Ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, zowel voor auto's als voor touringcars.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

• 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Restaurant De Blaauwe Kamer is gelegen in Wageningen en biedt voor ieder wat wils; het restaurant bestaat uit verschillende delen met elk een hele andere ambiance. Je kunt er voor kiezen om te dineren in de serre. Vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over het natuurgebied, de rivier de Rijn en de Grebbeberg. Elk jaargetijde brengt een hele andere sfeer en ander uitzicht mee, maar één ding is duidelijk: dat uitzicht verveelt nooit. Het zomerterras is gelegen aan een grote visvijver en een hertenweide en je kunt hier vanaf ’s ochtends heerlijk van de zon genieten.

Restaurant De Blaauwe Kamer serveert uiteenlopende gerechten, maar de specialiteit van het restaurant zijn toch wel de vlees- en visgerechten. Natuurlijk kun je er ook terecht voor vegetarische gerechten en speciale seizoensmenu’s.

Breng een bezoekje aan De Blaauwe Kamer en laat je eens lekker in de watten leggen. Geniet ervan!

• Buffet: € 21,50

1199185538 36
1205725490 34
1284204917 53
1401924058 74

1. Het was een rampavond voor het restaurant. Door de sneeuwval had vrijwel iedereen afgezegd dus bleven er twee tafels met 3 en 5 gasten over.
    Maar dat hinderde het restaurant niet om een lekker drie gangen steengril menu te serveren. Prettige porties, goed klaar gemaakt. Maar dat zijn wij hier ook gewend! Wij komen weer terug.

2. Twee maal geluncht deze week : prima gerechten (vooral de vissalade is aan te bevelen ) en een prima bediening.
    Vandaag in een romantische winterse sfeer : er lag een volle laag sneeuw.

3. Heerlijk gegeten voor een goede prijs!

4. Lekker gegeten voor een leuke prijs.

5. Wij hebben heerlijk gegeten super aardige bediening en de prijs valt reuze mee. Gaan wij vaker heen.

6. Goed en betaalbaar, als je vroeg komt dan is het uitzicht prachtig!

7. We waren met een groep Zeer slecht 30-11-2017 bediening eten kok is niet creatief, alles kant en klaar, allemaal diepvries producten.

8. Jan

9. Heerlijk genoten van het eten. Alles goed voor mekaar. Gaan we vaker naar toe.
    Minpuntje de verlichting zou beter kunnen.
    In het midden lampen boven de tafels en tafels zijkant geen verlichting.

10. Lekker gegeten, we hadden meer als genoeg. Alleen 1 puntje: Wij deden steengrillen, wat echt een leuk idee is! Alleen bij veel producten moest je toch wel wat bij betalen, waardoor het echt duurder wordt. Het was wel zeer goed!

11. Het eten is goed bediening vriendelijk en gastvrij maar een plekje ik een koude serre was een afknapper had wel gereseveerd maar dat zat vol met grote groepen jammer zeg dan dat je vol zit.

12. Sfeervol restaurant! En het eten is geweldig lekker!

13. Uitgekozen nav recensies die erg positief klonken. Online geboekt, netjes bevestigd en nog een reminder ontvangen. Kan alleen maar bevestigen dat de lovende woorden waarheid zijn. Gezellig en heerlijk getafeld, bediening prima, en waar voor je geld, zeker voor herhaling vatbaar.

14. Annemiek Dekkers

We hebben een heerlijke langdurige high tea gehad met zijn drieën..
    Vanwege de enorme regen waren we eerder dan we besteld hadden. Geen enkel probleempje hebben.
    Uren zitten kletsen en genieren van hapjes broodjes en salade s. Inderdaad kwamen de herten voorbij.

Een dikke 9 van ons.

15. Ik had via de website gereserveerd. Met een toevoeging van het liefst bij het raam, dan kun je de koikarpers voorbij zien zwemmen.

Ik werd steeds op de hoogte gehouden via e-mail van wat er gebeurde.

