De Blaauwe Kamer in Wageningen

Ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, zowel voor auto's als voor touringcars.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

1206929090 36
1271204860 42
1321197126 76

1. h hendriksen

Wij waren met 4 mensen mij schoonouders mij vrouw en ik.

Vooraf bestelde ik een broodplankje voor 4 personen.
    Er werd 1 warm broodje zonder te snijden op de tafel gezet met 2 kuipjes boter!!!! (Ik ga vaak buiten de deur uit eten met dit had ik nog nooit meegemaakt)

Als voorgerecht bestelde mij schoonmoeder en ik zelf een portie champignons die een bittere nasmaak geven (het was te donker afgebakken en maar 1 kuipje boter voor 2 personen). Later na een opmerking na de bediening gecorrigeerd bij het hoofd gerecht die waren beter.

Bij het hoofdgerecht bestelde wij gebakken aardappelen en friet.

We hadden het eten bijna op kwamen ze met de gebakken aardappelen die ze vergeten waren. Dit waren ook GEEN gebakken aardappelen want ze spier wit (gekookt) Mij schoonvader ontzettend boos naar de bediening.

Mij vrouw en schoonmoeder hadden een Schnitzel het leken wel oude schoenlappen zo taai waren die (waren gewoon veel te ver doorgebakken)!!

Zelf bestelde ik een hamburger. De hamburgers bij de Mac zijn vele malen beter en dat voor €13,50

Als compensatie kreeg ik bij het dessert soes xl wat meer slagroom uit de spuitbus! Maar de soes was ook een hele taaie (dus oud) ben zelf bakker een ik weet wel hoe een moet smaken.

En dit voor € 142,00!!

Dus dit was geen geslaagde avond.

2. Gerke Pekema

Heerlijk gegeten.
    Was erg druk en had de indruk dat personeel opgeslokt werd door een grote groep, waardoor wij en de overige gasten bediend moesten worden door minder mensen. Deze deden wel hun uiterste best.
    Ondanks dat het binnen erg warm was, bleven de vuurhaarden aan staan, dat is wel erg jammer.

3. Een mooie locatie met uitzicht op het water. Goede sfeer de warmte haarden brandde heerlijk. Goede bediening, lekker eten precies genoeg. Zeker een aanrader om nogeens terug te komen.

4. Heerlijk eten, prachtig uitzicht en vriendelijk personeel.

5. Voor di 23 oktober hadden we een raamtafel gereserveerd en met familie/vrienden heerlijk geluncht, jammer dat het de eerste dag zonder zon was… maar wat een sfeer bij binnenkomst met de haarden aan.
    Voor het eerst binnen en wat gegeten nu, want tot nu toe altijd alleen door naar het terras met tafeltje tegen de vijver aan en zicht op de vissen en de hertjes.
    Maar ook voor de goede koffie met wat lekkers of genieten van de super XL De Blaauwe Kamer soes, verslavend lekker!

De lunch was heerlijk, goed verzorgd en snelle bediening.
    Dat betekent dus Test geslaagd en we komen dan ook zeker terug, ook in andere samenstellingen, want er staat nog zoveel ander lekkers op de lunch- en dinerkaart!

6. Leuke avond, mede door gezelligheid en gastvrijheid en kwaliteit van het restaurant.
    Warm aan te bevelen

7. Arda Waakop Reijers

Vanmiddag genoten van een geweldig high tea bij de Blaauwe Kamer. Na het online reserveren werden we netjes gebeld waarbij we te horen kregen dat de plaatsen bij het raam helaas bezet waren maar er was nog wel een plaatsje bij de open haard. Prima! De high tea werd niet zoals dat (helaas) vaak gebeurt in één keer op de tafel gezet maar in 4 gangen opgediend! Leuk!! En bovendien heerlijk!! De vriendelijke meneer die ons hielp had, ondanks de drukte, voor iedereen een vriendelijk en persoonlijk woord. Ook de hond werd voorzien van water en koekjes. Het zijn de kleine dingen die het doen! Wij komen, als we weer in de buurt zijn, zeker terug!

8. Heerlijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. Het is mogelijk om glutenvrij en vegetarisch eten en daarvoor staan handige symbolen op de kaart. De bediening was erg attent en oplettend en zorgde ervoor dat de bijgeleverde gerechtjes allemaal glutenvrij waren, toen ik aan had gegeven dat ik een glutenvrij dieet volg.

