klap dicht ging. Verder wel gezellig. We hadden de steengrill. De kip vond ik erg vet. De rest helemaal prima.

110. Wat een ontzettend leuk restaurant op een unieke plek met uitzicht over de Rijn. Het restaurant is sfeervol ingericht en doordat er niet teveel tafels staan heb je voldoende ruimte ten opzichte van de andere gasten. De menukaart is uitgebreid en de gerechten zijn niet duur. Wij kozen voor het steengrillmenu. Naast steengrillen (hoofdgerecht) mag je dan kiezen uit de voorgerechten en de nagerechten. De porties zijn meer dan voldoende waardoor er ook voor grote eters meer dan voldoende is. De bediening is prettig zonder opdringerig te zijn. We hebben een heerlijke twee uur getafeld met uitzicht op de Rijn en het park met hertjes. Wij komen zeker terug.

111. kees van capellen

Heerlijk eten, goede prijs, aardig personeel, samengevat gezelligheid en fantastisch.

112. Wij hebben weer heerlijk gegeten en het was er ontzettend druk maar ook heel gezellig.

Wij hebben wel een verzoek: wij zouden graag een keer varkenshaas op het menu willen zien.

113. Kim van Eldik

Lekker gegeten samen met een vriendin. Je werd snel geholpen, leuk personeel. We hadden het onbeperkte concept gekozen, alleen de eerste ronde was al zo veel opgediend dat je al snel vol zat. Het eten smaakte super.

114. andre oord

Goed verzorgd, vriendelijk ontvangst goede bediening en eten perfect warm keurig opgediend.

Mooie rustige omgeving, de plek kende ik door mijn werk maar het restaurant kende ik nog niet. Zeker voor herhaling vatbaar

115. m.e.boon steegers

Goed verzorgde brunch

116. Grote porties

117. Herman en Marian de Heus

Hebben heerlijk gegeten!!

Ontzettend aardig vriendelijk personeel!!

Echt een aanrader

118. Fam. Schouten

Lekker gegeten, snelle bediening! Aan te bevelen!

119. Alfons Veenstra

Super gezellig restaurant. Eten was zeer goede kwaliteit voor een lage prijs. Bediening was snel en erg netjes.

120. Lekker en gezellig gegeten. Gastvrij personeel.

121. Prachtig gelegen. Sliptong niet geweldig.

122. Jolanda Raaijmakers

Lekker gegeten. Wel even moeten wachten, met een drankje goedgemaakt.

123. Het was heel goed, mooie locatie. Wij hebben genoten.

124. Natuurlijk werkte het weer mee, op de eerste lentedag, 12 maart, van 2017 en was het goed toeven op het terras met het schitterende uitzicht over de uiterwaarden op de rivier. De uitstekende lunch en de vlotte en charmante bediening staan ook op minder zonnige dagen ongetwijfeld ook garant voor een aangenaam verblijf in De Blaauwe Kamer.

125. Eten was heerlijk, meer dan genoeg en culinair opgemaakt. Groot compliment naar de kok. Prijzen van het eten en het drinken zijn goed, zeker qua kwaliteit. Zo kunnen we nog een keer vaker komen ;-)
    De bediening is goed, de ambiance fantastisch. Er is ruimte genoeg om wat meer privé te kunnen dineren. Je zit niet boven op elkaar. Wij komen gauw weer. Tot ziens.

126. D.J. van Binsbergen

Goed ontvangst, het was gezellig, heerlijk en de bediening was zeker goed.

127. Barbara Looijmans

Op zaterdag 18 februari hebben wij met vrienden heerlijk en gezellig bij jullie gegeten! Uitzicht was GEWELDIG! Bediening was ook hartstikke goed! Wij komen zeker terug, maar dan met onze kinderen. Ik weet dat zij ook zullen genieten zoals wij dat gedaan hebben.

