1319332498 88
1520333112 85
1529681977 85

1. Sonja Didden

2. patrick schmitz

3. Een heel gezelige zaterdagavond hadden we met vrienden. Genoten van een zeer goed verzorgd menu!! Een vriendelijke bediening, kortom: TOP!

4. Vandaag gegeten met familie. Eigenlijk alles prima, bediening vriendelijk en prima. Eten perfect, zeer mooi opgemaakt. Echte aanrader!

5. M.Hendricx

Twee keer gegeten met mijn vrouw. Beide keren op alle gebied zeer verzorgd. Voortreffelijke gerechten voor een redelijke prijs. Als ziet er smakelijk uit en smaakt ook zo. Hier werkt een keukenteam met verstand van zaken en bediening met een hoog servicegehalte. We komen beslist terug en bevelen het bij anderen aan.

6. Tijdens onze vakantie hebben we hier 1x gelunched en 2 maal koffie gedronken. Ontvangst erg gastvrij. Inrichting en sfeer is erg goed. Koffie is een echte verwennerij, wordt geserveerd met glaasje slagroom met advocaat, bonbon, koekje en glaasje water. De smaak van de koffie is perfect.
    Het bedienend personeels is uiterst vriendelijk en ziet er zeer verzorgd uit. Wij komen meerdere keren per week in de horeca voor een kop koffie, maar zo goed en verzorgd als het hier is tref je zelden.

7. Theo, Finy, Silvio en de kids

Al jaren zijn wij graag gast geweest bij Shoko in Rekem. Verjaardagen, Feestdagen of gewoon een zondag. Shoko was een begrip voor ons. Leuke, vriendelijke mensen, lekker eten, gezellige plaats en een ontmoetingsplaats van oude bekenden. Jammer dat ze uit Rekem zijn vertrokken. Maar niet voor lang en niet al te ver. In Simpelveld zijn ze een hernieuwde SHOKO begonnen. Het zeer vertrouwde beeld. Dezelfde vriendelijkheid, de hartelijke ontvangst, het lekker eten, knusse interieur. Kortom SHOKO is en blijft voor ons een begrip als het gaat om eens gezellig lekker te eten bij bijzonder gastvrije en hartelijke mensen. Gelooft men ons niet? Vraag het onze kleinkinderen. En kinderen spreken altijd de waarheid.

8. Niets opgezocht op de website. Niet gereserveerd, want kom op het is donderdagnamiddag in december. Zal toch niet nokvol zijn ?? Dus nergens op ingesteld en op de bonnefooi lekker wandelend met vrouwke via en door het gemeentepark naar Shoko. Absoluut totaal geen idee wat we konden verwachten. We "landen" om 17:30 uur en lopen over een heerlijk verwarmd terras alwaar al wat bezoekers gezellig kletsend genieten van een aperitief en een sigaretje. Verhip, veel bekenden ?? Opeens, tuurlijk, stom we hadden een mooie bon van de werkgever Sevagram gekregen als dankjewel. Die waren we vergeten. Maar, bij mij vooral omdat ik acties haat. Volgers weten hoe ik daar over denk. Heel leuk om te zien dat heel veel mensen Shoko weten te vinden uit echt de verre omstreken rond Simpelveld. En terecht ook in dit geval. De Sevagram actie is niet zomaar een actie om klanten te strikken. Het initiatief voor de actie ligt trouwens bij Sevagram. Nee, deze keer een volwaardig mooi menu waarbij je partner, vriend(in) en of collega gratis meedoet. En bij Shoko géén uitgehold menu !!! Dus chapeau team Shoko. En top van Sevagram om Shoko te betrekken bij dit plan. Win-Win !!

Wij hebben gisteravond van alle menu's het wild keuze menu (nr. 3) genomen. We kozen als voorgerechten de carpaccio van hert en een bospaddestoelen bouillon, als hoofgerechten de eendenborst met mangosaus en de wild zwijn medaillons met pepersaus. Na namen we de kaasplank, en de brownie met roomijs vanille parfait. De borden waren prachtig opgemaakt. De geuren van alle gerechten, zalig. Er werd een goed glas wijn geschonken en de Affligem was perfect gekoeld. En niet te vergeten de amuse, het courgettesoepje met daarop een stammetje italiaans krokant warm brood met zontomaatje zette eigenlijk meteen de toon. De keuken is een geoliede machine en de constante kwaliteit is absoluut top brasserie niveau.

