Ruim voldoende parkeerplaatsen op eigen terrein, zowel voor auto's als voor touringcars.

ma lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00
di lunch 11:30 - 17:00 diner 17:00 - 21:00

Restaurant De Blaauwe Kamer is gelegen in Wageningen en biedt voor ieder wat wils; het restaurant bestaat uit verschillende delen met elk een hele andere ambiance. Je kunt er voor kiezen om te dineren in de serre. Vanuit daar heb je een prachtig uitzicht over het natuurgebied, de rivier de Rijn en de Grebbeberg. Elk jaargetijde brengt een hele andere sfeer en ander uitzicht mee, maar één ding is duidelijk: dat uitzicht verveelt nooit. Het zomerterras is gelegen aan een grote visvijver en een hertenweide en je kunt hier vanaf ’s ochtends heerlijk van de zon genieten.

Restaurant De Blaauwe Kamer serveert uiteenlopende gerechten, maar de specialiteit van het restaurant zijn toch wel de vlees- en visgerechten. Natuurlijk kun je er ook terecht voor vegetarische gerechten en speciale seizoensmenu’s.

Breng een bezoekje aan De Blaauwe Kamer en laat je eens lekker in de watten leggen. Geniet ervan!

• Buffet: € 21,50

1220335129 50
1414161933 70
1524920106 85

1. Liesbeth van der Elst

Het was een leuke gezellige en lekkere lunchen in de Blaauwe Kamer.

MVG, Liesbeth van der Elst.

2. Vriendelijke bediening, rustige ambiance, en zeer uitgebreide en lekker high tea.

3. Gisteren de 80ste verjaardag van mijn moeder bij jullie mogen vieren . We werden feestelijk ontvang. Bij het dessert werd er door de bediening vuurwerk afgestoken en lang zal ze leven gezongen. Erg leuk mee gedaan.
    Het eten en de bediening was wederom weer fantastisch. We hebben genoten van het prachtige uitzicht. Tot de volgende keer.

4. Anneke Modderkolk

Wat een prachtige omgeving en wat een heerlijke salade.
    We komen zeer zeker snel voor een diner terug.

5. Henk Vermeer

Heerlijk geluncht op een prachtige locatie. Alles was perfect!

6. We hebben op 4 juli 2018 met een groep van 12 personen bij uw restaurant een steengrill-menu gebruikt: perfect! Het was prima. Een gezellige bediening en er werd nauwkeurig rekening gehouden met allergie. Een toplocatie met uitzicht op de vijver met daarachter de reeën en de Rijn! Kortom een echte aanrader!

7. Fam vr krol

Leuk en gezellig alles naar wens bedankt.

8. de Ridder

Erg lekker gegeten op het terras waar je heerlijk rustig kunt zitten met uitzicht over hertjes en natuur. Het eten smaakte goed en is in verhouding met de prijs. De tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde wat lang maar door de rust en omgeving stoorde dit niet. Wij zouden het restaurant aanbevelen en zijn van plan om zeker nog eens terug te komen.

9. Het eten is altijd erg lekker, vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
    Oo en niet te vergeten het geweldige uitzicht op de hertenweide.

10. Met 4 personen genoten van het 3 -gangen steengrilmenu. We zaten in het zonnetje op het terras met uitzicht op de herten en de vijver. Het eten was heerlijk en de bediening was erg vriendelijk. We zijn dan ook van plan er binnenkort weer naar toe te gaan.

11. Op een zonnige dag op het terras met prachtig uitzicht heerlijk gegeten, ruime keus en vriendelijke bediening. Geweldig adres!!

12. Weer lekker gegeten op een mooie locatie. Vriendelijk personeel en alles goed verzorgd. Zeker een adres om terug te komen.

13. Lekker eten voor goede prijs

14. Pauline smits

Wij hadden geen verwachting van wat de bedoeling was. Een prachtige locatie, goede sfeer en prima bediening. Het eten is naar de prijs van €19.50 zeer goed. Met zijn alle zijn we zeer tevreden over het steengrillen. Wij bevelen het aan andere mensen aan. We komen zeker nog een keer terug.

15. Vincent

Prachtige omgeving
    Mooi restaurant met ruim opgezette tafels in een zeer prettige sfeer.

Herten op de achtergrond buiten en een mooi uitzicht doen het erg goed.

