De Kombuis in Plasmolen

1320324867 65
1413541972 69
1419756446 69
1481901183 63

1. Prima gegeten voor een goede prijs. Fijn dat er verschillende bijlagen bijzitten en konden wij onbeperkt bijbestellen.

2. Prima restaurant met leuke prijzen en heerlijk eten. Bediening is vriendelijk en netjes. Top restaurant.

3. We hebben in onze vakantie in een kort tijdsbestek zeker 3 keer bij de Kombuis gegeten en vonden het eten erg lekker. Bediening was goed!

4. Janneke janssen

Nog nooit zo slecht gegeten en bediend.
    We wilden graag samen met de voorgerechten 1 hoofdgerecht bestellen. Dat kon volgens de bediening gewoon. Maar toen het hoofdgerecht gebracht werd kreeg mijn man alleen het stukje vlees. De groenten , salade ende frietjes kreeg hij niet. Dat kon niet want dan had hij dit pas na de voorgerechten gekregen. Maar wij wilden graag met zijn allen tegelijk eten. Wel moesten we dit als hoofdgerecht afrekenen. Toen ik vroeg. Waarom de prijs zo hoog was terwijl we alleen maar vlees hadden gehad en geen garnituur zei de eigenaar "ga voortaan maar ergens anders eten als je het niet bevalt" toen ik om uitleg vroeg werd hij steeds agressiever. Gelukkig stond er een lief oud vrouwtje bij de kassa die daar werkte om hem te sussen. Het ging echt nergens over. Waardeloze tent

5. Bediening matig. Duurt lang en niet gekregen waar ik naar gevraagd heb. Als het wat donker wordt, geen verlichting buiten

6. Mijn man en ik zijn er gaan eten met 3 kinderen van 7 jaar. Het terras ziet er aardig uit, mooie grote parasols (het was warm).
    De biefstuk (van de haas zogenaamd) leek een beetje op draadjesvlees en was te ver doorbakken. Ook zat er veel te veel saus op (pepersaus dat te dik en niet lekker was). De groenten (witlof) zag er niet uit. Dikke laag saus overheen was stug geworden van het opnieuw opwarmen. Appelmoes van een van de kinderen was gaan gisten. Kinderen zeiden, 'er zit prik in mijn appelmoes'. De bediening heeft het weggenomen, geen excuus geboden, geen uitleg, ook geen nieuwe appelmoes gebracht. Ronduit slecht.

7. T.schopman

Zeer slecht gegeten, vis was niet gaar. Vlees leek wel uit een blik te komen. Frites en bijlage veel te weinig en als je er iets van zegt worden ze geïrriteerd. En zelfs het nagerecht wordt verprutst

8. Oudbollig, niet gezellig restaurant. Goede bediening. Weinig vis op de kaart.

9. Maandag heerlijk met z'n 2 gegeten. Mooi restaurant met open keuken, je kunt zo zien hoe ze het klaar maken, prijs kwaliteit super. Echte aanrader.

10. Al twee keer heerlijk gegeten en als ik eraan denk krijg ik spontaan weer honger. De Saté is echt heerlijk en de bijlagen die jij erbij krijgt zijn super! Je gaat hier echt niet met honger weg. Het personeel is vriendelijk en ze komen vragen of alles naar wens is. De prijskwaliteit verhouding is zeer goed!

11. Vreselijke manager, helemaal niet vriendelijk naar de klanten toe en het eten is niet vers. Overal veel te veel saus op en bij. Geen aanrader.

12. Jessica

Laatst lekker gegeten bij De Kombuis. De saté en biefstuk waren prima bereid. Meisje van de bediening was super aardig en deed haar werk goed. Toen wij gingen afrekenen wilde we haar een fooi geven, echter vertelde zij dat dit de kassa in ging en ze er niks van kregen. Dit vonden wij belachelijk want zij werkt er tenslotte hard voor en ze deed het heel goed.