De sfeer wilde ik apart nog even onder jullie aandacht brengen en hier iets over schrijven. Team Shoko heeft al een tijdje wat team members gewisseld en gisteren ervoer ik een bijzondere klik tussen alle mensen in de bediening. In het bijzonder wilde ik de dame achter de bar een complimentje geven. De manier waarop zij alle speciale koffies klaar maakt en het plezier dat ze daar blijkbaar aan beleeft vond ik heel speciaal. Haar kundigheid was leuk om af en toe te volgen. Ons complimentje vond zij gisteren ook heel fijn.

Serviceteam Shoko, keuken Shoko, jullie bezorgen alle gasten steeds opnieuw een bijzondere beleving. Ik heb al menig keer hier op eet.nu een recensie voor jullie geschreven en nog steeds kan ik opnieuw weer details beschrijven waar jullie ons en anderen weer opnieuw mee verrassen. Het succes zit in het feit dat jullie plezier in jullie werk hebben. Dat merken wij als gasten. En we kijken om ons heen, en zien dit ook bij alle overige gasten. Dat bevestigd dan mooi je eigen beleving waardoor je er ook gerust op dit medium over durft te schrijven. Steeds weer opnieuw. Bedankt en tot de volgende keer.

9. Wij hadden van tevoren, tegen beter weten in, wat recensies gelezen, dus we hadden geen idee wat we moesten verwachten.
    Wij kunnen ons echt totaal niet vinden in de negatieve recensies.
    Het personeel is echt supervriendelijk, de sfeer is fijn en het eten is hartstikke goed.
    Ik vraag me weleens af hoe mensen, die negatieve recensies schrijven, zich zelf gedragen hebben. Wij raden Shoko zeker aan, op alle vlakken, en komen zeker terug!

10. Na eerdere malen gegeten te hebben bij brasserie shoko, zagen we dat ze mosselen verkopen,dus dat gingen we proberen.
    Wij kozen voor de spaanse mosselen en die waren op een tomaten basis en een beetje pikant.Nou, we hebben nog nooit zo een lekkere mosselen gehad,en gaan ze zeker nogmaals eten,
    Medewerkers van shoko bedankt voor de top avond,en goede service!!

Tot snel huub en gertie

11. janine mulder

Vanuit Rotterdam zijn wij een paar daagjes in het heuvelland op vakantie en per toeval gestuit op dit fraaie tentje. We zijn na een kopje koffie 's avonds terug gegaan om een hap te eten, wat ons uitermate goed beviel! De dag erna zelfs nog eens terug gegaan! Bekwame enthousiaste bediening die nog eens wil zingen voor een verjaardag en wat tijd maakt voor een praatje in plaats van tijd maakt voor een gsm!

Smaakvol en prachtig gepresenteerde gerechten voor een zacht prijsje. Was deze tent in Rotterdam, dan zaten we er elke week!

Bedankt voor de fijne ervaring, ga zo door!!

12. Kop koffie is lekker, maar word onder druk gezet met herhaaldelijk vragen wilt u wat erbij. Te overdreven, niet gemeende vriendelijkheid door meneer. Vreselijk. Vriendelijkheid is mooi, maar dit is te overdreven. Mijn man wilde geen vla en werd erna met bord onder de neus gehouden met de opmerking dit gaat langs u neus, echt verschrikkelijk, bah. Volgende keer gaan we een deur verder, want hier klagen meer mensen over.
    Mvrgr mevr. Blezer

13. 1,5 uur op eten wachten. Onvriendelijke man. Hutje mutje op elkaar. Wij verheugden ons, wat viel dat ons zwaar tegen!

14. Toevallig terechtgekomen in Simpelveld zijn wij zeer positief verrast bij Shoko. Terras en restaurant waren op zondagmiddag bijna helemaal en gezellig gevuld, personeel bleef zeer vriendelijk en gastvrij. Verrassend ruim gevarieerde kaart. Prachtige opmaak van de rijkgevulde gerechten, hoge kwaliteit ingrediënten en erg ruime porties. Voor ons reden om weer aan te schuiven als we in de buurt zijn!