Reservering ontvangen u hoort van ons, daarna de bevestiging, uitgeprint en meegenomen naar De blauwe Kamer.

Wij hadden een prachtige tafel aan het raam. Al snel liepen de damherten voor ons langs, vooral de bok, wat een macho.

Wij hebben heeeeeeeeeeerlijk geluncht. Prijs/kwaliteit een 9

Op de terugweg liepen er een grote kudde Galowekoeien en koningspaardjes. Zeer indrukwekkend.

16. Dat was een aangename verrassing: snel en attent geholpen, een kaart met genoeg om uit te kiezen alleen de ruimte is wat onpersoonlijk, zeker nu het snel donker is en je niet van het uitzicht kunt genieten. Kortom: een aanrader!

17. Heerlijke lunch genoten met 6 personen. Voor herhaling vatbaar!

18. Erg lekker gegeten en genoten. Kwaliteit van het eten was erg goed en personeel was aardig en deed goed hun best om ons tevreden te stellen. Wij gingen met een gevuld gevoel naar huis

19. J.M.Vullings

Fijne lokatie, heerlijk gegeten en een goede bediening. Aanrader!!!!!

20. Fijn restaurant! Helemaal met kids!!
    Lekker eten, Hulde aan de wat oudere meneer die er serveert! (Op zondag) Echt een vakdeskundig man.. Overig jongere dames wat minder de laatste keer, moesten het allicht nog een beetje oefenen?!l

21. den Braber

We waren super goed geholpen. Het uitzicht was mooi met de herten en de natuur. Leuk personeel! En echt heerlijk eten zeker een aanrader!

22. M.J. Soetekouw

Goed eten en een goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader.

23. We aten zaterdag 21.10 rond 13.15 een speciale linzensoep met bolletje en een overvloedige maaltijdsalade met forel/zalm/gamba met twee bolletjes. De kwaliteit was uitstekend; alleen de hoeveelheid van de salade overtrof de eetlust van R. De bediening was (weer) amicaal, correct, klantgericht en transparant. De combinatie met de natuurlijke omgeving (natuurreservaatje) is natuurlijk super. De aanwezigheid van infocentrum/winkel Utrechts Landschap heeft ook meerwaarde. We waren hier reeds eerder met vrienden en twee teams uit werkverbanden van zowel K als R, en ook voor een diner personeelsdag met zo'n 60-70 collega's van K. We bevelen dit restaurant stellig aan.

24. Wat hebben we heerlijk 'wild' gegeten! Heerlijke plek, goede bediening en heerlijk eten, wat wil je dan nog meer?

25. Prima lunch en zeer nette en vlotte bediening. De Blaauwe Kamer is een aanrader.

26. Erik Roelofse

Super avond gehad, erg lekker gegeten en heel gezellig gehad.

27. G.van Walsem

Ontspannen sfeer, mooie omgeving en prima lunch.

28. Jaco ariese

Erg lekker en smaakvol gegeten op een mooie locatie

29. Petra meijer

Hebben een heerlijke High Tea gehad.
    Leuke sfeer, leuk uitzicht.

30. Het was goed zoiets had ik in Nederland niet verwacht, de hoeveelheid van het eten wat opgediend werd was meer dan in alle andere restaurants alwaar wij gegeten hebben. Het was net of ik in Duitsland zat te eten.
    Ik heb nog wel een paar tips. Vlaamse frieten zijn tegenwoordig in maar die zijn vaak erg melig en zacht. Ik zou de gasten laten kiezen bij voorbeeld tussen aardappel kroketjes gebakken aardappelen of Franse frietjes. De gasten snappen het best wel als dat eventueel soms wast meer moet kosten. Wellicht zou het ook niet verkeerd zijn als je uit twee verschillende sauzen kunt kiezen. Ik kom in elk geval vaker bij jullie eten.

31. Fam. van der Waal

Heerlijk gegeten met een prachtig rustgevend uitzicht op de damherten en Galloway runderen.
    Fijne sfeer door de niet overheersende verlichting.

