Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Plasmolen verdeeld zijn.

M. De wilde

Gisteren heerlijk wezen wandelen en bij de Mallejan weer onze stop gehad, altijd goed voor een kopje koffie met appeltaart, maar gister was het extra genieten van een lekkere lunch op het terras in de zon waar we weer goed geholpen werden door de vriendelijke mensen in de bediening.
    Volgende keer zijn wij er weer, tot snel!

m. janssen

Helaas is De Malle Jan niet meer de zaak die het een tijd geleden was. Ik heb begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Ik miste de vriendelijke gastvrouw die er altijd was en de vriendelijkheid van het personeel, ik hoorde de eigenaar ook schelden tegen het personeel. Dit doe je niet en zeker niet zodat de gasten het kunnen horen, jammer dit. De man lijkt me niet geschikt voor zo'n zaak.

Zondag erg mooi meer dus bij de Boei gegeten! Bediening goed, uitzicht top eten ook erg goed en verzorgd.

Henriette

Echt hele goede tournedos! Perfect gebakken en warme kersen na. Hele leuke zaak. Gr Henriette.

Spare ribs echt de beste van de regio! Gezellige informele sfeer gr Harry.

Wim de Waal

Buiten op het terras gezeten. Lounge banken zijn uitzonderlijk smerig en vol met hondenharen. De eigenaar is erg aanwezig en loopt de hele avond door het restaurant de bestellingen te schreeuwen. We hebben gevraagd of het wellicht wat zachter kon maar de man reageert nergens op. Andere gasten vertelden dat dit vaker gebeurd. Spare ribs zijn droog en smakeloos. De eigenaar is alleen druk met zijn vriendjes en vergeet de andere gasten.

Nooit meer.

Prima gegeten voor een goede prijs. Fijn dat er verschillende bijlagen bijzitten en konden wij onbeperkt bijbestellen.

9. Pannenkoekenhuis Plasmolen

Prima pannenkoek niets op aan te merken wellicht iets te duur. Bediening was slecht, geen aandacht voor de klant. Lang moeten wachten op de kaart voor het dessert uiteindelijk niet eens opgenomen. We hebben afgerekend en zijn maar weggegaan. De bediening was vooral druk met zichzelf. Ook tussendoor niet even de moeite om te vragen of alles naar wens was of we nog iets te drinken wilde. Jammer.

Gisteren lekker genoten van een heerlijk 3 gangen diner bij de Mallejan. Na het eten wat geborreld. De serveerster attendeerde ons er op dat er ze eventueel de terras verwarming voor ons aan wilde zetten of dat we bij de vuurtafel wilde zitten.
    Onze compliment voor de service en ook het diner was perfect je ziet ons zeker terug.

11. Pannenkoekenhuis Plasmolen

1 Pannenkoeken 👍🏼
    Was wel lekker.
    2 Soep matig ☝️
    3 drinken zeer kleine glazen 19 cl.
    Dit kun je niet maken voor deze formule 2 slokjes en het glas is leeg. 👎🏼

Helaas, dit resultaat viel erg tegen. Vooraf gereserveerd voor 3 personen, het was een drukke zondagavond, buiten was er geen plek meer maar binnen een toch mooi plekje gekregen. Heel veel keus, een pannenkoek appel/banaan nr91 besteld… 70minuten geduld hebben: 2× pannenkoeken op tafel, de andere zou later komen. Mijn pannenkoek vrijwel koud, toch maar opgegeten… maar de pannenkoek was erg matig en een droge bodem. Enfin, deze keuken heeft vandaag een slechte beurt gemaakt, jammer voor ons geen prettige ervaring omdat mijn vrouw pas een pannenkoek kreeg toen mijn zoon en ik al bijna waren uitgegeten. Geen aanrader!

Gastheer Danny zorgt dat het hier altijd gezellig is. Het eten is lekker de sfeer is gezellig. Een echte aanrader.

Heerlijk gegeten, top bediening en een super sfeer. Prijs/kwaliteit verhouding komt perfect overeen!

Ik ga normaal elders, maar ik heb er een adres bij hoor! Fantastisch uitzicht, top spareribs, goede bediening en niks te weinig.

10+ Punten! Begint al bij binnenkomst ontzettend vriendelijk en deskundig personeel. Alles is fris en ziet er verzorgd uit! Eten is top, Vooral de saté heerlijk en goed op smaak. Fijn terras met uitzicht op de haven, heerlijk rustig bedrijf. Waar de klant absoluut op 1 staat. Alles is hier mogelijk!
    Wij gaan hier zeker vaker eten.

Complimenten.

Hier inmiddels 3 maal voor een gesloten deur gestaan met 4 personen terwijl het restaurant open zou zijn. Bellen geeft geen resultaat. Gewoon een bandje dat men te druk is om de teledoon aan te nemen. Navraag leert dat het restaurant te koop staat. We snappen waarom!

Nieuwe eigenaar wat een positieve verandering in de zaak.
    Buiten het super lekkere eten, ook een verwarmd terras, nieuwe parasols.
    Bediening was top.
    Wat een gezelligheid bij de mallejan.

Prima restaurant met een ontzettend mooi uitzicht over de jachthaven. Lekker gegeten tegen een mooie prijs.

Prima restaurant met leuke prijzen en heerlijk eten. Bediening is vriendelijk en netjes. Top restaurant.

We hebben in onze vakantie in een kort tijdsbestek zeker 3 keer bij de Kombuis gegeten en vonden het eten erg lekker. Bediening was goed!

fee

Jammer
    1 voor meer geld als vorig jaar minder ijs 🤑
    2 smaken minder sterk als vorig jaar 🙁
    3 betreft het ijs is goed maar niet het beste 😎

Stay successful in Class ☝️

Ik heb een hele fijne avond gehad bij dit restaurant. Ongedwongen, lekker gegeten, mooi uitzicht over de haven en personeel dat gewoon prima hun werk deed en er was wanneer t nodig was. Absoluut een aanrader!

Leuke tent om te lunchen!
    Het was allemaal erg lekker, de dame in de bediening was ook erg vriendelijk!

fam peters

onze socialdeal kaartjes waren eigelijk niet meer geldig. Toch mochten we met onze groep komen. We hebben heerlijk geluncht. Vriendelijk personeel

Heerlijk eten voor een zeer goede prijs!!
    Gezellige sfeer, hele aardige bediening. Echt een aanrader!

Hele avond getafeld met 5 personen. Helaas was het net te fris om buiten te zitten, maar binnen was ook helemaal goed. Het eten zeker de moeite waard.

Leuk tentje!

Mariska

Super gezellige avond met heerlijk eten.
    Prima prijs/kwaliteit!
    Ik kom hier graag mede door de ongedwongen sfeer en t goede eten

Hele goede ervaring ! Lekker eten voor een betaalbare prijs zeer vriendelijk Gr

Ondanks het sombere weer genoten van een heerlijke lunch, gezellig en vriendelijke bediening.
    ook voor de kinderen een ideale plek waar ze zich goed kunnen vermaken.
    helaas hebben we niet buiten kunnen zitten aan de haven maar juist goede reden om hier naartoe terug te gaan en keer lekkere middag te genieten in de zon.

echt een aanrader voor iedereen