Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijssen verdeeld zijn.

1. Eetcafé Rijssen

Annelinde

Mirjam

3. Italiaans Rijssen

Het begon best goed met pizzabodem-broodjes met sausjes. Het voorgerecht was redelijk, de uiensoep stelt niets voor, de champignons waren een beetje smakeloos.
    Het hoofdgerecht was een grote teleurstelling. De pasta's waren veel te gaar en één grote drab. De varkenshaas was geen varkenshaas, maar waren gewoon hamlappen. We hebben het namelijk na afloop laten testen in een gerenommeerd restaurant. De lasagne was wel oké.
    Zo snel als we het hoofdgerecht na het voorgerecht kregen, zo lang duurde het dessert. We hebben zelf de dessertkaart er maar bij gepakt. Ook het opnemen van de 2e ronde drankjes ging niet vanzelf. We hebben er om moeten vragen. Kortom, het is géén aanrader!!! Zelfs niet voor een Social Deal!!

4. Kleine eetwaren Rijssen

Het was voortreffelijk. Lekker… alles aanwezig. En keurig op tijd bezorgd.

5. Italiaans Rijssen

Wat een deceptie... we dachten na een dagje Hellendoorn met ons gezin gezellig uit eten te gaan. Na een half uur kwamen onze soepjes (flauw, lauw) en waren ze het stokbroodje vergeten. Toch om gevraagd, want de kinderen hadden behoorlijk trek. Deze moest nog afgebakken worden dus duurde even. Tot dan toe... viel het nog mee. Na een uur wachten kwam ons hoofdgerecht. De zalm uit de oven was niet te eten, zo hard en zuur. (Totaal uitgedroogd en mi niet goed bereid) de spare ribs waren ook half koud evenals de aardappeltjes. Nadat de bediening vroeg of alles naar wens was toch maar aangegeven dat de zalm echt niet oke was. Wat ze overigens netjes hebben opgelost met een portie (overigens wel lauwe) spare ribs.
    Na 20 min zelf de bediening geroepen om de tafel af te ruimen en de toetjes gelijk te serveren (we zaten er inmiddels al ruim 2 uur...)
    Erg jammer...
    Personeel betere instructies en wat meer kwaliteit en controle in de keuken zal het bedrijf goed doen.

6. Italiaans Rijssen

Mijn man en ik gingen hier een 3 gangen menu eten. We hebben ruim een half uur gewacht voordat we konden bestellen. Er werd ons niet een menu kaart aangeboden, hier moesten we zelf om vragen. Na eindelijk het eten besteld te hebben kregen we tomatensoep met stukjes beschuit. Hij was een beetje flauw, maar verder wel lekker. Het stokbrood waren ze vergeten en moesten ze nog maken. Na ongeveer een uur wachten hebben we ook eindelijk onze hoofdgerechten gekregen. De pizza was saai. Enorm rauw, alle ingrediënten vielen er af. Er zat bijna geen tomatensaus op. Deze heb ik toch maar met tegenzin opgegeten. De pasta cabonara van mijn man was droog en iets smakeloos. Het is erg warm in het restaurant en er vliegt veel ongedierte rond.. Kortom, de bediening is slecht, het duurt erg lang en het eten is ook slecht. Geen aanrader.

7. Steakhouse Rijssen

Lekker eten, alleen duurde het te lang met kinderen (4,3 en 0 jaar). We moesten 1 uur per ronde wachten, met kinderen is dat niet te doen. Daarnaast was het personeel verder wel heel vriendelijk en behulpzaam. Zonder kinderen is dit een aanrader!

Super restaurant! Lekker eten, smaakvol, grote porties! Goede service en oplettend personeel. Zeer kindvriendelijk!

9. Italiaans Rijssen

Nils hendriksen

Wat een teleurstelling, we hebben met 5 personen gegeten waarvan 3 personen pasta carbona hadden gekozen; er zat bijna geen saus over en die was ook nog geschift, spek zat er helemaal niet in! We hadden de indruk dat de kok nog nooit van pasta carbonara gehoord heeft. Jammer, jammer, jammer! Dit is te slecht voor woorden, niet doen dus.

