Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Simpelveld verdeeld zijn.

Ik wacht nu al 2 uur op mijn eten ondanks dat ik tussendoor eens heb gebeld. Vreselijk. Toet toet dat is langzaam

Al een paar keer lekker gegeten. Erg vriendelijk personeel. Wij komen altijd na het wandelen en is nooit een probleem. Ben tevreden over de zaak tot nu toe.

Wij hebben vandaag super gegeten. Zeker in zo zaak worden absoluut fouten gemaakt, maar ondanks dat is het super veel uit eigen keuken.
    Gr mister a.

Een heel gezelige zaterdagavond hadden we met vrienden. Genoten van een zeer goed verzorgd menu!! Een vriendelijke bediening, kortom: TOP!

Frieten zijn er (meerdere malen gebleken) niet meer dan harde scherpe stompjes.
    Halve haan werd geserveerd uit magnetron? compleet met brandlucht.
    Zuurvlees was een slijmerige drab die wel om leek.
    Tafels nog vettig en vol troep van vorige eters.
    Rook van buitenterras trok voortdurend naar binnen.
    Tocht, stank, luidruchtig personeel.
    Hoe moet je daar van je eten genieten op die manier??
    Voor mij hoeft dit zo niet.

Afgelopen weekend gegeten bij het Pastorieke, en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen, namelijk: HEERLIJK!
    Lekker genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger en het oh zo lekkere zuurvlees. Dan denk je dat ik alles heb gehad maar dan heb ik nog niet eens over het personeel gesproken. Wat n gezellige en vriendelijke mensen, kortom geweldig.

PS en voor de jongere meiden er werkt een leuke jongen in t personeel😘

19 August reed ik met mijn vrouw door Limburg tegen de tijd dat we trek kregen zijn we beland in Restaurant “De Driesprong” Kruinweg 3 te Simpelveld daar hebben we wat gedronken en besloten dat we er ook maar een vorkje zouden prikken. We verzochten de bediening om de menu kaart, twee frisse Limburgse dames voldeden aan deze vraag.
    Ik bestelde een biefstuk van het plaatselijke rund afgewerkt met uien champions en spekjes, mijn vrouw bestelde een varkenshaasje met championsaus. Bij de vleesgerechten werd friet en een salade en bloemkool geserveerd. Als toetje hebben wij een Italiaans ijsgerecht en aardbeien besteld nu wij hebben heerlijk gegeten het is een echte aanrader voor een ieder die van Limburg en zijn taal houdt.

Vroeger heel lekker nu wat gezakt maar nog steeds te doen.
    Ik moet wel zeggen dat de broodjes erg lekker zijn en de snakcs en frieten wat minder maar voor de rest top zaak

simpelveldenaar

Vroeger een top zaak, helaas sinds enige tijd valt dit nogal tegen de halve hanen waar deze zaak beroemd om was zijn kurkdroog en niet te kauwen sinds de zoon des huizes deze grillt, bestellingen (de grotere) kloppen bijna nooit.
    Zal ook wel een reden hebben dat het personeelsverloop zo groot is geworden…

Jammer van deze zaak die naar mijn mening zichzelf voorbij is gelopen en enkel nog voor $ gaat in plaats van de kwaliteit.
    De overige medewerkers proberen er van te maken wat ze kunnen maar je merkt dat de toon gezet is.

Freddy otten

Zondagavond gegeten hier en we kunnen niet anders zeggen dan voortreffelijk! Sfeer, bediening, eten en alles netjes en schoon. Hier ademt de hele zaak professionaliteit en mensen die weten wat service en kwaliteit is en het vak van horeca dik onder de knie hebben! Petje af en bedankt voor een culinair hoogstandje van alle 5 de gasten

Mart Roijen

Prima eten

Mitchell martijn

Zeer gezellig lekker gegeten met ze 4e, goede prijs voor het goede eten. Zeker een aanrader.

wiel jongen

Goeie waar en smaakt goed aanbeveling aan ieder waard

Vandaag gegeten met familie. Eigenlijk alles prima, bediening vriendelijk en prima. Eten perfect, zeer mooi opgemaakt. Echte aanrader!

5 simpelveldse families

Jammer dat we jullie niet rechtstreeks kunnen mailen, of mondeling kunnen spreken over de veranderingen die er momenteel plaats vinden. Dat zou ik veel prettiger gevonden hebben. Maar als ik bel en vraag naar specifieke personen om even wat te bespreken dan wil dat helaas maar niet lukken. Jammer. Met de jongeheer, sorry kerel, hoeven we geen gesprek, want de diverse ongenuanceerde opmerkingen aan andere klanten én aan het personeel, tijdens de openingstijden, laten zien dat het hart van de jongeman niet in balans is met de werkzaamheden. Hij is niet in zijn element en hij komt heel vaak geïrriteerd over als het druk is. Dit is duidelijk niet zijn ding.

