In de straat voor de deur (betaald)

Station op 10 min loopafstand.

U kunt u zelf uw 3 gangen menu samenstellen uit de kaart voor € 32,50
Of kies voor onze packhuys specialiteiten een grand entrée, dagvangst zoals zeetong, kreeft of kablejauw met gamba's....

Restaurant in eeuwenoud pakhuis. Terras direct aan het water van de Middelburgse haven. Verrassende vis, vlees en vegetarische gerechten. Ook serveren wij streekprodukten en seizoensprodukten zoals asperges, zeekraal, lamsoren, wisselende dagvangst met o.a. zeetong, tarbot en kreeft voor een zeer aantrekkelijke prijs.

5. Betalen Visa Master Card pin

1193685017 96
1200790472 97
1207895927 98
1499219588 85

1. Het eten was super, niet alleen lekker maar ook een plaatje om te zien

2. Met zes personen echt prima gegeten! Goede wijn, vriendelijk personeel! Goed geadviseerd. Einde avond door eigenaar /kok naar het centrum gebracht!! Hoe leuk? Bedankt! Pakhuys is een aanrader bij bezoek aan Middelburg!

3. F. Nieuwenhuize

We hebben een hele fijne ervaring achter de rug. Zowel voor mij als mijn partner was het de 1e keer dat we uit waren bij jullie. De cijfers spreken voor zich. Het gekozen menu, het dagmenu, kon zelfs aangepast worden van vlees naar meer vis. Het was zeer smakelijk en meer dan voldoende. Jullie zijn een aanrader, zowel voor de keukenbrigade als voor de bediening. We waren als laatste weg, dat kun je ook lezen als niet weg te slaan. Dankjewel voor een hele geslaagde avond. En ja, mond op mond reclame kun je op rekenen!

4. Heerlijk gegeten en goede bediening.

5. Wij hebben zaterdag 22e juli hier gegeten met 4 personen en we vonden het geweldig.
    De bediening was super spontaan en lekker los. Niet zo formeel zoals het zo vaak gaat.
    We kregen eerst een lekker hapje van de zaak.
    Het voorgerecht de verschillende hapjes waren voortreffelijk, heel verrassend.
    Het hoofdgerecht de slibtong was ook voortreffelijk en de ander had mosselen die waren ook heerlijk.
    Wij bevelen dit restaurant zeker aan.

6. Werkelijk verukkelijk gegeten. De 3-gangen keuze was voldoende en elk gerecht was prachtig gebalanceerd met heel uiteenlopende smaken, die heerlijk combineerden.
    Gastvrouw was ook top, gaf zeer uitgebreid uitleg over de mogelijkheden voor glutenvrije gerechten en was zeer attent en vriendelijk. Echt waar: TOP!!

7. Martha Westerhuis

We werden hartelijk ontvangen in dit heel sfeervolle restaurant. De bediening was prima, correct en attent. Het eten was goed maar naar mijn idee kan het iets meer creatiever. Het eten was wat flauw en bij hoofdgerecht kan er wel iets anders geserveerd worden dan alleen frietjes.

8. Eten is van goede kwaliteit echter worden prijzen half vermeld en worden er toeslagen in rekening gebracht die niet of nauwelijks worden gemeld. Zo wordt er terloops gevraagd of de tafel brood wilt wat de indruk geeft dat dit complementair is echter blijkt bij afrekenen dat er 10 euro voor een zeer bescheiden mandje brood in rekening wordt gebracht dit zorgt ervoor dat men na het eten van een koude Kermis thuis komt. Daarnaast wekt een deel van de bediening de indruk dat je een cheque bent in de plaatsvan een klant.

9. Erg goed gegeten fijne bediening en alles zeer mooi opgediend.
    Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

10. Vanavond heb ik hier met een vriendin heerlijk gegeten. Niet alleen het eten is uitstekend, maar ook de bediening, de sfeer en de service.
    Deze mensen weten hoe het hoort en hebben passie voor hun werk en dat proef, voel en zie je. Bedankt voor de fijne avond.