128. Was lekker netjes en een goede sfeer

129. Erg lekker gegeten, goede en snelle service. Wij komen zeker nog een keer!

130. Wij hebben gisteren met oma en opa heerlijk pannenkoek en tosti's gegeten. Wij hebben genoten van het eten en het uitzicht op de hertjes en de rijn met de boten. Groeten wijnand en caren

131. T J H Uijen

Dit was met onze vrienden de tweede keer dat wij bij de Blaauwe kamer in Wageningen zijn gaan eten. En net als de eerst keer werden we netjes ontvangen, en naar de besproken tafel gebracht. Ook de bediening was weer goed en vriendelijk. De kwaliteit van het eten is voortreffelijk, en zeker in de verhouding met de prijs. Net als de eerste keer is het de rit naar Wageningen zeker waard geweest.

132. We hebben 2 weken geleden voor het eerst gegeten,bij de Blaauwe kamer.
    Het eten is heerlijk.Netjes en schoon. Bediening vriendelijk en beleefd.
    Mooie omgeving. Voor herhaling vatbaar.
    AH v.d Kris

133. Fam hartog

Hebben met de kinderen gesteengrild was heerlijk met een tien en een griffel.
    Voor herhaling vatbaar was ook heel erg druk goed teken.
    Bediening ook heel goed en betaalbaar

134. H.M. van den Adel

Vandaag van een heerlijke lunch genoten. Scholfilet met frites en groenten. Prachtige locatie, geweldige ontvangst en stijlvolle bediening. Heerlijk ruime en smaakvolle inrichting. Dit was onze eerste bezoek maar zeker niet het laatste. De prijs- kwaliteit lijkt prima in balans. Kortom, een ritje naar de blaauwe kamer is echt de moeite waard.

135. G Stellaard

Lekker!! En een mooi uitzicht.

136. Voor de 2e keer hier het onbeperkt diner gegeten. Wederom weer erg lekker!! Waren met een grote groep, maar alles was weer keurig geregeld!! Lekker eten, vriendelijke bediening.

137. Genoten van een geweldige hightea.

138. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

139. Greetje van de Loosdrecht

Ik kom vaker bij De Blaauwe Kamer, want woon in Opheusden.
    Gezellige sfeer met riant uitzicht. Zeer vriendelijk personeel en prijs met de diverse acties is buitengewoon goed.

Tip: Serveer bij slibtongetjes een vismes en aardappelpuree als garnering met een botersaus of witte saus. Verder zou u de wijn in grote glazen mogen serveren, dit drinkt lekkerder en staat vele malen chiquer...

Dit zijn slechts tips, opbouwende bedoeld want ik geniet iedere keer weer van een etentje bij u!!!

Vriendelijk groetend,

GvdL

140. Het was weer heerlijk en gezellig en sfeervol.

141. Joleen Gorter

Lunch op zondag. Er lag sneeuw, dus veel wandelaars - oude van dagen tot babies.
    De sfeer was roezemoezig en gezellig. Goede bediening, snel en beleefd, ondanks de drukte.
    De lunchgerechten zijn aantrekkelijk opgediend en goed van smaak. Veel keus.
    De prijs is alleszins redelijk - evenals de drankjes. Goede koffie.
    Misschien is het er in de zomer erg warm, alhoewel misschien
    dan de ramen allemaal open gaan. Parkeren was net voldoende met de drukte.
    Zeker voor herhaling vatbaar, ook met een grotere groep.

142. Heerlijk gegeten.
    Zeer schappelijke prijzen.
    Prachtig uitzicht

143. Herman en Ria Waaijenberg

We waren er 's avonds, in het donker. Waarschijnlijk hebben we onszelf daarmee te kort gedaan. Fijne avond gehad. Goed idee, die waardecoupons via de post. Anders waren we er niet zo snel "tegen aan gelopen"...

144. Top gegeten voor een hele scherpe prijs! Verse en hele smakelijke producten. Grote (!!) porties. Vriendelijk personeel en keurige bediening. Het restaurant heeft een restyling ondergaan sinds ons vorige bezoek: erg mooi geworden!
    Kortom: zeer zeker een aanrader!
    Enige puntje van aandacht is het aantal parkeerplaatsen.

