Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Gerrit en Maria

Het eten was lekker en de bediening gezellig en goed.

2. Patricia van den Brom

We hadden een mooi gedekte tafel, de bediening was top, Het eten was prima, alleen wij kwamen met drie kleine kids, en het had wel fijn geweest als er wat kleurplaten en potloodje hadden geweest, want ze moesten wel heel lang stil zitten.

3. Mar van Dam

Heb heerlijk gegeten, en goeie kwaliteit.
    En prima bediening!

4. Lekker gegeten. Gewoon goed zoals we gewend zijn.

5. Marlous

Heerlijk gegeten, wat een lkkre smaak combinaties. Geen grote porties wat ik zelf erg fijn vind.

6. Bij het eetatelier werken mensen met een beperking en mogen daar hun mogelijkheden laten zien. De bediening is vriendelijk en ongedwongen. De chefkok maakt heerlijke gerechten en de prijzen zijn prima. En ja… Soms gaat er iets mis met (het opnemen van) de bestelling of heeft je kop koffie een klein voetenbad… maar de heerlijke (biologische!) gerechten, de gemoedelijke sfeer en de wetenschap dat hier gewerkt wordt vanuit het hart, maakt dat ruimschoots goed.

7. We hebben heerlijk gegeten tegen een heel redelijke prijs. We zaten op het terras, dat netjes was ingericht met 1,5 meter tussen de tafels.

8. Het was smakelijk, en er is altijd een gemoedelijke sfeer. De gerechten zijn mooier geworden dan dat ik me van een paar jaar geleden herinner.

9. Annelie

Heerlijk gegeten, attente een vriendelijke bediening. Een aanrader!

10. Eric Meeuwsen

Voor een verjaardag had ik voor 11 personen verschillende gerechten besteld en zoals ik had gevraagd werden ze stip op tijd om 18.00 uur op zondag bezorgd. Geweldig! Heerlijke gerechten en nog goed warm ook. Dank jullie wel hiervoor!

11. Het was een zeer vriendelijke bediening. En het eten werd met veel zorg voorbereid.

12. R.Manuputty

Ik kom al jaren bij jullie voor bv een drankje/koffie of thee. En als ik iets meer tijd kom ik graag lunchen. Service is altijd goed en gezellig.
    Afgelopen donderdag ging het niet helemaal vlekkeloos. W.s. was er een nieuwe ploeg aan het werk. Bij afnemen bestelling ging het moeilijk, dat is later ook gebleken, 2 van ons kreeg niet de juiste gekozen brood. Ik vond de afwerking van de gekozen menu niet fraai en summier op de borden geserveerd. En bij het afrekenen werd er bij 1 van ons 2× fooi afgerekend. Heel jammer, maar wat mij betreft kom ik graag terug hoor! Groet en succes voor de toekomst!

13. Heerlijk gegeten en een hele prettige lunch gehad! Het warmt mijn hart om mensen met een beperking zo aan de slag te zien gaan, en dat ze het ook leuk vinden en ervan kunnen genieten. We zijn allemaal mensen, en we hebben elkaar nodig. Onder goede begeleiding laten ze echt hun professionele kant zien, en ik ga zeker vaker terug komen want het eten is ook gewoon heel lekker en biologisch.

14. Voor vaderdag hier wezen eten met zijn drieën.
    We kregen als eerste stokbrood met kruidenboter.
    Daarna konden we kiezen tussen paddenstoelensoep en tomatensoep.
    We kozen voor de paddenstoelensoep.
    Verder heerlijk wezen barbecueën met vlees en groenten.
    Als toetje een ijsje.
    Eten was weer heerlijk, we gaan zeker terugkomen.

15. Fijne gerechten van mooie producten. Veel smaken en kaart met voldoende keuze.
    Uitserveren had iets vlotter gemogen.

16. Patricia van den Brom

Ik heb een hight thea gedaan, samen met iemand. Het was heel goed verzorgt, het was mooi weer dus zaten gezellig op het terras. Ik ga dit zeker vaker doen bij het eetatelier.

