Tafelen in Middelburg

ma 16:30 - 22:00
di 16:30 - 22:00

Omschrijving

All-in Tafelen in Middelburg

Lekker uit eten in Middelburg? Bezoek restaurant Tafelen! Geniet onbeperkt van wereldgerechten, tegen een vaste all-in prijs, inclusief frisdrank, bier, witte wijn, slush-puppies, verse jus d'orange, thee en koffie.

Onze gerechten komen van over de hele wereld: van Italiaans tot Aziatisch, van kaasplankje tot carpaccio, van kipfilet tot gamba. Stel zelf uw bord samen uit de gerechten van uw voorkeur. Wat uw smaak ook is, bij Tafelen kan iedereen genieten!

• Biologisch

1459619699 63
1597519381 66
1622592050 72
1660201054 71

1. Heel leuk. Mijn oma was jarig, daarom voor haar gratis. Speel kamer voor de Kids echt top.

2. Het eten is altijd goed en lekker. Heel veel keuze uit vlees, vis, salades, snacks, Chinees enz.

3. Wat een keuze uit zoveel eten! Voor elk wel wat wils. Ook voor kinderen heel leuk met 2 chocoladefonteinen, suikerspin, snoepjes en leuke speelkamer!

4. Niks meer dan een veel te dure ranzige vreetschuur. Personeel was aardig, maar jammer dat de kok zijn zweetdruppels in mijn eten belanden bij de grill. Dit is het geld niet waard, ben weg gegaan en naar de Mac gegaan schuin tegenover, smaakt beter als het eten wat je hier krijgt. Alles klef, veel te zout (oude gewoonte, zout verbergt de smaak van vlees dat niet meer vers is) en het is ongezellig. Een ruimte als een koeienstal, en je kan jezelf niet horen denken zo luid. We hadden niet op veel gerekend want we kennen deze tent MAAR dat de Mac hoger scoorde zegt toch ook wat. Nooit meer. Als ik een tip mag geven ik snap dat het concept relatief duur is en de marges niet groot, maar please: goedkope ingrediënten zijn een ding, maar gebruik op zijn minst wel vers. Het idee dat je in een bunker zit is ook niet echt gezellig trouwens. Maar dat heeft meer met voorkeur te maken.

3,6
  5. Het eten is oké, genoeg keuze maar verwacht geen topkwaliteit. Het is all you van eat dus goede buik vulling met van alles wat.

6. Corrie Schouten

Lekker mijn verjaardag gevierd met onze kinderen. Dat was dus extra gezellig, zeker dat we in het aparte zaaltje konden zitten. Helemaal top.
    Bedankt iedereen die dat mede mogelijk hebben gemaakt.👍🌹tot de volgende keer.

7. Het was weer fantastisch, alleen jammer dat de jarige nu niet meer gratis mag komen eten.

8. Hadden gereserveerd met het idee dat het redelijk coronaproof zou zijn. Het was veel te druk, stonden teveel tafels en bij het buffet was anderhalve meter absoluut niet te handhaven. Iedereen loopt door elkaar en heen en weer.... Zijn snel weer weggegaan, was niet te doen. Hadden betaald, geld netjes teruggekregen, goede service.

Eten en drinken was er voldoende aanwezig.

9. Perfect en variatie genoeg. Voor ieder wat wils.
    Super restaurant

10. Verhoeven

Sinds kort ook afhalen en bezorgen super goed, ruime porties en lekker. Hadden ze veel eerder moeten doen.

11. Meneer van de ‘wijnbar’ weigert je een wijntje te schenken terwijl je tijd nog niet voorbij is. Valt niet normaal mee te discussiëren. Vlees (ossenhaas) zit vol met bruine plekken wat erop duid dat het niet vers is. Daarnaast wordt het zo lang op de bakplaat gelegd dat het bijna steen is. Ze hebben hier geen idee van service, vriendelijkheid en kwaliteit! Jammer jongens, ik als mede horeca medewerker baal hier van.

3,4
  12. Slechthorend/doof?? IN corona-tijd bediening met mondkapjes. Alle begrip en medewerking van bertender/baristo/koks/bedienend personeel. Chapeau hiervoor. 100 % aandacht en medewerking. Afstand genomen en mondkapje af om het mogelijk te maken voor mij om te liplezen. Niet altijd vanzelfsprekend. Mijn dank is groot.👍👏

13. Anoniem

Het eten was goed geen cometaar. Het personeel doen ook hun best. Alleen die mondkapjes vreselijk geen gezicht ze waren aan het zweten en aan het zoeken naar adem ze pakte elke keer met hun handschoenen aan naar hun mondkapje om naar adem te hapen en zo weer aan de borden die ze ophaalde dan heeft het volgens mij niet veel zin. Voor mij hoeft het toch al niet die mondkapjes mijn tip… doe ze lekker af.

14. Roelofsen

Gezellige locatie. Omdat er iemand jarig was die dag was het prijs kwaliteit een mooi bedrag. Het was een maandagavond en was gezellig druk, we hoefden niet lang te wachten op het eten. Als het een weekend is denk ik dat het super druk is en dat er lange wachttijden zijn dan zou ik er niet graag komen.

15. Lilian Lobs

Erg lekker. Alleen als het vol zit staan er wel rijen. Maar gaan hier zeker nog eens terug.

16. 2 Weken geleden hier wezen eten, we hebben hier al vaker gegeten maar het wordt steeds minder. Het wokken b.v. je geeft je bord het gaat in het water na ongeveer 20 seconden uit het water en gelijk de pan in even roeren en met de pan schudden en op je bord. Het was dus nog rauw en de saus was meer water als saus, toen we er wat van zegden zij de kok dat het zo hoorde. Ook bij het vlees bakken was het niet gaar, het was druk en moest het na mijn idee veelte snel. Ook het personeel die de vuile borden ophaalden waren zeer jong en niet echt vriendelijk. Mijn dochter was nog aan het eten, en haar bord was nog niet helemaal leeg en weg bord. Ook waren veel borden op de stapels waarop je je eten kon pakken nog vies en plakte. Wel een plus punt voor het ijs en toetjes deze waren super.

2,7
  17. Alles goed.

18. Leuke wok met een groot assortiment aan keuze van vis tot vlees op de grill of in de wok.
    Geen coca cola maar wel pepsi voor de liefhebbers.

19. Wij zijn hier wezen eten voor een verjaardag en hebben een top avond gehad. Erg leuk is ook dat de jarige hartelijk gefeliciteerd werd en gratis mag eten, wel je ID meenemen.

Het restaurant zelf is een grote hal maar door de kunst en leuke inrichting heeft het een moderne, industriële uitstraling. Als het druk is kan het wel wat vol aan voelen.

