Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

Snel bezorgd..

Helaas niet volgens bestelling en de Turkse pizza was net een zeem. Slap, vies en rauw.

Teleurstelling!

2. Italiaans Middelburg

Zaterdag 17 februari waren we een dagjes in Middelburg en wilden we de dag afsluiten bij een Italiaans restaurant. Op basis van reviews bij Il Senso terecht gekomen.
    We hadden niet gereserveerd en kwamen iets na half zes binnen. We werden ontvangen door een jong vrouwelijk personeelslid. Eigenlijk konden we niet terecht, maar met wat aandringen kon het wel, maar dan moesten wel aan de grote tafel (4 aaneengesloten 2 persoons tafeltjes, dus 8 zitplaatsen, dus niet echt gezellig) en er werd verteld dat we de tijd hadden tot kwart voor zeven i.v.m. een reservering op de grote tafel.
    Aan deze grote tafel zat ook nog een personeelslid te eten. We zijn dus maar naast elkaar gaan zitten (nog minder gezellig). We bestelden een pizza en tagliatelle met zalm. Hier bleekt vooral garnalen in te zitten, maar amper (dus te weinig) zalm. Gemeld, maar kwam niet echt reactie op.
    Enige tijd na ons kwam nog een persoon alleen binnen. Voor hem werd een tafeltje direct afgesplitst van de 'grote tafel'.
    Waarom kon dat niet voor ons?
    We bestelden nog een toetje de tijd angstig in de gaten houdend. Het ijs was te hard.
    Geen koffie meer besteld want het was inmiddels kwart voor 7.
    Ik wilde afrekenen met een creditcard, deze bleken ze niet te accepteren.
    Op de vraag of alles naar wens was, nogmaals gemeld over de tagliatelle met te weinig zalm, met als reactie 'ik hoop dat u nog een beetje lekker gegeten hebt', nee dus. Daarna nog een opmerking gemaakt over dat we aan de 'grote tafel' moesten, terwijl na ons een tafel afgesplitst werd.
    De reactie was dat de reservering inmiddels geannuleerd was. Had fijn geweest als ze ons dat ook even gezegd hadden.
    Al met al zeker geen goede indruk gemaakt, nog de kwaliteit van de door ons bestelde gerechten, en zeker niet het jonge personeel dat volgens ons niet echt capabel is (of optrad) en vooral onderling (vrij luid) stonden te kleppen.
    Wat ons betreft geen aanrader.

Helaas was bij ons beide de carpaccio nog half bevroren, en dit was helaas niet de eerste keer.
    Jammer dat t niet vers gesneden was .

Laura

Top eten! En super personeel.

Sahar Salem

Geweldig, echt Italiaans gerund restaurant in een doods winkelcentrum, waar we met z'n 11-en op een zaterdagavond op het laatste moment (een andere reservering werd ter 11-der ure afgezegd) nog terechtkonden en hartelijk werden ontvangen. Het eten was, zeker gezien de prijs, erg goed. Vooral de menu's (3 gangen a Euro 24) waren ruim en smakelijk. 'Vis' kwam met een fantastisch schelpdierenvoorgerecht, bij 'Vlees' werd ook nog eens een stukje heerlijke lasagne geserveerd. Maar ook de pizza's mochter er zijn. Mijn Frutti Di Mare heb ik uitbundiger belegd gehad, maar voor Euro 10 mag ik absoluut niet klagen. De jongste van 7 heeft alleen te lang op zijn pizza moeten wachten, en een Limoncello voor Euro 4 in een jeneverglaasje serveren, dat kan echt niet.

8. Vegetarisch Middelburg

Via Social Deal hebben we hier geluncht. Het was heerlijk! Eerst soep, daarna een broodje naar keuze. Smaakte prima! Vriendelijke bediening, gezellig ingericht. Eén minpuntje: de panini was geen panini, maar een tortilla.

Met een grote groep voor het traditionele eindejaarsdiner aangeschoven. Sfeer en bediening zijn zoals altijd uitstekend. De bierkaart is uitgebreid, met ook een paar mooie winterbieren. 7 Van ons nemen het Donkere Dagen Menu, een verzameling aparte hapjes die gedeeld worden. Heel verrassend, creaties die je niet snel zelf bestelt, en heel smakelijk. Qua hoeveelheid is het soms een beetje onduidelijk (3 schaaltjes voor 7 mensen?), En hadden er meer mannen meegegeten, dan was het te karig geweest. Nu is het net aan. Alleen de afsluiter, koffie/thee met chocola, daar snappen we niets van. Een grote reep, doormidden gebroken, met het zilverpapier er nog om, zo op tafel gezet. Dat kan je geen presenteren noemen.

Al een keer of 5 in het restaurant gegeten, en 2× thuis laten bezorgen, het is altijd goed (verzorgd).

Verkeerde koffie gekregen na lang wachten wat niet waar was zei ze.
    Opnieuw besteld duurde best wel lang dat deze kwam.
    Dus was niet echt gezellig.

Pieter de Visser

Een verrassend eetcafé, een zeer gezellige sfeer en bijzonder smakelijk eten.
    Het enige minpuntje, een wel zeeeer beperkte kaart. Anders was het een 9.

Heel vriendelijk personeel, snel geholpen niet lang hoeven te wachten, heerlijk gegeten, top service en kwaliteit!

