De Malle Jan in Plasmolen

Altijd een warm en gastvrij welkom

Gratis parkeren voor de deur

Vanuit nijmegen of gennep met lijn 83, halte plasmolen

ma vanaf 12:00
di vanaf 12:00
wo vanaf 12:00
do vanaf 12:00
vr vanaf 12:00
za vanaf 12:00
zo vanaf 10:00

Grand Cafe De Mallejan kenmerkt zich door gastvrijheid en kwaliteit.

U kunt bij ons terecht voor een heerlijk kopje koffie, een snelle lunch, een goed glas wijn of een verrassend special biertje.
Maar bovenal hebben wij een dinerkaart en specialiteitenkaart waar onze koks met veel passie iedere keer weer iets nieuws op weten te zetten.

Veelzijdig, Gezellig en Bourgondisch goed.

• Rookruimte

1320734836 78
1356819201 73
1435001994 81

1. M. De wilde

Gisteren heerlijk wezen wandelen en bij de Mallejan weer onze stop gehad, altijd goed voor een kopje koffie met appeltaart, maar gister was het extra genieten van een lekkere lunch op het terras in de zon waar we weer goed geholpen werden door de vriendelijke mensen in de bediening.
    Volgende keer zijn wij er weer, tot snel!

2. m. janssen

Helaas is De Malle Jan niet meer de zaak die het een tijd geleden was. Ik heb begrepen dat er een nieuwe eigenaar is. Ik miste de vriendelijke gastvrouw die er altijd was en de vriendelijkheid van het personeel, ik hoorde de eigenaar ook schelden tegen het personeel. Dit doe je niet en zeker niet zodat de gasten het kunnen horen, jammer dit. De man lijkt me niet geschikt voor zo'n zaak.

3. Gisteren lekker genoten van een heerlijk 3 gangen diner bij de Mallejan. Na het eten wat geborreld. De serveerster attendeerde ons er op dat er ze eventueel de terras verwarming voor ons aan wilde zetten of dat we bij de vuurtafel wilde zitten.
    Onze compliment voor de service en ook het diner was perfect je ziet ons zeker terug.

4. Sophie Thijssen

Pas geleden weer eens bij De Malle Jan gegeten. Altijd goede ervaringen en prima bediening!! Dit keer was de kwaliteit helaas wat minder.

We namen vooraf een broodplankje. Het brood was kei hard en droog. We hebben er maar hier en daar wat afgesneden. De serveerster kwam vriendelijk vragen of we iets langer met de hoofdgerechten wilden wachten
    omdat we nog zoveel brood hadden. Wij hebben toen vriendelijk aangegeven dat ze dit wel mee mochten nemen omdat het droog en hard was. Met een klein excuus nam ze het mee.

Voor het hoofdgerecht hadden we allebei een saté v.d. haas. Het ene bord met kroepoep en het andere niet!! Kan vergeten zijn in de drukte. Ondertussen de sate gesneden maar deze was van binnen roze en dan echt roze. De serveerster er weer bij geroepen, die meldde ons dat de sate rosé gegaard wordt en dat dit normaal was. Maar dit was niet rosé maar roze!! Wij waren hevig teleurgesteld want niet iedereen wil het vlees rosé. Maar in dit geval was het echt niet gaar naar mijn idee. Vervolgens kwam er nog een andere dame uit de bediening uitleggen dat dit niet rauw maar rosé was, en anders kon het ook nog wel roze uitslaan van de "marinade"!! Sorry maar zeg dan niks!!

We hebben de salade en de frietjes maar opgegeten en wat kleine stukjes van het vlees. Over de kroepoep werd ook lacherig gedaan en het was een kleine moeite geweest om dan op z'n minst een klein bakje te brengen maar niets meer gezien.