Het eten is gewoon lekker. Verwacht geen sterrenniveau maar als je gewoon lekker vol wilt zitten aan het einde van de avond is dit top. Er is voldoende keuze uit gerechten van over de hele wereld en alles wordt vlot bijgevuld. Met name de wok is echt top. Ook het onbeperkt drinken is goed geregeld, naast de standaard dranken is er ook een lekker speciaal biertje zoals duvel en Leffe blond. Lekker doorzuipen dus als je met mensen bent die wel van een drankje houden. Ook het personeel is heel vriendelijk en snel. Tafelen is alleen wel wat duurder dan het gemiddelde all-you-can-eat restaurant maar nog steeds erg betaalbaar. Het enige minpuntje was eigenlijk de sushi, de rijst had een wat zurige smaak en was niet lekker, maar ja, wie eet er dan ook sushi in een all-you-can-eat restaurant. Dan kun je beter naar zo'n hipster restaurant in Amsterdam gaan. Wij Zeeuwen zijn daar toch te nuchter voor.

Als je gewoon lekker wilt eten, echt een aanrader.

20. Omg wat was het eten slecht.
    Totaal geen smaak. Het enige wat ze op je vlees doen is zout en peper en zelfs dat zat er niet op.
    Sushi was taai en droog.
    De gamba’s hoor je te bakken in knoflook en soja maar ook dat werd niet gedaan.
    Verse sinaasappelsap was warm omdat ze de sinasapels niet koel bewaren.
    Kortom ik ga daar niet meer na toe.
    Zonde van het geld.

21. Veel geld voor slechte kwaliteit en het eten is niet vers de vis is bruin en stinkt, biefstuk wordt in bloed bewaard zodat je niet ziet dat het bruin is. Veel spullen komen naar mijn idee bij de ALDI vandaan en zeker 80% komt uit de vriezer. De bediening is niet erg vlot en is erg onvriendelijk.
    Als je eindelijk iets te eten heb gevonden waar je van denkt dit zal ik wel overleven proberen ze over je heen de afwas weg te halen. Terwijl er overal om je heen nog vuile borden op andere tafels staan.
    Het is een mega niet erg schone eet schuur waar je geen lekker eten of Sfeer moet verwachten.

22. Na al veel wok restaurants bezocht te hebben is deze toch wel waar het eten veruit het slechtste is. De nasi, bami en mihoen lijkt van de Aldi te komen en alsof ze hem hebben bewaard in het riool zo smaakte het. De Sate saus is dezelfde smaak als van Remia die je bij de Jumbo kan kopen. De friet is vrij klef en de pizza erg vet en zout. Op de bakplaat om iets te laten bakken werd om de halve minuut een flinke scheut olie erover gegooid zodat het veel te vet werd. En bij het wokken was de pikante saus heel erg flauw en heel waterig. En het eten zelf was weer heel droog. Het enige wat goed was waren de toetjes en het ijs. De ruimte is erg groot en lijkt op een boerenschuur waar men kan vreten. De bediening is niet erg vlot met het ophalen van de lege borden. Voor ons nooit meer!

23. Corry Broodman

Heerlijk gegeten. Wij zaten in een zijzaaltje. Erg fijn, dan hoor je het geroezemoes niet zo. Het was heel erg druk, maar toch steeds snel aan de beurt bij de wok, bakplaat etc.

24. Het eten is er lekker, ruime keuze.
    Een grrot nadeel dat je twee uur hebt om te eten of bijbetalen.
    Voor mij te kort.
    Wil lekker gezellig wat drinken en dan in de rij gaan staan.
    Maar daar ik geen tijd voor.
    Je moet gelijk gaan eten, na tafelen kan dan ook niet.
    Jammer want de rest is prima.

25. H.leenhouts

Goed eten en snelle bediening 👍🏼

26. Gisteren wezen eten met 11 personen. Toen ik dinsdag reserveerde, en vroeg om een tafel niet langs de muur (ivm het feit dat iedereen op die bank telkens ertussen uit moet), maar die kreeg ik niet want alles was vol! Wij waren er om 17.00 uur en die hele tijd was er een giga lange tafel ergens in ‘t midden vrij! Toen ik er wat van zei zeiden ze dat die voor de volgende ronde gereserveerd was(???) In mijn opinie is die zo weer gedekt hoor.
    Oh ja, omdat ik jarig was liet ik mijn rijbewijs zien. En inderdaad ... geen felicitatie, maar alleen een: oh jarig, verder niks.
    Conclusie: laatste keer geweest!!!!

27. Wij zijn div keren geweest het was supper goed zijn vlug met afhalen even vriendelijk.
    We gaan weer terug aleen in de doorweekse dag mag het wel goed koper gewoon naar de normale prijs.

28. demi de maillie

Het was weer heerlijk, veel variatie.

29. Een leuke vreetschuur met veel keus en vriendelijk personeel en voor de kleintjes ook genoeg te doen alleen de biefstuk leek wel soja vlees.

30. Het eten was erg vet en maar erg droog. Ook niet vriendelijk. Ons bord is 1 keer opgehaald voor de rest moesten we het op de tafel naast ons zetten (daar zat niemand meer) omdat we anders vrijwel geen plek was voor ons andere bord.

31. Leo Valckenborg

Ik zal het reëel houden. Sfeer moet je er niet verwachten. Het is een gigantische eetschuur. Daar tegenover staat wel dat de producten over het algemeen zeer goed zijn. Vooral vis en vlees op de plaat bereid zijn een aanrader. Twee kundige koks doen er ontzettend hun best. Voor de prijs die men hier betaald (incl. drank) is niets op aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Maarrr... de service???

Ik zal een paar voorbeelden geven. Wij wilden graag enkele producten uit de wok. Nadat de (Aziatische) kok het bord met de te wokken producten had aangenomen, brulde hij plotseling vrij hard "SAUS!!!", zonder ons aan te kijken. Ik had hier zelf maar één antwoord op en brulde zelf terug met "WAF!!!". Toen hij mij een beetje dom aankeek stak ik twee vingers omhoog, het nummer dat knoflooksaus aangaf. Praten met een dergelijk onbeschoft persoon doe ik niet. Toen de wokprodukten klaar waren (overigens wel smaakvol bereid) gooide hij de boel op een bord, zonder ook maar iets van "smakelijk eten" of een simpel alstublieft.

