Parkeergarage 'de Geere'

za lunch 11:00 - 17:00 diner 11:00 - 20:00
zo lunch 11:00 - 17:00 diner 11:00 - 19:30

1571906183 84
1619206085 87

1. Lekker eten en mooi interieur, goede bediening.

2. Teunie Mulder

Gisteren met familie bij De Huifkar wezen eten, ruime keuze, eten smaakte heerlijk, gezellige sfeer, vriendelijk personeel, al met al een aanrader.

3. Elly Wielemaker

Wat een gezellig restaurant, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
    Goede en snelle bediening.
    Eten was heerlijk. Dit is echt een aanrader.
    We komen snel weer terug.

4. Kim Tjong-A-Hung-van der Poel

We zijn hier voor de tweede keer en het was wederom heerlijk en gezellig.

5. We hebben lekker gegeten en gedronken.
    Lekker op het gemak, van 19.00 tot 21.00.
    Personeel is zeer vriendelijk.

6. S broeken

Wij hebben hier prima gegeten. Binnen hing een leuke sfeer maar wij zijn buiten gaan zitten omdat de temperatuur nog erg aangenaam was. Ondanks dat het binnen goed vol zat werden we zeer snel geholpen. Kwa personeel mogen veel restaurants hier echt een voorbeeld aan nemen. Stuk voor stuk waren ze allemaal even vriendelijk! Echt lang geleden dat we ergens zo fijn bediend werden. De prijs/kwaliteit viel wel een beetje tegen maar dat heeft misschien ook te maken met de tijd waar we nu helaas in leven. Al met al een aanrader.

7. Wij hebben oesters en mosselen gegeten.
    Ze beide zo lekker!
    Service was leuk ook!

8. Bart van den Brink

Heerlijk gegeten op een doordeweekse dag. Vooraf Gebakken scampi’s, hoofdgerecht Gebakken Zalm en dessert bitterkoekjes-ijs met vanille-ijs en slagroom.
    Ontvangst door een spontane ober, niets was re veel gevraagd. We voelde ons echt welkom.
    Als ik nog een keer naar Middelburg ga, ga ik zeker weer bij de Huifkar eten.

9. De laatste avond voor de nieuwe lockdown. Lekker eten, mooie inrichting. Super aardige bediening.

10. Willeke

Gisteren eindelijk weer naar 'De Huifkar' geweest in Middelburg. Wij gaan daar speciaal naar toe, om scampi's te eten. Door Corona, waren we er lange tijd niet geweest. Maar gisteren hebben we de reis naar Middelburg gemaakt en als je ze dan weer voorgeschoteld krijgt, dan weet je, waarom je ruim drie uur onderweg bent geweest, om ze te eten. Via Eet nu, een plekje gereserveerd. Allemaal prima verlopen. We hebben als vanouds genoten. Hetzelfde recept als altijd, want ze zijn Hemels. Inmiddels is het een traditie om minstens 1x per jaar scampi's te gaan eten bij 'De Huifkar'. En ze smaken naar...meer. Dus wij komen er zeker terug!

Willeke.

11. Vandaag een dagje Middelburg met het gezin. Wij komen hier meestal als wij naar Middelburg gaan om iets te eten. Wij wouden graag een hapje eten de jongen was zeer onvriendelijk en arrogant. Hij deed totaal niet zijn best om ons aan een tafeltje te helpen. Hij had ook geen weet van of er bijna een tafeltje vrij zou komen. Hij kon niet op de mensen hun horloge kijken. Reserveren was ook niet mogelijk pas vanaf 17 uur. Volgens mij zag die er enorm tegenop om weer aan het werk te gaan en de mensen vriendelijk te ontvangen. Wij komen hier niet meer terug.

12. Hebben lekker en goed kunnen eten bij de huifkar in Middelburg, het was de 3e keer dat we hier kwamen/gingen eten wel via reservering anders kans dat er geen plaats is. Bediening is ook goed en er hangt een gemoedelijke sfeer en behang en het plafond ook mooi. Fijne restaurant.

