Tafelen in Middelburg

Gratis parkeren voor de deur . 600 parkeerplaatsen

lijn 65, halte ROC Tromboneweg

All-in Tafelen in Middelburg

Lekker uit eten in Middelburg? Bezoek restaurant Tafelen! Geniet onbeperkt van wereldgerechten, tegen een vaste all-in prijs, inclusief frisdrank, bier, witte wijn, slush-puppies, verse jus d'orange, thee en koffie.

Onze gerechten komen van over de hele wereld: van Italiaans tot Aziatisch, van kaasplankje tot carpaccio, van kipfilet tot gamba. Stel zelf uw bord samen uit de gerechten van uw voorkeur. Wat uw smaak ook is, bij Tafelen kan iedereen genieten!

• All-inclusive

1403206193 79
1412020862 83
1420835532 72
1471519884 59

1. Leo Valckenborg

Ik zal het reëel houden. Sfeer moet je er niet verwachten. Het is een gigantische eetschuur. Daar tegenover staat wel dat de producten over het algemeen zeer goed zijn. Vooral vis en vlees op de plaat bereid zijn een aanrader. Twee kundige koks doen er ontzettend hun best. Voor de prijs die men hier betaald (incl. drank) is niets op aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Maarrr... de service???

Ik zal een paar voorbeelden geven. Wij wilden graag enkele producten uit de wok. Nadat de (Aziatische) kok het bord met de te wokken producten had aangenomen, brulde hij plotseling vrij hard "SAUS!!!", zonder ons aan te kijken. Ik had hier zelf maar één antwoord op en brulde zelf terug met "WAF!!!". Toen hij mij een beetje dom aankeek stak ik twee vingers omhoog, het nummer dat knoflooksaus aangaf. Praten met een dergelijk onbeschoft persoon doe ik niet. Toen de wokprodukten klaar waren (overigens wel smaakvol bereid) gooide hij de boel op een bord, zonder ook maar iets van "smakelijk eten" of een simpel alstublieft.

Later stond ik bij de bakken met warme gerechten een keuze te maken, toen ik zowat omver geduwd werd door een medewerker, die de bakken kwam aanvullen. Ik kon ternauwernood een voet terugtrekken, anders had hij er bovenop gestaan. Even een paar woordjes zoals "sorry, mag ik er even bij" lukte ook deze "niet pratende" medewerker schijnbaar niet. Het ophalen van de lege en vieze borden van de tafels is een ondankbaar, maar heel belangrijk werk. Iets wat ik zeer waardeer, maar zeg dan even iets van "zal ik de lege borden even meenemen", of iets dergelijks. Ik was met mijn vrouw in gesprek en had het niet verwacht, waardoor ik nogal schrok van dit onbeholpen gedrag. Sorry, maar ik kreeg de indruk, dat in dit restaurant alleen doofstomme mensen werkten en zou eigenlijk voor de service 0 punten moeten geven, ware het niet, dat de barman erg vriendelijk en spraakzaam was en er één jonge man afruimde met de woorden "heeft het gesmaakt?" Zo'n jong zou je toch zomaar spontaan kussen (maar dat doe je niet) Het is te danken aan deze twee heren, dat ik voor de service toch nog 3 punten kon waarderen.

Ik weet niet welke mentaliteit de directie van dit restaurant heeft, maar in elk, zichzelf respecterend, restaurant zouden dergelijke personeelsleden tot verantwoording worden geroepen, dan wel na waarschuwing ontslagen worden. Deze personeelsleden jagen klanten weg.

2. Goed eten alleen het simpelste hebben ze niet en dat is bij het vlees even er bij zetten welk vlees van welk dier er bij zetten.

3. Ria Dieleman

Heerlijk gegeten, er is veel keus, voor iedereen is er iets bij.

4. Genoeg keuze in gerechten, verwacht geen topkwaliteit. Sfeer is meer iets voor vrienden etentje niet voor een romantisch dinner voor twee. Tegen het einde van de avond werd er niet meer aangevuld en achter het dessertbuffet stond niemand waardoor ik moest wachten. Loopt er een personeelslid langs die kijkt me aan en vraagt of ik ijs wil, ik zeg graag. O dan ga ik iemand halen? Dat kan je toch zelf ff twee bollen scheppen. Ik wil het zelfs wel doen. Prijs is prima want je kunt proppen wat je wil.

5. De jarige mocht gratis eten. Paspoort werd uiteraard gecontroleerd maar geen felicitatie ...beetje lomp. Verder itt de vele recenties vonden wij het personeel vriendelijk en behulpzaam. Goede ingrediënten, veel keuze, alles goed verzorgd en gepresenteerd. Minpunt wat echt aandacht behoeft is het feit dat bijna alles wat van de plaat af kwam onvoldoende lang gebakken was, rauw, niet gaar.

6. De bruijne

De sfeer vind ik persoonlijk iets minder omdat t een grote niet zo intieme ruimte is, maar het eten is er altijd heel erg goed en zeker voor die prijs, veel keus voor ieder wat wils

7. clair 21 punten

Een vreetschuur. Maar wel lekker.

8. Stug, onvriendelijk en niet smakelijk.

9. Eten en drinken goed alleen 1 uur bijgeboekt tot 21:45 uur. Om 21:00 uur begonnen zij al met opruimen en het personeel ging zelf eten in het restaurant. Om 21:20 uur om een mojito gevraagd wat op zondag kan maar om 21:00 uur was alles al opgeruimd.

10. ymke de lobel

Je kan er heel erg lekker eten het is mijn favoriete restaurant.

11. Heel groot en rumoerig. Het eten is prima! Vooral heel veel maar dat weet je in deze all you can eat en vind ik prima. Ik vind de chocoladefonteinen geweldig, de snoeprekken, het vele eten en de zeer ruime keuze erin. Het personeel zou heel wat vriendelijker kunnen vooral de dames aan de kassa/ bediening dat is wel een flink minpunt.

12. Het personeel vind ik vreselijk bij tafelen. Zeker die mevrouw die daar de telefoon aanneemt voor de reserveringen, heel kort en eigenlijk onbeschoft. Aantal koks achter de bakplaat mega chagrijnig. De enige reden dat wij er naartoe gingen was vanwege de kinderen, die vinden het leuk. Het eten op zich is best lekker en de keuze is groot. Maar we hebben een veel beter restaurant gevonden met hetzelfde principe. We gaan nooit meer naar Tafelen omdat er simpelweg een hele goed restaurant elders zit. Waar het eten super goed is en personeel heel vriendelijk! De recensies van dat restaurant zijn alleen maar positief. Tafelen heeft zijn beste tijd gehad!