Leuke gerechten met originele ideeën waaronder individueel steengrillen erg leuk goede prijs kwaliteit

16. J.C.Langeraar

Mooi opgemaakt bord. Lekker eten. Afrikaanse tongfilet; een bijzondere vis.
    Verder alles prima.
    Leuk terras.

17. Het eten was in zijn algemeenheid wel ok. Helaas was de gepofte aardappel niet gaar, de frietjes dubbel gebakken en de ijsbolletjes van het dessert keihard doordat ze vooraf zijn geschept en opnieuw in de vriezer zijn geplaatst.
    Service van onze eerst serveerster was uitstekend, zeer attent. De tweede serveerster was ook aardig, echter bleef bij haar de extra bestelde frietjes uit en een glas wijn werd ook niet meer gebracht. Het vragen naar de frietjes had geen zin meer omdat we intussen het eten op hadden en het glas wijn ook niet want de rest was al klaar met het dessert.
    Locatie is zeer mooi en sfeervol. Met z’n vijven aan twee aan elkaar geschoven kleine ronde tafeltjes zitten is niet ideaal maar we hadden wel een leuke avond gehad.

18. Inge Veenstra

Wij hebben heerlijk gegeten. We hadden een mooie plek in de serre met prachtig uirzicht.
    Fijne bediening.
    Kortom een aanrader.

19. Tessa Hymans

Gister avond wezen eten bij de blauwe kamer.
    Heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden en alles lekker op smaak.
    Het uitzicht was prachtig met de dieren die er allemaal lopen.
    Prijs kwaliteit goed!
    Voor herhaling vatbaar!

20. Bianca kerkstra

Gister een gezellig avondje uit met mijn vriendinnen gehad, bij de blauwe kamer.
    We zaten heel gezellig aan de vijver met mooie grote karpers en een prachtig uitzicht op het natuur waar de paarden, fazanten en herten liepen. Ook was er een jong hertje geboren geweldig! Het is een mooi restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel het was een Top avond we komen hier zeker terug!! Bedankt 🥂

21. A.v.d.Velde

Steengrillen was lekker en goed verzorgd.
    A la carte was de Afrikaanse tongfilet slecht.. Werd geserveerd op een brei van mihoen en kerry.
    Tot pulp gekookt.
    Bediening vriendelijk en accuraat

22. C.P. Hardeman

Mooi opgemaakte borden, heerlijk eten, vriendelijk personeel en prachtige locatie.
    We komen zeker nog eens terug.

23. Prachtige plek. De high tea was eenvoudig maar wel lekker.

24. Gerrie Ditewig

Alles geheel naar wens. Prettige bediening en heerlijk.
    Gegeten en genoten van het terras.

25. Gastvrij ontvangen.
    Heerlijk gegeten en alles prima voor elkaar!
    Onze speciale verzoeken i.v.m. speciaal dieet waren geen probleen en goed verzorgd. Fijne, gezellige.
    Avond gehad.

26. Het was geweldig! Prachtig weer waardoor we buiten konden eten en genieten van de reeën, kikkers en vissen.
    Het eten was heerlijk en de bediening vriendelijk en gastvrij.
    Gelijk maar een volgende reservering gedaan.

27. M.Timmer

Vriendelijke ontvangst na afspraak om van daaruit te gaan fietsen. Begin van de avond diner. Het hoofdgerecht was heerlijk, maar had warmer mogen zijn. Desondanks een dikke voldoende.

28. J. de Jong

Wij hebben genoten van het zeer uitgebreidde Pinksterbuffet met vele heerlijke gerechten. De live muziek zorgde voor een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

29. Heerlijk weer gegeten. Gezellig en zo. N lieve bediening en zeer vlug.

30. Met moederdag hier voor het eerst geweest, en hebben wij met 6 personen van een high tea genoten. Deze werd opgediend in 4 gangen, met ruim voldoende keuze. Alles was erg smakelijk, met name de asperge ragout als eerste gang. Mede dankzij de leuke bediening hebben wij een heerlijke gezellige middag gehad. Komen graag weer eens terug, wanneer de zon schijnt!

31. Lekker gegeten voor een heel redelijke prijs. Bijzonder prettig is de ruimte die je hebt.

32. Pieter van Dijken

Geweldig lekker gegeten en gezeten voor een prima prijs

33. Monique

Sorry, maar de high tea is niet voor herhaling vatbaar. Goede ervaringen met de lunch, maar de high tea voldeed absoluut niet aan de verwachtingen.