11. Vandaag weer naar één van onze favoriete restaurants van Middelburg, Restaurant het Packhuys. Een mooi restaurant gelegen in een oud pakhuis "de Kemel" uit 1595. We worden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Terwijl we wachten krijgen we een amuse van het huis, een knoop van filodeeg gevuld met gekruid gehakt op een glaasje met chilisaus met ketjap.

Het voorgerecht is de gerookte zalm met gamba's, asperges en een mosterd-dille dressing. Mijn vrouw kan niet tegen gamba's. Dit was bekend bij de brigade, ik had het via de site doorgegeven. Men had dit hier keurig genoteerd en geeft dan ook aan dat we dit gerecht kunnen kiezen en dat de gamba's zullen worden vervangen. Mijn vrouw krijgt dan toch een volledig voorgerecht waarbij de gamba's plaats hebben gemaakt voor kabeljauw in tempura, een dun krokant laagje. Wederom prima service. Het gerecht is ook uitstekend. De zalm is ruim voldoende en smakelijk op temperatuur, asperges prima gegaard en de gamba's heerlijk gebakken. We genieten. Bovendien krijgen we er ook wat warme bolletjes brood bij met echte boter.

Op de hoofdgerechten hebben we ook geen punten van commentaar kunnen vinden. De ossenhaaspuntjes worden uitgeserveerd in een wok met een beetje pittig sausje, prima groenten, een mini nasibal en twee kleine loempia's. Het gerecht heeft een oosters tintje.
    Het andere hoofdgerecht is de zeebaarsfilet. Deze is op de huid gebakken. De garing is perfect en de huid is krokant. Gamba's prima gebakken en de groente smakelijk. Ook vinden we gebakken mosseltjes op het bord. Met het schrijven van dit stuk krijg ik weer trek. Voor de liefhebben een schijfje citroen die, super handig, in een soort knijper zit waardoor je handen niet vies worden van het citroensap. Voor het krokantje zorgt, behalve de huid van de zeebaars, een paarse ouwel. Dit blijkt huisgemaakt "eetpapier" van een truffelaardappel. Deze wordt gekookt, gemalen, gezeefd en in de oven krokant gemaakt. Zo zie je maar dat er soms veel werk gemaakt wordt van soms kleine details op het bord. Apart geserveerd krijgen we perfect gebakken friet.

Het nagerecht was niet moeilijk kiezen, we nemen de etagère met kleine nagerechtjes; heerlijke panna cotta met een toef van rood fruit, huisgemaakte chocolademousse, crème brûlée, een zomerse tiramisu met aardbei, stracciatella ijs en een parfait met Zeeuwse bolus. Heerlijk.

12. Fantastische avond! Heerlijk gegeten, leuke en attente bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

13. Verschoor

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! De zeetong was uitstekend!

14. Leuke zaak, lekker gegeten, verzorgd en netjes opgediend. Enige minpuntje was dat de portie frietjes bij het hoofdgerecht nogal klein was. Verder tip-top in orde.

15. Donderdagavond 16 juli hier een hapje gegeten met een vriendin. Als voorgerecht hadden we zalm, zalm en nog eens zalm, alsmede kreeftenbisque 😋. Als hoofdgerecht eendefilet en lamsracks. En als afsluiter een kaasplankje met een proeverij van port en prosecco, in totaal EUR 90, inclusief nog 4 andere drankjes. Was erg gezellig en de bediening attent.

16. Robert

17. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten op het terras. Het was wat winderig, maar de dames van de bediening waren zo alert om een dekentje aan te bieden. Een kannetje water was bij de prijs inbegrepen wat ik een goede service noem. Het eten was heerlijk en we hebben genoten, ook van de vriendelijke service.

18. Eveline

Gezellig, vlotte bediening, lekker gegeten (fijn: lekkere voorgerechten, grand dessert, ik kon van alles een beetje proeven) en dat was helemaal prima. Een heel geslaagde verjaardagsdinner!

19. Lekker, voor een faire prijs gegeten. Gezellig, goede locatie, zeker ook in de zomer als men buiten kan zitten. Vriendelijke service.

