Bezorgrestaurants in de buurt van Brasserie &zo

zo Gesloten

1302002306 85
1320557810 81
1385502075 85

1. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurantje en de bediening is heel attent en vriendelijk. Aanrader!

2. Anouk Henderik

Wat kan je hier toch heerlijk eten in een gezellige sfeer met een leuk vrolijk team in de bediening. Culinair genieten voor een leuke prijs! En de huiselijke sfeer, de gezellige ambience maakt de avond compleet.

3. Peter de Beef

Heel gezellig restaurant met kindige en serviceminded bediening.
    Kleine kaart maar met geweldige gerechten.
    Superlekker gegeten. Was topavond.

4. Mark Bekker

Wat hebben we weer genoten gisterenavond,
    We werden zoals altijd geweldig ontvangen!
    De wijn, het lekkere eten, alles was weer zoals we verwacht hadden!
    Besloten om natuurlijk weer snel terug te komen.

5. Fam. Versteeg

Bij Brasserie Enzo is het bedienend personeel vriendelijk, spontaan en zeer gastvrij. Het ontbrak ons (6 personen) werkelijk aan niets. De gastvrouw zelf is vriendelijk, spontaan, grappig en zeer gastvrij. We hebben echt genoten van ons avondje uit. We voelden ons erg welkom en hebben heerlijk gegeten. Complimenten aan de keuken ook. Prachtige borden met heerlijk eten maakten eveneens onze avond. Klein minpuntje...de voortdurend voorbijkomende scooters van bezorgers op het fietspad naast het terras. Daar moet de gemeente Houten iets aan doen. Oftewel....Brasserie Enzo krijgt van ons vijf dikke sterren!!!

6. Marlous

Heerlijk gegeten, wat een lkkre smaak combinaties. Geen grote porties wat ik zelf erg fijn vind.

7. Fijne gerechten van mooie producten. Veel smaken en kaart met voldoende keuze.
    Uitserveren had iets vlotter gemogen.

8. Ruud Mandingers

Bij restaurant Brasserie&zo hebben we een mooie dag, heerlijk kunnen afsluiten. De menukaart is zoals die moet zijn. Niet te uitgebreid, maar wel alles te kiezen wat een goed diner nodig heeft.
    Alle gerechten waren heerlijk, vol aan variëteit van smaken en op een geweldige wijze op het bord geplaatst. Samen met een goed glas wijn, geweldig genoten.
    Echt een aanrader!

9. Kappers

Was lekker eten, gezellig kunnen zitten en heel vriendelijke bediening!! Goeie sfeer!

10. Het eten was heerlijk, vriendelijke bediening. In het restaurant was het gezellig. Een leuke avond.

11. Joop Gerards

Gezellige locatie, enthousiast team aan medewerkers, lekker eten, doorlooptijden echt veel te lang!

12. Wouter Marchal

We gingen na de film lekker uit eten hier. Het eerste wat ons opviel was de smaakvolle inrichting. Nu heeft niet iedereen dezelfde smaak, je kunt echter zien dat hier goed over is nagedacht. Een puntje van aandacht is misschien het sfeervolle laagje stof op sommige plekken. De mensen van de bediening en de kok zelf zijn enorm aardig, enthousiast over het eten en de wijn (!) en erg behulpzaam. Ze lopen echt het vuur uit hun sloffen en blijven maar lachen. Het eten was echt heerlijk. De kaart is niet heel groot en toch is de keuze lastig! Het liefst had ik van alle gerechten een beetje genomen. De hertenstoof was heerlijk, de biefstuk perfect en de bijpassende wijn echt fantastisch. Dat niet alleen, het enthousiasme waarmee het werd gebracht en uitgelegd… dat doet een gerecht ook goed. Het was niet goedkoop en dat geeft ook niet. Ik vind het wel het geld waard. Ik kan het zeker aanbevelen.

13. Met een groep van 7 dames heerlijk gegeten aan een ronde/ ovale tafel (superfijn!) in een aparte hoek! Alle rust en ruimte om gezellig te kunnen (bij)praten met elkaar en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.

