Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Simpelveld verdeeld zijn.

1. sjef seroo

Vandaag het verrassingsmenu besteld. Een breed assortiment aan voor- en hoofdgerechten. Vers bereid, goed van smaak. Elk onderdeel meer dan de moeite waard. Leuke, enthousiaste bediening. Ook het nagerecht: helemaal goed. Vier soorten zoet. Heerlijk! Bij elke gang een passend drankje. Van een pilsje tot een een lekker koud glas Chardonnay.
    Als afsluiter een glaasje port, een limonencello en een cappucino en de avond is op een heerlijke wijze afgesloten. Roy, Dionne en team: jullie hebben het hartstikke goed voor elkaar !

2. Bijmaxime

3. Friet met zuurvlees en friet met croquet niet te eten voor mij nooit meer.
    Was er tiental jaren niet meer geweest.
    Heel vroeger toen er een andere eigenaar in zat was het eten prima.

1,4
  4. We hebben zojuist voor €28, - euro snack gehaald en hiervan €22, - zo in de prullenbak gegooid. De friet was zooooooo klef, nat en plakkerig. Bestel je een kippenschnitzel zonder saus en eentje met saus: zit in 1 zak en de saus op 2. Handig.
    Mensen hier geen eten halen. Gewoon verder zoeken naar een betere zaak.

1,9
  5. De bediening was niet onvriendelijk.
    Wij hadden de hamburger doorbakken gevraagd. Bij opdienen liep het sap er uit. Toen wij vroegen of deze nog even de pan in kon was het antwoord nee. De hamburger hoort zo, de kleur komt door de kruiden. Ook aandringen om nog even de pan in te doen werd met nee beantwoord, er volgde een hele discussie over dat de hamburger wel gaar is. Het feit is toch dat hij niet doorbakken was, en dit is iets anders dan niet gaar.
    Het koppel waar wij mee waren hadden een schnitzel gevraagd. Deze werd opgediend zonder enige garnituur. De ene schnitzel was lekker, de andere was taai.
    Ook waren ze heel statisch over de saus. De schnitzel was met zigeunersaus op de kaart. Wij hadden graag pepersaus maar dat was niet mogelijk. Er wordt niet met saus geruild. Ongelooflijk.
    Wij komen zelf uit de horeca en dit hebben wij nog nooit ergens meegemaakt.
    Dit was voor ons de eerste een vooral laatste keer dat wij hier gaan eten.

3,7
  6. R. Aerts

7. Vlees koud, en na klacht weer warm gemaakt, lekker is anders. Sausen waterachtig zonder smaak. Bediening wel over vriendelijk. Dit kan wat minder.

4,7
  8. Koekelmonster

9. Sonja Didden

10. patrick schmitz

11. Big snack Oranjeplein is een fijne cafataria/friture met een vrolijke bazin, vriendelijk personeel, het ziet er schoon en gezellig uit. Je proeft het verschil in de zelfgemaakte zuurvlees, goulash, kippenragout, gehaktballen etc.
    Samengevat een echte aanrader.

12. Ik wil even iets kwijt over het Kerstbuffet bij Maxime Simpelveld!
    Het was alles mooi versiert voor Kerst!
    De kelner had heel goed zijn best gedaan, pluimpje voor de kelner!
    Het eten was niet zoals ik me het had voorgesteld...
    De schalen werden slecht bij gevuld!! Het konijn was veel te gaar, het vlees lag naast de botjes in de schaal!
    We zaten met 10 personen aan een hele smalle tafel, er was geen plek voor het bord neer te zetten!
    € 49.00 per persoon vond ik te veel voor de kwaliteit!
    Het dessert was mager, er stond nog geen room bij het ijs!!
    Jammer het was toch een hoop geld, voor dit alles!!!
    Het was voor ons de laatste keer!!
    Kerstbuffet 2017 🎄☃🎄

13. Ik wacht nu al 2 uur op mijn eten ondanks dat ik tussendoor eens heb gebeld. Vreselijk. Toet toet dat is langzaam

14. Al een paar keer lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Wij komen altijd na het wandelen en is nooit een probleem. Ben tevreden over de zaak tot nu toe.

15. Wij hebben vandaag super gegeten. Zeker in zo zaak worden absoluut fouten gemaakt, maar ondanks dat is het super veel uit eigen keuken.
    Gr mister a.