Onderstaande is een verzameling en een opsomming van bevindingen van 5 verschillende families die 1 keer per 14 dagen samen voor gemiddeld plusminus 8 volwassenen en 6 kinderen komen afhalen, en daarnaast ook af en toe voor hun zelf apart nog komen afhalen op andere dagen. Het gaat dan om halve hanen, schnitzels, snacks en frites. Daarnaast praten er momenteel héél veel mensen over de momentele 'perikelen' van Friture/cafetaria de Markt en zonder dat er iemand iets duidelijk doet melden kunnen we geen verandering c.q. verbetering verwachten. We wagen dus een poging via dit medium en hopen op een wakker worden effect.

Even de momentele situaties schetsen aan de hand van een paar voorbeelden.

- De bestellingen zijn niet volledig of kloppen niet. De ene keer te weinig producten, de andere keer niet bestelde producten. Niet een keer, maar bijna standaard en dan vooral bij de grote bestellingen. Kleine bestellingen gaan meestal goed.

- De beroemde halve haan van de gril is momenteel maar niet goed te krijgen terwijl dit 25/30 jaar de cash-cow van de zaak was. Een hele verbouwing heeft plaats gevonden, maar er kan geen nieuwe gril geplaatst worden. We durven de halve haan nauwelijks nog te bestellen, want iedereen is het kotsbeu.

- Telefonische bestellingen worden gewoon aangenomen en klanten in de zaak staan voor de kassa, zijn aan de beurt, maar de telefoon gaat over en wordt opgepakt, en de klant voor de kassa binnen staat voor paal. Sterker, als het druk is, dan gaan klanten zelfs van binnen naar buiten, doen daar bellen en hebben hun bestelling daardoor eerder dan de binnen wachtende klanten.

-De uitbreiding van zitplekken met daarin tevens de insteek om 'restaurant' waardige borden te presenteren is op 2 vlakken een minder goede insteek, óf, wordt fout ingevuld. Een aantal borden zijn veel te duur voor een friture is één. Tevens zorgt het voor een langzamere afhandeling aan de voorkant. Personeel is overbelast en dat zie je en merk je. Meer personeel is wellicht niet in balans met de extra omzet. Maar meer personeel lost ook niet op over wat er op korte tijd bij drukte aangeleverd kan worden, en dan voor zowel de voorkant c.q. afhaalkant, als ook de achterkant/verbouwing. Dus 2 keer geen goede balans.

Never change a winning team is een oud en zeer waar gezegde. Team is momenteel niet de juiste kreet, want daar schort een belangrijk deel van de 'overall' geschetste problematiek. De basis lijkt gewoon even zoek. Als er even goed met elkaar wordt gesproken, daarbij eerlijk wordt gekeken naar hoe men momenteel samenwerkt en wat jullie van elkaar constateren, dan is dit volgende week opgelost.

De 5 families van deze mail hopen dat jullie iets met onze feedback kunnen doen, en dat jullie er vooral open voor kunnen staan. Ook andere klanten die met constructieve feedback willen komen zouden dit nu moeten doen. Tenslotte willen we de volgende 30 jaar ook nog steeds lekkere producten bij jullie komen halen.

Dus er speelt ook eigen belang ;-)

We geven geen punten, omdat deze recensie straks laten we zeggen over een maand misschien weggehaald kan worden, vanwege dat we hier weer zoals vanouds mooie recensies kunnen lezen van klanten die helemaal weer als vroeger in hun nopjes waren over de eetbeleving in jullie zaak. En dat hopen we van harte.

Susan Müller

altijd friet en snacks Dikke 10. gisteren eens n maaltijdsalade tonijn besteld. jammie jammie. verrassend!! met inktvis ringen en verse vlinderpasta, veldsla, tomaat heerlijk cocktail sausje en vers broodje erbij. heel lekker

M.Hendricx

Twee keer gegeten met mijn vrouw. Beide keren op alle gebied zeer verzorgd. Voortreffelijke gerechten voor een redelijke prijs. Als ziet er smakelijk uit en smaakt ook zo. Hier werkt een keukenteam met verstand van zaken en bediening met een hoog servicegehalte. We komen beslist terug en bevelen het bij anderen aan.

De buitenkant van het restaurant verteld niet hoe gezellig het is. Het eten was voortreffelijk. Super attent personeel.

20. Internationaal Simpelveld

Dit is wordt Brasserie Perron 4. An, zie LinkedIn tag.

Deze zaak draagt nog steeds een naam waardoor je verwacht dat er gegeten kan worden. Dat is niet meer sinds december 2015. De Rode Beuk zit midden in een transformatie en momenteel is de kernactiviteit gebaseerd op Ontmoeting. In de Rode Beuk maken vrijwilligers een kopje soep dat ze samen nuttigen. Er wordt met vrijwilligers een pannenkoek, wafeltje of een cake gebakken die bij de koffie genuttigd kan worden.

Alle georganiseerde vergaderingen en of bijeenkomsten voor maatschappelijke organisaties en of verenigingen worden gefaciliteerd op basis van eigen kracht en daarbij soms middels een beetje hulp van de vrijwilligers. Als er behoefte is aan gebak of warm eten, dan krijgt men toestemming om dit te bestellen bij de lokale ondernemers, die dit dan mogen leveren. Zo leveren Meggie en Loek uit Simpelveld, Traiteur Vaessen uit Bocholtz of Harrie de Warme Bakker uit Simpelveld of Bakker Dreessen uit Bocholtz regelmatig producten, gerechten en andere specialiteiten.