34. Mevr. D. Flier

Voor het eerst met 5 personen (o.a. 2 kleinkinderen) daar gegeten. Ontvangst was gastvrij en vriendelijk. Eten was prima, ik had biefstuk met groene asperges als hoofdgerecht, de smaak was prima maar, 5 heeeele kleine asperges als hoofdgerecht was erg weinig, jammer.
    Vriendelijke groet, Dinie.

35. wijkstra

We hebben met de gehele familie (11 pers.) heerlijk gegeten in een prettige omgeving voor herhaling vatbaar.

36. Het was deze middag drukker dan verwacht, waardoor wij wat lang moesten wachten.
    Verder was alles prima voor mekaar! Wij konden het alleen niet op. Met wat minder grote gebakjes of een gang minder hadden wij waarschijnlijk niets gemist.

37. Marjolein Cohen

Op maandag en dinsdag onbeperkt eten. Erg lekker en meer dan voldoende keus. Zeker voor herhaling vatbaar.

38. We waren met een gezelschap van 9 personen en we hebben allemaal genoten van een heerlijke lunch! Een heel klein minpuntje… bij het broodje pikante kip ontbrak de taugé en de champignons. Beetje jammer, maar de smaak was verder prima!

39. Karin Huiberts

Van een heerlijke High Tea genoten met een prachtig uitzicht op de reeën, uiterwaarden en de Rijn. De lekkernijen waren heerlijk en van goede kwaliteit. Naast thee werd er, indien gewenst, ook cappuccino geschonken. De service was prima. Vriendelijk personeel dat goed luisterde naar onze wensen. Wij komen hier nog eens terug!

40. Prima gegeten in een mooie omgeving met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Jammer dat, nadat gevraagd was om de lamshaasjes rose te bakken ze toch geheel waren doorbakken wat de smaak niet ten goede kwam.
    Voor de rest niets dan lof, wij komen hier zeker terug.

41. De keuken en de bediening waren voortreffelijk.
    De lounchbanken waren niet schoon en de muziek mag wat zachter; niet iedereen houdt van jazzmuziek...

42. G v Woudenberg

Het voor gerecht was perfect, wij hadden vis schotel en kip cocktail.
    Hoofd gerecht was biefstuk en spare rips.
    De biefstuk was zwart en droog volgens mij op gewarmt.
    De spare rips waren wel heel donker maar smaakte prima en goed gaar.
    De sate was ook matig.
    Na gerecht smaakte was lekker.

43. Isabella Hoetmer-Schuijf

Voor een feestelijke gelegenheid met zijn 6en wezen lunchen. Lekker eten, voldoende keus, tegen een goede prijs. Vriendelijke en rustige ruimte, geen harde muziek zodat we prettig met elkaar konden praten. Uitzicht op een hertenwei, met Grebbeberg en Rhijn in de verte. Vriendelijke bediening. Met de auto te bereiken, parkeerplaats voor de deur.
    Zowel geschikt voor mensen die specifiek komen om iets te vieren, als voor mensen die gewandeld hebben, bijvoorbeeld in natuurgebied de Blauwe Kamer wat een echte aanrader is. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan als dat zo uit komt en het aanraden aan anderen.

44. We hebben een high tea in de blauwe kamer gedaan. De hartige hapjes waren goed. De zoete kant en klaar diepvriesspul uit de supermarkt. Wie verwacht zoiets in een restaurant? Wij niet.
    Zeker gezien het bedrag wat ervoor betaald moest worden. Erg jammer.

45. Een tevreden klant

Wij zijn met de familie bijeengekomen, inmiddels al weer maanden geleden, voorafgaande en na afloop van een begrafenis. Er was gezorgd voor een afgeschermde omgeving, het personeel toonde compassie en speelde fantastisch op de situatie in, de kaart was prima en eten prachtig verzorgd. De blauwekamer heeft enorm bijgedragen aan een waardig afscheid, waar iedereen goede herinneringen aan heeft overgehouden.