Misschien was het omdat we net drie dagen voor anderen hadden gekookt, dat onze verwachtingen te hoog gespannen waren. Misschien ook niet. In een bekende Franse gids staat dit restaurant aangeschreven als een van de vijf beste op Walcheren. En misschien is het dat doorgaans ook. Het moet gezegd. De ambiance en service zijn prima. De geadviseerde op hout gerijpte wijnen goed. Wat een verschil toch met de op rvs gerijpte slobbers uit de supermarkt. De amuses waren verrassend, bijzonder en voortreffelijk. Maar helaas was de kalfstartaar matig, niet voldoende op smaak gebracht, met zelfs een paar harde stukjes. De tarbot riep wat vragen op. De duif was goed klaargemaakt, maar het garnituur was niet echt ondersteunend. We wijten het maar aan de kerstdrukte, waarin een keuken op volle toeren draait, terwijl het eigenlijk voor iedereen, ook de chefs, vrije of in elk geval relaxte dagen zouden moeten zijn. Volgend jaar gaan we gewoon thuis bijkomen, met boerenkool of spaghetti carbonara.

Renate van Beek

Hartelijk ontvangen op 2e Kerstdag met een groep van 7 mensen (niet gereserveerd).
    Gezellige sfeer, leuke bediening, lekker gegeten.
    Dank je wel Omar, voor je gastvrijheid!

Tot de volgende keer!
    En dan nemen we de prinses weer mee.

Maud Keller

Ruim van te voren gereserveerd ivm de feestdagen.
    Vriendelijke ontvangst en een leuk tafeltje aan het raam.
    Vis soep en wildepaddestoelensoep heerlijk, wel machtig.
    Op aanraden van de ober ruime tijd gewacht met de hoofdmaaltijd.
    Dat was een goed idee zodat we met genoegen aan de hoofdmaaltijd konden beginnen.
    Het was heerlijk en heel gezellig.

Duurde erg eer we onze bestelling hadden.
    Pizza was lauw.
    Lasagne was lekker maar niet bijzonder voor de gevraagde prijs.
    Bediening was matig. Tijdens het maken van het pizza deeg stond een medewerker de tegeltjes in te sprayen.
    Niet echt smakelijk nevel van een of ander chemisch goedje in je pizza deeg

Harde pizza bodem. De Lasagne van de Aldi smaakt beter.
    Duurt erg lang voor het eten komt eten is niet goed warm

Nancy Nancy

21. Italiaans Middelburg

Rens en yvonne

Super heerlijk eten, komen hier we eens s'middags goed restaurant! Leuke bediening, correct en vriendelijk top!

Heel leuk, gezellig en betaalbaar restaurantje met heerlijk eten. Ook een aantal keer laten thuisbezorgen, en ook dat ging prima. Zeer aardige eigenaar. Kortom: TOP!

Het eten was super, niet alleen lekker maar ook een plaatje om te zien

Laura Hillege

Gisteravond gegeten bij De Gespleten Arent. Ontvangst prima. We werden naar boven begeleid. Eigenlijk teleurgesteld dat we niet beneden zaten. Dat leeft toch meer met de open keuken en wij als horeca mensen kunnen een open keuken altijd echt waarderen. Amuses goed, al was 1 ervan niet onze smaak. Glas Chardonnay (Steenbergen) waar mijn vriend mee startte was erg goed. Voorgerecht Dorade, mooie smaken. Alleen de combinatie met de bijpassende wijn die zij serveerden niet goed, te hoog in het zuur. Het hoofdgerecht niet echt over te spreken. Het vlees (middenrif) was niet warm. Wellicht heeft dit ook te maken met de afstand van keuken naar 1e verdieping. Teveel zoete smaken in het gerecht, waardoor geheel echt te zoet was. De bijpassende wijn was dit keer wel erg goed. Dessert van peer smaakte goed. Ook een lekker en uitgebreid koffieservies werd geserveerd. De timing tussen de gerechten klopte niet helemaal. Het voorgerecht kwam vlot, het hoofdgerecht duurde net te lang en dessert kwam iets te vlot. Daarnaast moeten ze beter letten op de temperatuur boven, was iets te koud, vooral als nog niet alle tafels bezet zijn. Potentie heeft dit restaurant wel. Maar of we terug komen, ik denk het niet. Het klopt gewoon nog niet helemaal.

Eten koud en op zeer opdringerige bediening nooit meer eten hier.

26. Vegetarisch Middelburg

Voor de 2e keer in 3 maanden heb ik (uit Sluis, Zeeuws-Vlaanderen) hier met een vriend uit A'dam afgesproken. Prima eten, zeker voor die prijs. Pain de mer absolute aanrader, vorige keer met groentekroket (niet meer op de kaart), nu met kip-kerrie, nog lekkerder. Kaart wisselt, ze hebben ook broodje meelworm (gehad?) voor de avonturiers. Bediening vrolijk, flexibel en behulpzaam. Mijn vriend uit A'dam wil nergens anders meer afspreken vanwege het glas water bij de espresso dat je er ongevraagd bij krijgt. Complimenten; we komen terug!

Zwaard van paard, heerlijk malse biefstuk en lekkere hete friet in ruime porties.
    Heerlijk.

29. Italiaans Middelburg

Wij komen hier graag altijd met ons gezin, lekker eten en voor een nette prijs.
    De pizza's vallen altijd goed in de smaak! Ga zo door!

Al een aantal keer hier gegeten en wij vinden het fantastisch. Je moet soms wel langer wachten op de sushi's maar die zijn dan ook echt vers! Wat je bij heel veel andere sushi restaurants hebt dat het gelijk op tafel staat dan denk ik die zijn vast niet net gemaakt.

Heerlijk eten en erg fijne sfeer.