De Bodega in Oss

Beleef de Bodega.

Op een paar meter lopen ligt parkeerplaats Eikenboomgaard. (overdag betaald parkeren, behalve op (koop) zondag)

Vanaf het centraal station bent u met 10 minuten lopen bij De Bodega.
    Ook is er een bushalte op 2 minuten loopafstand.

De Bodega staat voor puur en eerlijk eten, mooi drinken en bourgondische gezelligheid. In ons restaurant komt het beste van het Middellandse Zeegebied samen, op uw bord en in uw glas.

Op onze kaart nemen grillgerechten, tapas en wijnen dan ook een belangrijke plaats in. Hoe u daar van wilt genieten, bepaalt u uiteraard zelf: een borrel, een etentje of een hele avond uitgebreid tafelen: het kan allemaal.

En het mooie is: de entourage is geheel in stijl. We laten u de mooiste producten aan tafel zien en verwerken sommige ingrediënten zelfs midden in het restaurant. Beleef de Bodega!

4. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1192210397 100
1198765133 62
1205319870 58
1251203028 68
1277421975 73
1310195660 63
1401961975 80

1. Voor de tweede keer hier gegeten. met 3 personen deze keer het 3-gangen tapas menu gekozen. en weer viel het tegen! We zaten aan een tafeltje waar onze 3 borden nauwelijks op konden staan. We hadden van te voren gevraagd of dit menu voldoende was... Dat is gewoon een lokkertje want niemand had voldoende gegeten zelfs niet met het brood vooraf dat we ook nog apart moesten betalen. De hapjes waren niet gaar, taai, te zout en minimaal zoals 1 klein hapje kabeljauw. De bediening was erg gehaast en wij zaten in een hoek gepropt. Hier komen wij dus echt niet meer terug, jammer.

2. Ik kan gelukkig heel kort zijn over dit restaurant. Heerlijk eten fijne bediening en een goede sfeer. We komen hier graag eten. Aanrader!

3. joe macleod

Was quite a suprise here. As a professional chef I can give this report with truth and understanding from both sides of house. tTe welcome was lovely, even gave the golden touch (helping hand with sitting our waitress Anouk). The menu was simple and easy to understand interior, bright, romantic, clean and fresh. All you could ask.

We ordered and were in the traditional Spanish style, not rushed but looked after excelently, the food was way better than what I would have paid for, we had some tapas and bread to share. All the bread was warm and fresh (warmed especially for our table) I had the lamb which was delicious, the waitress even recommended a different red to that which we were drinking especially for the lamb, it was a little more spicy so accompanied very well. Then we had a cheese board with the good tradition of a cheese trolley with cheeses explained so you can choose!! I found a cheese as a chef I'd never tried and the waiter instantly said "rosso imperial", one of my favourites. As a chef this is so satisfying that a wait has so much passion and understanding about the food. And a nice wee dram from the whisky menu to finish!!

From top to bottom the service and quality was awesome. I would give a 9.5 of ten. Only bad thing was table was to small and other guests also thought this! Brilliant service and fresh food can't be beaten in Oss, I'll be back, thank you for the great experience

4. Rien van Son

Deze week met het gezin bij toeval (maar wel met gebruik van deze app😉) in Bodega neergestreken op maandagavond. Vlotte bediening met uitstraling. Het eten was voor-tref-fe-lijk: kwalitatief uitstekend van smaak en met heerlijke variaties. Prima wijn (vooraf beide rode Wijnen kunnen proeven). Wij komen zeker nog eens terug.

5. Gister (14-09-2015) heerlijk gegeten bij De Bodega. Het is heel sfeervol ingericht en het eten is waanzinnig lekker! De bediening was erg verzorgd en de menukaart wordt netjes uitgelegd. Bij de rekening kwamen we erachter dat de tapas (waar wij voor hadden gekozen) goedkoper was op maandag, dit was een meevaller. Verder is het niet veel duurder dan een ander restaurant. Het ziet er allemaal wat chiquer uit, waar wij wel van houden. We hebben een heerlijke avond gehad bij De Bodega. We komen zeker nog een keer terug.