Later stond ik bij de bakken met warme gerechten een keuze te maken, toen ik zowat omver geduwd werd door een medewerker, die de bakken kwam aanvullen. Ik kon ternauwernood een voet terugtrekken, anders had hij er bovenop gestaan. Even een paar woordjes zoals "sorry, mag ik er even bij" lukte ook deze "niet pratende" medewerker schijnbaar niet. Het ophalen van de lege en vieze borden van de tafels is een ondankbaar, maar heel belangrijk werk. Iets wat ik zeer waardeer, maar zeg dan even iets van "zal ik de lege borden even meenemen", of iets dergelijks. Ik was met mijn vrouw in gesprek en had het niet verwacht, waardoor ik nogal schrok van dit onbeholpen gedrag. Sorry, maar ik kreeg de indruk, dat in dit restaurant alleen doofstomme mensen werkten en zou eigenlijk voor de service 0 punten moeten geven, ware het niet, dat de barman erg vriendelijk en spraakzaam was en er één jonge man afruimde met de woorden "heeft het gesmaakt?" Zo'n jong zou je toch zomaar spontaan kussen (maar dat doe je niet) Het is te danken aan deze twee heren, dat ik voor de service toch nog 3 punten kon waarderen.

Ik weet niet welke mentaliteit de directie van dit restaurant heeft, maar in elk, zichzelf respecterend, restaurant zouden dergelijke personeelsleden tot verantwoording worden geroepen, dan wel na waarschuwing ontslagen worden. Deze personeelsleden jagen klanten weg.

32. Goed eten alleen het simpelste hebben ze niet en dat is bij het vlees even er bij zetten welk vlees van welk dier er bij zetten.

33. Ria Dieleman

Heerlijk gegeten, er is veel keus, voor iedereen is er iets bij.

34. Genoeg keuze in gerechten, verwacht geen topkwaliteit. Sfeer is meer iets voor vrienden etentje niet voor een romantisch dinner voor twee. Tegen het einde van de avond werd er niet meer aangevuld en achter het dessertbuffet stond niemand waardoor ik moest wachten. Loopt er een personeelslid langs die kijkt me aan en vraagt of ik ijs wil, ik zeg graag. O dan ga ik iemand halen? Dat kan je toch zelf ff twee bollen scheppen. Ik wil het zelfs wel doen. Prijs is prima want je kunt proppen wat je wil.

35. De jarige mocht gratis eten. Paspoort werd uiteraard gecontroleerd maar geen felicitatie ...beetje lomp. Verder itt de vele recenties vonden wij het personeel vriendelijk en behulpzaam. Goede ingrediënten, veel keuze, alles goed verzorgd en gepresenteerd. Minpunt wat echt aandacht behoeft is het feit dat bijna alles wat van de plaat af kwam onvoldoende lang gebakken was, rauw, niet gaar.

36. De bruijne

De sfeer vind ik persoonlijk iets minder omdat t een grote niet zo intieme ruimte is, maar het eten is er altijd heel erg goed en zeker voor die prijs, veel keus voor ieder wat wils

37. clair 21 punten

Een vreetschuur. Maar wel lekker.

38. Stug, onvriendelijk en niet smakelijk.

39. Eten en drinken goed alleen 1 uur bijgeboekt tot 21:45 uur. Om 21:00 uur begonnen zij al met opruimen en het personeel ging zelf eten in het restaurant. Om 21:20 uur om een mojito gevraagd wat op zondag kan maar om 21:00 uur was alles al opgeruimd.

40. ymke de lobel

Je kan er heel erg lekker eten het is mijn favoriete restaurant.

41. Heel groot en rumoerig. Het eten is prima! Vooral heel veel maar dat weet je in deze all you can eat en vind ik prima. Ik vind de chocoladefonteinen geweldig, de snoeprekken, het vele eten en de zeer ruime keuze erin. Het personeel zou heel wat vriendelijker kunnen vooral de dames aan de kassa/ bediening dat is wel een flink minpunt.

42. Het personeel vind ik vreselijk bij tafelen. Zeker die mevrouw die daar de telefoon aanneemt voor de reserveringen, heel kort en eigenlijk onbeschoft. Aantal koks achter de bakplaat mega chagrijnig. De enige reden dat wij er naartoe gingen was vanwege de kinderen, die vinden het leuk. Het eten op zich is best lekker en de keuze is groot. Maar we hebben een veel beter restaurant gevonden met hetzelfde principe. We gaan nooit meer naar Tafelen omdat er simpelweg een hele goed restaurant elders zit. Waar het eten super goed is en personeel heel vriendelijk! De recensies van dat restaurant zijn alleen maar positief. Tafelen heeft zijn beste tijd gehad!

6,3
  43. Een tijdje geleden met 21 personen gegeten. Het was op zich wel lekker. Maar niet dat je denkt van... Dat is nou toch eens lekker. Daar wil ik terugkomen.

Er is overigens wel een ruime keuze. De service was ook niet erg goed. De vrouw die achter de bakplaat stond was erg chagrijnig en totaal niet vriendelijk. De rest van het personeel vond ik ook totaal niet vriendelijk. Ook het bedienend personeel niet.

Kortom kom je voor het eten/service ga dan ergens anders heen. Tenzij je speciaal voor de nagerechten komt. Deze waren erg uitgebreid en erg lekker.

44. Gisteravond met kinderen en kleinkinderen bij Tafelen gegeten.
    Ik had om een ronde tafel gevraagd, die wij ook kregen en daardoor zaten we ontzettend gezellig.
    Het was niet al te druk, ondanks de herfstvakantie.

Heerlijk wijntje van het wijnbuffet (proeverij).
    Het eten is van uitstekende kwaliteit: verse oesters die open gemaakt worden waar je bijstaat. Sushi wordt ook vers aan het buffet gemaakt en heerlijke verse zalm en tonijn.
    Verder ziet alle vis en vlees er prachtig uit.
    Vriendelijk personeel dat iedere keer snel de lege borden weghaalde.
    Het dessertbuffet is ongelofelijk: vers fruit, crêpes met warme kersen en heerlijke wafels zelfs suikerspinnen voor de kinderen. En dan natuurlijk twee gigantische chocolade-fonteinen.
    Na afloop nog een heerlijk kopje cappuccino met kleine lekkernijen.

Wij komen hier geregeld en het is nog NOOIT tegengevallen. Top!

45. René en Hanna van de Leur

Een bijzonder, dynamisch team dat de gasten het zo naar de zin proberen te maken. Een fantastische avond

46. Super tent! Veel uit te zoeken en goede kwaliteit!

47. Gisteren wezen eten bij restaurant Tafelen, Tijdens de reservering gezegd dat ik het Fodmap dieet heb en of hun daar wat mee kunnen, dit was geen probleem, als ik er was zou ik doorgestuurd worden naar de Chef kok die mij hiermee zou kunnen helpen.