32. Steef Post

We hebben heerlijk en gezellig gegeten. Prettige bediening.

33. Gister avond heerlijk gegeten. We hadden niet gereserveerd maar werden hartelijk ontvangen. Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was voortreffelijk. En het was er gezellig.
    We hebben er van genoten en gaan zeker binnenkort weer.

34. Het eten was heerlijk, service was goed. We hadden een mooi uitzicht op de herten in het natuurgebied.
    De prijs was zeker niet te hoog! We hebben een geweldige avond gehad.

35. Gisteravond geweest. Eerst een wandeling gemaakt in het prachtige gebied. Daarna bij een flauw zonnetje met en prachtig uitzicht alvast wat gedronken op het terras. Met 4 personen het Steengrill menu besteld. Voor sommige voor- en nagerechten geldt een kleine toeslag. Het eten was prima!.

36. Wat een leuke locatie. Gisteren voor het eerst geluncht in de Blaauwe kamer. In de serre gezeten waar heel gastvrij de heaters al aanstonden, wat het verblijf ondanks het slechte weer zeer aangenaam maakte. Vanaf binnenkomst tot vertrek was het bedienend personeel uiterst vriendelijk. Zelfs een vraag naar iets wat niet op de menukaart stond werd netjes afgehandeld. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

37. Samen met een vriendin een High Tea gehad.
    Gezellige middag gehad, heerlijk gegeten...

38. Ronald Meijer

Tweede bezoek aan de blaauwe kamer. Je bent echt te gast en wordt gezien. Vlotte bediening, uitstekend eten voor een hele redelijke prijs. Dit restaurant is een aanrader!

39. Gisteren bruiloft gehad op deze mooie locatie. Personeel erg vriendelijk en uitstekende service. Enig puntje van kritiek is dat het gebak echt beter kan, kom hier wel vaker en nu al voor de 3e keer gehad dat de bodem van appeltaart erg zompig (nat) was. Verder een heel goed restaurant op een toplocatie

40. Yvonne van den Bos

Gezellig en lekker geluncht met 5 personen op een zonnige zondag.

41. Heerlijk gegeten, wordt aandacht aan besteedt. We kregen gratis nagerecht omdat er door de drukte 1× de drankjes en nagerecht vergeten waren te serveren.
    Super service.

42. C. van den Bovenkamp

Wij hebben het reeds aan de ober doorgegeven. Het totale gebeuren was boven alle lof verheven. Het eten was voortreffelijk en de bediening uitstekend. Onze tafelgasten bevestigen dit.

43. Anton Korteweg

Lekkere lunch in een prachtige omgeving, met prettige bediening en ..... niet te duur. We gaan hier binnenkort weer naar toe.

44. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

45. e van der wart

we hebben een lunch gebruikt op het terras van het restaurant. Plek was erg mooi met uitzicht op de vijver en herten. Bediening was vriendelijk.
    Komen zeker nog eens terug.

46. Goyvaerts Michel

Het was voor ons, mijn vriendin en ik, een zeer unieke ervaring. Wij kregen een tafeltje op het terras aan de rand van de vijver met zicht op de weide met herten en vergezicht op de ongerepte natuur.
    Wij werden heel vriendelijk onthaalt en wanneer we een fles wijn bestelden kregen we eerst glas om te proeven.
    Eten was heerlijk.
    Op vraag om tussen hoofdgerecht en dessert iets meer tijd te laten werd ook direct aanvaard.
    Alles verliep zeer vlot zonder echte lange wachttijden.
    Hier komen we zeker terug!

47. Wat een mooie locatie. Het restaurant is rustig en sfeervol. De bediening vriendelijk. Het eten was heerlijk, voor een lage prijs. Met voldoende groente en friet en ook nog een lekkere salade. En brood vooraf.
    We hebben genoten!

48. Linda Achterberg

Heerlijk gegeten. Mooie locatie. Prachtig uitzicht.

