Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oss verdeeld zijn.

1. Eetcafé Oss

Mirella van Rosmalen

Zojuist een 2x pita kipfilet gehaald, droog, smaakloos… bah bah laatste x hier, ook al zijn we buren

2. Nederlands Oss

Anita Van Leeuwen

We zijn heel hartelijk ontvangen door de medewerkers van la Coline, en ondanks het mooie weer hebben een gezellige tafel binnen gevonden! We hebben allemaal heerlijk gegeten en daarbij ook een fijn wijntje gedronken, kortom een goede ervaring!

3. Very nice pokebowl & good service.
    Thank you!

4. Met 5 personen gegeten. Op advies van bediening diverse gerechten om te proberen. 5 voorgerechten en 4 hoofdgerechten. Echt alles even lekker. En de prijs/kwaliteit ook heel goed. Een aanrader, we gaan zeker terug.

5. Marjo Verweijst

6. Besteld bij Sensei Sushi voor mijn verjaardagsfeest. De sushi was zó heerlijk! De garnalen en kip waren bij bezorging nog lekker warm. De service was uitstekend, we kregen zelfs nog wat extra’tjes. 😊

Ons zie je hier zeker terugkomen!

Hartelijke groet,
    Fam. Terlouw

7. Erik Terlouw

8. Grieks Oss

Super ervaring heerlijk grieks eten voor een super prijs 1e keer bij Delphi en meteen verkocht echt de moeite waard om 30km te rijden een van de betere griekse restaurants personeel ook heel erg vriendelijk en gastvrij.

9. Chantal Ezerman

Wederom een super ervaring gehad bij Cordial te Oss. Goede sfeer en heerlijk eten. Smaak van alle gerechten waren top in balans. Tot gauw weer een keer.

10. Voor het eerst wezen eten bij Olympia. Goed gegeten maar duurder erg lang. Bediening kwam meteen aan tafel vragen voor een keuze, nadat we even wilde kijken half uur niemand meer gezien. Tussen het voor- en hoofdgerecht 1,5 uur gewacht! Vonden we echt te lang. Extra saus bij besteld hebben we niet gekregen, achteraf wel op de rekening weggelaten dat is netjes. Verder goed gegeten en krijgt veel dat wel. Eten was lekker. Verder vonden we de bediening en tijd te lang duren

11. Aziatisch Oss

Monique Hendriks

Weer heerlijk gegeten bij Tanuki. Het eten is voortreffelijk en we zaten lekker bij de openhaard. Zulke aardige en gastvrije mensen, erg fijn om hier te eten.

12. Sushi Oss

Wim van Grinsven

Klein minpuntje: de kangoeroebief was behoorlijk taai, de rest was prima te eten.

13. Italiaans Oss

Sander van Beek

Eten was erg lekker en een goede vriendelijke service. Erg fijn om na lange tijd weer eens te kunnen genieten van een sfeervol diner buiten de deur.

14. I've been coming here frequently for more than 4 years now. This place has never disappointed with anything. Maybe once or twice to much mayonnaise but all round good! Best around

15. Mediterraans Oss

Carin van den Broek

Verrukkelijk gegeten. Zelfs met een lockdown om 20:00 uur, geen stress. Een aanrader.

16. Het duurt wel ff maar het is de moeite waard! Erg lekker!!

17. Wij komen regelmatig eten bij Olympia en worden altijd even hartelijk ontvangen.
    Het eten is heerlijk en de ambiance is sfeervol.
    Absolute aanrader.

Tip voor mensen van buitenaf: je kunt prima parkeren in parkeergarage bergoss, lekker dichtbij.

18. H32 7
    Internationaal Oss

Gisternamiddag 28 oktober lekker buiten genoten. Prima bediening, lekker eten en drinken voor een aangename prijs.

19. Grieks Oss

Goed eten, alles naar tevredenheid.

