In de straat voor de deur (betaald) Gratis parkeerplaats op ongeveer 10 minuten loopafstand (Ramsburg)

• OV

Trein en busstation is op 5 à 10 min loopafstand.

ma 17:30 - 21:30

1232039416 87
1332203744 84
1565920511 86

1. Ilse Zonnebeld

Wij werden verrast door een "take away" diner als cadeau. Thuis genoten van deze verrukkelijke maaltijd. Super. Als de corona -periode voorbij is , komen we graag ook "de sfeer" eens proeven in jullie restaurant. Door het smakelijke eten hadden we toch een beetje een "uit eten" gevoel.

2. Marijn Tangelder

Verrassend lekker! Knus familie restaurant en attente bediening. De keuze uit gerechten is beperkt maar de variatie aan smaken en structuren die je op je bord krijgt is echt geweldig.

3. M. Geluk

Vandaag het thuisbezorgmenu van het Pakhuys gegeten. Wat een feestje. En ipv aan de Kinderdijk nu (ivm Corona) thuis. Een aanrader! Alles netjes op tijd (gratis) bezorgd en keurig verpakt. Het hoofdgerecht hoefde slechts 5 min. in de oven. Wat handig!
    Poké bowl (zowel vis als vlees), een lust voor het oog, maar nog lekkerder!
    Kabeljauw en sukade voorzien van heerlijk sausje. Mmm.
    En niet te vergeten geweldig smaakvol klaargemaakte asperges (ook slechts 5 min. opwarmen). Het dessert smolt op je tong. En dat alles voor slechts 25 euro pp. Dat moet je toch geproefd hebben!!! Wij wensen jullie veel succes in deze lastige tijd, aan het eten zal het niet liggen!

4. Cindy en Yvonne

Gisteren heerlijk gegeten en genoten. Aanrader!

5. Afgelopen zaterdag met vriendinnenclubje gegeten bij het Packhuys; wat een geweldig restaurant! Fantastisch gegeten, gerechten worden bijzonder mooi geserveerd en smaken echt fantastisch! Geen overdreven grote porties waar de helft van blijft liggen, maar goed formaat portie, prachtig geserveerd en héérlijk! Alle vier waren we enthousiast!
    Daarnaast een compliment voor de jonge, maar enthousiaste en leuke bediening, allemaal met passie voor het vak. Kortom, we hebben genoten! En mochten we weer eens in Middelburg vertoeven komen we zeker terug!

6. Een paar weken terug bij Packhuys gegeten. Weer eens wat anders dan de standaard weg naar een restaurantje op de markt. We waren er nog niet eerder geweest, maar komen zéker (op korte termijn) nog eens terug! Eten heerlijk, bediening heel goed en zeer flexibel (zoals het mogelijk maken om een extra ‘zwangerproof’ voorgerecht toe te voegen). Prijs/kwaliteit was meer dan goed!
    Packhuys is écht een aanrader!

7. De plek voor een perfect gegaard stukje kabeljauw.

8. Heerlijk gegeten: vers, divers, een mooie combinatie van smaken en structuren bij elk gerecht en een mooie presentatie. Goede, bijpassende wijnen.
    Een zorgzame, vriendelijke, bekwame en gepassioneerde gastvrouw maakte de avond compleet.

9. Michel Hoogerland

Zeer geslaagd. Kwaliteit van eten erg goed. Vriendelijk en een lust voor Middelburg.

10. Heerlijk eten in een gezellige ambiance met een goede attente gastvrouw. De gerechten waren stuk voor stuk goed klaargemaakt en zagen er prachtig uit. De gerookte herten-tartaar was bijzonder lekker. We waren al een tijdje niet geweest maar komen zeker terug!

