Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijssen verdeeld zijn.

Vriendelijke bediening
    Eten was goed
    Prijs redelijk

Sfeervol ingericht. Heerlijk gegeten.
    Vlotte bediening.

Het eten was prima. Alleen weinig groente werd er geserveerd. We werden gastvrij ontvangen en ze kwamen regelmatig een praatje maken of informeren of alles naar wens was. Echt een aanrader voor Rijssen!

4. Italiaans Rijssen

J.W. Van der Maat

3 januari 2018

Met drie volwassenen en een 12-jarige uitstekend gegeten. De salades waren prima en genoeg. De gekregen broodjes waren warm en vers. Van de pizza’s hebben we genoten. Ook het meisje van de bediening was attent en vriendelijk. Een restaurant om naar terug te gaan.

Ik had een broodje doner gegeten, super lekker! Broodje was knapperig en vlees lekker gebakken. Mijn partner had nog nooit zon lekkere pizza gegeten...heerlijk gekruid en goed gebakken. Ook de service was helemaal top! Hier komen we zeker terug als we weer in Rijssen zijn.

6. Italiaans Rijssen

We hebben hier al vaal gegeten.
    Je krijgt hier altijd waar voor je geld.
    Sfeer is ongedwongen.
    Wat ons betreft een aanrader.
    Zeker op dinsdag pizzadag en op woensdag pastadag.

Het was weer net als altijd keurig verzorgd, heerlijke broodjes, vriendelijk personeel.

Voor de 2e keer hier gegeten en wederom was het heerlijk. Sfeer is gezellig en je voelt je echt gast. Kleine tip, mayonaise enz wordt voor 0,75 cent in rekening gebracht, dit liever inclusief.

Jammer dat het eten koud was.

Het was zoals altijd weer uitstekend. Gezellige sfeer, heerlijk eten en ruim voldoende.
    Van harte aanbevolen

M. FRERIKSEN

3-Gangen menu was fantastisch : de proeverij verrassend, hoofdgerecht verrukkelijk, nagerecht hebben we van genoten, goede service van personeel.

Heerlijk gegeten, aardig personeel, alleen lang moeten wachten tussen voor- en hoofdgerecht (ruim een uur).

13. Chinees-Indisch Rijssen

Wat een vreselijk ongezellig koud restaurant. De sfeer was heel onprettig omdat het vreselijk koud was binnen.
    Eten was één kleverige zoete massa.
    Alleen het drinken was prima.
    Jammer van je geld om er heen te gaan!

H.Averesch

Prima gegeten bediening érg goed

De lunch is altijd perfect! Je kunt er geweldige zitten en de bediening is super.

Heel erg lekker eten. Je krijgt echt waar voor je geld. Goeie service. En aardige bediening.

Janneke Drijer

Bijzonder lekker gegeten… goede kwaliteit en prima service.

Heel vriendelijk ontvangen, super vriendelijke bediening, eten zoals altijd erg goed. Mijn bestelling mocht geen vis en rauwe vlees/kaas bevatten, is nooit een probleem.

We komen geregeld vanuit Deventer hier eten/koffie drinken, erg leuk.

19. Internationaal Rijssen

P. Nijhuis

Erg jammer. Mooie locatie lekker eten leuke gerechten en een leuke bediening. Op 1 iemand na die de hele sfeer verpeste. Een jongedame schat haar rond de 25 begon te huilen en schreeuwde mam en liep kwaad de keuken in. (Vol restaurant) niet echt professioneel en zeker niet zakelijk!

Ten Berge

Altijd vriendelijk, eten goed, prettig om hier te zijn.

Anna kruiskamp

Het was super lekker goed geregeld alles ruim voldoende en de bediening was heel hartelijk

Janny van Maanen

Weer heerlijk gegeten.
    Marit en Peter jullie blijven je gasten elke keer weer verrassen.
    Jullie gastvrijheid en kookkunst is super.

Helaas geen goed gevoel hier aan over gehouden. We hadden gereserveerd via de Albert heijn om 18.30 uur. Toen wij aankwamen was er geen plek en werden we ‘gedumpt’ aan een andere tafel. 20 min later werd er pas gevraagd wat we wouden drinken... en pas nog eens 10 min later kregen we het pas..

Toen er een tafel leeg was werden we hier na toe gebracht. Het voorgerecht en hoofdgerecht kwamen redelijk snel en smaakte prima. Via de bonnen van de Albert Heijn kon je kiezen als nagerecht uit een sorbet of koffie.
    Nu kregen we van 2 werknemers de normale ijskaart. We hadden alle 4 wat lekkers uitgekozen,1 was er nog aan jet kijken. Komt er een dame aan met se opmerking ; nee hier mogen jullie niet uitkiezen. We hadden dessert genomen doe goedkoper waren dam de sorbet. Dus alleen maar gunstig voor hen. Maar helaas..

Toen we dit zeiden bij het afrekenen zeiden ze: sorry. Dat was het!!

Geen leuke avond gehad en komen er niet weer!

J. Rolleman

Lekker eten voor een nette prijs. Uitstekende bediening en goede service.

Lange wachttijd nadat het eten besteld was. Ruim 1 uur tussen het voor -en hoofdgerecht. Vlees leek gekookt en opgewarmd te zijn. De kip smaakte naar water (plofkip). Het lekkerste was het toetje, kaneelijs met kletskoppen. Het personeel, met uitzondering van 1 dame deed hun best. De ene dame was ronduit onbeschoft en van serveermanieren heeft ze geen kaas gegeten. Jammer.

Dit is de meest fijne en sfeervolle gelegenheid die wij hier kennen, en waar we regelmatig even gaan zitten. Het interieur is werkelijk prachtig, je voelt je meteen thuis als je binnenkomt, ook door de hartelijke en goede bediening. De coffee's en het eten zijn altijd subliem verzorgd. Bij de koffie krijg je standaard twee verschillende koekjes en een glaasje met slagroom. Als je de lunch wilt delen omdat het anders teveel is, géén probleem. De zithoekjes, banken en stoelen zitten erg comfortabel. Op de grote stamtafels liggen kranten en lektuur. Maandagochtend is het al meteen gezellig druk. Waar vind je dat nou?

Bestellingen werden onjuist opgenomen, uitgeserveerd en deels vergeten.

Medewerkers inclusief eigenaresse waren vooral druk/gezellig onderling. Geen oog voor de gast. Niet de moeite waard om er te gaan lunchen.

28. Italiaans Rijssen

Samen met onze 3 kinderen gegegeten.
    Vriendelijk personeel en het eten heerlijk.

Had zelf een mixed fish menu, waaraan je kon merken dat de kok weet wat ie doet. Heerlijke mix van vis, kruiden, pasta, precies goed gegaard.

Ik snap eigenlijk niet goed waarom het niet druk was. Voor ons een aangename verrassing.

Rita van Brussel

Het is bij “De Passage” altijd goed.
    Het is er gezellig en het eten is heel goed

Prima ervaring. Lekker snel, prima kwaliteit en goede sfeer. We hoefden niet bij te betalen voor de extra mayonaise en de extra saus. Maar als ik dan toch even mag zeuren: zo uitgebreid als de koffie wordt geserveerd, zo saai was mijn nagerecht van yoghurt bosvruchtenijs. Het was alleen ijs en slagroom. Oh ja en een koekje. Kan dat niet met een paar aardbeitjes en een sausje? Liever twee ipv drie bollen ijs. Het uit eten daar was echt een positieve ervaring hoor! Wij komen zeker wel terug! Oh ja een tien is voor onze lieve heer!