6. Wij hebben hier begin augustus jl. gegeten met een AH restaurantactie kortingsbon. Dit maakte echter geen verschil in hun benadering naar ons. De bediening was goed en we werden gastvrij ontvangen. Het eten was voortreffelijk!! Naar onze mening een mooie prijs / kwaliteitverhouding. Verder super mooie ambiance en lekker wijnen. Wij zijn personen die heel graag uiteten en dit gemiddeld 6 á 7 keer per maand doen. Bij de Bodega zullen ze ons beslist vaker zien.

7. Teun Pijpers

1 punt

9. Tapasmenu zeker voldoende, wijnen goed. Grand dessert matig.
    Bediening soms wat te amicaal naar mijn smaak en niet geheel foutloos.
    Op maandag voordelig geprijsd.
    Zal niet snel er nog eens terugkomen.
    Maar zeker niet slecht!!

10. Jeannette

Heerlijk 5-gangen tapas, moeilijk kiezen! Vriendelijke bediening.

11. Vriendelijk en ter zake kundig personeel. Heerlijk gegeten! Hoofdgerecht werd nier geserveerd op een verwarmd bord, daardoor koelde het vlees vrij snel af, jammer.

12. Ad & Carin , Anouk & Clint

We hebben heerlijk en stijlvol gegeten bij de Bodega. Heerlijke gerechtjes van de tapa's kaart. Er werd goed rekening gehouden met een allergie. Vriendelijk personeel.

Fijne feestdagen!

13. Deze zaak zou zo in Amsterdam kunnen staan. We hebben het geweldig gehad gisteravond. Snelle vriendelijke service goed eten tegen een zeer schappelijke prijs.
    Ons zien ze snel weer terug!

14. Bernadette

Lekker gegeten met het team. Bediening zeer vriendelijk en attent. Goed rekening houdend met dieetwensen. Eten erg lekker en meer dan voldoende.

15. Vernieuwde luxueuze inrichting. Transparante keuken: tonen en kiezen van vleesproducten voordat het bereid wordt. Uitgebreid wijn advies / proeven. Stijlvolle verzorgde bediening. Ons eerste keus restaurant. Wel wat duurder maar is het zeker waard.

16. Lekker gegeten en vriendelijke bediening. We hadden voor 2 gereserveerd en werden in eerste instantie aan een klein tafeltje in het midden gezet. Even later werd verteld dat we ook wel bij het raam mochten zitten aan een 4 persoons tafel (veel lichter en minder in de loop). Kwam een beetje slordig over omdat het restaurant leeg was en het volgens mij ook bij de Bodega doordeweeks niet volledig vol zit. Eten was lekker, porties lijken klein maar het 6 tapas menu is toch meer dan voldoende. Bediening erg vriendelijk en leuk dat ook in het zitgedeelte een deel van het eten bereidt wordt.

17. Jacqueline

Fantastische tapas gegeten en snelle en vriendelijke bediening. Wij gaan hier zeker nog eens terug!

18. Heerlijk avondje gehad bij de Bodega, super eten, hebben kunnen genieten van heerlijke tapas, waande me weer even terug in Spanje!! Gezellige fijne bediening in een mooie ambiance. Ze gaan verbouwen, ben benieuwd hoe het straks gaat worden, zullen dit zeker snel komen ervaren!

19. We hadden van te voren gereserveerd en we kregen de tafel voor de toiletten dus met veel geloop
    De gegrildegamba`s warenlauw en zwart de bediening vertelde dat dit bijhet grillen hoort
    Op onze klacht werd maar laks gereageerd

20. Gisteren heerlijk op het terras tapas gegeten! Goed begonnen met een lekker aperitief om daarna over te stappen op een verrassend lekker biologische fles wijn! Ondanks de harde regen lekker warm en droog gezeten, daarbij een super leuke avond gehad! Bedankt! Wij komen snel terug.

21. jessica

Gisteren met vrienden wezen eten, wat erg goed bevallen is. Het eten was heerlijk. Vooraf wat tapas gegeten, daarna een hoofdgerecht en om het af te sluiten heerlijke tapas toetjes. Het was super gezellig en komen zeker een keer terug!