13. Slabbekoorn A

Wij hadden een fijn tafeltje met uitzicht op het plein.
    Zelf had ik als voorgerecht een proeverij uit de zee. Dit was een plateau met een vissoepje een garnalenkroket en 5 gamba's op een stokje. Heerlijk. Mijn wederhelft had 3 rauwe oesters ook deze waren verrukkelijk. Het hoofdgerecht van eend en voor mijn wederhelft een tournedos, prima, een beetje rosé. Wij hadden er een fles Merlot bij wat bijzonder goed bij onze gerechten pasten. Kortom, een prima plek om heerlijk te eten voor een normale prijs.

14. M.Meeusen

19 Juli (gister) hebben wij met 14 man en vrouw gegeten bij de Huifkar. 1 Van ons had een vetarm dieet, dit was heel goed opgepakt en goed overlegd zodat ook zij lekker kon eten. Verder hebben we heerlijk gegeten en gedronken. Vrolijk en vriendelijk personeel wat het allemaal zeer aangenaam maakte. Al met al dik tevreden en voor herhaling vatbaar.

15. Wij hebben gisteren bij de Huifkar gegeten. We vonden het eten super en de bediening was ook goed. We hadden als voorgerecht de proeverij uit de zee en als hoofdgerecht de gamba's met zalm. De vissoep van de zeeproeverij was geen waterig soepje, maar goed gevulde soep. Het kroketje was ook erg lekker. Het hoofgerecht was precies goed. De creme brulee die we als nagerecht hadden was superlekker! Hier komen we zeker terug. De sfeer is ook goed. Leuk modern ingericht en genoeg privacy aan tafel om lekker te zitten (wij zaten binnen)

16. We dachten, kom we gaan nog maar een keer kijken of de kip weer zo lekker is.... ja hoor niks mis mee, nu ook wat sambal bij de sateh, goeie touch!
    De maaltijdsalade ook niet verkeerd, had voor mij wel iets meer makreel bij gemogen. Maar smaakvol.
    Bediening weer prettig.
    Sfeer beetje cool, maar het was vroeg en rot weer!
    De Huifkar is voorlopig een blijvertje!

17. Vriendelijke bediening, vlot. Eten voldeed aan de verwachting, prima!

18. We hebben genoten van ons bezoek aan de huifkar!
    Alles was in orde lekker gegeten, gezellig sfeer en super vriendelijk bediening!
    Echte aanrader!

19. Lekker gegeten. Leuk personeel.

20. We hebben heerlijk gegeten en ook de service was heel goed. Onder andere een lekker aspergemenu in dit seizoen. We hoefden niet lang te wachten ondanks dat het best druk was en de bediening was supervriendelijk. Zeker een aanrader voor wie in Middelburg wil gaan eten.

21. De Huifkar

22. Nely van Schilt

Bar slechte ervaring, ongeïnteresseerd personeel, niet bereidt een bestelling op te nemen, liep wel 2 x verveeld over het terras. Heb er ruim een half uur gezeten en bediening was ruk. Blijkbaar was men niet van plan mensen te bedienen. Toen ik zelf naar binnen ging om de koffie dan maar te betalen en mijn klacht neer te leggen, was het enige verweer: Ja t was even heel druk. Geen idee waarmee men het dan druk had... weinig mensen waren aanwezig en collega had beloofd iemand te sturen om op te nemen. Heb ook duidelijk laten merken dat het een onzin verhaal was omdat ik m 2 x sloom op het terras had zien lopen. Ben naar de overkant gegaan en daar wel heerlijk gegeten! Nooit Huifkar meer voor mij.

23. Ronnie Bloks

Na reservering werden we naar een tafel gebracht en kregen de menukaart uitgereikt en na bestelling even gewacht kwam het bestelde maaltijd serveert en tussen door kwamen ze nog vragen of alles goed was en sfeer komt rustig over met snelle bediening en eten was goed en bediening keurig en correct. Dit restaurant vergeten we niet gauw meer.

24. Richard van der Molen

Erg gezellig. Goede bediening. Heerlijk gegeten. Mooie porties. Echt een aanrader. Mochten we weer in Middelburg zijn dan gaan we daar zeker weer eten.

25. Als wij naar Middelburg gaan, gaan wij altijd lunchen bij de Huifkar. Het is gewoon een soort traditie geworden. Leuk, gezellig en lekker eten. Aardige mensen. Top!
    Let op!: ga in de winter niet te dicht bij de buitendeur zitten. Door het in- en uitlopen is dat niet prettig en voel je constant de kou.

