't Koeskeshuus in Plasmolen

Parkeren is kosteloos mogelijk op eigen terrein of op de voorgelegen parkeerplaats.

4. Betalen Master Card Visa pin

1292197514 88
1320076649 90
1420441531 71
1448320665 72
1476199800 87
1520806414 75
1531958068 76

1. Gezellige sfeer, heerlijk eten en aardige bediening, die me ook nog eens de juiste wijn adviseerden. 👍

2. Eten was heerlijk.Bediening was matig, bij vorige eigenaar was bediening gastvrij, vrolijk, maakte een praatje enz. Bij binnenkomst was t lekker warm, daarna werd er geen hout meer op t vuur gedaan, dus frisjes.
    Geflameerde kersen bij nagerecht, waren gewoon warme kersen uit de magnetron, dus niet aan tafel voor 2 personen klaargemaakt.

3. Mooi sfeervol restaurant.
    Goede attente bediening.
    Smaakvol eten, en de porties zijn meer dan voldoende.
    Wij zeggen" Tot Ziens".

4. h la croix

Ik heb 15 december jl met 10 personen gegeten bij t. Koeskeshuus, en het was zeer naar wens.
    Niets mis mee!
    Mvrg Henk.

5. Wilma willems

Ondanks dat er verder niemand was, we zaten met ons zessen in het restaurant. Was het eten heel goed en de sfeer super. We hebben heerlijk gegeten.

6. Hier inmiddels 3 maal voor een gesloten deur gestaan met 4 personen terwijl het restaurant open zou zijn. Bellen geeft geen resultaat. Gewoon een bandje dat men te druk is om de telefoon aan te nemen. Navraag leert dat het restaurant te koop staat. We snappen waarom!

7. Super lekker gegeten echt een aanrader!

8. Super lekker eten, gezellig restaurant. De carpacio is echt heerlijk. Als hoofdgerecht de ossenhaas was ook niks op te aan te merken. Lekker mals vlees. Kortom een goed restaurant. Wij komen snel weer terug. Ga vooral zo door.

9. Leny theunissen

Nou viel erg tegen jammer. Zeetong was prima, maar de groente warme bietjes bah bah... Geen verdere groente, geen blaadje sla te zien. We gaan er niet meer heen, jammer. We hebben wel de hoofdprijs betaalt. Beslist geen aanrader

10. Super lekker eten, goede bediening en die carpaccio heerlijk.

11. Fam Willems

Deze zomer hebben we een week in Plasmolen gelegen met onze boot en 4 maal bij 't Koeskeshuus gegeten waarvan 1 maal geluncht.

Alle keren was het eten voortreffelijk en reëel geprijsd. Vooral zijn tijdens de lunch de clubsandwich (ca. €9,00) en salades van de lunch kaart aan te bevelen (er kan ook van de grote kaart gekozen worden). Een prima uitsmijter/omelet kost ca. €7,00. 's Avonds vooraf kip cocktail, uitgebreide visschotel en wat warme voorgerechten gegeten. Hoofdgerechten o.a. Tournedos, Ossenhaas puntjes en Saté gegeten. Een karaf water werd zonder extra kosten op tafel gezet als we hier om vroegen.

Geen enkele keer hebben we het gevoel gehad dat er iets niet klopte. Alle keren was het bedienend personeel bijzonder aardig en behulpzaam (wijnen konden zelfs voorgeproefd worden als we wilden) en zeer attent. Prijzen vielen ons mee (ca. €80,00 tot €110,00 voor 2 personen incl. een fles wijn en wat losse glazen en dessert). Over de ambiance kan ik kort zijn. Een prachtig terras om bij mooi weer buiten te eten en binnen staat de grote open haard centraal, waardoor het geheel erg "warm" over komt zonder oubollig te zijn.

Al met al kunnen wij ons in het geheel niet vinden in de enigszins zure recensies, ook bij navraag in de haven blijkt het restaurant samen met het havenrestaurant erg goed bekend te staan. Over de prijzen kan ik kort zijn, die staan buiten vermeld. Gezeur achteraf doet vooringenomenheid vermoeden!