13. Een tijdje geleden met 21 personen gegeten. Het was op zich wel lekker. Maar niet dat je denkt van... Dat is nou toch eens lekker. Daar wil ik terugkomen.

Er is overigens wel een ruime keuze. De service was ook niet erg goed. De vrouw die achter de bakplaat stond was erg chagrijnig en totaal niet vriendelijk. De rest van het personeel vond ik ook totaal niet vriendelijk. Ook het bedienend personeel niet.

Kortom kom je voor het eten/service ga dan ergens anders heen. Tenzij je speciaal voor de nagerechten komt. Deze waren erg uitgebreid en erg lekker.

14. Saskia

15. Gisteravond met kinderen en kleinkinderen bij Tafelen gegeten.
    Ik had om een ronde tafel gevraagd, die wij ook kregen en daardoor zaten we ontzettend gezellig.
    Het was niet al te druk, ondanks de herfstvakantie.

Heerlijk wijntje van het wijnbuffet (proeverij).
    Het eten is van uitstekende kwaliteit: verse oesters die open gemaakt worden waar je bijstaat. Sushi wordt ook vers aan het buffet gemaakt en heerlijke verse zalm en tonijn.
    Verder ziet alle vis en vlees er prachtig uit.
    Vriendelijk personeel dat iedere keer snel de lege borden weghaalde.
    Het dessertbuffet is ongelofelijk: vers fruit, crêpes met warme kersen en heerlijke wafels zelfs suikerspinnen voor de kinderen. En dan natuurlijk twee gigantische chocolade-fonteinen.
    Na afloop nog een heerlijk kopje cappuccino met kleine lekkernijen.

Wij komen hier geregeld en het is nog NOOIT tegengevallen. Top!

16. René en Hanna van de Leur

Een bijzonder, dynamisch team dat de gasten het zo naar de zin proberen te maken. Een fantastische avond

17. Super tent! Veel uit te zoeken en goede kwaliteit!

18. Gisteren wezen eten bij restaurant Tafelen, Tijdens de reservering gezegd dat ik het Fodmap dieet heb en of hun daar wat mee kunnen, dit was geen probleem, als ik er was zou ik doorgestuurd worden naar de Chef kok die mij hiermee zou kunnen helpen.

Aangekomen mij gemeld en inderdaad ik werd doorgestuurd naar iemand die vlees stond te grillen. Hartstikke druk dus ik naar iemand anders gegaan en het voorgelegd. Deze vervangende chefkok wist niet wat het fodmap dieet was en ging naar zijn collega. Eindconclusie niemand die wat wist en mij kon helpen. Daarna naar de baas (??) gegaan en die kon mij ook geen duidelijk antwoord geven. Dus al met al schandalig. Ben behoorlijk boos geweest en voor mij is Tafelen dan ook afgedaan.

Wat een slechte service. Aan de telefoon net doen of ze op de hoogte zijn van alles maar ze weten geen donder.

19. Als je wilt komen eten met 8 man waarvan een ernstig ziek kind die niets eet, misschien 1 glaasje drink en daar dan wel 30 euro voor moet betalen vind in ronduit slecht. Zitten ze in crisis of hebben ze helemaal geen gevoel en draait het echt alleen maar om de centen? Ons zien ze er nooit meer.

20. Ontzettend veel keuze en alles was perfect. Verrassend goed eigenlijk.

21. 2 keer wezen eten en helaas ook twee keer iets ongepast in mijn eten gevonden. Eerste keer in mijn ijs en tweede keer in de bami, jammer! Eten is wel lekker, goed van smaak. Aardig personeel. Alleen denk ik nu wel drie keer zo goed na voordat ik weer ga...

22. Uit de kunst lekker ja. Ook de drank was er voor elk wat wils. Een pluim voor de mensen die er werken. Ja tot ziens ik kom terug hoor!

23. R.J. 55 punten

Vorige week i.v.m. 50 jarige trouwpartij van mijn ouders wezen eten en het was heel gezellig, vriendelijk personeel, goed eten. Kortom een aanrader!

24. Zeer onvriendelijk en niet te eten. Hier kom ik nooit meer.

25. Vandaag wezen eten bij tafelen. Op de site stond geopend van 16:00 t/m 22:00. Ik kwam om 16:15 aan als een van de eerste klanten. Daar werd me verteld dat het pas om 16:30 open ging, wat niet op de site werd aangegeven. Dit vond ik niet zo'n probleem, om 16:35 kon ik plaats nemen aan de aangewezen tafel.

Ik begon bij de sushi, deze was droog en smaakte niet zoals sushi hoort te smaken. Vervolgens heb ik een ossenhaas van de bakplaat geprobeerd, deze was niet goed gaar en er zat geen smaak aan. En dan nog niet te spreken van de vieze bakplaat en roosters (net na openingstijd). Ook de oestersaus smaakte niet goed en de garnalen waren veel te zout. Ook de feta en olijven smaakten naar niks. De donuts waren veel te droog maar het ijs was wel oké. Aan bijna al het eten zat geen smaak of het was super zout. Ook nemen ze je klachten totaal niet serieus en krijg je geen of een chagrijnig antwoord.

Ook het personeel was ronduit onbeschoft, personeel van de laagste plank. Zelfs een beetje fatsoenlijkheid kon er niet vanaf.

Wat een vreselijke vreetschuur is dit voor die prijs! Eén keer en nooit meer!

26. Vandaag wezen eten bij tafelen in middelburg samen met een vriendin. We waren als een van de eerste aanwezig (16:15). We dachten we kunnen wel beginnen maar aan de balie kregen we te horen dat we nog moesten wachten tot 16:30 terwijl er duiidelijk op de website staat open vanaf 16:00 tot 22:00. Vonden we niet zo heel erg dus gewoon gewacht totdat we werden opgehaald door 1 van de personeel.

