Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten met twee vriendinnen waarvan eentje jarig was.
    Vriendelijk ontvangen door fijne mensen. Net zoals in april geleden met mijn man op mijn jarige dag!
    De keuken is wel echt wel een aanrader, echt Italiaans getint. Heerlijke smaken en echt lekkere wijnen.
    Wij komen terug!

2. Internationaal Middelburg

demi de maillie

Het was weer heerlijk, veel variatie.

Ronald

Patat was veel kleine stukjes. Verder wel lekker.

Burger was goed belegd (zie foto).

Samen met een biertje dik 20 euro aftikken... (!)

Gezellige sfeer, leuk ingericht.

4. Internationaal Middelburg

Een leuke vreetschuur met veel keus en vriendelijk personeel en voor de kleintjes ook genoeg te doen alleen de biefstuk leek wel soja vlees.

We vroegen of de asperges een klei portie ook als voorgerecht kon, helaas was dat niet mogelijk. Limocello hadden ze in de koelkast ipv in de vriezer.

6. Internationaal Middelburg

Het eten was erg vet en maar erg droog. Ook niet vriendelijk. Ons bord is 1 keer opgehaald voor de rest moesten we het op de tafel naast ons zetten (daar zat niemand meer) omdat we anders vrijwel geen plek was voor ons andere bord.

Patrick

Hier gaan eten met mijn vrouw op een dinsdagavond We kozen ervoor om in de binnentuin te eten. De “kok” of leerling kok stond wat te lummelen aan de bar en dat bleek later ook te zien en te proeven.
    Voorgerecht Gamba en spinata een aanfluiting 3 kleine garnaaltjes met wat sla totaal geen opmaak en alles past op een eetlepel kortom totaal niet restaurantwaardig en zeker niet voor de prijs. Mijn vrouw had drie keer kreeft, zeg maar drie keer niks. Hoofdgerecht zeetong: sompig.
    Tournedos wel goede cuison echter totaliteit voor een holle kies.
    Een toetje… daar was geen behoefte meer aan gezien het voorafgaande.
    We waren zeer teleurgesteld en komen hier zeker nooit meer.

We hebben heerlijk gegeten en ook de service was heel goed. Onder andere een lekker aspergemenu in dit seizoen. We hoefden niet lang te wachten ondanks dat het best druk was en de bediening was supervriendelijk. Zeker een aanrader voor wie in Middelburg wil gaan eten.

Helsen Ellen

Gezellige zaak met zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten! Wij komer graag terug!

Cornelis

Prima zaak en charmante dames in de bediening!

11. Snackbar Middelburg

Dean birtantie

Ging bij kfc met me dochter en vriendin eten nou slape oude koude friet 3 keer

Koude burger broodje hard enige wat nog ging was alleen de chikenstrips en frisdrank

Dit was dan ook gelijk de laaste keer kfc

willem

!Zeer slechte ervaring! 1,5 uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Gevraagd waar ons eten bleef maar toen moesten ze het nog doorgeven. Daarnaast wordt je pas geholpen als de bediening vindt dat het tijd is om je te helpen. Als je dan eindelijk je eten krijgt wordt er nog geen eens eet smakelijk gezegd, de salade was bij ons behoorlijk verdroogd en we moesten zelf vragen of we nog iets te drinken mochten terwijl ons glas al een UUR leeg was. Er waren mensen later dan ons gekomen maar kregen eerder hun eten. Wij gaan hier NOOOIT meer heen en een gewaarschuwd mens telt voor twee!

Slechte service, slechte ervaring ik zou er niet naar terug gaan.

verhaeghe

Het was heerlijk vertoeven in de Herberg. Goede keuken, snelle en attente bediening. Zeer redelijke prijzen.