11. nieuwenhuize

Het samenvallen met de Nacht van de Nacht te Middelburg was voor ons geen succes. Het was zo donker in het restaurant dat het menu niet te lezen viel. Dat was nog op te lossen maar de gerechten waren ook niet goed te onderscheiden. Als je kleuren niet ziet en niet kunt inschatten of iets vlees/vis is, dan verdwijnt er wat aan de beleving van de maaltijd. Het was intens druk en zeer rumoerig en we hadden moeite elkaar te verstaan. Minder leuk bij een romantisch samenzijn. Beiden vonden we de prijs van de Bouillabaisse te hoog en het voorgerecht, samen 30 Euro ook. Voor ons zijn jullie te duur en een beetje buiten onze markt geprijsd. Het was dus niet zo`n geweldig succes. Jammer om deze recensie te schrijven maar wel de waarheid.

12. Fam. Levering

Kleine kaart. Uitvoering van de gerechten goed en smakelijk, balans tussen de smaken goed. Wijnkeuze gevarieerd, Spaans, Portugees, Italiaans, Roemeens.
    Kortom een leuk en smakelijk restaurant.

13. Enorm verrast door het heerlijke menu! Mooie combinaties en sfeervolle setting, kortom geslaagde avond.

14. Nous avons dîné à 8… Accueil chaleureux, service impeccable.
    Nous avons excessivement bien mangé : plats originaux et délicieux!
    Nous reviendrons certainement!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Wij hebben er om 8u gegeten. Hartelijke ontvangst, onberispelijke bediening.
    Wij hebben ontzettend goed gegeten: originele gerechten en heerlijk!
    Wij zullen zeker terugkomen!

15. An-Marie Carlier

Lekker eten, mooi gepresenteerd.
    Wij namen plukbroodje en kreeft, beiden heerlijk. Daarna bouillabaisse en steak. De bouillabaisse was lekker van smaak, maar er was slechts 1 stukje vis in verwerkt. De steak was lekker.
    De bediening wordt verzorgd door erg jong en onervaren personeel, soms heeft dit een invloed op de service.
    Over her algemeen was dit restaurantbezoek een positieve ervaring.

16. Hanny Ovaa

Leuke avond gehad, eten lekker en goed verzorgd.
    Enigste minpunt is dat de kaart beperkt is.
    Nog een vlees en visgerecht erbij zou deze wat meer compleet maken.

17. Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakte borden.
    Goede prijs/kwaliteit.
    Voor een driegangenmenu betaalden we 34,50

18. Maurice en Margriet

Heerlijk gegeten. Was prima service. Lekker wijntje, ook de dessert wijn.

Aanrader!

19. Hebben lekker gegeten bij een leuk restaurant met een gastvrije bediening. We komen zeker terug.

20. In 1 woord: Super.
    Kan het je echt aanraden. Een prima zeer interessante kaart met lokale producten. Prima porties en heerlijk klaargemaakt.

21. Heel lekker gegeten… vriendelijke bediening… een aanrader 👍

22. Ik was erg benieuwd hoe het nu zou zijn met de nieuwe eigenaren, maar het viel absoluut niet tegen! Heerlijk gegeten, qua sfeer nog weinig veranderd. Er zijn wat kleine puntjes waar aan gewerkt kan worden, maar ik heb het idee dat ze zelf heel goed weten wat nog verbeterd kan worden. Ik ga zeker nog eens eten, ik ben benieuwd hoe het gaat na een half jaartje. Succes Mirjam en Kim!

23. Mooie locatie, vriendelijke ontvangst, vlotte service en lekker eten. Aanrader!

24. Rob en Marjan

Zondagmiddag hier geluncht met 29 personen.
    We hebben werkelijk heerlijk gegeten en de bediening was top.
    Prijs/kwaliteit bijzonder goed.

Een aanrader!!!!!

25. Het vriendelijke personeel doet enorm haar best om het de gasten naar de zin te maken, terwijl de keuken smakelijke creaties weet te maken.
    Het is door al deze positieve ervaringen niet moeilijk ons bezoek aan dit sfeervolle restaurant te herhalen.
    Graag tot ziens!

