in Wageningen

Culinair genieten midden in de natuur!

1. Fam Hogenkamp

Afgelopen zaterdag feest gevierd i.v.m ons 45 -jarig huwelijks jubileum met 39 volwassenen en 7 peuters/ kleuters. Aanvankelijk zouden wij in de kleine serre zitten omdat een groep eerder geboekt had op die dag. Bij aankomst zaterdag bleek door het restaurant geregeld te zijn dat wij toch in de grote serre konden met groot terras! (De andere groep was kleiner, geen kinderen erbij.) Een aangename leuke verrassing. Door het fantastische weer hebben wij veel gebruikt gemaakt van het terras. Met zo'n uitzicht is dat genieten! (Zie foto's) De korte wandelingen bleken voor de meeste van onze gasten een schot in de roos! Bediening, ambiance, kwaliteit van het eten, vriendelijkheid en service gerichtheid van het personeel was uitstekend.

Eén minpuntje was dat de kindermenuutjes (heel leuk: frites + toebehoren in taxi "verpakt") veel te laat geserveerd werden. Nadat opgenomen was of de kinderen frikandel dan wel kipnuggets of croquetje wilden, duurde het 20 min voordat het werkelijk op tafel kwam. Gelukkig houden onze kleinkinderen ook van broodjes met kruidenkaas van het buffet ;-)