Aangekomen mij gemeld en inderdaad ik werd doorgestuurd naar iemand die vlees stond te grillen. Hartstikke druk dus ik naar iemand anders gegaan en het voorgelegd. Deze vervangende chefkok wist niet wat het fodmap dieet was en ging naar zijn collega. Eindconclusie niemand die wat wist en mij kon helpen. Daarna naar de baas (??) gegaan en die kon mij ook geen duidelijk antwoord geven. Dus al met al schandalig. Ben behoorlijk boos geweest en voor mij is Tafelen dan ook afgedaan.

Wat een slechte service. Aan de telefoon net doen of ze op de hoogte zijn van alles maar ze weten geen donder.

48. Als je wilt komen eten met 8 man waarvan een ernstig ziek kind die niets eet, misschien 1 glaasje drink en daar dan wel 30 euro voor moet betalen vind in ronduit slecht. Zitten ze in crisis of hebben ze helemaal geen gevoel en draait het echt alleen maar om de centen? Ons zien ze er nooit meer.

49. Ontzettend veel keuze en alles was perfect. Verrassend goed eigenlijk.

50. 2 keer wezen eten en helaas ook twee keer iets ongepast in mijn eten gevonden. Eerste keer in mijn ijs en tweede keer in de bami, jammer! Eten is wel lekker, goed van smaak. Aardig personeel. Alleen denk ik nu wel drie keer zo goed na voordat ik weer ga...

51. Uit de kunst lekker ja. Ook de drank was er voor elk wat wils. Een pluim voor de mensen die er werken. Ja tot ziens ik kom terug hoor!

52. R.J. 55 punten

Vorige week i.v.m. 50 jarige trouwpartij van mijn ouders wezen eten en het was heel gezellig, vriendelijk personeel, goed eten. Kortom een aanrader!

53. Zeer onvriendelijk en niet te eten. Hier kom ik nooit meer.

2,6
  54. Vandaag wezen eten bij tafelen. Op de site stond geopend van 16:00 t/m 22:00. Ik kwam om 16:15 aan als een van de eerste klanten. Daar werd me verteld dat het pas om 16:30 open ging, wat niet op de site werd aangegeven. Dit vond ik niet zo'n probleem, om 16:35 kon ik plaats nemen aan de aangewezen tafel.

Ik begon bij de sushi, deze was droog en smaakte niet zoals sushi hoort te smaken. Vervolgens heb ik een ossenhaas van de bakplaat geprobeerd, deze was niet goed gaar en er zat geen smaak aan. En dan nog niet te spreken van de vieze bakplaat en roosters (net na openingstijd). Ook de oestersaus smaakte niet goed en de garnalen waren veel te zout. Ook de feta en olijven smaakten naar niks. De donuts waren veel te droog maar het ijs was wel oké. Aan bijna al het eten zat geen smaak of het was super zout. Ook nemen ze je klachten totaal niet serieus en krijg je geen of een chagrijnig antwoord.

Ook het personeel was ronduit onbeschoft, personeel van de laagste plank. Zelfs een beetje fatsoenlijkheid kon er niet vanaf.

Wat een vreselijke vreetschuur is dit voor die prijs! Eén keer en nooit meer!

55. Vandaag wezen eten bij tafelen in middelburg samen met een vriendin. We waren als een van de eerste aanwezig (16:15). We dachten we kunnen wel beginnen maar aan de balie kregen we te horen dat we nog moesten wachten tot 16:30 terwijl er duiidelijk op de website staat open vanaf 16:00 tot 22:00. Vonden we niet zo heel erg dus gewoon gewacht totdat we werden opgehaald door 1 van de personeel.

We begonnen aan de voorgerechten, Mijn favouriet: Sushi. Deze was echter taai en droog. Waarschijnlijk nog oude sushi. Toch alles maar netjes opgegeten. Daarna gingen we verder aan het wokbuffet. Saus was echter smakeloos. Daarna maar de grill geprobeerd. Biefstuk en kangaroobeef. Vroeg om medium gebakken maar dat was echter nog rauw. ik ben geen chef kok maar ik denk niet dat je binnen 2 min een biefstukje kan bakken. Eigenlijk wouden we hierna al vertrekken vanwege dat dit nogal onze eetlust had verpest. Daarna toch nog maar een bord voor het warm buffet gepakt. Deze viel ons ook zwaar tegen, alles was erg droog en taai. Vooral de kipnuggets. Enige wat ons niet tegenviel was het ijs en daar bleef het bij.

Kort samengevat: Het was onze eerste en laaste keer dat wij bij Tafelen zijn gaan dineren!

1,4
  56. Gegeten met mijn vriend ter gelegenheid van mijn verjaardag. Bij aanbieden van mijn ID was het opvallend dat er niet gefeliciteerd werd. We kregen de tafel dichtstbij de toiletten, toen ik vroeg of we een andere tafel konden krijgen kreeg ik een chagrijnig gezicht te zien. We kregen daarna een tafel bij de grote ramen, beter! Maar wat tochtte het daar! Sushi werd niet aangevuld.

1,9
  57. Hier tijdens 2e kerstdag gegeten met de vriendengroep en kijken terug op een geslaagde avond!

Ondanks de drukte hadden we niet lang in de rij hoeven te staan. Het was goed georganiseerd en geregeld, lekker welkomsdrankje vooraf en personeel was erg aardig en behulpzaam. Iets wat bij een dergelijk restaurantconcept niet altijd vanzelfsprekend is.

Ook het eten was netjes gepresenteerd en de keuze ontzettend uitgebreid. Ben hier eerder geweest maar met de kerst hadden ze nog extra uitgepakt en onderscheiden met luxere gerechten. Absoluut voor ieder wat wils. Ook de keuze in drankjes is erg groot en niemand is wat tekort gekomen. Borden werden snel afgeruimd wat ook fijn is.

Wat ik wel minder vond was dat door de drukte bij de barbecue / grill platen wat rokerig was en doordat het een open keuken is, blijft dit wat hangen in het restaurant. Ook was het wat rumoerig maar dat heb je al snel met dit soort restaurants.

Kortom, veel waar voor ons geld gekregen, er zijn maar weinig restaurants waar je voor de prijs zoveel krijgt.

Tot de volgende keer!

58. 1e kerstdag heerlijk gegeten. Er was ruime keuze en genoeg van elk. Helaas waren de garnalen waterig/smaakloos. De lege borden werden zeer snel opgehaald, wat plezierig is. Helaas was de prijs € 7,00 P.p. Hoger dan er op de site vermeld staat. Geeft een bijsmaak, helaas. Verder een aanrader.

59. Werkelijk triest! Zogenaamd nieuw, goedkoop en verre van aantrekkelijk. Een vreetschuur op tijd met dwangmatig reglement en personeel van de onderste plank. Een slechte website met weinig foto's van het eten en de omgeving. Over een jaar kakt de boel in, je merkt het nu al aan de kwaliteit.