26. Heerlijk gegeten. Ik kom zeker nog een keer terug.

27. Lekker gegeten in een warme omgeving met een leuke sfeer. Het eten was uitstekend, genoeg groenten, genoeg vlees en het was lekker zacht en mals. Ook de friet was lekker. Goed gebalanceerde gerechten, en aan een drie gangen menu heb je zeker genoeg en de buik zit vol na een heerlijke avond. Ik zou het iedereen aanbevelen hier te komen eten op deze prachtige locatie. Zeker de moeite waard.

28. van Bergen

Het eten was van goede kwaliteit.
    Helaas vond ik het te weinig en was er geen groente bij.

29. Prijs/kwaliteit zeeeeer slecht. Belachelijk kleine portie voor idioot veel geld. Staat in geen enkele verhouding. Ik kom hier nooit meer terug.

1,5
  30. Jan en Brenda

Als Kim van der Hiele achter het fornuis staat ga je lekker eten. Geweldig surf and turf voorgerecht en een fantastische bouillabaise als hoofdgerecht. Flesje Pouilly Fumé erbij en je avond kan niet meer stuk. Mooie locatie aan de haven en met de professionele Mirjam als gastvrouw een beleving! Reis waard.

31. Chapeau voor de nieuwe eigenaren, op12 juli gegeten. Wij hebben genoten van een heerlijk diner in een geweldige ambiance.
    Een aanrader! Heerlijk eten voor een (h)eerlijke prijs.

32. Helsen Ellen

Gezellige zaak met zeer vriendelijke bediening en erg lekker eten! Wij komer graag terug!

33. Het eten was super, niet alleen lekker maar ook een plaatje om te zien

34. Met zes personen echt prima gegeten! Goede wijn, vriendelijk personeel! Goed geadviseerd. Einde avond door eigenaar /kok naar het centrum gebracht!! Hoe leuk? Bedankt! Pakhuys is een aanrader bij bezoek aan Middelburg!

35. F. Nieuwenhuize

We hebben een hele fijne ervaring achter de rug. Zowel voor mij als mijn partner was het de 1e keer dat we uit waren bij jullie. De cijfers spreken voor zich. Het gekozen menu, het dagmenu, kon zelfs aangepast worden van vlees naar meer vis. Het was zeer smakelijk en meer dan voldoende. Jullie zijn een aanrader, zowel voor de keukenbrigade als voor de bediening. We waren als laatste weg, dat kun je ook lezen als niet weg te slaan. Dankjewel voor een hele geslaagde avond. En ja, mond op mond reclame kun je op rekenen!

36. Heerlijk gegeten en goede bediening.

37. Wij hebben zaterdag 22e juli hier gegeten met 4 personen en we vonden het geweldig.
    De bediening was super spontaan en lekker los. Niet zo formeel zoals het zo vaak gaat.
    We kregen eerst een lekker hapje van de zaak.
    Het voorgerecht de verschillende hapjes waren voortreffelijk, heel verrassend.
    Het hoofdgerecht de slibtong was ook voortreffelijk en de ander had mosselen die waren ook heerlijk.
    Wij bevelen dit restaurant zeker aan.

38. Werkelijk verukkelijk gegeten. De 3-gangen keuze was voldoende en elk gerecht was prachtig gebalanceerd met heel uiteenlopende smaken, die heerlijk combineerden.
    Gastvrouw was ook top, gaf zeer uitgebreid uitleg over de mogelijkheden voor glutenvrije gerechten en was zeer attent en vriendelijk. Echt waar: TOP!!

39. Martha Westerhuis

We werden hartelijk ontvangen in dit heel sfeervolle restaurant. De bediening was prima, correct en attent. Het eten was goed maar naar mijn idee kan het iets meer creatiever. Het eten was wat flauw en bij hoofdgerecht kan er wel iets anders geserveerd worden dan alleen frietjes.