15. Afgelopen zondag met 10 personen gegeten bij shoko waarvan 2 kleine kinderen. Normaal waren we altijd tevreden bij Shoko, maar nu viel het ons toch wel erg tegen. We bestelden een menu en voor de kids frikandel en hamburger met frietjes! Wij kregen het voorgerecht, de kids hadden geen voorgerecht dus moesten wachten tot het hoofdgerecht er aan kwam. Toen kregen ze een bord met een hamburger/ frikandel met wat fruitgarnering en een apart schaaltje met een klodder mayonaise waar je u tegen zegt, een klodder ketchup en appelmoes... geen frietjes... nee, toen kregen wij onze hoofdgerechten, eerst met de verkeerde sauzen, daarna met de goede, met tussenpozen... De kids hadden de frikandel en de hamburger inmiddels al op maar nog steeds geen frietjes. We bestelden nog een frikandel en hamburger... de frietjes zouden zo komen zeiden ze! Ondertussen hadden wij ook ons vlees al bijna op, komt 1 karig kommetje friet! De ober verontschuldigt zich en zegt mondjesmaat de friet te kunnen brengen. Die komen dan ook uiteindelijk... als mosterd na de maaltijd. Heel erg jammer, ze kunnen het gewoon niet aan! Voor mij was dit echt een tegenvaller. En zouden ze uit coulance nog de hamburger en frikandel van de kids niet berekend hebben denk je? Nee hoor... stond gewoon op de rekening!

16. Nanon Boulanger

Ik heb altijd een perfecte avond als ik bij Shoko ga eten. Ik begrijp eigenlijk niet waarom de sfeer maar een 7.7 krijgt (op dit moment het gemiddelde van de recensies op deze site) want ik geef het een dikke 9. Eigenlijk een 10, maar omdat altijd wel iets beter kan, laat ik die ruimte nog even open. Het personeel doet op een natuurlijke wijze zijn en haar best om het de gasten naar de zin te maken. Het eten is top verzorgd. Bij koffie en thee krijg je een klein glaasje slagroom met een lange vinger en een bonbon erbij... net even iets extra. Dat is ook zo bij het opdienen van het eten. Als het druk is vind ik het wel wat lawaaierig, maar dat onthoudt me verder niet om niet meer te gaan. Ik ben nu een paar keer bij Shoko gaan eten (varierend van 2-4 personen) en ik herken de klachten van lauiw soep, dingen vergeten te brengen, ondeskundig personeel e.d. die ik in de recensies lees totaal niet.

17. Als je van lauwe soep houdt en koud biefstuk of tournedos dan moet je bij SHoko zijn. De inwoners van Simpelveld komen al niet meer eten, wij dus ook niet meer. Groenten komen uit blik en sauzen vd Sligro.

18. Met een groot gezelschap 14 personen, gegeten bij Shoko, restaurant zat helemaal vol, prima zo.

Alleen de keuken kan dit niet aan, bij het uitserveren van de hoofdgerechten zat tussen het eerste en het laatste 15
    minuten, sommigen van ons kregen pas frietjes toen ze het hoofdgerecht op hadden, je kunt het moeilijk koud laten worden. Andere tafels kregen het eten eerder en ook frietjes.

We misten toch wel iets van sla als bijgerecht, stukje peer kwart witlof en aardapelgratin is niet echt veel. De ober heeft het hierna nog opgelost door een een gratis dessert of koffie.

Door de jaren heen vinden we het toch minder aan het worden, misschien staan er veel te veel gerechten op de kaart voor een constante kwaliteit.

