1. ERWTENSOEP DIE GEEN ERWTENSOEP IS!
    Vandaag - 29 januari 2020 - zoals al diverse voorgaande jaren speciaal - met onze schoondochter en de kleinkindere - naar De Blaauwe Kamer gereden om de altijd lekkere erwtensoep te gaan eten. Het werd een deceptie. Mijn man en ik hadden beiden - net als vele voorgaande jaren - een grote kom erwtensoep besteld.
    De bediening was snel en vriendelijk maar toen we de erwtensoep begonnen te eten luwde ons enthousiasme snel.
    Mijn man riep de vriendelijke en zeer correcte kelner en sprak zijn onvrede uit over deze vrij dunne 'wintergroetensoep' die absoluut géén erwtensoep mag heten.
    De 'soep' van mijn man ging terug en even daarna kwam - heel correct - een andere medewerkster vragen of ze nog iets anders kon aanbieden om het goed te maken.
    Mijn man wilde daar geen gebruik meer van maken.
    Ofschoon ik ook kenbaar heb gemaakt dat dit niet de gevraagde grote kop erwtensoep was bleek later bij het afrekenen dat men weliswaar de soep voor mijn man niet had berekend maar bij mij wel het volle pond (€. 8,50) voor de niet gevraagde soep berekende.
    De 'kok' die deze 'soep' heeft gebrouwen kan beter zijn/haar schoolgeld ophalen!
    Over de medewerkers geen klachten, maar zo'n kok is een aanfluiting!
    W. Numan.

Vorige recensies van W. Numan

• Goede lunch, uitstekende erwtensoep. Attente bediening.