Zeer ruime gratis parkeerfaciliteiten.

• OV

15 minuten loopafstand van busstation Simpelveld. 10 minuten vanaf station Miljoenenlijn ZLSM.

Lunch Diner

wo Gesloten
vr lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 20:00
za lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 20:00
zo lunch 12:00 - 16:00 diner 12:00 - 20:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1198727166 89
1571905208 90
1657203046 89
1699851965 90

1. Tonny Broeze

2 weken heerlijk gegeten. Het eten is uitstekend de bediening heel goed en vriendelijk.
    Bijzonder gastvrij.
    We zien alweer uit naar volgend jaar.

2. Het was perfect en goed verzorgt en een snelle bediening.

3. Het eten is altijd heerlijk, elke keer weer op nieuw. Personeel altijd vriendelijk.

4. Gene Budie

Het eten was lekker en goed verzorgd en de bediening is erg vriendelijke 👍

5. Vermeeren

Alweer de zoveelste keer suuuuuuuperlekker gegeten.
    Zeer vriendelijke bediening.
    Prijs-kwaliteitverhouding top!!

6. We waren zeer tevreden en het eten was heerlijk en de bediening was toppie.

7. Hilde en Geertje

Lieve gastvrijheid en een prima prijs kwaliteit verhouding! Kortom een aanrader! Zeker als je op het bungalowpark Simpelveld verblijft of in de omgeving.

8. Christa

Met een groep van 35 personen op het terras a la carte gegeten.
    Super gezellig en goed verzorgd.
    Doe ze dat maar eens na! :

9. kv oorschot

Gisteravond 23-3-2019 uit eten geweest,
    was ontzettend lekker, goede bediening, prijs was goed,
    zeker voor herhaling vatbaar, raad het iedereen aan,
    bedankt voor de fijne avond.

10. Heerlijk gegeten een hele fijne sfeer en ruimtelijk genoten.

11. Weekendje doorgebracht in huisje Vakantiepark Simpelveld en dus ook gegeten bij naastgelegen restaurant. Wij vonden alles erg goed en lekker. Ook fijne sfeer en met aandacht ingericht. Fijn ook dat alles goed op temperatuur geserveerd wordt!
    Minpuntjes: balletjes in tomatensoep zijn niet vers maar waarschijnlijk uit blik. Wij zouden liever zien dat je de saus bij vlees zelf zult kunt doseren, dus apart serveren in kommetje.
    De menu’s zijn goed geprijsd maar er wordt idd niet vanaf geweken. Salade erg lekker en koffie krijg je met extra lekkernij.

12. cor mannien

Ik ben er vele jaren geweest en altijd zeer tevreden geweest. Tot gisteren 21 juli.
    Wilde er gaan eten voor mijn verjaardag, melde me of ik kon eten, en tot mijn verbazing was het niet zoals het was, betreffende de dametjes van de bediening. Vroegere eigenaresse was altijd als je binnen kwam spontaan. Maar ik kon niet eten, het was te druk.
    Voor twee mensen geen plaats en genoeg lege plaatsen, goede reclame. Hier zie je mij nooit meer.
    Dat was de Limburgse gastvrijheid.

13. De bediening was niet onvriendelijk.
    Wij hadden de hamburger doorbakken gevraagd. Bij opdienen liep het sap er uit. Toen wij vroegen of deze nog even de pan in kon was het antwoord nee. De hamburger hoort zo, de kleur komt door de kruiden. Ook aandringen om nog even de pan in te doen werd met nee beantwoord, er volgde een hele discussie over dat de hamburger wel gaar is. Het feit is toch dat hij niet doorbakken was, en dit is iets anders dan niet gaar.
    Het koppel waar wij mee waren hadden een schnitzel gevraagd. Deze werd opgediend zonder enige garnituur. De ene schnitzel was lekker, de andere was taai.
    Ook waren ze heel statisch over de saus. De schnitzel was met zigeunersaus op de kaart. Wij hadden graag pepersaus maar dat was niet mogelijk. Er wordt niet met saus geruild. Ongelooflijk.
    Wij komen zelf uit de horeca en dit hebben wij nog nooit ergens meegemaakt.
    Dit was voor ons de eerste een vooral laatste keer dat wij hier gaan eten.

3,7
  14. 19 August reed ik met mijn vrouw door Limburg tegen de tijd dat we trek kregen zijn we beland in Restaurant “De Driesprong” Kruinweg 3 te Simpelveld daar hebben we wat gedronken en besloten dat we er ook maar een vorkje zouden prikken. We verzochten de bediening om de menu kaart, twee frisse Limburgse dames voldeden aan deze vraag.
    Ik bestelde een biefstuk van het plaatselijke rund afgewerkt met uien champions en spekjes, mijn vrouw bestelde een varkenshaasje met championsaus. Bij de vleesgerechten werd friet en een salade en bloemkool geserveerd. Als toetje hebben wij een Italiaans ijsgerecht en aardbeien besteld nu wij hebben heerlijk gegeten het is een echte aanrader voor een ieder die van Limburg en zijn taal houdt.