26. Erwin 11438 punten

Vandaag naar Hotel Restaurant de Huifkar.
    We worden vanavond netjes geholpen door een enthousiaste zwarte brigade. Vanavond gaan we voor de carpaccio, geitenkaas en gamba's vooraf , de hamburger, zalm en eend als hoofdgerecht en de crème brûlée en het chocoladedessert als nagerecht.
    De voorgerechten worden vlotjes uitgeserveerd en zien er netjes uit. De carpaccio, helaas van de flinterdunne, is smakelijk. Deze wordt geserveerd met pijnboompitjes, Grana Padano, olijven, tomaatjes, ronde broodtoastjes en mosterdmayonaise. De mayonaise is wat zout maar past wel bij het gerecht.
    De geitenkaas met gekarameliseerde suiker, een appel/peer compote en frisse salade oogst ook lof. Goede combinaties, evenwichtige smaken.
    Zelf heb ik de scampi's genomen. Deze zijn talrijk aanwezig, top. De saus waarin deze geserveerd worden is ook erg goed, een beetje pittig, heel licht zoetig met nog wat knapperige, fijn gesneden groente en een crème-fraîche met knoflook. We krijgen nog stokbrood met echte boter bij.
    Nadat de voorgerechten de tijd hebben gekregen even te zakken worden de hoofdgerechten uitgeserveerd. De eendenborst wordt voorzien van een ruime hoeveelheid honing-mosterdsaus. Deze is prima, zowel het zoet als zuur overheerst niet. De eend had ik rood besteld, het wordt maar net aan de juiste cuisson uitgeserveerd, 10 seconden langer en deze was toch medium doorgeslagen. Het kan er echter nog voor doorgaan en de eend is in ieder geval nog sappig. Het vel is niet echt gebakken maar nog wat zacht.
    De hamburger is eenvoudig maar huisgemaakt en lekker. Met een Leffe Triple een uitstekende combinatie. Er wordt een frisse salade bij geserveerd en friet. De friet is smakelijk maar blinkt niet uit. We hebben er mayonaise bij moeten kopen.
    De zalm is helaas geen topper, de huid is nog wat te zacht. Hoe lekker kan een krokant gebakken huid zijn... Het wordt geserveerd, volgens de kaart, met een limoenolie. Deze helaas slechts zeer gering teruggevonden op het bord.
    We sluiten af met een crème brûlée. Deze wordt brandend geserveerd. Dit gerecht is anders dan anders, op basis van Zeeuwse boterbabbelaar! Dit nagerecht is dan ook zoeter en heeft de smaak van de babbelaar i.p.v. vanille. Dit was overigens geen verrassing, bij het bestellen is dit netjes aangegeven.
    Het andere nagerecht is een chocolade dessert. Vol met warme chocolade. De brownie is top, wat warm en een volle chocoladesmaak. Verder een bol chocolade ijs en een bol slagroom. Erg machtig maar evenzo smakelijk.

27. Loes de Brouwer

Gluten en lactose dieet perfect klaar gemaakt, ik heb geen problemen. Compliment voor de kok. Familie de Brouwer

28. Een adres waar het eten, lunch of diner, altijd in orde is. Attente bediening, goed meubilair. Een van de betere locaties in Middelburg waar je zonder meer neer kan strijken voor een goede, smaakvolle, vers bereide maaltijd.

29. We stonden al even te wachten totdat er iemand ons zou komen helpen, dik 7 minuten later nog geen hulp dus een dame gevraagd waar we mochten gaan zitten. Het antwoord was verassend...: "Nergens"

Dus ik vroeg of ze dat niet even kon aangeven voordat we zolang aan het wachten waren, maar daar had ze geen tijd voor, ze was druk. Werkelijk.. Nog nooit zo onbeleefd geholpen... Cursusje klantvriendelijkheid kan worden afgenomen bij de buren, die hebben het wel degelijk begrepen!!!

30. Elise Borgelioen

Wat een vriendelijke bediening én zoals gezegd wel lactosevrij kunnen eten!!! Bedankt

31. Altijd lekker eten, verschillende gerechten geprobeerd, alles smaakt goed. Ook kan je er kindergerechten en kleine tomatensoep eten als lunch eten.

Het personeel is vriendelijk en de wachttijden zijn niet lang.