49. Afgelopen maandag hebben wij, na een wandeling door de Blauwe Kamer, met z'n viertjes heerlijk geluncht bij Restaurant de Blaauwe Kamer. Het was prachtig weer en konden we gezellig buiten eten. De salades en de broodjes waren uitstekend, de bediening was netjes en vlot en de ambiance was top. Een aanrader.

50. Heerlijke lunch gehad op een prachtige plek. Gastvrije bediening en alles zeer betaalbaar. Een parkeerplek te vinden op zondag was wat lastig i.v.m. recreatie in de omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar !

51. Prima gegeten bij de Blaauwe Kamer (steengrillen), van alles meer dan voldoende, geen plek meer voor een dessert. Soep kon in 2 worden gesplitst zodat we niet zo vol zouden zitten voor alles wat volgde. Bij het hoofdgerecht werd stroganoffsaus en satésaus geserveerd (smaakte niet); beter was geweest om hier uit bijv. 4 Soorten te kunnen kiezen. Naarmate de avond drukker werd, merkten we dat de bediening moeite had om alle tafels in de gaten te houden. Toch zeker een pluim voor de ruime keuze, fijne prijzen en mooie omgeving. We komen terug.

52. Arthur Wanders

Ik zelf ben glutenvrij.
    Het beste restaurant op dit gebied. Heb nog nergens zo weinig problemen gehad.
    Er werd meegedacht, en ik hoefde verder nergens naar te vragen.
    De rest had ook super gegeten.
    We zijn met een zeer goed gevoel huiswaarts gekeerd.

53. Gezellig met ons gezin en mijn ouders gegeten. Zeer gastvrij ontvangst. Genoten van het uitzicht en de omgeving. Mooi wandelgebied pal naast het restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar!

54. E. Jonkers

Prachtige plek, met goed en betaalbaar eten. Zorgvuldig en gastvrij

55. Marieke

We zijn nu precies 2 weken geleden op woensdagavond naar dit restaurant geweest. Het was een heerlijke, rustige avond. Het personeel was erg attent, het eten was goed en het had een hele goede prijs/kwaliteit verhouding! En de locatie is prachtig! Dus zeker een aanrader! Bedankt!

56. Laurens de Graaf

De ontvangst was vriendelijk. De locatie is mooi. Leuk, die reeën. Het uitzicht richting rivier werd beperkt door een (alleen visuele) afzetting voor een groep. Deze groep was zeer luidruchtig en dit was goed te horen voor de overige gasten. De eerste levering van drankjes was fout. Het voorgerecht zou warm worden opgediend maar was koud. Na reclameren werd dit slechts tot lauw opgewarmd. De hoofdmaaltijd was voor 2 van de 3 smakelijk, voor de derde persoon was het een droge hap (varkenshaas). Bij reservering was aangegeven dat één persoon alergisch is voor noten. Toch zaten er noten in de sla bij de hoofdmaaltijd en in het dessert van de desbetreffende persoon. Na melding werd dit nagerecht zonder aarzeling omgeruild voor een zelfde gerecht zonder noten.

57. Met 3 kinderen gezellig gegeten. De kinderen vonden de speelkamer erg leuk.
    We komen zeker nog een keer terug!

58. Henk spiering

Gisteravond met een gezelschap van 6 personen gedineerd.

De hele groep was unaniem vol lof over de kwaliteit van het eten en de bediening.

59. Wij zijn op 19 juli met familie weer bij de Blaauwe Kamer geweest. Weer, omdat het gewoon goed, gezellig en lekker eten is. Groot voordeel is ook dat je het natuurgebied in kunt om even de benen te strekken en ontspannen met elkaar te praten.

Kortom, iedereen vond het weer een succes en we komen zeker terug.

60. Druk, maar dat zal door de vakantie komen.
    Mooi uitzicht, vriendelijk personeel en goed eten, duurde wel eventjes voordat we te eten hadden.