40. Eten is van goede kwaliteit echter worden prijzen half vermeld en worden er toeslagen in rekening gebracht die niet of nauwelijks worden gemeld. Zo wordt er terloops gevraagd of de tafel brood wilt wat de indruk geeft dat dit complementair is echter blijkt bij afrekenen dat er 10 euro voor een zeer bescheiden mandje brood in rekening wordt gebracht dit zorgt ervoor dat men na het eten van een koude Kermis thuis komt. Daarnaast wekt een deel van de bediening de indruk dat je een cheque bent in de plaatsvan een klant.

41. Erg goed gegeten fijne bediening en alles zeer mooi opgediend.
    Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

42. Vanavond heb ik hier met een vriendin heerlijk gegeten. Niet alleen het eten is uitstekend, maar ook de bediening, de sfeer en de service.
    Deze mensen weten hoe het hoort en hebben passie voor hun werk en dat proef, voel en zie je. Bedankt voor de fijne avond.

43. Erwin 11438 punten

Vandaag weer naar één van onze favoriete restaurants van Middelburg, Restaurant het Packhuys. Een mooi restaurant gelegen in een oud pakhuis "de Kemel" uit 1595. We worden netjes ontvangen en naar onze tafel gebracht. Terwijl we wachten krijgen we een amuse van het huis, een knoop van filodeeg gevuld met gekruid gehakt op een glaasje met chilisaus met ketjap.

Het voorgerecht is de gerookte zalm met gamba's, asperges en een mosterd-dille dressing. Mijn vrouw kan niet tegen gamba's. Dit was bekend bij de brigade, ik had het via de site doorgegeven. Men had dit hier keurig genoteerd en geeft dan ook aan dat we dit gerecht kunnen kiezen en dat de gamba's zullen worden vervangen. Mijn vrouw krijgt dan toch een volledig voorgerecht waarbij de gamba's plaats hebben gemaakt voor kabeljauw in tempura, een dun krokant laagje. Wederom prima service. Het gerecht is ook uitstekend. De zalm is ruim voldoende en smakelijk op temperatuur, asperges prima gegaard en de gamba's heerlijk gebakken. We genieten. Bovendien krijgen we er ook wat warme bolletjes brood bij met echte boter.

Op de hoofdgerechten hebben we ook geen punten van commentaar kunnen vinden. De ossenhaaspuntjes worden uitgeserveerd in een wok met een beetje pittig sausje, prima groenten, een mini nasibal en twee kleine loempia's. Het gerecht heeft een oosters tintje.
    Het andere hoofdgerecht is de zeebaarsfilet. Deze is op de huid gebakken. De garing is perfect en de huid is krokant. Gamba's prima gebakken en de groente smakelijk. Ook vinden we gebakken mosseltjes op het bord. Met het schrijven van dit stuk krijg ik weer trek. Voor de liefhebben een schijfje citroen die, super handig, in een soort knijper zit waardoor je handen niet vies worden van het citroensap. Voor het krokantje zorgt, behalve de huid van de zeebaars, een paarse ouwel. Dit blijkt huisgemaakt "eetpapier" van een truffelaardappel. Deze wordt gekookt, gemalen, gezeefd en in de oven krokant gemaakt. Zo zie je maar dat er soms veel werk gemaakt wordt van soms kleine details op het bord. Apart geserveerd krijgen we perfect gebakken friet.

Het nagerecht was niet moeilijk kiezen, we nemen de etagère met kleine nagerechtjes; heerlijke panna cotta met een toef van rood fruit, huisgemaakte chocolademousse, crème brûlée, een zomerse tiramisu met aardbei, stracciatella ijs en een parfait met Zeeuwse bolus. Heerlijk.

44. Fantastische avond! Heerlijk gegeten, leuke en attente bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding!

45. Verschoor

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer! De zeetong was uitstekend!

46. Leuke zaak, lekker gegeten, verzorgd en netjes opgediend. Enige minpuntje was dat de portie frietjes bij het hoofdgerecht nogal klein was. Verder tip-top in orde.