14. Wij gingen eten met de AH kaart, het 2e menu gratis. En wil je gewoon van de kaart eten met de AHkaart, geen probleem. Het 2e menu is ook echt gratis, er wordt dus niet een vast bedrag teruggegeven terwijl je een duurder menu neemt. Zelfs kregen we nog een amuse vooraf. Naast de perfect gepresenteerde en voortreffelijke carpaccio, de heerlijke kabeljauw en het prachtig opgemaakte fruitmandje als toetje, maakte het vriendelijke en attente personeel deze avond helemaal af. Ik laat mijn vrienden en kennissen zeker kennis maken met dit restaurant! Prima sfeer en graag dus tot een volgende keer!

15. Zeer verrast. Bijzonder vriendelijke gastvrouw. Heerlijk gegeten. Mooi opgemaakt en prima qualiteit.

16. Heerlijk gegeten en de bediening is zeer gastvrij. De drie gangen, die voorafgegaan werden door een amuse van het huis, werden mooi geserveerd en smaakten verrukkelijk. De bediening geeft, desgewenst, goede adviezen. Ook zonder de AH-bon zeker de moeite waard en we komen zeker terug.

17. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met een zeer vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

18. Hans 38 punten

Weer een keertje wezen uit eten bij Brasserie&Co in Houten en weer was het fantastisch, onthaal weer zeer netjes met ontvangst en ook het weghangen van de jassen, keurig de drink besteling opgenomen ondanks dat onze gasten er nog niet waren, zogauw deze binnen kwamen hetzelfde nette ritueel, ondertussen kwam de gastvrouw Trudy langszij en wenst ons een heerlijke avond en mocht er wat zijn dan konden we op haar rekenen (nou was niet nodig alles weer in de.puntjes geregeld hoor). Na de amuse hebben wij gekozen voor de heerlijke rundersucade en deze was weer heerlijk gegaard door de kok Jorge, (ja die kan echt koken), mijn tafelgenoot nam de Rode Poon en ook deze zag er verzorgd uit en smaakte heerlijk volgens hem, lekker wijntje erbij en een ander een goed biertje, heerlijk toetje na met geweldige smaken ijs en pannecotte met cocos MMMMMMM heerlijk, ik nam een kaasplankje en deze was heerlijk en uiteraard met een glaasje port die geweldig bij elkaar kwamen gelet op de smaak, kortom weer een geweldige gezellige avond met lekker eten en dit verdiend weer een vervolg, de bediening was/is erg punctueel en let goed op of je nikls te kort komt, de gastvrouw Trudy is geweldig in haar element in deze zaak die ze samen runt met haar man (kok) Jorge. Al met al een zeer goede aanrader.

19. janny Boekhoff

Zoals altijd heerlijk gegeten. Komen speciaal uit Maarssen om daar te eten. Alleen de reservering via internet had ik om 17.30u, maar er was bij de Brasserie 19.30u ingevuld. Slordig.

20. Marga Nobbe

Wij hebben heerlijk gegeten bij Brasserie &zo in Houten. De bediening was prettig, de ambiance gezellig, het eten voortreffelijk en heel betaalbaar. Het enige wat ik een beetje miste was wat groente erbij.

21. Echt geweldig, een "Rembrandt" op je bord en nog fantastisch om te eten! Zeer zeker van harte aanbevolen, en we komen terug!

22. Rob en Nelly

Heerlijk gegeten, goede service, vriendelijke bediening en mooi gepresenteerde en smakelijke gerechten.

24. Micky en Lucienne

Gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!

25. Jos en Maaike

Hele gezellige avond gehad. Mooi restaurant, vriendelijke bediening, heerlijke wijn en bijzondere gerechten. Voor herhaling vatbaar.

26. Henriëtte

Lekker eten, goed rekening houdend met glutenvrij dieet. Goede sfeer, prima attente bediening. In het zaaltje voorin staan de tafeltjes dicht op elkaar, weinig privacy. Op een ander plekje gaan zitten. Verder Top! Ik kom hier zeker nog eens terug!

27. We hebben met twee personen gegeten op woensdag avond en we hadden een leuk tafeltje met voldoende privacy.
    Verdere kenmerken: lekker eten, goede vriendelijke service, ongehaast, prachtige bord opmaak (wordt duidelijk werk van gemaakt), diverse keuzes in het keuze menu.