We begonnen aan de voorgerechten, Mijn favouriet: Sushi. Deze was echter taai en droog. Waarschijnlijk nog oude sushi. Toch alles maar netjes opgegeten. Daarna gingen we verder aan het wokbuffet. Saus was echter smakeloos. Daarna maar de grill geprobeerd. Biefstuk en kangaroobeef. Vroeg om medium gebakken maar dat was echter nog rauw. ik ben geen chef kok maar ik denk niet dat je binnen 2 min een biefstukje kan bakken. Eigenlijk wouden we hierna al vertrekken vanwege dat dit nogal onze eetlust had verpest. Daarna toch nog maar een bord voor het warm buffet gepakt. Deze viel ons ook zwaar tegen, alles was erg droog en taai. Vooral de kipnuggets. Enige wat ons niet tegenviel was het ijs en daar bleef het bij.

Kort samengevat: Het was onze eerste en laaste keer dat wij bij Tafelen zijn gaan dineren!

27. Gegeten met mijn vriend ter gelegenheid van mijn verjaardag. Bij aanbieden van mijn ID was het opvallend dat er niet gefeliciteerd werd. We kregen de tafel dichtstbij de toiletten, toen ik vroeg of we een andere tafel konden krijgen kreeg ik een chagrijnig gezicht te zien. We kregen daarna een tafel bij de grote ramen, beter! Maar wat tochtte het daar! Sushi werd niet aangevuld.

28. Hier tijdens 2e kerstdag gegeten met de vriendengroep en kijken terug op een geslaagde avond!

Ondanks de drukte hadden we niet lang in de rij hoeven te staan. Het was goed georganiseerd en geregeld, lekker welkomsdrankje vooraf en personeel was erg aardig en behulpzaam. Iets wat bij een dergelijk restaurantconcept niet altijd vanzelfsprekend is.

Ook het eten was netjes gepresenteerd en de keuze ontzettend uitgebreid. Ben hier eerder geweest maar met de kerst hadden ze nog extra uitgepakt en onderscheiden met luxere gerechten. Absoluut voor ieder wat wils. Ook de keuze in drankjes is erg groot en niemand is wat tekort gekomen. Borden werden snel afgeruimd wat ook fijn is.

Wat ik wel minder vond was dat door de drukte bij de barbecue / grill platen wat rokerig was en doordat het een open keuken is, blijft dit wat hangen in het restaurant. Ook was het wat rumoerig maar dat heb je al snel met dit soort restaurants.

Kortom, veel waar voor ons geld gekregen, er zijn maar weinig restaurants waar je voor de prijs zoveel krijgt.

Tot de volgende keer!

29. 1e kerstdag heerlijk gegeten. Er was ruime keuze en genoeg van elk. Helaas waren de garnalen waterig/smaakloos. De lege borden werden zeer snel opgehaald, wat plezierig is. Helaas was de prijs € 7,00 P.p. Hoger dan er op de site vermeld staat. Geeft een bijsmaak, helaas. Verder een aanrader.

30. Werkelijk triest! Zogenaamd nieuw, goedkoop en verre van aantrekkelijk. Een vreetschuur op tijd met dwangmatig reglement en personeel van de onderste plank. Een slechte website met weinig foto's van het eten en de omgeving. Over een jaar kakt de boel in, je merkt het nu al aan de kwaliteit.

Het eten zelf is op een aantal punten best lekker en goed op smaak maar is dit dan wat het verschil moet maken? Oordeelt u vooral zelf maar wij komen hier nooit weer. Geef ons maar de vertrouwde chinees.

31. Wat een onbeschofte mensen zeg... Het eten was op zich nog wel te doen en lekker, maar gewoon het feit dat personeel heeeel onvriendelijk is. Zowel bij het vooraf betalen en de manier waarop ze achteraf komen vertellen dat het tijd is kan wat mij betreft wel klantvriendelijker. Zeker voor het geld dat je ervoor betaald!

32. Het eten was niet altijd vers en smaakte over het algemeen flauw. Dit is geen restaurant maar een middelmatige wok. Ik ga hier niet naar terug. De service was wel goed. De medewerkers waren vriendelijk.

33. Zaterdagavond was er helaas geen plek, daarom hadden wij gisteren gereserveerd. Ben blij dat er geen plek was zaterdag en dat wij gisteravond een mooie afsluiting van het weekendje Vlissingen hebben kunnen maken bij jullie.

Locatie is super fijn dat er gratis parkeren is. Veel keuze in eten en bakplaat, wok etc, zoveel drinken als je wilt. Enigste kleine minpuntje dat het personeel niet echt blij kijkt en een gezicht op onweer heeft. Het is horeca mensen, dan mag er gelachen worden!

Ga zo verder. Het heeft ons zeer goed gesmaakt en zal jullie zeer zeker aanbevelen bij mijn kennissen als zij een bezoekje brengen aan Middelburg!

34. Een afschuwelijke vreetschuur, nooit meer!

35. Yvonne Herrebout.

Werden zeker vriendelijk ontvangen, mijn vriendin en ik. Wij hadden voor 2 uur geboekt en konden zonder problemen nog een uur bijboeken. Maar nu komt het...het was nog maar een paar minuutjes later na die 3 uur, mijn vriendin was nog even naar het toilet en ik zat, duidelijk klaar met eten, nog even op haar te wachten. Meteen stond er een juffrouw aan de tafel die zei "Wilt U nog bijboeken, anders mag U niets meer gaan halen" (wat ik dus helemaal niet van plan was) "en moet U vertrekken."
    Kijk als er mensen staan te dringen om ook nog te komen eten kan ik dit begrijpen, maar dat was duidelijk niet het geval. Het tijdstip was al zo laat dat mensen niet meer komen eten, bovendien was er plaats genoeg. Ik vond dit echt erg onbeleefd en heel jammer dat ze zo met je omgaan. Ik zal dan ook nooit terug komen of dit restaurant aanbevelen. Verder is het een uiterst sfeerloze bedoening, het eten lang niet slecht, veel keuze.

36. joost van belzen

Vanavond gegeten en een van de medewerkers spreekt mij aan op een bord wat niet leeg is. Ze geeft aan dat ik een boete krijg, omdat ze anders geen bestaansrecht hebben. Pardon?? Een beetje asociaal om zo tegen je klanten te praten.

Dat is de laatste keer geweest. Voor de ±30 euro p.p. zou een ander restaurant een betere optie zijn.. Jammer, want het concept is leuk.

