Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Eetcafé Houten

Jacqueline Cloo

Heerlijk gegeten! We waren er al om vijf uur, er werd ons gevraagd of we lang wilden eten of dat we nog een programma na het eten hadden. Top! Want om 20.00 wilden we in de Lichtboogkerk zijn voor een conferentie. We werden vlot geholpen en erg genoten! Een aanrader!

2. Eetcafé Houten

Vandaag met mijn dochter genoten van een high-tea, we waren de eerste die dit bestelde. We hebben echt genoten van de verschillende hapjes die geserveerd werden. Alles smaakte heerlijk, de bediening was supervriendelijk, kortom top, een aanrader voor iedereen!

Goed en lekker eten, al was de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg lang. Portie voor het hoofdgerecht aan de kleine kant. Wijn goed geadviseerd, smaakte heerlijk!

Leuke, gezellige niet al te groot restaurant. Lekker eten met bijpassende wijnen en vriendelijke bediening. We komen zeker terug!

5. Eetcafé Houten

carin van soest

Top! Een aanrader… lief en betrokken personeel en begeleiding, het eten is er heerlijk!

Bart Beydals

VRESELIJK!
    Wij hebben hier voor het eerst en voor het laatst gegeten.....
    - Bedrag dat we af moesten rekenen klopte helemaal niet met de aangegeven prijzen in de hal.
    - Mijn vrouw (terwijl we genoeg consumeerden aan wijnen en frisdranken) werd een glas water voor haar medicijnen geweigerd. Er werd een fles spa neergezet die volledig in rekening werd gebracht.
    Na afloop werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop wij ontkennend antwoorden op basis van bovenstaande. De eigenaar werd erbij gehaald die ons vervolgens fysiek bedreigde.... hij adviseerde ons snel het pand te verlaten want hij kreeg last van losse handjes aldus de eigenaar.
    Dat hij ons probeerde te tillen met een veel te hoge rekening en ons een opgedrongen fles spa in rekening had gebracht deed volgens hem helemaal niet ter zake.
    AFRADER!

Het was zeer gezellig. We werden vriendelijk bedient. En snel bedient je hoefde niet lang te wachten op het eten en was je glas leeg kwamen ze vragen of je nog iets wou. Het eten was zeer van goede kwaliteit.

Wij zitten aan tafel met uitzicht op de gedeeltelijke open keuken. Een van de koks met mooie blauwe handschoenen (hygienne redenen zou je zeggen) pulkt zijn oren schoon zonder enige vorm van schaamte. Dan heb je dus mooie hygienne regels die blijkbaar niet worden begrepen of gedragen. Dan is het al moeilijk om objectief het uitgeserveerde eten te beoordelen. Ook de serveerster was enigzins vrij in haar performance. Al om al niet bijzondervgegeten, we zijn ook niet langer gebleven en zonder desert weer vertrokken.

Was een leuke ervaring, lekkere wijntjes, goed eten en vriendelijke bediening. Jammer alleen dat wij snel weg moesten om naar de bios te gaan.

Heerlijk gegeten.. goed wijnadvies, zowel vooraf als tijdens het eten. Enthousiaste bediening. Erg vriendelijk. Eten echt heerlijk! Als toetje kozen wij de koffie met chocolade. Wat een verfijnde smaken! Echt enorm genieten!
    Zeker een aanrader om heen te gaan, voor lekker eten en vriendelijke bediening!

11. Eetcafé Houten

Roger Voss

Gemoedelijke sfeer en bediening, mooi team, niet alles gaat perfect maar dat heeft juist zijn charme!

Willemein

Heel lekker gegeten voor een goede prijs, vriendelijk personeel, superleuke service aan tafel!
    Ik kom zeker nog een keer.

13. Eetcafé Houten

Afgelopen zaterdag was het erg rommelig. Het duurde lang voordat de drankjes werden gebracht. Het stokbroodje was eerder. Ook liep het met de bestellen van de drankjes niet goed. 4 consumpties tegelijk brengen lukte niet. De bediening pakte onze vragen goed op! Wel met consequentie dat tot 2 x toe te veel drankjes werden gereserveerd.
    Ook de rekening klopte niet. 1 cola niet op de rekening en 1 biertje te veel.
    Het was erg druk afgelopen zaterdag en complimenten voor het bedienend personeel. Hard werken. Enne, iedereen kan foutjes maken.