145. Ruim voldoende eten voor een zeer schappelijke prijs.
    Aardige bediening, duidelijke uitleg.

Netjes aangekleed restaurant.

Voor herhaling vatbaar!

146. Fam Evers

Héérlijk geluncht!
    Mooi restaurant
    Vriendelijke bediening en niet te duur.
    En wát een prachtig uitzicht!

147. Heerlijk eten, wij hebben gekozen voor onbeperkt eten en dat is een goede keuze.
    Wij gaan dat vaker doen.

148. Lekker gegeteten met een goede service.

149. Annet Fiets

Wij hebben afgelopen zondagavond heerlijk gegeten. Goed verzorgd en zeer vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar. Succes.

150. Ricardo oudshoorn

We hebben echt heerlijk gegeten. Lang geleden dat we zo lekker hebben gegeten.

151. Zaterdag voor het eerst genoten van het steengrill menu. Absoluut een aanrader en wat een vriendelijk personeel

152. Tineke Beersma

Goede service, door vervelende omstandigheden konden we helaas alleen ons voorgerecht eten. Hoofdgerecht was al wel besteld maar het was geen probleem om dit te annuleren, we hoefden alleen wat we gegeten en gedronken hadden af te rekenen. We gaan zeker terug om toch een heel diner te nuttigen!

153. Netty Schroten

Heel leuke locatie, mooi uitzicht, prima geluncht. Personeel bijzonder attent.

154. Onbeperkt Gamba's, biefstuk, sate, spareribs waarbij je per x mag wisselen tussen deze gerechten. Biefstuk prima... iets te ver door naar persoonlijke smaak. Spareribs prima evenals de sate. Gamba niet echt bijzonder, beetje vlak van smaak.
    Nadeel is dat je pas nieuwe ronde kunt bestellen als je eerste op hebt en het dan best lang duurt eer je weer wat krijgt. En de koolsla iedere x op je bord gaat ook beetje tegenstaan. Boerenfriet eerste 2 bakken prima, derde leek wel in magnetron opgewarmd duidelijk minder.
    Kwamen niet vragen of we nog x wat wilde drinken toen we dit zelf vroegen, duurde ook dit erg lang eer het kwam.
    Nagerechten waren prima.
    Sfeer in restaurant is erg leuk en herten langs het raam is ook sfeer verhogend.
    Al met al met wat kleine verbeterpuntjes, prima!

155. Heerlijke zeer uitgebreide high tea gehad. Met uitzicht op een groep herten.

156. F.Ruttten

Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.

157. Heerlijk gegeten (steengrillmenu)! Goede prijs-kwaliteit verhouding. Een echte aanrader! Wij komen zeker weer terug.

158. Voor de vierde keer heerlijk gegeten in leuke omgeving met vriendelijk en attent personeel.

159. Jannie van Nieuwamerongen

Wij hebben een heel gezellig 3-gangen diner bij de Blaauwe Kamer gehad. We konden naast de open haard zitten, wat erg sfeervol was en het eten was verrukkelijk. De seizoensalade is een aanrader, als ook het stoofpannetje en de Kalfssukade. De bediening was uitstekend en zeer professioneel. We hebben een top avond gehad.

160. Geweldig genoten van de High-tea bij De Blaauwe Kamer! Dit wordt geserveerd in maar liefst 4 gangen, allemaal even lekker. De etagère met zoet was zelfs voor ons te veel! Ook genoeg keuze in thee soorten. Fijn ook dat je zelf kan aangeven in welk tempo je alles wilt. Bedankt voor de gezellige middag, we hebben genoten!

161. Wij vonden het eten heerlijk, en zag er goed verzorgd uit.
    Vriendelijke bediening en komen zeker weer een keer terug.

162. Goede lunch, uitstekende erwtensoep. Attente bediening.

163. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De locatie is erg mooi en de bediening is erg vriendelijk.