28. Heerlijk, gezellig en zeer gastvrij. Hier komen we absoluut terug!

29. Hanneke Koel

Prettige eetgelegenheid waar kinderen ook welkom zijn.

30. Erg lekker gegeten. Zeer vriendelijke en persoonlijke benadering door het personeel. Wij komen zeker nog een keer terug

31. Op zaterdag 14-12 gingen mijn man en ik hier eten alvorens een bios-bezoek. Eerste keer.
    De entree oogt erg gezellig. Eenmaal binnen plaats genomen, achter in de zaak, vallen meerdere dingen op. Kerstversiering lijkt met weinig aandacht neergeploft/opgehangen. De stoelen waren nat: vanuit de zitting kwam water gespoten bij het zitten gaan (meer klanten liepen met natte kleding rond zagen we later).
    Aperitief soep van aardappel en rucola was vlak van smaak en bittere nasmaak.
    Mijn man had als voorgerecht carpaccio, was erg taai-achtig. Ik had gemarineerde zalm met sushi, deze vond ik redelijk smaken.
    Als hoofgerecht hadden we beiden runderbiefstuk, ook erg taai en erg vlak van smaak. De rosti was erg vet!
    Kaasplankje als nagerecht zonder enige toelichting en geen opbouw in smaak te herkennen. De creme brulee was qua structuur goed maar niet bijzonder van smaak.
    Geen aanbod van water. Laat brood op tafel en al heel snel voorgerecht er achter aan.De opmaak van de borden was een + punt. Veel verschillende mensen aan de tafel. De een heel vriendelijk, de ander zei geeneens goedendag terug, de anderen oppervlakkig. Al met al geen redenen op te noemen om nog eens terug te komen.

32. m van bennekom

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Goed gastvrouwschap en heerlijke gerechten, prachtig opgediend. Echt een feestje. Wij komen zeker terug.

33. Fam. Heij

Lekker gegeten, originele gerechten, goede hoeveelheid, prima prijs/kwaliteit verhouding. Jammer dat van 1 voorgerecht de kip niet gaar was. De overigens vriendelijke bediening ging dat de mannen in de keuken even goed onder de neus wrijven, alleen jammer dat we er daarna niets meer van hoorden....
    Waarschijnlijk is er nieuw meubilair, want wij hebben prima gezeten, lekkere en knusse tweezitsbakjes bij de tafel, super!

34. Wij komen regelmatig in restaurants omdat wij gepensioneerd zijn. Dit restaurant was bijna perfect en waarom bijna omdat goed zitten er niet bij was. Hierdoor kon je je niet goed ontspannen dat was jammer want verder genoten en willen toch terug komen. Ook onze buren ( zelfde leeftijd ongeveer) zag je onderuit gaan zitten en steeds ongemakkelijk verschuiven. Misschien idee voor betere stoelen!

35. Door de recensies hier hebben wij gekozen voor dit restaurant voor een speciale gelegenheid. Ontvangst zeer vriendelijk en bediening zeer attent. Kwaliteit van alle gerechten zeer goed. Mooie presentatie, verse producten en gevoel voor verschillende combinatie van smaken. Voor ons een eerste keer en beslist niet de laatste keer. Wat ons betreft een aanrader.

36. Hannie en Wim

Zijn hier regelmatige gast; het verveelt ons niet.
    Warme en hartelijke ontvangst. Steeds weer mooi opgemaakte gerechten, welke bijzonder smaakvol zijn. Ook de lunches zijn prima!!
    Een toppertje in Houten

37. Saskia B

Super restaurant. Altijd vriendelijke bediening, heerlijk vers eten. Alles is vers, niets uit een potje. Heb er geluncht en gedineerd. Beiden top! Verrassend opgemaakte borden. Ik kom er graag, kortom... Een aanrader!

38. Heerlijk gegeten met z'n vijven. Meerdere gerechten van de menukaart besteld, en alles was even goed. Sfeervolle ambiance, vriendelijk en behulpzaam personeel en schappelijk geprijsd. Een aanrader!

