Op loopafstand vindt u parkeerplaats Eikenboomgaard.

• OV

Vanaf het Centraal Station is het ongeveer 10 minuten lopen. Er is een bushalte op 2 minuten loopafstand.

La Colline laten bezorgen?

Online eten bestellen

1516206076 69
1574591970 77
1671901794 77

1. Anita Van Leeuwen

We zijn heel hartelijk ontvangen door de medewerkers van la Coline, en ondanks het mooie weer hebben een gezellige tafel binnen gevonden! We hebben allemaal heerlijk gegeten en daarbij ook een fijn wijntje gedronken, kortom een goede ervaring!

2. Bianca Brands

Wouw vandaag besteld, goede service en het was heerlijk.

3. Jordaans Horeca

4. Hier kun je heen voor een ontbijt, lunch of diner. Aan koffie met gebak, of een gezellige borrel met vrienden hebben ze ook gedacht. In de winter gezellig knus binnen, in de zomer heerlijk op het grote terras in de zon. Personeel is altijd vriendelijk en enthousiast en daarbij is het nooit te lang wachten op je hapje of drankje. Al met al: aanrader!

5. Noeran Dappers

Een heel fijn restaurant om te eten, drinken & borrelen.
    Altijd gezellig en goed eten.
    Personeel is altijd vriendelijk en goed gehumeurd.

6. Lekkere avond gehad eerst eten en daarna lekker blijven borrelen.
    Menu was maar 12.50 En was heerlijk.
    Tot snel weer!

7. Een broodje zalm besteld. Broodje lag vol met sla en een paar reepjes zalm. Dit kan echt niet voor dat geld. Mijn moeder trakteerde ons op een lunch maar anders had ik het echt niet geaccepteerd.

2,6
  8. Perfecte valentijn gehad. Goede prijs, lekker eten en goed geholpen! Komen snel terug!

9. Bij biefstuk hebben we graag lekker saus bij

10. Dinsdagavond 22 november gedacht een leuke avond te hebben bij La Colline. Viel dat even tegen. Een familie met 3 kleine kinderen kwam ongeveer 5 minuten na ons. Nou, 2 uur alleen maar ellende gehad. Het jongste kind schreeuwde alleen maar. Ouders waren totaal incompetent. Waren ook al ouder. Waarschijnlijk 2e leg. Maar toen de kinderen op een wel heel vervelende manier gingen rondlopen en schreeuwen, had ik gedacht dat de ouders zouden ingrijpen. Nee dus. Voor alles moet je een diploma hebben, alleen niet om kinderen te krijgen. Maar wat ons helemaal tegenviel was dat het personeel niet ingreep. Dit personeel had er ook last van. Bijna gestruikeld over de kinderen etc. Voor ons voorlopig geen La Colline meer.

11. Kan geen mening over het eten geven. Na ruim een half uur gewacht te hebben maar eens geïnformeerd of onze bestelling nog bezorgd ging worden?
    Na 5 minuten nog niets gehoord te hebben nog maar een serveerster aangesproken... ze ging meteen naar de keuken, maar kwam ons niet op de hoogte brengen! We hebben onze drankjes betaald en zijn weggegaan.
    Er kan altijd iets mis gaan maar de nonchalance irriteerde ons.
    Volgende keer gaan we bij de elders zitten.

12. Lekker glutenvrij gegeten vanmiddag op het terras. Super dat ze een speciale glutenvrije kaart hebben. Helemaal blij mee. Vlotte bediening. Niks mis mee.

13. Vandaag (weer) hier gegeten. Altijd een fijne ontvangst door het personeel, dat je het gevoel geeft dat ze je herkennen.

Een dagje Oss is voor mij dus twee keer La Colline. De lunch en het diner. Zegt genoeg over hoe ik over deze "eetkamer" denk ;-)

14. Gegeten met de restaurant-actie van AH. Een 3-gangen menu kost €25,00. Wij betaalden voor het AH menu €32,50. Het hoofdmenu was runder-lende met friet en salade. Jammer ik had hier iets meer verwacht.