De afstand tussen de tafels zorgt ervoor dat je elkaar goed kunt verstaan, al zit het restaurant vol. Ook is het uitzicht naar buiten prachtig wanneer het nog licht is.

9. Martine Keur

10. G.v.Viegen

Je zit goed als je het weet,
    dat je bij de Blauwe kamer zo lekker eet.

11. Zondagavond heerlijk bij jullie gegeten, gezellige bediening, leuk sfeer. En aan tafel 44 heb je een fantastisch uitzicht. Het was ook nog heerlijk weer. Alles was perfect, komen zeker weer.

12. Mooi uitzicht, lekkere gerechten op de kaart. En bediening met aandacht. Echt een avond uit.

13. Marjolein

We hebben een heerlijke avond gehad. Lekker gegeten, prachtig uitzicht, prima prijs kwaliteit verhouding. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils, Het eten miste wat verfijning. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Wout en Ans

Zaterdag 29 september zonnetje schijnt op naar de Blaauwe kamer voor een lunch.
    De lunch was weer heerlijk. Personeel vriendelijk, mooi uitzicht wat wil je nog meer.
    Zeker een aanrader om hier te gaan lunchen of dineren. Of een Feest te geven.

15. Goed eten. Prima sfeer. Erg tevreden.

16. Margriet Dekker

Heerlijk getafeld. Zeer goede verhouding prijs/kwaliteit. Aan te bevelen. Fraaie omgeving. We hebben genoten.

17. Ymke van Buuren

High Tea: heel lekker, heel uitgebreid, niet duur, mooi uitzicht, vriendelijke bediening!

18. Marina van Dalen

Eten was heerlijk en zeker niet overdreven duur. Mooi uitzicht op de hertjes en de avondzon. Dank!

19. Na een verrassende wandeling heb ik samen met mijn vrouw genoten van een High Tea voor twee. Er was meer dan genoeg lekkers om van te genieten, het asperge-pasteitje vooraf was geweldig, daarna een warme hartige gang met afwisselende vernieuwende hapjes, wel wat veel wraps naar mijn smaak met de helft daarvan was ik ook al tevreden geweest.
    De zoete gang daarna was prachtig mooi opgemaakte cakejes en ook weer heel lekker.
    Het fruit als afsluiting was erg welkom en maakte het geheel af.
    Uiteraard was er voldoende thee, de pot werd regelmatig bijgevuld zonder dat we dat hoefde te vragen. Ik was erg tevreden zeker gezien de prijs, ik had niet zo'n luxe high te verwacht voor dit bedrag. Complimenten voor het hele team van De Blauwe Kamer.

20. Christine van Leeuwen

We hebben genoten van een heerlijke high tea. Alles was mooi gepresenteerd, verrassende hapjes en alles smaakte heerlijk. Voor ons was het wat veel, maar het was geen enkel probleem om iets mee naar huis mee te nemen. Het uitzicht van uit het restaurant was prachtig en de kleine man kon heerlijk spelen in de speelkamer en kreeg een presentje mee naar huis. Daarna nog even heerlijk gewandeld in de prachtige omgeving.

21. Gekookte mosselen. Erg slecht gekookt. De helft zat nog dicht!
    Slijtong: erg klein en erg bleekjes gebakken en maar net gaar.
    Ga er om te eten niet meer heen.

22. Mooie plek midden in de natuur. Lekker eten met een mooi uitzicht op de herten. Nette, vriendelijke bediening. We hebben genoten van ons diner ter gelegenheid van ons 30 jarig huwelijk.

23. Het eten was een beetje koud maar geweldige locatie en super vriendelijke bediening.

24. geurt v burken

We hebben samen met 2 schoolvrienden heerlijk gegeten.

Bediening was is top.
    Het eten voorgerecht Kipcoctail super lekker en vers gemaakt.
    De Vis salade was ook goed van formaat en carpaccio zalm was ook rijkelijk gevuld en geen kinderachtige hoeveelheden!
    T boonsteak, en 2× tournedos waren oog goed mals en ruim voldoende portie, s..
    Het toetje 2× bollen ijs met slagroom en de overgrote Xl soes waren ook super lekker.

