Brasserie de Passage in Rijssen

Welkom bij Brasserie “De Passage”

Onze Brasserie is gevestigd in het centrum van Rijssen, aan het overdekte winkelcentrum De Hoge Wal. U vindt hier allerlei winkels en kunt na het winkelen heerlijk op verhaal komen in onze brasserie of op ons levendige terras met 100 zitplaatsen. Onder het genot van een drankje kunt u lunchen of dineren, dit alles voor een redelijke prijs.

Wij geven u graag een indruk van ons bedrijf, maar bovenal begroeten wij u graag in Brasserie de Passage.

Harold Derksen en Fernande Vincent

1331933450 85
1492221985 85
1499191052 85

1. Jammer dat het eten koud was

2. Het was zoals altijd weer uitstekend. Gezellige sfeer, heerlijk eten en ruim voldoende.
    Van harte aanbevolen

3. M. FRERIKSEN

3-Gangen menu was fantastisch : de proeverij verrassend, hoofdgerecht verrukkelijk, nagerecht hebben we van genoten, goede service van personeel.

4. Heerlijk gegeten, aardig personeel, alleen lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht (ruim een uur).

5. H.Averesch

Prima gegeten bediening érg goed

6. De lunch is altijd perfect! Je kunt er geweldige zitten en de bediening is super.

7. Heel erg lekker eten. Je krijgt echt waar voor je geld. Goeie service. En aardige bediening.

8. Heel vriendelijk ontvangen, super vriendelijke bediening, eten zoals altijd erg goed. Mijn bestelling mocht geen vis en rauwe vlees/kaas bevatten, is nooit een probleem.

We komen geregeld vanuit Deventer hier eten/koffie drinken, erg leuk.

9. Ten Berge

Altijd vriendelijk, eten goed, prettig om hier te zijn.

10. Anna kruiskamp

Het was super lekker goed geregeld alles ruim voldoende en de bediening was heel hartelijk

11. J. Rolleman

Lekker eten voor een nette prijs. Uitstekende bediening en goede service.

12. Lange wachttijd nadat het eten besteld was. Ruim 1 uur tussen het voor -en hoofdgerecht. Vlees leek gekookt en opgewarmd te zijn. De kip smaakte naar water (plofkip). Het lekkerste was het toetje, kaneelijs met kletskoppen. Het personeel, met uitzondering van 1 dame deed hun best. De ene dame was ronduit onbeschoft en van serveermanieren heeft ze geen kaas gegeten. Jammer.

13. Dit is de meest fijne en sfeervolle gelegenheid die wij hier kennen, en waar we regelmatig even gaan zitten. Het interieur is werkelijk prachtig, je voelt je meteen thuis als je binnenkomt, ook door de hartelijke en goede bediening. De coffee's en het eten zijn altijd subliem verzorgd. Bij de koffie krijg je standaard twee verschillende koekjes en een glaasje met slagroom. Als je de lunch wilt delen omdat het anders teveel is, géén probleem. De zithoekjes, banken en stoelen zitten erg comfortabel. Op de grote stamtafels liggen kranten en lektuur. Maandagochtend is het al meteen gezellig druk. Waar vind je dat nou?

14. Bestellingen werden onjuist opgenomen, uitgeserveerd en deels vergeten.

Medewerkers inclusief eigenaresse waren vooral druk/gezellig onderling. Geen oog voor de gast. Niet de moeite waard om er te gaan lunchen.

15. Rita van Brussel

Het is bij “De Passage” altijd goed.
    Het is er gezellig en het eten is heel goed

16. Prima ervaring. Lekker snel, prima kwaliteit en goede sfeer. We hoefden niet bij te betalen voor de extra mayonaise en de extra saus. Maar als ik dan toch even mag zeuren: zo uitgebreid als de koffie wordt geserveerd, zo saai was mijn nagerecht van yoghurt bosvruchtenijs. Het was alleen ijs en slagroom. Oh ja en een koekje. Kan dat niet met een paar aardbeitjes en een sausje? Liever twee ipv drie bollen ijs. Het uit eten daar was echt een positieve ervaring hoor! Wij komen zeker wel terug! Oh ja een tien is voor onze lieve heer!

17. Goeie service en lekker en genoeg eten.

18. Lekker eten, veel keus voor een goede prijs op een super locatie! Een aanrader

19. Bij de Brasserie is het altijd goed , gezellig en lekker ...

20. Alles prima. Duurde lang voor het bestelde eten kwam. Gasten om ons heen kregen dit wel snel, dus zal wel een toevalstreffer zijn geweest. Verder voortreffelijk gegeten!

