Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Het Eetatelier in Houten is een gezellig en gemoedelijk restaurant waar ook mensen met een beperking werken. Men maakt gebruik van veel biologische produkten uit de omgeving. Zelfs het bier komt van een brouwerij uit Utrecht. Het eten wordt mooi opgediend en is erg lekker. De wijnen zijn biologisch en de glazen worden lekker volgeschonken. Het restaurant biedt zeker meer dan waar voor het geld.

2. Lekkere frietjes en snacks
    De patat-Gyros is erg lekker. Zonder knoflooksaus maar Zaziki in een apart bakje geen probleem.
    Snel geleverd en vriendelijke medewerkers!

3. We hebben een gezellige avond gehad met lekker eten en een vrolijke bediening.

4. Nicole van Beusekom

Gezellig gegeten. Goed met Coronarekening gehouden in het restaurant. Een aanrader.

5. Erg leuk concept met bediening door mensen met een lichte beperking die heel erg hun best deden en dat ging ze ook goed af. Ook erg vriendelijk/ lief. Daarnaast was het eten heel erg lekker. Een volgend keer als we weer in Houten zijn komen we graag terug.

6. Vandaag spare ribs menu besteld. Friet waren ze vergeten en de spareribs zagen er zeer onsmakelijk uit. Taai vlees en dikke drap van de marinade erop. Het lijkt alsof de spareribs uit de magnetron komen. Met Jolide gebeld en ze konden het niet begrijpen.....

7. Brenda

8. van der veer

Wij waren met iemand die allergieën heeft. Hier werd super goed mee omgegaan, de chef kwam van te voren aan tafel vragen wat de allergieën waren en besprak wat de mogelijkheden waren. Het was een goede ervaring!

9. Yakimono heeft zich uitstekend aangepast op het corona-virus! Zoals we van hen gewend zijn staat alles voor kwaliteit, en dus ook de naleving van de RIVM-regels. Anderen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

10. Wij hebben heerlijk gegeten. Echt verrassende gerechten met heerlijke verfijnde smaken. Ik was hier nog nooit geweest maar kom zeker vaker terug.

11. Sonia van Soolingen

12. Sonia van Soolingen

13. Kees Broekman

Twee weken terug werden we afgebeld vanwege de brand bij de overburen. Voor afgelopen zaterdag opnieuw gereserveerd. Leuk ontvangen; tafeltje was gedekt. We hadden thuis al een keuze gemaakt uit de menukaart dus de chef kon snel aan de slag. Goede voorgerechten zoals de carpaccio en de geitenkaas in filodeeg. Mijn vrouw vond de rundvleesschotel met bulgur om te zoenen. De crème brulee had een eigen twist van de chef: erg lekker.
    Kortom een goede kennismaking met Eetatelier Houten!

14. Dit restaurant is een pareltje, super lekker gegeten en een dikke pluim voor de mensen die er werken. De menukaart heeft voor elk wat wils. Eerlijk (biologisch) eten voor een goede prijs. Zeker in de huidige moeilijke tijd wil ik iedereen oproepen om hier wat vaker te gaan eten. Zeg het voort!

15. Van een heerlijk en origineel 3 gangen menu genoten. Zeker een aanrader! Jammer dat er niet meer mensen waren want dat verdienen ze echt. Hiermee draag je ook bij aan een geweldige werkplek voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

16. Kees broekman

Helaas ging het etentje niet door vanwege een uitslaande brand bij de buren.
    Wij werden keurig afgebeld. Wij reserveren binnenkort opnieuw.

17. Tot mijn spijt, moet ik toch zeggen, dat het eten erg tegenviel. De carpaccio was oké, maar het hoofdgerecht was niet goed, en het nagerecht, niet vers.

18. Ellen van Veen

Wij waren er met z'n 4-ren -2 bejaarde stellen - zaten lekker buiten - bediening was af en toe even zenuwachtig met bestelling opnemen, maar dat gaf niks en bovendien kwam er iemand van jullie nog heel netjes daarna even 'controleren' of alles wel klopte.
    Héérlijk gegeten en gedronken en dat voor die prijs (!!) en nog biologisch ook!

19. Margret

Zondagavond pizza besteld, hij was kleiner dan normaal en buitenrand was behoorlijk verbrand, lees zwart, de binnenkant was wel goed en smakelijk. Wellicht een vakantie kok, deze keer?

Volgende keer graag een echte pizza afleveren.

20. Heerlijk gegeten op het terras in de avondzon. Aardige mensen, prima prijs, goed geregeld qua corona, wat wil je nog meer? We komen zeker terug!

21. Henny kok

Heerlijk om hier 's avonds op het terras te zitten. Als alle terrassen al lang in de schaduw liggen, kun je hier nog heerlijk genieten van de zon! De bediening is altijd hartelijk, alles wordt gedaan door de lieve medewerkers om de klant tevreden te stellen.
    Lekkere preiquiche gegeten en vooraf een heerlijk loempiaatje met geitenkaas. Mijn tafelgenote vond de grote gamba's ook heel lekker, hoewel ietsje flauw. Maar daar gaat wat aan gedaan worden, de suggesties worden serieus genomen.
    Aanrader dus, voor een lekkere kop koffie met zelfgebakken appeltaart, een lekker biertje van de tap of een fijne lunch of diner!

22. Nederlands Houten

Op zaterdag 11 juli 2020 zonder reservering binnengelopen bij Kees. We waren welkom met zijn drieën. Saté, steak Denver en broodje hamburger besteld. Saté was slechts 1 stokje met patat en keiharde atjar voor €18, -. De hamburger kwam met patat zonder enige garnering en zonder plukje sla en rubberachtige zompige uienringen tussen het broodje. Het broodje was taai. De steak naar de keuken teruggestuurd om deze iets meer medium te bakken, maar het vlees laten staan dat was taai. Flammkuchen als alternatief besteld, een smakeloze grote matze. Jammer van de warme cola die gekoeld moest worden met ijsblokjes tot 2× toe. Als dessert de Bom blanche, een goedkope vette klomp ijs met spuitbusslagroom. Bah. Zo jammer dit want de locatie is geweldig en het bedienend personeel zeer vriendelijk en oplossingsgericht, maar zij staan niet in de keuken…

3,5
  23. Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit en prijs! Zeer vriendelijke bediening! Voor herhaling vatbaar!

24. D. Quant

We hebben er erg van genoten, rustig (maar dat is natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling), vriendelijke mensen zoals altijd en een heel goede maaltijd. Speciaal vonden we het fijn dat de biefstuk van een bescheiden omvang was. Daar houden wij van. Het toetje voor mijn vrouw was heel leuk!

25. Martijn Hamer

26. Lekker gegeten met zijn drieën bij Barbacoa.
    Bij binnenkomst staat er stokbrood met kruidenboter voor ons op de tafel.
    We konden kiezen uit 2 soorten soep, tomaten-groentesoep en bospaddestoelensoep.
    We kozen alledrie voor het laatste.
    Verder lekker vlees gegeten zoals kipfilet, Spaanse spies, worstjes, yaktikorispies, varkenshaasspies, kalkoenfilet, varkensfiletlapjes.
    Ook groente's zoals courgette met kruiden, champignons met kruiden, paprika's met kruiden.
    Ook lekkere zalmsalade en eiersalade gegeten.
    Er wordt ook patat erbij geserveerd.
    Verder kan je sauzen kiezen.
    We eindigde met ijs.
    Het was heel lekker en komen hier zeker weten weer terug.

27. Pim Derks

28. Kerstin steinhart

Het was heerlijk, gezellig en de bediening was vriendelijk...