16. Een heel gezelige zaterdagavond hadden we met vrienden. Genoten van een zeer goed verzorgd menu!! Een vriendelijke bediening, kortom: TOP!

17. Frieten zijn er (meerdere malen gebleken) niet meer dan harde scherpe stompjes.
    Halve haan werd geserveerd uit magnetron? compleet met brandlucht.
    Zuurvlees was een slijmerige drab die wel om leek.
    Tafels nog vettig en vol troep van vorige eters.
    Rook van buitenterras trok voortdurend naar binnen.
    Tocht, stank, luidruchtig personeel.
    Hoe moet je daar van je eten genieten op die manier??
    Voor mij hoeft dit zo niet.

3,2
  18. Afgelopen weekend gegeten bij het Pastorieke, en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen, namelijk: HEERLIJK!
    Lekker genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger en het oh zo lekkere zuurvlees. Dan denk je dat ik alles heb gehad maar dan heb ik nog niet eens over het personeel gesproken. Wat n gezellige en vriendelijke mensen, kortom geweldig.

PS en voor de jongere meiden er werkt een leuke jongen in t personeel😘

19. 19 August reed ik met mijn vrouw door Limburg tegen de tijd dat we trek kregen zijn we beland in Restaurant “De Driesprong” Kruinweg 3 te Simpelveld daar hebben we wat gedronken en besloten dat we er ook maar een vorkje zouden prikken. We verzochten de bediening om de menu kaart, twee frisse Limburgse dames voldeden aan deze vraag.
    Ik bestelde een biefstuk van het plaatselijke rund afgewerkt met uien champions en spekjes, mijn vrouw bestelde een varkenshaasje met championsaus. Bij de vleesgerechten werd friet en een salade en bloemkool geserveerd. Als toetje hebben wij een Italiaans ijsgerecht en aardbeien besteld nu wij hebben heerlijk gegeten het is een echte aanrader voor een ieder die van Limburg en zijn taal houdt.

20. Vroeger heel lekker nu wat gezakt maar nog steeds te doen.
    Ik moet wel zeggen dat de broodjes erg lekker zijn en de snakcs en frieten wat minder maar voor de rest top zaak

21. simpelveldenaar

Vroeger een top zaak, helaas sinds enige tijd valt dit nogal tegen de halve hanen waar deze zaak beroemd om was zijn kurkdroog en niet te kauwen sinds de zoon des huizes deze grillt, bestellingen (de grotere) kloppen bijna nooit.
    Zal ook wel een reden hebben dat het personeelsverloop zo groot is geworden…

Jammer van deze zaak die naar mijn mening zichzelf voorbij is gelopen en enkel nog voor $ gaat in plaats van de kwaliteit.
    De overige medewerkers proberen er van te maken wat ze kunnen maar je merkt dat de toon gezet is.

22. Freddy otten

Zondagavond gegeten hier en we kunnen niet anders zeggen dan voortreffelijk! Sfeer, bediening, eten en alles netjes en schoon. Hier ademt de hele zaak professionaliteit en mensen die weten wat service en kwaliteit is en het vak van horeca dik onder de knie hebben! Petje af en bedankt voor een culinair hoogstandje van alle 5 de gasten

23. Mart Roijen

Prima eten

24. Mitchell martijn

Zeer gezellig lekker gegeten met ze 4e, goede prijs voor het goede eten. Zeker een aanrader.

25. wiel jongen

Goeie waar en smaakt goed aanbeveling aan ieder waard

26. Vandaag gegeten met familie. Eigenlijk alles prima, bediening vriendelijk en prima. Eten perfect, zeer mooi opgemaakt. Echte aanrader!

27. 5 simpelveldse families

Jammer dat we jullie niet rechtstreeks kunnen mailen, of mondeling kunnen spreken over de veranderingen die er momenteel plaats vinden. Dat zou ik veel prettiger gevonden hebben. Maar als ik bel en vraag naar specifieke personen om even wat te bespreken dan wil dat helaas maar niet lukken. Jammer. Met de jongeheer, sorry kerel, hoeven we geen gesprek, want de diverse ongenuanceerde opmerkingen aan andere klanten én aan het personeel, tijdens de openingstijden, laten zien dat het hart van de jongeman niet in balans is met de werkzaamheden. Hij is niet in zijn element en hij komt heel vaak geïrriteerd over als het druk is. Dit is duidelijk niet zijn ding.