15. Afgelopen maandag wezen uiteten met mijn man bij La Colline. We hebben gebruik gemaakt van de 15 euro driegangenmenu actie. Deze viel ons erg goed in de smaak! Goede kwaliteit voor weinig geld. De bediening was top en erg netjes. Daarnaast een leuke huiselijk sfeer. Volgende week kom ik nog eens terug met een vriendin!

16. Stefan verheijen

Vorige week weer een bezoekje gebracht. Altijd een hartelijk ontvangst. Personeel heeft kennis van producten en eten altijd lekker.

17. Vandaag heerlijk gegeten met een actie menu wegens het 15 jarig bestaan. Super bediening, niks is teveel gevraagd. We hebben een heerlijke avond gehad!

18. Heb het bedrijf bezocht na vele jaren, maar kom tot deze conclusie; zeer slechte bediening, pas na veel verzoeken komt men langs om de bediening op te nemen. De bedrijfsleider heeft alleen oren naar zijn personeel en confronteert klanten met een ongewenste benadering. Hoezo klant is koning? Bedrijfsleider is ongeschikt voor zijn functie. Zeer klant onvriendelijk en een gebrek aan empatisch vermogen, met name bij klanten op leeftijd. Ik zou deze zgn brasserie geen enkele klant willen aanraden.

Prijs- kwaliteitsverhouding is qua eten niet stabiel, soms goed, soms slecht, maar over het algemeen te duur voor wat men krijgt. Hangt af van degene die in de keuken staat. Professionaliteit-niveau van personeel is bedenkelijk en ver beneden de maat. En dit wordt ingegeven door de leiding die dit stimuleert.

19. Zondag met mijn zussen en zwagers op het terras een drankje gedronken met een bittergarnituur en een kaasplankje. We zaten heerlijk maar wát een prijzen. Bittergarnituur prima, maar het kaasplankje was echt te duur. 10 euro voor 8 piep kleine stukjes kaas is schandalig.

4,5
  20. G 22 punten

Prijs-kwaliteit veel te duur! Kom er regelmatig omdat dit de enige tent is waar je echt goed kunt lunchen in Oss en dat weet de eigenaar, daarom is hij ook zo duur met al het eten. Je betaalt te veel voor wat je er voor terug krijgt!

22. Gezellig buiten gezeten. Redelijk lekker gegeten. Maar, munt limonade van meer dan 2 euro bestaande uit spa rood en drie blaadje munt vind ik schandalig.

6,5
  23. Heerlijk om het terras en genoten van de zon icm de vriendelijke en snelle bediening! Eten was voortreffelijk! Tot volgende week!

24. Zaterdag 1 Febr. gegeten hier. Warm welkom, vlotte bediening, aardig personeel en een heerlijk diner gehad. We komen zeker terug en kan dit restaurant erg aanbevelen.

25. Heerlijk gegeten, fijne bediening en we hoefden ook niet te lang te wachten.

26. Net weer eens wezen eten bij la Colline. Ook deze keer werden wij enthousiast ontvangen en werden wij de gehele avond goed geholpen. Dit blijft mijn favoriete horecazaak. Tot volgende week

27. Met vrienden avondje uit bij la colline
    Heerlijk gegeten en geborreld, bediening was zoals altijd vriendelijk en deskundig
    Het blijft de toptent in het Osse Centrum

28. Vandaag diner gehad bij la Colline. Bediening stond zoals altijd helemaal voor ons klaar. Kinderen kregen meteen een kleurplaat en de kinderstoel werd gebracht ( dit vinden wij niet altijd vanzelf sprekend). Diner was ook goed verzorgd en netjes op tijd. Ons zien ze zeker terug, ga zo door!