37. Monique van der Plas

Geen uitleg, vieze borden, alles is zout en daardoor smaakt alles hetzelfde, alles ligt door elkaar, waardoor er geen rekening wordt gehouden met een eventuele allergie. Groente en/of sla is er nauwelijks en de bediening is te slecht voor woorden. De ventilatie is klaarblijkelijk out of order waardoor echt alles stinkt na het verlaten van dit te slechte restaurant. Ten slotte sta je echt heel lang in de rij waardoor gezellig eten ofwel communiceren met tafelgenoten niet aan de orde is. Voor ons dus echt nooit meer. Jammer. Met wat betere service en kwalitatief beter eten kan het een goed concept zijn. Maar veel eten is helaas belangrijker dan de kwaliteit voor veel mensen waardoor zulke slechte eetgelegenheden in stand blijven. Ons advies nooit doen!

38. Toen wij hier kwamen was het niet druk en konden we overal van snavelen. Er is aardig wat keuze, al is het wel jammer dat je bij een aantal gerechten niet zelf meer mag pakken.

39. Eten is vers en erg lekker en gevarieerd, luxe biertjes, koffie inbegrepen. Speelhoekje voor kinderen. Vriendelijk personeel.

40. Zeer goede ervaring, je moet natuurlijk wel van het concept zelfbediening houden. Voor ons prima omdat we fervente wokkers zijn. Het ziet er allemaal erg lekker uit en ik heb zelfs de mosselen geprobeerd, goed klaargemaakt met een lekkere smaak van de ingrediënten bestaande uit diverse groenten. Vooraf wat kleine hapjes zoals sushi. Als hoofdgerecht een biefstuk met pepersaus en mijn favoriet, saté met witte rijst en diverse groenten met natuurlijk pindasaus. Tsja en dan de keuze, je weet soms niet wat je moet gaan kiezen, want er is zoveel! Dan maar naar het dessert, ijs diverse smaken met vruchten en afgetopt met slagroom en wat chocola uit de chocaladefontein, erg lekker! De drankjes die ik voor mijn echtgenote serveerde, zoete witte wijn ging er goed in, niet zo verwonderlijk voor een echte viseter. Koffie met een gebakje na en we konden voldaan afreizen naar het hoge noorden. Als tussenstopje vanuit België niks mis mee. O ja, we zijn wel wat gewend hoor, in België gegeten in een Carlton restaurant, andere ambiance, ook lekker, maar gewoon anders. Voor de echte wokker een prima restaurant en we gaan zeker nog eens terug!

41. Prima eten met heel veel keuze. Ideaal om ook met kinderen daar te eten. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar

42. G. Dierkx-Pronk

Wat een heerlijk restaurant, alles is goed en schoon! Personeel is netjes, alles wordt goed bijgevuld, variatie is uitmuntend. Afgelopen zondag 17 mei voor het eerst wezen eten, onze 2e trouwdag samen met zijn tweeën. We hebben de komende zaterdag de kinderen weer voor het weekend en ja hoor, waar gaan we nogmaals ons huwelijksdag vieren met de kinderen? Juist, bij Tafelen. Voor ieder wat wils, zeker ook voor de kleine eters. Top Tafelen, tot zaterdag enne ga zeker zo door.

43. Ontzettend leuk restaurant. Ik zal het iedereen aanraden! Wat ik vooral belangrijk vind is dat het schoon is. We gaan regelmatig uit eten en dit is toch 1 van de schoonste restaurants. En zo ontzettend veel keus in vlees, vis en toetjes. In 1 woord; heerlijk!

44. We zijn hier op een doordeweekse dag in april en toch is het erg druk. Gelukkig zijn we wat later en lopen we achter de drukte aan zonder hier dus last van te hebben.
    Wat dan vervolgens opvalt is dat een aantal zaken niet meer worden aangevuld. Bij zowel de wok als bij de nagerechten is niet alles meer aanwezig.
    Wij zijn met ons gezinnetje en zijn geen hele grote eters noch drinkers. Toch vindt men het hier nodig om 10 minuten voor tijd onze zoon lastig te vallen dat hij zijn laatste drankje aan het pakken is. Daarna ben ik zelf aan de beurt. Ik verzoek haar vriendelijk om ons niet op de huid te zitten. Hopelijk kan ik dan nog even rustig mijn koffie opdrinken.
    Aan het begin van de avond, wanneer het nog tamelijk druk is, worden de borden slecht opgeruimd. Klaarblijkelijk heeft ieder zijn eigen taak want glazen gaan wel van tafel. Op het moment dat het te gek wordt stapelen we de borden op de lege tafel naast ons. Eénmalig wordt de hint begrepen en worden deze borden vrij vlot weggenomen, de rest van de avond hebben we de tafel naast ons helaas blijvend moeten gebruiken.
    Helaas moet ik toevoegen dat je ook voor gezellig tafelen hier niet moet zijn. Toen het restaurant haar deuren opende had men de service nog op een hoger pitje staan, daar is helaas de klad in gekomen.
    Kwalitatief is het bij Tafelen zeker niet slecht en ondanks het feit dat niet alles meer werd aangevuld is de keuze van de nagerechten formidabel. Uit eten gaan is echter meer dan je binnen twee uur volproppen.
    Geen aanrader, wij komen hier niet meer terug. Voor meer informatie zie restaurantrecensie.blogspot.nl

45. Cornelis

De bediening en de sfeer waren uitstekend. Het eten daarentegen was smerig. De koude gerechten waren verre van vers en waren ranzig. Het was mijn eerste en mijn laatste keer in dit restaurant!

47. Heerlijk eten, veel keus en keurige bediening voor een hele nette prijs! Zeer geschikt om met kinderen te eten.

48. Omdat we 15 jaar getrouwd waren en een cadeaubon hadden gehad van dit restaurant, hebben we er gereserveerd en zijn we er gaan eten.

De reviews op internet waren erg wisselend. De een vond het erg goed, de ander klaagde over slecht eten, onvriendelijk personeel en vieze toiletten.

Voor ons was het een geslaagde avond en zeker iets dat voor herhaling vatbaar is.

Bij binnenkomst bleek het restaurant érg groot te zijn (350 zitplaatsen), maar aangezien we een van de eerste waren, was het nog erg rustig. De rest van de avond bleek het echter volstromen, dus reserveren is wel gewenst. Er ontstonden ook wel wat rijen bij de tepanyaki plaat en de BBQ, maar gelukkig ging het toch nog best snel.
    Keus is er genoeg, voor iedereen. Zowel in eten als in drinken en omdat het een all you can eat principe is, betaal je dus bij binnenkomst en dat is het ook. Wel betaal je voor 2 uur en als je dat tijdens het eten wilt verlengen, kan dat (mits er dan nog plaats is) voor 5 euro pp.