19. Vanavond gegeten met 2 personen bij Shoko. Normaal gesproken, praten wij vol lof over dit restaurant. Echter was vanavond een kleine teleurstelling. Helaas kwam dit door ondeskundig / onervaren personeel.
    Mijn partner had soep en ik carpaccio, de serveerster bood dit aan de naaste tafel aan, toen wij aangaven dat het voor ons was, bracht ze het naar ons. Vervolgens zou er een lepel worden gebracht voor de soep, maar uiteindelijk is mijn partner de lepel zelf maar gaan halen.
    Met het hoofdgerecht hadden wij saus besteld bij de frietjes. Toen het hoofdgerecht kwam, en de frietjes, waren ze de saus vergeten. De frietjes waren een kleine portie, dus bestelden wij direct nog een portie. Uiteindelijk toen wij klaar waren met eten, kwamen pas de extra portie frietjes.
    Vervolgens waren ze vergeten om ons het nagerecht te verzorgen, andere gasten die later pas klaar waren met het hoofdgerecht, kregen ruim 10/15 minuten eerder hun nagerecht. (Ook bij die mensen aan tafel gingen er meerdere dingen mis.)
    Al met al jammer. Ik kom hier graag maar dit vonden wij teleurstellend. Misschien een tip, om nieuw personeel een aantal vaste tafels te geven, zodat zij het overzicht kunnen houden...

20. Wij hebben daar gisteren geluncht, het was er echt geweldig. De gerechten worden heel mooi opgediend. De ober was echt heel vakbekwaam. De sfeer heel gezellig.

Wij zaten op het terras het zat er helemaal vol. En het eten was heel erg lekker!

Wij komen zeker nog eens terug bij Shoko

21. Zondag moederdag j.l. maakten mijn dochter en ik vanuit M-Limburg een tochtje door Z-Limburg. Op de terugweg reden wij door Simpelveld en zagen bij een rotonde een druk bezet terras. Wij zijn gestopt en vonden een leeg tafeltje. We lustten wel wat.

De ober prees voor mij een asperge gerecht aan en voor mijn dochter een kipslade. Opgediend zag het er goed uit. De kipsalade beviel goed, maar de asperges waren zwaar onder de maat. Ik kreeg de indruk dat ze te lang gelegen hadden en niet goed geschild waren. Er zaten te veel slierten aan en de asperges smaakten houterig en waren slecht te snijden. Na veel kouwen krijg je alles klein en zo ook nu. Ik heb bewust geen opmerking gemaakt omdat deze moederdag de eerste was zonder mam respectievelijk vrouw, die onlangs overleden was. Ik had geen zin in een discussie op een vol terras.

Gezien ik in M-Limburg woon midden tussen de asperges, weet ik wel zo'n beetje hoe asperges kunnen en moeten smaken, jammer genoeg deden deze asperges het niet.

Misschien een tip voor de volgende keer: controleer de asperges voordat U ze klaar maakt. Het duurt weer effe voordat wij weer een tochtje door het zuiden van de provincie maken, maar we zullen niet meer stoppen op de rotonde van Simpelveld bij Shoko.

22. Co van Hemert

Zondag 18 Januari zijn mijn dochter met haar vriend, miijn zwager, zus en ik bij shoko Markt 2 te Simpelveld uit eten geweest. De jassen werden door een personeelslid aangenomen en na het nuttigen van de maaltijd konden we ze weer op een hoop terug vinden.
    Het eten werd niet tegelijkertijd opgediend. Ik had liever bakjes met groeten, daar ontbrak het aan. Voor het verlaten van dit restaurant ging ik naar het toilet, waar geen handdoek te vinden was.
    Gelukkig zijn er in Limburg meerdere gelegenheden te vinden om andere ervaringen op te kunnen doen. Maar wat het gerecht van mij bij Shoko betreft smaakte al met al toch goed.

23. Wat; kerstdinner. Wanneer; op zondag 21 December 2014. Met 19 collega's, allen zeer tevreden. En ook nog met levende muziek, geweldig !! Dank aan het hele team van Shoko voor deze fijne avond.

24. Lardon salade was heerlijk. Beetje weinig champignons en uien. Leuke bediening.

25. Trek in koffie na een rit vanuit Alblasserdam. Stoppen in Simpelveld en wat blijkt? Een geweldige kopje cappuccino, met een heerlijk stuk kersenvlaai.
    's Avonds teruggekomen vanuit Bilderberghotel Vaalserbroek om bij jullie te eten (Salade Valdieu). Een heerlijke sfeer. Als we in de buurt zijn komen we zeer zeker terug. Bediening is top.
    Ga zo door, dat maakt mensen blij.
    Magnus en Janny

26. Vorige weekend eerst heerlijk wezen eten iets verderop. We hadden nog zijn in een lekker ijsje en zo kwamen wij hier terecht. We zagen iemand heerlijk eten aan een coupe en dachten gelijk die willen wij ook. We hebben dan ook heerlijk genoten van het ijs en de koffie!