61. Wij hebben heerlijk geluncht, mijn tante, nicht en ik op een schaduwrijke plek op het terras. Bediening wist vaak niet dat we iets besteld hadden. Enfin, we zijn keurig geholpen. Het was gezellig druk en waren blij dat we gereserveerd hadden!

62. Mevr. L. Kunst

Wij zijn heel erg teleurgesteld in de bediening maar ook in het eten, de bediening kijkt niet om zich heen om te kijken of iemand wat wil drinken, wij zaten erg lang te wachten toen ik eindelijk de aandacht kon vangen, toen de bestelling kwam, ik had een broodje besteld met een angus burger, die was dun hard en droog, dus niet te eten, heb als compensatie wel koffie gehad, maar toch jammer, wilde eigenlijk de biefstuk nemen, maar door de reacties aan de andere tafel was ik daar van afgestapt, heel jammer, als ik een cijfer zou mogen geven was het een 4, wij waren erg teleurgesteld.

63. Heerlijk gegeten is de moeite waard kom hier zeker terug.

64. Caroline

Wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd met fenomenaal uitzicht. Ga zo door.

65. Anna 45 punten

Prachtige locatie, zo vanaf de pont vanuit Opheusden rijd je er zo op aan. Na de recencies gelezen te hebben hadden we hoge verwachtingen, maar de lunch viel eerlijk gezegd erg tegen. Vissalade 'De Blaauwe Kamer' met forel, gerookte zalm, gamba's, verse pluksla, rode ui, zongedroogde tomaat en onze huisdressing.
    Er zaten welgeteld 2 garnalen in en een klein stukje forel van ong. 5 cm en grote stukken gerookte zalm met een donkere rand eraan, wat niet heel smakelijk eruit ziet en niet echt op kwalitatieve zalm lijkt. Het was ook niet bijzonder. Het donkere stuk had er afgesneden moeten worden. De zongedroogde tomaat ontbrak, dat vond ik niet erg, daar hou ik toch niet van. Partner had de saté en was ook niet enthousiast. Er kan nog veel verbeterd worden. Het kan zijn vanwege de drukte, maar de ingrediënten mogen van betere kwaliteit zijn. Voor een kop koffie is het een leuk adres met het mooie uitzicht vanuit het terras, maar voor een lunch komen we niet meer terug, daar hebben we betere adressen voor in de omgeving.

66. J. de Vries

Bij de Blauwe kamer het steengrill drie gangen menu gegeten. Hoofdgerecht is een eigen steen met drie stukjes vlees, in totaal 300gr. Meer dan genoeg en erg smakelijk. Voorgerecht en toetje kies je van de kaart. Keuze uit niets bijbetalen of + €2,50 of meer afhankelijk van wat je kiest. Prima formule.

Vriendelijke bediening. Mooie locatie op een zomeravond met zicht op de grazende hertjes en natuurlijk groen.

Een aanrader: prettige sfeer, smakelijk eten en goede prijs kwaliteit verhouding.

67. Wat een prachtige locatie! Vooral op een mooie zomer avond. Bediening attent, eten prima.

Er was één punt wat wij minder hebben ervaren, nl. dat het er niet netjes is, stoel kussens erg vies of ontbraken, rot deur kozijn en vieze ramen en de entree kan ook wel opruim beurt gebruiken.

Aan de locatie en gastvrijheid niets aan te merken, maar even de puntjes op de i.

68. Familie H.J.Slagman

We hebben onlangs ons 45-jarige huwelijk bij de Blaauwe Kamer gevierd en daar was iedereen achteraf zeer over te spreken. Een mooiere locatie vind je bijna niet. Vanaf het terras kijk je zo op een schitterend natuurgebied met hertjes en fazanten. Op geringe afstand zie je ook de rivier de Rijn.

Gisteren hebben we samen bij de Blaauwe Kamer gegeten en de Surf en Turf en de Angus Burger voldeden geheel aan de verwachtingen. We zaten nu op het grote terras, maar ook daar hadden we een schitterend uitzicht.

We zullen in de toekomst zeker vaker bij de Blaauwe Kamer komen.