164. Cor van den Berge

Het eten was erg lekker en de bediening was uitmuntend. Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht was prachtig. Alleen in de boerenpannenkoek zat waarschijnlijk iets in wat niet meer helemaal goed was. De prijzen van het eten waren oké, maar de prijzen van de drankjes waren aan de hoge kant. Over het geheel genomen toch een leuke ervaring.

165. Hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten van het onbeperkt genieten waren lekker. Gezellig restaurant met leuke bediening. Gaan zeker nog een keer terug.

166. Op mijn verzoek aan een rustig tafeltje gezetten, lekker warm naast de open haard. Wij kozen voor het steengrill 3-gangen menu. Als voorgerecht de heerlijke vis combinatie, steengrill gerechten waren prima, alleen de sausjes vielen daarbij tegen. De koffie 'extra' als nagerecht is een aanrader! Vriendelijke bediening.

167. De ontvangst en bediening waren snel en fijn ontspannend. Het stoofpannetje was erg lekker.

Prijs en kwaliteit was prima in orde.

Voor herhaling vatbaar.

168. We hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt menu. Onbeperkt spareribs, biefstuk, gamba's en saté.

Eten was allemaal prima in orde. Alleen spareribs had wel iets minder kunnen zijn. Dan had ik daar voor in de plaats nog een portie gamba's kunnen nemen.

Restaurant is sfeervol ingericht en bediening was vriendelijk en correct.

Prijs/kwaliteit is uitstekend.

We gaan dit zeker nog een keer doen

169. A. Looijen

Wij hadden het onbeperkt eten menu genomen. Alles was prima in orde. Alleen de spare-ribs waren te gaar en niet zo lekker meer (te lang warm gehouden?).

Prijs kwaliteit was zeer dik in orde! En heel aardig personeel!

170. Lekker en goed eten! Zeker een aanrader.

Vriendelijke bediening.

171. Lekker en goed eten voor een betaalbare prijs.

172. Met z'n vieren heerlijk gegeten in een zeer relaxte omgeving met een top vriendelijke en leuke bediening. Een aanrader voor een echt uit-etentje!

173. Super fijne ervaring gehad, het personeel was heel vriendelijk en maakte ook een praatje. Gaaf uitzicht met herten / reeën die vlak bij het raam lagen. Af en toe moesten we alleen wel lang wachten voordat we gevraagd werden of we wat wilden drinken of een nieuwe ronde eten. Maar verder echt top!

174. Erg rumoerig doordat het 1 grote ruimte is.
    Bij serveren 2 hoofdgerechten vergeten, zelf moeten vragen waar het bleef en was fout gegaan, er ging bij meer tafels wat fout deze avond.
    Wel rondje drinken van het huis gehad, maar het is toch fijn als iedereen tegelijk kan eten als je uit eten gaat.

175. Sophia vd Weerdhof

Heerlijk gegeten en fijne gastvrije bediening

176. Erg lekker vlees en er hangt een erg leuke sfeer

177. Met 4 personen uitstekend gegeten. Volop keuze in de gerechten incl. wild en een goede prijs / kwaliteit. Porties zijn ruim zonder idioot groot te worden. Keurig dus. Bediening vriendelijk en zorgzaam zonder hinderlijk aanwezig te zijn.
    Minpuntje: een ander gezelschap ging steengrillen en dat geeft een nogal onaangename geur af voor andere gasten in dezelfde ruimte.

178. Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit. Aardige mensen. Wat wil je nog meer?

179. Wat een leuke actie, diner voor twee en 1 eet gratis mee! Het heeft onze verwachting ver overtroffen. Ruime keus, prachtige opgemaakte borden en het belangrijkste héérlijk eten, vriendelijke bediening, prima prijs kwaliteit. We komen snel weer een keertje genieten van ook niet te vergeten schitterende uitzicht. Top!!

