Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

Dit weekend wat gegeten. Ondanks de grote drukte viel het op dat alle medewerkers zeer oplettend bleven. Opvallend goede service!
    Eten prima. Goede prijs kwaliteitverhouding. Ook de desserts!
    Enige verbeterpuntjes: tafeltje vlakbij de deur is nogal tochterig.
    Prima eerste indruk. We komen zeker een keer terug.

Het eten was zoals altijd weer heerlijk. We wonen in goes maar rijden altijd naar middelburg om bij Onasis te gaan eten. Gastvrijheid en gezelligheid en t eten is er altijd geweldig.

3. Internationaal Middelburg

Gisteren wezen eten met 11 personen.Toen ik dinsdag reserveerde,en vroeg om een tafel niet langs de muur( ivm.het feit dat iedereen op die bank telkens ertussen uit moet,)Maar die kreeg ik niet want alles was vol! Wij waren er om 17.00 uur en die hele tijd was er een giga lange tafel ergens in ‘t midden vrij!Toen ik er wat van zei zeiden ze dat die voor de volgende ronde gereserveerd was(???) In mijn opinie is die zo weer gedekt hoor.
    ‘SNachts is mijn man dood ziek geworden.... voedsel vergiftiging!
    Oh ja, omdat ik jarig was liet ik mijn rijbewijs zien. En inderdaad .... geen felicitatie, maar allleen een: oh jarig.,verder niks.
    Conclusie: laatste keer geweest!!!!

Justin Slinger

Systeem lag eruit, 30 minuten gewacht op de helft van onze bestelling. 30 minuten moeten wachten om vervolgens een menukaart te krijgen die de helft van de inhoud heeft als de tablets. We krijgen vervolgens de opdracht om onze bestelling zelf op te schrijven en in te leveren bij de balie. Dus wat doen wij - > we lopen naar de balie, met een klacht op het papiertje en vertellen ze dat we naar de concurrent gaan. I.p.v. excuses wordt de baas zelfs boos op ons, en verplicht ons te betalen. Duidelijk gemaakt dat we hier niet van gediend zijn en vertrokken zonder te betalen. Vervolgens heerlijk gegeten bij Sake Sushi.

5. Italiaans Middelburg

Op 5 dec. samen met mijn vriendinbij jullie gegeten. Leuke meiden die bedienen en gezellig een praatje maken. Heerlijke pasta gegeten en de nagerechten waren ook lekker!

Het is altijd heerlijk eten, bediening en eigenaar zijn altijd even vriendelijk. Super avond gehad.

Voor de 2e maal in een maand hier gegeten.
    Nu beneden en het was volkomen naar wens.
    Prettige ontvangst en leuke bediening, je wordt in de watten gelegd.
    Leuk opgemaakte borden en perfect van smaak.
    Al met al is het voor herhaling vatbaar.

A de Jonge

Heerlijk gegeten, ruime keus in vlees en vis.
    Ze hebben ook een warm buffet en een buffet met voorgerechten en nagerechten.
    De sushi was ook erg lekker.
    Het restaurant is niet zo groot maar daardoor ook niet zo massaal.
    Wij gaan nog wel een keer terug.

Gezellige tent met een leuke inrichting. Lekkere biertjes op de kaart en de eigen gemaakte taarten zijn heerlijk. TOP.

Leuke zaak, we komen er graag. Goede en snelle bediening.

Adrie Koppejan

Zaterdag 3 november 2018 een meeting gehad met de vrijwilligers van onze stichting. Dit was van tevoren zo afgesproken, dus bekend. We hadden tot 18:00 afgesproken. Om 17:00 werden de echter de tent al uitgekeken en om 17:15 kregen we zelfs niets meer te drinken!!! Zoiets heb ik echt nog nooit meegemaakt. Uitbaatster/eigenaresse is zeeeeer klantonvriendelijk.

Heerlijk eten in een gezellige ambiance met een goede attente gastvrouw. De gerechten waren stuk voor stuk goed klaargemaakt en zagen er prachtig uit. De gerookte herten-tartaar was bijzonder lekker. We waren al een tijdje niet geweest maar komen zeker terug!

nieuwenhuize

Het samenvallen met de Nacht van de Nacht te Middelburg was voor ons geen succes. Het was zo donker in het restaurant dat het menu niet te lezen viel. Dat was nog op te lossen maar de gerechten waren ook niet goed te onderscheiden. Als je kleuren niet ziet en niet kunt inschatten of iets vlees/vis is, dan verdwijnt er wat aan de beleving van de maaltijd. Het was intens druk en zeer rumoerig en we hadden moeite elkaar te verstaan. Minder leuk bij een romantisch samenzijn. Beiden vonden we de prijs van de Bouillabaisse te hoog en het voorgerecht, samen 30 Euro ook. Voor ons zijn jullie te duur en een beetje buiten onze markt geprijsd. Het was dus niet zo`n geweldig succes. Jammer om deze recensie te schrijven maar wel de waarheid.