Kortom een aanrader om te eten.
    Hoofdgerecht, alles was goed warm niet half warm, dit is ook belangrijk!
    En op het buiten terras kan s, avonds het dak dicht, en de Gasverwarming aan. Heerlijk.

Voor een faire prijs goed eten, en ruim voldoende een aanrader!

Geurt te O.

25. Service was erg goed, leuk personeel!
    Eten mooie prijs/kwaliteits verhouding.
    Kom er zeker nog een keer.

26. We kozen voor het steengrill menu super lekker en goedkoop! Persoonlijk hadden er voor mij meer groenten bij gemogen! Echt een aanrader!

27. Edwin van Alfen

Gisteren geweldig gegeten in panoramarestaurant de Blaauwe Kamer. Wat een geweldige kaart met meer dan schappelijke prijzen! Zelden in een restaurant gegeten waar je eigenlijk alles wel zou willen kiezen.
    Voortreffelijk we komen snel weer terug!

28. Is voor iedereen aan te raden. Het was heel druk die avond maar de bediening was heel attent en goed en het eten was heerlijk. Prijs/kwaliteit voortreffelijk. Gaan zeker terug.

29. Vanavond gezellig met vrienden gegeten. Het eten en de bediening waren weer fantastisch.
    Bedankt voor de goede zorgen. 👍👍👍
    Echt een aanrader.

30. Maarten Bakkenes

Eten goed, bediening prima, sfeer mede door gezellige gezelschap geweldig, prijs/kwaliteit goed.

31. Het was een gezellige en smaakvolle ervaring in de Blauwe Kamer. We waren er voor de eerste keer maar komen zeker terug.

32. Gezellig restaurant met leuk uitzicht op herten en paarden. De bediening is vriendelijk, de keuze is ruim en het eten is lekker en van goede kwaliteit.
    Een aanrader.

33. Lekker gegeten met 5 personen op donderdagavond… aanrader. Komen zeker terug.

34. Het eten is niet bijzonder, wel een mooie locatie!

35. Mees van Ginkel

Heerlijk gegeten, in een super gezellige sfeer.

36. Wim Mulder

Heerlijk gegeten. Prima bediening.

37. Wouta Verwelius

Een gezelli restaurant waar je op je gemak kunt eten. Bediening is attent en niet opdringerig.

38. Zeker een restaurant om naar terug te gaan. De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. Het restaurant is ruim van opzet wat ook prettig is. Geen stoelleuning van je buur in je rug.

39. Top gegeten voor weinig geld mooi uitzicht op het water.

40. Ambiance prima, restaurant ligt aan hertenweide, handig tijdverdrijf zo ook de kinderkamer, i.v.m. erg lang wachten op de gerechten. Voorgerechten waren van prima kwaliteit, hoofdgerechten te lang doorgebakken. Nagerechten doorsnee.

41. Erg lekker en goed eten. Uitzicht was fantastisch. Sfeer ook goed. Hebben genoten van alles.

42. Super gezellig op terras gezeten. De lunch gerechten waren heerlijk. De bediening vlot.

43. Prima gegeten op een mooie plek. Het was alleen erg warm en een deel van de tafel stond in de zon.

44. Joyce van Eeuwijk - Vermeer

Wat onwijs heerlijk gegeten. Mooi uitzicht vanaf het terras in de serre.
    Vriendelijk personeel en eten voor een leuke prijs.
    Komen hier zeker nog eens terug.

45. Uulke van Meeteren

We hebben donderdag 2 augustus voortreffelijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. De smaak van de verschillende gerechten (we waren met ons 4-en) was heerlijk. Een van ons was vegetariër, 2 anderen wilden lactose- en gluten vrij; dat was allemaal geen enkel probleem. De bediening was uitermate vriendelijk en attent; de plaats op het buitenterras was heerlijk.

46. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel en mooie locatie. De voorgerechten van hoogstaand niveau, maar het hoofdgerecht wat eenvoudiger. Zeker een aanrader om te gaan eten

47. Pauline

Heerlijk eten, goede keuzemogelijkheden, ook glutenvrije opties en het personeel denkt goed mee. Zeker een aanrader, vooral in combinatie met een bezoek aan de Blauwe Kamer zelf!