180. Op tweede kerstdag met vijf personen heerlijk gegeten in een prima ambiance. Het voorgerechten buffet was overvloedig en voor elk wat wils. Bovendien alles van prima kwaliteit. Hoofdgerechten prima verzorgd en met compleet garnituur. Nagerechten buffet subliem. De bediening en de live-muziek gaven ons het gevoel echt feestelijk uit te zijn.

181. Vincent Perdok

Biefstuk te ver doorgebakken. Vis te droog. 1 halve asperge op het gehele bord. Voor de rest lekker gegeten.

182. A.a. van den Wollenberg

Onze eerste ervaring met De Blaauwe Kamer.
    Eerste kerstdag genoten van een fantastisch verzorgde avond met een heerlijk en van alle lekkers voorzien voorgerecht buffet, om vervolgens te genieten van het geserveerde hoofdgerecht (vis of vlees) en een nagerecht in buffet vorm. Zowel de ontvangst als de verdere bediening vriendelijk en niet overmatig aanwezig. Prima op de kerstviering afgestemd muziek (zang en diverse instrumenten) en niet luid aanwezig. Heel leuk was de passage langs het raam van twee herten. De Blaauwe Kamer hartelijk bedankt en we komen zeker terug.
    Fam. v/d Wollenberg

183. We hebben heerlijk gegeten van het steengrillmenu. De bediening was uitstekend en de sfeer was heel erg gezellig. We komen zeker nog eens terug.

184. Gerard wynia

We hebben echt genoten komen in april volgend jaar graag terug

185. Trudy van Ewijk

De sfeer en de bediening was prima.
    Wij hadden voor het steengrillen gekozen en dat was lekker en meer dan voldoende, alleen de afzuiger aan het plafond ging erg tekeer.

186. Melisa van Bemmel

Goedemiddag.

We hebben net weer heerlijk geluncht voor de 63ste jarige huwelijksdag van mijn opa en oma. Elk jaar vieren we dit bij de Blaauwe Kamer. Het eten is heerlijk, de sfeer goed en het personeel aardig.
    Wij komen graag terug.

Groetjes familie Wynia

187. Onlangs heb ik gebruik gemaakt van de diner actie 2=1. We waren met 4 personen en werden gastvrij ontvangen en begeleid naar een zeer prettig gelegen tafel. Het restaurant bestaat uit verschillende ruimtes voor verschillende gelegenheden, welke goed van elkaar gescheiden kunnen worden middels schuifwanden. De entourage ademt een moderne en gezellige sfeer. De menukaart is prima en geeft een ruime keus aan voor-, hoofd- en nagerechten. Op de kaart stonden diverse wildgerechten waar wij gretig gebruik van hebben gemaakt. Wij hebben genoten van iedere gang. Zeer smakelijke en mooi opgediende gerechten. Is er dan niets negatiefs? Jawel, de keuze aan wijn is beperkt, maar de huiswijnen zijn prima, en de bieren van de tap zijn heerlijk. Een ding was vervelend, namelijk dat het steengrillen in dezelfde ruimte plaatsvindt als de gebruikers van gewone gerechten van de kaart. Zowel de rook als de geur van het steengrillen had een negatief effect op de andere gasten zoals wij. Wij vinden dit restaurant echt een aanrader.

188. Carmen Krul

Wij hebben genoten van de actie "onbeperkt spareribs, saté, biefstuk en gamba's voor €17,50 p.p.". We hebben vier rondes gehad, dus je haalt je geld er echt wel uit! Wat een heerlijke gerechten waren dat, inclusief friet en salade. Het vlees was heerlijk mals, een echte aanrader!

189. Lekker gegeten in een mooie gezellige warme omgeving. Professioneel personeel. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug.

190. Fred rosbach

Plezierig gegeten in een gemoedelijke sfeer

191. Prima gegeten voor een nette prijs

192. We hebben erg lekker gegeten en de bediening was ook erg goed. Complimenten voor de kok!

193. Afgelopen zondag heel lekker gegeten, na vriendelijke ontvangst door het personeel. Het was gezellig en opvallend was dat er met goede pauzes tussen de gangen werd opgediend en geïnformeerd werd of alles naar wens was.
    Aanvankelijk jammer dat er niet van een wijnkaart kon worden gekozen, maar de huiswijn bleek uitstekend. Conclusie: een geslaagd etentje met onze familie en we komen vast en zeker terug!

