De Poort van Twente in Rijssen

Gastvrijheid en kwaliteit voor een redelijke prijs

Gastvrijheid en kwaliteit voor een redelijke prijs. Het bedrijf heeft een gezellige en moderne inrichting. Binnen kunt u genieten van het mooi vernieuwde restaurant, en zomers kunt u genieten van het terras met een landelijk uitzicht. Ook is er een mogelijkheid om met grotere groepen te komen (tot 150 personen) eten of een bruiloft of feestje te geven. Informeer gerust naar de mogelijkheden!

Diëten zijn mogelijk bij ons mits u het vooraf aangeeft

1. Personeel

1503032065 92

1. De Opschepper

2. Keurig restaurant.
    Makkelijk parkeren.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

3. Stefanou

4. Ligtenberg

Super gegeten, goeie bediening en kwaliteit prijsverhouding erg goed.

5. Master. John van de Maat

Gisterenavond met vrienden enorm lekker gegeten bij de Poort van Twente. Het eten was bijzonder goed. Kortom een perfecte keuken en en.
    Prijs kwaliteitsverhouding was goed. De persoonlijke benadering van de eigenaar met zijn personeel is zeer klantvriendelijk. Een bezoek aan dit restaurant wordt dan ook aanbevolen. Wij bezoeken dit restaurant binnenkort nog een keer. We hebben met onze vrienden een hele leuke avond gehad!!

6. Heerlijk!
    Goede, vriendelijke service, heerlijk eten, fijne sfeer. Kortom: een aanrader!

7. Krommedijk

Gezellig en heerlijk gegeten. Henk en Henk-Jan zijn echte gastheren die het hun gasten zeer naar de zin willen maken. Een regelrechte aanrader.

8. fam. Zwijnenburg

Wij hebben gebruik gemaakt van het menu van de maand. We vonden het in één woord: voortreffelijk. Hierkomen we best wel eens terug.

9. Janneke Drijer

Bijzonder lekker gegeten… goede kwaliteit en prima service.

10. J.Poortman

Wij hebben hier erg goed gegeten, prima kwaliteit, mooi geserveerd, fijne entourage, goede bediening, prettige ontspannen sfeer en toch ook heel correct en professioneel, TOP. De locatie is mooi verbouwd, kan zeker tippen aan de duurdere concurrentie in de nabije ingeving.

Eén vorige recensie
  11. Anoniem

Het was top.

12. Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Jammer genoeg vonden wij het personeel opgejaagd en nogal bot. Menukaarten en gerechten werden zwijgend op tafel neergezet. Dit punt is echt voor verbetering vatbaar. Het eten is echter geweldig!

13. Uitstekende keuken. Uitstekende verzorging en bijzonder gastvrije sfeer.

14. 19 oktober er een 3 gangen menu gegeten. Is echt een aanrader, veel en erg lekker. Vaak zie je bij een menu dat je gerecht of vlees niet zo groot is. Dat is hier duidelijk niet het geval. En de bediening is vlug en goed.

Wij komen uit Gouda, maar als we weer in de buurt zijn dan gaan we hier zeker weer eten.

15. Vanwege mijn werk eten wij nogal eens buiten de deur. Dit restaurant is werkelijk het beste dat er is! Alles kan hier, geen wens is teveel. De kwaliteit is altijd goed, alles vers en meer dan voldoende! De gastheer weet exact wat je wil, zelfs na een tijdje niet geweest te zijn, is hij nog steeds bekend met je allergieën. Kortom, beter is er niet! Wij hopen nog vaak hier te kunnen eten!
    Ruurd Hallema

16. Laatst gegeten. Eten was goed alleen de schnitzel iets te melig, verder goed. Bediening kwam gestresst over. En er werd bier bij gezet zonder dat we daar omgevraagd hadden.

17. Rianne en Frank

Wij komen hier al jaren en het is iedere keer weer gezellig. Het eten is zeer goed, de bediening snel en de ambiance is ook geweldig.

18. Vanavond het driegangen maandmenu gehad, het was echt heerlijk en verrassend. Verzorgde opmaak van de borden, lekkere bijgerechten. Vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
    Er zaten wat graatjes in de vis maar dit werd keurig opgelost door de bediening.

19. Zaterdag hier heerlijk gegeten. Mooi maandmenu voor maar 22,50.

Gezellige sfeer en goede bediening met oog voor detail.

Komen zeker nog eens terug

20. Vorige week heerlijk met de familie gegeten. Heerlijk eten en goede service. Er hangt een zeer positieve en gezellige sfeer!