15. Freddy otten

Zondagavond gegeten hier en we kunnen niet anders zeggen dan voortreffelijk! Sfeer, bediening, eten en alles netjes en schoon. Hier ademt de hele zaak professionaliteit en mensen die weten wat service en kwaliteit is en het vak van horeca dik onder de knie hebben! Petje af en bedankt voor een culinair hoogstandje van alle 5 de gasten

16. Mitchell martijn

Zeer gezellig lekker gegeten met ze 4e, goede prijs voor het goede eten. Zeker een aanrader.

17. De buitenkant van het restaurant verteld niet hoe gezellig het is. Het eten was voortreffelijk. Super attent personeel.

18. We hebben hier op 3 december gegeten, helaas waren we de enige klant. Aan de kwaliteit ligt het in ieder geval niet, we hebben een heerlijke paté als voorgerecht en hertenbiefstuk als hoofdgerecht gegeten. Alles tot in de puntjes verzorgd en heerlijk smakend. Ik denk dat we in de zomer nog eens terugkomen om hier van een heerlijk diner te genieten.

19. Vriendelijke en correcte bediening met een leuke entourage. Er is genoeg keus. Het eten is van goeie kwaliteit tegen een bescheiden prijs. We gaan zeker nog eens terug.

20. Heerlijk gegeten/gedronken, super bediening en gezellige ambiance. En niet te duur.

21. Vandaag hier met 4 mensen gegeten, eerlijkheidshalve dien ik te bekennen dat ik enkele vooroordelen koesterde. Een restaurant bij een vakantiepark, kan dat wat zijn? Ik kan hier echter kort en krachtig ja op antwoorden.

Als voorgerecht het Limburgs kwartiertje genomen. Gerecht was goed verzorgd en op smaak. Gemengde salade oogde en smaakte vers. Als kleine tip wil ik aangeven om op de kaart te zetten waar de kaas en de droge ham vandaan komt.

Hoofdgerecht was het speenvarken. Zeer mals en goed bereidt. Honing tijm saus complimenteerde het vlees goed. Het serveren van zowel een salade als warme groente ervaar ik als een pluspunt. Warme groenten bestond uit sperzieboontjes met spek.

Als dessert het gerechtje chocodroom genomen. Wat hier positief opvat is de kwaliteit van het chocolade ijs. Geen spot goedkoop kiloknaller ijs maar zeer smakelijk chocolade ijs met stukjes chocola. Stukje chocolade taart was goed te noemen maar verder geen hoogvlieger. Dit in tegenstelling tot het ijs.

Wat betreft de service, deze kan en mag voor mij iets spontaner of op zijn minst wat minder formeel gezien de setting van de zaak.

Helaas waren wij op vrijdag avond de enige die hier aan het eten waren. Dit verwonderde zowel mijn tafelgenoten als mijzelf. Met een dermate goede prijs kwaliteitsverhouding zou deze zaak voller moeten zitten op een vrijdag avond. Misschien hebben meer mensen last van dat vooroordeel waar ik eerder over sprak?

Kort samengevat vind ik deze zaak een leuke ontdekking. Goed eten voor een eerlijke prijs met een meer dan uitstekende prijs kwaliteits verhouding. Mocht je net als mij eventuele vooroordelen koesteren. Zet deze aan de kant en reserveer een tafel.

22. Schmetz

Je kunt er heerlijk eten, lekker eten zonder veel poes pas. Het is ook steeds meer dan genoeg. Goed verzorgd, de bediening is vriendelijk. Echt toppie.

23. Fijn restaurant met een prima kaart. Extra pluspunt de service die we heben ervaren na een ongelukje van een tafelgenoot met een glas rode wijn.

24. Paul en Wil van Basten

Tijdens onze vakantie in simpelveld hebben wij drie dagen ontzettend heerlijk gegeten in het restaurant. De prijs/kwaliteit is uitstekend en is een aanrader voor iedereen, ook met een wat kleinere beurs. De menukaart heeft voor ieder wat wils, ook voor de kleine mens. Wanneer we weer in de buurt zijn zullen we zeker daar nog een keer gaan eten. Chapeau en ga zo vooral door.

25. Heidi De Dobbelaere

Een uurtje voordien maakte ik online een reservatie na het lezen van goede recensies. De ontvangst was hartelijk, de service vriendelijke en attent. De inrichting is rustiek en dat vond ik wel gezellig. De muziek stond niet te luid en was aangenaam. Het eten (en dat is toch uiteindelijk het belangrijkste) was súperlekker (zeer malse kip in een zoetzure licht pikante saus met warme groentjes, plus bloemkool en frietjes) en heel betaalbaar. Als ik nog eens in de buurt ben ga ik er zeker opnieuw. Ik en mijn gezelschap zijn zeer tevreden klanten!