48. Thea 19 punten

Prima eten en mooie plek. Vriendelijke bediening. Zeker een plaats om nog eens naar terug te gaan.

49. Jwisgerhof

Gezellige sfeer, lekker gegeten.

50. Menno Kocks

Heerlijk, goed en gezellig buiten gegeten met vriendelijke bediening.

51. J van Stempvoort

Het enige nadeel was dat wij verplicht buiten moesten eten.
    En ik vind dat je moet kunnen kiezen vooral die herten stonken erg dat was erg jammer.

52. D. Hoefsloot Schmeink van Binsbergen

Heerlijk gegeten, genoten van gastvrijheid, fijne tafel, men doet echt alles om het naar de zin te maken. Top! Alle lof voor de kok en de bediening, we komen zeer zeker terug met gasten.

53. Perfecte locatie, op het terras in de natuur. Prijs/kwaliteit precies goed, en zeer goede en vriendelijke bediening. Heel gevarieerde en originele kaart. Wijnkaart is er nauwelijks, er was maar 1 soort rode wijn (die overigens wel heel lekker was).

54. Connie roest

Lekker gegeten, alleen als je naar de tafel gaat en je zit nog niet krijg je de menu kaart al onder je neus, nog voor je iets te drinken heb besteld, dat is jammer even rustig aan, je gaat gezellig uit eten🙂

55. Op een bloed hete zomeravond gekozen voor Steengrillen en dat was een voltreffer. Alles was erg lekker en voldoende. De bediening was gezellig, met her en der een grap.
    Als gratis toegift was er natuurlijk het prachtige uitzicht.
    Conclusie, we komen zeker nog een keertje terug, maar mag het dan iets minder warm zijn.
    D en A. uit Veenendaal.

56. Liesbeth van der Elst

Het was een leuke gezellige en lekkere lunchen in de Blaauwe Kamer.

MVG, Liesbeth van der Elst.

57. Vriendelijke bediening, rustige ambiance, en zeer uitgebreide en lekker high tea.

58. Anneke Modderkolk

Wat een prachtige omgeving en wat een heerlijke salade.
    We komen zeer zeker snel voor een diner terug.

59. Henk Vermeer

Heerlijk geluncht op een prachtige locatie. Alles was perfect!

60. We hebben op 4 juli 2018 met een groep van 12 personen bij uw restaurant een steengrill-menu gebruikt: perfect! Het was prima. Een gezellige bediening en er werd nauwkeurig rekening gehouden met allergie. Een toplocatie met uitzicht op de vijver met daarachter de reeën en de Rijn! Kortom een echte aanrader!

61. Fam vr krol

Leuk en gezellig alles naar wens bedankt.

62. de Ridder

Erg lekker gegeten op het terras waar je heerlijk rustig kunt zitten met uitzicht over hertjes en natuur. Het eten smaakte goed en is in verhouding met de prijs. De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde wat lang maar door de rust en omgeving stoorde dit niet. Wij zouden het restaurant aanbevelen en zijn van plan om zeker nog eens terug te komen.

63. Het eten is altijd erg lekker, vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
    Oo en niet te vergeten het geweldige uitzicht op de hertenweide.

64. Met 4 personen genoten van het 3 -gangen steengrilmenu. We zaten in het zonnetje op het terras met uitzicht op de herten en de vijver. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. We zijn dan ook van plan er binnenkort weer naar toe te gaan.

65. Op een zonnige dag op het terras met prachtig uitzicht heerlijk gegeten, ruime keus en vriendelijke bediening. Geweldig adres!!

66. Weer lekker gegeten op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en alles goed verzorgd. Zeker een adres om terug te komen.

67. Lekker eten voor goede prijs

68. Pauline smits

Wij hadden geen verwachting van wat de bedoeling was. Een prachtige locatie, goede sfeer en prima bediening. Het eten is naar de prijs van €19.50 zeer goed. Met zijn alle zijn we zeer tevreden over het steengrillen. Wij bevelen het aan andere mensen aan. We komen zeker nog een keer terug.

69. Vincent

Prachtige omgeving
    Mooi restaurant met ruim opgezette tafels in een zeer prettige sfeer.

Herten op de achtergrond buiten en een mooi uitzicht doen het erg goed.