21. Matig, Gereserveerd om 13.30 Uur op 12-8 tafel met prima uitzicht.
    Kwamen gelijk langs voor drinken.
    Vervolgens een (heerlijke uiensoep) gegeten rond 1315 daarna veel te lang moeten wachten op de volgende ronde. 14.00 Uur kwam na een seintje richting het personeel ons eten vlot.
    Wit stokbrood besteld en vervolgens ligt er waldkorn op het bord (DIT KAN ECHT NIET)
    volgende keer beter hopen wij, net zo als ervaringen uit het verleden.

22. Al meerdere keren wezen lunchen. Altijd lekker, leuke bediening en ondanks dat het altijd druk is hoef je nooit lang te wachten op je eten/drinken.

23. Titia van der Sommen

Wij hebben heerlijk rustig gezeten. Alles was mogelijk, het eten heerlijk en de bediening top.
    Zou er zo weer een avondje gaan zitten!

24. Super lekker eten, goede en vriendelijke bediening!

25. Bepaald niet voor 't eerst aten we bij Brasserie de Passage - en hopelijk ook niet voor 't laatst! Ook deze keer werden we aangenaam verrast door de hartelijke en correcte bediening: vriendelijk en attent, maar nooit opdringerig. Alleen toen we in de loop van de avond om extra frietjes vroegen, werd ons wel drie keer door verschillende serveersters gevraagd "u had om extra frietjes gevraagd? komt eraan hoor!" Ach ja, kan gebeuren, en liever zo dan andersom, dat je om extra frietjes vraagt en vervolgens gebeurt er niks. Het eten was zoals we inmiddels gewend zijn: royale porties, geen haute cuisine maar goed van maat en goed van smaak, prima voor gewone mensen zoals wij. Nee, dit is geen zaak voor een Michelin-ster, maar een prima adres voor iemand die "gewoon goed" wil eten. En daarom komen we er graag!

26. Precies waar ik van hou.
    Niet te lang wachten op het eten,
    Bestellen en binnen een half uur tafelen.
    Vriendelijk personeel en lekker eten.
    Super.

27. Slagers

Helaas hebben we er wel is beter gegeten dan de afgelopen keer.. erg jammer voor zn leuke en lekkere brasserie

28. Fam Kokaba

Heerlijk ontbijt gehad. Meer dan voldoende. Heel veel keus. Het enigste wat opgemerkt werd door zus is dat alleen het croissantje nog ontbrak. En super aardig personeel dat je altijd gastvrij ontvangt en bediend.

29. Nadine Bakker

Lekker gegeten en prima service.

30. D Gerritsen

Al vaker bij de Passage gegeten, zoals altijd top!
    Super gezellig en hoefden niet lang op ons eten te wachten.
    Heerlijk gegeten, komen zeker nog een keer terug.

31. Vorige week ons 25 jarig huwelijksfeestje gehouden, was super voor elkaar. Luxe warm&koud buffet gehad...echt een aanrader!
    Donderdagmorgen een ontbijt voor 6 pers georganiseerd, was ook super voor elkaar. Leuk en vriendelijk personeel. Wij zijn zeer tevreden 👍🏻😀

32. Wij hebben al vaak gegeten bij de Passage. Uitermate goed! Maar gisteravond viel het erg tegen. We hadden gereserveerd voor 18.30 uur. Toen we de kaart net open hadden geslagen, werden we erop geattendeerd dat we niet te lang moesten doen over het maken van een keuze, want de keuken sluit om 18.30 uur... Het eten was lauw en het leken meer op de restjes die nog over waren. Erg jammer! Wij komen er de komende tijd niet weer dineren.

33. Super gezellig en perfect eten! Echte aanrader

34. We hebben heerlijk gegeten en hoefden niet lang op het eten te wachten.

35. Hellendoorn

We hadden lekker gegeten en de service is toppie.

36. Henk en Gea Seppenwoolde

Heerlijk eten goede service komen zeker terug

37. Hadden gereserveerd. Moesten na half uur om de kaart vragen. Na 1 uur hadden we ons eten. Met twee kleine kinderen erbij duurt dat veel te lang. Tournedos en broccoli waren lauw. Naast ons was een tafel waar personeel steeds pauzeerde. We hebben de klaagzangen aangehoord over de vervelende klanten die ze moesten bedienen. En over kinderen die zoutpotjes leeg strooiden enz. De prijs is laag dus dat maakte het enigszins goed.