12. Goed voorgerecht en een lekker wijntje. T-bone steak was echt smerig en misselijkmakend vies qua smaak en presentatie. Geen lekker krokant korstje, maar een vettig glibberig randje. Vlees niet mooi dichtgeschroeid, maar een bleek smakeloos stuk vlees..

13. Heerlijk gelunched. Kleine meegenomen, kreeg meteen een koekje en kleurplaat, erg attent!! Erg vriendelijke bediening en prima gegeten. We komen hier zeker weer terug. Echte aanrader!

15. Nieuwe eigenaar nieuwe kansen.
    We hoorden dat er een nieuwe eigenaar is en besloten het Koeskeshuus een nieuwe kans te geven. Afgelopen zondag met ons 2en gegeten. Het eten was niet slecht maar moesten er wel lang op wachten. Het was wel erg druk en erg krap allemaal. Ook de glazenwasser kon het schijnbaar niet bijhouden want de cola schuimde harder van de zeep dan het bier van de koolzuur.

Al met al: eten prima maar niet bijzonder en nog steeds aan de prijs, drinken te veel zeep in de glazen. Kortom, oude wijn in nieuwe zakken. Geen aanrader.

16. Y van der Sluijs

Gisteravond daar gegeten (2pers), vriendelijk personeel, alles keurig en netjes. Eten valt niets op aan te merken, erg lekker. Maar wat een herrie. Met 70 personen in een daarvoor te kleine ruimte, tafeltjes staan dicht op elkaar, zelfs het personeel kan er vaak maar net tussendoor. Je kunt elkaar niet eens verstaan als je op normale manier met elkaar praat. Je kunt de gesprekken links en rechts volgen. Zelfs het personeel heeft er last van daar je elkaar niet goed verstaat als er wat gevraagd wordt.Wij vonden het echt jammer zo'n gezellige ambiance met later een brandende open haard. Voor ons niet direct een aanrader om er weer eens heen te gaan. Heel erg jammer!!

17. Met 10 personen diner in sfeervolle ruimte ontvangen, personeel was attent. Voorgerechten wisselend in algemeen teveel crudite's waardoor eigenlijk gerecht verloren gaat. Bij de carpaccio was de kingcrab niet vers, veel te zware apart geserveerde saus, erg overheersend! De kikkerbillen in een veel te overdadige saus was net soep, ook niet goed bereid. Jammer. Hoofdgerechten; bij de ossenhaaspuntjes met champions waren de champions niet vers! Ossenhaaspuntjes niet gepeld, harde vliesstukjes, taaie stukken ertussen, ook erg jammer. Visgerechten daarentegen waren wel goed. Mooi uitgeserveerd met groenten aardappel etc. Wederom te veel crudite's op het bord zelf. Nagerecht mooi verzorgd, soms met teveel room.. maakt de gerechten onnodig zwaar en flauw. Kregen ter compensatie van de amarettosmaak glas apart geserveerd zonder dat dit op de rekening staat (netjes). Kortom; niet slecht maar kan op een aantal belangrijke punten beter met minder poespas en meer oog voor kwaliteit. Derhalve is kwaliteit en prijs niet in verhouding. Bediening is goed.

18. Alles buitengewoon goed! Speciale wensen werden uitgevoerd. Een heerlijke avond gehad.

19. 10-08-2014: met 4 volwassen en 3 kinderen gegeten. Varkenshaas was aan de kleine kant. Nagerecht ijs met chocolade en slagroom was smerig. IJs met ijskristallen, betekend oud ijs, van een slechte kwaliteit, was smakeloos en chocolade was met een beetje cacao en water bereid. De hoeveelheid was een vingerdopje koud en dun. Bah. Daarna cappuccino met een laag opgeklopte melk, smakeloos. De serveerster op de hoogte gesteld. Van of namens de leiding geen vragen of excuses, slechts de volle rekening voor het zooitje. Goedendag.

20. Wil van Assen

Heel gezellig gezeten, waren met 10 personen. Bediening was super, kwamen regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog wat nodig hadden. Over het eten niets te klagen. Komen hier zeker weer terug.

