Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Oss verdeeld zijn.

1. Nederlands Oss

Lekkere avond gehad eerst eten en daarna lekker blijven borrelen.
    Menu was maar 12.50 En was heerlijk.
    Tot snel weer!

2. Pizzeria Oss

Stans en Peter

Intiem, gezellig restaurant. Echt Italiaanse sfeer. Lekker eten aangepast aan je wensen. De bediening wil het je echt naar de zin maken. Altijd een extra koffie/ thee van het huis vóór je vertrekt.

Heerlijk gegeten met familie. Leuke, aardige en kundige bediening. Zeker een aanrader.

Bezorgen duurt erg lang.
    Kwaliteit menu in resto beter dan thuismenu.

5. Eetcafé Oss

Rianne van Teeffelen

Augustus vorig jaar besteld, waren echt niet tevreden. Toch maar weer geprobeerd. 2 Tonijnpizza's, heerlijk en goed warm. Kofte menu, heerlijk, frietjes goed warm, vlees iets te doorbakken, broodje heerlijk. De extra tzaziki vonden we niet echt lekker, meer een komkommersalade.
    Snelle bezorging.

6. Turks Oss

Koud heel koud binnen.
    Buiten koud dan binnen ook maar koud denkt de eigenaar volgens mij.
    Wel heel aardige bediening, eten was niet om naar huis te schrijven, vind prijs en kwaliteit ver uit elkaar liggen.

7. Italiaans Oss

Altijd gezellig bij Da Antonio. Heerlijk eten, fijne bediening en goeie prijs/kwaliteitverhoding. Drankje van het huis altijd super! Wij komen er graag. Meteen weer gereserveerd voor volgende maand.

8. Japans Oss

Bianca Schouten

Top! Sushi heerlijk!

9. Grill Oss

Erg leuke ambiance, bediening was vriendelijk, deskundig en gastvrij. De gerechten waren meer dan goed! Erg lekker op smaak, fijne combinaties en het vlees was perfect gaar. Puntje van aandacht: dessertkaart vond ik weinig keus. Verder absolute aanrader! Wij komen zeker terug.

10. Italiaans Oss

Wat een fijn restaurant eten zeer lekker.
    Altijd een warm welkom een top team.

11. Sushi Oss

Super lekkere sushi en ook het toetje buffet met chocolade fonteinen is erg lekker.

12. Internationaal Oss

Arnold Broekman

Afgelopen weekend voor de 3e keer geweest en wil het iedereen aanraden. Gerechten zijn mooi opgemaakt en worden op de juiste temperatuur op tafel gezet. Mooie porties en bij de hoofdgerechten worden gebakken aardappeltjes geserveerd. Personeel werkt met passie en plezier. Hadden een plekje voor de open keuken en konden daarom zien dat het keukenteam in alle rust de gerechten bereid.
    Kortom een absolute aanwinst voor Oss. Ga zo door.

13. Nederlands Oss

Raymond

14. Sushi Oss

Hallo, Ik heb vaker hier gegeten, maar ik merk dat deze keer de kwaliteit wel zeer te wensen over laat. Van een all you can eat formule kun je inderdaad niet van hoog kwaliteit gaan verwachten, maar dit keer vond ik het wel slecht. De Sushi leek wel ingekrompen of van de dag daarvoor wordt geserveerd.

Monique vam der Wielen

Wauw!! Wat een gezellig restaurant! Wij zijn 29 dec. 2017 samen wezen eten, we zijn als koning en koningin behandeld! Er werd meedere malen gevraagd of we nog drinken wilde en of alles naar wens was. Ja dat was het zeker. We zijn met een lekkere volle buik naar huis gegaan en genoten van mooi avondje tapas!

Alle gerechtjes keurig gekregen wat we besteld hadden en lieve meiden en een jongen aan tafel gehad! Gezellig jong team!

Een echte aanrader!!

16. Internationaal Oss

Jacqueline Vaarts

Ik eet regelmatig in restaurants voor werk, maar vorige week met vriendinnen bij 'Louis' gegeten. De sfeer is dik voor elkaar, tafels op goeie afstand van elkaar zodat je ook relaxt kunt praten. Mooie wijnkaart en personeel dat, hoewel nog onwennig in hun rol, zijn best doet om het je naar de zin te maken.
    Het eten is heerlijk, maar wel kleine porties en wat ik altijd jammer vind, de groenten moet je met een vergrootglas zoeken. Je krijgt alleen een bakje gebakken aardappelen bij je hoofdgerecht. Dat moet toch beter kunnen. Je bent er al gauw 50 a 60 euro pp kwijt en dat vind ik toch teveel voor de kleine porties.