20. Leuke sfeer, klein gezellig restaurant. Goed eten maar niet bijzonder. Goede bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding

22. JJ Schipper

Samen met vrienden enorm genoten, wat is alles er prima! Vriendelijk, gastvrij personeel. Je kunt er heerlijk eten voor een nette prijs.

23. WILLY WAUMANS

Wij hebben met zes personen heerlijk gegeten!! Ook de bediening was heel vlot!! Het was een fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.

24. Richard

Afgelopen donderdag hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Waren half uur eerder dan afgesproken, dit was geen enkel probleem. De kinderen kregen gelijk een kleurplaat. Als welkom een lekkere amuse. Leuke kaart voor de kinderen, wij hadden de grand entree met overheerlijke vis-en vlees gerechtjes. Ook de ossenhaas met port saus en kaasplankje als afsluiter smaakten geweldig.
    Een echte aanrader voor als u in Middelburg en omgeving verblijft.

25. We hebben met 4 personen gegeten. Het eten was voortreffelijk. De bediening uitstekend, vriendelijk en attent. De keuken brigade verdient zeker een extra vermelding, prachtig opgemaakte borden en heerlijk eten.
    We zullen zeker vaker gaan eten in dit restaurant.

26. Karolien Jordaan

Met 9 personen heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening. Van voor- tot nagerecht, alles was top! Complimenten aan de keukenbrigade!

27. Zeer goed en heel attent restaurantje. Kleinschalig genoeg voor veel persoonlijke aandacht, enorm verzorgd menu (vooral de grande entree is met de vele smaakbelevingen iets bijzonders), attente kok (aparte hapjes voor voedselallergie), stijlvol maar met ongedwongen atmosfeer- lekker en gezellig gegeten, tegen zeer acceptabel tarief. Aanrader in het Zeeuwse!

28. Op 13-11-2014 met z'n vieren in het Pakhuis voor- , hoofd- en nagerecht genomen.

Zonder in details te gaan: het eten en drinken was uitstekend! Kwaliteit, service, sfeer en vriendelijkheid allen geweldig goed!

Wij gaan beslist terug.

29. Geke Bosch

1 punt
  30. Leuk ingericht restaurant. De bediening is attent, vriendelijk en behulpzaam. Het pakhuys menu is verrassend. Als amuse "kruukels" (Alikruiken) met olijven. De gastvrouw leert je in een handomdraai de zeeslakjes uit de schelp te halen. Als voorgerecht het "grand entree" een etagère met een veelheid aan vis- en vleesgerechtjes. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk (een vis plateau was ook mogelijk) en het nagerecht met keuze uit zoet of kaas. Alles smakelijk, verrassend en fraai opgediend. De prijs- prestatieverhouding is uitstekend. Een aanrader als je op Walcheren bent.

31. Ed en Tien

We hadden een fantastische avond in dit sfeervolle restaurant. Heerlijk eten, prachtig opgemaakte borden, zeer attente bediening! We waren zeer verrast door de aandacht die aan ons nagerecht was besteed (we vierden ons 10 jarig samenzijn en dat bleef niet onopgemerkt....). Jammer dat we zo ver weg wonen!

32. Gisteravond met zijn 4-en heerlijk gegeten bij het Packhuys. Mooie gerechten, voldoende van alles en prima bediening. Hier komen we nog wel eens terug hoor.

33. 2x de reservering moeten verzetten maar toch van gekomen en zeker geen spijt. Diverse restaurants in omgeving bezocht maar dit was een van de betere. Mooie locatie aan het water, wegens minder weer helaas binnen gegeten maar dat was ook geen straf. Restaurant is gezellig en oogt als oude kelder. Prima bediening, erg attent. Voor kinderen aanpassingen in menus geen probleem. Wij kozen voor het packhuysmenu en dat erg goed. Goede porties en mooi opgemaakte etagere met diverse voorgerechten, daarna de combinatie van vis, kreeft, schol, gambas, met verse frtietjes. Als slot een toetje van zoete lekkernijen.
    Het restaurant zal op 8 aug jl geheel vol en dat was niet te merken aan de bediening en de keuken, kortom een bezoek meer dan waard.

