Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Middelburg verdeeld zijn.

1. Italiaans Middelburg

Wij komen hier graag altijd met ons gezin, lekker eten en voor een nette prijs.
    De pizza's vallen altijd goed in de smaak! Ga zo door!

Al een aantal keer hier gegeten en wij vinden het fantastisch. Je moet soms wel langer wachten op de sushi's maar die zijn dan ook echt vers! Wat je bij heel veel andere sushi restaurants hebt dat het gelijk op tafel staat dan denk ik die zijn vast niet net gemaakt.

Heerlijk eten en erg fijne sfeer.

6. Italiaans Middelburg

De Huifkar

Met zes personen echt prima gegeten! Goede wijn, vriendelijk personeel! Goed geadviseerd. Einde avond door eigenaar /kok naar het centrum gebracht!! Hoe leuk? Bedankt! Pakhuys is een aanrader bij bezoek aan Middelburg!

Geen naam!!

Lekkere verse patat en lekker te eten!!!

Hans en Anneke

Weer heerlijke lamskoteletten en giros schotel gegeten.

Nely van Schilt

Bar slechte ervaring, ongeïnteresseerd personeel, niet bereidt een bestelling op te nemen, liep wel 2 x verveeld over het terras. Heb er ruim een half uur gezeten en bediening was ruk. Blijkbaar was men niet van plan mensen te bedienen. Toen ik zelf naar binnen ging om de koffie dan maar te betalen en mijn klacht neer te leggen, was het enige verweer: Ja t was even heel druk. Geen idee waarmee men het dan druk had... weinig mensen waren aanwezig en collega had beloofd iemand te sturen om op te nemen. Heb ook duidelijk laten merken dat het een onzin verhaal was omdat ik m 2 x sloom op het terras had zien lopen. Ben naar de overkant gegaan en daar wel heerlijk gegeten! Nooit Huifkar meer voor mij.

18. Internationaal Middelburg

Leo Valckenborg

Ik zal het reëel houden. Sfeer moet je er niet verwachten. Het is een gigantische eetschuur. Daar tegenover staat wel dat de producten over het algemeen zeer goed zijn. Vooral vis en vlees op de plaat bereid zijn een aanrader. Twee kundige koks doen er ontzettend hun best. Voor de prijs die men hier betaald (incl. drank) is niets op aan te merken. Goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Maarrr... de service???

Ik zal een paar voorbeelden geven. Wij wilden graag enkele producten uit de wok. Nadat de (Aziatische) kok het bord met de te wokken producten had aangenomen, brulde hij plotseling vrij hard "SAUS!!!", zonder ons aan te kijken. Ik had hier zelf maar één antwoord op en brulde zelf terug met "WAF!!!". Toen hij mij een beetje dom aankeek stak ik twee vingers omhoog, het nummer dat knoflooksaus aangaf. Praten met een dergelijk onbeschoft persoon doe ik niet. Toen de wokprodukten klaar waren (overigens wel smaakvol bereid) gooide hij de boel op een bord, zonder ook maar iets van "smakelijk eten" of een simpel alstublieft.

Later stond ik bij de bakken met warme gerechten een keuze te maken, toen ik zowat omver geduwd werd door een medewerker, die de bakken kwam aanvullen. Ik kon ternauwernood een voet terugtrekken, anders had hij er bovenop gestaan. Even een paar woordjes zoals "sorry, mag ik er even bij" lukte ook deze "niet pratende" medewerker schijnbaar niet. Het ophalen van de lege en vieze borden van de tafels is een ondankbaar, maar heel belangrijk werk. Iets wat ik zeer waardeer, maar zeg dan even iets van "zal ik de lege borden even meenemen", of iets dergelijks. Ik was met mijn vrouw in gesprek en had het niet verwacht, waardoor ik nogal schrok van dit onbeholpen gedrag. Sorry, maar ik kreeg de indruk, dat in dit restaurant alleen doofstomme mensen werkten en zou eigenlijk voor de service 0 punten moeten geven, ware het niet, dat de barman erg vriendelijk en spraakzaam was en er één jonge man afruimde met de woorden "heeft het gesmaakt?" Zo'n jong zou je toch zomaar spontaan kussen (maar dat doe je niet) Het is te danken aan deze twee heren, dat ik voor de service toch nog 3 punten kon waarderen.