69. Jos 5 punten

Heerlijk mosselen gegeten met een lekker flesje wijn erbij, prachtige locatie en uiterst vriendelijke en gastvrije bediening! Zeker een plek om terug te komen!

70. Hele mooie plek om te eten met het uitzicht op de natuur en rivier. Het eten smaakte erg goed en de prijs viel mee.

71. gisteren avond wederom hier gegeten .altijd gezellig ,super eten ,fijne gastvrije bediening. met nu weer een mooie overkapping die je de juiste sfeervolle buiten maar ook warme binnengevoel geeft. met uitzicht op de hertenweide

72. Johan Ederveen

Sfeervol restaurant met uitzicht op de Rijn.

73. Marion van de Lustgraaf

Een goed verzorgde heerlijke high tea met schoonmoeder en schoonzussen.
    Ik kom hier zeker terug.

74. S.J. Kalter

Op zich was de bediening prima, maar wij vonden er iemand tussen lopen die er popie jopie was, en dat viel bij sommige niet zo in de smaak.

75. donderdag, 29 juni 2017 heerlijk met de familie gegeten.
    Het Diner was weer zoals altijd fantastisch, kwaliteit staat op hoog niveau en ook de bediening was top.
    Wij komen hier vaker en dat blijft zo.
    Een echte aanrader.

76. Met Italianen, die meestal nogal kritisch zijn, geluncht. We hebben heerlijk gegeten. Alleen de salade was wat minder, te slap door de dressing. Het was een regenachtige dag. Maar ondanks de verwarming was het op het overdekte terras aan de frisse kant.
    We genoten van het uitzicht en zelfs de kleine reeen lieten zich even zien!

77. Voor de 2e keer bij de Blaauwe kamer gegeten. Hebben voor steengrillen gekozen en dit is een aanrader. Een goed stuk vlees. De locatie is gezellig het uitzicht is erg mooi met de hertjes, koeien en karpers. Ruime tafels en de afstand tussen de tafels is perfect. De bediening is goed en erg vriendelijk. Een gezellig en schoon restaurant. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

78. Op 7 juni hebben we voor de tweede keer heerlijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. Je zit er gezellig, mooi locatie en de bediening is vriendelijk. Goed eten, niet hoogstaand en voor een vriendelijke prijs. Mooi uitzicht met herten die voorbij kwamen. Kortom: we zullen wel vaker komen.

79. Corine heikamp

Lekker gegeten. Heel vriendelijke bediening
    Helaas was het zo warm dat dat alles een beetje overheerste. We gaan zeker nog een keer terug om er goed van te genieten

80. Broodje: pistolet met vlees en gebakken ei ziet er mooier uit met een rond broodje. Ook makkelijker te eten.

81. Mooie locatie, maar niet top.
    Een forse schoonmaak en opruimbeurt zou niet verkeerd zijn, vooral bij de entree en op de veranda.
    De porties zijn (te) groot en het eten niet slecht, maar zeker niet goed.
    De prijs is redelijk, maar iets minder en lekkerder zou beter zijn.
    Voor ons geen aanrader en voorlopig niet meer.

82. J.Haalboom

Prachtige locatie,vriendelijke bediening,Lekker gegeten voor een redelijke prijs.

Wat wil je nog meer!

83. Franken

Goed gegeten, nette prijs en heerlijk hertjes kijken tijdens het eten. Lekker relaxed.

84. Dick en Analies Wevers

We hadden voor steengrillen gekozen en dat was een voltreffer.
    Zowel voorafje als hoofdgerecht heerlijk.
    Het vlees was boterzacht en alles bij elkaar was het gewoon heerlijk. Dat met een vriendelijke bediening beteknde en top avond.

85. Harryvan Steden

Het restaurant gevonden door te googelen op de woorden: restaurant bij rivier in de buurt van Wageningen. Nou, geen spoijt van deze keuze. De Blaauwe Kamer is een heerlijk sfeervol restaurant met een prachtig uitzicht vanuit de panoramazaal op de rivier. De service is prima en we hebben er met z'n 4-tjes heerlijk gegeten voor een hele redelijke prijs. Kortom: een aanrader.

