Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Nederlands Houten

Op zich lekker gegeten, maar te kleine porties.
    De bediening was snel en vriendelijk.

2. Nederlands Houten

Joop Gerards

Gezellige locatie, enthousiast team aan medewerkers, lekker eten, doorlooptijden echt veel te lang!

Abir Noh

4. Nederlands Houten

Wouter Marchal

We gingen na de film lekker uit eten hier. Het eerste wat ons opviel was de smaakvolle inrichting. Nu heeft niet iedereen dezelfde smaak, je kunt echter zien dat hier goed over is nagedacht. Een puntje van aandacht is misschien het sfeervolle laagje stof op sommige plekken. De mensen van de bediening en de kok zelf zijn enorm aardig, enthousiast over het eten en de wijn (!) en erg behulpzaam. Ze lopen echt het vuur uit hun sloffen en blijven maar lachen. Het eten was echt heerlijk. De kaart is niet heel groot en toch is de keuze lastig! Het liefst had ik van alle gerechten een beetje genomen. De hertenstoof was heerlijk, de biefstuk perfect en de bijpassende wijn echt fantastisch. Dat niet alleen, het enthousiasme waarmee het werd gebracht en uitgelegd… dat doet een gerecht ook goed. Het was niet goedkoop en dat geeft ook niet. Ik vind het wel het geld waard. Ik kan het zeker aanbevelen.

Heerlijk gegeten, goede sfeer en erg klantvriendelijk.

6. Nederlands Houten

Natascha Kuijper

Heerlijk gegeten! Niets op aan te merken. Erg veel planten als decoratie, ik liep er soms tegen aan, zonde!

Personeel was naar mijn mening nog erg zoekende, wij hebben in de tijd dat wij aan het lunchen waren wel 6 verschillende bediende gezien, dit stoorde ons. Ook werd er door veel verschillende collega’s gevraagd onder het eten of ons eten smaakte... jammer 1x is genoeg.

7. Nederlands Houten

Mooi verbouwd, fraaie moderne inrichting.
    Minder tevreden over: voorgerecht bietencarpaccio byzonder magertjes (de hoeveelheid), hoofdgerecht eendenborst is een minimaal plakje met een vette rand, de steak werd te koud opgediend (ondanks het feit dat de borden verwarmd waren, duidelijk planningsfoutje in de keuken; de steak was wel van goede kwaliteit), nog nooit zo'n slechte Irish coffee gehad en de flensjes lijken op en smaken naar een koud onderste deel van een tompoes met koude kersen.
    Kipsate en burger ok. De vriendelijke bediening maakt veel goed maar niet alles.

8. Internationaal Houten

Heerlijk gegeten, vandaag zowel lunch als diner.

De Houtense lunch is echt een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijke en attent, je eordt snel geholpen en er word rekening gehouden met allergieën..

Bij binnenkomst erg onvriendelijk geholpen door de bedrijfsleider.
    Serveersters waren vriendelijk en de drankjes kwaemn snel nssr hun bestelling.
    Wok en bakplaat prima te eten, niet super maar ook niet slecht.

Bijgerechten worden slecht aangevuld en zijn lauw of koud.

Keuze voor het nagerecht is goed en lekker.

Het geheel doet nog al aan als een vreetschuur.

Voor mij geen Yakimono meer.

Swisswear

Yakimono heeft na alle jaren dat we hier komen nog steeds niet ingeboet op kwaliteit noch op kwantiteit. Het assortiment is ruim en het eten is heerlijk. De service is adequaat en vriendelijk en de prijs kwaliteit is prima. Topzaak!

Heerlijk op het terras gegeten voor de film. Lekkere wijn ook!

13. Internationaal Houten

Wij komen hier regelmatig voor diner of lunch. Alles op de kaart is heerlijk. Er is in Houten gewoon geen beter restaurant voor een lekkere mediterraans getinte hap. Ook super gezellig om lekker te borrelen of wat te drinken. Zeker ook het share dining concept proberen.

Met 8 personen lekker gegeten. De airco was wel een beetje koud. Vroegen of hij uit kon, dat gebeurde. Daarna werd het snel behoorlijk warm!!! Alles of niets dus.
    Aanbod van de sashimi was wat beperkt. Verder alles naar zin! (Wij hadden all in eten, excl. drinken besteld.)

Prima ervaring. Grote plus voor de bediening: toen de ijsblokjes voor de wijnfles gesmolten waren werd dat opgemerkt en ververst! Nog nooit meegemaakt :-)

Johan Vandekerckhove

Leuk en gezellig… lekker eten aan een eerlijke prijs.

Eten is van slechte kwaliteit. Wij waren met een grote groep en niemand vond het vlees van de grill lekker, allemaal erg droog. Ook het warm buffet werd niet gewaardeerd (zelfs friet was niet lekker). Wok was wel prima. Tip om exclusief drinken te gaan. Wij hadden inclusief en heb de hele avond maar twee cola gedronken. Ik werd steeds vergeten... Slechte service. Geen aanrader.

1,1
  18. Eetcafé Houten

Scherrenberg

Lekker eten maar het duurde allemaal véél te lang. Half 6 binnen, 9 uur pas klaar… Verschillende keren moeten vragen waar het eten bleef… bij dessert een kapot koffie apparaat… heb korting op de bon gevraagd en gekregen…

Erg slechte service, gevraagd om een kapsalon zonder kaas. Vervolgens kreeg ik er een met, netjes gebeld en vervolgens was dat mijn probleem en gingen zij daar niets aan doen.

Gezellige mensen en lekkere pannenkoeken.

l.vande.graaf@live.nl

Zondagmiddag waren we met Hap en Trap beland op het terras voor ons dessert.
    De jongedame die ons die dag bediende die verdiend een pluim. Zo zijn er maar weinig die zo met hun werk omgaan.
    Wees zuinig op zulk personeel zo zijn er maar weinig van.

Bediening was prettig, snel en accuraat.

23. West-Europees Houten

Ik.wekking

Top eten, goed service, gewoon uitstekend.

Marlous

De wijn is heerlijk. Leuke mini proeverij. Nacho’s ook prima. Locatie is centraal en er is veel te zien.
    Qua eten nooit meer. De carpaccio is prima, erg lekker. De burger was een ramp. Brood was bij ons alledrie beschimmeld en de burger was veel te rauw. Een beetje mag. Dit was te veel. Overigens een geste van de leiding door de nacho’s niet in rekening te brengen.
    Daarna koffie met bonbon. Daar was de lekkerste niet op voorraad. Dat kan altijd gebeuren maar meldt dat dan even als je de menukaart met bonbons neerlegt. Heet water wordt gebracht, kan je zelf weer de theedoos gaan halen.
    Per saldo niet tevreden. Om te borrelen prima maar daar zou ik het bij laten. Het is allemaal net niet op orde.

25. Internationaal Houten

Allerslechtste restaurant aller tijden.
    Personeel chagrijnig. Eten super zout.

Een ontevreden klant!

26. Internationaal Houten

Soumia Aroug

Henry van den berg

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten wij komen hier al 30 jaar en er zullen wat ons betreft nog vele volgen Henry en Annick van den berg uit Cothen

28. Eetcafé Houten

Paulien

Super leuke avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug.

Het was zoals altijd weer goed eten en drinken. Héél gezellig!!
    Al jaren vaste klant, dus aan te bevelen.

Fabrizio

Ze bezorgen de onjuiste (niet conform bestelling) gerechten, veel te laat. Ook na telefonisch contact komen ze weer langs met de verkeerde gerechten. Mogelijk spreken ze geen Nederlands of het kan hen niets schelen