17. Madeleine De Haast

Heerlijke sushi. De locatie is leuk ingericht. Het personeel is vriendelijk. Ook voor zwangere hebben ze heerlijke sushi.

18. Carla encarl

Één van de beste terrassen van houten waar je heerlijk kunt borrelen en lunchen en dineren
    Zeer goede bediening en heerlijke caramel koffie. Zeer hoge kwaliteit van de gerechten die je daar kunt nuttige. Voor ons een top terras die ik zeker kan aanbevelen.

19. Pizza's afgehaald. De smaak was niet enorm bijzonder maar best prima. Echter de helft van meerder pizza's was gitzwart verbrand. Dusdanig dat maar een klein deel eetbaar was zonder een zwaar een verbrande smaak te proeven. Nogal een domper als je trek hebt. Ook zijn ze relatief klein van formaat gezien de prijs.

We hebben extra eten elders moeten regelen en een grote hoeveelheid pizza moeten weggooien. Zonde dat men de pizza's zo de deur uit laat gaan. Men was overigens wel vriendelijk.

(Ik kan hier geen foto uploaden anders had ik dat gedaan)

1,8
  20. Willeke Dijkstra

We kregen een hartelijk welkom met een heerlijk zelfgemaakt aardbeiengebakje welkomsverrassing omdat de terrassen weer open mochten. We waren blij er weer te zijn!

21. Ik zou hier niet bestellen. Je wacht 3 uur en je krijgt niks. Telefonisch wordt je niet te woord gestaan!!!

22. Dylan mulder

3 uur geleden een bestelling geplaatst. naar meerdere malen bellen eindelijk de medewerkers aan de telefoon gekregen. Wij vroegen wanneer de bestelling kwam en er kon hier geen antwoord op worden gegeven. Wij begrijpen dat het zeer druk is. Maar om mensen 3 uur lang te laten wachten zonder enig bericht en zonder te weten of het überhaupt komt is wel zeer beschamend. Sorry van het Nederlands taal gebruik maar we hadden gewoon veel honger.

23. Slechte service, bestellen hier heel vaak. Mis je dingen dan bel je netjes en word je zuchtend te woord gestaan en daarna word er in een andere taal gesproken. Vind het niet netjes. Word de sushi na bezorgd en dan word er nog even gezegd dat je het wel gehad hebt.

24. Wij hebben meerdere malen hier een schnitzel besteld en deze waren iedere keer heerlijk. De frietjes die erbij zitten zijn lekker warm en krokant. Ook de bezorging is vriendelijk en correct. De bezorgtijd is meestal netjes op tijd.

25. Wat een Gore tent! ECHT NIET BESTELLEN HIER! Werk zelf in een horeca zaak en kan daarom ook echt zeggen dat het gehakt op me pizza niet van vandaag was. Na 1hap te hebben gegeten gelijk weggegooid. Echt niet vers eten hele vieze smaak aan en asociale mensen die er werken. Vragen ook steeds om fooi en helpen je totaal niet!

26. Internationaal Houten

Altijd lekker eten gehad daar, ik mis jullie echt super erg.
    Hopelijk gaan jullie snel open!

27. Internationaal Houten

Het eten was erg lekker, zeer smakelijk en portie voldoende. Zeker een aanrader gaan we vaker doen. Een goed concept👌

28. Een kapsalon besteld te laat geleverd, friet en vlees koud, maaltijd op zijn kant. Eerder hetzelfde besteld op locatie, vrouw doet koude salade op de warme maaltijd, dat kan toch niet als je het pas 20 min kan op eten ze haalt het er af af en gooit het terug in de salade bak, en begrijpt slecht Nederlands vreselijke tent en mensen.

3,6
  29. H.F. Jansen

30. marjolein

Echt top gegeten thuis. Aanrader tijdens horeca sluiting. Mijn overbuurman John de kruif heeft getrakteerd. Heerlijke saté knappige warme friet en goede salade. Top.