Onderstaande is een verzameling en een opsomming van bevindingen van 5 verschillende families die 1 keer per 14 dagen samen voor gemiddeld plusminus 8 volwassenen en 6 kinderen komen afhalen, en daarnaast ook af en toe voor hun zelf apart nog komen afhalen op andere dagen. Het gaat dan om halve hanen, schnitzels, snacks en frites. Daarnaast praten er momenteel héél veel mensen over de momentele 'perikelen' van Friture/cafetaria de Markt en zonder dat er iemand iets duidelijk doet melden kunnen we geen verandering c.q. verbetering verwachten. We wagen dus een poging via dit medium en hopen op een wakker worden effect.

Even de momentele situaties schetsen aan de hand van een paar voorbeelden.

- De bestellingen zijn niet volledig of kloppen niet. De ene keer te weinig producten, de andere keer niet bestelde producten. Niet een keer, maar bijna standaard en dan vooral bij de grote bestellingen. Kleine bestellingen gaan meestal goed.

- De beroemde halve haan van de gril is momenteel maar niet goed te krijgen terwijl dit 25/30 jaar de cash-cow van de zaak was. Een hele verbouwing heeft plaats gevonden, maar er kan geen nieuwe gril geplaatst worden. We durven de halve haan nauwelijks nog te bestellen, want iedereen is het kotsbeu.

- Telefonische bestellingen worden gewoon aangenomen en klanten in de zaak staan voor de kassa, zijn aan de beurt, maar de telefoon gaat over en wordt opgepakt, en de klant voor de kassa binnen staat voor paal. Sterker, als het druk is, dan gaan klanten zelfs van binnen naar buiten, doen daar bellen en hebben hun bestelling daardoor eerder dan de binnen wachtende klanten.

-De uitbreiding van zitplekken met daarin tevens de insteek om 'restaurant' waardige borden te presenteren is op 2 vlakken een minder goede insteek, óf, wordt fout ingevuld. Een aantal borden zijn veel te duur voor een friture is één. Tevens zorgt het voor een langzamere afhandeling aan de voorkant. Personeel is overbelast en dat zie je en merk je. Meer personeel is wellicht niet in balans met de extra omzet. Maar meer personeel lost ook niet op over wat er op korte tijd bij drukte aangeleverd kan worden, en dan voor zowel de voorkant c.q. afhaalkant, als ook de achterkant/verbouwing. Dus 2 keer geen goede balans.

Never change a winning team is een oud en zeer waar gezegde. Team is momenteel niet de juiste kreet, want daar schort een belangrijk deel van de 'overall' geschetste problematiek. De basis lijkt gewoon even zoek. Als er even goed met elkaar wordt gesproken, daarbij eerlijk wordt gekeken naar hoe men momenteel samenwerkt en wat jullie van elkaar constateren, dan is dit volgende week opgelost.

De 5 families van deze mail hopen dat jullie iets met onze feedback kunnen doen, en dat jullie er vooral open voor kunnen staan. Ook andere klanten die met constructieve feedback willen komen zouden dit nu moeten doen. Tenslotte willen we de volgende 30 jaar ook nog steeds lekkere producten bij jullie komen halen.

Dus er speelt ook eigen belang ;-)

We geven geen punten, omdat deze recensie straks laten we zeggen over een maand misschien weggehaald kan worden, vanwege dat we hier weer zoals vanouds mooie recensies kunnen lezen van klanten die helemaal weer als vroeger in hun nopjes waren over de eetbeleving in jullie zaak. En dat hopen we van harte.

28. Susan Müller

altijd friet en snacks Dikke 10. gisteren eens n maaltijdsalade tonijn besteld. jammie jammie. verrassend!! met inktvis ringen en verse vlinderpasta, veldsla, tomaat heerlijk cocktail sausje en vers broodje erbij. heel lekker

29. M.Hendricx

Twee keer gegeten met mijn vrouw. Beide keren op alle gebied zeer verzorgd. Voortreffelijke gerechten voor een redelijke prijs. Als ziet er smakelijk uit en smaakt ook zo. Hier werkt een keukenteam met verstand van zaken en bediening met een hoog servicegehalte. We komen beslist terug en bevelen het bij anderen aan.