21. De 2e slechte ervaring daar nu opgedaan. Lokatie prima. Maar de bediening is er nu jong en wat onervaren.
    De kwaliteit van het eten is er het laatste half jaar erg achteruit gegaan!
    Andere kok misschien. Prijs en kwaliteit staan niet meer in verhouding.
    Vind maïs en witte bonen als groente nu niet echt vers!
    Jammer was voorheen een top restaurant. Zeer teleurstellend.

22. Was eerst een zeer goed restaurant maar in juli 2013 weer geweest en de bediening was slecht. Vergaten van alles en als klap op de vuurpijl waren alle gerechten heel erg klein. Mijn schoonzusje had in Augustus dezelfde ervaring en ging zondag 8 september weer met 5 personen en weer kregen ze een schaaltje frites en groente (werd ook niet gevraagd of alles naar wens was) en de gerechten waren ook weer zeer klein. Wat is er met dit restaurant gebeurd, waarschijnlijk is niet alleen de bediening vervangen maar ook de kok. Ga zo door dan zal er snel niemand meer komen. Groet een teleurgestelde klant.

23. frank en jeannette

Vorig jaar een 4,4 ( jeannette) . Zie hieronder.

Eerlijk is eerlijk iedereen een 2e kans. Het was zoals we hoopten.
    Lekkere avond waar alles klopte. Mooie gerechten (forel , bief ) met mooie bernardus sauvignon.
    Lieve bediening. Tot gauw.

24. Jeannette

Een eerdere ervaring in het voorjaar was inderdaad perfect. Vanavond verheugd op... maar het is een grote teleurstelling geworden. Iets van 6 vakantiekrachten aan tafel gehad die geen verstand van bedienen hebben en elkaar alleen in de weg lopen. Het eten duurde lang maar voelde kort in elkaar geflanst. Acht vuile tafels buiten & nieuwe gasten worden weggestuurd. Prijs/kwaliteit was vanavond NIET in verhouding. Geen passie, geen plezier, geen betrokkenheid bij de gast die toch €85 afrekent! Voorlopig zien ze ons niet terug.

25. Linda Janssen

Afgelopen donderdag wezen dineren bij 't Koeskeshuus. Veel goede reacties mogen horen, dus maar een keer proberen. Het was boven verwachting. Het eten was heerlijk, de sfeer was perfect en de bediening was erg vriendelijk. Erg leuk om te zien dat er nog aan tafelbereidingen wordt gedaan. Een echte aanrader!!

26. H. Fest

27. Het was super gezellig met de familie en het eten was super kom zeker nog terug.

28. Gisteren gegeten bij 't Koeskeshuus en er erg van genoten. De sfeer is rustiek en heel gezellig mede door de brandende open haard. Het restaurantweek menu was verrassend, zag er prima uit en heel erg lekker. Zet daarnaast nog de prettige en persoonlijke bediening en onze avond was perfect. Een 100% aanrader en wij gaan er zeker vaker heen. M. Fleuren.

29. Wij eten hier al jaren en zijn nog nooit ontevreden de deur uitgegaan. Prettige en gezellige ambiance, mooie kaart met voldoende keus en zéér hoge kwaliteit. Prettige en goede bediening. Het feit dat het meeste personeel daar al jaren werkzaam is zegt ook wat over het restaurant. Iedere keer weer een feest om daar te gaan eten.

30. J. 124 punten

Echt een aanrader! Kunt hier heerlijk eten, de bediening is zeer kundig en vriendelijk, gezellige ruimte. Alleen maar lof dus!

31. Dit restaurant is al jaren mijn favoriet.

We blijven terug komen en genieten telkens weer van de heerlijke, tot in de puntjes verzorgde gerechten. Ook de bediening is altijd correct en vriendelijk.

Fantastisch, dit jaar gaan we het ook met Kerst proberen!

32. van den Hoogen

Echt een aanrader! Prijs/ kwaliteit goed en sfeer is super. Ben hier nu zo'n 6 keer wezen eten en telkens erg goed bevallen.

B. Van den Hoogen.