13. In het weekend met zijn tweeën gegeten. De vegetarische ovenschotel was niet lekker.
    Zalm vond ik matig met veel saus. Bloemkool was te gaar, en prei? was meer saus als groente.
    Meisje van de bediening was aardig, man vond ik onverschillig.
    Ik vond het ongezellig, binnen het uur sta je weer buiten.

14. Goed eten, voor een juiste prijs! de sfeer in en om het restaurant was prima. De service vond ik voldoende.

15. Vorige week weer heerlijk gegeten bij de Kombuis! Vooraf had ik garnalen in knoflooksaus, voortreffelijk, ruim voldoende garnalen en mooi afgewerkt met een lekkere salade. Als hoofdgerecht gebakken camembert met een heerlijke rode saus, het was zeker de moeite waard. En ook het nagerecht was heerlijk, een kaasplankje. Volledig afgestemd op mijn wensen, voor de kok een kleine moeite om het een en ander aan te passen of weg te laten. Het bedienend personeel was vriendelijk, liep de benen uit haar lijf, helemaal super! Kortom we hebben een fantastische, gezellige avond gehad! Binnenkort weer!

16. M. Jansen

Onlangs zijn we met drie personen hier gaan dineren. Eten was redelijk goed alleen zonde van de aardbeien saus die ze op het bord doen om het op te vrolijken. Want de aardbeien saus heeft helemaal geen toegevoegde waarde voor het gerecht.

Een vriendin van ons deelde het gezelschap alleen ze kon niet veel eten daarom at ze met ons mee ( meepikken ). De bediening reageerde hierop van: "Wilt u een extra bord er bij, is makkelijker"'.

Omdat de convenience saus erg zout was hadden we graag een glas water bij het diner en de wijn dit kregen we niet omdat de manager zei dat het genoeg is geweest we willen best meegaand zijn maar u heeft ook al een extra bord gevraagd. Toen maar besloten om water van Choudfontaine te nemen.

De ambiance was redelijk.

17. Heerlijk middagje op het terras gezeten, een redelijke salade gegeten (niet hoogstaand). Wilden nog een bittergarnituur bij het bestellen van wat drinken maar helaas dat was niet meer mogelijk. Gemiste kans!

18. Gister hier gegeten. Het was waardeloos! De bediening is slecht, meisjes zijn aardig en kunnen er niets aan doen, maar worden niet aangestuurd. We hebben ongeveer twee uur moeten wachten. Als het eten goed was geweest dan is dat al lang, maar we hebben twee maaltijden teruggegeven, (dat kon echt niet), en de rest was ook niet lekker, dus dan is twee uur veeeel te lang. Ze kwamen ook niet met een oplossing. De zgn chef had niets te zeggen, en de bazin kwam ons niet tegemoet. Nooit meer dus.

19. Op aanraden van mijn dochter hier gister gegeten en het is inderdaad een aanrader. Prima gegeten voor een goede prijs.
    Met mooi weer wordt fietsen we er zeker nog een keer heen om lekker op het terras te genieten.

20. Hier word ik niet zo blij van. Niet vers, niet echt lekker, niet mijn smaak. Overigens ook niet duur.

21. Judith

Dit is een prima restaurant.
    Lekker gegeten, nette inrichting, prima personeel en een goede prijs-kwaliteit verhouding. Wat wil je nog meer?

22. Christel

Een echte aanrader.
    Lekker eten, gevarieerde menukaart, spontane vriendelijke bediening, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Een sfeervol restaurant op een unieke locatie.

23. Gewoon goed!!
    Als ik het max aantal punten zou geven zou dat niet geloofwaardig overkomen vandaar dat ik de sevice wel een 10 geef. Na al enkele jaren regelmatig lunch of diner genoten te hebben kan ik niets negatiefs berichten.
    Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf waarom je gaat.
    Tot gauw.

24. Vandaag bij de Kombuis gegeten. De biefstuk was voortreffelijk. De bediening is prima . Prima prijs-kwaliteit.
    Zeker voor herhaling vatbaar! De volgende keer wellicht asperges????