We komen zeker nog een keer terug.

27. Jacqueline

Leuke ontvangst bij aankomst, enthousiaste bediening! Tafel netjes verzorgd ( mét olijfolie en aceto balsamico). Het eten was heerlijk! Mijn tafelgenoot had gekozen voor de carpaccio van rund, en de biefstuk, deze was mooi mals. Ikzelf ging voor de vismix, wat later meer dan voldoende bleek, al kon ik mezelf niet weerhouden om toch nog te genieten van een lekkere ijscoupe, uiteraard met hulp van mijn tafelgenoot. Kortom, we hebben een heerlijk avondje gehad.
    Een gezellige, drukke brasserie, waar ze het naar onze mening goed op de rit hebben!

28. Heerlijk gegeten bij Shoko. Hoenderfilet was lekker mals en de aankleding van het bordje is altijd prima in orde. Dat geldt ook voor de bediening: attent maar niet opdringerig. Jammer alleen van de akoestiek in de zaak. In een gezellig drukke zaak ontstaat veel achtergrond geluid. Is misschien met wat extra stof in de aankleding goed te verhelpen.

29. Afgelopen week 2 maal bij Shoko wezen eten. 1 maal voor diner andermaal voor een ijsje. Het was als vanouds behoorlijk druk bij Shoko, maar van stress niets te merken. Dat de wachttijden wat langer zijn dan normaal is te begrijpen, het is namelijk hoogseizoen/vakantie periode. Wat mij opviel is dat ze naast het gewone terras het terras hadden uitgebreid. Een geniale zet vanwege de goede weer omstandigheden, iedereen wil namelijk buiten zitten.

Wij hadden ons hondje meegenomen en die kreeg genoeg aandacht van het personeel maar werd niet geaaid (hier wordt goed nagedacht over hygiëne)

Shoko is een restaurant waar je niet met honger naar buiten loopt, de portie's zijn goed en voldoende. Enkel vind ik persoonlijk dat er teveel frites bij worden geserveerd, deze blijven veelal over en belanden dan uiteindelijk bij het afval. Zonde!!

Aan de presentatie en service valt niets aan te merken alles ziet er goed uit. De wat oudere man die op het terras werkt heeft duidelijk verstand van zaken. Je merkt dan ook dat hij het overige team zo goed mogelijk aanstuurt, dit is ook wel nodig want het is een vrij jong team.

Kortom; wij komen al geruime tijd bij Shoko en hebben dan ook niets te klagen een echte aanrader om eens een keer een bezoekje aan te brengen.

Mensen die niet houden van een langere wachttijd vooral in deze periode, raad ik dan ook aan om bij de plaatselijk snackbar te gaan eten.

Uit eten doe je immers op je gemak!!

Met vriendelijke groet,

Fam. Martens Valkenswaard

30. Lambermont

Eten en prijskwaliteit prima personeel vriendelijk. Helaas je zet mensen niet voor een garage met zo nu en dan de stank van de beek. Dit bevordert niet de smaak van het eten. Jammer.

31. Zeer slechte bediening. Eten komt niet tegelijk op tafel, lijkt wel een snackbar. Veel items van de menukaart niet aanwezig. Leverancier kon niet leveren...tja, andere leverancier zoeken of zelf inkopen zou ik zeggen. Ik begrijp de drukte niet. Voor mij geen herhalingsgevaar aanwezig.

32. In het verleden al een paar keer gegeten, jammer alleen van de laatste keer van de menukaart is niet alles te krijgen, verschillende bieren waren alleen in het zuster restaurant in belgie te krijgen.

33. We kwam hier regelmatig eten, het eten was voorheen altijd prima maar de laatste keer was de kwaliteit een heel stuk minder. De nieuwe bediening mag ook wel een cursus sociaal en vriendelijkheid krijgen, een collega vertelde dat hij een eigen zaak heeft gehad die binnen een jaar al failliet is gegaan. Ik snap helemaal waarom want verstand van zaken heeft hij absoluut niet. Zonde dat Jo zo'n mensen in dienst neemt want ervaring en vriendelijkheid zorgen voor meer omzet. Shoko is helaas niet meer wat het geweest ik, voor ons is het tegenwoordig geen eerste keus meer.