46. J.C. (Kik) van der Tak

Hebben op 20-04-2018 met 11 mensen bij de Blaauwe Kamer gegeten. Binnen heel mooi met uitzicht op natuurgebied Blaauwe Kamer, hertjes en fazanten voor de ramen. Bediening heel attent en prettig, eten smaakte geweldig. Is echt voor herhaling vatbaar en een aanrader voor iedereeen

47. Lekker gegeten, vriendelijke bediening, extra wensen was blijkbaar wat lastig, een van ons wilde lactosevrij eten, was geen probleem, het werd nagevraagd, door ons werd aangegeven dat Parmezaanse kaas dan wel mag, maar op het gerecht was het toch weggelaten.
    Toilet wordt snel rommeltje door prullenbak die moeilijke klep heeft, mensen gooien het er niet in wat begrijpelijk is want je wil niet klem komen te zitten.

48. Fam. G. Top

Na een heerlijke wandeling in het natuurgebied hebben we heerlijk gegeten in uw restaurant. De service was goed, vriendelijk en gastvrij. We komen graag nog een keertje terug 😊

49. Anneke Kupers

Wij hebben er met 7 personen heerlijk gegeten, echt voortreffelijk. Ook hele goed en aardige bediening, en prachtig uitzicht.

50. Hebben genoten van het leuke uitzicht, van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. Reden om snel weer terug te komen.

51. D.J. de Jong

Met vrienden geluncht en het was heerlijk. Bediening zeer vriendelijk.
    Alles goed verzorgd.

52. We hebben heerlijk geluncht. De mensen in de bediening zijn vriendelijk en het is duidelijk dat ze het leuk vinden om te werken. Het eten is goed. Wij kozen voor een boerenomelet, een Italiaanse bol met zalm, tzatziki, rode ui en kappertjes en het boerenbrood met kroketten. Alles smaakte heerlijk en was met zorg bereid.
    Het uitzicht is prachtig en er wordt zoveel mogelijk geprobeerd om tafels bij het raam te bezetten. Reserveren is op zaterdag wel een aanrader.
    Wat me echt beviel, was dat een van de serveersters mij oprecht bedankte toen ik fooi gaf. Dat is tegenwoordig ook wel eens anders, dus ik was verrast dat ze er zo blij mee was.
    Al met al hebben wij een heerlijke lunch gehad! We komen hier zeker terug.

53. Anastasia

The reservation process is very easy. The service was very kind and very good timing for change if the meals.

54. Bij binnenkomst met weinig enthousiasme ontvangen. Personeel bleef bij de bar staan en wees ons niet naar de tafel.
    De kaart is uitgebreid en goed van prijs. De gerechten zijn lekker, echter vind ik de borden saai opgemaakt.
    De actie op maandag en dinsdag is goed bedacht en trok onze aandacht.
    Voor herhaling vatbaar, echter hopen wij in een vervolg met wat meer spontaniteit en zekerheid te worden ontvangen/aangesproken.

55. Anneke Eikelboom

Zeer onverwacht een avondje uit eten op een voor mij heerlijke plek bij het water.
    Het eten was voortreffelijk. De bediening uitstekend. Er kon zelfs rekening gehouden worden met mijn koolhydraatarm dieet. Kortom : Genoten hebben we!
    En mijn man wordt helemaal blij van de lekkere toetjes.

56. meerkerk

Het eten was lekker en een mooi uitzicht.

57. Johan Dijkstra

Een zeer mooie locatie nabij de Grebbeberg. Ontvangst zeer vriendelijk en behulpzaam, restaurant met mooi uitzicht op natuurgebied, herten, fazanten en de Neder-Rijn, zeer mooi (en het was nog niet eens voorjaar). Eten en bediening zijn beide goed tot zeer goed met normale prijzen. Alles met elkaar een toplocatie.

58. Helma Graver

Wij hebben heerlijk gegeten. Het bijzonder gezellig.

59. Heerlijk eten, en de rekening viel erg mee voor een 3-gangen diner.
    Verrassende kaart, is een keer iets anders. Zoals individueel steengrillen.

60. R van kalkeren

Heerlijk gegeten voor een betaalbare prijs en de toetjes echt heerlijk!!!

61. Prima restaurant. Zijn hier al meerdere malen geweest. De entourage en de sfeer is uitstekend. Prima bediening en je wordt redelijk snel geholpen. Zeker met de actiebonnen is het hier prima eten. Elk seizoen een nieuwe kaart en een prima locatie. Ga zo door.