Het eten zelf is op een aantal punten best lekker en goed op smaak maar is dit dan wat het verschil moet maken? Oordeelt u vooral zelf maar wij komen hier nooit weer. Geef ons maar de vertrouwde chinees.

2,6
  60. Wat een onbeschofte mensen zeg... Het eten was op zich nog wel te doen en lekker, maar gewoon het feit dat personeel heeeel onvriendelijk is. Zowel bij het vooraf betalen en de manier waarop ze achteraf komen vertellen dat het tijd is kan wat mij betreft wel klantvriendelijker. Zeker voor het geld dat je ervoor betaald!

3,3
  61. Het eten was niet altijd vers en smaakte over het algemeen flauw. Dit is geen restaurant maar een middelmatige wok. Ik ga hier niet naar terug. De service was wel goed. De medewerkers waren vriendelijk.

1,9
  62. Zaterdagavond was er helaas geen plek, daarom hadden wij gisteren gereserveerd. Ben blij dat er geen plek was zaterdag en dat wij gisteravond een mooie afsluiting van het weekendje Vlissingen hebben kunnen maken bij jullie.

Locatie is super fijn dat er gratis parkeren is. Veel keuze in eten en bakplaat, wok etc, zoveel drinken als je wilt. Enigste kleine minpuntje dat het personeel niet echt blij kijkt en een gezicht op onweer heeft. Het is horeca mensen, dan mag er gelachen worden!

Ga zo verder. Het heeft ons zeer goed gesmaakt en zal jullie zeer zeker aanbevelen bij mijn kennissen als zij een bezoekje brengen aan Middelburg!

63. Een afschuwelijke vreetschuur, nooit meer!

64. Yvonne Herrebout.

Werden zeker vriendelijk ontvangen, mijn vriendin en ik. Wij hadden voor 2 uur geboekt en konden zonder problemen nog een uur bijboeken. Maar nu komt het...het was nog maar een paar minuutjes later na die 3 uur, mijn vriendin was nog even naar het toilet en ik zat, duidelijk klaar met eten, nog even op haar te wachten. Meteen stond er een juffrouw aan de tafel die zei "Wilt U nog bijboeken, anders mag U niets meer gaan halen" (wat ik dus helemaal niet van plan was) "en moet U vertrekken."
    Kijk als er mensen staan te dringen om ook nog te komen eten kan ik dit begrijpen, maar dat was duidelijk niet het geval. Het tijdstip was al zo laat dat mensen niet meer komen eten, bovendien was er plaats genoeg. Ik vond dit echt erg onbeleefd en heel jammer dat ze zo met je omgaan. Ik zal dan ook nooit terug komen of dit restaurant aanbevelen. Verder is het een uiterst sfeerloze bedoening, het eten lang niet slecht, veel keuze.

5,7
  65. joost van belzen

Vanavond gegeten en een van de medewerkers spreekt mij aan op een bord wat niet leeg is. Ze geeft aan dat ik een boete krijg, omdat ze anders geen bestaansrecht hebben. Pardon?? Een beetje asociaal om zo tegen je klanten te praten.

Dat is de laatste keer geweest. Voor de ±30 euro p.p. zou een ander restaurant een betere optie zijn.. Jammer, want het concept is leuk.

4,5
  66. Monique van der Plas

Geen uitleg, vieze borden, alles is zout en daardoor smaakt alles hetzelfde, alles ligt door elkaar, waardoor er geen rekening wordt gehouden met een eventuele allergie. Groente en/of sla is er nauwelijks en de bediening is te slecht voor woorden. De ventilatie is klaarblijkelijk out of order waardoor echt alles stinkt na het verlaten van dit te slechte restaurant. Ten slotte sta je echt heel lang in de rij waardoor gezellig eten ofwel communiceren met tafelgenoten niet aan de orde is. Voor ons dus echt nooit meer. Jammer. Met wat betere service en kwalitatief beter eten kan het een goed concept zijn. Maar veel eten is helaas belangrijker dan de kwaliteit voor veel mensen waardoor zulke slechte eetgelegenheden in stand blijven. Ons advies nooit doen!

67. Toen wij hier kwamen was het niet druk en konden we overal van snavelen. Er is aardig wat keuze, al is het wel jammer dat je bij een aantal gerechten niet zelf meer mag pakken.

68. Eten is vers en erg lekker en gevarieerd, luxe biertjes, koffie inbegrepen. Speelhoekje voor kinderen. Vriendelijk personeel.

69. Zeer goede ervaring, je moet natuurlijk wel van het concept zelfbediening houden. Voor ons prima omdat we fervente wokkers zijn. Het ziet er allemaal erg lekker uit en ik heb zelfs de mosselen geprobeerd, goed klaargemaakt met een lekkere smaak van de ingrediënten bestaande uit diverse groenten. Vooraf wat kleine hapjes zoals sushi. Als hoofdgerecht een biefstuk met pepersaus en mijn favoriet, saté met witte rijst en diverse groenten met natuurlijk pindasaus. Tsja en dan de keuze, je weet soms niet wat je moet gaan kiezen, want er is zoveel! Dan maar naar het dessert, ijs diverse smaken met vruchten en afgetopt met slagroom en wat chocola uit de chocaladefontein, erg lekker! De drankjes die ik voor mijn echtgenote serveerde, zoete witte wijn ging er goed in, niet zo verwonderlijk voor een echte viseter. Koffie met een gebakje na en we konden voldaan afreizen naar het hoge noorden. Als tussenstopje vanuit België niks mis mee. O ja, we zijn wel wat gewend hoor, in België gegeten in een Carlton restaurant, andere ambiance, ook lekker, maar gewoon anders. Voor de echte wokker een prima restaurant en we gaan zeker nog eens terug!

70. Prima eten met heel veel keuze. Ideaal om ook met kinderen daar te eten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

71. G. Dierkx-Pronk

Wat een heerlijk restaurant, alles is goed en schoon! Personeel is netjes, alles wordt goed bijgevuld, variatie is uitmuntend. Afgelopen zondag 17 mei voor het eerst wezen eten, onze 2e trouwdag samen met zijn tweeën. We hebben de komende zaterdag de kinderen weer voor het weekend en ja hoor, waar gaan we nogmaals ons huwelijksdag vieren met de kinderen? Juist, bij Tafelen. Voor ieder wat wils, zeker ook voor de kleine eters. Top Tafelen, tot zaterdag enne ga zeker zo door.

72. Ontzettend leuk restaurant. Ik zal het iedereen aanraden! Wat ik vooral belangrijk vind is dat het schoon is. We gaan regelmatig uit eten en dit is toch 1 van de schoonste restaurants. En zo ontzettend veel keus in vlees, vis en toetjes. In 1 woord; heerlijk!