Ik weet niet welke mentaliteit de directie van dit restaurant heeft, maar in elk, zichzelf respecterend, restaurant zouden dergelijke personeelsleden tot verantwoording worden geroepen, dan wel na waarschuwing ontslagen worden. Deze personeelsleden jagen klanten weg.

Anke van Strien

Het was top. Er werd ook aandacht besteed aan de kinderen. Aangepast menu

Van het weekend hier wezen eten. We werden ontvangen en het duurde even voor we een tafeltje toegewezen kregen. We hadden gereserveerd. Het eten ik had spaghetti pesto viel tegen was lauw en de spaghetti was nog hard. Naarmate de avond vorderrde werd de aandacht van de bediening minder en hebben ze meer tijd voor zichzelf of bekende.

Heerlijk gegeten, we hadden een 5 gangen verassing menu, hele malse vis en hert, en het dessert was ook zeer smaakvol.

Heerlijk gegeten, goeie smaken, we hadden 3 onassisschotels voor 6 pers,
    het waren volle schalen, was echt goed!

23. Eetcafé Middelburg

op 3 november gegeten bij Bommel. Alles was bezet. Toch oog voor de klanten en prima uitleg op onze vragen. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Ze kwamen af en toe vragen of alles in orde was en of we nog iets wensten. De Zeebaars was verrukkelijk. Prijs voor een cappuccino en kopje thee vind je bijna nergens meer. Wij komen hier zeker terug.

24. Internationaal Middelburg

Goed eten alleen het simpelste hebben ze niet en dat is bij het vlees even er bij zetten welk vlees van welk dier er bij zetten.

Weinig eten 1klein schaaltje friet

1 klein schaaltje sla
    Voor 4 personen

Ronnie Bloks

Na reservering werden we naar een tafel gebracht en kregen de menukaart uitgereikt en na bestelling even gewacht kwam het bestelde maaltijd serveert en tussen door kwamen ze nog vragen of alles goed was en sfeer komt rustig over met snelle bediening en eten was goed en bediening keurig en correct. Dit restaurant vergeten we niet gauw meer.

F. Nieuwenhuize

We hebben een hele fijne ervaring achter de rug. Zowel voor mij als mijn partner was het de 1e keer dat we uit waren bij jullie. De cijfers spreken voor zich. Het gekozen menu, het dagmenu, kon zelfs aangepast worden van vlees naar meer vis. Het was zeer smakelijk en meer dan voldoende. Jullie zijn een aanrader, zowel voor de keukenbrigade als voor de bediening. We waren als laatste weg, dat kun je ook lezen als niet weg te slaan. Dankjewel voor een hele geslaagde avond. En ja, mond op mond reclame kun je op rekenen!

Super shoarma was niet goed. Een bakje vlees wat je normaal bij een gewoon broodje shoarma krijgt, een paar snippers sla en een slap broodje. Alles bijna koud toen het werd afgeleverd. Kapsalon kleffe friet en bijna koud. Sorry jongens, hier bestel ik niet meer.

29. Broodjes Middelburg

Rik

Zaak bestaat niet meer

Heeeeerlijk gegeten van de pannenkoeken, een leuk nostalgisch restaurant met sfeer.
    Super vriendelijke mensen. Een echte aanrader en we komen zeker terug als we weer eens in de buurt zijn. Na een paar dagen hadden de kleinkinderen het nog steeds over de grote hoeveelheid kabouters in het pannenkoekenhuis. En opa zegt : "Goed eten en niet duur". Toppie!