Voor de deur met een parkeerschijf of verderop in de straat gratis parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Pastorieke

1236719930 98
1270203592 98
1437621902 87
1491195762 89

1. Afgelopen weekend gegeten bij het Pastorieke, en ik kan eigenlijk maar één ding zeggen, namelijk: HEERLIJK!
    Lekker genoten van een heerlijke huisgemaakte hamburger en het oh zo lekkere zuurvlees. Dan denk je dat ik alles heb gehad maar dan heb ik nog niet eens over het personeel gesproken. Wat n gezellige en vriendelijke mensen, kortom geweldig.

PS en voor de jongere meiden er werkt een leuke jongen in t personeel😘

2. Susan Müller

altijd friet en snacks Dikke 10. gisteren eens n maaltijdsalade tonijn besteld. jammie jammie. verrassend!! met inktvis ringen en verse vlinderpasta, veldsla, tomaat heerlijk cocktail sausje en vers broodje erbij. heel lekker

3. Prima gegeten! Erg lekker zuurvlees! Ruime schotels en vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

4. Heerlijk gegeten!! Saus op de schnitzel was vers gemaakt, zag er smakelijk uit en was erg lekker. Vriendelijke bediening, personeel toont interesse in haar klanten. Veel aandacht besteed aan de aankleding van de zaak, het is geen standaard cafetaria, gezellig en knus. Wij komen hier zeker nog eens terug!

5. Resie Grijsbach

Enkele keren heerlijk gegeten. Goede bediening en hartelijke eigenaren. De sfeer is goed en leuke gezellige inrichting. En als klap op de vuurpijl een heerlijk ijsje.

6. Heel vriendelijk personeel en uitgebreide kaart. Ondanks drukte was het eten vlug en goed klaar gemaakt. Zeer zeker een aanrader. Prijs kwaliteit een topper!

7. Suzanne

Altijd heerlijk eten bij het Pastorieke. De frieten zijn echt veel lekkerder vergeleken met andere cafetaria's. Ook hebben ze een hele uitgebreide kaart met veel zelfgemaakt eten. Een gezellig ingerichte zaak met vriendelijk personeel.

8. M. Brassee

Heerlijke friet, lekker zelfgemaakt zuurvlees en een fijne sfeer / service!!

9. Jos en Resie

Vorige week hebben wij voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst gegeten bij 't Pastorieke in Simpelveld.

We hebben genoten van de huisgemaakte burgers. We verheugen ons nu al op ons volgende bezoek en hoewel we graag nog eens willen genieten van de burgers met toebehoren zijn we ook erg nieuwsgierig geworden naar het zuurvlees waar zo lovend over gesproken werd aan het tafeltje naast ons.

Wij kunnen niet anders dan dit eethuis een 10 geven.

10. Bij 't Pastorieke een high tea aangeboden gekregen van mijn zus vanwege onze verjaardag. Wij hebben heerlijk gesmuld. Eerst een lekker soepje, huisgemaakt en daarna heerlijke hartige en zoete versnaperingen. Zeker de moeite waard.

11. Bas 91 punten

Wat kun je zeggen over een friture/snackbar zou je denken, natuurlijk blijft het een snelle en eenvoudige hap. Maar dat betekend niet dat deze smaakloos, slecht of zonder liefde klaargemaakt moet zijn. Met dat woordje liefde kom ik direct tot de kern van wat ik zo prettig vind aan deze zaak naast de goede service en het smakelijke eten.

Je merkt dat de eigenaren hart voor de zaak hebben. In het bijzonder de hoeveelheid huisgemaakte producten op de kaart is een verademing met de gemiddelde snackbar.

Het onlangs aan de collectie toegevoegde schepijs vind ik een vermelding waard. Met 1,20 per bolletje niet goedkoop, zeker niet gezien het feit dat dit geen overdreven grote bolletjes ijs zijn. Daar staat wel tegenover dat de kwaliteit van het ijs subliem te noemen is.

12. Schmetz

Het is een super zaak met heerlijk eten. De frieten, zuurvlees enz. Noem maar op. Alles is top. Soms als het druk is moet je iets langer wachten, maar omdat het zo goed is, heb je dat er graag voor over. Ze hebben ook een lunchkaart, de lucht is ook heerlijk. En afgelopen zaterdag hebben we genoten van een heerlijke high met alles dames van een Vrijgezellenfeest. Dat was ook toppie te noemen. Het personeel is echt vriendelijk en helpt graag.