Als voorgerecht kun je om soep met stokbrood en kruidenboter, maar ook om allerlei kleine gerechtjes, zoals (zelfgemaakte) carpaccio, gevulde eitjes, tomaat met mozzarella, rauwe ham of kleine stukjes vis of gerookte zalm.

Als hoofdgerecht is er keus te over en kun je vlees, vis en/of groente laten wokken, of vlees of vis halen van de tepanyaki plaat of BBQ. Ook is er een ruim assortiment aan sushi en sashimi. Prachtig om de oesters, mesheften en garnalen zo te zien liggen, maar zo heldhaftig ben ik niet geweest. Ik heb de kleine stukjes sushi geprobeerd en die waren met soya érg lekker! Ook is er een klein assortiment aan koude pasta en de carbonara die ik probeerde was ook goed van smaak. En voor wie al met al niet zo heldhaftig is en het liever bij Nederlands eten houdt, kan terecht bij het warm buffet waar frietjes en andere aardappelgerechtjes te vinden was, samen met frikadellen en groente. Ook de nasi, bami e.d. vind je daar.

En voor wie dan nog steeds ruimte over heeft, kan naar de dessertbar toe. Bakken vol snoep, bakken vol ijs, witte en bruine chocoladefondue, vruchtjes, heel veel zoete hapjes (brownies, spekkoek, donuts en andere zoetwaren, evenals pannenkoekjes (desgewenst met warme kersen) en wafels op een stokje.
    Een dikke pluim voor de medewerker achter de dessertbar. Aangezien mijn man niet goed tegen (rauwe) melk kan, vroeg hij of er ook ijs zonder melk was. De jongen is direct de bakken gaan naplegen en mijn man kwam terug met een bolletje heerlijk citroenijs en een bolletje aardbei-ijs.

Qua drinken is er ook voor ieder wat wils. Van gewoon cola en ijsthee, tot water, zelfgeperst sinaasappelsap en diverse smaken koffie (cappucino, choco-cappucino, latte macchiato) tot aan wijn en bier toe wat ook gewoon onder de all you eat formule valt.

Het personeel was vriendelijk en (het vooral aziatisch) personeel sprak goed nederlands. Tafels werden redelijk snel leeggehaald en als er eens iets op een bord bleef liggen, werd er niet over gezeurd. Zelf ben ik niet naar de toiletten geweest, maar man en kind wel en de herentoiletten waren in elk geval helemaal schoon.

Kortom: Al met al is Restaurant Tafelen een goede plek om te gaan eten!

49. 2x gegeten laatste tijd, en prima producten, leuke "aparte" dingen als kangaroe of zwaardvis en voor ieder wat wils. De game kamer voor de kids is ook prettig. Lekker in de vroege shift gegeten met de kids, niet zo overdreven druk dan.

Zeker voor herhaling vatbaar!

50. Afgelopen maandag hier met de familie uit eten geweest. We hadden van velen goede verhalen gehoord over deze zaak, ook minder goede, dan met name over de drukte in het weekend (toevallig stond er ook net een stuk in de krant over de overvolle zaterdag).

Gelukkig komt de maandag ons altijd goed uit en we hadden gereserveerd voor 18:30. Je komt in een vrij sfeerloze ruimte (soort concerthal) waarvan ze wel geprobeerd hebben er iets van te maken. De zaak was nu voor 1 derde vol, bij volle bak moet het er enorm rumoerig klinken. We kregen een aangename tafel aan de buitenrand, zodat je toch enigszins rustig zat. De verlichting is vrij sfeerloos. Hanglampen waar 1 zielig spaarlampje in zit.

We waren binnen, 2 uur onbeperkt eten, eerst maar even wat drinken halen. Ik verbaasde me over alle soort drank die bij de prijs inbegrepen zitten. Ook verse jus d'orange (betaal je gauw 3,50 voor een glas voor). Ik ben hier dol op en moest rijden, dus heb zo'n 6 glazen uit de (automatische) pers getapt, heerlijk.
    Ik had expres de hele dag niets gegeten, zodat ik me tonnetje rond kon vol eten.

Eerst een rondje voorgerecht, ik keek m'n ogen uit, wat carpaccio geprobeerd en andere hapjes. Volgende ronde, sushi, hier ben ik dol op, heb van alles een hapje genomen (vult helaas wel flink). Ook de oesters heb ik er een stuk of 6 van op, normaal betaal je voor dit als voorgerecht al 10 tot 15 euro. De sushi is niet zo lekker als bij de japanner, maar met wat sojasaus prima te eten.

De grill, bbq en wok zien er prima verzorgd uit. Wokken maak je me totaal niet blij mee, die heb ik links laten liggen. Eerst wat vis geprobeerd, redelijk standaard assortiment (zalm, slibtong) wat ik al vaak eet, maar ik heb dus maar zeeduivel geprobeerd en een grote gamba, uitstekend bereidt. De sausje voor de grill zag er wel wat smoezelig uit helaas. Je hebt ook een soort frituurhoek, waar je diverse aardappelgerechten kan vinden en groentes als bijgerecht. Wat ik dan weer jammer vind zijn die "standaard" dingen vd Chinees als nasi en bami. Ik was ook verbaasd hoeveel mensen dit opschepten, terwijl er zoveel andere lekkere dingen waren (waarschijnlijk komen die mensen vaak bij de Chinees en kennen ze dit).

Het saladebuffet is ook netjes verzorgd, vrij standaard, maar lekker voor erbij. Dan de BBQ. Een medewerker gedroeg zich vervelend, voelde zich helemaal de BBQ king. Ik irriteer me hier mateloos aan. Gelukkig was het vlees erg goed, ik had een rib eye en stukje biefstuk geprobeerd, uitstekend gebbqd.

Dan het dessert. Veel kant en klaar. Dit maakt het er echt niet minder lekker om, alles netjes verzorgd en lekkere soorten ijs. Ik zal al behoorlijk vol dus heb "slechts" 2 bordjes dessert genuttigd.

