De Plasmolense Hof in Plasmolen

Corona informatie

De knapzak met inhoud voor 2 personen kost € 17,50 p.p. en is direct te bestellen via 024 696 15 97 of via info@deplasmolensehof.nl
De knapzak is na bestelling op te halen op vrijdag 20/3, zaterdag 21/3 en zondag 22/3 tussen 11.00 – 15.00 uur.

Bezorgrestaurants in de buurt van De Plasmolense Hof

1331994859 86

1. Nora van den Berg

Vandaag het "Vorkjesdiner voor thuis" gegeten en we hebben alledrie heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!

2. Wil van Bommel

3. C. Brussen

Wij hebben een gezellige avond gehad met kinderen en kleinkinderen. We hadden gekozen voor het vorkjesdiner.
    Alle gerechten waren prima van smaak en iedereen vond het erg lekker.
    Er waren wat mensen die geen alcohol dronken en namen water!
    Wat ons verbaasde dat er later op de rekening bijna vijf euro voor een fles water werd gerekend!
    Dat je iets betaald voor water… oké, maar vijf euro gaat alle proporties te buiten.
    Het liefst hadden wij gewoon kraanwater gehad(misschien was het dat ook wel!). Maar er zijn nog steeds restaurants die dat niet willen schenken! Is niet van deze tijd, jammer!
    Ook een aanmerking op de frietjes, wij waren met 10 personen en er kwam bij het hoofdgerecht drie bakjes friet op tafel, normaal mag je wel een aantal frietjes of aardappeltjes of iets van warme groenten verwachten bij het hoofdgerecht… maar goed drie bakjes friet. Er werd van tevoren niet gevraagd of we er frietjes bij wilden! Was prima, maar laat dan wel even weten dat je daarvoor moet betalen. (Bv op de folder of bij reservering)
    wat schetst onze verbazing… op de rekening drie friet â vijf euro per bakje!
    Het vorkjesdiner kost €32,50 pp. Dan mag je toch wel een paar frietjes bij het hoofdgerecht verwachten.
    Al met al lekker gegeten. Maar die prijzen mogen wel een beetje aangepast worden.

4. We hebben een heel gezellige avond gehad met onze familie.
    Het eten was heerlijk en de sfeer was buitengewoon goed.
    Iedereen was zeer tevreden mede ook door onze voortreffelijke gastvrouw.
    We komen zeker weer een keer terug.

5. Liesbeth

Gegeten met collega's t.g.v. mijn ambtsjubileum. Er was voor het vorkjesmenu gekozen, een echte aanrader. Bestaat uit 5 kleinere zeer smakelijke en mooi opgediende gerechten, welke gepaard gaan met uitstekende huiswijnen. Het vriendelijke en deskundige personeel, het mooi ingerichte restaurant en het voortreffelijke eten en drinken heeft ons een geweldige sfeervolle avond bezorgd.

6. Mijn ouders wilden hun 55 jarig huwelijk met ons, kinderen kleinkinderen en achterkleinkind, vieren bij de Plasmolense Hof. Onze vieringen vieren we daar! Zij kozen voor het (uitgebreide) vorkjesdiner. Aan te bevelen! Fijn nog buiten op het terras, lange tafel, heerlijk eten, lekkere wijn, warme dekentjes en kachels.
    Het was heerlijk en feestelijk, een perfecte avond.
    Wij hebben er in ieder geval weer een mooie herinnering bij.

7. Bedankt voor de goede zorgen en het heerlijke eten. Wij hebben het goed naar onze zin gehad. Mede dankzij jullie was ons personeelsuitje een top avond.
    Petra, Gertie en medewerkers van 't Topke.