73. Erwin 11438 punten

We zijn hier op een doordeweekse dag in april en toch is het erg druk. Gelukkig zijn we wat later en lopen we achter de drukte aan zonder hier dus last van te hebben.
    Wat dan vervolgens opvalt is dat een aantal zaken niet meer worden aangevuld. Bij zowel de wok als bij de nagerechten is niet alles meer aanwezig.
    Wij zijn met ons gezinnetje en zijn geen hele grote eters noch drinkers. Toch vindt men het hier nodig om 10 minuten voor tijd onze zoon lastig te vallen dat hij zijn laatste drankje aan het pakken is. Daarna ben ik zelf aan de beurt. Ik verzoek haar vriendelijk om ons niet op de huid te zitten. Hopelijk kan ik dan nog even rustig mijn koffie opdrinken.
    Aan het begin van de avond, wanneer het nog tamelijk druk is, worden de borden slecht opgeruimd. Klaarblijkelijk heeft ieder zijn eigen taak want glazen gaan wel van tafel. Op het moment dat het te gek wordt stapelen we de borden op de lege tafel naast ons. Eénmalig wordt de hint begrepen en worden deze borden vrij vlot weggenomen, de rest van de avond hebben we de tafel naast ons helaas blijvend moeten gebruiken.
    Helaas moet ik toevoegen dat je ook voor gezellig tafelen hier niet moet zijn. Toen het restaurant haar deuren opende had men de service nog op een hoger pitje staan, daar is helaas de klad in gekomen.
    Kwalitatief is het bij Tafelen zeker niet slecht en ondanks het feit dat niet alles meer werd aangevuld is de keuze van de nagerechten formidabel. Uit eten gaan is echter meer dan je binnen twee uur volproppen.
    Geen aanrader, wij komen hier niet meer terug. Voor meer informatie zie restaurantrecensie.blogspot.nl

74. Cornelis

De bediening en de sfeer waren uitstekend. Het eten daarentegen was smerig. De koude gerechten waren verre van vers en waren ranzig. Het was mijn eerste en mijn laatste keer in dit restaurant!

2,7

76. Heerlijk eten, veel keus en keurige bediening voor een hele nette prijs! Zeer geschikt om met kinderen te eten.

77. Omdat we 15 jaar getrouwd waren en een cadeaubon hadden gehad van dit restaurant, hebben we er gereserveerd en zijn we er gaan eten.

De reviews op internet waren erg wisselend. De een vond het erg goed, de ander klaagde over slecht eten, onvriendelijk personeel en vieze toiletten.

Voor ons was het een geslaagde avond en zeker iets dat voor herhaling vatbaar is.

Bij binnenkomst bleek het restaurant érg groot te zijn (350 zitplaatsen), maar aangezien we een van de eerste waren, was het nog erg rustig. De rest van de avond bleek het echter volstromen, dus reserveren is wel gewenst. Er ontstonden ook wel wat rijen bij de tepanyaki plaat en de BBQ, maar gelukkig ging het toch nog best snel.
    Keus is er genoeg, voor iedereen. Zowel in eten als in drinken en omdat het een all you can eat principe is, betaal je dus bij binnenkomst en dat is het ook. Wel betaal je voor 2 uur en als je dat tijdens het eten wilt verlengen, kan dat (mits er dan nog plaats is) voor 5 euro pp.

Als voorgerecht kun je om soep met stokbrood en kruidenboter, maar ook om allerlei kleine gerechtjes, zoals (zelfgemaakte) carpaccio, gevulde eitjes, tomaat met mozzarella, rauwe ham of kleine stukjes vis of gerookte zalm.

Als hoofdgerecht is er keus te over en kun je vlees, vis en/of groente laten wokken, of vlees of vis halen van de tepanyaki plaat of BBQ. Ook is er een ruim assortiment aan sushi en sashimi. Prachtig om de oesters, mesheften en garnalen zo te zien liggen, maar zo heldhaftig ben ik niet geweest. Ik heb de kleine stukjes sushi geprobeerd en die waren met soya érg lekker! Ook is er een klein assortiment aan koude pasta en de carbonara die ik probeerde was ook goed van smaak. En voor wie al met al niet zo heldhaftig is en het liever bij Nederlands eten houdt, kan terecht bij het warm buffet waar frietjes en andere aardappelgerechtjes te vinden was, samen met frikadellen en groente. Ook de nasi, bami e.d. vind je daar.

En voor wie dan nog steeds ruimte over heeft, kan naar de dessertbar toe. Bakken vol snoep, bakken vol ijs, witte en bruine chocoladefondue, vruchtjes, heel veel zoete hapjes (brownies, spekkoek, donuts en andere zoetwaren, evenals pannenkoekjes (desgewenst met warme kersen) en wafels op een stokje.
    Een dikke pluim voor de medewerker achter de dessertbar. Aangezien mijn man niet goed tegen (rauwe) melk kan, vroeg hij of er ook ijs zonder melk was. De jongen is direct de bakken gaan naplegen en mijn man kwam terug met een bolletje heerlijk citroenijs en een bolletje aardbei-ijs.

Qua drinken is er ook voor ieder wat wils. Van gewoon cola en ijsthee, tot water, zelfgeperst sinaasappelsap en diverse smaken koffie (cappucino, choco-cappucino, latte macchiato) tot aan wijn en bier toe wat ook gewoon onder de all you eat formule valt.

Het personeel was vriendelijk en (het vooral aziatisch) personeel sprak goed nederlands. Tafels werden redelijk snel leeggehaald en als er eens iets op een bord bleef liggen, werd er niet over gezeurd. Zelf ben ik niet naar de toiletten geweest, maar man en kind wel en de herentoiletten waren in elk geval helemaal schoon.

Kortom: Al met al is Restaurant Tafelen een goede plek om te gaan eten!

78. 2x gegeten laatste tijd, en prima producten, leuke "aparte" dingen als kangaroe of zwaardvis en voor ieder wat wils. De game kamer voor de kids is ook prettig. Lekker in de vroege shift gegeten met de kids, niet zo overdreven druk dan.

Zeker voor herhaling vatbaar!

79. Afgelopen maandag hier met de familie uit eten geweest. We hadden van velen goede verhalen gehoord over deze zaak, ook minder goede, dan met name over de drukte in het weekend (toevallig stond er ook net een stuk in de krant over de overvolle zaterdag).

Gelukkig komt de maandag ons altijd goed uit en we hadden gereserveerd voor 18:30. Je komt in een vrij sfeerloze ruimte (soort concerthal) waarvan ze wel geprobeerd hebben er iets van te maken. De zaak was nu voor 1 derde vol, bij volle bak moet het er enorm rumoerig klinken. We kregen een aangename tafel aan de buitenrand, zodat je toch enigszins rustig zat. De verlichting is vrij sfeerloos. Hanglampen waar 1 zielig spaarlampje in zit.

