Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

Yakimono heeft na alle jaren dat we hier komen nog steeds niet ingeboet op kwaliteit noch op kwantiteit. Het assortiment is ruim en het eten is heerlijk. De service is adequaat en vriendelijk en de prijs kwaliteit is prima. Topzaak!

Heerlijk op het terras gegeten voor de film. Lekkere wijn ook!

3. Internationaal Houten

Wij komen hier regelmatig voor diner of lunch. Alles op de kaart is heerlijk. Er is in Houten gewoon geen beter restaurant voor een lekkere mediterraans getinte hap. Ook super gezellig om lekker te borrelen of wat te drinken. Zeker ook het share dining concept proberen.

Met 8 personen lekker gegeten. De airco was wel een beetje koud. Vroegen of hij uit kon, dat gebeurde. Daarna werd het snel behoorlijk warm!!! Alles of niets dus.
    Aanbod van de sashimi was wat beperkt. Verder alles naar zin! (Wij hadden all in eten, excl. drinken besteld.)

Prima ervaring. Grote plus voor de bediening: toen de ijsblokjes voor de wijnfles gesmolten waren werd dat opgemerkt en ververst! Nog nooit meegemaakt :-)

Johan Vandekerckhove

Leuk en gezellig… lekker eten aan een eerlijke prijs.

Eten is van slechte kwaliteit. Wij waren met een grote groep en niemand vond het vlees van de grill lekker, allemaal erg droog. Ook het warm buffet werd niet gewaardeerd (zelfs friet was niet lekker). Wok was wel prima. Tip om exclusief drinken te gaan. Wij hadden inclusief en heb de hele avond maar twee cola gedronken. Ik werd steeds vergeten... Slechte service. Geen aanrader.

1,1
  8. Eetcafé Houten

Scherrenberg

Lekker eten maar het duurde allemaal véél te lang. Half 6 binnen, 9 uur pas klaar… Verschillende keren moeten vragen waar het eten bleef… bij dessert een kapot koffie apparaat… heb korting op de bon gevraagd en gekregen…

Erg slechte service, gevraagd om een kapsalon zonder kaas. Vervolgens kreeg ik er een met, netjes gebeld en vervolgens was dat mijn probleem en gingen zij daar niets aan doen.

Gezellige mensen en lekkere pannenkoeken.

l.vande.graaf@live.nl

Zondagmiddag waren we met Hap en Trap beland op het terras voor ons dessert.
    De jongedame die ons die dag bediende die verdiend een pluim. Zo zijn er maar weinig die zo met hun werk omgaan.
    Wees zuinig op zulk personeel zo zijn er maar weinig van.

Bediening was prettig, snel en accuraat.

13. West-Europees Houten

Ik.wekking

Top eten, goed service, gewoon uitstekend.

Marlous

De wijn is heerlijk. Leuke mini proeverij. Nacho’s ook prima. Locatie is centraal en er is veel te zien.
    Qua eten nooit meer. De carpaccio is prima, erg lekker. De burger was een ramp. Brood was bij ons alledrie beschimmeld en de burger was veel te rauw. Een beetje mag. Dit was te veel. Overigens een geste van de leiding door de nacho’s niet in rekening te brengen.
    Daarna koffie met bonbon. Daar was de lekkerste niet op voorraad. Dat kan altijd gebeuren maar meldt dat dan even als je de menukaart met bonbons neerlegt. Heet water wordt gebracht, kan je zelf weer de theedoos gaan halen.
    Per saldo niet tevreden. Om te borrelen prima maar daar zou ik het bij laten. Het is allemaal net niet op orde.

15. Internationaal Houten

Allerslechtste restaurant aller tijden.
    Personeel chagrijnig. Eten super zout.

Een ontevreden klant!

16. Internationaal Houten

Soumia Aroug

Henry van den berg

Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten wij komen hier al 30 jaar en er zullen wat ons betreft nog vele volgen Henry en Annick van den berg uit Cothen

18. Eetcafé Houten

Paulien

Super leuke avond gehad. Leuk en vriendelijk personeel. We komen zeker nog eens terug.

Het was zoals altijd weer goed eten en drinken. Héél gezellig!!
    Al jaren vaste klant, dus aan te bevelen.

Fabrizio

Ze bezorgen de onjuiste (niet conform bestelling) gerechten, veel te laat. Ook na telefonisch contact komen ze weer langs met de verkeerde gerechten. Mogelijk spreken ze geen Nederlands of het kan hen niets schelen

Echt heel lekker gegeten hier op een zaterdagavond buiten in de sfeervolle veranda. Bediening vlot en vriendelijk. We hadden een dinerbon, waar flexibel mee om werd gegaan. Gerechten werden smaakvol opgediend en hoewel de porties niet groot zijn, vonden wij het ruimschoots genoeg bij drie gangen. Aan alle gerechten was veel zorg besteed, uitstekend van smaak en structuur en er waren verrassende combinaties. Ook voor vegetariërs gevarieerde keuzes. Wij komen hier graag nog eens terug.

Luco van Tuil

Onder de maat, sushi is op moet hier om vragen en dit duurt dan vervolgens ruim een half uur. De helft van het eten ligt al zo lang in de bakken dat het niet meer smaakt. Wij zaten aan de Wieckse witte en bij de derde ronde kregen we lauw bier, er was geen koud bier meer, ook geen Amstel. Het eten van de wok is vet, en smaakloos. Kortom van de wok restaurants waar wij geweest zijn is dit de meest kwalitatief slechtste wok restaurant!! En ook zeker niet voor herhaling vatbaar.

23. Internationaal Houten

A. Karlsson

De smaak en kwaliteit van het eten was oké maar de bediening ondermaats, heb uiteindelijk zelf de menukaart gehaald, vervolgens duurde het erg lang voordat we konden bestellen en uiteindelijk onze gerechten gepresenteerd kregen.
    Nee, Ik zou niet een 2de keer gaan eten bij Boca

Willemien Bos

Vanwege het mooie weer heerlijk op het terras gegeten. Eten was prima.

25. Eetcafé Houten

Het 3 gangen menu genomen..
    De entree was veelbelovend en lekker: geschroeide tonijn
    Het hoofdgerecht, kabeljauw, leek erg op het voorgerecht met dezelfde opgerolde aubergine rolletjes (volgens mij).
    Citroen taart heerlijk!

We wilde een keer weer een nieuw wok restaurant proberen en stuite op dit restaurant. Toen we aankwamen was het parkeerterein bijna leeg. Toen we naar binnen liepen zag het er uitgestorven uit als of het al dicht was. Eenmaal het restaurant binnen gelopen te hebben, zaten daar 2 personeels leden ons raar aan te kijken. Toen we naar ze toeliepen sprong opeen een meisje van de bediening te voorschijn en wees ons naar de tafel. Het eten was smakeloos en lauw. Weinig keus in vergeleken wat wij zijn gewend. Na afloop klopte de rekening ook niet in ergelijking wat er op de site staat! Voor ons was dit de eerste en laatste keer, komen er nooit meer terug!

Ferry

Vorige week hier geweest. Wat een ontzettend onaardige, irritante en bijdehante kerel liep daar rond! Voor ons nooit meer. Eten en de rest van personeel was goed!

Helaas een matige ervaring; eten was flauw met weinig smaak en niet bijzonder. Prijzen aan de hoge kant voor wat je krijgt. De wijn daarentegen was wel goed en lekker. Hoge tafel is niet prettig om aan te eten.

Eten is heerlijk, bediening is top.
    De gezelligste Griek in Nederland
    Voor herhaling vatbaar!