25. Mosselen waren heerlijk

Menu met schnitzel zeer slecht, stoofperen uit blik, schnitzel slechte kwalieit, schaaltje fries zeer klein, extra schaaltje moest woden bijbetaald.
    Zeer slecht ijs, kortom niet voor herhaling vatbaar.
    Bediening zeer onvakkundag!

26. Alles uit blik; afschuwelijk! Zelfs de tomatensoep kwam uit blik, fruit in het ijs uit blik, vette gebakken aardappelen en een zeer chagerijnige oude bediende. (vrouw) De jonge meisjes waren wel erg aardig. We zaten in de uitbouw. Zeer ongezellig, met uitzicht op de twee wc's, slechte akoestiek, we konden elkaar niet verstaan. We waren 85 euro kwijt voor twee volwassen en twee kinderen. (3 menu's)

27. Cissy Craner en Nico swertz

Zeker voor herhaling vatbaar.

Wij komen hier nu al 2jaar en vanaf het eerste moment altijd goed geholpen en welke menu keuze je ook maakt, je krijgt waar voor je geld.

Na afloop altijd de buik goed gevuld en door de afwisseling in de groenten altijd weer iets lekkers.

28. Danielle

Goed eten en een leuke sfeer. Zeker een aanrader!

29. De aspergesoep was heerlijk....en licht gebonden, niet te dik.
    Voortreffelijk, het hele asperge menu was zalig en dan met dit weertje.....

30. annemieke

Smaakte wel goed.

31. Lekker gefietst, dan krijg je trek in hopelijk lekkere aspergesoep, het rook lekker maar was erg waterig, smaakte nergens naar.

Duur soepje.

32. Lekker eten..goedkoop..gezellig...en goede en vriendelijke service..lekker reatuarantje voor tussendoor.

33. Leuk en betaalbaar eten in een gezellige omgeving.

De menukaart is onderverdeelt in verschillende menu`s met prijsklasses. Zo kun je per prijs een keuze maken uit 1 van de 3 voorgerechten, 1 van de 3 hoofdgerechten en 1 van de 3 nagerechten. Het goedkoopste 3-gangenmenu kost 14,50. Dit loopt op tot 30 euro. Oftewel voor iedereen wat wils.

Wanneer je een 3-gangen menu samenstelt uit verschillende prijsklasses betaal je de prijs per gerecht en dit is veel duurder dan een 3-gangenmenu, maar dit staat er wel duidelijk bij.

Een echte aanrader!

34. Goed, lekker, prijs kwaliteit meer dan goed, gezellig kunnen ziiten en eten, prima bediening.

Geen problemen gehad met afrekenen..

35. Ik heb niet vaak dat ik bij een restaurant eet waar ik met mijn altijd kritische blik achteraf nauwelijks iets aan te merken heb. Dit restaurant is er één van.

Het menu was lekker, de prijs was goed en je kunt er ook gezellig zitten. Ook met een groter gezelschap of met kinderen.

Kortom: ik zou dit restaurant van harte aanbevelen als u op zoek bent naar een fijne eetgelegenheid zonder al teveel poespas.

36. Voor het eerst hier gegeten. Vriendelijk en vlot geholpen.

Men werkt hier met menu's wat op zich geen probleem is. Helaas blijkt bij het afrekenen dat er wel een in mijn ogen zeer vreemde logica op na gehouden wordt als men zich niet strikt aan de menukeuze houdt.

Als je het voorgerecht en nagerecht van menu 2 neemt (menu 2 kost € 18,50) en je neemt het hoofdgerecht van menu 1 (kost € 14,50) dan verwacht je niet dat je uiteindelijk € 25 moet betalen.

Een absurde gang van zaken.

Jammer!

37. Gezellig en goed gegeten voor een mooi prijsje; voor 14,50 een keuzemenu met voor- hoofd- en nagerecht vind ik heel netjes. Het eten is dan ook nog goed en de bijgerechten afwisselend en meer dan genoeg. De bediening was zeer klantvriendelijk, dachten ook goed mee i.v.m.een voedselallergie. Het was absoluut niet druk (zondagavond begin januari), misschien daarom de perfecte service. We komen er zeker terug!