8. Boekhoorn

9. De bourgondier

Wij waren met z'n vieren. Voor- en nagerechten waren goed, evenals de bediening. Hoofdgerecht was zwaar onvoldoende: De ossenhaasjes waren goed gebakken maar helemaal niet gekruid. Op tafel stonden 2 keramieke bakjes met gemalen zout en peper. De fond was smakeloos. De friet was karig en eveneens zoutloos. Na 2 maal vragen kwam eindelijk nog een bakje, gerecht was al bijna op. Verder werd er niets geserveerd. Op het bord lag een beetje groente en aardappelpuree, maar ik verwacht hierbij minimaal koude groente, maar het liefst ook warme groente. Veel te duur voor zulke missers.

10. Pris van Bergen

Gegeten met mijn moeder. Hadden gehoord over vorkjesdiner. Was helemaal geweldig. Mooie presentatie, heerlijke proeverij door de keuken. Bediening was zeer alert en vriendelijk. Niet gespeeld vriendelijk, maar echt. De sfeer in het restaurant is zeer goed als een warme deken. De wijn spijs combinatie klopt ook. Team Plasmolensehof bedankt voor de heerlijke avond. Pris

Eén vorige recensie
  11. B 112 punten

Mooi terras. Appeltaart buitengewoon lekker.

12. Vorige week vrijdag met 2 vrienden van ons hebben we ons heerlijk laten verrassen door de chef met een 4 gangen verrassingsmenu. Van begin tot eind top!!

Sfeer, eten, bediening alles was prima. Onze complimenten.

We komen snel weer eens langs.

13. Ja dachten wij laten we een keer de Vesperije proberen nou het voorgerecht was prima hoor,maar het hoofdgerecht viel erg tegen.
    Het hoofdgerecht bestond uit winterse maaltijden zoals pasteitje met ragout en stoof vlees dat is niet echt lekker hoor als het 29 graden zomer weer is
    ..Ja en dan vind ik ook dat je 2 verschillende groentes moet aan bieden en niet alleen spinazie. Maar op het terras kun je denk ik wel heerlijk zitten, maar dan moeten er geen bijen langs je heen vliegen haal die plant a.u.b van het terras echt ontspannen zit je daar niet .
    Voor ons voorlopig geen Plasmolensehof meer

14. Sfeer is goed; lekker ongedwongen.
    Kaart geeft voldoende keuze.
    Service is correct.
    En het voorgerecht was erg goed. Maar...
    Als je vraagt om een medium/rare biefstuk van de haas dan verwacht je geen doorbakken klomp vlees.
    Een kok die dit doet verdient een zware onvoldoende.
    Jammer, jammer, jammer.

15. Wij waren, sinds de komst van onze tweeling, niet meer echt uit gaan eten. Dus deze keer moest heel bijzonder worden. Op valentijn notabene.. Wij wilden dan ook alles uit de kast, en waren we ook van plan om wat te uit te geven omdat dit speciaal voor ons moest zijn. Helaas moet ik achteraf zeggen dat ik het een beetje jammer vond op sommige punten.
    Wij hadden alletwee het 4 gangen verrassingsmenu besteld (wij konden namelijk niet kiezen..). Alles was naar wens, op het nagerecht na dat was citroen ijs met een saus van verse frambozen. Zuur met zuur... daar moet je denk ik van houden. Dus op het eten weinig aan te merken. Echter de bediening was onder de maat. Ik vroeg of dat ik wijn bij het eten geserveerd kon krijgen die ook bij de gerechten paste. De serveerster kwam met een 2e huiswijn aan, op zich geen probleem en was ook lekker, echter de opmerking dat deze in dezelfde prijsklasse viel als de goedkopere huiswijn viel bij mij niet helemaal goed. Daar had ik immers niet naar gevraagd.. Daarbij bleef het. Geen apart wijntje bij het hoofdgerecht, en geen dessertwijn bij het nagerecht...Er werd niet meer naar gevraagd, jammer... Nu kunt u natuurlijk als criterium aangeven, waarom vraag je er dan niet nog eens naar. Tja, dat had ik kunnen doen, maar ik had zoiets van, laat maar zitten na de opmerking van de serveerster. En ik had ook geen zin om iedere keer te zwaaien, van "hallo, wij willen graag wat drinken.." Want daar werd ook niet naar gevraagd.
    De tafel naast ons had, zoals wij, het 4 gangen verrassingsmenu besteld. Zij kregen van de gastvrouw een welkomstcocktail aangeboden, ook die hadden wij graag geprobeerd, maar helaas waren ze dat bij ons vergeten (?)
    Op zich wel een leuke avond gehad hoor! Maar als ik kritisch kijk was er toch wel wat aan te merken...