Na het eten vroeg dezelfde serveerster of het gesmaakt had!! Toen wij heel beleefd nog een keer vertelden dat we niet tevreden waren, droog brood, geen kroepoep, rauwe saté, vond ze dat erg vervelend en ze ging even binnen overleggen. Ik ben ook mee naar binnen gelopen zodat ik binnen kon pinnen. Er werd even met iemand achter de bar gesproken, vervolgens vroeg de jongen bij de pinautomaat naar mijn rekening maar die had de serveerster nog, die riep vervolgens ons tafelnummer door en kon ik even 48 euro aftikken zonder dat er ook nog maar iets tegen mij gezegd werd!!

Er kan altijd iets misgaan of vergeten worden maar als je ontevreden klanten hebt verwacht ik op z'n minst nog misschien een drankje van het huis ofzo. Maar hiermee was het afgedaan en de serveerster kwam ook niet meer terug.

Ik ga altijd graag naar de Malle Jan maar sorry voorlopig even niet!!

5. Chris Luijten

Erg onbeschoft en onbekwaam (jong) personeel.

Ik was hier vandaag met een gezelfschap van 5 personen. Er waren wat misstanden rondom de bestelling (medium/rare ipv medium/well done). Opzich niks ernstig en makkelijk op te lossen, echter als respons kwam een serveerster op hoge poten terug naar onze tafel om te beweren dat wij als klant toch echt de bestelling verkeerd hadden doorgegeven. Na een discussie waar uiteindelijk het hele tafelgezelschap zich in mengde liep de serveerster boos weg, terwijl ze met haar ogen draaide en iets onvriendelijks mompelde.

Vervolgens kwam er een andere serveerster naar de tafel, toen we ons bij deze ons beklag deze ten aanzien van de eerdere serveerster werd ze defensief en zei ze dat de keuken erg druk was en dat wij toch wel begrip moesten hebben voor de stress van haar collega! Ik heb haar vertelt dat we hier niet echt een boodschap aan hebben, wij willen gewoon netjes en beschaafd bediend worden, ik heb vervolgens mijn order gecancelled.

Het eten van mijn vrouw was redelijk, maar niks bijzonders. De hamburger (zogenaamd Black Angus) is een vreemd goedje, de kleur is oranje en de textuur dubieus.

Op basis van de andere reviews op deze website en het feit dat meerdere personeelsleden hier niet alleen onbeschaaft zijn maar ook uiterst onbeschoft raad ik een ieder sterk af om hier wat te gaan eten..

6. Jammer van de veranderde menukaart. Minimale keuze. Jong en onbekwaam personeel, twee keer iets gevraagd over het eten, zou gevraagd worden maar geen reactie. Geen vriendelijke communicatie van eigenaresse met cliënten. Ook al is het druk, dit is toch zeker wel iets wat hoort. Eten niet dezelfde kwaliteit als eerder. Jammer, was eerst beter!

7. Sfeer was goed. Bediening was erg traag en niet gastvrij. Het vlees was minimaal lekker, maar de frietjes waren heerlijk. Ik zal er niet meer heen gaan.

8. Ik ga hier niet meer heen. Bediening was erg traag. We moesten echt zelf om drinken vragen. De Vegaburger is niet zelf gemaakt, wat erg jammer is. En echt te veel friet erbij, als je het mij vraagt echt voedsel verspilling. Helaas een dikke no go.

9. Na eerste teleurstellende etentje in juli. Nu nogmaals met zelfde gezelschap gegeten. Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en nu goede service. Alle feedback tips nav vorig bezoek zijn duidelijk opgepakt. Ook top dat nav feedback eigenaar meteen persoonlijk contact heeft opgenomen en excuus heeft gemaakt. We komen zeker vaker terug om na een mooie wandeling weer heerlijk wat te drinken en lekker te eten. En we gaan er gewoon vanuit dat de geleverde service het zelfde blijft als vandaag. 👍

10. Evi van Vught

Tijdens 4daagse week lekker weekmenu gegeten, heerlijk gegeten voor klein prijsje. Volgend jaar weer.