194. Lekker met de 12 familieleden geluncht op de mooie locatie. Vriendelijke bediening en goed geprijsd. Een nieuwe afspraak is al gemaakt, om dit keer te gaan brunchen.

195. Plezierige ontvangst, prima eten en zeer schappelijk geprijsd.

196. Wij waren zeer tevreden en hebben heerlijk gegeten. Wij gaan zeker weer reserveren.

197. Afgelopen zondag geluncht met onze kinderen en het was helemaal af. De pannenkoekjes met leuke versiersels tot de vriendelijke bediening, die kleursetjes gaven en de kindjes mee naar de speelkamer namen. Wij heerlijk genoten van onze seizoenssalade met eendenborst en kastanjes met spek en groentechips.
    Nogmaals bedankt voor de goede service en gastvrijheid, tot gauw. Desire, Albert en kids.

198. fam. Vroegindeweij

Vanmorgen gewandeld met z'n tweeën in de blauwe kamer en lekker kopje koffie gedronken in het restaurant
    Mijn vrouw had al enkele malen geluncht hier en dat was zeer goed bevallen. We gaan er zeker vaker naar toe.

199. Ingrid v D

We waren met een groep van acht personen, alle acht hadden we het steengrillmenu en ook alle acht andere gerechten. De hele avond door kwam alles prima verzorgd en goed op tafel.
    Gezellige sfeer, geweldige locatie, al was dit in het donker niet te zien.
    Prijskwaliteit zeker goed.

200. Leuke indeling, maar moesten wel lang wachten op onze eerste gang (iets meer als een uur). Maar daarna kwamen de gangen snel. Het eten zelf was erg lekker.

201. Martin van Roekel

Mooi ruim opgezet. Eten super goed. Prijs kwaliteit zeker in orde.

202. Prettige locatie omgeven door natuur waar we ontspannen en heerlijk hebben geluncht. Wij zullen hier nog vaak gaan komen, niet alleen voor een kop koffie of lunch, maar ook voor een diner. Ook zakelijk is dit een adres waar ik terugkom.

203. Met 4 personen gegeten. Een complete verrassing. Kwaliteit zeer hoog en ruime porties. Komen hier zeker terug.

204. Wij hebben er prima gegeten. De bediening was vriendelijk en attent.

205. Wij hebben gisteravond bij de Blaauwe kamer gegeten (steengrillen) met 6 personen, waarvan 2 kinderen. Wij hebben lekker gegeten. De bediening was erg vriendelijk en de kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer. Zeker voor herhaling vatbaar.

206. riny de leeuw

Het was een donderdagavond en we dachten de enigen te zijn. Het was er gezellig druk! We hebben lekker gegeten (jammer van het taaie vlees voor een van ons vijven)

207. Op een vrijdagavond gezellig gegeten met 4 volwassen. Eten was heerlijk, met name het individueel steengrillen super leuk. Kwaliteit en prijs in prima verhouding.

208. Al een aantal malen de lunch gebruikt en daar is helemaal niets mis mee. In tegendeel.
    Smakelijk klaar gemaakt met een uitermate vriendelijke bediening in een geweldig mooie omgeving. Naast het lekkere eten ook de mogelijk om in het buitengebied een prachtige wandeling te maken.
    Het voormalige terrein van de steenfabriek De Blauwe Kamer is een beschermd natuurgebied geworden met unieke water- en weidevogels en verschillende soorten grazers.
    Een aanrader.

209. Zaterdag 12 november met 5 volwassen en 2 kinderen geweest. Steengrillen, was heel gezellig, plezierige bediening, prijs/kwaliteitverhouding helemaal goed.

Zeker voor herhaling vatbaar.