10. Italiaans Rijssen

Karin matser

Geen aanrader!
    Stokbrood word je beloofd krijg je stukjes pizzabodem. Veels te hard en niet lekker!
    Pizza is slecht gevallen waarschijnljjk al te. Lang in de driepvries gezeten, zeker geen italiaanse pizza! Coupe banana royal was gewoon bolletje vanille ijs met paar plakjes banaan en wat slagroom.
    Kom zeker niet weer.
    Niks word vers bereid. Alles is kant en klaar en word opgewarmd in de magnetron.

Mirjam Bruggink

Mirjam Bruggink

Brasserie UIT echt een aanrader, geweldig lekker gegeten en heel gastvrij, attent en gezellig.
    Zeker weten een aanrader!

13. Steakhouse Rijssen

Na een kwartier te hebben moeten wachten op ons drinken, en uiteindelijk de juiste kaart te hebben gekregen hebben we tapas besteld. Hier ruim een uur op moeten wachten. Schandalig!!! De volgende 2 rondes ook allebei een uur op gewacht. De serveerster deed erg haar best om er nog iets van te maken. We hadden om zijn minst een drankje van het huis verwacht!!! Oja en dit was ons uitzicht de hele avond!! (Zie foto) Schandalig!!

Heerlijke patat, lekker veel. Snelle service. Frikandel xxl is echt een aanrader!

Fam. H. Slagman

Wij hebben op 22 juni j.l. ons 40 jarig huwelijk met ongeveer 60 gasten hier mogen vieren. Marit en Peter hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd. Een geweldige warme sfeer en belangstelling van het bedienend personeel maar ook een culinair feest vanuit de keuken waar Peter de cepter zwaaid. Het heeft onze verwachtingen ver overtroffen. Wij durven daarom ieder deze gelegenheid van harte aanbevelen.

17. Steakhouse Rijssen

Buena Vista

18. Steakhouse Rijssen

Ivm met drukte werden tapas afgeraden terwijl meer dan de helft van de tafels leeg waren. Tapas konden lang duren. Nou van de gewone menukaart duurde ook een uur. Ik had helaas de tortilla vegetariano. Ik had geen zin een verassing dor…
    Ik heb nagedacht wat vind ik van de tortilla. De tortilla is open waardoor de onderkant waar het eten opligt zompig is en de rand uitgedroogd met daarin een smaakloze, mislukte nasi maar wel met een tortilla saus. Je verwacht iets Mexicaans. En geen smaakloze nasi met verdwaalde tomaat en een schijfje wortel. Tijd voor een cursus Mexicaans koken. Heb er een beetje van gegeten. Als goedmakertje wel toetje van de zaak gehad. En thuis maar iets anders eten. Voor de bediening kom niet zo vaak vragen of er nog drinken moet komen, die regelmaat is vervelend. Buiten het eten om was het gezelschap goed, een deel van de bediening weet goed met klanten om te gaan.

19. Steakhouse Rijssen

harly

Zwoferink

Heel gezellig, lekker eten en een fijne bediening. Wij komen zeker terug.

fam. Zwijnenburg

Wij hebben gebruik gemaakt van het menu van de maand. We vonden het in één woord: voortreffelijk. Hierkomen we best wel eens terug.

H. J. Paalman

Heerlijk gegeten, verrassende combinaties in het menu. Goede, persoonlijke bediening. Een aanrader!

Dick

Fantastisch lekker gegeten bij brasserie UIT in Rijssen. Zal dit zeker elke lekkerbek aanbevelen. Fijne bediening, goede sfeer, kortom uitmuntend.

We mogen ons gelukkig prijzen met zo'n geweldige eetgelegenheid in Rijssen.

Dick

Goede service, vriendelijke personeel en heerlijk eten.

Martine van Eijk

Heerlijk gegeten van de kledingbon. Complimenten hoe de kok met mijn dieet onaangekondigd rekening heeft gehouden. Het was heerlijk! Aanrader!!

Fantastisch gegeten; complimenten voor de keukenbrigade! Spelen mooi in op het seizoen en zorgen ervoor dat een klant terugkomt!

Robert Meeuse

29. Internationaal Rijssen

Gezellig en informeel ; we komen graag terug. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

30. Internationaal Rijssen

Robert Meeuse