38. Een heel gezellig restaurant met leuke vriendelijke bediening. Het eten Is ook super. Komen zeker leuk terug.

39. Margriet de wit

Vandaag 10 januari hier gegeten. Een gezellige brasserie waar de kwaliteit van het eten goed is en genoeg. Na een heerlijke warme soep kwam het hoofdgerecht, wat werd afgesloten met een voortreffelijke dame blanche van een zeer goeie kwaliteit ijs.

40. GGerritsen mulkes

Het was gezellig bij de brasserie, heerlijk een broodje gegeten, personeel erg vriendelijk

41. Lisa Wessels

Altijd heel erg goed en lekker eten bij de Passage.

42. Henk Doorneweerd.

Zeer goede kwaliteit van het eten, ook qua prijs gezien voor iedereen toegankelijk. En de bediening ook ruim een voldoende.

43. Gewoon goed eten, vriendelijk personeel. Het was gezellig.

44. yvonette de vreugd

Het was echt super leuk, toppie. Dikke pluim voor het team en het restaurant.

45. Kees van Dijk

Goede ontvangst, uitgebreid en mooi gepresenteerd ontbijt en aan tafel geserveerd. Heel smakelijk, kortom een aanrader! Leuk om de dag mee te beginnen.

46. Altijd gezellig. Sfeervolle plek. Vriendelijk personeel. Snelle bediening. Lekker eten. Kortom: fantastisch

47. Gert van Engelenburg

Genoten van een heerlijke lunch met daarbij een uitstekend verzorgde koffie.

48. Gewoon goed eten en behoorlijk veel. Bediening is altijd voortreffelijk.

49. Met de AH kaart heerlijk gegeten en gewoon al la carte met vriendelijk personeel. We waren in de buurt op vakantie en we waren getipt door een collega van me die in Rijssen woont. Om te onthouden voor de volgende keer.

50. Heerlijk eten en gezellig zitten. En zeker een pluim voor het supervriendelijke personeel.

51. H. Mensink

Beste mensen,
    Lekker gegeten.
    Vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.
    Gr. Henry

52. arri Zwolsman

Bij de Brasserie de Passage is het eten altijd voortreffelijk.
    Goede bediening.
    Een aanrader!

53. petra smit

Gisteren een high thea gehad met een vriendin. Het was goed geregeld, tafeltje stond klaar en het eten was heerlijk, alles werd naar wens bijgevuld, en je mocht kiezen wat je er bij wilde drinken en een uitgebreide thee kaart aanwezig. Je kon zoveel kiezen als je wilde. Bediening was vlot en vriendelijk. Een echte aanrader, we komen zeker een keertje terug.

54. ligtenberg

In het verleden was het goed eten en vlotte bediening, maar gisteravond was het ronduit slecht. We hadden gereserveerd en kregen ons eten pas na 1 uur en een kwartier en het nagerecht moesten we om vragen. Totaal meer dan 2,5 uur getafeld. Andere mensen waren ook zeer ontevreden. Niet erg klantvriendelijk ook. De gebakken aardappeltjes niet gaar en de kipspiezen ook raar van smaak. Er moet wel wat veranderen.

55. Saskia Wolthuis

Super lekker gegeten. Leuke vriendelijke bediening. We komen zeker weer.

56. WM Jansen

Het is jammer dat ze de zaak groter hebben gemaakt. Want dit is al de tweede keer dat we heel lang op het eten en zelfs bijna een half uur op het kopje koffie na moesten wachten. Volgens mij kunnen ze het niet helemaal meer aan.

Het eten, de bediening en de sfeer is prima!

57. We hebben heerlijk gegeten. De biefstuk had iets beter gekund. Misschien lag het aan de messen? Mijn partner volgt een natriumarm dieet en daar werd op alle mogelijke manieren rekening mee gehouden. Wat een service! Er heerst een gezellige sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Heerlijk gegeten! De porties zijn lekker groot en het smaakte heerlijk. Ook de prijzen zijn leuk... En de bediening is erg vriendelijk. Echt een aanrader

59. Johan Wind

Zoals altijd was de lunch ook nu weer fantastisch.

60. van de Maat / Lankamp

We hebben heerlijk gegeten. Het was er erg druk, maar altijd gezellig!

