• Lid sinds 3 augustus 2011

Cuvée

Enschede

In de Kokkerieje

Diepenheim

Marianne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor De Tram

Wat een starheid, wat enorm klantonvriendelijk. Ik heb geen enkele op- of aanmerking over de kwaliteit van het ijs, waarvoor ik kwam. MAAR: Ik wilde graag voor mijn moeder en mijn broertje als verrassing een ijsje mee naar huis nemen. Zij houden allebei van de oubliehoorntjes. Maar in tijden van Corona heeft de directie bedacht dat je als je ijs meeneemt, een plastic bekertje krijgt voor het vervoer. Oké, dat snap ik nog. Maar die oubliehoorntjes zijn zo lekker. Ik zag ze liggen, maar ik kon er absoluut geen meekrijgen, zelfs niet tegen extra betaling. De jongeman vroeg het nog aan de bazin: "Nee, dat zijn de regels, daar wijken we niet vanaf!!" En daarmee was de kous af. Nooit meer snacks van deze butzaak. Ik was echt heel chagrijnig!!

2. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Brasserie de Passage

Prima ervaring. Lekker snel, prima kwaliteit en goede sfeer. We hoefden niet bij te betalen voor de extra mayonaise en de extra saus. Maar als ik dan toch even mag zeuren: zo uitgebreid als de koffie wordt geserveerd, zo saai was mijn nagerecht van yoghurt bosvruchtenijs. Het was alleen ijs en slagroom. Oh ja en een koekje. Kan dat niet met een paar aardbeitjes en een sausje? Liever twee ipv drie bollen ijs. Het uit eten daar was echt een positieve ervaring hoor! Wij komen zeker wel terug! Oh ja een tien is voor onze lieve heer!

3. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor De Postkoets

Gekozen voor dit restaurant omdat ze mee zouden doen aan het lezersmenu (voor mij bekend van de Tubantia). Achteraf bleek dit een lokkertje. Een menu van 4 gangen voor 25 euro met een gratis drankje van de krant. Bij de reservering zeiden ze een kopje koffie.
    Het is vrij donker in de zaak aan aangezien het zomer is wilden we met zijn vijven graag bij het enige raam in de zaak zitten. Dat mocht na wat bedenkelijke blikken van de serveerster. Het raam zat vol vliegenpoepjes en op de muur zaten vet- en andere vlekken. Niet echt fris. Je wilt de sfeer niet bederven, dus houd je je mond er maar over. Toen wij de eerste drankjes op tafel hadden staan hoorden wij de kok en de serveerster met elkaar ongezellig, goed hoorbaar, debatteren over het feit dat wij bij het raam zaten. Ik denk dat er maar plek was voor 4 personen, en wij waren met vijf. Gelukkig werd er tegen ons niets van gezegd. Dan het eten en drinken: Mijn rivella was prikloos, dus moest ik een nieuwe vragen.
    Het voorgerecht vitello tonato was taai en droog, de carpaccio was erg pezig. Van het hoofdgerecht trio vlees waren het varkensvlees en de biefstuk droog en taai. Bijgerecht van witlof met kerriekool was smakeloos en zag er verlopen uit. De paprikasaus van het trio was merkwaardig van smaak. Bij het nagerecht "crème brulee en verse aardbeien" zat een halve aardbei en het ijs was hartstikke bevroren. Toen ik opmerkte dat er geen aardbeien bij het betreffende nagerecht zaten kreeg ik een bakje aardbeien apart geserveerd. Ik wel, maar mijn tafelgenoot met hetzelfde nagerecht niet. De bediening was aardig, maar niet doortastend genoeg dus. Wat was eigenlijk wel goed die avond? Ons gezelschap! Oh ja. En de rekening die was ook goed, voor de Postkoets. We hebben eigenlijk ook nog teveel betaald. De koffie zou van de krant zijn, maar die hebben we ook moeten betalen. Hadden we maar beter moeten opletten! Wees gewaarschuwd.

1,6
  4. Marianne's profielfoto
    Marianne vindt de recensie door E. Baak voor De Postkoets leuk

Het eten was heel matig, op zondag middag om 16.00 Geen ratler meer😡
    En als 1 van de eerste gasten deze middag geen aardbeien meer. Hoezo Jumbo en de AH zitten op 5 minuten loop afstand. Maar meld dit dan voor de bestelling maar maak het dan niet af met 6 ieniemieni rode bessen, in de hoop dat de klant de aardbeien zijn vergeten die op de menu kaart stonden Kerry kool was niet lekker en zo was ook de witlof.
    De rauwkos was ook niet lekker. Dus wij komen niet weer!

1,3
    1 positieve stem1 negatieve stem
  5. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor In de Kokkerieje

Donderdag 28 juli heerlijk gegeten op het bloemenrijk terras onder de platanen met heel vriendelijke bediening en uiterst zorgvuldig opgemaakte gerechten voor een mooie prijs-kwaliteiverhouding.

Jammer van de regen, maar voor ons terugtochtje op de fiets heeft de eigenaresse een jas voor mij geregeld. Ze is van alle markten thuis (denk ik). Een aanrader dit restaurant met terras.

6. Marianne's profielfoto
    Marianne heeft een recensie geschreven voor Cuvée

Op 2 augustus rond 7 uur neergestreken op het terras van Cuvee op de grote Markt. Toevallig daar, omdat daar nog plaats was. Het zomerorkest Nederland zou om 8 uur optreden. De bestelling van de drankjes stond binnen no-time op tafel. De bediening was zeer vriendelijk. Het terras was prettig. We hebben de kaart gevraagd om een hapje te eten. We bestellen twee "amuses": kleine carpaccio's van 4,30 per stuk en voor mijn man een Deense kabeljauw en voor mij de ossehaaspuntjes, het dagmenu. Helaas was dit al op en toen maar een sateh van de haas besteld. Om zeven uur deden we de bestelling en om acht uur hadden we ons hoofdgerecht. Wij vonden dat we te lang moesten wachten. Op de kabeljauw was niets aan te merken. Ik vond het vlees van de sateh veel te vet, en de saus te Makro-achtig. Verder was er voldoende bij aan aardappels en groenten. Helaas waren de gebakken aardappeltjes al behoorlijk afgekoeld, terwijl de gegratineerde aardappeltjes nog wel lekker heet waren. Maar echt erg vond ik de kleine carpaccio's. Je verwacht een halve hoeveelheid, afleidend van de prijs voor een normale carpaccio. Het was een belachelijk klein lapje vlees, met 1 blaadje sla en een scheutje saus, maar dan ook nog eens lauw geserveerd. Dit soort kleine gerechtjes worden in een "normaal" restaurant gratis geserveerd als "amuse": aardigheidje van de kok, maar dit was echt een aardigheidje voor de portemonnee van de eigenaar. Geen aanrader dit restaurant.

3,2