Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rijssen verdeeld zijn.

1. Steakhouse Rijssen

Lekker eten, alleen duurde het te lang met kinderen (4,3 en 0 jaar). We moesten 1 uur per ronde wachten, met kinderen is dat niet te doen. Daarnaast was het personeel verder wel heel vriendelijk en behulpzaam. Zonder kinderen is dit een aanrader!

Super restaurant! Lekker eten, smaakvol, grote porties! Goede service en oplettend personeel. Zeer kindvriendelijk!

3. Italiaans Rijssen

Nils hendriksen

Wat een teleurstelling, we hebben met 5 personen gegeten waarvan 3 personen pasta carbona hadden gekozen; er zat bijna geen saus over en die was ook nog geschift, spek zat er helemaal niet in! We hadden de indruk dat de kok nog nooit van pasta carbonara gehoord heeft. Jammer, jammer, jammer! Dit is te slecht voor woorden, niet doen dus.

4. Italiaans Rijssen

Karin matser

Geen aanrader!
    Stokbrood word je beloofd krijg je stukjes pizzabodem. Veels te hard en niet lekker!
    Pizza is slecht gevallen waarschijnljjk al te. Lang in de driepvries gezeten, zeker geen italiaanse pizza! Coupe banana royal was gewoon bolletje vanille ijs met paar plakjes banaan en wat slagroom.
    Kom zeker niet weer.
    Niks word vers bereid. Alles is kant en klaar en word opgewarmd in de magnetron.

Mirjam Bruggink

Mirjam Bruggink

Brasserie UIT echt een aanrader, geweldig lekker gegeten en heel gastvrij, attent en gezellig.
    Zeker weten een aanrader!

7. Steakhouse Rijssen

Na een kwartier te hebben moeten wachten op ons drinken, en uiteindelijk de juiste kaart te hebben gekregen hebben we tapas besteld. Hier ruim een uur op moeten wachten. Schandalig!!! De volgende 2 rondes ook allebei een uur op gewacht. De serveerster deed erg haar best om er nog iets van te maken. We hadden om zijn minst een drankje van het huis verwacht!!! Oja en dit was ons uitzicht de hele avond!! (Zie foto) Schandalig!!

Heerlijke patat, lekker veel. Snelle service. Frikandel xxl is echt een aanrader!

Fam. H. Slagman

Wij hebben op 22 juni j.l. ons 40 jarig huwelijk met ongeveer 60 gasten hier mogen vieren. Marit en Peter hebben ons een onvergetelijke avond bezorgd. Een geweldige warme sfeer en belangstelling van het bedienend personeel maar ook een culinair feest vanuit de keuken waar Peter de cepter zwaaid. Het heeft onze verwachtingen ver overtroffen. Wij durven daarom ieder deze gelegenheid van harte aanbevelen.

11. Steakhouse Rijssen

Buena Vista

12. Steakhouse Rijssen

Ivm met drukte werden tapas afgeraden terwijl meer dan de helft van de tafels leeg waren. Tapas konden lang duren. Nou van de gewone menukaart duurde ook een uur. Ik had helaas de tortilla vegetariano. Ik had geen zin een verassing dor…
    Ik heb nagedacht wat vind ik van de tortilla. De tortilla is open waardoor de onderkant waar het eten opligt zompig is en de rand uitgedroogd met daarin een smaakloze, mislukte nasi maar wel met een tortilla saus. Je verwacht iets Mexicaans. En geen smaakloze nasi met verdwaalde tomaat en een schijfje wortel. Tijd voor een cursus Mexicaans koken. Heb er een beetje van gegeten. Als goedmakertje wel toetje van de zaak gehad. En thuis maar iets anders eten. Voor de bediening kom niet zo vaak vragen of er nog drinken moet komen, die regelmaat is vervelend. Buiten het eten om was het gezelschap goed, een deel van de bediening weet goed met klanten om te gaan.

13. Steakhouse Rijssen

harly

Zwoferink

Heel gezellig, lekker eten en een fijne bediening. Wij komen zeker terug.

fam. Zwijnenburg

Wij hebben gebruik gemaakt van het menu van de maand. We vonden het in één woord: voortreffelijk. Hierkomen we best wel eens terug.

H. J. Paalman

Heerlijk gegeten, verrassende combinaties in het menu. Goede, persoonlijke bediening. Een aanrader!

Dick

Fantastisch lekker gegeten bij brasserie UIT in Rijssen. Zal dit zeker elke lekkerbek aanbevelen. Fijne bediening, goede sfeer, kortom uitmuntend.

We mogen ons gelukkig prijzen met zo'n geweldige eetgelegenheid in Rijssen.

Dick

Goede service, vriendelijke personeel en heerlijk eten.

Martine van Eijk

Heerlijk gegeten van de kledingbon. Complimenten hoe de kok met mijn dieet onaangekondigd rekening heeft gehouden. Het was heerlijk! Aanrader!!

Fantastisch gegeten; complimenten voor de keukenbrigade! Spelen mooi in op het seizoen en zorgen ervoor dat een klant terugkomt!

Robert Meeuse

23. Internationaal Rijssen

Gezellig en informeel ; we komen graag terug. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

24. Internationaal Rijssen

Robert Meeuse

25. Italiaans Rijssen

Helena Citgez

Heerlijke koffie en cappuccino; lekkere, nog warme broodjes en vriendelijke bediening.
    Een ‘omfiets-brasserie’!

Jan Feenstra

Onze voormalige ervaring met UIT was al heel goed. Gezellig, gastvrij, persoonlijke benadering en heerlijk eten. Voldoende redenen om vanuit Ede naar het nieuwe UIT in Rijssen te gaan. We kunnen er kort over zijn: rij maar rustig honderd kilometer om en eet bij UIT. Je zult er geen spijt van hebben. Een nadeel is misschien... het kan verslavend werken!

Annelies Tijhof

Afgelopen vrijdag heerlijk gegeten met vier vriendinnen, alles was bijna perfect. Helaas toch een minpuntje, een van ons heeft een glutenallergie, zij had rijst besteld maar kreeg het pas toen ze het vlees al bijna op had.
    Dat was erg jammer maar verder zijn we erg tevreden!

29. Steakhouse Rijssen

Joanne Wessels

Top eten top bediening!!! Bedankt :)

Carla de Graaf

Prima service en heerlijke gerechten.