86. De locatie is werkelijk geweldig, vooral met mooi weer. Heerlijk buiten gezeten met fantastisch uitzicht. Het eten is prima maar de bediening op het terras was wat traag maar dat kwam wellicht omdat er binnen een bruiloft gaande was. We komen zeker nog een keer terug!

87. Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten met een voortreffelijke en vooral persoonlijke bediening.
    De gestoofde paling is werkelijk goddelijk !

88. Heerlijk gedineerd. Mijn vrouw genoot van een vleesmenu, ik van vis. Zoals altijd een smaakfestijn. En de karpers in de vijver sprongen uitbundig uit (en weer in) het water. Waarschijnlijk blij dat ze niet op mijn bord lagen.

89. Marijke van hal

Heerlijk gegeten! Persoonlijke bediening! Personeel denkt met je mee zonder te vragen grotere tafel gekregen. Omdat dat makkelijker was met steengrillen! TOP

90. De sfeer is uitmuntend te noemen.
    Reeen lopen 5 meter van je vandaan, hier gaat rust vanuit.
    Het eten was weer uitstekend. Beginnend met een kipcocktail als voorgerecht.
    Als hoofdgerecht een biefstuk, een schnitzel en een zeetong.
    Alles even voortreffelijk klaargemaakt en smaakvol.
    Als toegift ijs of koffie maakte het geheel kompleet.
    We zullen zeker binnenkort weer eens binnenkomen.

91. Marjan Leerink

Met vrienden tijdens onze fietstocht even gepauzeerd buiten op het terras onder het genot van een lekker drankje en een heerlijke pannenkoek.
    Vriendelijke bediening, in voor een grapje.
    Zeker een aanrader, mooie omgeving ook voor een wandeling

92. We hebben heerlijk buiten in de zon kunnen eten op het mooie terras met een geweldig uitzicht. We hebben het menu steengrillen genomen, dat was prima,. De bediening was bijzonder goed en vriendelijk, we komen zeker nog eens terug, dan met de kinderen en kleinzoon.

93. Kachelspecialist van Walsem

Personeelsuitje.
    Met groep compleet verzorgde dag gehad met brunch en b.b.q..
    Goed verlopen en goed verzorgd en alles volgens afspraak.
    Snelle en goede bediening.
    lasergame en rondleiding natuurgebied zijn aanraders.
    Geweldige omgeving.
    Kortom zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

94. Voor de eerste keer gegeten. Mooie plek. Blij verrast. Voor herhaling vatbaar.

95. selhorst

Gezellig en prima prijs/kwaliteit verhouding.

96. Leuke plek met mooi uitzicht. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Absoluut plek om terug te gaan

97. VAN KOERT

Het eten was heerlijk, wat ons alleen stoort, is dat er 3 man staan te kijken hoe je staat te stuntelen om binnen en buiten te komen met een rolstoel. Twee deuren die je open moet doen, er is echter geen enkel personeelslid die dan even komt helpen... Jammer, kan toch echt wat beter.

98. Jan Wagter

Wij hebben gestoofde paling gehad wat goed bereid was. Een bordje voor de graatjes zou wenselijk zijn.

99. Brienesse

We hebben heerlijk gegeten in een gezellig restaurant, gelegen in een hele mooie omgeving. We hebben het steengrill-arrangement gegeten en dat was heerlijk. Toen het op tafel kwam dachten we... Oh jee, is dat alles, maar we hadden een volle buik na te eten. Het was genoeg. Een hele goede service van het restaurant vind ik dat je gewoon kraanwater kunt krijgen i.p.v. de dure flessen water. Wij drinken thuis ook gewoon kraanwater dus dat kon hier ook. Super service!! Heerlijk gegeten en we gaan zeker weer terug.

100. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Prachtige locatie.

Volgende pagina