34. Het is moeilijk om iets negatiefs te vertellen, want alles was prima verzorgd, zowel de kwaliteit van het eten, alsmede de opmaak op de borden, bediening en de toelichting gegeven aan tafel. Vandaar deze hoge waardering. Top restaurant.

35. helsloot eric

We hebben heel lekker gegeten. Menu packhuys was top, vooral het voorgerecht was heel lekker. De bediening was zeer goed. Een echte aanrader.

36. J werkhoven

We hebben vanavond fantastisch gegeten. De service is buitengewoon goed, alles kan, geen probleem bij bijv allergie voor schaal en schelpdieren. Alles goed vers, verrassende smaken. En heel vriendelijk en toegankelijk personeel. Top.

37. Erg lekker gegeten van het begin tot aan het kopje koffie. We werden echt in de watten gelegd en nergens wat op aan te merken. Zelfs de garnituur bij het hoofdgerecht was heerlijk, de voorgerechtjes waren super lekker.
    We komen zeker snel terug. Een aanrader in Middelburg, het zal zeker niet tegenvallen.

38. Heerlijk gegeten. Onze complimenten. Mooi opgediende borden. Grande entree was prachtig om te zien en heel lekker. Sfeer gezellig druk.

39. Bas Driehuijs

Prima 3 gangen menu voor €40. Veel smaak nuances en attente bediening. Deze tweede kennismaking smaakt naar meer. We wonen helaas in Breda.

40. Ook voor glutenarm en lactose vrij dieet is hier een heerlijke maaltijd mogelijk. Leuk pand, leuke sfeer. Echt een aanrader. Tipje: misschien ook glutenvrije broodjes of knabbels als amuse?

41. Annette en Alfons

Ook onze complimenten aan de kok, de borden waren plaatjes om te zien en de smaak was verrukkelijk. De bediening prima en vriendelijk, kortom heerlijk genieten. Slechts 1 besteld wijntje kwam niet maar dat kan gebeuren. We konden elkaar prima verstaan al zal het helemaal vol, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en het is zeker weer voor herhaling vatbaar.

42. Chris en Freja de Mooij

Heel lekker gegeten. Complimenten aan de kok. Hele prettige sfeer en hele vriendelijke bediening. Alleen is de akoestiek niet van dien aard dat je elkaar in een gesprek altijd goed kunt verstaan. Volgende keer een ander tafeltje proberen ;-)

43. Samen met een vriendin hebben we genoten van het 3-gangenmenu. Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk. De sfeer was gezellig. De bediening, als altijd zeer vriendelijk en gemoedelijk. Gewoon weer voor herhaling vatbaar.

44. Marja Disseldorp

Fijne, gemoedelijke sfeer, goede bediening en een heerlijke kaart.

45. Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen eten bij Het Packhuys. De zaak zat erg vol, maar toch kwamen de gerechten uitstekend verzorgd en bereid op tafel. Het menu is vriendelijk geprijsd, evenals de prima wijnen.

Een aanrader!

46. frans en karin

Heerlijk gegeten, was niet zo druk, dus ook tijd voor een praatje. Zeker voor herhaling vatbaar, als we weer eens in Middelburg zijn.

47. Lara & Wouter

Gisteren heerlijk gegeten in het Pakhuys. Het eten was erg lekker en de bediening maakte dat het een geweldige avond was. Ze waren zeer attent en de gerechten volgden elkaar in een goed tempo op. Wij komen zeker nog eens terug.

48. In januari van dit jaar bij het Pakhuis wezen eten! Echt een aanrader! Super lekker eten en een hele gezellige sfeer!

49. Ben Cohen

Algelopen zaterdag 29 juni bij het Pakhuys gegeten.
    Vriendelijke bediening en goed eten. Leuke sfeer. We hebben genoten. Als je Middelburg bezoekt een absolute aanrader. Jammer dat jullie zo ver weg zitten.

