1400195364 90
1521621903 88

1. Paul van Hooff

Goed en gezellig restaurant. De gorgonzola op de gelijknamige pizza had wat beter over de pizza verspreid kunnen worden, maar de pizza was verder smakelijk en mooi dun. De tiramisu was voortreffelijk en groter dan ik had verwacht. In het restaurant werd hard gewerkt. Wel jammer dat de pizzeria onderdeel is van een winkelcentrum en dat je niet buiten kunt zitten.

2. Heerlijk gegeten bij Mama Mia.
    Vriendelijk personeel, veel keus op de menukaart en prima prijzen.
    De kinderen kregen hun pizza niet helemaal op en we kregen zakjes voor het overgebleven eten.
    Helemaal top, geen verspilling van eten.

3. Vera Steenbeek

Heerlijk gegeten. Verse producten met liefde bereid. Echt Italiaans familierestaurant. Gemoedelijke sfeer en ongelooflijke lage prijzen.

4. Yvonne en hans

Wij hebben hier een heerlijke pizza gegeten voor een goede prijs. Bediening was snel en netjes. Er was veel bedrijvigheid in de keuken dat was goed hoorbaar en je kan er niet pinnen, maar verder was het top!

5. Peter Sanderse

Heerlijk echt Italiaans gegeten in gezellige ambiance.
    We hebben al veel Italiaans gegeten (zijn hier echte liefhebbers van) maar dit is echt top.
    Erg vlotte vriendelijke spontane bediening.
    Wij komen zeker terug al is het alleen al om de zelfgemaakte tiramisu en limoncello te proeven.
    Tot ziens en bedankt voor een heerlijke avond.

6. Geweldig, echt Italiaans gerund restaurant in een doods winkelcentrum, waar we met z'n 11-en op een zaterdagavond op het laatste moment (een andere reservering werd ter 11-der ure afgezegd) nog terechtkonden en hartelijk werden ontvangen. Het eten was, zeker gezien de prijs, erg goed. Vooral de menu's (3 gangen a Euro 24) waren ruim en smakelijk. 'Vis' kwam met een fantastisch schelpdierenvoorgerecht, bij 'Vlees' werd ook nog eens een stukje heerlijke lasagne geserveerd. Maar ook de pizza's mochter er zijn. Mijn Frutti Di Mare heb ik uitbundiger belegd gehad, maar voor Euro 10 mag ik absoluut niet klagen. De jongste van 7 heeft alleen te lang op zijn pizza moeten wachten, en een Limoncello voor Euro 4 in een jeneverglaasje serveren, dat kan echt niet.

7. Gisteren " even snel" buiten de deur...
    Mamma Mia is niet onbekend, kwaliteit immer okay.
    Wat opvalt is dat de bediening wel varieert in de getoonde gastvrijheid.
    Deze keer weer spontaniteit en vriendelijkheid ten top!
    De lokatie doet toch wel wat af aan de waardering voor sfeer.
    De carbonara was zeer smaakvol, de spaghetti had ietsje gaarder gekund
    Maar gewoon weer lekker gegeten....

8. stadhouders

Prima eten, alleen op zaterdagavond als het druk is heb je weinig ruimte om te zitten, zeker na 19 uur.

9. Heerlijk gegeten en niet duur. Lekkerste broodjes!

10. Heerlijk gegeten, gewoon simpel en erg goed. Vlotte, vriendelijke bediening. Eigenlijk niets over zeggen want ik wil het voor mijzelf houden dit restaurant.

11. Ronald Blom

Erg lekker gegeten, het dagmenu is zeker een aanrader.

12. Heerlijke pizza!! Alles heel vers en goed belegd! Komen hier zeker terug. Enige minpuntje: geen muziek in het restaurant.

13. Het eten was geweldig, de bediening was goed en vlot.
    Kortom, een restaurant dat zeer zeker een vervolging zal krijgen!