14. Surinaams Houten

Wij waren op doorreis en zijn erg warm en vriendelijk geholpen. Lekker kunnen eten! Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar als we in de buurt zijn.

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance aan het water!
    Goede bediening en prijs/kwaliteit 👍🏻

17. Eetcafé Houten

Wat een leuk restaurant De Beren Houten, we waren er met ze vieren en we hebben genoten, de kinderen konden op het binnenterras genieten van het springkussen dat er staat en wij hebben binnen gezeten. Het personeel is vriendelijk en het eten was ook super, een heerlijke tournedos op met pepersaus. Echt een aanrader om naar toe te gaan, voor een normale prijs goed eten.

18. Eetcafé Houten

Sylvia

19. Eetcafé Houten

Onze tweede kerstavond is verpest door te eten bij de bikkelbeer. Om 18.00uur gereserveerd voor 6 volwassenen en 2 kleine kinderen. Om 20.00 hadden we nog geen maaltijd. De kleinkinderen werden moeilijk hanteerbaar. De ouders werden daar weer sjagarijnig van met gevolg dat niemand er meer zin in had. Al met al hebben we geen dessert meer genomen en de stemming was beneden pijl. Om 21.00 zijn we met 2 doodvermoeide kinderen en 6 onvoldane volwassenen weg gegaan.
    HARTELIJK BEDANKT BIKKELBEER!!!

Prima locatie voor een lekker avondje uit in het nieuwe hart van Houten.

Gezellig klein eetcafé in centrum Houten, met mooi buitenterras voor in de zomer /als het buiten mooi weer is. Bediening prima, beperkte keuze op de kaart. Prima voor snelle hap voordat je naar theater gaat.

Redelijk eten, redelijke kaart, koude ambiance. Ook in verhouding prijs/kwaliteit zijn er zeker betere restaurants in Houten.

Wij waren hier wezen eten voor de bios maar wat wij hier aantroffen qua eten was het net of je kant en klaar sushi haalt bij de supermarkt.

Het was echt een teleurstelling!

De frituur gerechten smaakten naar oliebollen. Het leek wel of ze oud vet gebruikten.

Bediening was top en niks op aan te merken.

Wij waren hier geweest en nu moet ik zeggen dat de sushi erg veel lijkt op de albert heijn versie. Het eten was schrikbarend.

Personeel was wel erg goed en super vriendelijk. Mijn advies vernieuw de menukaart.

Goed gegeten, leuk dat de kok ook even kwam vragen of t lekker was. Vooral aandacht gehad voor het gezelschap... we waren nog lang niet klaar met praten toen de tent dicht ging.

26. Nederlands Houten

Geweldige culinaire avond gehad,
    de wijnen, het eten, de gastvrijheid en gezelligheid was enorm.
    We gaan hier zeker terug komen, hier kunnen een hoop restaurants van leren de kennis die deze mensen naar voren brengen wat eten bereiden betreft is geweldig.
    Dank jullie wel voor de super gezellige en smakelijke avond.
    Tot de volgende keer.

27. Eetcafé Houten

tevreden gast

Vooral de doradefilet vond ik erg lekker.

28. Nederlands Houten

Met een groep van 7 dames heerlijk gegeten aan een ronde/ ovale tafel (superfijn!) in een aparte hoek! Alle rust en ruimte om gezellig te kunnen (bij)praten met elkaar en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.

Bert Docter

Positief. Waren in de afgelopen jaren meermalen wezen eten bij Yakimono. Yakimono heeft bij de kleinkinderen (11 en 14 jaar oud) zelfs voorkeur. Ik eet gemiddeld 1 a 2x per jaar bij Yakimono. Dat doe je niet als het niet te eten is.

Het online reserveren gaf problemen. Ik zag geen "verzend" knop. De entertoets bleek voldoende. Het probleem met de verzendknop is mogelijk te wijten aan het gegeven dat ik voor het reserveren een tablet heb gebruikt. Het keyboard op een tablet neemt namelijk het halve scherm (onderzijde Tablet) in. Mogelijk dat daar de "verzendknop" onder heeft gezeten.

Heerlijke lunch, een uitsmijter en een broodje zalmsalade met een goed glas sauvignon blanc. De aanrader van Erik een glas picpoul was een schot in de roos. Een gezellig en ontspannen sfeertje kenmerkt de Heren van Houten. Wij komen zeker terug voor de picpoul 😊