39. We hadden het theater verrassingsmenu. Nadat we allerlei gerechten hadden opgesomd die we niet lekker vonden, kregen we na het lekkere voorgerecht als hoofdgerecht buikspek. Toen de serveerster de blik in mijn ogen zag begreep ze snel dat ik dit echt niet ging eten. Ze regelde een biefstukje en dat vond ik super. Het was gezellig druk en we komen hier zeker nog een keer terug.

40. Anne-Marie Konincks

Dag lieve mensen,

Vrijdag hebben wij bij u gegeten. Als de woorden "uitstekend" en "gastvrij" nog niet bestonden, zouden deze nu uitgevonden zijn.
    Direct al bij binnenkomst voelden wij de warmte door de vriendelijke ontvangst.
    Wij kozen voor het "verrassingsmenu"
    en dit was inderdaad 'n verrassing! Heerlijke gerechten, mooi opgediend.
    De ober legde uit hoe deze waren samengesteld en nam hier de tijd voor. Dat siert!

We hebben genoten!
    Kortom: wij komen nog eens terug!

Vriendelijke groeten,
    Anne-Marie Konincks

41. Prachtige couverts, heerlijk gegeten in een aangename sfeer

42. Het eten was zeer goed.Ook goed afgestemd met de flim.Voor treffelijk ga zo door.

43. Wat een leuk restaurantje en wat een verschrikkelijk vriendelijke bediening. Hebben hier gisteravond gegeten met 2 personen. Vooraf kregen we een amuse van het huis die heerlijk smaakte en er heel feestelijk uitzag. We hebben beiden het Theatermenu genomen en daarbij de huisgemaakte frites. Alles werd heel feestelijk opgediend en smaakte heerlijk. Koffie toe en een geweldige ervaring rijker voor een heel schappelijke prijs. Zeker om terug te komen en aan te bevelen.

44. Wij zijn hier vorige week met z'n 3-en gaan eten. Vooraf kregen we een heerlijk amuse van het huis. De kaart is bescheiden, maar het heeft nog steeds genoeg om te kiezen. Wij hadden alledrie wat anders en het was van alledrie heerlijk! Interessante combinaties en het zag er werkelijk uit als een traktatie. Ook de huisgemaakte frieten zijn een aanrader. Maar wat hier vooral opvalt, is hoe vriendelijk de bediening is. Zelfs je jas wordt aangenomen en je wordt verwelkomt met een grote glimlach.

45. Erg vriendelijke mensen. Het eten was van goede kwaliteit. Een beetje donker in de achterkamer waar wij zaten. Het interieur deed een beetje kil aan.
    maar de bediening en het eten maakten het goed.

46. Het eten was heerlijk,personeel is vriendelijk.
    Kortom een goed restaurant, echt een aanwinst voor Houten.

47. We hebben een drie gangen menu gekozen. Was erg lekker, alleen was het van mij niet erg warm dat was jammer. De bediening is heel plezierig, leuke zaak. Echt een aanrader in Houten.

48. Zeer goed restaurant! Prima gegeten! Uitstekende en vriendelijke service, bovendien, ik was mijn NUVI vergeten, en op de weg terug naar het restaurant had de vrouwelijke bediende me al gespot, om te zeggen dat ik iets was vergeten, en zo kreeg ik voordat ik er erg in had mijn NUVI weer terug.

49. Leo bouman

Met 4 personen een verrassingseffect 3 gangen menu genomen
    Lekker gegeten in een goede sfeer
    Door het mooie weer konden we heerlijk buiten zitten
    De bediening was vlot en vriendelijk.

50. Gisterenavond gezellig en heel lekker gegeten met 6 personen.
    Elk gerecht was elke keer weer een plaatje zoals het opgediend werd en het eten was ongelooflijk lekker.

Een aandrader en een aanwinst voor Houten

51. Gisteravond hebben we bij Brasserie-enzo gegeten.
    Het was heerlijk weer, dus konden we buiten op het terras genieten van een aperitief en amuse.

