Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijssen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, aardig personeel, alleen lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht (ruim een uur).

2. Chinees-Indisch Rijssen

Wat een vreselijk ongezellig koud restaurant. De sfeer was heel onprettig omdat het vreselijk koud was binnen.
    Eten was één kleverige zoete massa.
    Alleen het drinken was prima.
    Jammer van je geld om er heen te gaan!

1,4
  3. H.Averesch

Prima gegeten bediening érg goed

4. De lunch is altijd perfect! Je kunt er geweldige zitten en de bediening is super.

5. Heel erg lekker eten. Je krijgt echt waar voor je geld. Goeie service. En aardige bediening.

6. Janneke Drijer

Bijzonder lekker gegeten… goede kwaliteit en prima service.

7. Heel vriendelijk ontvangen, super vriendelijke bediening, eten zoals altijd erg goed. Mijn bestelling mocht geen vis en rauwe vlees/kaas bevatten, is nooit een probleem.

We komen geregeld vanuit Deventer hier eten/koffie drinken, erg leuk.

8. Internationaal Rijssen

P. Nijhuis

Erg jammer. Mooie locatie lekker eten leuke gerechten en een leuke bediening. Op 1 iemand na die de hele sfeer verpeste. Een jongedame schat haar rond de 25 begon te huilen en schreeuwde mam en liep kwaad de keuken in. (Vol restaurant) niet echt professioneel en zeker niet zakelijk!

9. Ten Berge

Altijd vriendelijk, eten goed, prettig om hier te zijn.

10. Anna kruiskamp

Het was super lekker goed geregeld alles ruim voldoende en de bediening was heel hartelijk

11. Janny van Maanen

Weer heerlijk gegeten.
    Marit en Peter jullie blijven je gasten elke keer weer verrassen.
    Jullie gastvrijheid en kookkunst is super.

12. Helaas geen goed gevoel hier aan over gehouden. We hadden gereserveerd via de Albert heijn om 18.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen plek en werden we ‘gedumpt’ aan een andere tafel. 20 min later werd er pas gevraagd wat we wouden drinken... en pas nog eens 10 min later kregen we het pas..

Toen er een tafel leeg was werden we hier na toe gebracht. Het voorgerecht en hoofdgerecht kwamen redelijk snel en smaakte prima. Via de bonnen van de Albert Heijn kon je kiezen als nagerecht uit een sorbet of koffie.
    Nu kregen we van 2 werknemers de normale ijskaart. We hadden alle 4 wat lekkers uitgekozen,1 was er nog aan jet kijken. Komt er een dame aan met se opmerking ; nee hier mogen jullie niet uitkiezen. We hadden dessert genomen doe goedkoper waren dam de sorbet. Dus alleen maar gunstig voor hen. Maar helaas..

Toen we dit zeiden bij het afrekenen zeiden ze: sorry. Dat was het!!

Geen leuke avond gehad en komen er niet weer!

3,2
  13. J. Rolleman

Lekker eten voor een nette prijs. Uitstekende bediening en goede service.

14. Lange wachttijd nadat het eten besteld was. Ruim 1 uur tussen het voor -en hoofdgerecht. Vlees leek gekookt en opgewarmd te zijn. De kip smaakte naar water (plofkip). Het lekkerste was het toetje, kaneelijs met kletskoppen. Het personeel, met uitzondering van 1 dame deed hun best. De ene dame was ronduit onbeschoft en van serveermanieren heeft ze geen kaas gegeten. Jammer.

3,4
  15. Dit is de meest fijne en sfeervolle gelegenheid die wij hier kennen, en waar we regelmatig even gaan zitten. Het interieur is werkelijk prachtig, je voelt je meteen thuis als je binnenkomt, ook door de hartelijke en goede bediening. De coffee's en het eten zijn altijd subliem verzorgd. Bij de koffie krijg je standaard twee verschillende koekjes en een glaasje met slagroom. Als je de lunch wilt delen omdat het anders teveel is, géén probleem. De zithoekjes, banken en stoelen zitten erg comfortabel. Op de grote stamtafels liggen kranten en lektuur. Maandagochtend is het al meteen gezellig druk. Waar vind je dat nou?