34. 3 bikers

Helaas niet zulke goede ervaring gehad vanavond. Vorig najaar 3 maal heerlijk gegeten. Nu ik weer in Simpelveld verbleef leek het mij niet meer als logisch dat ik hier weer ging eten. Wat een teleurstelling.

De heerlijke vissoep die rijkelijk gevuld zou zijn met vis en zeevruchten. Helaas zat er geen vis in, wel 3 scampie's (reden was leveringsproblemen), kan gebeuren. Ga ik 3 dagen later met gasten van mij er toch eten. Wat een aanfluiting de bediening zegt nog 'weer een vissoep?', dat zal dan wel goed komen zou je denken. Helaas een vissoep weer zonder vis en nu zelfs zonder scampie's (vreemd als je wel vis verkoopt). Friet kwam toen het hoofdgerecht op was en de mayonaise nog 5 min. later.
    Biefstuk met verkeerde saus, spare ribs zonder de beloofde maïskolf (na 12min, sorry ook niet meer voorradig). De bediening is 5 keer aan tafel geweest waar 3 lege glazen stonden. Mensen wat gaat hier fout in zo'n leuk restaurant. Wees misschien tevreden met iets minder gasten en lever betere kwaliteit/ serivce.

35. Rachel Ortmans

Shoko is een super eetgelegenheid. Ik ben er al vaak geweest. Echter wat mij opvalt is dat de zaken een beetje te goed gaan, wat ten koste gaat van de klant. Ik ben afgelopen zondag toen het druk was zo lelijk te woord gsstaan dat ik er niet meer over nadenk om daar nog eens terug te gaan. Zo moeten ze maar verder gaan...klant is immers koning.

36. We hebben heerlijk gegeten. Ondanks de drukte alles prima verzorgd, en erg vriendelijk personeel. Fijne avond gehad.

37. Hallo, ik wilde even doorgeven dat we gister bij jullie waren voor de verjaardag van mijn man. Het eten was prima, niets op aan te merken, alleen moet ik even zeggen dat de bediening niet soepel liep. Voor het eerste drankje meer als een half uur gewacht voor ze kwamen opnemen, tussen de voorspeis en het hoofdgerecht een uur, in totaal drie uur. De bediening was niet goed oplettend, jammer vond ik. Ik denk te druk, alles op hetzelfde tijdstip. Verder alles prima. Dank U. Gr Mevr Bock.

38. Vanavond met vriendinnen gegeten. Eten is formidabel! Goede presentatie en personeel zeer bekwaam. Kom zeker terug!!

39. Celine Hubben

Met 8 personen voor een High Tea arrangement gekozen.
    Dit arrangement wordt op een variërende , creatieve, moderne, smaakvolle manier opgediend. Bediening is zeer vriendelijk en heeft aandacht voor de klant. Prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen. We hebben 4 uur genoten van deze middag. Wij bevelen restaurant Shoko bij anderen aan.

40. Een aanrader voor iedereen. Buiten dat mijn lunch heerlijk smaakte zag die er ook geweldig uit. Helaas wonen we te ver uit de buurt om geregeld een bezoek te kunnen brengen. Voor restaurants met problemen door de recessie zouden de recepten het verschil kunnen maken.

41. Mooie zaak, en goed en ruim terras.
    Goede en vriendelijke bediening.
    Kwaliteit van het eten was goed, opmaak van het eten was geweldig.

Al met al een goede ervaring en zeker een aanrader. Wij komen in ieder geval terug.

42. Bax 9 punten

Vorig jaar dit heerlijke restaurant ondekt en komen hier ieder jaar in de mei vakantie terug. Super restaurant het eten is heerlijk en personeel is erg spontaan. Als je een jaar later komt herkennen ze je meteen en weten nog wat je lekker vindt. De Baxies komen ieder jaar weer lekker eten en gaan een week lang van de menukaart genieten!!