13. Gerrie en kathleen Tossings

Hoi Roy en Dionne, je had goed gekookt afgelopen zondag, we hebben heerlijk gegeten. Zuurvlees smaakte echt heerlijk en de rest ook. Was ook heel gezellig ingericht. Groetjes Kathleen en Gerrie, als je in de buurt bent echt een aanrader om te gaan eten.

14. C. Iburg

Wij wilden met z'n viertjes nog even eten rond 22.00 uur in Simpelveld, maar overal was de keuken gesloten, behalve bij 't Pastorieke! Hier konden we tot 23.00 uur terecht. Top! De eigenaresse hielp ons en was super vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs. 't Pastorieke is zeker een aanrader!!

15. Alweer heerlijk gegeten hier, eten is verslavend. Enorme keuze. Vriendelijk personeel.

16. Heerlijk gegeten bij deze cafetaria. Heerlijke spare-ribs, smakelijke frieten. Vriendelijk personeel en snelle bediening. Petje af, ondanks de drukte alles onder controle.

17. Gezien de hoge waardering bezochten wij Pastorieke, echter was zeer teleurstellend. De kipsaté had te lang op de bakplaat gelegen en was nogal droog. De satésaus was te dun en karakterloos en duidelijk met te veel water aangemaakt.
    Vroeg een vlees slaatje, maar kreeg een bord met rauwkost resten met daarop hard gekookte, verouderde, verkleurde eieren die gezien de rode kleur aan de achterzijde op een bietensalade dienst had gedaan.
    Ondanks de aardige medewerkster kon alleen de frites de toets ontstaan en leek het er sterk op dat de zaak door derden was overgenomen. Tevens leek de gehele zaak nogal vet en betrof zowel de deurkruk tot aan de tafel en de klevende menukaart.

18. Alice

1 punt
  19. manuel en susanne

Een echte aanrader voor iedereen. Wij komen graag bij 't Pastorieke, je kunt er heerlijk eten. Het personeel is altijd vriendelijk en de sfeer is er goed.
    Groetjes
    Manuel en Susanne

20. Wij zijn erg blij met de komst van 't pastorieke en met de eigenaars. Zelden zo goed verzorgd en lekker frietjes gegeten

21. Al meerdere keren bij dit gezellige cafetaria wezen eten met mijn gezin. Wederom heerlijk! Zoals altijd vriendelijk en snel geholpen, ondanks de drukte op deze zondag. De frietjes zijn voortreffelijk, het huisgemaakte zuurvlees en de huisgemaakte kippenragout zijn overheerlijk (mag ik het recept? :-)). De kids zijn natuurlijk altijd tevreden met hun snack en hun patatje oorlog. Wij volwassenen weten soms niet welke keuze we moeten maken want de menukaart is erg uitgebreid! Maar ach, we komen hier wekelijks dus we proberen gewoon steeds iets anders uit! Tot gauw!

22. Wij zijn met 2 familes hier uiteindelijk terecht gekomen, nadat enkele restaurants vol of gesloten waren. Hier hebben we absoluut geen spijt van gehad. De eigenaresse had alle tijd om de bestelling op te nemen en is naar de kinderen toe heel vriendelijk. Heerlijk dat jonge mensen het lef en durf hebben om een eetcafe/cafetaria te beginnen! De kaart is absoluut uitgebreid, te vergelijken met een eetcafékaart.
    Het eten smaakte prima en is goed geprijsd, ook al is het geen restaurant.
    Maar vooral de sfeer en de vriendelijke bediening maakt dat we als we in de buurt zijn zeker nog een komen.

23. Wij hebben hier afgelopen zondag met 4 volwassenen en 6 kinderen gegeten en het was super.
    De eigenaresse had alle tijd om de bestellingen van de kinderen op te nemen, sommigen moesten even nadenken wat ze wilden bestellen, maar ze had alle tijd voor ze. Verder was het eten heerlijk en het personeel vriendelijk. Wij vinden dat het eten te vergelijken is, met wat je in een eetcafé krijgt, alleen blijft het natuurlijk wel een snackbar waar je in zit. Maar wel een hele gezellige, met overal leuke aankleding en accessoires.
    Als we weer een keer in de buurt zijn en zin hebben in een patatje, dan komen we zeker nog een keer terug.

