Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Plasmolen verdeeld zijn.

1. Wij komen regelmatig een drankje en een hapje nuttigen, is prima. Maar wat raar dat er verschillend gehandeld wordt. De ene klant krijgt een likeurtje bij de koffie, de ander niet, de ene krijgt knabbels bij zijn drankje de ander niet. Misschien hier maar helemaal mee stoppen, komt niet klantvriendelijk over.

2. david den baas

Donderdag avond heerlijk gegeten in eetcafee de boei.
    Bij binnenkomst geeft het direkt al een warme uitstraling.
    We werden hartelijk ontvangen door de eigenaar en kregen een
    mooi tafeltje met prachtig uitzicht over de jachthaven.
    Het eten is uitstekend heb in lange tyd niet zo lekker gegeten.
    Eten werd mooi geserveerd op warme borden.
    Het is een echte aanrader, eten is meer dan een prima prijs/kwaliteits verhouding.
    Gaan hier zeker terugkomen!!

Bedankt voor de gezellige avond.

grt david en yvonne

3. In het weekend met zijn tweeën gegeten. De vegetarische ovenschotel was niet lekker.
    Zalm vond ik matig met veel saus. Bloemkool was te gaar, en prei? was meer saus als groente.
    Meisje van de bediening was aardig, man vond ik onverschillig.
    Ik vond het ongezellig, binnen het uur sta je weer buiten.

4. De 2e slechte ervaring daar nu opgedaan. Lokatie prima. Maar de bediening is er nu jong en wat onervaren.
    De kwaliteit van het eten is er het laatste half jaar erg achteruit gegaan!
    Andere kok misschien. Prijs en kwaliteit staan niet meer in verhouding.
    Vind maïs en witte bonen als groente nu niet echt vers!
    Jammer was voorheen een top restaurant. Zeer teleurstellend.

5. Was eerst een zeer goed restaurant maar in juli 2013 weer geweest en de bediening was slecht. Vergaten van alles en als klap op de vuurpijl waren alle gerechten heel erg klein. Mijn schoonzusje had in Augustus dezelfde ervaring en ging zondag 8 september weer met 5 personen en weer kregen ze een schaaltje frites en groente (werd ook niet gevraagd of alles naar wens was) en de gerechten waren ook weer zeer klein. Wat is er met dit restaurant gebeurd, waarschijnlijk is niet alleen de bediening vervangen maar ook de kok. Ga zo door dan zal er snel niemand meer komen. Groet een teleurgestelde klant.

6. Zaterdagavond hier gegeten, erg druk maar ontzettend lekker! Tournados boterzacht en vegetarische verassing was ook echt een verassing. Er was een zeer aangename sfeer, kom zeker terug.

7. Gisteren lekker genoten van een avondje uit met de familie. Het eten was lekker de bediening was goed en vriendelijk.Op het terras was het heerlijk vertoeven.Ik zeg tot de volgende keer.

8. frank en jeannette

Vorig jaar een 4,4 ( jeannette) . Zie hieronder.

Eerlijk is eerlijk iedereen een 2e kans. Het was zoals we hoopten.
    Lekkere avond waar alles klopte. Mooie gerechten (forel , bief ) met mooie bernardus sauvignon.
    Lieve bediening. Tot gauw.

9. Ja dachten wij laten we een keer de Vesperije proberen nou het voorgerecht was prima hoor,maar het hoofdgerecht viel erg tegen.
    Het hoofdgerecht bestond uit winterse maaltijden zoals pasteitje met ragout en stoof vlees dat is niet echt lekker hoor als het 29 graden zomer weer is
    ..Ja en dan vind ik ook dat je 2 verschillende groentes moet aan bieden en niet alleen spinazie. Maar op het terras kun je denk ik wel heerlijk zitten, maar dan moeten er geen bijen langs je heen vliegen haal die plant a.u.b van het terras echt ontspannen zit je daar niet .
    Voor ons voorlopig geen Plasmolensehof meer

10. 3 weken met de boot bij jachthaven Eldorado gelegen en 2 keer per week bij de Boei gegeten. Wij kunnen niet anders zeggen dan veel lof voor zowel het eten, bediening als ook de prijs. Ga zeker zo door dan zijn wij volgend jaar weer van de partij.
    Oh ja, niet vergeten het unieke uitzicht op de jachthaven van bovenaf vanuit het terras en restaurant.
    Jan, Jolanda, Gummara en Adrie

11. 22 juni asperges en mixed grill gegeten. Gewoon perfect, alles was zo goed van kwaliteit en lekker, ook de bijgerechten. Er had iets vaker personeel mogen komen aan tafel, we hadden wel wat vaker een drankje willen bestellen.

12. Eergisteren gegeten bij Eetcafé de Boei. Buiten gezeten op het terras met uitkijk op het water. Heerlijk gegeten en goed bediend. Het is een gezellig eetcafé met een fijne, warme sfeer en een mooi terras. Eigenaar was erg vriendelijk en behulpzaam en toonde zich een ware gastheer. Ik kom terug!

13. Familie Lamers

Deze week weer heerlijk gegeten bij de boei, ondanks de warmte en de drukte van een heerlijke maaltijd genoten. En de service was super!