43. H.Duijsens

44. Chantal Meyer

Ik kan niet anders zeggen dan heerlijk ! Geweldig personeel, altijd vriendelijk ! Heerlijke koffie, heerlijke broodjes en soep, daarnaast al een aantal maal daar gegeten en dit was ook erg lekker ! Kortom Chapeaux voor het Team !

45. john gregorowicz

Vrijdag met 9 dames en 1 manneke (ik dus) naar de shoko geweest voor een overheerlijke high tea. Alles perfect verzorgd en kan het iedereen aanbevelen. Ter plaatse worden je wensen indien je het aangeeft direct aangepast.
    Bediening door de dames en heren was geweldig, bij deze nogmaals de complimenten en zeer zeker tot ziens.

46. Fam. Ger Willems-Marij Stoffers, Bocholtz

De zoon had met zijn partner n.a.v. partnerschapsgeristratie een á La Carte besteld voor gisteren, wo. 07-03-2012. We werden onthaald op een lekker glas champagne en een heerlijke amuse. Daarna hebben wij heerlijk kunnen genieten van een prima verzord diner. Personeel zeer vriendelijk, eten geweldig dus wat wil je dan nog meer, het feest was dus zeer geslaagd.
    Beste mensen van Shoko hartelijk bedankt.

47. Eindelijk in Simpelveld een uniek restaurant.
    De eerste kennismaking en opening waren wij verkocht door de heerlijke uitgebreide koffie.
    Wij zijn in regelmaat te gast bij Choco.
    Voor de kleine en grote kaart komt u niets te kort.
    Je moet er beslist eens gaan proeven van dit restaurant.
    Bijzonder de goede organisatie betreft o.a.de bediening.
    in de zomermaanden is het behoorlijk vol.
    Reserveren is een aanrader.

48. H en C Meessen

Afgelopen zaterdag avond met 4 personen op de markt in Simpelveld gegeten. De brasserie is leuk ingericht. Wel erg rumoerig o.a. door het eigen personeel wat tijdens ons bezoek diverse dingen uit de handen liet vallen. Op de kaart stond maar 1 keuze menu terwijl de website meerdere menu''s vermeld. Bij navraag werd medegedeeld dat dit het meest populaire menu was maar dat het andere menu buiten op het bord stond. Wel werd aangeboden om dit menu naar binnen te halen. We hebben alle vier gekozen voor het drie gangen keuze menu. Eten is niets op aan te merken Prijs/kwaliteit is oke. Verzoek om een glaasje kranenwater voor het nemen van tabletten was geen probleem. Wij herkenden meteen de formule van de vorige zaak in Vaals (Murphy) met name aan de opmaak van de borden. We aten als voorgerecht kipcoctail en garnalencoctail. Rijkelijk gevulde porties vergezeld door een zakje met warm brood en boter. Hoofdgerecht keuze was zalm of biefstuk (medium biefstuk was echter doorbakken en dat is jammer) Behalve frietjes, een lepeltje puree en een warme uitgeholde appel is er geen warme groente of sla bij het hoofdgerecht. Dessert erg veel en lekker. Tip. Middels een projector worden natuurfilms op een groot scherm vertoont in het eetgedeelte. Niets op tegen maar om te kijken naar leeuwen die een prooi verscheuren of wroetende vissen in de modder is wat TE. Gebruik liever landschap films. Personeel mag nog wat leren maar is wel vriendelijk. Eigenaar professioneel.

49. Vandaag lekker geluncht vond het het echt geweldig lekker.

Een echte aanrader!

50. kelly moonen

Een gezellig restaurant met een leuke sfeer en heel lekker eten.

Een aanrader voor iedereen!

51. 26-3-2011

Goed restaurant erbij in Simpelveld, met een heel leuk terras.

Heel goede en nette bediening.

Voor grote eters is alleen een hoofdgerecht iets te karig, alleen iets van groenten en 2 aardappelgerechten.
    Ga dan voor een menu.

Een aanwinst voor Simpelveld.

52. Tom Grond

Gezellige tent, leuk ingericht, lekker eten en vriendelijk personeel!

53. Karen en Paula

Afgelopen vrijdag een lunch genuttigd, super verzorgd en erg lekker, bord zag er mooi opgemaakt uit en smaakte ook erg lekker, hopelijk blijft ook alles zoals het nu is! Super eetgelegenheid.