61. J.Vette

Komen er al jaren zeker 2 keer per week maar zijn in de laatste maand al 4 keer weggestuurd omdat er een bordje gereserveerd op meerdere vrije tafels stonden en er verder geen plekjes vrij waren. En iedere keer bleek dat de meeste tafels zeker 20 miinuten later nog steeds onbezet waren.

Wij hebben besloten dat we niet meer naar De Passage gaan. Niet omdat het eten niet goed is, dat is prima en de meeste serveersters zijn ook vriendelijk, maar dat je herhaaldelijk weggestuurd wordt met de mededeling "dan moet u ook maar reserveren" dat gaat ons echt te ver. Blijkbaar hebben klanten die reserveren een meerwaarde.

62. T Hoekjen

Wij komen regelmatig een hapje bij jullie eten maar vonden deze keer dat de bediening (1 nieuwe dame) erg opdringerig was. Dit zijn wij van jullie niet gewend. Verder is het eten, de sfeer, de prijs/kwaliteit verhouding helemaal top!!!

63. Prima high tea. Lekkere hapjes en uitstekende service.

64. Top ervaring! Bediening is vriendelijk, eten is fantastisch! En dat voor een betaalbare prijs, geweldig! Een echte aanrader.

65. We hebben een heerlijk 3 gangen menu genoten. De bediening was perfect en de complimenten zijn zeker voor de kok. We voelden ons echt gast, geen druk om zo snel mogelijk het dessert te serveren. Heerlijk ontspannen en zeker voor herhaling vatbaar.

66. We hebben heerlijk gegeten, compleet verzorgde gerechten met aandacht en goede smaak bereidt. De bediening is vriendelijk, vlot en zorgt dat je niets tekort komt. Zowel voor een goed verzorgde lunch als een diner kun je hier prima eten.

67. Super lekker / gezellig!

68. Een leuke, gezellige en warme locatie in een winkelcentrum. De bediening was vriendelijk en vlot. Het eten zelf was redelijk. Jammer. Ik proefde bijvoorbeeld dat de soep uit een pakje/zakje komt. En ook bij het hoofdgerecht en nagerecht was, naar mijn inziens, te weinig passie te proeven. Jammer, de keuken kan wel iets meer ambacht gebruiken. Een kok kan meer dan opwarmen van kant en klare producten.

69. Janneke drijer

Het was erg lekker... Zo lekker dat ik de dag daarna nog een keer ben gegaan (nu wel met andere mensen). 😉

70. Jennie Wildeboer

Wij waren erg tevreden over de Brasserie. Ik had een high tea gereserveerd maar zelf vergeten erbij te zetten dat het om een high tea ging, maar is prima opgelost en het was erg lekker.

71. Het was maar goed dat wij tafel gereserveerd hadden. Anders hadden wij met 3 personen er niet bij gekund, en dat op een maandag. Het was wel vakantie, misschien speelde dat nog mee. In verband met drukte hebben wij zeker een half uur op ons broodje moeten wachten, terwijl ze bij brasserie streven naar binnen de 15 minuten. Van wat ik weet.
    Het broodje was heerlijk. Mijn broer was jarig, dit had ik van te voren aangeven. Hij kreeg een brandend kaarsje en sterretje, dit was erg leuk, dat ze hier nog aandacht aan besteden in deze drukte.

72. Veel voor weinig. Goede bediening. Veel menu keuzes. Het was er wel rumoerig en de tafeltjes dicht op elkaar, maar dit deed niet af aan de goede kwaliteit van het eten.

73. Miranda Janssen

Het eten was super lekker en ruime keuze voor een driegangen menu; top!

74. Na meerdere malen bij de brasserie te hebben gegeten blijf ik ervan overtuigd dat je hier elke keer weer een heerlijke maaltijd krijgt. De broodjes zijn royaal belegd en er is een ruime keus, dus voor ieder wat wils.

Wel vind ik dat de bediening het soms laat afweten. Het lijkt dan alsof ze geen plezier beleven aan hun werk. Ook na het eten komen ze vaak niet meer terug om nog te vragen of je nog iets wilt drinken, waardoor ze elke keer wel een paar drankjes in de omzet mislopen.

Verder een goede zaak!

75. Fijne gezellige sfeer, heerlijk eten, goede prijs/kwaliteit verhouding en attente service.

76. Heerlijke high tea gehad en mooi ruimte voor de kinderwagen, top!!

77. Perfecte prijs/kwaliteitverhouding, goede sfeer en heel vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar en zeer aan te bevelen.

78. Elisabeth

We hadden een high-tea! Het was lekker en zeker ook voldoende... Wel jammer dat een echte scone met zure room en jam ontbrak!