De 2 uur was precies lang genoeg. Ik was eigenlijk wel continue aan het eten en zat na 2 uur helemaal vol. De 2 dagen erna had ik dan ook geen honger meer haha. Er liep genoeg personeel rond die de vuile borden en glazen kwamen ophalen, zodat je tafel netjes bleef. Ik vraag me af hoe dit gaat in het weekend.

Wij vinden het restaurant zeker een aanrader (vooral voor groepen). We zijn niet fan van buffetten, maar dit is een buffetrestaurant 2.0. Het eten is zeer goed verzorgd, wordt continue bijgevuld en we hebben amper hoeven te wachten bij de buffetten, in het weekend zal dit zeker anders zijn, dan ga je niet voor je rust en zou ik ook flink gestressd raken van al die drukte (kinderen). In het artikel in de PZC stond ook dat je op de zaterdag zelfs buiten moet wachten vanwege de drukte, ik begrijp goed waarom, want je krijgt veel waar voor je geld en in Zeeland is dit een leuke aanwinst.

51. bert kaiser

Op 11-02-2015 gegeten, zeer goed, vriendelijke bediening, aan 2 uur heb je met 2 personen genoeg tijd. Ben je met meer dan is 5 euro ook nog niets. Kwaliteit van de producten zijn goed, alles lekker vers en goed bereid.

52. Wij vinden het een luxe variant op wokken! Veel verse keus, heerlijk eten en ideaal voor kinderen, daar er genoeg keuze voor hen is, en een grote speelkamer.

53. Heerlijk genoten van de gerechten. 1 groot minpunt was de levende krab die bij de sushi staat. Een krab op ijs zetten en dan levend? Dit kan gewoon niet een krab zo pijnigen. Dit vind ik niet kunnen om zo'n beest langzaam zien af te sterven. Ook kinderen schrokken hiervan.

54. Thomas Doolaard

55. We hadden gereserveerd voor half 8. Hebben even in de rij gestaan, konden kiezen uit 2 tafels. Heel vriendelijk personeel. Wel op voorhand betalen en dan zelf alles halen, van drank tot aan het dessert. Alles was er. Van oesters tot pannenkoekjes met warme kersen alles vers. Je kan het niet vergelijken met een gewoon restaurant en ook niet met een wokchinees. Ik vond het een leuke ervaring en heb er ook van genoten.

56. Als je hier niet aan je trekken komt...

Er is voor elke smaak voldoende keus, drankjes inclusief, en niet de vieze post mix, maar alles uit flesjes (behalve je tap biertje en de wijnen) maar verder Duvel, Fristie, uit een flesje.

Maar... wegens succes nu beter altijd reserveren! Nadeel ook dat het soms wel erg druk is en je wat langer moet wachten. Bediening is vriendelijk en behulpzaam.

Dus voor die prijs Japans, Chinees en frites-boer happen: gewoon doen!

57. We zijn hier kerst gaan eten. Ondanks de topdrukte waren de wachtijden goed te doen. Ook het aanvullen van de bufetten ging vlot, geen lege bakken. Het eten is goed van smaak en vers. Daarom geef ik het eten & drinken een 9.

De sfeer was goed al is het vrij rumoerig als het restaurant vol is en de aankleding van het restaurant is netjes maar niet echt gezellig naar mijn smaak. Daarom de sfeer een 7.

De service krijgt van mij een dikke onvoldoende. De tafels afruimen ging vlot en netjes maar diegene die het vlees opwarmt bij het bbq gedeelte... Dat kan echt niet! Werkelijk elke vrouw onder de 30 was hij aan het versieren. Als voorbeeld, hij ging over het vlees blazen (!) wat op de grill lag en tegen de dame tegenover hem zeggen dat het vlees zo sneller gaar zou worden. Lekker hygiënisch.
    Ook zat hij regelmatig het zweet van zijn voorhoofd af te vegen met zijn handen, waar hij geen handschoenen overheen had. Daarna nog even aan zijn neus wrijven voordat hij met zijn handen aan het vlees zat. Gebruik een vleestang en handschoenen! Hij kan beter een extra tattoo in zijn nek zetten met "ongeschikt". Daarom geef ik de service een drie (de dames van het afhalen hebben ervoor gezorgd dat ik geen 1 is).

Verder is de prijs / kwaliteit verhouding netjes en zou ik, afgezien van de vreselijke service bij de bbq, mensen wel aanraden om een keer een hapje er te gaan eten en zichzelf te laten verrassen!

58. Marga Greeve

Heerlijk gegeten met een groot aantal mensen. Ondanks de drukte (het zat zo goed als vol), érg goed geholpen bij de bbq, wok en plaat. Het liep allemaal erg vlotjes, dus geen lange rijen. Alles was ook goed aangevuld.

Héél erg tevreden hierover. Ik was óók nog eens jarig, dus ik heb gratis gegeten!!!

59. Precious

60. Echt heel erg leuk en gezellig. Aan 2 uur heb je echt genoeg en er is echt voor ieder iets. Het personeel is zeer vriendelijk! Bij de wok, grill en bakplaat is voldoende keus.

61. Echt heel erg leuk en gezellig. Aan 2 uur heb je echt genoeg en er is echt voor ieder wat, niet alleen aziatisch maar ook andere dingen. En het is voor kinderen ook leuk, chocolade fontein, snoep, schepijs.. echt een aanrader.

62. Veel keuze. Op een zaterdag wezen eten. Erg druk, waardoor er lange wachttijden waren bij de bakplaat en bbq en wok. Het eten wat je krijgt is echter prima. Goede prijs kwaliteitverhouding met een uitgebreid aanbod. Ook leuk dat er wat bijzondere bieren zijn te verkrijgen zonder extra betaling.

63. Vanavond bij restaurant Tafelen gegeten. Na alle goede verhalen die ik had gehoord waarschijnlijk met iets te hoge verwachtingen naar binnen gelopen.

Pluspunten:
    Veel keus
    Eten wordt steeds aangevuld
    Verse jus, verschillende bieren en wijnen

Minpunten:
    Erg massaal
    Hierdoor veel mensen waardoor je lang moet wachten op eten bij bv bakplaat en wok
    Lege borden blijven te lang op tafel staan
    Wc was erg vies, een tussentijdse schoonmaakbeurd zou niet verkeerd zijn

Voor dit geld kom ik hier waarschijnlijk niet meer snel terug.