22. Ben 2 weken geleden samen met mijn vriendin wezen eten bij de bodega. Fe tapas waren heerlijk en de desserts waren om voor te smelten :)

23. Mmmm...onlangs in Spanje geweest maar deze tapas kunnen er zeker aan tippen! Leuke gezellige bediening. Wijntjes smaakten prima (huiswijn ook!). De bediening tipte ons om vooraf tapas te eten en dan een hoofdgerecht! Heerlijk vlees, mals en goed gegrild. Komen zeker terug!

24. De verschillende keren dat ik hier ben geweest heb ik hier lekkere tapas gegeten! Helaas ben ik nooit zo weg van de hoofdgerechten, dus als je naar de Bodega gaat, neem dan vooral alleen maar tapas! Het is ook erg leuk om je te laten verrassen door de kok, hij stelt dat een paar tapas samen. Heel knus om dit met het hele gezelschap te delen en op te eten. Geen hoofdgerechten dus, maar neem de tapas!

De bediening is aardig, en het restaurant is niet speciaal ingericht, maar gewoon gezellig.

25. Paar weken geleden hier gegeten en erg tegengevallen,

Je krijgt de prijzen van de huiswijnen niet te zien, en we moesten 7,95 per glas rode huiswijn afrekenen,

En als je geen wijn dronk, maar bijvoorbeeld fris, kreeg je ook geen gratis glas water, dit kon je alleen bij de peperdure wijn krijgen. Het eten was wel prima.

26. Dave

27. Gaan hier al jaren naar toe, onze favoriet. Nu met Kerst geweest, waardeloos, niks geen sfeer, geen Kerst, geen mooie gedekte tafels, geen muziek, personeel simpel gekleed.
    Zijn nogal agressief in verkooppraatjes, hadden al wijnarrangement + Kerstmenu besteld maar blijkbaar nog niet voldoende. Konden champagne krijgen + aperitiefjes, maar wel betalen, en dit als vaste klant.
    Nee is nu voor ons over, jammer, hebben het altijd goed gehad.

28. Ik ga hier al jaren naar toe en het is altijd heerlijk gezellig!

Wel jammer dat het duurder is geworden, maar het onbeperkt tappas eten maakt dat weer goed.

Heb weer 2 reserveringen staan voor de komende twee weken.

Echt mijn favoriete restaurant.

29. Eten was erg lekker. Wel erg duur!

Een aantal gerechten niet gekregen waar we wel om gevraagd hadden, dat was wel jammer.

30. Ter ere van de 94ste (!) verjaardag van oma met 5 personen grillkamer de Bodega bezocht en we hebben heerlijk gegeten.

Allemaal een verschillend gerecht en het was nagenoeg allemaal perfect. Ook de bediening en de kwaliteit / prijsverhouding is zonder meer goed. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar.

31. Prima! Goeie Tapas en het hoofgerecht was ook uitstekend!

Lekkere bubbeltjes wijn als aperitief.

En de sfeer heel ok.

Tamelijk eenvoudig, maar toch ook wel zakelijk te bezoeken.

32. Heerlijk eten. De tapas worden mooi opgediend. Er hangt een gezellige sfeer en de bediening is erg vriendelijk. 'foutjes' worden uitstekend opgelost. De tapas zijn lekker, maar over het algemeen is alles redelijk prijzig (eten+drank).

33. Gewoonweg te slecht voor woorden.
    Al die restaurants die denken iets zuidelijks te doen terwijl het gewoon hollandse boeren zijn.

Oh ja, als je iets serveert probeer het dan gegaart te doen en niet zwart en rauw!

34. heerlijk gegeten! super lekkere tapas! netjes en vriendelijk personeel!

35. Een top tent. Goede sfeer, goede bediening en fijn zitten. Zeker het 3-gangenmenu is aan te raden. Toen we volgens de bediening wat lang op ons hoofdgerecht moesten wachten (we hadden het zelf niet eens door) kregen we een consumptie gratis ter compensatie. Service ten top!

36. Heerlijk tapasrestaurant. Nog nergens zulke lekkere tapas gegeten. Rest van de menukaart is ook goed maar niet heel bijzonder.

37. Zeer bedroefend voor mij als fijnproever. Eten was of rauw of te gaar. De kok is volgens mij van de straat geplukt. Zonde van mijn centen en tijd.

38. mevr. de Hoog

was super !! Heerlijk gegeten, :)
    bediening en sfeer waren zeer uitmuntend. voor herhaling vatbaar. :):)