62. Na een wandeling door het natuurgebied Blauwe Kamer, hebben we heerlijk gegeten in De Blauwe Kamer, een steengrill menu. Prima verzorgd.

63. Eugene van Bouwdijk

Het eten was van uitstekende kwaliteit met een goede prijs / kwaliteitverhouding, de bediening uiterst vriendelijk en netjes, de bedienster slaagde er uitstekend in om ons tevreden te houden met haar ontwapenende charmante aanpak. De tekortkomingen van het bestelsysteem, haar eigen nalatigheden en het feit dat het onvoorstelbaar moeilijk was de aandacht van het personeel te trekken (vooral als je aan het einde van de maaltijd nog een toetje wilt bestellen), wordt zo wel acceptabel, maar het is zeker niet perfect.Complimenten voor de lokatie en het uitzicht!

64. Een gezellig restaurant met mooi uitzicht. Eten was heerlijk, vriendelijk personeel. Prijs eten/kwaliteit is goed.

65. Frank Bertens

Leuke locatie. Prima geluncht. Voor herhaling vatbaar.

66. Onze 2e keer bij dit restaurant.
    Nu gezellig samen gegeten met uitzicht over het weiland met de hertjes.

Eten is van hele goeie kwaliteit wij komen zeker vaker terug.

67. Van Workum

Inmiddels meerdere malen hier gegeten tijdens onbeperkt eten actie. Echt heerlijk! Biefstuk, gamba's, spareribs, saté, voorgerecht, nagerecht etc. Super! De snitzel echter moeten ze direct van de kaart halen. Die deed enorm afbreuk ten opzichte van de rest. Verder top hoor. Sfeer, bediening klasse. Tot een volgende keer.

68. Heerlijk gegeten, mooi uitzicht. We hadden als voorgerecht gevulde potabello, deze was blijkbaar te klein, dus kregen we er daarna nog 1 (was echt niet nodig, met 1 was ik ook heel tevreden geweest). Eten is daar niet heel duur en je krijgt meer dan waar voor je geld, ik kom hier zeker nog eens terug!

69. Kitty Arends

We hadden wat cadeaubonnen gekregen als cadeau voor onze 25-jarige bruiloft. We zijn met de kinderen en hun vriend en vriendin aan het steengrillen geweest. De porties waren zodanig dat het niet allemaal op was. De keuze was geweldig. Voor vegetariërs en vlees- en viseters. Het was heel gezellig in een mooie ambiance. We gaan dit beslist nog eens doen!

70. willem en els peters

Heerlijk gegeten, vriendelijke mensen. We komen zeker terug.

71. Uitstekende avond steengrillen, met prachtig uitzicht over de rivier.

72. Op mijn aanraden hebben vier mensen van ons gezelschap van 6 de kalfssucade als hoofdgerecht genomen.
    De vorige keer was deze zo ontzettend zacht en mals, heerlijk.
    Nu was het vlees niet gaar. Je moest het flink snijden.
    Ik heb dit gemeld bij de bediening. Zij zouden dit doorgeven.
    Jammer dat er niets tegernover stond.
    Verder heerlijk gegeten. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht.
    De tijd tussen de gerechten had iets korter gekund.

73. Wij hebben dinsdag de 27 februari het all you can eat menu gehad, was echt heerlijk, kwamen als het bord leeg was vragen of wij nog een keuze hadden gemaakt alles van een goede kwaliteit en heerlijk, ook iedere keer mooi gepresenteerd op het bord. Een perfecte keuze voor een heerlijk avondje uit eten in een mooie omgeving en prachtige sfeervolle ambiance! Met erg vriendelijke bediening. Komen snel een keer terug. Astrid en Wim van den Hoek.

74. We hebben er een high tea gedaan, jammer dat de salades uit een bakje komen , de hoeveelheid was te veel , hebben bijna de helft niet genuttigd. Misschien iets minder en meer speciale hapjes? De sfeer is super, de service uitstekend en het uitzicht fenomenaal. Dus wel genoten.

75. G.j.Oostveen

Prettige bediening en heerlijk gegeten.

76. Wij hebben genoten van de sfeer de rust het eten was heerlijk de bediening is niet opdringerig zeker voor herhaling.

77. Loraine van der Kaaij

Heerlijk geluncht, komen zeker nog eens terug.