14. Geweldig eten voor een eerlijke prijs

15. Heerlijk eten met verse producten. Zelfs een hartjes pizza voor mijn dochter.

16. Het was weer ouderwets heerlijk eten en goed toeven bij Mamma Mia. Dit keer de driegangen dagmenu’s Terra (vlees) en Mare (vis) gekozen. Bruschetta, rundvleesreepjes in een cherrytomaatjes saus en pasta, een schotel van mosselen, venusschelpjes en scheermessen (verrassing!) en zeebaarsfilet met pasta. Per traditie eerste persing olijfolie en truffelolie mee naar huis genomen. Een Italiaans Nederlandse familie die de zuidelijk Italiaanse traditie eer aan doet!

17. Van de week hebben we hier gegeten. De verwachtingen waren hoog, gezien de uitstekende recensies. Helaas is het voor ons echter een grote teleurstelling geworden. De eigenaar is vriendelijk, maar had kennelijk personeelsproblemen en dat was duidelijk te horen. Niet iets waar je op zit te wachten als je net binnen komt. Verder had hij wel aandacht voor de vaste klanten maar zijn interesse voor ons was minimaal. Datzelfde geldt voor het meisje dat ons later bediende. We moesten lang wachten op onze drankjes en de pizza's. Ik had ook nog om broodjes gevraagd om de tijd te overbruggen, maar ook dat duurde lang. De broodjes waren aan de bovenkant geschroeid en een "zompige" meelbal van binnen. De pizza's waren met de messen die we kregen, amper te snijden. Er lag wel veel op de pizza's, maar hoe hard de buitenrand was, des te zachter was het binnen gedeelte.
    De prijs voor de pizza's is niet duur. We hebben de rekening gepast op een schoteltje betaald en nog even gewacht. Maar ook bij het weggaan hebben we niemand meer gesproken. Weinig belangstelling vanuit de eigenaar en het personeel vanaf het moment van binnen komen t/m het weggaan. Jammer. Wat ook nog opviel is dat de mensen die een pizza komen afhalen, dwars door het restaurant lopen en ook de pizza's eerder kregen dan wij ze besteld hebben. Die gaan dus kennelijk voor.
    Al met al een teleurstellende ervaring en we komen hier dan ook niet meer terug.

18. Vanavond een heerlijke pizza afgehaald! Supervers en flink belegd. Locatie is inderdaad wat apart maar bij het binnen stappen bevond ik me toch wel degelijk in Italië... aanrader!

19. Daan Telepary

20. Wat een enorm goed bewaard geheim is dit, weliswaar verstopt in een winkelcentrum, maar echt voortreffelijk eten! Pasta frutti di mare, mjam! En een heel betaalbare prijs. Afhalen kan ook

21. cor vrieling

Onverwacht in een winkelcentrum een pizzaria gespot met wel heel goede service en pizza's gisteren met gezin hier gegeten werkelijk perfect! Pasta carbonara precies goed en een calzone die ik nog nooit ergens lekkerder heb gegeten keurige zaak fijn personeel die het gewoon snapt over het familie toetje kan ik maar een ding zeggen HEERLIJK! Niks blikjes fruit en diepgevroren nepijs nee gewoon super echt een aanrader net buiten het centrum van Middelburg.

22. Zelden zo lekker Italiaans gegeten. We hebben genoten!

23. Jacques

Tja, de pizza was heel lekker, de salade ondermaats en niet gemaakt zoals op de kaart stond, de rucola was op....een beetje konijnevoer voor euro 5,oo. En dan de locatie oei oei wat bedompt.

24. Op advies van vrienden wezen eten bij dit verborgen pareltje in Middelburg...wie verwacht er nu in een overdekt winkelcentrum in Dauwendaele zo'n heerlijke Italiaan?? Personeel (dochters, moeder, vader) erg vriendelijk en behulpzaam en te gek eten!! Wij hadden het vismenu en vleesmenu en hebben heerlijk gegeten!! Gaan zeker gauw terug. Bedankt!!!

