1. h hendriksen

Wij waren met 4 mensen mij schoonouders mij vrouw en ik.

Vooraf bestelde ik een broodplankje voor 4 personen.
    Er werd 1 warm broodje zonder te snijden op de tafel gezet met 2 kuipjes boter!!!! (Ik ga vaak buiten de deur uit eten met dit had ik nog nooit meegemaakt)

Als voorgerecht bestelde mij schoonmoeder en ik zelf een portie champignons die een bittere nasmaak geven (het was te donker afgebakken en maar 1 kuipje boter voor 2 personen). Later na een opmerking na de bediening gecorrigeerd bij het hoofd gerecht die waren beter.

Bij het hoofdgerecht bestelde wij gebakken aardappelen en friet.

We hadden het eten bijna op kwamen ze met de gebakken aardappelen die ze vergeten waren. Dit waren ook GEEN gebakken aardappelen want ze spier wit (gekookt) Mij schoonvader ontzettend boos naar de bediening.

Mij vrouw en schoonmoeder hadden een Schnitzel het leken wel oude schoenlappen zo taai waren die (waren gewoon veel te ver doorgebakken)!!

Zelf bestelde ik een hamburger. De hamburgers bij de Mac zijn vele malen beter en dat voor €13,50

Als compensatie kreeg ik bij het dessert soes xl wat meer slagroom uit de spuitbus! Maar de soes was ook een hele taaie (dus oud) ben zelf bakker een ik weet wel hoe een moet smaken.

En dit voor € 142,00!!

Dus dit was geen geslaagde avond.