21. Diana Lucassen

22. Gisteren hier heerlijk gegeten en genoten van de bediening.

Vooraf gekozen voor een vispallet, heerlijk met gerookte zalm, paling en Hollandse garnalen. Daarna namen mijn tafelgenoten allemaal een wildgerecht, en zelf koos ik voor de ribeye.

Na het voorgerecht vroegen we om een fles wijn, waarop de attente ober vroeg of het ook een fles wildwijn mocht zijn. Daar voegde hij aan toe dat deze wijn ook goed te drinken was bij mijn ribeye. En het bleek dat de combinatie super was!

Daarna nog afgesloten met een kop koffie met bonbons

Wij hebben genoten.

23. Laatst er wezen eten, de meneer die ons bediende kwam erg gestresst over. Ook had hij weinig aandacht voor ons. De menukaarten werden zo op de tafel gegooid. Het eten was wel goed en de proeverij is echt een aanrader.

24. Goed eten voor een redelijke prijs. 2x gegeten, waarvan de eerste keer al opviel hoe gestresst de eigenaar bij de bediening doet. En de 2e keer was het echt vervelend. Lekker rustig zat ik er niet. Dat zou anders kunnen en dan is het echt perfect!

26. Dit is een heel goed restaurant. De kaart is vrij eenvoudig maar de gerechten zijn van grote klasse! Bijzonder vriendelijke en vlotte bediening. Echt een aanrader!

27. Wij komen hier al jaren wanneer het zo uitkomt, het is altijd een genot om hier te eten! Vlotte en prettige bediening, goede prijs kwaliteit verhouding en het eten is beter dan je zou verwachten!!

28. Mooie bistro/restaurant op een leuke locatie. Ontzettend aardige gastheer, een leuke sfeer, en ook nog eens heerlijk eten voor een goede prijs. Weinig op aan te merken zo.

29. Hendrika & Jos

Heerlijk gegeten in een fijne ontspannen sfeer! Na het eten nog even gezellig een drankje bij de open haard gedaan! Absoluut een aanrader!!

30. Via eet.nu voor dit restaurant gekozen tijdens een weekendje weg. De cijfers logen er niet om, en terecht!
    Ik heb heerlijke sliptongetjes gegeten en mijn dochtertje koos zoals altijd voor een tosti.Het was lekker weer en we hebben dus buiten op het terras gezeten, dat al snel helemaal volliep.De sfeer was gezellig en het personeel (vader en zoon?) helemaal top.Een restaurant om weer voor terug te komen!

31. Je kunt inderdaad bij de open haard heerlijk een glas drinken. Heel gezellig. Het eten was voortreffelijk. Het wildgerecht was goed bereid en met voldoende bijgerechten. Een hele gezellige avond gehad met heerlijk eten. Er waren niet veel gasten toen wij er waren, maar we voelden ons absoluut niet opgejaagd omdat de keuken wilde sluiten ofzo. Dikke pluim voor het heerlijke eten in dit leuke restaurant!

32. Marieke & Henk-Jan

Afgelopen zaterdagavond lekker uit eten geweest in de gezellige brasserie De Poort van Twente. Een fijn ontspannen sfeer, uitstekende bediening en het heerlijke eten hebben gezorgd voor een topavond. We komen zeker nog eens terug, absoluut een aanrader!

33. Dit is een super restaurant!
    #service is perfect en klantvriendelijk.
    #heerlijk en veel gegeten voor weinig geld!
    #bent u in de buurt,neem een kijkje in dit heerlijke restaurant!

34. Janny den Dulk

In onze vakantie in Enter, dit restaurant ontdekt.
    Wat een gezellig en heerlijk restaurant, Wij hebben 2 verschillende dagen hier gegeten, maar super.
    Het is voor het herhaling vatbaar. En ons we in de buurt zijn gaan we zeker nog een keer terug
    Succes verder met jullie bedrijf.

35. Fantastisch gegeten, twee avonden achter elkaar omdat we zo tevreden waren. Deze prijs/kwaliteit met daarnaast zo'n fijne bediening komen wij zelden meer tegen.
    Jammer dat het voor ons niet in de buurt is, anders gingen we er elke week een keer eten! We komen heel graag terug!

36. Maarten

Hallo,

Als we in de buurt zijn eten we hier met regelmaat in de brasserie. Goed, kwalitatief eten voor een goede prijs en dat zie je niet vaak meer, complimenten!
    Wat eerder hier is opgemerkt over een gestreste bediening delen we absoluut, dat is zeker een minpunt.