38. Goede bediening, ze zijn allemaal erg vriendelijk. Het eten is heerlijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Het is echt een aanrader.

Groetjes.

39. Prima restaurant, goed, vlotte bediening en prima eten voor weinig geld.

40. Heerlijk gegeten voor maar 12,50. Echt super!

Bediening was ook goed, helemaal niets op aan te merken.
    Je had echt genoeg, wie dit nog niet genoeg vindt, dan weet ik het niet meer.

Echt een aanrader.

41. Afwisselende ervaring.

Ene keer heel goed en lekker, de andere keer werden we gewoonweg niet geholpen en werd ons na een klein uur verteld dat we de kaart niet konden krijgen omdat het te druk was...

Een uur geleden hadden we de kaart wel gevraagd en die zou er aan komen, toen het drankje kwam nog steeds geen kaart.

Wij zijn weggegaan en vonden dit toch wel heel erg afbreuk doen aan onze eerdere toch wel goede menu ervaring.

Door de menu's zijn de keuzes wel beperkt en is onderling wisselen eventueel gewenst.

Het is te merken dat er vaak bekenden in het restaurant komen, daar word uitgebreid mee gekletst door het personeel terwijl je wacht.

42. Ilse 168 punten

Menu gehad van eur 13,50. Salade vooraf, saté als hoofd en bitterkoekjespudding na. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Satésaus was niet lekker, bijgerechten waren niet op smaak en de pudding was ver van tevoren klaar gemaakt en veel te koud.

43. Jolanda

Ik ben het totaal niet eens met dat het menu slecht is! Het smaakt hartstikke goed. En als ik mijn bord leeg heb zit ik heel erg vol. Het is een top restaurant en de sfeer is leuk! Ik kom snel weer een keer eten.

44. Wij hebben een tijdje geleden in de Kombuis gegeten. Het is op zich een leuke gelegenheid, alleen een aantal dingen kloppen mijns inziens niet. Het menu waarmee ze groot op het bord naar buiten adverteren voor 12,50 is echt he-le-maal niets. Je krijgt veel te weinig en als je wat extra frietjes oid wil dan kost dat meteen flink extra. Ik snap ook wel dat je voor 12,50 geen 3 gangen menu kunt maken, maar dan moet je er ook niet mee adverteren. Dat vind ik gewoon een beetje geniepig. Het smaakte verder wel aardig en we wilden na het eten nog even lekker blijven naborrelen. Maar na ons eerste drankje werden we er half uitgestaard door het personeel, dat vind ik erg ongepast aangezien wij daar goed verteerd hebben.

45. De Kombuis is hartstikke lekker en gezellig!

Wij komen er regelmatig en hebben nog nooit lang hoeven wachten. Het komt juist eerder te snel dan te laat!

Echt een aanrader! En een lekker menu voor 12.50 euro!

46. Ik vind het altijd super leuk bij de kombuis. We kennen de mensen die er werken al jaren en het is altijd super gezellig. De mensen hieronder zeggen dat ze lang moesten wachten op hun eten maar dat heb ik nog niet meegemaakt. En het eten is altijd heel lekker.

47. Dhr. Overbeek

Wij komen al jaren bij de Kombuis, maar we missen Marjolien. We worden de laatste tijd niet zo prettig meer ontvangen. Daarbij heeft de verbouwing helaas de culinaire kwaliteiten niet verbeterd.

Sorry, wij zoeken een ander onderkomen.

48. koen thijssen

Het was erg druk en hebben lang moeten wachten maar het was zeker de moeite waard als je voor weinig geld toch lekker culinair te kunnen eten.

49. chantal janssen

Wij hebben in de zaal een geweldig familiefeest gehad met koud en warm buffet, het was heerlijk kombuis dank je wel.

50. wim martens

Goede prijs kwaliteit. Niks te klagen. Gewoon lekker eten.