Tevens verwijst men naar de plaatselijke horeca zoals bijvoorbeeld Shoko,de Driesprong, Scholtissenhof of Rose Garden, om er maar een paar te noemen (afhankelijk van de grootte en de wens van de groep) indien er behoefte is aan uitgebreidere menu's.

In principe kan deze zaak op eet.nu op gesloten. Bovenstaande informatie is wellicht handig voor de toeristen die via eet.nu op eetgelenheden in Simpelveld zoeken.

Vandaag gegeten in het zonne terras , bah wat was de zaak vuil overal stof rotzooi op de grond was echt niet schoongemaakt vandaag . Eten was altijd goed maar nu niet te eten. Jammer erg achteruit gegaan

Om 18.30 1 pizza besteld. Om 20.15 is de pizza er nog altijd niet. 2x gebeld en 2x een ander excuus. Auto kapot, maar werkt weer, binnen kwartier is je pizza er. Na een halfuur weer gebeld: het is erg druk, pizza komt er zo aan. Om 20.15 wordt ik gebeld dat de bezorger er is. Bij de deur niemand te vinden. Weer moeten bellen. Stond de bezorger aan de flat die tot nummer 118 gaat en mijne 160+ is. Wat een slechte service. 2 uur moeten wachten zodat ik hier de pizza in de magnetron mag opwarmen. En dan ook nog schelden door de bezorger.
    Laatste keer dat ik hier wat besteld heb!

Tijdens onze vakantie hebben we hier 1x gelunched en 2 maal koffie gedronken. Ontvangst erg gastvrij. Inrichting en sfeer is erg goed. Koffie is een echte verwennerij, wordt geserveerd met glaasje slagroom met advocaat, bonbon, koekje en glaasje water. De smaak van de koffie is perfect.
    Het bedienend personeels is uiterst vriendelijk en ziet er zeer verzorgd uit. Wij komen meerdere keren per week in de horeca voor een kop koffie, maar zo goed en verzorgd als het hier is tref je zelden.

Prima gegeten! Erg lekker zuurvlees! Ruime schotels en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

G. Willems

De beste frituur van Zuid-Limburg vind ik. De frites zijn van een bijzondere kwaliteit en vers bereid. Ook de bijbehorende sauzen zijn eigen maaksel. Vooral de champignonsaus vind ik heerlijk. Vriendelijke gastvrouw en een fijne sfeer.

27. Nederlands Simpelveld

Henk Koornneef

28. Nederlands Simpelveld

Gisteren wezen eten bij BijMaxime.

Bij binnenkomst waren er al meteen 2 minpuntjes. We merkten meteen dat er gerookt werd, want er hing een sigarettengeur en de eigenaren waren met vrienden/kennissen aan het praten en werden dan ook niet echt verwelkomt.

Ondanks dat we vrij lang op de bestelling moesten wachten, was het eten erg goed.

Zolang de gastvrijheid niet verbeterd wordt en vooral de sigarettengeur niet verdwijnt, zullen ze ons niet gauw terugzien.

Audrey Smeets

Oudjaarsdag heb ik een tapasschotel Deluxe afgehaald. Na de heerlijke foto's op Facebook was ik erg enthousiast en benieuwd en reed van Valkenburg naar Simpelveld om deze bij jullie te halen.
    Echter schrok ik van de drie bakjes met kleine hoeveelheden. En dat voor 10,- per persoon (50,- aan bestelling dus).
    Ook is er op jullie foto te zien dat er een aantal meer items inzaten die er bij ons niet inzaten. Ook vreemd vind ik dat jullie reclameren dat het 4 bakjes VOL gevuld zijn voor 6 personen. En wij 3 waarvan niet afgevuld voor 5 personen.

Alles bij elkaar vind ik dit ontzettend jammer en een ontzettende tegenvaller voor mijn gasten.

Ik vind dit erg jammer voor mijn eerste indruk van jullie zaak!

Theo, Finy, Silvio en de kids

Al jaren zijn wij graag gast geweest bij Shoko in Rekem. Verjaardagen, Feestdagen of gewoon een zondag. Shoko was een begrip voor ons. Leuke, vriendelijke mensen, lekker eten, gezellige plaats en een ontmoetingsplaats van oude bekenden. Jammer dat ze uit Rekem zijn vertrokken. Maar niet voor lang en niet al te ver. In Simpelveld zijn ze een hernieuwde SHOKO begonnen. Het zeer vertrouwde beeld. Dezelfde vriendelijkheid, de hartelijke ontvangst, het lekker eten, knusse interieur. Kortom SHOKO is en blijft voor ons een begrip als het gaat om eens gezellig lekker te eten bij bijzonder gastvrije en hartelijke mensen. Gelooft men ons niet? Vraag het onze kleinkinderen. En kinderen spreken altijd de waarheid.