Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Plasmolen verdeeld zijn.

h la croix

Ik heb 15 december jl met 10 personen gegeten bij t. Koeskeshuus, en het was zeer naar wens.
    Niets mis mee!
    Mvrg Henk.

2. Nederlands Plasmolen

Met onze hond die wat nat was van de wandeling hier binnengelopen, aangezien op de deur niet stond aangegeven dat honden er niet welkom waren. Speciaal een tafel bij de tegelvloer uitgekozen omdat de hond nat was. Al snel werden wij aangesproken dat dit echt niet zo kon, dat dit niet de bedoeling was, dat het vuil van de hond in de tegelvloer zou trekken en de hond stonk. Dus of wij weg wilden gaan want ja, ze hadden toch wel net de vloer gedweild. Zeer onbeleefde reactie zonder ook maar enige vriendelijkheid van hun kant. Hier kom ik dus nooit meer terug.

Thea van Leeuwen

Leuk grandcafe waar je goed bediend wordt. We begonnen met een brood plank, de brood bol was lekker warm en kwam volgens mij net vers uit de oven. Daarna twee zalm duo's als voorgerecht. Het vlees van het hoofdgerecht was uitstekend gegaard. De desserts zijn huisgemaakt en mooi opgemaakt. Ook de koffie en de cappuccino na afloop waren prima. Wij komen zeker nog een keer terug.

Linda Liebers

Van tomputte

Ontzettende magiche en heerlijke avond gehad.
    Heerlijk gegeten goed verzorgt een aanrader.

Wilma willems

Ondanks dat er verder niemand was, we zaten met ons zessen in het restaurant. Was het eten heel goed en de sfeer super. We hebben heerlijk gegeten.

Roger

8. Nederlands Plasmolen

Na telefonisch contact bleek er geen plek te zijn. Volgende week teruggebeld dat ze toch nog een plekje hebben gevonden.
    Heerlijk geborreld de prachtige ambiance, en nadien heerlijk gegeten door te gourmetten. Heerlijk en buitengewoon goed vlees. Echt een aanrader, met zeer gastvrij personeel, bravo!

M. De wilde

Gisteren heerlijk wezen wandelen en bij de Mallejan weer onze stop gehad, altijd goed voor een kopje koffie met appeltaart, maar gister was het extra genieten van een lekkere lunch op het terras in de zon waar we weer goed geholpen werden door de vriendelijke mensen in de bediening.
    Volgende keer zijn wij er weer, tot snel!

m. janssen

Helaas is De Malle Jan niet meer de zaak die het een tijd geleden was. Ik heb begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Ik miste de vriendelijke gastvrouw die er altijd was en de vriendelijkheid van het personeel, ik hoorde de eigenaar ook schelden tegen het personeel. Dit doe je niet en zeker niet zodat de gasten het kunnen horen, jammer dit. De man lijkt me niet geschikt voor zo'n zaak.

Zondag erg mooi meer dus bij de Boei gegeten! Bediening goed, uitzicht top eten ook erg goed en verzorgd.

Henriette

Echt hele goede tournedos! Perfect gebakken en warme kersen na. Hele leuke zaak. Gr Henriette.

Spare ribs echt de beste van de regio! Gezellige informele sfeer gr Harry.

Wim de Waal

Buiten op het terras gezeten. Lounge banken zijn uitzonderlijk smerig en vol met hondenharen. De eigenaar is erg aanwezig en loopt de hele avond door het restaurant de bestellingen te schreeuwen. We hebben gevraagd of het wellicht wat zachter kon maar de man reageert nergens op. Andere gasten vertelden dat dit vaker gebeurd. Spare ribs zijn droog en smakeloos. De eigenaar is alleen druk met zijn vriendjes en vergeet de andere gasten.

Nooit meer.

Prima gegeten voor een goede prijs. Fijn dat er verschillende bijlagen bijzitten en konden wij onbeperkt bijbestellen.

17. Pannenkoekenhuis Plasmolen

Prima pannenkoek niets op aan te merken wellicht iets te duur. Bediening was slecht, geen aandacht voor de klant. Lang moeten wachten op de kaart voor het dessert uiteindelijk niet eens opgenomen. We hebben afgerekend en zijn maar weggegaan. De bediening was vooral druk met zichzelf. Ook tussendoor niet even de moeite om te vragen of alles naar wens was of we nog iets te drinken wilde. Jammer.

Gisteren lekker genoten van een heerlijk 3 gangen diner bij de Mallejan. Na het eten wat geborreld. De serveerster attendeerde ons er op dat er ze eventueel de terras verwarming voor ons aan wilde zetten of dat we bij de vuurtafel wilde zitten.
    Onze compliment voor de service en ook het diner was perfect je ziet ons zeker terug.

19. Pannenkoekenhuis Plasmolen

1 Pannenkoeken 👍🏼
    Was wel lekker.
    2 Soep matig ☝️
    3 drinken zeer kleine glazen 19 cl.
    Dit kun je niet maken voor deze formule 2 slokjes en het glas is leeg. 👎🏼

Helaas, dit resultaat viel erg tegen. Vooraf gereserveerd voor 3 personen, het was een drukke zondagavond, buiten was er geen plek meer maar binnen een toch mooi plekje gekregen. Heel veel keus, een pannenkoek appel/banaan nr91 besteld… 70minuten geduld hebben: 2× pannenkoeken op tafel, de andere zou later komen. Mijn pannenkoek vrijwel koud, toch maar opgegeten… maar de pannenkoek was erg matig en een droge bodem. Enfin, deze keuken heeft vandaag een slechte beurt gemaakt, jammer voor ons geen prettige ervaring omdat mijn vrouw pas een pannenkoek kreeg toen mijn zoon en ik al bijna waren uitgegeten. Geen aanrader!

Gastheer Danny zorgt dat het hier altijd gezellig is. Het eten is lekker de sfeer is gezellig. Een echte aanrader.

Heerlijk gegeten, top bediening en een super sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding komt perfect overeen!

Ik ga normaal elders, maar ik heb er een adres bij hoor! Fantastisch uitzicht, top spareribs, goede bediening en niks te weinig.

10+ Punten! Begint al bij binnenkomst ontzettend vriendelijk en deskundig personeel. Alles is fris en ziet er verzorgd uit! Eten is top, Vooral de saté heerlijk en goed op smaak. Fijn terras met uitzicht op de haven, heerlijk rustig bedrijf. Waar de klant absoluut op 1 staat. Alles is hier mogelijk!
    Wij gaan hier zeker vaker eten.

Complimenten.

Hier inmiddels 3 maal voor een gesloten deur gestaan met 4 personen terwijl het restaurant open zou zijn. Bellen geeft geen resultaat. Gewoon een bandje dat men te druk is om de telefoon aan te nemen. Navraag leert dat het restaurant te koop staat. We snappen waarom!

Nieuwe eigenaar wat een positieve verandering in de zaak.
    Buiten het super lekkere eten, ook een verwarmd terras, nieuwe parasols.
    Bediening was top.
    Wat een gezelligheid bij de mallejan.

Prima restaurant met een ontzettend mooi uitzicht over de jachthaven. Lekker gegeten tegen een mooie prijs.

Prima restaurant met leuke prijzen en heerlijk eten. Bediening is vriendelijk en netjes. Top restaurant.

We hebben in onze vakantie in een kort tijdsbestek zeker 3 keer bij de Kombuis gegeten en vonden het eten erg lekker. Bediening was goed!

fee

Jammer