In het restaurant hangt een fantastische sfeer, wat mede bepaald wordt door een enthousiaste gastvrouw en gastheer en niet te vergeten, de zeer attente en vriendelijke bediening. Het menu en de wijnen waren uitstekend. Goede uitleg van de gerechten, die prachtig en zeer smaakvol werden opgediend. We hebben heerlijk gegegeten.

Kortom, het was een superavond. Wij komen terug!

52. Jan van Amerongen

Voor het eerst hier gegeten met een gezelschap van 10 personen. Na even zoeken ( wij zijn niet bekend in Houten ) vanaf de parkeerplaats hartelijk ontvangen. Drankje buiten op het terras in de avondzon. Mooi terras met heerlijke loungehoek. 3 gangen menu naar keuze. Heerlijk eten met super sauzen en mooi opgediend. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Echt een aanrader. Jorge en Truus en co. Bedankt voor de heel gezellige avond.

53. Voor het eerst gegeten bij deze Brasserie. De aankleding ziet er binnen en buiten erg leuk en gezellig uit. De gerechten vonden wij heerlijk smaken. We kregen een amuse vh huis van knolselderij met olijfolie en dat is toch altijd een leuke en lekkere verrassing. We waren erg verrast over de presentatie van het eten. Heel mooi opgediend en vernieuwende smaken. Als hoofdmaaltijd had mijn partner biefstuk en ik de kabeljauwfilet. Beiden waren voortreffelijk met een heerlijke saus en bij het vlees een smakelijke jus. Ook kregen we een schaaltje met gemarineerde komkommer waar ik normaal niet dol op ben maar ook die smaak was geslaagd. De grootste verrassing kwam op het laatst: de rekening! De prijs was eigenlijk te laag als je kijkt naar de kwaliteit, de presentatie, de ambiance, de locatie en de bediening. De hoeveelheid op je bord voor het hoofdgerecht zou wat ons betreft iets meer mogen zijn maar dan zou de prijs ook hoger moeten zijn ;)

De Brasserie is een aanrader en een smaakontdekkingsreis voor iedereen! Geniet ervan!

54. Erg blij dat we dit restaurant hebben gevonden. Met (h)eerlijk eten op een hoog niveau dat je hier in de buurt niet tegen komt en al helemaal niet voor deze prijzen! En zelden nog zo'n betrokken personeel gezien met oprechte interesse en zeer goede zorg! Een absolute aanrader voor mensen die graag met goede smaak eten, van lekkere goed geselecteerde wijn houden en graag in een restaurant komen waar je als gast echt op je gemak voelt en goed en netjes verzorgd wordt! Topper! Grote complimenten voor de keuken en de bediening! (Jammer dat ze op hun eigen site geen recensie blog hebben; om ze daar ook een dikke plus te geven!)

55. Een avond uit eten hier is weer eens wat anders dan het standaard restaurant waar de tafel anderhalf uur later opnieuw bezet moet zijn
    In alle rust heerlijk gegeten met een vriendelijk en zeer attente bediening
    Gerechten stuk voor stuk om op een foto te zetten en zeer smaakvol verrassende smaken en vers
    Hier mag je best iets meer voor betalen
    restaurant met groten namen rekenen het dubbele maar niveau is zeker niet minder echt avondje uit !!
    35 euro pp voor drie gangen en drank ben ik bij elk normaal restaurant kwijt maar sta na uurtje weer buiten

56. Via Groupon hier terecht gekomen. Via tom tom is het moeilijk te vinden omdat je bepaalde straten niet in kunt rijden. Ergens parkeren en dan even vragen en dan naar het plein lopen. Het is heel leuk ingericht. Het eten was heerlijk en heel leuk opgediend en de bediening is heel aardig en leuk. een aanrader!

57. Hier terecht gekomen dankzij een groupon aktie.
    Zeer positief verrast zomaar in Houten.
    Eten van fantastische kwaliteit en erg smakelijk. Zeer verrassende kaart, bijna verfijnd!
    Bediening ondanks de grote drukte en volledige bezetting ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
    Jonge en enthousiaste medewerkers, echt genieten, een aanrader dus!

58. De gerechten op de kaart zijn vaak gemaakt met moderne technieken: het verpakken van smaak in een mousse, snoepje of plakkaat. Er zitten soms veel verschillende smaken op je bord. Wij vonden dit niet altijd goed gekozen.