20. bas van de Leemput

Het eten was redelijk en de bediening matig, maar het was veel te duur voor een friettent. Voor die prijs kun je bijna in een restaurant gaan eten.

3,7
  21. Bestelling komt bijna altijd veel te laat, en dan komt het koud aan. De werknemers zijn ontzettend asociaal en als je in een appartement woont, verwacht dan niet dat ze aan je deur bezorgen.

2,6
  22. Italiaans Oss

Lekker gegeten, uitstekende attente bediening. Maar voorlopig zullen we hier niet meer reserveren, want er werd niet gevraagd naar de QR code!

23. Internationaal Oss

Gisteren uit eten bij Clemens. Er was een bruiloft bij Clemens. Daardoor weinig aandacht voor restaurant klanten. Echte afknapper van n avondje uit. Carpaccio besteld, deze was warm en de randen waren grijs donker. Was niet te eten. We hebben dan ook de bestelling geannuleerd. Jammer van het avondje uit.

2,9
  24. Italiaans Oss
    Vertaal van English naar Nederlands

Very comfortable family restaurant. Good, fresh food in large quantities. Friendly, attentive service.

25. Ik begreep dat het restaurant een tijd gesloten is geweest en mogelijk niet eens vanwege corona en verder dat het aan de recensies te lezen tegen het einde ook niet al te best meer was. Maar die vooroordelen had ik niet.

Wij kwamen hier afgelopen zaterdag voor het eerst en liepen bij toeval langs. En van buiten zag het er erg gezellig uit met kraampjes en tafeltjes. Het begon echter al donker te worden en dan loopt de temperatuur in deze tijd van het jaar ook snel terug, dus besloten we om binnen te eten. En werden we vriendelijk welkom geheten. Ook later was de bediening erg leuk en attent.

Het was een theatercafé waar je op harde houten stoeltjes aan tafeltjes kon zitten. En wij hadden toen we binnenkwamen nog alle keus. Later werd het toch wel erg druk. En met de drukte ook wel steeds lawaaieriger, maar nog niet over de grens van het irritante. De kaart leek vooral door Azië geïnspireerd te zijn en zag er aantrekkelijk uit. Vooraf hadden we lemper wat ik lang niet meer gegeten had en ik erg lekker vond. En daarnaast kiploempiaatjes of zo. Weinig kip geproefd, maar wel lekker. En allebei met een opvallend scherpe saus.

De hoofdgerechten waren dorade en Indonesische stoof. Een relatief klein bord, maar wel helemaal vol gestouwd. De vis zat nog in het aluminiumfolie en dat was wat lastig eten. Want als je het folie openvouwde was de rest van het eten op je bord ook minder goed bereikbaar. Ook vond ik de vis wel aan de kleine kant. Maar de smaak van alles was prima. Ik vond vooral de sfeer en de uitstraling van het etablissement erg leuk samen met de bediening.

Als ik in Oss zou wonen zou ik daar wel vaker komen. Zeker in de zomer op het terras.

26. Grieks Oss

Jopie strik

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel.
    Heerlijk eten, omdat we geen uzzo lusten.
    Kregen we een ander gratis drankje. Top.

27. Eten was veel te laat en super slecht.

1,2
  28. Mediterraans Oss

René Theunissen

Het was geweldig ook de ambiance is voortreffelijk. Echt linnen tafelkleed en servet, klasse en de bediening was uitmuntend we komen zeker terug vanuit Beneden-Leeuwen. En die prijzen… ongelooflijk.

29. Chinees-Indisch Oss

Mirella van Rosmalen

We halen al heel lang eten hier en vandaag was het bar slecht… Dat kan een keer, maar wat je dan als antwoord krijgt… De bami was flauw, het ei was zuur, en de babi Pangang was taai en bijna koud. Antwoord: kom maar nieuwe halen… nee ik wil een tegoed bon… Antw: doen we niet… laatste keer hier… Jammer want ze waren zo goed. Bah.

30. Angela brands

Erg lekker en vriendelijk personeel.