16. Erg goed gegeten, fijne bediening, erg gastvrij, het eten was heerlijk. Heel veel keus en gezellige entourage. Kortom echt een aanrader!

17. Marcel (Sportclub Bemmel)

Wij hebben afgelopen vrijdag 15.06 de culinaire speurtocht in het bos gedaan, super!

Bij aankomst koffie/thee met zelf gemaakte appeltaart,simpelweg genieten!
    Wandeling door de bossen met twee stops, bij elke stop een heerlijk drankje met super lekkere hapjes, simpelweg genieten!
    Na drie uur terug in het restaurant, aan een mooi aangeklede tafel plaats genomen waar ons een overheerlijk diner werd gepresenteerd, simpelweg genieten!

De gastvrijheid waarmee Esseline en Joost hebben ontvangen is super!!!

Wij hebben 'simpelweg genoten'!

18. Hier een aantal keer gegeten. Super goed. Moet erbij vermelden dat we nog nooit gebruik maakte van de Versperije; niet ons ding.
    We genieten hier altijd van de à la carte kaart, die regelmatig wisselt. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En de malse tournedos is een vermelding waard.

19. H. Hendriks

We gaan er iedere eerste donderdag van de maand sowoeso eten. Altijd een gezellige avond met gevarieerd entertainment. Voor een intiem lekker etentje zijn we er ook. Echt een restaurant waar alles in zijn soort klopt. Heb er nu al weer zin in.

20. Vorige week weer eens de Vesperije geprobeerd. Het was weer voortreffelijk. Toch wil ik één belangrijk minpuntje noteren: het hoofdgerecht voorziet niet in vis! Een gemiste kans, omdat één van ons geen vleeseter is.

21. Afgelopen week personeelsuitje gehad bij Plasmolenshof.

Echt super, het eten, de gezelligheid, alles was goed.

Bedankt namens het hele team van de MalleJan.

22. Buitengewoon heerlijk gegeten. Zowel de vesperije als a la carte. Leuk dat je in verschillende ruimtes kunt zitten met ieder een eigen sfeervol karakter. Bediening is gastvrij en kundig. Zeker voor herhaling vatbaar.

23. Risci 50 punten

2 weken geleden wezen eten, de service was echt top, net als het eten. Heerlijk!

24. Komen hier vaker, meestal voor een broodje op zondag. Ze vinden altijd wel een plekje voor ons. Het terras is geweldig, met een beetje zon, en de sfeer is heel gemoedelijk. We zijn hier ook wel bij een buffet of een feestje geweest. Mijn ervaringen zijn gewoon eerlijk en goed.

25. Ilse 183 punten

Meerdere keren geweest en dan met name tijdens de feestdagen (Kerst / Pasen).
    Buffetvorm. Zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Koud buffet: keuze tussen allerlei vers bereide salades, vis, vleeswaren en tapasachtige hapjes.
    Ook de hoofdgerechten zijn prima verzorgd: tijdens kerst bijv. keuze uit verschillende soorten wild (wild zwijn, hert).
    Ik ben een echte zoetekauw en kijk uiteraard uit naar het toetjesbuffet... echt een paradijs! Allerlei soorten ijs, bavarois, fruit, soesjes, pudding, chocoladefontein.

De zaak zelf is klassiek ingericht met donkere kleuren. Erg gezellig. Bediening is gastvrij en kundig.

Zeker een aanrader.

Noot: hier nog niet a la carte gegeten.

26. L 5 punten

Hartstikke duur, en ik had zo nog wel een biefstuk opgekund,

Ik vroeg om een medium biefstuk en kreeg hem doorbakken.