Verse thee per glas en geen kan op tafel, maar een glas heerlijke vers geperste jus d' orange of een kop koffie mag ook! Dus je kunt meerdere keren kiezen!

Er wordt ook gevraagd of het allemaal voldoende is en het personeel is heel vriendelijk.

We gaan zeker nog een keer!

79. Het was opzich een leuke high tea, maar ik heb mooiere en uitgebreider gezien voor deze prijs. En ik vond het apart dat er elke keer gevraagd werd welk drinken we wilden en dat we eerst de thee uit moesten zoeken; we kregen geen theepot met heet water en verschillende thee smaken.

80. Erica Tijink

Heerlijk gegeten, aardige serveersters en redelijk prijzen. Zeker voor herhaling vatbaar.

81. christiaan pijffers

Super super, het is altijd goed eten bij de brasserie.

82. We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. De bediening was vlot en de keuze is reuze.
    Het eten was heerlijk en meer dan voldoende!
    Genoeg keuze aan hoofdgerechten en wat erbij zit gezellig geserveerd in kleine pannetjes

83. Brockhuis

Erg lekker gegeten, hoeveelheid ruim voldoende en goede prijs. Een van de serveersters kent ons wel een beetje en zij is altijd erg vriendelijk, maar ook rest van het personeel is vriendelijk.

84. Dini 14 punten

Erg vriendelijk personeel (vind ik heel belangrijk!) Het eten was geweldig. Minpuntje; het tafeltje was erg klein voor 4 personen. Wat ook jammer is; de sluitingstijden, 9 uur zou b.v.b. beter zijn.

85. Co en Lenny Gleysteen

Wij kenden Brasserie de Passage al van koffie drinken en broodjes eten. Dat is super goed verzorgd. Nu ook gegeten bij de Brasserie. Onze verwachtingen zijn overtroffen: heerlijk eten, prima hoeveelheid, goede bediening. Ze hebben aan onze wensen voldaan.

Omdat het warm weer was, was het op het terras druk, maar binnen rustig. Wij kozen voor binnen; is goed bevallen.

Wij blijven hier komen; voor de koffie of voor het eten.

86. Prima service en lekker eten! Aanrader. Wel reserveren, vaak druk!

87. jan sanderman

Ik denk dat het nauwelijkste verbeteren is, eerlijk gezegd. Bediening top, eten top, drinken top. Kortom: wat wil je nog meer? Prijs zeer aantrekkelijk. Veel voor relatief weinig. Zit niet voor niets altijd vol en is reserveren daarom gewenst. Hebben we ook gelijk gedaan, voor de volgende keer trouwens! Topzaak! Beste van Rijssen en omstreken!

88. Marlies

Drukte maar vlotte bediening. Wel hadden sommige dames wel erg korte/strakke rokjes aan. Ik vindt dit niet representatief ondanks dat het jonge meiden zijn. Eten lekker en wordt rekening gehouden met je wensen.

89. J. Kreijkes

Gezellig restaurant, wel druk over het algemeen. Fijne bediening. Het duurt voor de kinderen soms wel lang voor het eten op tafel staat.

90. Manouck

Wij komen zo'n 4 keer per maand bij de brasserie. De service, kwaliteit en hoeveelheid van het eten is altijd goed. Daardoor is de brasserie erg betrouwbaar. Erg leuk, jong en vriendelijk personeel.

91. Jorina

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs. De kinderstoel stond al klaar bij de voor ons gereserveerde tafel. Ondanks dat het restaurant vol zat, stond het eten vlot op tafel en kwam de bediening meerdere keren vragen of alles naar wens was.

92. nijland

We hebben heerlijk gegeten, goed bord vol, gezellige sfeer en vriendelijk personeel! Wij komen zeker een keer terug!

93. Uit Deventer

94. ter Harmsel

Heerlijk gegeten. Snelle bediening.

95. Voor een lage prijs heerlijk gegeten bij deze brasserie!

96. Prima gegeten in gezellige zaak met vriendelijke bediening. Goede prijs-kwaliteitverhouding: je krijgt waar voor je geld!

97. wilmien kamphuis

Prima eetgelegenheid, gezellig, goede service en voor de prijs hoef je het niet te laten!!!

99. De broodjes waren heerlijk. De bediening goed en vriendelijk. Aanbevelingswaardig!

100. Lekker eten tegen een goede prijs. Mooi punt.

Volgende pagina