27. cornelisse

Meerdere malen hier gegeten, altijd goed. Ook gisteren weer heerlijk gegeten, prima prijs/kwaliteit.

28. Het eten was gewoon en voldoende. De borden konden warmer en de boontjes met spek meer op smaak maken met peper, zout en nootmuskaat (eventueel in bouillon koken). De omgevingstemperatuur was koud, ook al zat je naast de verwarming (een kant koud en aan de andere kant was de verwarming).

29. Het eten was heerlijk, meer dan voldoende. Bediening heel vriendelijk. We zullen dit restaurant zeker nog eens bezoeken.

30. Lekker gegeten en een heerlijke middag gehad met een groot gezelschap.

Heerlijk eten en goede porties goed verzorgd, en goede bediening. Klein minpuntje: de tomatensoep kon warmer zijn, deze was lauw.

31. Tijdens onze vakantie tweemaal met het hele gezin bij de 3 sprong gegeten en alletwee de keren prettig verrast. De eerste keer met heerlijke "maaltijd"pannenkoeken die echt voldoende waren voor een volwaardig maal, zonder "melig"te zijn.

De tweede keer gekozen voor 2 maal pannenkoeken en 2 maal het heuvelland menu. Prima voorgerecht van streekgerechten, smaaktechnisch mooi op elkaar aansluitend. Hoofdgerecht was speenvarken in een huisgemaakte thijm/honing saus. Heerlijk mals vlees, en de saus completeerde de smaak perfect. Als toetje de ijssorbet, en ook daar was duidelijk aan te proeven dat het echt sorbetijs was.

De sfeer was rustig en prettig, de service was zeer goed en vriendelijk, snel maar zeker niet opdringerig, dat is ook wel eens anders. Al met al, een zeer positieve ervaring als begin en afsluiting van onze vakantie.

We zullen zeker terug komen als we in de buurt zijn.

32. Mw. Smeets

Wij hebben verschillende keren hier gegeten en iedere keer was het eten goed en netjes verzorgd en de bediening is heel erg vriendelijk. Zelfs toen het vlees voor ons gevoel niet goed was kregen wij meteen alles nieuw. Wij komen zeker terug.

33. Annemie Bonten

De bediening is heel erg vriendelijk. Het eten is smaakvol en goed verzorgd. Ze houden waar mogelijk rekening met dieetwensen van hun klanten. We zijn met zijn vieren gaan eten en hadden het Heuvelland menu, het Drielanden menu, een schnitzel en de paddestoelen pasta schotel. Alle gerechten waren prima in orde het heeft ons allen goed gesmaakt. We zullen dit restaurant zeker nog eens bezoeken.

34. Voor de eerste keer gegeten in de 3sprong. Hoewel we Nederlands praatten werd er constant in het Limburgs dialect geantwoord door de bediening. Erg boers !
    Boerenschnitzel besteld. Op de schnitzel lag een vulling van uien, champignons en spekjes.Deze droop van het vet. Erger was de ontzettend zoute smaak van deze vulling. Niet opgegeten vanwege die zeer zoute smaak. Dit gezegd aan de mevrouw van de bediening. Werd niet op gereageerd.
    Zoals zo vaak in de horeca kunnen ze niet omgaan met kritiek. Ik had een of andere verontschuldiging of verklaring verwacht. Niet dus! Ook geen kleine tegemoetkoming bij het betalen bijv. gratis een kopje koffie.
    Dat was natuurlijk mijn laatste bezoek. Zal dit verhaal verder vertellen aan mijn (Simpelveldse) kennissen.

35. W Schouamkers

Lekker gegeten, verse producten, ruime porties. Zeer vriendelijke en attente bediening. Ondanks het feit dat wij er op een stille maandag avond waren, was het niet sfeerloos.

36. Heel lekker gegeten. Vriendelijke bediening. Leuke sfeer in het restaurant en het terras. De prijzen zijn zeer redelijk terwijl de kwaliteit erg goed is. Daarom zijn wij daar 3x geweest in een midweek. Gr. Jetty Martens

37. Zuid Nederland Reizen

Ook dit jaar hebben we wederom gekozen voor jullie restaurant om hier het afscheidsdiner te gebruiken van onze meerdaagse busreizen. Afgelopen maandag was het weer zover en zoals altijd hebben onze reizigers weer genoten van jullie gastvrijheid en heerlijk diner!!
    Jos, Sally en medewerkers bedankt voor de goede service en mede dank zij jullie hebben onze klanten op een mooie en leuke wijze hun vakantie kunnen afsluiten.
    Namens het team van Zuid Nederland reizen: bedankt en tot de volgende reis!
    groetjes Carla.