We waren binnen, 2 uur onbeperkt eten, eerst maar even wat drinken halen. Ik verbaasde me over alle soort drank die bij de prijs inbegrepen zitten. Ook verse jus d'orange (betaal je gauw 3,50 voor een glas voor). Ik ben hier dol op en moest rijden, dus heb zo'n 6 glazen uit de (automatische) pers getapt, heerlijk.
    Ik had expres de hele dag niets gegeten, zodat ik me tonnetje rond kon vol eten.

Eerst een rondje voorgerecht, ik keek m'n ogen uit, wat carpaccio geprobeerd en andere hapjes. Volgende ronde, sushi, hier ben ik dol op, heb van alles een hapje genomen (vult helaas wel flink). Ook de oesters heb ik er een stuk of 6 van op, normaal betaal je voor dit als voorgerecht al 10 tot 15 euro. De sushi is niet zo lekker als bij de japanner, maar met wat sojasaus prima te eten.

De grill, bbq en wok zien er prima verzorgd uit. Wokken maak je me totaal niet blij mee, die heb ik links laten liggen. Eerst wat vis geprobeerd, redelijk standaard assortiment (zalm, slibtong) wat ik al vaak eet, maar ik heb dus maar zeeduivel geprobeerd en een grote gamba, uitstekend bereidt. De sausje voor de grill zag er wel wat smoezelig uit helaas. Je hebt ook een soort frituurhoek, waar je diverse aardappelgerechten kan vinden en groentes als bijgerecht. Wat ik dan weer jammer vind zijn die "standaard" dingen vd Chinees als nasi en bami. Ik was ook verbaasd hoeveel mensen dit opschepten, terwijl er zoveel andere lekkere dingen waren (waarschijnlijk komen die mensen vaak bij de Chinees en kennen ze dit).

Het saladebuffet is ook netjes verzorgd, vrij standaard, maar lekker voor erbij. Dan de BBQ. Een medewerker gedroeg zich vervelend, voelde zich helemaal de BBQ king. Ik irriteer me hier mateloos aan. Gelukkig was het vlees erg goed, ik had een rib eye en stukje biefstuk geprobeerd, uitstekend gebbqd.

Dan het dessert. Veel kant en klaar. Dit maakt het er echt niet minder lekker om, alles netjes verzorgd en lekkere soorten ijs. Ik zal al behoorlijk vol dus heb "slechts" 2 bordjes dessert genuttigd.

De 2 uur was precies lang genoeg. Ik was eigenlijk wel continue aan het eten en zat na 2 uur helemaal vol. De 2 dagen erna had ik dan ook geen honger meer haha. Er liep genoeg personeel rond die de vuile borden en glazen kwamen ophalen, zodat je tafel netjes bleef. Ik vraag me af hoe dit gaat in het weekend.

Wij vinden het restaurant zeker een aanrader (vooral voor groepen). We zijn niet fan van buffetten, maar dit is een buffetrestaurant 2.0. Het eten is zeer goed verzorgd, wordt continue bijgevuld en we hebben amper hoeven te wachten bij de buffetten, in het weekend zal dit zeker anders zijn, dan ga je niet voor je rust en zou ik ook flink gestressd raken van al die drukte (kinderen). In het artikel in de PZC stond ook dat je op de zaterdag zelfs buiten moet wachten vanwege de drukte, ik begrijp goed waarom, want je krijgt veel waar voor je geld en in Zeeland is dit een leuke aanwinst.

80. bert kaiser

Op 11-02-2015 gegeten, zeer goed, vriendelijke bediening, aan 2 uur heb je met 2 personen genoeg tijd. Ben je met meer dan is 5 euro ook nog niets. Kwaliteit van de producten zijn goed, alles lekker vers en goed bereid.

81. Wij vinden het een luxe variant op wokken! Veel verse keus, heerlijk eten en ideaal voor kinderen, daar er genoeg keuze voor hen is, en een grote speelkamer.

82. Heerlijk genoten van de gerechten. 1 groot minpunt was de levende krab die bij de sushi staat. Een krab op ijs zetten en dan levend? Dit kan gewoon niet een krab zo pijnigen. Dit vind ik niet kunnen om zo'n beest langzaam zien af te sterven. Ook kinderen schrokken hiervan.

83. Thomas Doolaard

84. We hadden gereserveerd voor half 8. Hebben even in de rij gestaan, konden kiezen uit 2 tafels. Heel vriendelijk personeel. Wel op voorhand betalen en dan zelf alles halen, van drank tot aan het dessert. Alles was er. Van oesters tot pannenkoekjes met warme kersen alles vers. Je kan het niet vergelijken met een gewoon restaurant en ook niet met een wokchinees. Ik vond het een leuke ervaring en heb er ook van genoten.

85. Als je hier niet aan je trekken komt...

Er is voor elke smaak voldoende keus, drankjes inclusief, en niet de vieze post mix, maar alles uit flesjes (behalve je tap biertje en de wijnen) maar verder Duvel, Fristie, uit een flesje.

Maar... wegens succes nu beter altijd reserveren! Nadeel ook dat het soms wel erg druk is en je wat langer moet wachten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Dus voor die prijs Japans, Chinees en frites-boer happen: gewoon doen!

86. We zijn hier kerst gaan eten. Ondanks de topdrukte waren de wachtijden goed te doen. Ook het aanvullen van de bufetten ging vlot, geen lege bakken. Het eten is goed van smaak en vers. Daarom geef ik het eten & drinken een 9.

De sfeer was goed al is het vrij rumoerig als het restaurant vol is en de aankleding van het restaurant is netjes maar niet echt gezellig naar mijn smaak. Daarom de sfeer een 7.

De service krijgt van mij een dikke onvoldoende. De tafels afruimen ging vlot en netjes maar diegene die het vlees opwarmt bij het bbq gedeelte... Dat kan echt niet! Werkelijk elke vrouw onder de 30 was hij aan het versieren. Als voorbeeld, hij ging over het vlees blazen (!) wat op de grill lag en tegen de dame tegenover hem zeggen dat het vlees zo sneller gaar zou worden. Lekker hygiënisch.
    Ook zat hij regelmatig het zweet van zijn voorhoofd af te vegen met zijn handen, waar hij geen handschoenen overheen had. Daarna nog even aan zijn neus wrijven voordat hij met zijn handen aan het vlees zat. Gebruik een vleestang en handschoenen! Hij kan beter een extra tattoo in zijn nek zetten met "ongeschikt". Daarom geef ik de service een drie (de dames van het afhalen hebben ervoor gezorgd dat ik geen 1 is).