17. Steakhouse Middelburg

Brouwers

Het is een fijn restaurant, gezellig ingericht, super bediening. Rustige sfeer. Wij hadden gereserveerd voor 4 personen en voor 1 persoon glutenvrij. Bij aankomst werd meteen gevraagd wie glutenvrij was en er kwam een aparte kaart. Hij mocht uit vrijwel alles kiezen en diëten stonden erbij vermeld. Hij kreeg zelfs heerlijk glutenvrij vers brood vooraf! Ook kreeg hij het heerlijke eten tegelijk met ons. Lekkere groenten en gebakken aardappelen werden bij ons vlees geserveerd. Alles voldoende. Kortom: een geweldig restaurant met heel bekwaam, vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten.

Matthias

Bediening is totaal niet attent en het eten laat lang op zich wachten. De pasta's zijn erg vlak van smaak en hebben gewoon geen "ziel" en diepgang. Ook zijn de porties (veel) te klein en gingen wij met honger weer naar huis, mede ook doordat we veel te lang op ons eten moesten wachten. Tiramisu proefde en zag er uit alsof het al een paar dagen in de koelkast stond, verre van vers dus.

2,1

Het nieuwe concept van meerdere kleine gerechten bestellen en foodsharing is leuk. De prijzen kloppen ook. Op eerste gezicht. Maar de prijzen voor wat je krijgt (hoeveelheid) kloppen niet. De quiche van 8,50 was een platte postzegel waar je elders een serieuze miniquiche of goedgevulde punt krijgt voor die prijs. De sushi voor 7,50 waren 3 stuks, waar je in een sushibar 7-8 stuks krijgt voor dat bedrag. De kipcurry leek nog wat, maar dat bakje had een dubbele bodem waardoor we allebei met een onverzadigd gevoel afrekenden, waar we voorheen altijd met volle buiken vertrokken. We bestelden qua bedrag voor- & hoofdgerecht, wat normaal meer dan genoeg is.
    De presentatie was super, locatie is top, het idee is echt wel leuk. Maar wij gaan helaas voorlopig niet terug...

CornP

22. Internationaal Middelburg

Sofie Saman

Vandaag opnieuw heerlijk geluncht bij Eiggenwijzz. Het eten is er echt goed, Het is er gezellig en je wordt er altijd weer in de watten gelegd. Ik blijf hier terugkomen.

23. Internationaal Middelburg

Meerdere malen hier genoten van een heerlijke lunch, óf lekker stuk huisgemaakte taart met mijn 11 jarige dochter! Ontzettend fijne, ontspannen sfeer. Vriendelijke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding. Kortom een aanrader!!

24. Internationaal Middelburg

Echt een top tent. Heerlijk eten, goede prijs. Heerlijke zelfgemaakte producten.
    Ik kom zeker een keer terug.

25. Internationaal Middelburg
  26. Internationaal Middelburg

Wat een warme deken, deze brasserie weet hoe het werkt! Geweldig om te ervaren hoe deze jongeren met hun mogelijkheden keihard werken om iedereen een geweldige dag te geven! De kaart is overweldigend wist niet te kiezen, ben gegaan voor het broodje makreel! Subliem!! Tot snel kanjers!!

27. Internationaal Middelburg

Wat een top tent, de vriendelijkheid komt je tegemoet zodra je de deur open doet. Bediening en het eten was geweldig, zoveel klantvriendelijkheid kom je niet vaak meer tegen. Ik ga jullie overal aanprijzen hoor en graag tot snel

28. Internationaal Middelburg

Rebecca vlaminck

Super eten, goed personeel en lekker eten voor weinig geld! Zeker een aanrader.

29. Internationaal Middelburg

Heerlijk geluncht, een heerlijke vis etagère.
    Zeer vriendelijke en kundige bediening! Een echte aanrader! Komen snel nog een keer.

30. Internationaal Middelburg

Patricia

Ben hier bijna wekelijks te vinden. Super vriendelijk. Heerlijke kaart. Ze doen alles om het je naar je zin te maken. Helemaal Top!