50. Heerlijk gegeten! We hadden alledrie een 6-gangen verassingsmenu. Een persoon is zwanger de ander vegetarisch, de 3e eet alles dus dat is puzzelen voor de kok dachten wij. Gelukkig kwam dat helemaal goed. Water uit de fles inderdaad beetje jammer. Voor de vrijdagavond was de zaak goed bezet. Ook prima was de muziek zachtjes op de achtergrond. Service was vlot en deskundig. Geslaagde avond.

51. Gretha van Beersum

We hebben heerlijk gegeten.. vriendelijk personeel. Jammer dat er tijdens het eten gesjouwd wordt met lege kratten.

52. Alles was erop gericht om de gasten zoveel mogelijk te laten betalen. Men wilde de kinderen van de normale kaart laten eten. Pas na aandringen konden we ook de kinderkaart krijgen. Een karafje water kan niet, alleen een betaalde fles van 4 euro, voor 4 personen een broodje vooraf kost 10 euro extra en als je aan tafel onderling een gerechtje van verschillend geprijsde keuzemenu's ruilt, dan wordt voor beide menu's de prijs van de duurste berekend. Al met al geen aanrader, ik ga zeker niet meer terug, ondanks dat het eten van goede kwaliteit was.

53. Echt goed, een restaurant waar je je snel thuis voelt. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Een echte aanrader als afsluiter van een gezellig dagje Middelburg!

54. Variatie op keuzemenu was mogelijk. Hier werd op creatieve wijze invulling aangegeven. Prima gerechten en wijn. Bediening was goed. Water alleen verkrijgbaar uit de fles!

55. Het verrasssingsmenu was heerlijk. Ook leuk dat er bij de wijn een bobarrangement was. De bediening was aardig en vlot en wist zelfs raad met moeilijke vragen. De zwiepende keukendeur was af en toe wel een beetje storend. Maar over het geheel een erg gezellige avond gehad.

56. Het was een warm welkom bij het Het Packhuys in Middelburg. Letterlijk en figuurlijk. We hebben heerlijk gegeten en kregen een prima bediening. Elke gang was weer een verrassing en zag er prachtig uit. We zaten naast de keuken en het enige nadeel was het constant openen en sluiten van de deur naar de keuken toe. Het kan ook niet anders maar het was een beetje onrustig zo. Verder was iedereen super vriendelijk. Onze vriendin kon er door omstandigheden niet bij zijn. Zodra het weer mogelijk is komen we, met haar, zeker weer een keer terug.

57. Wat een super gezellig restaurantje, klein maar super sfeer vol, de medewerkers heel gastvrij. En ook de sfeer is uitstekend. Het eten smaakte heerlijk.
    Wij hebben genoten! En zeker voor herhaling vatbaar!

58. We hebben lekker en gezellig gegeten op een mooie zaterdagavond. De start was wat chaotisch omdat alle gasten tegelijk kwamen. Daarna was de bediening attent en vriendelijk. We hebben lekker gegeten waarbij vis de boventoon voerde. En.......het was meer dan voldoende. De prijs/kwaliteit was dus ook prima.
    Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit eten. Een min puntje is de akoestiek. Die is hard. Wellicht dat daar wat aan gedaan kan worden.

59. jeannet moens

Het was super gezellig, de bediening was goed en het eten lekker.
    We komen zeker nog eens eten bij jullie.
    jeannet moens

60. Van Daele

Wij hebben hier al 2x super gegeten! Alles is vers zelfs de friet en sausjes ! Goede , vriendelijke , vlotte bediening! Een aanrader voor de fijnproever!
    Dank voor de heerlijke avond.

61. Lou de Jongh

We hebben op 24 juni met 8 personen heerlijk gegeten. De kwaliteit en ook niet te vergeten de kwantiteit, was zonder meer subliem te noemen. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

62. We hebben gisteravond heerlijk gegeten. Dat was een aangename ervaring, omdat mijn vriendin voor heel veel dingen allergisch is. Van te voren hadden we contact gehad en de kok kwam aan tafel om alles te bespreken. De bediening was leuk en gezellig. Bedankt voor alles! Zeker een aanrader voor mensen met een allergie (wel even bellen en overleggen vooraf).

