Hier zie je hoe de meningen over de Tafelen verdeeld zijn.

1. Vegetarisch Middelburg

VanSon - Bruisten

Stoom bestaat niet meer sinds oktober 2020. Eet.nu moet dus dit restaurant van de website halen!

2. Internationaal Middelburg

Perfect en variatie genoeg. Voor ieder wat wils.
    Super restaurant

3. Internationaal Middelburg

Itske Elst Sulkers

4. Lunch: Charcuterieplank enorm verrassende smaken mmmmmm😋 heerlijke biertjes op tap :ijbock aanrader. Wijnen ook heelijk😊
    Tot slot de pancake hemels lekker 😍

5. Vandaag een dagje Middelburg met het gezin. Wij komen hier meestal als wij naar Middelburg gaan om iets te eten. Wij wouden graag een hapje eten de jongen was zeer onvriendelijk en arrogant. Hij deed totaal niet zijn best om ons aan een tafeltje te helpen. Hij had ook geen weet van of er bijna een tafeltje vrij zou komen. Hij kon niet op de mensen hun horloge kijken. Reserveren was ook niet mogelijk pas vanaf 17 uur. Volgens mij zag die er enorm tegenop om weer aan het werk te gaan en de mensen vriendelijk te ontvangen. Wij komen hier niet meer terug.

6. Zaterdag eten besteld voor 6 personen.
    Goed en lekkker. Porties waren net genoeg. Helaas een klein bakje tzaziki wat normaal voor twee is dus was weinig. Pittige prijs maar goed eten.

7. Autobedrijf Schout

Wij gaan iedere vrijdag met de zaak friet halen bij t Smulhoekje dit is een echte aanrader, goede service en zeer goede producten.
    Autobedrijf Schout.

8. Goeie lui, altijd goede service. Friet is de beste van de buurt.

9. Zojuist een pizza fungi besteld en gekregen service was goed maar als de pizza 5 a 10 min later was gekomen had ik ook niet geklaagd maar nu wel.. bodem was nog zacht, randen van de pizza was nog zacht de champions waren koud en de kaas was niet goed gesmolten.

10. Vandaag eten besteld; op de afgesproken tijd warm bezorgd en heerlijk gegeten!! Kwalitatief heel goed én smakelijk

11. Helaas kunnen we nog steeds niet uit eten, maar wel bestellen. Heerlijke Pasta al Pesto Genovese en de signature-dish, Ossobuco volgens recept van Papa Tidili. Zowel bestellen, afrekenen en de communicatie over het afhalen functioneert gladjes en dan thuis smullen met een goed glas Barolo erbij! Ossobuco da moire! A Presto!

12. Besteld. 2 x pizza. Lekker en warm. En ook netjes op tijd bezorgd. Dus zo lang we niet in het restaurant mogen eten is dit het alternatief.

13. Een heerlijke plek om te lunchen of een kopje koffie te drinken. Zowel binnen als buiten. Mooi terras op een besloten plein. Hele sfeervolle inrichting.
    Lekker eten. Verse soepen, tostie’s, salades. Heerlijke koffie. En ook aan de hond wordt gedacht. Heel attent. Er komt altijd direct een bak met vers water.

14. We hebben thuis onze bestelde maaltijd opgegeten. Deze werd heel vlot bezorgd en was heerlijk. Nog lekker warm en erg smaakvol. Lekker broodje er bij. We gaan zeker nog eens hier bestellen.

15. Christiaan

Dit was een slechte ervaring. De friet was te lang gebakken, niet te eten, de kroket was leeg gebakken en de Picanto was totaal droog gebakken. Gewoon niet lekker.
    Wat een slechte kwaliteit - prijs verhouding.
    Nooit meer op vrijdagavond eten halen. Men kan de drukte blijkbaar niet aan
    22-01-2021 om 18.30u

16. Ankie Boon

Prima eten en keurig verzorgd. Al verschillende keren eten laten bezorgen en zeer tevreden!

17. Internationaal Middelburg

Verhoeven

Sinds kort ook afhalen en bezorgen super goed, ruime porties en lekker. Hadden ze veel eerder moeten doen.

18. Normaal gesproken altijd heerlijk. Maar dit viel niet normaal tegen. Ten eerste kreeg ik een verkeerde pizza thuisbezorgd met daarop twee dingen die ik niet lust. De pizza’s waren niet voorgesneden, iets wat ik had aangegeven bij de opmerkingen. De pizza’s waren beide koud. De korst was aangebrand en keihard, waardoor er amper pizza overbleef. Ik betaal hier €30 voor en heb misschien 1 stukje van mijn verkeerde pizza op, omdat ik simpelweg iets heel anders besteld heb en dit niet lust. Valt vies tegen. Niet je geld waard.

2,9
  19. Ilse Zonnebeld

Wij werden verrast door een "take away" diner als cadeau. Thuis genoten van deze verrukkelijke maaltijd. Super. Als de corona -periode voorbij is , komen we graag ook "de sfeer" eens proeven in jullie restaurant. Door het smakelijke eten hadden we toch een beetje een "uit eten" gevoel.

20. Charlie Pouwelse

Uitzonderlijke kwaliteit voor een afhaalpizza. Prima prijs.
    Ook het eten op het terras, toen dat nog mocht, was goed van kwaliteit.

21. Enige tijd geleden een highwine gehad. Nog nooit zo slecht meegemaakt. Wijnen waren goed maar wat er bij geserveerd was is ronduit schandalig. Een bakje met stukjes geitenkaas en wat plakjes worst in schaaltje en stukje kreeft.wat een teleurstelling.

2,8
  22. Vegetarisch Middelburg

Heerlijk gegeten! Verrassende veganistische gerechten!

23. Heerlijk gegeten. Voor velen zal gelden dat de inrichting niet je dat is, maar eigen is het zeker. Alsof je bij de familie aan gaat schuiven en zo voelt het ook. Lekker gegeten. Vlot en heel vriendelijk personeel. Goede kaart. Heerlijke tiramisu. En betaalbaar. Ga eens weg uit het centrum en vind eens ergens anders een pareltje! Buon appetito.

24. hein verwer

Een verborgen parel onder de Lange Jan. Eindelijk een zaak waar de groente een volwaardig deel van de heerlijk maaltijd uitmaakt. Tijdens de Corona tijd binnen en buiten toch veel ruimte. Een fijne zaak.

25. Hebben lekker en goed kunnen eten bij de huifkar in Middelburg, het was de 3e keer dat we hier kwamen/gingen eten wel via reservering anders kans dat er geen plaats is. Bediening is ook goed en er hangt een gemoedelijke sfeer en behang en het plafond ook mooi. Fijne restaurant.

26. Pannenkoeken waren oke maar glaasje kraanwater voor €2.25 En dat 3× was vrij prijzig.

27. Wij werden geweigerd omdat we onze gegevens niet wilden geven triest dat je zo,n goede zaak kapot maakt .

28. Vanmiddag haring en kibbeling wezen halen. De dame die mij ongeïnteresseerd en onvriendelijk hielp bleek ook nog slecht van geheugen te zijn. Ze gaf mij m’n bakje kibbeling en vergat mijn 3 haringen. Een andere klant liet ze weg gaan met een kleine kibbeling terwijl deze een grote had besteld. Een andere klant kreeg een grote en die had een kleine portie besteld. Als je geen plezier in je werk heb ga dan wat anders doen