25. Heerlijk gegeten! En niet te duur. Maar de lokatie is echt verschrikkelijk. Alsof je in een ondergronds jeugdhonk terecht bent gekomen. Waar ook nog eens een gebrek is aan aanvoer van frisse lucht. En doordat alle wanden glad en strak zijn gestuukt is de accoustiek dramatisch. Erg lawaaiig en rumoerig. Maar het eten was zalig!

26. Wij komen er vaak, heerlijk eten en super vriendelijke mensen! Een aanrader dus..

27. Aantal keer eerder gegeten en afgehaald bij deze pizzeria, was altijd lekker, tot vanavond de salami een vreemde, onaantrekkelijke smaak had. Bedierf m'n eetlust, gebeld, en volgens eigenaar was salami gisteren gesneden dus vers... Kwaliteit kan hier blijkbaar nogal wisselen want pizza's (w.o. calzone) waren nogal zompig.

28. Als je de entourage voor binnenkomst (winkelcentrum) wegdenkt, en de smaak en sfeer de vrije kans geeft, bevind je je werkelijk in Italie voor relatief weinig geld. Knap gedaan.

29. Op aanbevelen van een goede vriend zijn wij op zondag 19-06-2011 uit eten geweest bij Ristorante Mamma Mia in Middelburg.

Wij hebben van te voren gereserveerd (erg verstandig) en gevraagd of de kok ons wil verrassen met een verrassingsmenu.(doen wij vaak, dan kan de kok zijn gang gaan, en leer je het restaurant het beste kennen) En dat was geen enkel probleem.

En…… wij zijn verrast, heerlijke gerechten van vlees, vis, gamba’s diverse soorten pasta’s broodjes, kazen, enz …werkelijk teveel om op te noemen.

Tonijn om weg te zuigen, biefstuk botermals, één groot feest.

Toffe bediening, de chef schuift overal even aan voor een vriendelijk woord.

Het is thuiskomen bij deze Italiaan, die alles met passie en liefde bereid. Lekker eten in een ontspannen sfeer.

Wij zijn heerlijk verwend en kan het iedereen aan bevelen.

Fam Boer.

30. bella donna

Heerlijk eten, alles vers gemaakt. Leuke bediening, aardige mensen.

Jammer van de ligging, maar je kan niet alles hebben voor die prijs!

31. Hier kun je redelijk eten voor weinig geld. De sfeer is matig, zit in een winkelcentrum. De pizza's vallen erg tegen, wat je ook besteld, alles smaakt min of meer hetzelfde. Personeel is vriendelijk en losjes.

Al met al voor een keer niet verkeerd, maar voor gezellig uit eten zijn er leukere en betere gelegenheden!

32. Goed gegeten zoals altijd vlees was heerlijk en de voorgerechten nog lekkerder een aanrader dus en vriendelijk personeel.

33. Dit restaurant dreigt mijn stamplek te worden. Ik heb al gevraagd of er permanent een tafel voor mij gereserveerd kan blijven. Maar zonder gekheid: De persoonlijke bediening door de eigenaar met hart voor de zaak en een passie voor eten, de bereiding (verse pasta's, heerlijke schaaldieren, geweldig vlees) zonder gekunsteldheid. In een woord verrukkelijk! En dat voor heel weing geld.

Staat tegenover dat je je soms door een hasjwalm moet snijden wanneer je het verlaten winkelcentrum binnen loopt. Gekke plek, maar daarom ook zo goedkoop denk ik. Binnen merk je daar overigens niets meer van.

34. Lekkere pizza's maar de tiramisu was echt een afknapper!

Kreeg hem bevroren helaas..

Voor de rest een leuk etentje gehad...

35. Hier kan je heerlijk eten voor niet teveel geld.

36. Klein, maar gezellig restaurant. Ligging is zeker niet fantastisch maar het eten maakt alles goed. Heerlijk eten voor weinig geld, waar vind je dat tegenwoordig nog, zelfs een friettent is duurder.

Alles wordt vers klaar gemaakt en dat proef je!

Volop gratis parkeergelegenheid. Veel vaste klanten en dat verbaast me niks, want als je er een keer bent geweest kom je gegarandeerd terug.