Groetjes van Connie en Nancy

63. van Zijp

Originele kaart, gezellige gastheer en gastvrouw, eten was helemaal in orde, topavond gehad.

64. wat een leuke en lekkere ervaring. Het verrassingsmenu was erg lekker, er werd rekening gehouden met extra wensen, de wijnen erbij waren heerlijk. vonden het desondanks toch wel prijzig, maar kunnen nog niet vergelijken omdat wij dit niet zo vaak doen. bediening en kennis van zaken waren prima. het toetje geweldig. de gastvrouw speelde leuk in op onze trouwdag. We genieten nog steeds na. Zeker tot ziens

65. Onlangs wezen eten met werk. Een ontspannen eetgelegenheid in een niet al te grote ruimte, eigenlijk een grote huiskamer in een oud pand aan de Kinderdijk met mooie grote antieke houten balken ed. Zo bescheiden het interieur is, zo bescheiden is ook de menukaart waarin het nu eens niet wemelt van gerechten. Beter een paar hele goede dan een groot aanbod in matigheid. Carpaccio was top en de gegrilde runder-entrecote in een rode port-knoflooksaus was behoorlijk smaakbaar. Ietsie minder rood mag van mij wel, ik zal het de volgende keer aangeven. Een tikkie malser mag ook, wat vooral met snijden merkbaar was. De smaak was verder vlekkeloos. Anderen waren ook lovend over het stoofpotje en de vis. En alles tegen één (gemiddeld) tarief. Het aanwezige personeel was correct en aanwezig indien nodig.

66. Heel mooi en erg lekker eten. Ontzettend vriendelijke en nette bediening. Een topavond gehad!

67. Sylvia en Richard

Wij hebben nu verschillende keren in 't Packhuys gegeten en altijd lekker gegeten (vooral het grand dessert). Leuke attente bediening en ambiance.

68. Heerlijk gegeten, de varkenshaas en de eendeborst zijn aanraders. Minpuntje, het tempo was wat hoog. Verder prima ambiance en een leuk terras met mooi weer. We zijn verwend.

69. Wij hadden ons diner cadeau gekregen van familie. Prima restaurant met een leuke kaart. Attente en vlotte bediening. Mijn vrouw moet lactose vrij eten, is goed op in gespeeld, niets teveel moeite.

Wij komen graag nog een keer terug.

mvg fam. Kraaihof

70. nikki en ed

Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten met vrienden van ons. Wij hadden het pakhuismenu. Erg lekker en verrassend. Ook het wijnarrangement was super. Mensen van het pakhuis: ga zo door!!

Tot een volgende keer weer.

gr Nikki en Ed

71. Mijn oordeel = redelijk.

Kwaliteit van het eten is goed alleen niet creatief.

Jammer dat bij veel gerechten hetzelfde garnituur zit.

Wat betreft wijn/spijs combinaties slaan ze af en toe de plank helemaal mis.

Zitplaatsen zijn aan de krappe kant.

72. Het is alweer een jaar geleden dat we hier hebben gegeten. Het was wel goed, maar ook weer niet om rond te bazuinen. Misschien zijn we teveel verwent met de Belgische keuken van Luik. De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant, de zitplaatsen wat krap op elkaar. Het interieur had een betere ontwerper verdient, die meer gevoel voor historische entourage heeft. Maar voor de rest was niets op de bediening aan te merken.

73. Luc 16 punten

Mooi en stijlvol kader. Het huisaperitief is een lekkere Prosecco die beter zonder framboos d'r in zou geserveerd worden. De gamarineerde zalm was een heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht gamba's in lookboter viel ietwat tegen (te lang gegaard). Prima kaasjes als nagerecht. Lekkere witte wijn gevonden (Pinot Gris uit Ribeauville-Alsace) in een kleine maar degelijke wijnkaart. Voortreffelijke stijlvolle bediening. Niet goedkoop maar wel interessant.