29. Weer erg lekker gegeten vandaag. Echt een plek om heerlijk te drinken en eten. Toppie!!!

30. Gisterenavond genoten van een fijn avondje bij La Colline in Oss. We werden netjes welkom geheten, waarna we heerlijk hebben gegeten. Erg smakelijk de La Colline topper, het vlees was echt super mals. Het personeel was zeer vriendelijk wat ik toch erg kan waarderen en zeker waarde toevoegt aan een geslaagde avond!! Ik zeg team la Colline ga zo door, wij komen zeker snel weer terug!

31. Gisteren gegeten bij La Colline. Ik vond het niet best. Voorgerecht knoflookgarnalen smaakte nergens naar, aioli erbij en sneetje wit brood. Voor meer dan 9 euro. Veel te duur.
    Hoofdgerechten matige kwaliteit, friet pas 5 minuten na vlees op tafel, mayonaise bij gevraagd, niet gebracht. Bediening niet goed. Teveel bezig met computertje en weinig echte aandacht voor gast. Ook stond personeel vaak in groepjes rond de bar te buurten. Eerder vond ik bediening hier altijd goed maar deze keer was afknapper. Ik vond het de 173 euro niet waard. Jammer.

4,3
  32. Woensdag lekker geborreld en gegeten bij la Colinne! Prima service en lekker ontspannen. Komt zeker door de service. Heerlijke tapas gegeten. Alles goed. Klein minpuntje; op de rejening bijna Eur 5 voor een flesje plat water. Dit terwijl de rest qua prijs echt prina is
    Gr Frank

33. Sander,

Ik was vanmiddag lekker vrij, en de zon scheen dus dacht ik: even lekker naar het terras van La Colline. Daar heerlijk gegeten en gedronken. Prima prijs/kwaltiteit verhouding. goed service! echt gezellig!

Tot snel weer

34. Eef 7 punten

Grote ruimte, weinig sfeervol ingericht. Eten en drinken wel ok. maar vrij duur. Service gaat wel, maar opdringerig. Vragen niet netjes of je nog wat wilt drinken, maar zeggen "zal ik voor u nog een keer hetzelfde brengen?".

3,4
  35. Kay 19 punten

Wanneer het mooi weer is, zijn wij te vinden op het teras van La Colline. Je kunt hier gewoon wat drinken met een stokbroodje kruiden boter of een heerlijke menu bestellen! Van een broodje tot hoofdgerechten. Goede prijs/kwaliteit verhouding en een erg gezellige sfeer.

36. La Colline is mijn vaste stek om met vrienden te gaan eten. Beleefde service, gezellige sfeer, échte mayonaise, uitstekende prijs / kwaliteit, en simpelweg lekker eten: van de kruidenboter met knapperig brood, tot de soepen, de hoofdgerechten en het dessert!

37. Wat was het weer gezellig! Heerlijk genoten met mijn vriendinnen! Supergoede bediening, lekkere borrel met smaakvolle hapjes en toen toch maar een hapje blijven eten! Echt heerlijk die pepersteak en ook de souvlaki spiesjes smaakten uitstekend. Voor de prijs hoef je het niet te laten, een drie gangen menu voor €16,25! Jullie zien ons binnenkort zeker weer!

38. Gisteren wezen eten bij La Colline. Lekker gegeten voor een prima prijs. Service was (zoals altijd) erg goed. Personeel is kindvriendelijk en attent. Een echte aanrader dus waar ze ons snel weer zullen zien.

39. Esther 131 punten

Pas met man en kinderen bij La Colline gegeten.
    Het eten en de bediening was zoals altijd goed.
    De prijs kwaliteitverhouding is echter ver te zoeken.
    We waren voor "even wat eten" best een flink bedrag kwijt ondanks een kadobon die we hadden en een bon voor een gratis kindermenu.
    We hebben er wel van genoten!!
    Ruime keuze op de kaart.

