Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oss verdeeld zijn.

1. Grieks Oss

P.Groenewoud

Het was gezellig en lekker. Duurde iets langer dan verwacht voordat het eten werd geserveerd vanwege drukte maar we hadden de tijd.In een woord geslaagd.

Behalve dat het pand heel sfeervol en gezellig oogt is de rest bedroevend slecht! Wat een troosteloze bediening, onvriendelijkheid en onervaren. Ook de gastvrouw loopt met een chagrijnig gezicht. En dan nog niet over het eten gesproken. Het eten lijkt allemaal in de middag gemaakt en uit de magnetron te komen? (Niet vers bereid) prijs kwaliteit is onder de norm.

Geen Gossiemijne Oss meer voor ons.

Ze hebben een geweldig pand en het concept van tapas is goed, maar aub bedrijfsleider en personeel ben wat enthousiaster en vriendelijker! Koks kom op, koken wil je toch graag lekker met verse spullen?

3. Internationaal Oss

Inspiratie

Super lekker gegeten en gedronken. Mooie zaak en zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel!

4. Sushi Oss

Het eten was super en het personeel heel vriendelijk. Alhoewel het best druk was in de zaak was de bediening zeer vlot.

5. Thais Oss

Geweldig restaurant men gebruikt zeer verse ingrediënten en dat proef je.
    Leuke mensen. Echt een aanrader.

6. Thais Oss

jos van erp

Op 19 november heerlijk gegeten bij dit restaurant. Wat een lekker eten en de vriendelijkheid spat er van af. En dat ook nog voor een super prijs. Tot snel.

7. Grieks Oss

Op zondagavond hier de mixed grill gegeten. Een vol restaurant en dat zegt wel wat. Eten en de witte huiswijn waren prima, de bediening correct en de prijs netjes. Helemaal niets op aan te merken.

8. Grieks Oss

Heerlijk gegeten, lekkerder als alle andere Grieken in Oss!!!!!

9. Nederlands Oss

Een broodje zalm besteld. Broodje lag vol met sla en een paar reepjes zalm. Dit kan echt niet voor dat geld. Mijn moeder trakteerde ons op een lunch maar anders had ik het echt niet geaccepteerd.

10. Italiaans Oss

Gezellig gegeten. Heel erg vriendelijke bediening.

11. Internationaal Oss

Gisteren bij Bistro Louis voor de eerste keer gegeten en was ronduit voortreffelijk!
    Goede service en advies en mooie gerechten en lekkere oesters.
    Sfeervol ingericht en verder heerlijke avond gehad, complimenten aan de gastheer.

12. Frans Oss

Via Kras een arrangement geboekt. Wegens zware griep kon arrangement niet doorgaan, geen coulance mogelijk. Jammer!

13. Frans Oss

Johan van de Pol

Eten is goed, maar wijnarrangement buiten elke proportie qua prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouging; € 9,- per glas en dat vijf keer voor minder dan half gevulde glazen is best schandelijk.

Ribjes waren zompig en smakeloos. Nauwelijks gemarineerd en veel te lang in de steamer.

15. Sushi Oss

Lizette van Erve

Het was geweldig! Heerlijk gegeten!
    Echt een aanrader!

16. Italiaans Oss

Bijzonder gezellig, zeer goed eten. Bediening zeer goed, vriendelijk en behulpzaam.

17. Pizzeria Oss

Ik vond de meat lovers pizza echt niet te eten vanwege de mierzoete saus die er op zat. Bezorgers van Domino's Oss ronden vaak aan de deur de prijs naar boven af om zichzelf een fooi te geven is mijn ervaring.

18. Snackbar Oss

Had hier een friet kapsalon… nou dat was gelijk de laatste gadverdamme! Weet niet wat ze gedaan hebben in de keuken maar de friet was een soort van glazig en nat :( veel te veel saus er overheen ook. Qua hoeveelheid was deze ook bijna de helft van wat ik hier gewend ben…

Jammer dat ze altijd vragen "heb t gesmaakt" en als je dan een keer nee zegt dat ze dan lullig doen!

Vanavond heerlijk gegeten, super leuke en gezellige bediening ! Een aanrader!

20. Italiaans Oss

Sfeer was goed, maar kwaliteit van het eten daar wil ik niet diep op ingaan, want was slecht. Vlees was doorgeslagen en werd nog geen eens een excuus voor gemaakt. Kreeg wel een nieuwe, maar die was koud van binnen. Erg jammer.

Prijs / kwaliteit te duur voor wat je kreeg.

Volgende keer gaan we naar een echte Italiaan.

21. Mediterraans Oss

Mooi opgemaakte bordjes met lekker eten.
    Vriendelijk personeel.
    Prima prijs/kwaliteit TOP.
    Reden om vaker te komen eten.

