Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oss verdeeld zijn.

Wij komen al meer dan 25 jaar bij de Balkan. Altijd lekker eten je miet wel wat langer wachten ivm verse bereiding. Erg jammer dat Perro gaat stoppen zidra het restaurant verkocht is. Ik hoop voor ons dat het nog een tijdje gaat duren.

2. Snackbar Oss

Beroert . We bestelde altijd veel toen we eigenzaak haden . Nu is het maanden beroerd de app werkt voor geen meter als je belt hebben ze al smoes klaar . Beloven dan dat het volgende keer gecomposeert word maar doen dit niet . Miss moet de eigennaar zijn vaste klanten eens gaan prijzen die hebben hem groot gemaakt zijn personeel helpt hem zo wel de grond in . Wij gaan voortaan wel naar een ander toe

3. Italiaans Oss

Jeanne Eder

Vriendelijke mensen je voelt je daar al snel thuis.

Tsja, we waren hier voor een Jumbo-actie. Het menu werd verondersteld 30 euro te kosten, maar dat was het niet waard. Daarbij: een vegetarische salade waar kip in werd gevonden, dat kan natuurlijk echt niet. Kon wel eens de laatste keer hier geweest zijn.

5. Grieks Oss

Wat is de sfeer, de bediening en het eten achteruit gegaan sinds Niko er niet meer is.

Die nieuwe eigenaar is echt geen positieve verandering. Zonde voor de sfeer, het eten, de prijs en het gedrag van de medewerkers die onder druk staan van de eigenaar maakt het echt niet meer leuk om daar te komen.

6. Grieks Oss

rene

Kleinschalig restaurant. Eten is goed alleen alertheid personeel is iets te weinig (drankje, afruimen etc). Sfeer goed en zeker de moeite waard.
    Nadeel geen mogelijkheid om buiten te eten.

7. Pizzeria Oss

Hagenaars

Verschrikkelijk, we hebben 5 kwartier op 4 slechte pizza’s zitten wachten! De pizza carpatio was bedorven. Serveerster trekt klant in twijfel en verleend compleet geen service. De pizza staat tot ons ongenoegen ook nog op de nota! Geen excuses, geen compensatie, geen gedag als we weg gaan, nadat ik de pizza van de nota heb laten aftrekken! Zeer slecht. Ons zie je er niet meer.

8. Internationaal Oss

Erg lekker gegeten, prijs prima te doen. Snelle service, krijgt meer dan genoeg.

9. Grieks Oss

Lekker eten zoals altijd.

10. Italiaans Oss

We aten bij "Ristorante Pizzeria Da Antonio". Een gezellig restaurant, sfeervol ingericht en een vriendelijke bediening.
    Een ruime kaart met een variatie aan koude en warme voorgerechten en soepen; als hoofdgerecht veel pizza's, pasta's, vlees- en visgerechten.
    Zelf begon ik met de Insalata Caprese (Tomatensalade met mozzarella), deze was heerlijk en werd mooi opgemaakt opgediend. Als hoofdgerecht heb ik een spaghetti All’Americana (spaghetti met tomatensaus, stukjes kipfilet, paprika en champignons) gehad. Opnieuw mooi geserveerd en een royale portie. Deze was zo lekker dat ik alles op had. Van mijn tafelgenoten, die andere gerechten hadden hoorde ik ook niets anders dan of lof.
    Er werd een prima huiswijn geschonken.
    Al met al een restaurant dat een volgend bezoek zeker waard is.

Al jaren een goede afhaalklant bij deze frietzaak waar ook snacks verkocht worden.

Echter de friet heeft nu bijna een jaar de kwaliteit van een bekende fastfood keten.

Dus niet te eten, te dun en koud indien je thuis bent.

5 maanden was het argument dat de leverancier de dikke friet heeft afgekeurd.

Op een positieve mail geen reactie ontvangen.
    Nu op zoek naar goede friet in Oss....

12. Chinees-Indisch Oss

de jong

We zijn voor de eerste keer in Oriënt garden geweest het is gelijk de laatste keer het eten is goed maar de service slecht wat mij opviel was dat als je je bord leeg had moest je met datzelfde bord weer iets anders gaan halen dat zijn wij niet gewend waar wij een doorlopend buffet nuttigden werden de vuile borden altijd weggehaald en kon je een schoon bord pakken voor je volgende gang voorts waren er ook geen schaaltjes waar je de schaal van de garnalen in kon doen en de botjes het ijs moest jje scheppen met een bolletjes lepel waar jenauwelijks bolletjes mee kan scheppen want er zit geen knijper aan en ook waren sommige ijssoorten te hard en waren niet te scheppen.

13. Pizzeria Oss

Heerlijk gegeten, zeker om nog eens terug te gaan. Heb er met mijn kinderen en kleinkinderen van genoten.

14. Japans Oss

henry

Veruit de beste in Oss en verre omgeving.
    Verse gevarieerde sushi, mooi opgemaakt.
    Het is all you can eat maar betere sushi dan de ala cart sushi restaurants
    Super gedreven eigenaars, altijd een verassings sushi etc. kortom Geweldig

15. Chinees-Indisch Oss

henry

Haal hier al meer dan 10 jaar, gewoon erg goed.
    In Oss veruit de beste.

16. Chinees-Indisch Oss

17. Grieks Oss

Jammer dat Nikos weg is bij Delphi

Met die vader van hem is daar de sfeer echt helemaal weg.

Kwaliteit van het eten is ook sterk achteruit gegaan.

Jammer.

H.Y. Pang

Al een uur geleden besteld. Duurt lang.

20. Pizzeria Oss

T Janssen

Goede kwaliteit voor een goede prijs! Vriendelijke en goede sfeer.

21. Thais Oss

Heerlijke smaken met verse ingrediënten! Aanrader.

22. Nederlands Oss

Hier kun je heen voor een ontbijt, lunch of diner. Aan koffie met gebak, of een gezellige borrel met vrienden hebben ze ook gedacht. In de winter gezellig knus binnen, in de zomer heerlijk op het grote terras in de zon. Personeel is altijd vriendelijk en enthousiast en daarbij is het nooit te lang wachten op je hapje of drankje. Al met al: aanrader!

23. Nederlands Oss
  24. Nederlands Oss

Noeran Dappers

Een heel fijn restaurant om te eten, drinken & borrelen.
    Altijd gezellig en goed eten.
    Personeel is altijd vriendelijk en goed gehumeurd.

25. Eetcafé Oss

Gijs van kempen

26. Eetcafé Oss

Lekker Eten

27. Grieks Oss

M. Broks

Super, heel gezellig, lekker, geweldige sfeer en zalig eten.

28. Thais Oss

Noah Nguyen

29. Internationaal Oss

De cocktailkaart (met 200 cocktails) had ons hier naartoe gelokt. Verder wisten wij niet wat we konden verwachten maar dat alleen staat natuurlijk al garant voor een mooie avond!
    Wat een superleuke zaak is dit! Mooie hippe aankleding, lekker eten voor een hele leuke prijs en nog lekkerder waren de cocktails! Handig systeem met het bestellen via de ipad en het tafellampje, en toch leuk contact met de super vriendelijke en behulpzame bediening.
    Wij hebben een top avond gehad. Tot snel!

Goed eten, maar niet de voordeligste. Vraag me af of medewerkers goed volgens horecanormen zijn geïnformeerd/geinstrueerd, want vuilnisbakken in het eetgedeelte maak je NIET leeg terwijl er gasten aan het eten zijn!