Leuke gerechten met originele ideeën waaronder individueel steengrillen erg leuk goede prijs kwaliteit

70. J.C.Langeraar

Mooi opgemaakt bord. Lekker eten. Afrikaanse tongfilet; een bijzondere vis.
    Verder alles prima.
    Leuk terras.

71. Het eten was in zijn algemeenheid wel ok. Helaas was de gepofte aardappel niet gaar, de frietjes dubbel gebakken en de ijsbolletjes van het dessert keihard doordat ze vooraf zijn geschept en opnieuw in de vriezer zijn geplaatst.
    Service van onze eerst serveerster was uitstekend, zeer attent. De tweede serveerster was ook aardig, echter bleef bij haar de extra bestelde frietjes uit en een glas wijn werd ook niet meer gebracht. Het vragen naar de frietjes had geen zin meer omdat we intussen het eten op hadden en het glas wijn ook niet want de rest was al klaar met het dessert.
    Locatie is zeer mooi en sfeervol. Met z’n vijven aan twee aan elkaar geschoven kleine ronde tafeltjes zitten is niet ideaal maar we hadden wel een leuke avond gehad.

72. Inge Veenstra

Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden een mooie plek in de serre met prachtig uirzicht.
    Fijne bediening.
    Kortom een aanrader.

73. Tessa Hymans

Gister avond wezen eten bij de blauwe kamer.
    Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en alles lekker op smaak.
    Het uitzicht was prachtig met de dieren die er allemaal lopen.
    Prijs kwaliteit goed!
    Voor herhaling vatbaar!

74. Bianca kerkstra

Gister een gezellig avondje uit met mijn vriendinnen gehad, bij de blauwe kamer.
    We zaten heel gezellig aan de vijver met mooie grote karpers en een prachtig uitzicht op het natuur waar de paarden, fazanten en herten liepen. Ook was er een jong hertje geboren geweldig! Het is een mooi restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel het was een Top avond we komen hier zeker terug!! Bedankt 🥂

75. A.v.d.Velde

Steengrillen was lekker en goed verzorgd.
    A la carte was de Afrikaanse tongfilet slecht.. Werd geserveerd op een brei van mihoen en kerry.
    Tot pulp gekookt.
    Bediening vriendelijk en accuraat

76. C.P. Hardeman

Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten, vriendelijk personeel en prachtige locatie.
    We komen zeker nog eens terug.

77. Prachtige plek. De high tea was eenvoudig maar wel lekker.

78. Gerrie Ditewig

Alles geheel naar wens. Prettige bediening en heerlijk.
    Gegeten en genoten van het terras.

79. Gastvrij ontvangen.
    Heerlijk gegeten en alles prima voor elkaar!
    Onze speciale verzoeken i.v.m. speciaal dieet waren geen probleen en goed verzorgd. Fijne, gezellige.
    Avond gehad.

80. Het was geweldig! Prachtig weer waardoor we buiten konden eten en genieten van de reeën, kikkers en vissen.
    Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij.
    Gelijk maar een volgende reservering gedaan.

81. M.Timmer

Vriendelijke ontvangst na afspraak om van daaruit te gaan fietsen. Begin van de avond diner. Het hoofdgerecht was heerlijk, maar had warmer mogen zijn. Desondanks een dikke voldoende.

82. J. de Jong

Wij hebben genoten van het zeer uitgebreidde Pinksterbuffet met vele heerlijke gerechten. De live muziek zorgde voor een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

83. Heerlijk weer gegeten. Gezellig en zo. N lieve bediening en zeer vlug.

84. Met moederdag hier voor het eerst geweest, en hebben wij met 6 personen van een high tea genoten. Deze werd opgediend in 4 gangen, met ruim voldoende keuze. Alles was erg smakelijk, met name de asperge ragout als eerste gang. Mede dankzij de leuke bediening hebben wij een heerlijke gezellige middag gehad. Komen graag weer eens terug, wanneer de zon schijnt!

85. Lekker gegeten voor een heel redelijke prijs. Bijzonder prettig is de ruimte die je hebt.

86. Pieter van Dijken

Geweldig lekker gegeten en gezeten voor een prima prijs

87. Monique

Sorry, maar de high tea is niet voor herhaling vatbaar. Goede ervaringen met de lunch, maar de high tea voldeed absoluut niet aan de verwachtingen.