16. Bestellingen werden onjuist opgenomen, uitgeserveerd en deels vergeten.

Medewerkers inclusief eigenaresse waren vooral druk/gezellig onderling. Geen oog voor de gast. Niet de moeite waard om er te gaan lunchen.

17. Samen met onze 3 kinderen gegegeten.
    Vriendelijk personeel en het eten heerlijk.

Had zelf een mixed fish menu, waaraan je kon merken dat de kok weet wat ie doet. Heerlijke mix van vis, kruiden, pasta, precies goed gegaard.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom het niet druk was. Voor ons een aangename verrassing.

18. Rita van Brussel

Het is bij “De Passage” altijd goed.
    Het is er gezellig en het eten is heel goed

19. Prima ervaring. Lekker snel, prima kwaliteit en goede sfeer. We hoefden niet bij te betalen voor de extra mayonaise en de extra saus. Maar als ik dan toch even mag zeuren: zo uitgebreid als de koffie wordt geserveerd, zo saai was mijn nagerecht van yoghurt bosvruchtenijs. Het was alleen ijs en slagroom. Oh ja en een koekje. Kan dat niet met een paar aardbeitjes en een sausje? Liever twee ipv drie bollen ijs. Het uit eten daar was echt een positieve ervaring hoor! Wij komen zeker wel terug! Oh ja een tien is voor onze lieve heer!

20. Goeie service en lekker en genoeg eten.

21. Lekker eten, veel keus voor een goede prijs op een super locatie! Een aanrader

22. Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten en gedronken, zoals gewoonlijk.
    Mooi verse producten!
    Marit en Peter hebben het ook hier weer prima voor elkaar!

23. Lekker eten voor weinig geld. Echt een aanrader.

24. Bij de Brasserie is het altijd goed , gezellig en lekker ...

25. Alles prima. Duurde lang voor het bestelde eten kwam. Gasten om ons heen kregen dit wel snel, dus zal wel een toevalstreffer zijn geweest. Verder voortreffelijk gegeten!

26. Internationaal Rijssen

Pet01Wij waren te laat met het inleveren van bonnen via social deal. Niet slim van ons, maar Social Deal geeft aan dat ondernemers je alsnog gewoon tegemoet kunnen komen of de "deal" als kortingsbon kan gebruiken. Dan betaal je dus bij elkaar de gewone pr

Wij waren te laat met het inleveren van bonnen via social deal. Niet slim van ons, maar Social Deal geeft aan dat ondernemers je alsnog gewoon tegemoet kunnen komen of de "deal" als kortingsbon kan gebruiken. Dan betaal je dus bij elkaar de gewone prijs want zij hebben het geld van de deal al ontvangen. Het kost ze dus niets, maar levert wel een tevreden klant op.
    Blijkt er toch nog een derde categorie re zijn, nl. een ondernemer die het geld wel heeft ontvangen, maar de bonnen zelfs niet als kortingsbon wil aanmerken. t Witte Hoes dus. Totaal niet flexibel. Geld binnen en de klant is niet belangrijk, bah een walgelijke houding.

27. Leuke sfeer, zeer goed eten. Keer wat anders.. en leuke mensen die er werken. Gewoon goed!👍

28. Matig, Gereserveerd om 13.30 Uur op 12-8 tafel met prima uitzicht.
    Kwamen gelijk langs voor drinken.
    Vervolgens een (heerlijke uiensoep) gegeten rond 1315 daarna veel te lang moeten wachten op de volgende ronde. 14.00 Uur kwam na een seintje richting het personeel ons eten vlot.
    Wit stokbrood besteld en vervolgens ligt er waldkorn op het bord (DIT KAN ECHT NIET)
    volgende keer beter hopen wij, net zo als ervaringen uit het verleden.

6,5
  29. Al meerdere keren wezen lunchen. Altijd lekker, leuke bediening en ondanks dat het altijd druk is hoef je nooit lang te wachten op je eten/drinken.

30. J.Poortman

Wij hebben hier erg goed gegeten, prima kwaliteit, mooi geserveerd, fijne entourage, goede bediening, prettige ontspannen sfeer en toch ook heel correct en professioneel, TOP. De locatie is mooi verbouwd, kan zeker tippen aan de duurdere concurrentie in de nabije ingeving.