1. Helaas geen goed gevoel hier aan over gehouden. We hadden gereserveerd via de Albert heijn om 18.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen plek en werden we ‘gedumpt’ aan een andere tafel. 20 min later werd er pas gevraagd wat we wouden drinken... en pas nog eens 10 min later kregen we het pas..

Toen er een tafel leeg was werden we hier na toe gebracht. Het voorgerecht en hoofdgerecht kwamen redelijk snel en smaakte prima. Via de bonnen van de Albert Heijn kon je kiezen als nagerecht uit een sorbet of koffie.
    Nu kregen we van 2 werknemers de normale ijskaart. We hadden alle 4 wat lekkers uitgekozen,1 was er nog aan jet kijken. Komt er een dame aan met se opmerking ; nee hier mogen jullie niet uitkiezen. We hadden dessert genomen doe goedkoper waren dam de sorbet. Dus alleen maar gunstig voor hen. Maar helaas..

Toen we dit zeiden bij het afrekenen zeiden ze: sorry. Dat was het!!

Geen leuke avond gehad en komen er niet weer!

3,2