Er zit heel veel pretentie / ambitie / experimenteerdrift in de gerechten. Wat ons betreft mag het iets gewoner. Op het Rond heb je niet veel concurrentie aan goede restaurants. Een 'frans' restaurant met een beetje extra's zou heel goed scoren.

De bediening is leuk, de gerechten zijn verrassend. Alles is vers. De prijs/kwaliteit/ervaring verhouding is hoog.

59. Door een leuke actie zijn we hier gaan eten. In een woord: geweldig! Goede, adequate, enthousiaste bediening met oog voor detail. En het eten.....vooral in het verrassings menu komen producten terug, die wij zijn vergeten en waar niet meer mee wordt gekookt. Maar gelukkig deze keuken niet! Smaken passen heel mooi bij elkaar, zonder dat er iets overheerst.
    Ondanks dat we in het zuiden van Nederland wonen, komen we zeker weer hier eten!
    Ga zo door Brasserie & Zo!!!!

60. Lekker en goed gegeten in een gezellige ambiance! Klantvriendelijkheid, klantgerichtheid, kwaliteit en service hebben ze hoog in het vaandel staan!
    Ik kom zeker nog een keer (of meer) terug!

61. Voor de 3e keer aangeschoven en opnieuw heerlijke en verrassende smaaksensaties beleefd. Het keuzemenu wordt voor mij als vegetarier van harte aangepast en ook bediening ervaren wij als zeer vriendelijk en persoonlijk. Prijs en kwaliteit beoordeel ik als evenwichtig, kortom Brasserie &zo zie ik als een fijn restaurant om rustig en leuk te eten. Een aanwinst voor Houten.

62. Eten was goed. Bediening vriendelijk maar traag. De prijs is relatief hoog. Helaas was de vis te zout. Het vlees was uitstekend.

6,7
  63. Hier gisteren met vrienden voor het eerst gegeten en waren dik tevreden! Uitstekende gerechten en vooral de dames van de bediening waren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar. Een maar; op terras miste ik een paar parasols die de sfeer zeker ten goede zullen komen.

Tot de volgende keer!

64. Gister avond heerlijk gegeten bij Brasserie &zo. Origineel menu, goede producten en fantastische bereiding. Heerlijke bijpassende wijnen, vriendelijke en gastvrije bediening. Goede prijs/kwaliteitverhouding, voor de kwaliteit van het eten zelfs aan de goedkope kant. Voor ons absoluut favoriet in Houten!

65. Bij een beoordeling van dat wat genuttigd wordt is wezenlijk wat er voor betaald mag worden. Het 3-gangenmenu voor € 27,50 was wat ons betreft redelijk geprijsd. Er is fantasie en creativiteit gebruikt in de gerechten ook al zouden de smaakcombinaties zeker in één geval beter gekozen kunnen worden. Een toch neutraal smakende carpaccio (van rundersucade) komt niet goed tot zijn recht bij piccalilly (weliswaar huisgemaakt, maar toch). De zijlende bij het hoofdgerecht had veel beet en had misschien beter vervangen kunnen worden door staartstuk, een perfect stuk vlees van de bil. Dat de chef nadenkt blijkt wel uit het feit dat hij een topinamboercrème serveert; een smaakvol bijgerecht. Het dessert van kaas was rijkelijk. Niet aan keuzes maar aan hoeveelheid. Voor de kaasliefhebber zeer welkom.

De wijnkaart is nu nog aan de sobere kant, zeker gezien de keuzes die gemaakt zijn. Maar dit heeft waarschijnlijk ook te maken met hoe iemand naar wijn kijkt.

"Brasserie & Zo" staat nog in de beginfase van haar bestaan en zal zeker experimenteren met wat de gast wil en wat haalbaar is. Gezien de enthousiaste houding van de gastvrouw zou dat wel kunnen lukken. Het personeel is betrokken en de sfeer in het restaurant is gemoedelijk.

66. We hebben genoten van het 4-gangen diner.

Met het erg vriendelijke personeel en de gezellige sfeer een prima avondje uit eten.