14. jolanda

Komen bijna elke week bij de Boei. Gisteren ook weer heerlijk gegeten op een mooi terras, ook de bediening was zoals gewoonlijk erg vriendelijk! Bedankt weer voor een top avond.

15. fam. aben

Dat was weer genieten,
    lekker met een glaasje rose op het terras, met schitterend uitzicht.
    Het eten en service was ook weer top.
    Tot gauw!

16. Afgelopen dinsdag super lekker gegeten en de bediening was top, tot de volgende keer en aan de kindjes werd super gedacht.

17. Men wekt hier al snel de indruk niet echt op klanten te zitten wachten. Eten matig tot slecht, vlees taai en lauwwarme ongare groente die al een tijd op ons lag te wachten in de keuken, sla verlept etc. Schreeuwerige en opdringerige bediening die ongevraagd drank komt brengen, ook aan andere tafels, bleek later de eigenaar te zijn. Tip voor de eigenaar: ga wat doen wat je leuk vindt!

3,3
  18. Pannenkoekenhuis Plasmolen

R. Peeters

Wij zijn al bij veel pannenkoekenhuizen geweest maar nergens was het zo lekker. De omgeving is schitterend met voor elk wat wils. Van bossen tot watersport en van midgetgolf tot fietsroutes. Alles is in de buurt. De bediening is helemaal niet traag maar snel en altijd vriendelijk. Er wordt meteen een (schone) drinkbak met water voor de hond gebracht op het sfeervolle terras. Het interieur is zeer modern en toch sfeervol met grote potten en mooie meubels. De toiletten zijn schoon en super modern. Met een drukknop op de grond de kraan bedienen is zeer hygiënisch.

De kaart is alles behalve klein. Staan minimaal 25-30 verschillende pannenkoeken op en ze zijn niet te beroerd om 2 halve pannenkoeken samen te voegen tot één zodat je meerdere smaken kan proberen of een pannenkoek naar wens te maken. Gewoon top! Dus mensen probeer het een keer en ik zie u zeker hier terug met een positieve beoordeling! Wij dachten ook "een pannenkoek is een pannenkoek", maar niets is minder waar als je hier hebt gegeten. We moeten niet alleen klagen maar het ook laten weten als het top is en dat is het hier zeker!!!

R. Peeters
    Nijmegen

19. Pannenkoekenhuis Plasmolen

Voor het eerst hier gegeten
    Je hebt niet het idee dat je in een pannenkoeken restaurant zit, het is een trendy en modern restaurant.
    Onze pannenkoeken kwamen al na 15 min ondanks dat het druk was.
    Pannenkoeken waren gewoon fantastisch!
    Luchtig en zeer lekker ook de vulling
    sate, goulash, kip cajun was zeer lekker.
    De beste pannenkoeken die we ooit hebben gegeten!
    Zeker een aanrader!

20. Goed eten, voor een juiste prijs! de sfeer in en om het restaurant was prima. De service vond ik voldoende.

21. Martens JP

Zeer lekker gegeten, asperges op klassieke wijze om de vingers af te likken.
    Mijn echtgenote had een brochette van kip, varkens- en rundsvlees.
    Het vlees was super gebakken en zeer goede kwaliteit van vlees.

22. Martens JP

Hebben er tagliatelli met asperge's en zalm gegeten en dit was niet zo goed.
    Had de dag ervoren ergens anders gegeten en daar was het veel beter en zelfs goedkoper.
    Bediening was wel vriendelijk.

5,9
  23. Sfeer is goed; lekker ongedwongen.
    Kaart geeft voldoende keuze.
    Service is correct.
    En het voorgerecht was erg goed. Maar...
    Als je vraagt om een medium/rare biefstuk van de haas dan verwacht je geen doorbakken klomp vlees.
    Een kok die dit doet verdient een zware onvoldoende.
    Jammer, jammer, jammer.

24. Gisteren weer in Plasmolen geweest. Heerlijk in de zon op het terras genoten van top ijs!

25. Lekker zitten, heerlijk ijs, vriendelijk personeel.
    Een aanrader.

26. Vertaal van English naar Nederlands

Clevers ijs is the bom!!!! Heerlijke coupe gehad bij Clevers Plasmolen. Echt een aanrader!!
    Cookie ijs... jammie!

27. Het lekkerste ijs van Nederland en ik rijd er speciaal voor om als ik in de buurt ben. Aangezien ik verwoed aanhanger ben van de aardbeien coupe kan ik met stelligheid melden dat die perfect smaakt. De aardbei sorbet is trouwens ook heel lekker. Bediening is bijzonder vriendelijk te noemen.
    Kortom een aanrader: Clevers Plasmolen

28. Mooi zitten. Vriendelijkheid. Geweldig ijs en erg mooi opgediend. De moeite waard ongeacht koud weer

29. Gezellige ijsje eten met vriendinnen! Van deze coupe van de maand zouden we het hele jaar willen kunnen genieten.

30. Ben al jaren klant bij Clevers en ben dus ook in Plasmolen geweest. Ook deze zaak ziet er weer perfect uit en het personeel was erg vriendelijk. Ondanks dat het nog geen ijsweer was hebben we toch erg genoten van een lekkere coupe! Tot morgen :)