Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

Maurice en Margriet

Heerlijk gegeten. Was prima service. Lekker wijntje, ook de dessert wijn.

Aanrader!

Hebben lekker gegeten bij een leuk restaurant met een gastvrije bediening. We komen zeker terug.

In 1 woord: Super.
    Kan het je echt aanraden. Een prima zeer interessante kaart met lokale producten. Prima porties en heerlijk klaargemaakt.

4. Internationaal Middelburg

Wij zijn div keren geweest het was supper goed zijn vlug met afhalen even vriendelijk.
    We gaan weer terug aleen in de doorweekse dag mag het wel goed koper gewoon naar de normale prijs.

Heel lekker gegeten… vriendelijke bediening… een aanrader 👍

Ik was erg benieuwd hoe het nu zou zijn met de nieuwe eigenaren, maar het viel absoluut niet tegen! Heerlijk gegeten, qua sfeer nog weinig veranderd. Er zijn wat kleine puntjes waar aan gewerkt kan worden, maar ik heb het idee dat ze zelf heel goed weten wat nog verbeterd kan worden. Ik ga zeker nog eens eten, ik ben benieuwd hoe het gaat na een half jaartje. Succes Mirjam en Kim!

Ontspannen entourage. Onze zoon was jarig, wat we bij de reservering hadden vermeld. Ze hadden ballonnen en slingers opgehangen en ontvingen van de serveerster een persoonlijke felicitatie. Sterrenregen op het bolletje ijs als toetje.

Mooie locatie, vriendelijke ontvangst, vlotte service en lekker eten. Aanrader!

Rob en Marjan

Zondagmiddag hier geluncht met 29 personen.
    We hebben werkelijk heerlijk gegeten en de bediening was top.
    Prijs/kwaliteit bijzonder goed.

Een aanrader!!!!!

Eten was heerlijk!
    Sfeer was prima, we hadden heerlijk plekje boven.

Eva333

Het eten was prima en de bediening ook personeel erg vriendelijk en vrolijk.

C. Minnaard

We hebben vreselijk lang moeten wachten op een slechte lunch. De versgemaakte soep, waarvan de ingrediënten door de kok ter plekke verzonnen leken te worden, was heel erg zout.
    De twee glutenvrije tosti's waren elk één half pistoletje met een plakje gesmolten kaas. En de clubsandwich… die was gemaakt van ongeroosterde boterhammen! Bedroevend! Nee, geen beste ervaring!

Het vriendelijke personeel doet enorm haar best om het de gasten naar de zin te maken, terwijl de keuken smakelijke creaties weet te maken.
    Het is door al deze positieve ervaringen niet moeilijk ons bezoek aan dit sfeervolle restaurant te herhalen.
    Graag tot ziens!

Heerlijk gegeten. Ik kom zeker nog een keer terug.

Fijn als er staat dat jullie tot half 11 open zijn maar het om 20:45 gewoon al dicht is. Wij rijden hier een half uur voor maar nooit meer.

Lekker gegeten in een warme omgeving met een leuke sfeer. Het eten was uitstekend, genoeg groenten, genoeg vlees en het was lekker zacht en mals. Ook de friet was lekker. Goed gebalanceerde gerechten, en aan een drie gangen menu heb je zeker genoeg en de buik zit vol na een heerlijke avond. Ik zou het iedereen aanbevelen hier te komen eten op deze prachtige locatie. Zeker de moeite waard.

Jan hagens

Eten en prijs in verhouding, goed voor een flinke prijs.
    Rode wijnen: voldoende qua smaak, te jong in leeftijd, te duur per glas…

Goede ambiance.
    Goed personeel.

van Bergen

Het eten was van goede kwaliteit.
    Helaas vond ik het te weinig en was er geen groente bij.

Gezellige entourage en vriendelijke bediening!
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs!

15/8/19: De cappuccino was heel slap. Een pistolet paling lag op een bedje sla, althans volgens de menukaart. De sla was verwelkt. De pistolet was niet om te eten. Het smaakte alsof deze in het geheel niet in de oven was geweest. De dunne paling moest je zoeken. Klacht ingediend bij een vriendelijke serveerster die navraag ging doen in de keuken. Klacht bleek terecht. Oorzaak o.a. te weinig personeel. Ter compensatie werd een gratis drankje aangeboden. Hiervoor vriendelijk bedankt. Amadore misschien minder reclame maken en zorgen dat er eerst kwaliteit wordt geleverd.
    Wij gaan nooit meer naar een Amadore vestiging.

1,3

Prijs/kwaliteit zeeeeer slecht. Belachelijk kleine portie voor idioot veel geld. Staat in geen enkele verhouding. Ik kom hier nooit meer terug.

24. Lunchroom Middelburg

Ik had een broodje warm vlees besteld. Ik kreeg het broodje met een lading jus.
    De jus was erg pittig. Dat was niet vermeld.
    Gevraagd of er iets aan gedaan kon worden.
    De reactie was u mag het broodje voor de helft betalen maar dan wel een nieuwe bestellen. Want ze moeten hem toch weggooien werd mij verteld.
    Dus bij deze gaan we NIET meer een broodje eten!

Otto Corbijn

Heerlijke diamandhaas gegeten met een lekkere saus erbij. Fijn dat de saus los wordt geserveerd. Bediening erg aangenaam en wachtte precies lang genoeg met langs komen zodat het niet opdringerig was. Kortom keurig.

TIP: bediening kijkt te weinig naar de klant die zit te wachten om een biertje te bestellen, lopen diverse keren langs maar ze kijken niet, werken eerst een vorige bestelling af, dat kost dus onnodig veel tijd, je kunt dat makkelijk tegelijkertijd doen

27. Nederlands Middelburg

Hier heerlijk geluncht.
    Lekkere soep en lunchplateu met quiche en tosti.
    Vriendelijke bediening leuke locatie.
    Alles heel goed.

AMW veldman

Op het terras worden we bediend door een dame die weinig zicht heeft op onze consumptie-behoefte.

Ze maakt een nogal arrogante indruk en heeft weinig zicht op wat haar klanten wensen. Ze wenst zelf de star of the show te zijn en daar haken klanten op af.

Paul van Hooff

Goed en gezellig restaurant. De gorgonzola op de gelijknamige pizza had wat beter over de pizza verspreid kunnen worden, maar de pizza was verder smakelijk en mooi dun. De tiramisu was voortreffelijk en groter dan ik had verwacht. In het restaurant werd hard gewerkt. Wel jammer dat de pizzeria onderdeel is van een winkelcentrum en dat je niet buiten kunt zitten.

Als vanouds. Helemaal goed. De escargots in knoflookboter, de spareribs, de garnalencocktail en het Zeeuws rund, alles perfect bereid. Geen plaats meer voor de Panacotta, maar ook die zag er veelbelovend uit op de kaart. Fijne bediening en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.