47. Robert

48. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten op het terras. Het was wat winderig, maar de dames van de bediening waren zo alert om een dekentje aan te bieden. Een kannetje water was bij de prijs inbegrepen wat ik een goede service noem. Het eten was heerlijk en we hebben genoten, ook van de vriendelijke service.

49. Eveline

Gezellig, vlotte bediening, lekker gegeten (fijn: lekkere voorgerechten, grand dessert, ik kon van alles een beetje proeven) en dat was helemaal prima. Een heel geslaagde verjaardagsdinner!

50. Lekker, voor een faire prijs gegeten. Gezellig, goede locatie, zeker ook in de zomer als men buiten kan zitten. Vriendelijke service.

51. Leuke sfeer, klein gezellig restaurant. Goed eten maar niet bijzonder. Goede bediening en een prima prijs/kwaliteit verhouding

53. JJ Schipper

Samen met vrienden enorm genoten, wat is alles er prima! Vriendelijk, gastvrij personeel. Je kunt er heerlijk eten voor een nette prijs.

54. WILLY WAUMANS

Wij hebben met zes personen heerlijk gegeten!! Ook de bediening was heel vlot!! Het was een fijne avond en zeker voor herhaling vatbaar.

55. Richard

Afgelopen donderdag hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. Waren half uur eerder dan afgesproken, dit was geen enkel probleem. De kinderen kregen gelijk een kleurplaat. Als welkom een lekkere amuse. Leuke kaart voor de kinderen, wij hadden de grand entree met overheerlijke vis-en vlees gerechtjes. Ook de ossenhaas met port saus en kaasplankje als afsluiter smaakten geweldig.
    Een echte aanrader voor als u in Middelburg en omgeving verblijft.

56. We hebben met 4 personen gegeten. Het eten was voortreffelijk. De bediening uitstekend, vriendelijk en attent. De keuken brigade verdient zeker een extra vermelding, prachtig opgemaakte borden en heerlijk eten.
    We zullen zeker vaker gaan eten in dit restaurant.

57. Karolien Jordaan

Met 9 personen heerlijk gegeten bij dit sfeervolle restaurant. Mooi opgemaakte borden en vriendelijke bediening. Van voor- tot nagerecht, alles was top! Complimenten aan de keukenbrigade!

58. Zeer goed en heel attent restaurantje. Kleinschalig genoeg voor veel persoonlijke aandacht, enorm verzorgd menu (vooral de grande entree is met de vele smaakbelevingen iets bijzonders), attente kok (aparte hapjes voor voedselallergie), stijlvol maar met ongedwongen atmosfeer- lekker en gezellig gegeten, tegen zeer acceptabel tarief. Aanrader in het Zeeuwse!

59. Op 13-11-2014 met z'n vieren in het Pakhuis voor- , hoofd- en nagerecht genomen.

Zonder in details te gaan: het eten en drinken was uitstekend! Kwaliteit, service, sfeer en vriendelijkheid allen geweldig goed!

Wij gaan beslist terug.

60. Geke Bosch

61. Leuk ingericht restaurant. De bediening is attent, vriendelijk en behulpzaam. Het pakhuys menu is verrassend. Als amuse "kruukels" (Alikruiken) met olijven. De gastvrouw leert je in een handomdraai de zeeslakjes uit de schelp te halen. Als voorgerecht het "grand entree" een etagère met een veelheid aan vis- en vleesgerechtjes. Het hoofdgerecht, hertenbiefstuk (een vis plateau was ook mogelijk) en het nagerecht met keuze uit zoet of kaas. Alles smakelijk, verrassend en fraai opgediend. De prijs- prestatieverhouding is uitstekend. Een aanrader als je op Walcheren bent.

62. Ed en Tien

We hadden een fantastische avond in dit sfeervolle restaurant. Heerlijk eten, prachtig opgemaakte borden, zeer attente bediening! We waren zeer verrast door de aandacht die aan ons nagerecht was besteed (we vierden ons 10 jarig samenzijn en dat bleef niet onopgemerkt....). Jammer dat we zo ver weg wonen!