24. Na jaren in Brabant te hebben gewoond waar we uit noodzaak van frituur naar frituur moesten hoppen omdat de kwaliteit ons nergens echt beviel, mogen we nu wel zeggen dat we De Favoriete Friture hebben gevonden: het Pastorieke in Simpelveld. Friture is echter niet de juiste benaming voor dit cafetaria met zijn uitgebreide menukaart (o.a. huisgemaakte maaltijdsalades, heerlijke biefstuk, pasta's en rijkelijk belegde broodjes). Wij kwamen na een wandeling in de buurt per toeval bij dit recent geopende en gerenoveerde cafetaria terecht. De inrichting is geheel toegespitst op de naam; heel origineel! De jonge, enthousiaste uitbaters en hun personeel zijn bijzonder hartelijk. De frites zijn overheerlijk, het zuurvlees is een streling voor de tong. Het sanitair is ruim en zeer schoon en aan de achterzijde bleek een verrassend ruim terras te liggen. Dit wordt nog opgeknapt en de uitbaters hebben ook daarvoor alweer leuke ideeën klaar liggen.
    Hoewel wij in een dorp nabij Sittard wonen, zijn wij op verzoek van onze kinderen van 11 en 13 nog een keer terug geweest (wederom heerlijk gegeten) en ook dit weekend vinden onze kinderen dat, alvorens de handbaltrainingen en huiswerkopdrachten weer losbarsten, een bezoekje aan Het Pastorieke op zijn plaats is. Wij rijden graag een stukje verder voor goede kwaliteit! Een veelbelovende zaak!

25. Wij zijn op vakantie in Simpelveld en hebben zondag avond heerlijk gegeten bij 't Pastorieke. Wij komen zelf uit Leiden en zijn daar niet gewend om bij een snackbar zo uitgebreid te eten met leuke opgemaakte tafels en een grote keuze uit snacks. De bediening is er ook erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

26. Laatst terug van vakantie na twee weken pasta zin in frietje. Hartelijke ontvangst, opgeruimde zaak al is niet alles mijn stijl. Veel licht, ruime tafelopzet. Authentieke sfeer, mooi terras achterom, maar behoeft nog wat werk. Fijn: ruim sanitair voor de gasten. Echt met potentie tot veel meer dan alleen friture.
    Eten eenvoudigweg super: veel huisgemaakte producten, die echt veel lekkerder ogen en smaken dan standaard snacks. Duidelijke meerwaarde. Porties zeer ruim, goede kwaliteit en goed gebakken. Zuurvlees is echt lekker, zoals het vroeger werd gemaakt. Hier komen we zeker terug! Aanrader!

27. Afgelopen vrijdag gingen wij voor de eerste keer naar de nieuwe opzet van 't Pastorieke. Het was behoorlijk druk. Zowel in de afhaal als aan de tafeltjes. Het interieur is totaal anders. Er zijn gezellige attributen toegevoegd die de naam wat tegemoet komen, maar ook een aantal soort van roomdividers (laag) waardoor je wat intiemer zit. Simpele leuke tafel aankleding. Alles in harmonie. Een voorbeeld van hoe je met lage kosten toch en heel leuke en frisse aankleding kunt presenteren. We namen 2 maal de shoarma en 2 cola. Het bord was ruim voorzien van knapperige patat en ruim met reepjes vlees bedekt. Daarbij een knoflooksaus en wat sla met tomaat en komkommer met een beetje dressing. De shoarma was echter niet met shoarma kruiden voorzien. We hebben overwogen om iets te vragen, maar aangezien het heerlijk smaakte en wij toch al niet precies wisten wat we wilden, hebben we besloten verder te genieten. Het was dan weliswaar geen shoarma, maar het smaakte goed. We zagen aan andere tafels de huisgemaakte goulash. Een leuk langwerpig bord met een roestvrijstalen pannetje (diverse pannetjes in andere kleuren) met daarbij patat etc. Daar gaan we voor terug. Pannetjes maken ons altijd nieuwsgierig ;) Al met al, denken we, (na 1 bezoekje toch even voorzichtig) dat dit een goed lopende zaak wordt. Als mensen glunderen, dan vinden we dat altijd plezierig. Of dit nu bij Pastorieke is, of bij Beluga. De hartelijkheid in z'n geheel is zeker het vermelden waard.

28. Dionne Saive

29. Beste klant,

Sinds 10 juli 2013 is deze cafetaria overgenomen door Roy en Dionne. Zij hebben de zaak in een nieuw jasje gestoken. Het resultaat mag er dan ook wezen.