17. Eetcafé Oss

Ian en Kyomi

Ik had eten besteld via thuisbezorgd, daarna gebeld voor wijzingen die zouden voldaan worden. Vervolgens wordt het eten bezorgd vraagt mijn vriend nog na of het klopte dat er geen groente bij zitten, vervolgens zegt de man ja dat klopt. Dus wij eten zitten er dus wel groente bij! Wij gebeld dat de bestelling niet klopte in de hoop dat het opgelost zou worden. Maar werd er gezegd wij zijn dicht dus fijne avond. Ik bleef bellen tot het opgelost werd uiteindelijk werd gezegd kom maar terug met het eten krijg je je geld terug ik zeg ja dat eten ligt al in de prullenbak omdat het niet goed was waarvoor zou ik het bewaren?!? Nu kunnen we ons geld gaan halen omdat jullie een fout maken? Het word netjes opgelost als jullie geld komen brengen ipv dat wij nu moeten komen!

Niet de eerste keer dat ik hier gegeten heb maar nu ook een keer met familie op 2e kerstdag. En dat was weer een goede keus. Zowel het voor-, hoofd- als nagerecht waren heerlijk. En ze weten er altijd iets bijzonders van te maken! Hoewel het volle bak was, merkte je daar niet veel van. We kwamen niets tekort, gezellig, leuk personeel… kortom een topavond gehad! Zeker een aanrader!

19. Eetcafé Oss

Snelle levering van twee kapsalon, ondanks dat het bij de buren twee huizen verder werd bezorgd… Probleem met huisnummers lezen?
    Vier bakjes knoflooksaus erbij besteld, zaten er niet bij. Klacht ingediend via Thuisbezorgd.nl. Werd even later gebeld door de mix. Knoflooksaus doen ze er niet los bij maar zit door het gerecht. Ja, ja, mooi verhaal, is niet te proeven. Gelukkig had ik nog mayo, yoghurt en knoflookpoeder in huis. Mij zien ze daar niet meer!

20. Tapas Oss

Zonde van je geld! Eten wordt kant en klaar aangeleverd bij het restaurant. Serveerster zei dit ook over de garnalen. Liggen op een bordje, dus is echt niets mee gedaan. Eten komt ook niet overeen met plaatjes op de tablet. Salade van zalm met courgette, maar courgette was niet te vinden. Eten wordt slordig opgediend, nauwelijks aandacht aan besteed. Tablet werkte oké, bediening was vriendelijk, maar niet bijzonder, bordjes en glazen werden veeeel te laat van tafel gehaald. Normaal neem ik niet de moeite om een recensie te schrijven en zal ik in het restaurant ook wel zeggen dat het heeft gesmaakt, maar nu ook eerlijk geweest in het restaurant. Een aantal jaar geleden, oude team, was het hier stukken beter.

21. Tapas Oss
  22. Grieks Oss

Lekker gegeten bij Sirtaki! Het vlees was heerlijk mals. Prima Griek, wat ons betreft qua kwaliteit de beste in Oss.

Hele fijne snackbar. De mensen die er werken zijn allemaal vriendelijk, netjes en onwijs snel. Het is er bijna altijd druk, en toch sta je binnen korte tijd alweer buiten.

De friet en snacks worden echt goed gebakken, je hebt altijd genoeg. Meerdere snackbars in de omgeving uitgetest, maar deze is echt veruit favoriet.

24. Grieks Oss

P.Groenewoud

Het was gezellig en lekker. Duurde iets langer dan verwacht voordat het eten werd geserveerd vanwege drukte maar we hadden de tijd.In een woord geslaagd.

25. Internationaal Oss

Inspiratie

Super lekker gegeten en gedronken. Mooie zaak en zeker voor herhaling vatbaar! Tot snel!

26. Sushi Oss

Het eten was super en het personeel heel vriendelijk. Alhoewel het best druk was in de zaak was de bediening zeer vlot.

27. Thais Oss

Geweldig restaurant men gebruikt zeer verse ingrediënten en dat proef je.
    Leuke mensen. Echt een aanrader.

28. Thais Oss

jos van erp

Op 19 november heerlijk gegeten bij dit restaurant. Wat een lekker eten en de vriendelijkheid spat er van af. En dat ook nog voor een super prijs. Tot snel.

29. Grieks Oss

Op zondagavond hier de mixed grill gegeten. Een vol restaurant en dat zegt wel wat. Eten en de witte huiswijn waren prima, de bediening correct en de prijs netjes. Helemaal niets op aan te merken.

30. Grieks Oss

Heerlijk gegeten, lekkerder als alle andere Grieken in Oss!!!!!