74. daan en maaike de weert

Hoi angelina en michel,

We hebben laatst heerlijk gegeten bij jullie en een superavond gehad. Complimenten voor de mooie combinaties van de gerechten en de geweldige gastvrijheid.

Zodra we kunnen komen we zeker nog eens langs.

Groeten van daan en maaike de weert.

75. Goed en lekker gegeten op het terras aan het water. Wij waren uitgenodigd door vrienden die in Middelburg wonen. Als wij Middelburg weer bezoeken komen wij zeker nog een keer eten.

76. J.S.S. 311 punten

Al vanaf het begin komen wij hier eten en het blijft altijd heerlijk.

Wisselende kaart met veel lekkers.

Bediening gastvrij en vriendelijk.

77. Ruth en Michael

Voor het eerst in Middelburg en afgegaand op de recensies die we gelezen hadden, waren we zeer tevreden! Een hele leuke tent met leuke bediening! Heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit verhouding prima! Maar vergis je niet, het was niet goedkoop, maar absoluut de moeite waard! Een aanrader voor als je een bezoekje brengt aan Middelburg!

78. Paul van Wetten

79. Rond de Kerstdagen hier heerlijk kunnen eten, prijs-kwaliteit/kwantiteit is hier bijzonder goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij betreft beste restaurant van Middelburg.

80. Richard en Jonna

Komende uit Utrecht besloten we een zaterdag door te brengen in Middelburg.

Nav de lovende recensies besloten om te gaan eten bij Het Packhuis.

Een leuk knus gezellig restaurant. Bediening vanaf het begin erg professioneel, vriendelijk, geduldig en attent. Gekozen voor een 3 gangenmenu. Goed geprijsd.

De gerechten waren goed van kwaliteit en kwantiteit.

Als we weer in de buurt zijn hoeven we niet meer te zoeken naar een ander.

Restaurant/personeel van Het Packhuis.......bedankt voor een geschikte avond.

81. Tijdens de afgelopen restaurantweek hebben wij er een plaatsje geboekt. Ondanks dat het er afgeladen druk was liep alles als een trein. De bediening was vlot en correct. De gerechten waren goed van smaak, alleen het stoofpotje was te klein voor de stukken vlees. Bij een van ons was het potje gevuld met 1 stuk vlees/vet. Jammer. Voor de rest was het prima in orde. Wij komen terug, maar dan voor het "echte" menu.

82. Prima restaurant, vlotte bediening. Gastvrouw goede kennis van de wijnen. Wij hebben het verrassingsmenu gekozen met daarbij de passende wijnen. Echt een aanrader!

Wij komen zeker terug.

83. Gisterenavond een tafel voor 6 personen gereserveerd. We waren eerder dan de gereserveerd tijd aanwezig, dit zorgde voor een iets stroeve start maar al snel werd dit goed gemaakt door de heerlijke voorgerechten. Het hoofdgerecht was erg goed (zeetong, vangst van de dag) en het toetje was een feestje. De bediening was keurig en vriendelijk, niet te opdringerig en alles goed in de gaten houdend. We hebben een hele gezellige avond gehad met heerlijke gerechten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant is sfeervol (niet te groot en kil) met een aangenaam klimaat (ook als de zaak helemaal vol zit). Het is dat we niet in de buurt van Middelburg wonen, anders zouden we zeker vaker langs gaan. Een aanrader!

84. Ik heb op veel plekken minder gegeten, maar op nog meer plekken beter! Niks bijzonders, slecht geschilde asperges, ossenhaaspuntjes uit de wok wat geen ossenhaas is, zeetong slecht gebakken en moddervet. Ga op wijncursus om te leren wat een droge wijn is!

85. Silvester

Naar aanleiding van alle gunstige recensies zijn we hier opaf gegaan. Daar kregen we geen spijt van. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Geen Chinees-hoeveelheden voedsel, maar ruim genoeg om van te genieten. Smakelijk voedsel! Liever grote kwaliteit dan grote kwantiteit. En dat was er. Zelfs de frietjes waren een stuk lekkerder dan elders. Gold ook voor de wijn. En het toetje. Zelfgemaakt ijs met aardbei: heerlijk!