51. Wij hebben geweldig lekker gegeten, ik begrijp de onderstaande recensies dan ook niet, alleen als je denkt voor dat geld een 3 sterren restaurant te kunnen betreden.
    Ik kom vaker dat staat vast.

52. De meest afschuwelijke eetervaring ooit. Heb alles teruggestuurd. Schaamde me voor mijn gast. Hier wordt niet gekookt, maar opgewarmd. Onvoorstelbaar laag niveau. Voorgerecht en hoofdgerecht , beide vlees, niet juist bereid. Overladen met smerige, dikke saus. Dessert: warmgemaakte kersen ui t een pot (in de kersentijd!) Dat mensen hier nog eten!

53. Marlies Ruijsdijk

Geen gezellig restaurant. Personeel was bot en ondeskundig. Het eten was niet vers.
    Vlees was nog koud van binnen en toen wij dit aangaven, werd er door de ober geïrriteerd naar ons toe gereageerd. Dit is niet passend.
    Niet voor herhaling vatbaar

54. Derk klein

Uitgenodige om hier te eten echter weinig sfeervol. Beetje standaard prak, weinig creativiteit. Vond het er ook koud.

Ijs was gekristaliseerd...

enfin liever friet van piet, dan dit.

55. fam. Giesbers

Heerlijk gegeten met de hele familie in de nieuwe zaal.
    Komen we vaker doen!

56. heerlijk, gezellig en dat voor een mooie prijs!

57. marco janssen

super

58. Het eten is super lekker, het personeel is iets minder. maar verder hebben wij hier niks op aan te merken wij komen hier zeker nog een keer terug!

59. Harstikke sfeervol!
    Leuk voor een gezellig avondje uit!

60. Arnold van der Geer

Mooie locatie en fijn terras, maar het eten was slecht, niet gaar en erg lange wachttijd. Tijdens ons diner werd een meisje uit de bediening temidden van de klanten flink uitgescholden door waarschijnlijk haar chef. Dit deed voor ons de deur dicht. Jammer!

61. Robert Hoefnagel

Dat durft zich een restaurant te noemen...Het is een duitse vreetschuur..Ook bij mij eten koud en liet lang op zich wachten...wel mooi terras...maar ja...daar kwam ik niet voor

62. Frans Kuipers

Mening zijn erg verdeeld hier...Vond het niet geweldig goed. Van een restaurant verwacht ik meer..O ja en af en toe een vriendelijke lach kan geen kwaad..

63. Wij hebben echt super gegeten perfecte timing tussen de gerechten en vriendelijk personeel (kombuis ga zo door)

64. sabrina seelen

Al deze verhalen zijn echt onzin. wij komen hier al 3 jaar regelmatig. en het is super mooi geworden. en misschien hadden ze wat op start problemen na de verbouwing maar het is was super. dus klaag eens over de mac. daar krijg je koud eten en is personeel lekker sjaGGIE.

65. Ton de Jager

Vlees was niet gaar, bediening was niet vriendelijk en overigens erg jong. Eten kwam volgens mij uit blik. Veel te hoge prijs ten opzichte van de kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar

66. Gisteren heerlijk op het terras gegeten, vlotte bediening en een nette prijs.

67. Vroeger was het nog wat maar nu lijkt het nergens meer op, in totaal 2.5 uur moeten wachten tot de laatste gang.
    Prijs is 2,50 (3 gangen menu) omhoog en het volgens mij kreeg je voorheen ook meer of het was iets anders.
    Verder hadden ze dus veel te weinig personeel. Als je de mensen niet kunt bedienen waarschuw ze dan of zet minder tafels neer, dit was dus onze laatste keer en raad dit niemand aan.

68. Fam Wubben

Mooie open keuken, maar organisatie ver te zoeken. Met de eerste zonnenstralen was eten op het terras niet mogelijk...nors personeel...

69. Mooi verbouwd, helaas kwaliteit niet veel beter. Gemiste kans....

70. r. stokman

heerlijk, hebben zojuist verbouwd. zeker de moeite waard om nu eens te gaan eten. Ziet er super uit.