64. Kwaliteit van eten viel erg tegen! Zalm was uitgedroogd en garnalen waren groen geworden echt vies!! Er werd ons door de bediening verteld dat we verplicht moesten eten anders moesten per gerecht €3,50 extra betalen. Diep teleurgesteld!

65. Onze zoon zijn verjaardag gevierd. Zag er tegenop houd niet van massa eten. Maar als we weer in Nederland zijn gaan we weer. Alles heerlijk en wat een keuze. Zeer vriendelijke bediening. Top. Beveel het iedereen aan.

66. Gisteren zijn wij bij tafelen geweest. De eerste indruk was zeer goed maar werd bij het eerste bord al van tafel geveegd. De ossenhaas was niet goed gevliest dus het zat nog een stuk van het vlies om het vlees heen wat het oneetbaar maakte. Bij het 2e bord sliptong en zeebaars genomen. Die waren beide veel te lang gebakken en de sliptong was niet goed schoongemaakt, hier zat het kuit nog in dus smaakte heel de vis naar het kuit. En omdat tussendoor het bakken de bakplaat niet goed schoongemaakt werd, smaakte alle vis naar de gamba's die ook op diezelfde bakplaat hadden gelegen en daarbij was de vis ook nog eens te lang gebakken en was aan de buitenkant helemaal krokant, wat eigenlijk zeker bij een zeebaarsfilet niet hoort. Als laatste hebben we een toetje genomen, dat was wel super! Nadat we het toetje op hadden, hadden we nog 10 minuten tijd en kwam er al één van de serveersters op ons bordje kijken en op ons horloge kijken dus kregen wij de indruk dat ze ons weg wilden hebben. Het aanbod in het algemeen vond ik super! Alleen werd het verpest door te weinig en niet kundig personeel. Hier valt een hele goede tent van te maken als er meer aandacht aan het bakken en aan het product besteed wordt. Ik zou zeggen: volg mijn advies op en je hebt een super tent!

67. 16 oktober naar Restaurant Tafelen gegaan. Vooraf gereserveerd ondanks dat het op donderdag is en dat was maar goed ook, het restaurant zit bijna helemaal vol. We komen aan om 19.00 uur en dat is een prima tijd. We lopen de hele avond net achter de drukte aan.

Wanneer wij aan het voorgerecht beginnen zijn de meeste met het hoofdgerecht bezig enz. Waren wij eerder geweest en telkens in de rij hebben moeten staan voor het eten had deze recensie er wat minder rooskleurig uit gezien. Wat ook meetelt is dat je voor 2 uur betaald. Vorige keer was het restaurant nog niet erg lang open en keek men niet zo naar de tijd.

Vanavond is het wat anders, wij worden na 2 uur en 10 minuten gevraagd of we willen bijboeken. We hebben echter voldoende en vertrekken na onze koffie te hebben gedronken. Ik kan mij voorstellen dat 2 uur niet voldoende is wanneer je voor iedere gang in de rij moet staan te wachten. Dan is het gevoel toch anders wanneer gevraagd wordt bij te boeken, maar goed, wij hebben daar dus geen last van gehad.

Verder moet ik aangeven dat de bediening vriendelijk is, borden worden tijdig opgehaald, lege glazen wat minder frequent. Wanneer ik even op zoek ben komt er meteen iemand naar mij toe. Erg alert.

Het valt mij vanavond ook weer op dat met hier gebruik maakt van verse producten. Sushi wordt vers gemaakt en tijdig aangevuld. Prima. Alleen de wasabi ziet er wat droog uit, het zou fijn zijn wanneer men hier een andere manier voor verzint om dit te bewaren.

Bij de wok, grill en bakplaat is voldoende keus en niet alleen de standaard producten. Zo zie en proef ik eendenborst en haaifilet. De eendenborst is overigens niet geweldig. Deze is al gegaard en wordt alleen opgewarmd. Het vet is niet uitgebakken en het vel dus niet krokant. Wel smakelijk. Verder is er kangoeroe biefstuk, tournedos, tong, zalm, spek, lamsrack, saté en ik vergeet ongetwijfeld nog wat.

De nagerechten zijn ook prima, er zijn diverse soorten ijs, wat gelukkig, door een medewerker van Tafelen wordt uitgeserveerd. Verder vinden we spekkoek, wafels, warme kersen, chocoladefonteinen, enz. enz.

We vertrekken met een voldaan gevoel.
    Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl

68. Super leuk restaurant! mooie inrichting, en sfeervol voor zijn grootte. Het eten is super! Voor iedereen is er wat, oesters, wok, sushi en ga zomaar door! Zelfs mijn Duvel biertje wat ik graag drink hoort bij het All in! Zeker aan te bevelen! Kom zeker nog een keer.

69. Ben er ook een keer geweest. Het eten is goed, maar het net of je in een kippenhok zit. Je word gek van het geluid. En dan die regels die men hanteerd, als je je bord niet leeg eet dan krijg je een boete. Het doet me denken aan vroeger thuis, als je je bord niet leeg had moest je naar je kamer. Nee geen plaats om fijn en knus uit te gaan eten. Te massale fabriek, je krijgt twee uur en daar sta je een uur van in de rij als het erg druk is. Nee voor mijn geen tafelen meer.

70. Ik ben vegetariër en ben gaan eten bij restaurant tafelen. Het eten en drinken is prima. Er is keuze te over. Omdat ik vegetariër ben is de keuze wel beperkt tot wokken en bami/nasi. Er zijn meerdere gangen en in de aperitiefjes is er keuze uit twee dingen. Hier vaker eten maakt het wat eentonig. Het is er erg gezellig. Op de donderdag dat ik ben geweest was het er best druk en staan er wachtrijen bij de wok, bbq en bakplaat. Je hebt twee uur om te eten en ze komen aan je tafel om te vertellen dat de tijd om is. Je hoeft dus niet op de tijd te letten. Vergeleken met het wokrestaurant is er meer keuze en meer gangen. Ook op de toetjes afdeling.

71. Eten en drinken top en van goede kwaliteit. Baas is ronduit onbeschoft. Door een foutje werden we gewoon op een hufterige wijze met een zeer grote mond buiten gezet met de mededeling tijd is tijd zonder te luisteren naar wat zijn personeel ons had aangeboden.... Dames in de bediening waren wel bereid ons netjes te woord te staan. Nee hier komen wij na zo voor joker te worden gezet in een vol restaurant nooit meer!