63. Gisteravond met zijn 4-en heerlijk gegeten bij het Packhuys. Mooie gerechten, voldoende van alles en prima bediening. Hier komen we nog wel eens terug hoor.

64. 2x de reservering moeten verzetten maar toch van gekomen en zeker geen spijt. Diverse restaurants in omgeving bezocht maar dit was een van de betere. Mooie locatie aan het water, wegens minder weer helaas binnen gegeten maar dat was ook geen straf. Restaurant is gezellig en oogt als oude kelder. Prima bediening, erg attent. Voor kinderen aanpassingen in menus geen probleem. Wij kozen voor het packhuysmenu en dat erg goed. Goede porties en mooi opgemaakte etagere met diverse voorgerechten, daarna de combinatie van vis, kreeft, schol, gambas, met verse frtietjes. Als slot een toetje van zoete lekkernijen.
    Het restaurant zal op 8 aug jl geheel vol en dat was niet te merken aan de bediening en de keuken, kortom een bezoek meer dan waard.

65. Het is moeilijk om iets negatiefs te vertellen, want alles was prima verzorgd, zowel de kwaliteit van het eten, alsmede de opmaak op de borden, bediening en de toelichting gegeven aan tafel. Vandaar deze hoge waardering. Top restaurant.

66. helsloot eric

We hebben heel lekker gegeten. Menu packhuys was top, vooral het voorgerecht was heel lekker. De bediening was zeer goed. Een echte aanrader.

67. J werkhoven

We hebben vanavond fantastisch gegeten. De service is buitengewoon goed, alles kan, geen probleem bij bijv allergie voor schaal en schelpdieren. Alles goed vers, verrassende smaken. En heel vriendelijk en toegankelijk personeel. Top.

68. Erg lekker gegeten van het begin tot aan het kopje koffie. We werden echt in de watten gelegd en nergens wat op aan te merken. Zelfs de garnituur bij het hoofdgerecht was heerlijk, de voorgerechtjes waren super lekker.
    We komen zeker snel terug. Een aanrader in Middelburg, het zal zeker niet tegenvallen.

69. Heerlijk gegeten. Onze complimenten. Mooi opgediende borden. Grande entree was prachtig om te zien en heel lekker. Sfeer gezellig druk.

70. Bas Driehuijs

Prima 3 gangen menu voor €40. Veel smaak nuances en attente bediening. Deze tweede kennismaking smaakt naar meer. We wonen helaas in Breda.

71. Ook voor glutenarm en lactose vrij dieet is hier een heerlijke maaltijd mogelijk. Leuk pand, leuke sfeer. Echt een aanrader. Tipje: misschien ook glutenvrije broodjes of knabbels als amuse?

72. Annette en Alfons

Ook onze complimenten aan de kok, de borden waren plaatjes om te zien en de smaak was verrukkelijk. De bediening prima en vriendelijk, kortom heerlijk genieten. Slechts 1 besteld wijntje kwam niet maar dat kan gebeuren. We konden elkaar prima verstaan al zal het helemaal vol, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding en het is zeker weer voor herhaling vatbaar.

73. Chris en Freja de Mooij

Heel lekker gegeten. Complimenten aan de kok. Hele prettige sfeer en hele vriendelijke bediening. Alleen is de akoestiek niet van dien aard dat je elkaar in een gesprek altijd goed kunt verstaan. Volgende keer een ander tafeltje proberen ;-)

74. Samen met een vriendin hebben we genoten van het 3-gangenmenu. Het was zoals gewoonlijk weer heerlijk. De sfeer was gezellig. De bediening, als altijd zeer vriendelijk en gemoedelijk. Gewoon weer voor herhaling vatbaar.

75. Marja Disseldorp

Fijne, gemoedelijke sfeer, goede bediening en een heerlijke kaart.

76. Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen eten bij Het Packhuys. De zaak zat erg vol, maar toch kwamen de gerechten uitstekend verzorgd en bereid op tafel. Het menu is vriendelijk geprijsd, evenals de prima wijnen.

Een aanrader!

77. frans en karin

Heerlijk gegeten, was niet zo druk, dus ook tijd voor een praatje. Zeker voor herhaling vatbaar, als we weer eens in Middelburg zijn.

78. Lara & Wouter

Gisteren heerlijk gegeten in het Pakhuys. Het eten was erg lekker en de bediening maakte dat het een geweldige avond was. Ze waren zeer attent en de gerechten volgden elkaar in een goed tempo op. Wij komen zeker nog eens terug.

79. In januari van dit jaar bij het Pakhuis wezen eten! Echt een aanrader! Super lekker eten en een hele gezellige sfeer!

80. Ben Cohen

Algelopen zaterdag 29 juni bij het Pakhuys gegeten.
    Vriendelijke bediening en goed eten. Leuke sfeer. We hebben genoten. Als je Middelburg bezoekt een absolute aanrader. Jammer dat jullie zo ver weg zitten.

81. Heerlijk gegeten! We hadden alledrie een 6-gangen verassingsmenu. Een persoon is zwanger de ander vegetarisch, de 3e eet alles dus dat is puzzelen voor de kok dachten wij. Gelukkig kwam dat helemaal goed. Water uit de fles inderdaad beetje jammer. Voor de vrijdagavond was de zaak goed bezet. Ook prima was de muziek zachtjes op de achtergrond. Service was vlot en deskundig. Geslaagde avond.

82. Gretha van Beersum

We hebben heerlijk gegeten.. vriendelijk personeel. Jammer dat er tijdens het eten gesjouwd wordt met lege kratten.

83. Alles was erop gericht om de gasten zoveel mogelijk te laten betalen. Men wilde de kinderen van de normale kaart laten eten. Pas na aandringen konden we ook de kinderkaart krijgen. Een karafje water kan niet, alleen een betaalde fles van 4 euro, voor 4 personen een broodje vooraf kost 10 euro extra en als je aan tafel onderling een gerechtje van verschillend geprijsde keuzemenu's ruilt, dan wordt voor beide menu's de prijs van de duurste berekend. Al met al geen aanrader, ik ga zeker niet meer terug, ondanks dat het eten van goede kwaliteit was.

84. Echt goed, een restaurant waar je je snel thuis voelt. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Vriendelijk personeel, behulpzaam. Een echte aanrader als afsluiter van een gezellig dagje Middelburg!

85. Variatie op keuzemenu was mogelijk. Hier werd op creatieve wijze invulling aangegeven. Prima gerechten en wijn. Bediening was goed. Water alleen verkrijgbaar uit de fles!

86. Het verrasssingsmenu was heerlijk. Ook leuk dat er bij de wijn een bobarrangement was. De bediening was aardig en vlot en wist zelfs raad met moeilijke vragen. De zwiepende keukendeur was af en toe wel een beetje storend. Maar over het geheel een erg gezellige avond gehad.

87. Het was een warm welkom bij het Het Packhuys in Middelburg. Letterlijk en figuurlijk. We hebben heerlijk gegeten en kregen een prima bediening. Elke gang was weer een verrassing en zag er prachtig uit. We zaten naast de keuken en het enige nadeel was het constant openen en sluiten van de deur naar de keuken toe. Het kan ook niet anders maar het was een beetje onrustig zo. Verder was iedereen super vriendelijk. Onze vriendin kon er door omstandigheden niet bij zijn. Zodra het weer mogelijk is komen we, met haar, zeker weer een keer terug.

88. Wat een super gezellig restaurantje, klein maar super sfeer vol, de medewerkers heel gastvrij. En ook de sfeer is uitstekend. Het eten smaakte heerlijk.
    Wij hebben genoten! En zeker voor herhaling vatbaar!