67. 1e Kerstdag met 6 personen gegeten in een sfeervolle ambiance.

Ontvangst correct en vriendelijk, bediening perfect.

Diner, 6 gangen, goed op elkaar afgestemd.

Wijnen goed gekozen.

Kortom, dik genieten en duidelijk voor herhaling vatbaar.

68. Nu twee keer hier gegeten, beide keren erg lekker gegeten.

We hebben van de kaart gegeten en het verrassingsmenu geprobeerd.

Goede, vriendelijke bediening die weten hoe het hoort. Jas aannemen, bij afscheid de deur voor je open houden en goed advies over de wijnen.

69. Frans van Beursen

Lekker gegeten in een stijvol pand!

Kundige, goede bediening die ervoor zorgt dat je een heerlijke avond hebt. Kleine attenties worden zeer gewaardeerd (jas aannemen, uitleg over de wijnen, etc). Goede kwaliteit eten voor een nette prijs.

Al met al een hele leuke avond uit geweest bij Brasserie &Zo.

70. Wij hebben hier met 2 personen heerlijk gegeten. Bediening was super vriendeljik. Leuk dat je vooraf een klein hapje van het huis krijgt. Mijn complimenten en wij gaan hier zeker nog eens heen.

71. Met z'n vieren maar weer eens op het Rond een hapje eten. De keus op het Rond is zéér beperkt dus maar eens bij Brasserie &Zo. De bediening is zondermeer reuzevriendelijk, niets op aan te merken. Alle vier koude voorgerechten, carpaccio, zalm carpaccio, niet te moeilijk voor de kok, smaakte prima! De huiswijnen waren typische huiswijnen, vlees noch vis (Merlot (R), Chardonnay(w)). Hoofdgerecht bleek een kleine teleurstelling. Biefstuk medium bleek toch wel well done, verrassingsmenu als hoofdgerecht bleek een rib Eye (vreemde keus van de kok) die bovendien ernstig ranzig was. Bijgerecht een koolsoort met zwarte olijven, wederom een vreemde keus (past qua smaak totaal niet, wel bij de Griek een paar deuren verder) en als klap op de vuurpijl plakjes half rauwe kriel aardappeltjes gemengd met wederom een half rauwe kool(raab) soort. Niet echt iets om over naar huis te schrijven. Beste kok, dit kan beter! Pak een ander boek en maak als bijgerecht iets smaakvol. Nagerecht was overigens prima.

Aldus; de warme gerechten (daar waar de kok een rol in speelt) zijn van een verkeerde keus en combineren niet. Probeer wat creatiever en vooral smaakvoller te zijn, mede ook omdat de uitstraling van het restaurant het verdient. Een verrassingsmenu met een (vette) rib eye kan echt niet, maak iets met kip of vis.

Succes.

72. Onverwacht lekker gegeten als dolende toerist op een gure dinsdagavond. Een brasserie zonder het gebruikelijke donkerbruine interieur, maar fris, modern en met smaak ingericht. De kaart is bescheiden, maar gevarieerd en het eten is top; verzorgd, met liefde bereid en alles is vers. De bediening is bijzonder kundig, hartelijk, attent en heeft ook echt verstand van de wijnen die ze aanbieden. Duidelijk dat men hier gastvrijheid belangrijk vindt en dat wordt in alles uitgestraald.

Tussen de gerechten door kun je verrast worden door een extra tussengang die vanavond in ieder geval erg oorspronkelijk was. En bij het afrekenen merk je dat dit niet hoeft te betekenen dat je er de hoofdprijs voor dit alles hoeft te betalen.

73. Wij hebben een gezellige en smaakvolle avond gehad. Wij hadden gereserveerd voor een Tapasbuffet, maar dit was eigenlijk het thema van de maand ervoor. Het thema deze avond was eigenlijk "Herfst", maar zij improviseerden zonder probleem en boden ons toch een avond met heerlijke tapas aan. Het werd in 4 gangen opgediend en de borden leken wel schilderijtjes, zo mooi opgemaakt. Mijn complimenten aan de keuken. Wij gaan daar zeker nog eens terug.

74. Francien De hoog

Het was een leuke en lekkere ervaring.