32. paul van As

Zeer goed gegeten. Prijs kwaliteit is zeer goed, de
    wagyu burger was erg lekker en mijn vrouw heeft de kookmossels gegeten. Echt een aanrader. We komen zeker vaker terug!

33. Jelte Dijkstra

34. J.B 255 punten

Op tweede pinksterdag heerlijk gegeten met z'n vijven op het terras. Er werden keurig twee tafels ontdaan van water en voor ons bij elkaar geschoven. Het eten was heerlijk, schnitzel met originele garnering, lekker eendgerecht en prima friet. Enige minpunt vonden wij dat de venkel in de mosselen wat overheerste maar dat is voor de echte fijnproevers. Ook alle sausverzoeken bij de gerechten gingen direct goed en dat is tegenwoordig bijzonder.. Ik en mijn gezelschap waren zeer aangenaam verrast! Aan toetjes zijn we niet toegekomen omdat we voldaan waren. Hier moet je zijn in Middelburg!

35. Komen tussendoor weer voor maaltijd naar de Huifkar, we hebben meestal plate service. Dan heb je echt een bord vol lekker eten voor weinig geld. Uitstekende en vriendelijke bediening zonder opsmuk of pretenties. Wat ons betreft een echte aanrader.

36. Hartstikke gezellig! Mijn vriend en ik komen hier al heel lang voor zowel als lunch en diner, schnitzel is zeker een aanrader! Helemaal top!

37. De Huifkar is een begrip in Middelburg, en terecht. Verwacht nothing fancy, maar vriendelijkheid, prima eten en een rustieke ambiance. Ideaal voor ons gezelschap, in leeftijd varierend van 3 tot 73 jaar. De ontvangst is hartelijk, en de verdere bediening uiterst netjes. Na elke bestelling volgt een keurig "Dank u!" Waar vind je dat nog? De voorgerechten zijn smakelijk. Opa vindt de goedgevulde vissoep zelfs 'heerlijk'. Hoofdgerechten zijn er in platevorm (o.a. een prima sate, of een verantwoorde, erg lekkere Wagyu burger) of met vis/vlees, alles rijkelijk begeleid met salade en frieten. De eendenborst met sinaasappel-cointreausaus mag er zeker zijn. Voor de kleintjes zijn leuke schotels aanwezig, die op aanvraag (dat wel) van enige groenten worden voorzien. Kortom, een uitstekende plek voor een familiediner (en tal van andere aangelegenheden).

38. Van opdenbosch Dirk

We hebben enorm lekker gegeten in de Huifkar. De bediening was heel snel en vriendelijk, ondanks de drukte: het terras zat helemaal vol want het was markt.
    Je kan er lekker eten, meer dan genoeg voor een aanvaardbare prijs. Zeker de moeite waard als je lekker wil eten.

39. Al heel vaak bij de Huifkar gegeten en voor mij de nummer 1 van Nederland. Het eten is heerlijk voor een kleine prijs, de bediening is altijd aardig! De voorgerechten zijn echt subliem, hoofdgerechten zijn simpel met frietjes, een lekker stukje vlees en salade. En de nagerechten zijn ook echt de moeite waard, vooral de creme brulee! Dus wil je makkelijk maar wel heerlijk eten, ga dan naar de huifkar!!

40. Tijdens vakantie in Zeeland naar Middelburg geweest en bij de Huifkar gaan eten. Gezellig restaurant met vriendelijk en attent personeel. Heerlijk gegeten voor een goede prijs.
    Twee dagen later nog maar eens terug gegaan omdat het zo goed bevallen was en er absoluut geen spijt van.
    Als we weer een keer in Zeeland zijn, gaan we zeker nog eens naar de Huifkar

41. meulendijks

Zeer lekker gegeten, simpel maar goed. Leuke sfeer op het terras en vriendelijk personeel. Een aanrader!

42. Heerlijk gegeten en gezellige bediening.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

43. mevr.de koning

Heel erg lekker gegeten! Goede bediening, erg vriendelijk. Kom zeker terug naar de Huifkar want daar kan je een leuke lekkere maaltijd met drankjes nuttigen.

44. Gezellige avond gehad. Stokbrood kruidenboter was slecht, kruidenboter hard en smaakloos. Mosselen konden beter, het leek wel of sommige mosselen niet goed waren. Voldoende lekkere patat en salade. Ik ga het de volgende x wel bij de buren proberen want het kan veeeeeel beter.