210. Lekker gegeten in een mooie gezellig en warme omgeving, professioneel en vriendelijk personeel. Echt een aanrader. Ik kom zeker terug.

211. Fjroubos@kliksafe.nl

Gezellig, lekker gegeten. Friet leek niet vers gebakken en sober zonder groente met alleen sla. Vriendelijke en behulpzame bediening.

212. Afgelopen woensdag hier heerlijk met zijn viertjes gegeten. Wat een gezellig restaurant en een fijne bediening. Je voelt je hier echt gast. Het eten is voortreffelijk en omdat wij grote eters zijn, hebben we extra frites en salade nabesteld zonder kosten, waar zie je dat nog, het werd echt super snel geserveerd. Alleen maar lof voor dit restaurant met oprecht gezellige bediening en goed verzorgd eten. Wij komen hier graag terug.

213. Wezen eten met zes personen. Warme binnenkomst, het interieur is tig keer beter dan dat het jaren geleden was. Toen erg oubollig. Erg vriendelijk welkom geheten door de gastheer. Bediening was erg vriendelijk. Eten was erg goed. Bij het steengrillen (kan per persoon) zou ik zelf iets minder grovere stukken vlees gebruiken maar op te lossen door het zelf vooraf kleiner te snijden. Al met al aanrader als je lekker, gezellig en voor een goede prijs wilt eten.

Ps: bij steengrillen is afzuiging onvoldoende dus als meerdere tafels steengrillen dan is dat goed te ruiken.

214. Fam Hogenkamp

Afgelopen zaterdag feest gevierd i.v.m ons 45 -jarig huwelijks jubileum met 39 volwassenen en 7 peuters/ kleuters. Aanvankelijk zouden wij in de kleine serre zitten omdat een groep eerder geboekt had op die dag. Bij aankomst zaterdag bleek door het restaurant geregeld te zijn dat wij toch in de grote serre konden met groot terras! (De andere groep was kleiner, geen kinderen erbij.) Een aangename leuke verrassing. Door het fantastische weer hebben wij veel gebruikt gemaakt van het terras. Met zo'n uitzicht is dat genieten! (Zie foto's) De korte wandelingen bleken voor de meeste van onze gasten een schot in de roos! Bediening, ambiance, kwaliteit van het eten, vriendelijkheid en service gerichtheid van het personeel was uitstekend.

Eén minpuntje was dat de kindermenuutjes (heel leuk: frites + toebehoren in taxi "verpakt") veel te laat geserveerd werden. Nadat opgenomen was of de kinderen frikandel dan wel kipnuggets of croquetje wilden, duurde het 20 min voordat het werkelijk op tafel kwam. Gelukkig houden onze kleinkinderen ook van broodjes met kruidenkaas van het buffet ;-)

215. We hebben genoten van onze wild-proeverij, met een goed glas huiswijn. De sfeer was prettig en gastvrij, met attente bediening. We hadden een tafel aan het raam en konden genieten van het uitzicht in de ondergaande zon. We gaan zeker nog eens terug en dan moet ik niet mijn wandelschoenen vergeten ! Het restaurant staat in een prachtige omgeving.

216. Gezellige diner in een goede gelegenheid, met veel ruimte en egards voor de gast en ook nog een mooie en inspirerende omgeving. We konden daar onszelf zijn, ruim de tijd nemen en de andere gasten waren ook mensen die de rust, de ambiance en het goede maal op prijs stellen.

217. Carin van Paassen

Fijne gelegenheid om je verjaardag te vieren voor een groep van 30/40 personen. Afgelopen zaterdag hebben wij gekozen voor het thema "Las Vegas". Helemaal top
    Eten was ruim voldoende, keurig verzorgd en lekker.
    Prima overleg en met een prettige bediening.
    Kortom: ik kijk terug op een leuk feest mede door de prima locatie.

218. Mooi plekje aan het raam. Eten was erg lekker. We gaan zeker nog een keer terug.

219. J.J. Heetebrij