Ondanks dat we hier vaak erg goed hebben gegeten viel de laatste keer tegen. Schnitzel was aan de onderkant onvoldoende gebakken en smaakte erg meelachtig. Toen we hier iets van zeiden kregen we meteen een nieuw exemplaar. Keurig maar zonder iets van excuus! Dit kan gebeuren maar los het dan wel klantvriendelijk op, jammer een gemiste kans die een zeker een negatieve invloed heeft op het totaal.

37. Wim en Marie-José

Op 31 januari gegeten bij "de Poort van Twente". Je kunt ook in het restaurant eten maar wij hebben gekozen voor de brasserie. Gezellig druk en sfeervol ingericht. Vriendelijke bediening. We hadden een 3 gangen menu voor maar € 22,50!
    Een overheerlijke uiensoep en de rib-eye was verrukkelijk!
    Als we nog eens in deze omgeving komen gaan we hier zeker weer eten!

38. Dirk en Rina

Snelle bediening, lekker en vers eten, wij komen hier al jaren, nergens is het eten zo lekker als hier.

Een gedreven eigenaar die gaat voor klant en zaak en daar is niets mis mee.

Proef eens de Haasbiefstuk met ui en champions heerlijk.

39. zaterdag heb ik er lekker gegeten, in het restaurant, het was heerlijk, mooie rook vrije ruimtes in restaurant. goede bediening. ik kom zeker terug.

40. Ja wat moet ik zeggen, kom er geregeld en altijd goed, lekker verse producten die met heel veel zorg bereid zijn. Het beste nieuws is ook nog dat de smaakpolitie er is geweest en dat ze met gemak de sticker hebben gekregen, een fantastisch compliment toch. En terecht ook. Henk en je team, ga zo door en tot binnenkort maar weer.

41. Twee dagen achter elkaar heerlijk gegeten, het menu was verrukkelijk, we konden met moeite alles op krijgen. De bediening was heel goed en gemoedelijk. De tweede dag was het geen probleem om tijdens de dinertijd iets van de lunchkaart te bestellen en ook toen hebben we heerlijk gegeten.

42. Wij hebben in de brasserie gegeten.

Het eten is lekker en niet duur :)

Goede bediening, leuke sfeer.

Makkelijk parkeren voor de deur.

Een echte aanrader! Toppie!

43. Goed, leuk en gezellig restaurant. Eten van topkwaliteit. Ligt er leuk, met de mogelijkheid voor de deur te parkeren. Er is ook een invalidenparkeerplaats.

44. Goed restaurant, goed eten, top gewoon.

Opmerking:

Alleen het personeel loopt veel te gestresst rond..

Tip: of iemand er bij of niet zo "opgefokt" doen. Zo kun je namelijk niet lekker relaxed en ontspannend hapje eten.

Maar verder, ga zo door.

45. Op 5 mei hier gegeten met vrouw en 2 kleine kinderen. Het was behoorlijk druk, dus de bediening was wat gehaast. Wel werden we snel geholpen. Het eten was voortreffelijk, ook voor onze oudste dochter (3 jaar) was een lekkere schnitzel gemaakt. Helemaal prima. Bovendien hadden we in het restaurant de ruimte om de kinderen lekker te laten rondlopen. Wij komen zeker nog eens terug!

46. Goede tent, kom hier zeer regelmatig, eten altijd top, rekening nooit te hoog, goed spul gewoon!

47. Komen 2x per jaar in Holten en gaan zeker 2x naar De Poort. Goed en gezellig. De auto voor de deur.

48. Goede bediening, leuke sfeer. Kortom een echte aanrader.

49. Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant. Helaas was de bediening naar onze mening te druk. Kwam een beetje chaotisch over. Maar als je daar doorheen kunt kijken, kun je hier prima terecht voor een lekker etentje. Vooral het wild dat op het menu staat is aan te raden.

50. Geweldig restaurant, goed van eten en prijs, goede bediening en snel op tafel.

51. Circa 4 keer per jaar kom ik met mijn vrouw in Enter en wij gaan steevast in de Poort van Twente lunchen of dineren. Het maakt deel uit van een vast programma waarvan dit restaurant in de loop der jaren een onderdeel is geworden. Een geweldige kwaliteit met een uitstekende prijsverhouding maakt het telkens weer voor ons tot een feest. Warm aanbevolen!

52. Paar jaar geleden hier gegeten, vonden het zo geweldig, qua prijs en bediening, super!

53. Top Restaurant, Top bediening !!