89. We hebben lekker en gezellig gegeten op een mooie zaterdagavond. De start was wat chaotisch omdat alle gasten tegelijk kwamen. Daarna was de bediening attent en vriendelijk. We hebben lekker gegeten waarbij vis de boventoon voerde. En.......het was meer dan voldoende. De prijs/kwaliteit was dus ook prima.
    Zeker een aanrader voor een gezellige avond uit eten. Een min puntje is de akoestiek. Die is hard. Wellicht dat daar wat aan gedaan kan worden.

90. jeannet moens

Het was super gezellig, de bediening was goed en het eten lekker.
    We komen zeker nog eens eten bij jullie.
    jeannet moens

91. Van Daele

Wij hebben hier al 2x super gegeten! Alles is vers zelfs de friet en sausjes ! Goede , vriendelijke , vlotte bediening! Een aanrader voor de fijnproever!
    Dank voor de heerlijke avond.

92. Lou de Jongh

We hebben op 24 juni met 8 personen heerlijk gegeten. De kwaliteit en ook niet te vergeten de kwantiteit, was zonder meer subliem te noemen. Wij kunnen het iedereen aanbevelen.

93. We hebben gisteravond heerlijk gegeten. Dat was een aangename ervaring, omdat mijn vriendin voor heel veel dingen allergisch is. Van te voren hadden we contact gehad en de kok kwam aan tafel om alles te bespreken. De bediening was leuk en gezellig. Bedankt voor alles! Zeker een aanrader voor mensen met een allergie (wel even bellen en overleggen vooraf).

Groetjes van Connie en Nancy

94. van Zijp

Originele kaart, gezellige gastheer en gastvrouw, eten was helemaal in orde, topavond gehad.

95. wat een leuke en lekkere ervaring. Het verrassingsmenu was erg lekker, er werd rekening gehouden met extra wensen, de wijnen erbij waren heerlijk. vonden het desondanks toch wel prijzig, maar kunnen nog niet vergelijken omdat wij dit niet zo vaak doen. bediening en kennis van zaken waren prima. het toetje geweldig. de gastvrouw speelde leuk in op onze trouwdag. We genieten nog steeds na. Zeker tot ziens

96. Onlangs wezen eten met werk. Een ontspannen eetgelegenheid in een niet al te grote ruimte, eigenlijk een grote huiskamer in een oud pand aan de Kinderdijk met mooie grote antieke houten balken ed. Zo bescheiden het interieur is, zo bescheiden is ook de menukaart waarin het nu eens niet wemelt van gerechten. Beter een paar hele goede dan een groot aanbod in matigheid. Carpaccio was top en de gegrilde runder-entrecote in een rode port-knoflooksaus was behoorlijk smaakbaar. Ietsie minder rood mag van mij wel, ik zal het de volgende keer aangeven. Een tikkie malser mag ook, wat vooral met snijden merkbaar was. De smaak was verder vlekkeloos. Anderen waren ook lovend over het stoofpotje en de vis. En alles tegen één (gemiddeld) tarief. Het aanwezige personeel was correct en aanwezig indien nodig.

97. Heel mooi en erg lekker eten. Ontzettend vriendelijke en nette bediening. Een topavond gehad!

98. Sylvia en Richard

Wij hebben nu verschillende keren in 't Packhuys gegeten en altijd lekker gegeten (vooral het grand dessert). Leuke attente bediening en ambiance.

99. Heerlijk gegeten, de varkenshaas en de eendeborst zijn aanraders. Minpuntje, het tempo was wat hoog. Verder prima ambiance en een leuk terras met mooi weer. We zijn verwend.

100. Wij hadden ons diner cadeau gekregen van familie. Prima restaurant met een leuke kaart. Attente en vlotte bediening. Mijn vrouw moet lactose vrij eten, is goed op in gespeeld, niets teveel moeite.

Wij komen graag nog een keer terug.

mvg fam. Kraaihof

Volgende pagina