Verder is de prijs / kwaliteit verhouding netjes en zou ik, afgezien van de vreselijke service bij de bbq, mensen wel aanraden om een keer een hapje er te gaan eten en zichzelf te laten verrassen!

87. Marga Greeve

Heerlijk gegeten met een groot aantal mensen. Ondanks de drukte (het zat zo goed als vol), érg goed geholpen bij de bbq, wok en plaat. Het liep allemaal erg vlotjes, dus geen lange rijen. Alles was ook goed aangevuld.

Héél erg tevreden hierover. Ik was óók nog eens jarig, dus ik heb gratis gegeten!!!

88. Echt heel erg leuk en gezellig. Aan 2 uur heb je echt genoeg en er is echt voor ieder iets. Het personeel is zeer vriendelijk! Bij de wok, grill en bakplaat is voldoende keus.

89. Echt heel erg leuk en gezellig. Aan 2 uur heb je echt genoeg en er is echt voor ieder wat, niet alleen aziatisch maar ook andere dingen. En het is voor kinderen ook leuk, chocolade fontein, snoep, schepijs.. echt een aanrader.

90. Veel keuze. Op een zaterdag wezen eten. Erg druk, waardoor er lange wachttijden waren bij de bakplaat en bbq en wok. Het eten wat je krijgt is echter prima. Goede prijs kwaliteitverhouding met een uitgebreid aanbod. Ook leuk dat er wat bijzondere bieren zijn te verkrijgen zonder extra betaling.

91. Vanavond bij restaurant Tafelen gegeten. Na alle goede verhalen die ik had gehoord waarschijnlijk met iets te hoge verwachtingen naar binnen gelopen.

Pluspunten:
    Veel keus
    Eten wordt steeds aangevuld
    Verse jus, verschillende bieren en wijnen

Minpunten:
    Erg massaal
    Hierdoor veel mensen waardoor je lang moet wachten op eten bij bv bakplaat en wok
    Lege borden blijven te lang op tafel staan
    Wc was erg vies, een tussentijdse schoonmaakbeurd zou niet verkeerd zijn

Voor dit geld kom ik hier waarschijnlijk niet meer snel terug.

5,7
  92. Kwaliteit van eten viel erg tegen! Zalm was uitgedroogd en garnalen waren groen geworden echt vies!! Er werd ons door de bediening verteld dat we verplicht moesten eten anders moesten per gerecht €3,50 extra betalen. Diep teleurgesteld!

1,9
  93. Onze zoon zijn verjaardag gevierd. Zag er tegenop houd niet van massa eten. Maar als we weer in Nederland zijn gaan we weer. Alles heerlijk en wat een keuze. Zeer vriendelijke bediening. Top. Beveel het iedereen aan.

94. Gisteren zijn wij bij tafelen geweest. De eerste indruk was zeer goed maar werd bij het eerste bord al van tafel geveegd. De ossenhaas was niet goed gevliest dus het zat nog een stuk van het vlies om het vlees heen wat het oneetbaar maakte. Bij het 2e bord sliptong en zeebaars genomen. Die waren beide veel te lang gebakken en de sliptong was niet goed schoongemaakt, hier zat het kuit nog in dus smaakte heel de vis naar het kuit. En omdat tussendoor het bakken de bakplaat niet goed schoongemaakt werd, smaakte alle vis naar de gamba's die ook op diezelfde bakplaat hadden gelegen en daarbij was de vis ook nog eens te lang gebakken en was aan de buitenkant helemaal krokant, wat eigenlijk zeker bij een zeebaarsfilet niet hoort. Als laatste hebben we een toetje genomen, dat was wel super! Nadat we het toetje op hadden, hadden we nog 10 minuten tijd en kwam er al één van de serveersters op ons bordje kijken en op ons horloge kijken dus kregen wij de indruk dat ze ons weg wilden hebben. Het aanbod in het algemeen vond ik super! Alleen werd het verpest door te weinig en niet kundig personeel. Hier valt een hele goede tent van te maken als er meer aandacht aan het bakken en aan het product besteed wordt. Ik zou zeggen: volg mijn advies op en je hebt een super tent!

95. Ben er ook een keer geweest. Het eten is goed, maar het net of je in een kippenhok zit. Je word gek van het geluid. En dan die regels die men hanteerd, als je je bord niet leeg eet dan krijg je een boete. Het doet me denken aan vroeger thuis, als je je bord niet leeg had moest je naar je kamer. Nee geen plaats om fijn en knus uit te gaan eten. Te massale fabriek, je krijgt twee uur en daar sta je een uur van in de rij als het erg druk is. Nee voor mijn geen tafelen meer.

96. Ik ben vegetariër en ben gaan eten bij restaurant tafelen. Het eten en drinken is prima. Er is keuze te over. Omdat ik vegetariër ben is de keuze wel beperkt tot wokken en bami/nasi. Er zijn meerdere gangen en in de aperitiefjes is er keuze uit twee dingen. Hier vaker eten maakt het wat eentonig. Het is er erg gezellig. Op de donderdag dat ik ben geweest was het er best druk en staan er wachtrijen bij de wok, bbq en bakplaat. Je hebt twee uur om te eten en ze komen aan je tafel om te vertellen dat de tijd om is. Je hoeft dus niet op de tijd te letten. Vergeleken met het wokrestaurant is er meer keuze en meer gangen. Ook op de toetjes afdeling.

97. Eten en drinken top en van goede kwaliteit. Baas is ronduit onbeschoft. Door een foutje werden we gewoon op een hufterige wijze met een zeer grote mond buiten gezet met de mededeling tijd is tijd zonder te luisteren naar wat zijn personeel ons had aangeboden.... Dames in de bediening waren wel bereid ons netjes te woord te staan. Nee hier komen wij na zo voor joker te worden gezet in een vol restaurant nooit meer!

98. G.P.J.de Mare

99. Al meerdere keren hier gegeten, het eten is heerlijk en vers.

De bediening vind ik niet vriendelijk. We hebben twee keer hier gegeten zonder te reserveren en daar zijn ze blijkbaar niet van gediend.

Als ik met mijn man uit eten ben heb ik geen behoefte om bij andere mensen op hun bord te kijken en zij bij mij. Als je netjes om een ander tafeltje vraagt worden ze gelijk kortaf. We betalen er toch ook voor!

Er was op beide avonden weinig animo, daarom snap ik helemaal niet waar moeilijk over gedaan wordt. Voor het eten komen wij zeker nog eens terug.

100. sarah van eijk

Super lekker gegeten, veel keus, nette bereiding en verse producten! En vooral de toetjes hmm heerlijk!! Ga snel weer eens terug! Echt een aanrader!!

Volgende pagina