Nare bediening, geen bestek, weten niet hoe hun eigen concept werkt.
    Vroege vogels: geserveerd met friet en salade. Wanneer je daar om vraagt omdat het niet geserveerd wordt krijg je deze reactie : Oh dat heb ik nog nooit gezien...
    Uiteindelijk lauwe friet en geen salade.
    Ronduit slecht.

Peter toonen

Vanavond sinds lange tijd weer bij pardon gegeten. Had een 5 gangen menu. Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Top avond gehad. Bedankt voor de gezellige avond.

We wonen niet in Oss maar bij toeval na een museumbezoek kwamen we 3 jaar geleden per toeval terecht bij Murat's place. Na het eten van de pizza cantadina met tomaat, kaas, spinazie, gehakt, ui en knoflook. Steeds als we weer met de trein langs Oss komen stappen we uit om deze overheerlijke pizza te eten. Verder is de bediening zeer vriendelijk en snel. Je kunt aan 2 zijden op het terras zitten bij zonnig warm zomer weer. Voor ons een aanrader.

25. Chinees Oss

Weggegooid geld, het eten smaakte nergens naar, veel te zout en de satesaus gewoon ronduit smerig.

1,1
  26. Italiaans Oss

Maartje van Berkel

Het eten was echt heel erg lekker.
    Een aanrader om naar toe te gaan.

27. Italiaans Oss

Naar aanleiding van de recensies (hier en op andere sites), bij dit restaurant terechtgekomen.

Helaas van een hele koude kermis thuisgekomen...

Bij aankomst om 18:00 mochten we toch buiten gaan zitten, tafel was gereserveerd vanaf 19:30, maar dit was voor ons geen probleem omdat we nog verdere afspraken hadden. Gekozen voor het gehele menu met drie man. Langzaam stroomde het restaurant vol.

We plaatsten onze menu keuzes, en wachten na het eten van de antipasti op onze tweede en derde gang. In de tussentijd werden we om de tien minuten gevraagd of we nog iets te drinken wilden, terwijl onze glazen nog vol waren. De cappucino waar we mee begonnen was al en beetje tegengevallen.

De andere gasten, die later als ons arriveerden en besteld hadden, kregen in de tussentijd al hun gerechten...

Toen we vervolgens voor de vijfde keer gevraagd werden of we nog iets wilden drinken, hebben we gevraagd of ze ons eten vergeten waren: het was inmiddels 19:30 ruim een uur na onze bestelling. Het eten kwam vervolgens direct....

Helaas vielen de gerechten ons tegen, de porties waren klein, de pasta's waren van beginnersniveau, menig huisvrouw maakt ze beter. Voor deze pasta zou een hobbykok zich schamen, laat staan een professioneel. Zoals al aangegeven, pasta was kauwgom, saus veel te zout, mosselen smaakloos, slechts drie garnalen in pasta gerecht...

Het wachten ging verder tot de derde gang. Ondertussen rekenden andere gasten af, gelukkig bleken er meer tafels te zijn met wachtenden gasten, gezien het te horen commentaar. Het lag dus niet aan ons...

De derde gang stelde helaas opnieuw teleur. De porties waren zeer klein, groentes kwamen smaakloos uit de stoomoven. De kok heeft nog behoorlijk wat vlieguren te maken.
    Tot overmaat van ramp hebben de serveersters nog steeds niets geleerd, ze blijven ons om de tien minuten vragen om drinken te bestellen.

Bij het afrekenen bevroeden ze toch enige teleurstelling en bieden vervolgens een Limoncello van het huis aan, we zien dat andere gasten deze ook aangeboden krijgen, dus er zal toch wel iets niet kloppen.

Gezien de gevraagde prijs, komt de kwaliteit en kwantiteit niet overeen.

Of de eerdere gasten zijn niets gewend, of de kok had zijn dag niet, voor ons is het helaas de eerste en de laatste keer geweest in dit restaurant.

We snappen absoluut niet hoe de recensies op deze en andere sites terecht zijn gekomen. We hebben achteraf meermaals gecheckt of we niet per ongeluk het verkeerde restaurant zijn binnengelopen.

1,3
  28. Grieks Oss

Volgens mij zegt het genoeg als je er 30 km voor wilt rijden.
    Een aanrader! Heerlijke mixed grill gerechten.

Uiteindelijk zijn we er niet geweest.
    Die dag belde ik toevallig het restaurant om te vragen of het een half uurtje later kon. Ik kreeg te horen dat het onmogelijk was dat ik had gereserveerd omdat het restaurant was gesloten ivm verbouwing.
    Slechte zaak omdat dit niet via eet.nu bekend was.

30. Tapas Oss

In het verleden regelmatig geweest toen erg goed.
    Paar weken geleden weer geweest viel erg tegen, alle vlees gerechten flauw en totaal geen smaak erg jammer dit.
    Gezien de eerdere ervaringen nog wel een kans waard.