Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

Fabrizio

Ze bezorgen de onjuiste (niet conform bestelling) gerechten, veel te laat. Ook na telefonisch contact komen ze weer langs met de verkeerde gerechten. Mogelijk spreken ze geen Nederlands of het kan hen niets schelen

Echt heel lekker gegeten hier op een zaterdagavond buiten in de sfeervolle veranda. Bediening vlot en vriendelijk. We hadden een dinerbon, waar flexibel mee om werd gegaan. Gerechten werden smaakvol opgediend en hoewel de porties niet groot zijn, vonden wij het ruimschoots genoeg bij drie gangen. Aan alle gerechten was veel zorg besteed, uitstekend van smaak en structuur en er waren verrassende combinaties. Ook voor vegetariërs gevarieerde keuzes. Wij komen hier graag nog eens terug.

Luco van Tuil

Onder de maat, sushi is op moet hier om vragen en dit duurt dan vervolgens ruim een half uur. De helft van het eten ligt al zo lang in de bakken dat het niet meer smaakt. Wij zaten aan de Wieckse witte en bij de derde ronde kregen we lauw bier, er was geen koud bier meer, ook geen Amstel. Het eten van de wok is vet, en smaakloos. Kortom van de wok restaurants waar wij geweest zijn is dit de meest kwalitatief slechtste wok restaurant!! En ook zeker niet voor herhaling vatbaar.

4. Internationaal Houten

A. Karlsson

De smaak en kwaliteit van het eten was oké maar de bediening ondermaats, heb uiteindelijk zelf de menukaart gehaald, vervolgens duurde het erg lang voordat we konden bestellen en uiteindelijk onze gerechten gepresenteerd kregen.
    Nee, Ik zou niet een 2de keer gaan eten bij Boca

Willemien Bos

Vanwege het mooie weer heerlijk op het terras gegeten. Eten was prima.

6. Eetcafé Houten

Het 3 gangen menu genomen..
    De entree was veelbelovend en lekker: geschroeide tonijn
    Het hoofdgerecht, kabeljauw, leek erg op het voorgerecht met dezelfde opgerolde aubergine rolletjes (volgens mij).
    Citroen taart heerlijk!

We wilde een keer weer een nieuw wok restaurant proberen en stuite op dit restaurant. Toen we aankwamen was het parkeerterein bijna leeg. Toen we naar binnen liepen zag het er uitgestorven uit als of het al dicht was. Eenmaal het restaurant binnen gelopen te hebben, zaten daar 2 personeels leden ons raar aan te kijken. Toen we naar ze toeliepen sprong opeen een meisje van de bediening te voorschijn en wees ons naar de tafel. Het eten was smakeloos en lauw. Weinig keus in vergeleken wat wij zijn gewend. Na afloop klopte de rekening ook niet in ergelijking wat er op de site staat! Voor ons was dit de eerste en laatste keer, komen er nooit meer terug!

Ferry

Vorige week hier geweest. Wat een ontzettend onaardige, irritante en bijdehante kerel liep daar rond! Voor ons nooit meer. Eten en de rest van personeel was goed!

Helaas een matige ervaring; eten was flauw met weinig smaak en niet bijzonder. Prijzen aan de hoge kant voor wat je krijgt. De wijn daarentegen was wel goed en lekker. Hoge tafel is niet prettig om aan te eten.

Eten is heerlijk, bediening is top.
    De gezelligste Griek in Nederland
    Voor herhaling vatbaar!

Laura

Na de verbouwing is het restaurant van Ming & Ming nog sfeervoller geworden! Het eten en drankjes bestel je via de tablet, waarna de bediening het snel komt brengen. Eten is van goede kwaliteit, warme hapjes zijn ook echt goed op temperatuur! Wij komen hier graag eten.

Agterberg

Al eerder hier heerlijk zitten eten. Lekkere wijnen en leuk geadviseerd. We gaan zeker nog eens terug.

14. Eetcafé Houten

Eerder in 2017 gegeten. Was gewoon heel goed. Maar nu…
    Wat een tegenvaller. Carpaccio veel te simpel. En droog. Aubergine vreselijk flauw. Niet te eten, haal dat maar van de kaart. Toetje (Dame Blanche) errug simpel, twee mini bollen ijs…
    De bediening was super maar het eten ver onder de maat.

Wim Siteur

Zoals altijd heel erg lekker gegeten. De bediening is top.

Tijdens het serveren van de eerste ronde werd onze dochter niet lekker en gingen wij naar huis. Wij moesten, ondanks het melden hiervan, het volledige bedrag betalen. Er zijn in totaal 11 gerechtjes, een fles chaudfontaine en een bitter lemon, besteld voor 4 personen. Gelukkig, vooral voor Azuma, stonden wij net buiten toen onze dochter begon over te geven.

Pim Derks

Het eten was heel goed ook de bediening was goed en netje.
    Zeker een aanrader.

We kunnen terug zien op een gezellig en smaakvol eten.

20. Chinees-Indisch Houten

Vandaag Tjap-Tjoy en loempia daar gehaald. Vlakke smaak. Is el eens beter geweest bij Ho-Dun. Andere kok?. Cijfer een krappe 6.

Inge de Vaal

We hebben met 4 volwassenen en 3 kinderen genoten van het all you can eat concept.
    De pannenkoeken zijn iets kleiner en daardoor kun je wat diverse soorten proberen.
    Voor de kinderen is er voldoende gelegenheid om te spelen tussendoor.
    De pannenkoeken zijn lekker dun en daardoor niet melig.
    We vonden het een prima avond en komen zeker nog eens terug.

Klein minpuntje: het was binnen wel wat frisjes.

Marinda

Vond het eten erg zout.

Martine Keur

Anastassiadis

Top restaurant, goede service, wachttijden zijn prima. Het restaurant past zich aan aan de wens van de gast. Lekker eten van voor tot aan de nagerechten toe! Zeker een aanrader voor een ieder!

25. Eetcafé Houten

Carla Bouwman

Lekker gegeten. Prima kwaliteit. Gezellig net als altijd.

26. Internationaal Houten
  27. Internationaal Houten

Eerste indruk gezellig en sfeer vol leuke bediening kom zeker terug om het eten te proeven.

28. Eetcafé Houten

Jacqueline Cloo

Heerlijk gegeten! We waren er al om vijf uur, er werd ons gevraagd of we lang wilden eten of dat we nog een programma na het eten hadden. Top! Want om 20.00 wilden we in de Lichtboogkerk zijn voor een conferentie. We werden vlot geholpen en erg genoten! Een aanrader!

29. Eetcafé Houten

Vandaag met mijn dochter genoten van een high-tea, we waren de eerste die dit bestelde. We hebben echt genoten van de verschillende hapjes die geserveerd werden. Alles smaakte heerlijk, de bediening was supervriendelijk, kortom top, een aanrader voor iedereen!

Goed en lekker eten, al was de tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht erg lang. Portie voor het hoofdgerecht aan de kleine kant. Wijn goed geadviseerd, smaakte heerlijk!