Tot ziens in 't Pastorieke

30. Aangezien we een tijdje terug (09-12-2009 en 05-03-2010) meldden dat de frites niet echt ideaal waren, moeten we nu toch ook berichten dat deze momenteel heel goed zijn. De momenteel in het assortiment aangeboden bokworst was werkelijk een pluim waard. Een zeer goede inkoop keuze. De vleeskroket die nu al een tijdje in het assortiment is opgenomen is zeer zeker een aanrader om te blijven aanbieden.

31. Op donderdag druk druk (en ook nog waterlek in huis), even patat frites gehaald. De aardappels zijn aanzienlijk beter, en de frites waren dan ook beter van smaak en hadden een goede vorm, dikte (smaak afhankelijk) en knapperigheid. Dus veel beter dan een tijdje terug.

32. Van de week even voor bij de eigen gemaakte gestoofde runderlappen wat frites gehaald. Even zien of de aardappels in de tussentijd beter zijn waar de frites uit gemaakt worden. Deze waren echter vrij dun, donker en niet knapperig. Wel waren er absoluut geen donkere en kleine stukjes restant frites bij. Qua smaak ok. Tevens compliment voor de Bourgondiër kroket. Deze had een goede smaak en qua vlees aandeel ok.

33. Er zijn perioden dat de aardappels niet ideaal zijn voor fritures. Of dit momenteel zo'n periode is, durven we niet te zeggen. Wel weten we, dat we de afgelopen 14 dagen een duidelijk verschil proeven, maar ook in de vorm, en kwaliteit van de frites een duidelijk verschil zien. Laat dit nou net het kernproduct en dus meteen het meest strategische product zijn voor een frites bakker.

Je moet goed begrijpen dat mensen die, in eerste instantie zin in frites hebben, er op de tweede plaats dan snacks bij nemen. Snacks kun je overal krijgen. Maar goede frites? Is een heel ander verhaal. Mocht de nieuwe eigenaar aan het bezuinigen zijn op de inkoop van de frites? Dan prefereren wij de vroegere inkoop.

Wat snacks betreft is voor ons een ding heel belangrijk en dus ook voor anderen denken wij. Als je namelijk al een snack neemt, wil je ook een goed gevulde kwalitatieve "vette hap".

Bijv. een vleeskroket is te verkrijgen in tig varianten met verschillende % vlees. Zo kan een kroket 10% of 15% of 20% etc. etc. aan rundvlees beïnhouden. Aan u de keuze welke kroket u voor € 1,50 prefereert.

Het zijn zoals altijd de kleine veranderingen die het hem doen. Nooit bezuinigen op de wezenlijke verkoop producten. In marketing termen de zogenaamde melkkoeien. Ook een friture bezitter die een detailhandel opleiding heeft gedaan heeft dit met de paplepel d'r in gegoten gekregen. Voorlopig gaan we even uitwijken. Tenslotte is er in de omgeving keuze genoeg.

34. Er is een nieuwe eigenaar/uitbater in deze zaak. Willy is samen met z'n echtgenote naar haar geboorteland terug. De nieuwe eigenaren (met een Chinese background) zetten het succes concept (Snackpoint) voort. Ze hebben plannen om ook maaltijden met een chinese touch te gaan aanbieden. Dit is wellicht een goed idee, omdat het Chinees Restaurant HongKong jammer genoeg gestopt is. Je kunt bij Snackpoint goed zitten en het is/was er altijd zeer hygiënisch. De info blaadjes zijn altijd uitnodigend en elke maand weer met iets anders als aanbieding gepresenteerd. Ook de speciale snacks, zoals bijv. Kroketten van Cas Spijkers, zijn altijd een leuke afwisseling t.o.v. De standaard snack. Deze specialiteitjes worden meestal met een leuke prijs aangeboden.

35. Snackbar 't Pastorieke biedt een "gezonde" snack. Snackpoint bewijst met het gezond frituren concept dat de formule in samenwerking met uiterst propere/kritische uitbaters, een heropening steeds weer tot een succes maken. Momenteel heel lekkere zuurvlees !! Willie, hou je service en je properheid in stand en je zult er de vruchten van dragen.

36. anja swagers

Nou, gewoonweg geweldig, ik heb er geen woorden voor. Ben nog nooit zo vaak achter elkaar uit eten geweest, perfect!!
    Ga zo door, trouwens tot zaterdag 30 juni, dan komen we weer met 10 man eten. Kinderfeestje hebben we dan. Groetjes De Swagertjes. Tot gauw!