11. Otto van Kesteren

Geweldige ervaring op het terras. Ondanks dreigende buien, mochten we buiten blijven zitten tot de regen zou los barsten, binnen alvast een plekje gereserveerd om te eten, mocht het nodig zijn. Eten was ook perfect geregeld, gezellige drukte dat wel, maar dat had het personeel goed onder controle...

12. j de visser

Was erg lekker, goeie spareribs en saté.
    Lekker toetje, goed verzorgd.

13. Wij komen regelmatig een drankje en een hapje nuttigen, is prima. Maar wat raar dat er verschillend gehandeld wordt. De ene klant krijgt een likeurtje bij de koffie, de ander niet, de ene krijgt knabbels bij zijn drankje de ander niet. Misschien hier maar helemaal mee stoppen, komt niet klantvriendelijk over.

14. 22 juni asperges en mixed grill gegeten. Gewoon perfect, alles was zo goed van kwaliteit en lekker, ook de bijgerechten. Er had iets vaker personeel mogen komen aan tafel, we hadden wel wat vaker een drankje willen bestellen.

15. Op eerste kerstdag voor het eerst een kerstdiner genoten.
    De ambiance was voortrefellijk. De chef en z`n team hadden een voortreffelijke maaltijd voorgegeschoteld en voor ieders smaak. De wijnen waren perfect uitgekozen. Dat alles in een ongedwongen sfeer waar eenieder zich thuis kan voelen. Chapeau voor de kok.
    Een aanrader voor volgend jaar!!

16. ( al)weer........heerlijk gegeten nu met onze "dinerclub",

Een aanrader vooral de asperges nu........

Ga zo door.........

Fijn personeel.

Gr.

Mea.

17. Johan de Bruijn

Top zaak, mooie producten, prima prijzen......kan niet wachten op weer lekker op het terras te kunnen zitten in de zon.

18. Kees de Timmer

Gezellig gezeten, goed gegeten.

19. Verrassend goed gegeten, met een grote groep. Uitgebreide kaart, top gerechten, goede sfeer, mooie prijs.

20. Super eetgelegenheid! Wij hebben er met vrienden prima gegeten in een ontspannen sfeer. Leuke bediening en lekkere gerechten. Prima prijs/kwaliteitsverhouding.

Wij komen hier zeker terug!

21. Ons vaste stekkie. Goede bediening, goede kwaliteit. Flexibel. Het gevoel dat je niet als klant maar als gast zit.

22. Ilse 168 punten

Vorig jaar gegeten met een aantal vrienden. Iedereen was zeer tevreden. Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Biefstuk was prima. Kom er zeker nog een keer terug.

23. jorhan

Wat goed? Sate was zuur, nooit meer.

2,1
  24. toerist

De kwaliteit gaat langzaam achteruit..... de naam en faam van vroeger is ver te zoeken, zeker gezien de behoorlijke prijs die wordt gevraagd.........

25. carolien en john

Wij hebben onze 25 jarige bruiloft in de Mallejan gevierd. Het was super. Eigenlijk een 10 echter om geloofwaardig over te komen hebben het een 9 gegeven. Onze gasten waren allemaal enthousiat. Een aanrader dus, althans volgens ons. Team van Mallejan, nogmaals dank voor de prachtige avond.

26. hertog jan

zeer slecht,kom nooit meer terug.bediening onvriendelijk,kale man achter bar arogant en niet echt aardig.

27. Fam Verweij

Voor ons altijd weer een feest(je), gezelligheid, en vriendelijkheid ten top. Het eten is super, zeker als je kijkt naar prijs kwaliteit. Sate blijft een aanrader....ga zo door..

28. Ik wil liever geen beschimmelde boter op mijn brood.

29. nou waar moet ik beginnen ze willen maar kunnen geen kwaliteit leveren van kroeg naar restaurant is geen optie schoenmaker blijf bij je lees