38. fam kuijpers

Vandaag lekker pannekoeken gegeten bij de driesprong. Ook dit was weer zoals altijd super. Een echte aanrader en de service is top! Tot de volgende keer. Groetjes familie Kuijpers

39. Heerlijk gegeten! En echt super bediening! Zeker een aanrader!!

40. Prima gezeten en lekker gegeten, zijn wij in de buurt komen wij zeker terug

41. Jules Theuns

Heel lekker gegeten in een sfeervolle omgeving, vriendelijke bediening voor een zeer betaalbare prijs, prijs / kwaliteit zeker een 10 waard.

42. Twan Timmermans

Gister met grote groep van de loslopers uit Ossendrecht heerlijk gegeten, grote pluim voor de kwaliteit en de vlotte bediening. Ga zo door.

43. Ik weet dat er een goed stuk vlees wordt aangeboden en de sausen nog zelf gemaakt worden en dat kan ik waarderen. De sfeer is prima en geen massasnitzels van de groothandel. Iedere keer weer lekker gegeten, komen er graag.

44. André Gussenhoven/Will van der Heider

We hebben al vaak bij de 3Sprong heerlijk gegeten en steeds met veel plezier. Gisteren kerstdiner, een extra aanleiding om een recensie te schrijven. De sfeer is altijd heel aangenaam, vriendelijk en gastvrij. Alle bezoekers krijgen de gewenste (en hartelijke!) aandacht; de inrichting is heel verzorgd en gezellig. Het kerstdiner was wel heel bijzonder: voor een heel mooie prijs een prachtig verzorgd en heerlijk viergangendiner! Sally, Jos en Maurice (en hun hele team) hebben naast het bungalowpark een geweldig restaurant opgebouwd. Graag wensen we hen heel veel succes, wij zullen zeker vaak terugkomen!

45. Jo Cransveld

Leuk restaurant, gezellig ingericht, supervriendelijke en behulpzame bediening. Voldoende keuze in menu's en a la carte. Kwaliteit perfect, leuk opgemaakt. Prijs / kwaliteit verhouding goed. Een aanradertje.

46. Andre Langenberg

We gaan er geregeld eten als we in ons huisje op het bungalowpark zijn. Zeer vriendelijke bediening en een meer dan uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
    Ook met groepen is alles mogelijk. De beste uitbaters van De Driesprong sinds jaren.

47. Rob van Everdingen

Heerlijk gegeten vanavond (8-8-12).
    Eten was voortreffelijk vooral de biefstuk. Bediening was uitstekend en zeer vriendelijk. Zeker een aanrader.

48. Mevr. Janssen

Lekker eten voor een prima prijs.
    Gister met 3 dames en 2 kinderen gaan eten. Kinderbordjes waren ruim voldoende. Wij hadden alle 3 schnitsel zowel naturel en met saus waren erg lekker. Salade en warme groente erbij. Restaurant ziet er gezellig uit. Jammer dat het iets afgelegen ligt zodat veel mensen voorbij rijden. Wij komen in ieder geval zeker nog eens terug.

49. Josien en familie

het restaurant oogt gezellig, de bediening was voldoende maar ons menu viel tegen.
    We hadden het 3-gangen menu met tomatensoep, gebraden haantje en patat, met een (klein) schaaltje sla en ijs toe voor 17,50 euro.
    De tomatensoep was niet bijzonder en het eenzame gehaktballetje erin van onbestemde herkomst.
    Daarna kwamen de borden met weinig artistiek neergekwakte kippenbouten, vergezeld van een slangetje sinaasappel en een toefje watermeloen....kan wel wat appetijtelijker, vonden wij.
    De kip was errug droog, één van ons gezelschap had last van krampende slokdarm omdat de droge kip niet naar beneden te krijgen was.
    De patatten waren lekker, de sla ook en het ijs heerlijk.
    Al met al is enige verbetering van kwaliteit en opmaak niet overbodig, is onze mening.

4,7
  50. In het kader van parkstaddeal in het restaurant de 3sprong terecht gekomen. We kenden het bestaan hiervan niet.
    Doch we hebben heerlijk gegeten. Zeer goede producten en een lekker ongedwongen sfeer met een supervriendelijke bediening.
    Een aanrader waar we zeker terugkomen.

51. Aardige bediening,open haard midden in het restaurant is altijd heel gezellig. Prijs kwaliteit super. Hoop dingen zijn mogelijk, Wij hebben voor 2 de kerstdag steengrillen besteld. Ook dat was compleet verzorgt.

Karin

52. Ingo en Alexandra

Heerlijk gegeten gisteren, Jos en Sally succes met jullie eigen zaak. Ga ervoor!

53. Lekker en Betaalbaar eten op bungalowpark. Ruime keusen gewoon goed.
    Vakantieganger.