40. van de berg

Na een lange onderbreking zijn wij sindskort weer vaker te vinden bij de La Colline. Was het voorheen de terugkerende verhogingen op alles dat ons tegenhield, nu zijn het de leuke acties die ons er heen brengen. Verder goede service altijd behulpzaam personeel en kwalitatief altijd goed eten

41. Gisteren tijdens een familiedag met een groep van 30 man La Colline bezocht en aangenaam verrast.

- Zeer goede service: men is aardig en behulpzaam met steeds dezelfde mensen.
    - Ambiance is gezellig, zoals eigenlijk overal in Brabant. Wel valt op dat bijvoorbeeld de WC's erg goed schoon zijn.
    - Zeer kindvriendelijk: kinderen krijgen hun eten erg snel, wat bij kinderen meestal nog belangrijker is dan de kwaliteit (die prima was).
    - 16,50 is schandalig weinig voor een driegangenmenu met soep, biefstuk en spareribs en ijs toe dat ook nog eens zeer goed smaakt. De rest van de prijzen was ok.
    - Iedereen krijgt het eten tegelijkertijd.

Minpuntje zou voor mij zijn:
    - Waarom kan de soep binnen 5 minuten staan en wachten we toch net iets te lang op het toetje?

Maar goed, vergeleken met de normale gang van zaken in restaurants tijdens familiedagen (men kijkt tijdens het eten van een toetje regelmatig naar de soep van een tafelgenoot) was dit werkelijk een verademing. Kinderen hebben leuk gespeeld bij (en in) een fonteintje op het plein en de tijd van hun leven gehad.

Aanrader en verrijking voor Oss!

42. Sona 10 punten

Goed te eten. Vriendelijke bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding.

Zeker een bezoek waard!

43. La Colline straalt gezelligheid uit en is niet te duur. Vooral het terras in de zomer is erg gezellig!

Goed eten, redelijke prijzen en leuke bediening.

44. Gezellig personeel, goede sfeer en een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Ondanks de drukte is alles vlekkeloos verlopen.

45. Gezellige sfeervolle brasserie, prijs kwaliteit zit precies in evenwicht.

Nette bediening, vrolijk en spontaan, en bereid om het je naar de zin te maken!

46. Heerlijk eten, bijzondere goede en vriendelijke bediening en uitstekend eten tegen een redelijke prijs.

Het restaurant ziet er gezellig uit met een heel goede sfeer.

47. Anne fleur

Gezellig terras. Bediening spontaan, bij drukte kun je soms een half uur op je drinken wachten, soms zelfs langer. En als het rustig is duurt het nog steeds erg lang. Afgelopen zondag was er niets te doen en hadden ze bestelling van 2 drankjes opgenomen en die hadden we een half uur later nog niet.

Eten niks spectaculairs.

Prijs kwa drank vind ik erg hoog.

48. Heerlijk eten en goede service. Altijd een wisselend weekmenuutje voor weinig geld. Ook de gewone kaart is heerlijk.

Ik vind ribjes vaak te vet, maar hier zijn ze heerlijk!

De bediening is goed. Ik heb liever dat er iets te veel wordt gevraagd om drinken dan dat ik met een leeg glas zit.

49. Frequent bezoeker van dit bijzonder gezellige eetcafe.

Bediening is vriendelijk. Al zie ik veel nieuwe gezichten en is het merendeel van de oude garde weg. De eigenaar is helaas niet vaak aanwezig.

Eten is kwalitatief gezien beter geworden. Een jaar terug was dat anders en meer op goed geluk en van wisselend niveau.

Porties mogen van mij wat groter en de garnituur is vaak hetzelfde.

Prijzen van de drank liggen aan de hoge kant. Niettemin blijf ik er komen, alleen al voor de gezellige sfeer en het fijne terras.

50. kim 9 punten

Eten is goed. Eenvoudig en lekker. Drinken is niet echt goedkoop, maar duur is ook een groot woord. Zeker het 3-gangen keuzemenu heeft een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bediening doet haar best. Wie haute-cuisine verwacht zit hier verkeerd, maar voor een lekker hapje tegen een schappelijke prijs ben je echt aan het juiste adres.

51. Eten is goed, prijs vh eten ook, drinken is te duur.

Bediening is niet kundig.