72. G.P.J.de Mare

73. Al meerdere keren hier gegeten, het eten is heerlijk en vers.

De bediening vind ik niet vriendelijk. We hebben twee keer hier gegeten zonder te reserveren en daar zijn ze blijkbaar niet van gediend.

Als ik met mijn man uit eten ben heb ik geen behoefte om bij andere mensen op hun bord te kijken en zij bij mij. Als je netjes om een ander tafeltje vraagt worden ze gelijk kortaf. We betalen er toch ook voor!

Er was op beide avonden weinig animo, daarom snap ik helemaal niet waar moeilijk over gedaan wordt. Voor het eten komen wij zeker nog eens terug.

74. sarah van eijk

Super lekker gegeten, veel keus, nette bereiding en verse producten! En vooral de toetjes hmm heerlijk!! Ga snel weer eens terug! Echt een aanrader!!

75. jc smeding

1 punt
  76. Ondanks de grootte van het restaurant hangt er een gezellige atmosfeer. Het interieur is modern en ruim opgezet. De keus uit eten is fenomenaal: van nasi/bami, frietjes, wok, bbq en tepanyakiplaat, het is er allemaal. Om over de voor- en nagerechten nog maar te zwijgen. Een ruime keuze uit dranken (verschillende soorten bier) zorgt er voor dat dineren bij 'Tafelen' een doorslaand succes wordt. 2 uur lang eten en drinken wat je wil, zoveel je wil. En dat voor een vast bedrag. Moeder, ik wil morgen weer!

77. We hebben hier heerlijk gegeten, veel keus en het smaakte prima. Het restaurantgedeelte is groot, maar heeft nog wel wat sfeer. Het deel waar het eten staat en bereid wordt, is erg wit, kaal en fel verlicht. Niet erg gezellig om daar op je eten te wachten.

Het personeel is zeer vriendelijk! De toiletten zouden vaker schoongemaakt of gecontroleerd moeten worden: toen ik naar het toilet ging was het toiletpapier bij twee van de drie toiletten op.

Voor het bedrag dat je betaalt mag je twee uur lang onbeperkt tafelen. In die tijd kun je meer dan genoeg eten, maar je moet wel goed de tijd in de gaten houden. Het gaat sneller voorbij dan je denkt. Toen wij er waren hoefden we amper in de rij te staan, maar het schijnt er steeds drukker te worden. Als je daardoor wel steeds in de rij moet staan, kan ik me voorstellen dat je in tijdnood komt.

78. Als verrassing voor mijn verjaardag ben ik bij Tafelen beland. Een heerlijke avond gehad; veel keuze in eten, alles heerlijk vers. Ook aan de nagerechten is gedacht; van ijs tot kaasplank. Het restaurant is ruim opgezet en ziet er goed uit. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Kortom; een aanrader.

79. We werden door een advertentie opmerkzaam gemaakt van het bestaan van Tafelen. Een nieuw restaurant in Middelburg. Het zit buiten het centrum van Middelburg in het Zeeuws Entertainment Park (ZEP).
    Vooraf hadden we gelezen over het onbeperkt tafelen van wereldgerechten. Ondanks dat er een enorme keuze is uit allerlei gerechten (voor, hoofd en na) is het feitelijk een soort wok restaurant. Daarbij wil ik overigens niet denigrerend doen over dergelijke restaurants.
    We lopen eerst maar eens een rondje langs de gerechten. We zien legio voorafjes met vlees, vis en sushi. Er staan enkele Chinese hoofdgerechten in warmhoudbakken (bami, nasi, Ajam Ketjap, groente), voor de personen die geen Chinees lusten is er friet, gebakken aardappel en een mix van snacks en er is een keuze voor wokken, gerechten van de plaat (Taipan Yakki) of van de grill.
    Ook bij de nagerechten is de keuze enorm, een 20-tal verschillen de smaken ijs, snoep, fruit, witte chocolade en melkchocolade fontein, soesjes, vers gebakken wafels enz. enz.
    Als laatste de drank. Ook hier is de keuze ruim, erg ruim. Tap van bier, witbier, flesjes Duvel, Liefmans, verse jus d'orange (geperst uit het machine), diverse frisdrank, witte wijn, rode wijn en diverse koffie.
    Het restaurant zelf is groot, gelukkig is het vanavond niet vol. Een, voor mij, belangrijk nadeel van een dergelijk restaurant is het in de rij moeten wachten op mijn eten of de bereiding ervan. We hebben dit vanavond overigens geen enkele keer ondervonden.
    We beginnen aan wat voorgerechten, er staan er genoeg. Het zijn smakelijke hapjes, vers gemaakt en voor ieder wat wils. We laten wat ossenhaaspuntjes bakken en kangoeroebiefstuk. Bij de plaat hebben we keuze uit lamsoor, ui, paprika en zeekraal. We gaan voor de zeekraal en lamsoor. Het vlees zit er prima uit en smaak ook uitstekend. De sauzen die naast de plaat staan nodigen niet erg uit. Deze staan warm te zijn en aan de randjes uit te drogen.
    De tweede ronde is een rondje vis. Ook hier is de keuze voldoende. Grillen is ook mogelijk en ziet er smakelijk uit met T-bone, lamskoteletten, speklappen, hamburgers en bbq worst.
    We gaan wokken. Hier is de keuze met groente wat minder dan we gewend zijn en in verhouding tot de overige gerechten. De keuze in sauzen is zoals overal bij de wok.
    We gaan over naar de nagerechten. Het ijs is prima. Het is heerlijk romig en vol van smaak. Het yoghurtijs smaakt echt naar heerlijke volle yoghurt en het koffie ijs smaakt echt naar koffie.
    We hebben een fijne avond gehad, culinair mag je het niet noemen maar zo op zijn tijd kunnen wij toch ook heerlijk genieten van een avond als deze. Vergelijk het niet met een "gewoon" restaurant waar je heerlijk wordt bediend en prima kan eten, deze belevenis is totaal anders en een vergelijk niet eerlijk. De bediening is hier alert en vriendelijk.
    Aanrader? Ja, voor ieder die geen probleem heeft met een dergelijk concept. Het is een prima all-you-can-eat restaurant met goede, verse ingrediënten en veel, veel keus.
    Kijk ook eens op restaurantrecensie.blogspot.nl

80. Leuk concept. Alles gaat vlot en voor elk wat wils. Aardig personeel.