Fam. Levering

Kleine kaart. Uitvoering van de gerechten goed en smakelijk, balans tussen de smaken goed. Wijnkeuze gevarieerd, Spaans, Portugees, Italiaans, Roemeens.
    Kortom een leuk en smakelijk restaurant.

Piet van Melle

Zaterdagavond 27 oktober met 8 personen gezellig bij de Mug een goed diner genoten, maar juist op het moment dat wij het dessert en koffie wilden bestellen werd de rekening op tafel gelegd en moesten we de tafel vrij maken, eventueel het dessert staande gebruiken aan de over volle bar.
    (tijdens de reservering en het begin van het diner waren wij niet geïnformeerd dat er een tijd limiet was voor het weer vrij maken van de tafel)
    Jammer.

Wij hebben heel lekkere kippesoep en een tosti gegeten.
    Het was heel leuch geserveerd. Verder haden wij een lekkere tosti.
    De bediening was vriendelijk.
    Wij zijn heel tevreden.

18. Internationaal Middelburg

Hoi,
    Jammer kom hier al jaren, echter de laatse tijd is het personeel meer bezig met de nagels als de klanten, daardoor lange wacht tijden op je consumptie. De verbouwing van de toiletten is bij de heren geen verbetering (is niet klaar en alles wat klaar is allemaal haastig gedaan). Ook op sommige gerechten is bezuinigd (broodje zalm met standaard gesneden brood) eerst waren dat lekkere zelf gesneden dikke sneden.

Groet.

19. Snackbar Middelburg

Martijn van Dam

Als het loopt, is het ook écht goed. Vanmiddag superervaring, alles warm en vers. Hele verandering met vroeger.

We hebben genoten van ons bezoek aan de huifkar!
    Alles was in orde lekker gegeten, gezellig sfeer en super vriendelijk bediening!
    Echte aanrader!

Enorm verrast door het heerlijke menu! Mooie combinaties en sfeervolle setting, kortom geslaagde avond.

Zaterdagavond met 6 personen hier geweest en wij konden boven plaatsnemen.

Het eten was smaakvol en de borden waren mooi opgemaakt.
    Helaas was het in het zaaltje veel en veel te warm. Haast een sauna.
    De tijd tussen de gangen was te lang en we moesten 3× vragen waar het bestelde water bleef.
    Ook het bijschenken van de wijn liet te wensen over.

Al met al een leuke avond gehad maar er waren iets teveel minpuntjes.

Nous avons dîné à 8… Accueil chaleureux, service impeccable.
    Nous avons excessivement bien mangé : plats originaux et délicieux!
    Nous reviendrons certainement!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Wij hebben er om 8u gegeten. Hartelijke ontvangst, onberispelijke bediening.
    Wij hebben ontzettend goed gegeten: originele gerechten en heerlijk!
    Wij zullen zeker terugkomen!

24. Eetcafé Middelburg

Adriaan machielse

Zaterdagavond familiediners in de bovenkamer gehad.
    Het eten was super geregeld, bediening heel erg aardig, niets was hun te veel gevraagd.
    De kwaliteit van het eten was SUPER!
    Dus wij komen zeker terug.

An-Marie Carlier

Lekker eten, mooi gepresenteerd.
    Wij namen plukbroodje en kreeft, beiden heerlijk. Daarna bouillabaisse en steak. De bouillabaisse was lekker van smaak, maar er was slechts 1 stukje vis in verwerkt. De steak was lekker.
    De bediening wordt verzorgd door erg jong en onervaren personeel, soms heeft dit een invloed op de service.
    Over her algemeen was dit restaurantbezoek een positieve ervaring.

26. Italiaans Middelburg

Het eten is goed, redelijke variatie en goede prijs. Fijn om te kunnen kiezen in grote of kleine porties. Helaas vond ik de service erg slecht. Meiden die er m.i. weinig zin in hadden, bijna zuchtend de tafel afruimde en ook niet tussendoor eens informeren hoe het smaakt. Jammer, want met wat meer enthousiasme van de bediening zou mijn beoordeling hoger zijn geweest.

Hanny Ovaa

Leuke avond gehad, eten lekker en goed verzorgd.
    Enigste minpunt is dat de kaart beperkt is.
    Nog een vlees en visgerecht erbij zou deze wat meer compleet maken.

Lekker eten leuke en vlotte bediening en een warme sfeer top.

Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden.
    Goede prijs/kwaliteit.
    Voor een driegangenmenu betaalden we 34,50

Wij hadden hier een verschrikkelijke ervaring. Toevallig misschien deze avond? Bediening: kon geen lachje vanaf, we snappen het als je net begint, maar er was ook een ander meisje dat er al langer werkte, en zij snapte helaas ook niet echt hoe het hoort. Eigenaar zelf ook zeer onvriendelijk. Om positief te eindigen: de kwaliteit van het eten was dan wel weer goed.