78. Hebben weer heerlijk gegeten bij de Blaauwe KAmer.
    Lekker steengrillen watvsmaakte het goed en wat was het weer lekker.
    Echt de moeite waard om eens heen te gaan.

79. Gezellig helaas waren de spareribs niet zoals het behoord te zijn.

80. Evelies Janssen van Ingen

Gisteren genoten van een high tea!
    Wat was het heerlijk en veel!
    Super nette bediening!
    Prachtige locatie!
    Een echte aanrader!

81. Lekker gegeten voor een goede prijs.

82. De bediening was erg vriendelijk en beleefd. Het eten zelf was echt verrukkelijk! Het was totaal niet duur voor wat je krijgt. En het restaurant zag er verzorgt en modern uit. Alles was gewoon super goed.

83. De lunch was heerlijk. Het is een super locatie met een indrukwekkend uitzicht. Prijs - kwaliteit is goed in evenwicht

84. Heerlijk gegeten, goede ontvangst en vriendelijke bediening.
    Mooi opgemaakte borden tegen een prima prijs. Komen hier zeker nog eens terug.

85. Ans Lijftogt

Lekker gegeten. Vriendelijke medewerkers. Gezellig restaurant.

86. Super lekker eten.
    Erg leuk personeel, erg aardig netjes.
    Mooi restaurant.
    We komen er regelmatig.
    Aanrader

87. Een heerlijke high tea gehad. Prachtig uitzicht, goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding.

88. Wij hebben op Zatergdagavond heerlijk gegeten. Waren niet eerder in de Blauwe kamer geweest. Hebben genoten van de prachtige omgeving ook al was het helaas donker.
    Het eten was super culinair de bediening optimaal en zeker de prijs was goed, Alles was echt PERFECT komen beslist weer eens terug met onze vrienden en familie. Ook de pontveer vonden we een beleving en zijn maar een keertje heen en weer gegaan.
    En ook het vermelden waard als extra 25 euro korting op onze rekening.
    Onze dank daarvoor.

89. Het was er gezellig, leuk personeel, prima een, leuk geserveerd m.a.w. Voor herhaling vatbaar en die herhaling hebben we gidsen 28 januari gedaan met vrienden die pokert enthousiast waren. Wij kunnen bijna niet wachten tot het terras opengaat, te moet grandioos zijn om daar buiten met uitzicht op uiterwaarden en Rijn te eten.
    Gisteren avon stond er een damhert bok dichtbij te eten in het licht dat uit de ramen van het restaurant scheen!

90. Lekker gegeten. Het was druk, duurde lang voordat we konden bestellen, maar daarna ging het goed en vlot. Zeer betaalbaar alles en ook mooi gepresenteerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

91. We hebben heerlijk gegeten. We vinden het heel prettig dat de wijn van goede kwaliteit is, niet zomaar een huiswijntje.

92. Een gezellig restaurant met heerlijk eten, aan de rand van een mooi natuurgebied waar het fijn en ontspannen wandelen is. Wij zijn al verschillende keren bij het restaurant geweest om te eten en we voelen ons er erg op ons gemak, mede door de vriendelijke en gastvrije behandeling.
    We zullen het restaurant in de toekomst zeker nog vaak bezoeken.

93. Gerda van de Glind

Heerlijk in alle rust kunnen lunchen.

94. Gezellige locatie, goede sfeer, en lekker eten! Wij komen gauw terug.

95. Super lekkere eigengemaakte erwtensoep gegeten. Met roggebrood, spek en boterham. Prima! Pannenkoek met ananas en kaas. Lekker!
    Bediening en sfeer echt heel goed. We komen hier een paar keer per jaar. Prijs/kwaliteit verhouding prima.

96. A.J. Smits

Een bezoek waar aandacht voorop stond! Lekker gegeten ook…

97. Prijs en kwaliteit verhouding prima. De service was heel erg goed, en ze denken echt met je mee. Het was een gezellige avond.

98. Goede verzorgd lekker eten in een mooie omgeving en betaalbaar.

99. Van den Brink

Lekker gegeten op 2e kerstdag met onze familie.

100. Gezellige kerstlunch met uitzicht op de herten. Voor iedereen is er wat lekkers te bestellen, ook voor kinderen die niet zoveel lusten. Hele aardige bediening en ongedwongen sfeer in restaurant. Super!

Volgende pagina