De bediening was puik. Niet te opdringerig, maar wel vlot en vriendelijk. Meestal moet je in een drukke, uitverkochte zaak heel lang wachten voordat je wat te eten krijgt. Maar wij dus niet. Er liep ook voldoende personeel rond, zagen we, en die zaten niet stil!

Een grote aanrader dus, dit restaurant. Terecht dat ze het goed doen.

Voor eten en drinken net geen 10, want mijn kalfsentrecote was aan één kant een beetje te lang gegrild. Gezien het bovenstaande nam ik dat in dit geval graag voor lief.

86. Annemiek

Een geweldig restaurant. Afgelopen vrijdag heerlijk op het gemak uitgebreid gedineerd. Een absolute aanrader om eens binnen te lopen in dit geweldige restaurant. De service is top, het eten zo mogelijk nog beter en de sfeer is heerlijk relaxt - wij komen hier zeker nog een keer (of vaker?!) terug!

87. Heerlijk gegeten hier. Super goede service, alles volgens het boekje. Je wordt goed ontvangen met een drankje en een lach.

Een klein restaurantje wat rust, romantiek en luxe uitstraalt. De bediening weet wat ze serveren en weet wat ze schenken.

Een topper en dat laat de prijs toch ook wel zien.

88. Zeer lekker en betaalbaar. Leuke bediening.

Komen hier graag terug.

89. Gisteravond heerlijk gegeten. Lekker rustig, mooi ingericht, romantisch, gezellige sfeer, betaalbare gerechten en heel vriendelijk en attent personeel. Al met al een super avond gehad.

90. Corrie en Sjaak

Heerlijk gegeten, leuke bediening en tegen een leuke prijs. Was een leuke avond middelburg.

91. Lekker eten, maar druk en geen vriendelijke bediening.

92. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Goede gerechten op de kaart en een leuke prijs voor de 3-gangen optie. Ook de bediening is allemaal even vriendelijk, we gaan hier zeker nog eens terug naar toe!

93. PELGRIMS Marc en Corine

Buitengewoon FINGER LIKING GOOD. Als bourgondiër uit België bezoeken wij meermaals per week een betere eetgelegenheid. Hie vindt men lekker eten, eerlijke prijzen, toffe uitbaters en een uitzonderlijke vriendelijke bediening, een aanraden voor ieder. Doe zo verder, wij komen zeker weer.

94. Wij hebben in februari 2009 gegeten in het Packhuys.
    We hadden gereserveerd met kortingsborn en gevraagd om een tafeltje naast vrienden die ook een bon gereserveerd hadden. In eerste instantie konden we niet bij elkaar zitten, door de attente houding van medegasten kon er er gewisseld worden.

We werden de hele avond genegeerd door de eigenaresse door ons niet gelijktijdig te serveren en ons steeds lang te laten wachten op ons eten.

Wij vinden dit geen gastvrije houding en dit alles voor een kortingsbon van 25 euro.

95. verrassend in alle opzichten! prima menu,ouderwets lekker, charmante en enthousiaste bediening, de chef is een kundig liefhebber!

96. goede vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit wij komen weer terug

97. anoniem

Heerlijk eten, een echte aanrader en hele fijne bediening

98. Ondanks de goede verhalen een enorme tegenvaller. Onoplettende bediening en matige kwaliteit eten. Wellicht omdat er een grote groep zat te eten.

99. Dit restaurantje is een absolute topper! Het eten was zeldzaam lekker, goed verzorgd, leuke deatials en de bediening doet alles om het je naar de zin te maken. Helemaal geweldig vonden wij het, en de kwaliteit is super, het menu verrassend.

100. Tamara Martijn

Wow.. We hebben hier van iedere hap genoten! Echt een aanrader als je in middelburg of omstreken bent. Je kunt merken dat deze mensen met hun hart en ziel in de zaak staan. Tip: "Grand entree" als voorgerecht!!

Volgende pagina