88. Mevr. D. Flier

Voor het eerst met 5 personen (o.a. 2 kleinkinderen) daar gegeten. Ontvangst was gastvrij en vriendelijk. Eten was prima, ik had biefstuk met groene asperges als hoofdgerecht, de smaak was prima maar, 5 heeeele kleine asperges als hoofdgerecht was erg weinig, jammer.
    Vriendelijke groet, Dinie.

89. wijkstra

We hebben met de gehele familie (11 pers.) heerlijk gegeten in een prettige omgeving voor herhaling vatbaar.

90. Het was deze middag drukker dan verwacht, waardoor wij wat lang moesten wachten.
    Verder was alles prima voor mekaar! Wij konden het alleen niet op. Met wat minder grote gebakjes of een gang minder hadden wij waarschijnlijk niets gemist.

91. Marjolein Cohen

Op maandag en dinsdag onbeperkt eten. Erg lekker en meer dan voldoende keus. Zeker voor herhaling vatbaar.

92. We waren met een gezelschap van 9 personen en we hebben allemaal genoten van een heerlijke lunch! Een heel klein minpuntje… bij het broodje pikante kip ontbrak de taugé en de champignons. Beetje jammer, maar de smaak was verder prima!

93. Karin Huiberts

Van een heerlijke High Tea genoten met een prachtig uitzicht op de reeën, uiterwaarden en de Rijn. De lekkernijen waren heerlijk en van goede kwaliteit. Naast thee werd er, indien gewenst, ook cappuccino geschonken. De service was prima. Vriendelijk personeel dat goed luisterde naar onze wensen. Wij komen hier nog eens terug!

94. Prima gegeten in een mooie omgeving met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Jammer dat, nadat gevraagd was om de lamshaasjes rose te bakken ze toch geheel waren doorbakken wat de smaak niet ten goede kwam.
    Voor de rest niets dan lof, wij komen hier zeker terug.

95. De keuken en de bediening waren voortreffelijk.
    De lounchbanken waren niet schoon en de muziek mag wat zachter; niet iedereen houdt van jazzmuziek...

96. G v Woudenberg

Het voor gerecht was perfect, wij hadden vis schotel en kip cocktail.
    Hoofd gerecht was biefstuk en spare rips.
    De biefstuk was zwart en droog volgens mij op gewarmt.
    De spare rips waren wel heel donker maar smaakte prima en goed gaar.
    De sate was ook matig.
    Na gerecht smaakte was lekker.

97. Isabella Hoetmer-Schuijf

Voor een feestelijke gelegenheid met zijn 6en wezen lunchen. Lekker eten, voldoende keus, tegen een goede prijs. Vriendelijke en rustige ruimte, geen harde muziek zodat we prettig met elkaar konden praten. Uitzicht op een hertenwei, met Grebbeberg en Rhijn in de verte. Vriendelijke bediening. Met de auto te bereiken, parkeerplaats voor de deur.
    Zowel geschikt voor mensen die specifiek komen om iets te vieren, als voor mensen die gewandeld hebben, bijvoorbeeld in natuurgebied de Blauwe Kamer wat een echte aanrader is. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan als dat zo uit komt en het aanraden aan anderen.

98. We hebben een high tea in de blauwe kamer gedaan. De hartige hapjes waren goed. De zoete kant en klaar diepvriesspul uit de supermarkt. Wie verwacht zoiets in een restaurant? Wij niet.
    Zeker gezien het bedrag wat ervoor betaald moest worden. Erg jammer.

99. Een tevreden klant

Wij zijn met de familie bijeengekomen, inmiddels al weer maanden geleden, voorafgaande en na afloop van een begrafenis. Er was gezorgd voor een afgeschermde omgeving, het personeel toonde compassie en speelde fantastisch op de situatie in, de kaart was prima en eten prachtig verzorgd. De blauwekamer heeft enorm bijgedragen aan een waardig afscheid, waar iedereen goede herinneringen aan heeft overgehouden.

100. J.C. (Kik) van der Tak

Hebben op 20-04-2018 met 11 mensen bij de Blaauwe Kamer gegeten. Binnen heel mooi met uitzicht op natuurgebied Blaauwe Kamer, hertjes en fazanten voor de ramen. Bediening heel attent en prettig, eten smaakte geweldig. Is echt voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereeen

Volgende pagina