Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Houten verdeeld zijn.

1. Eetcafé Houten

tevreden gast

Vooral de doradefilet vond ik erg lekker

2. Nederlands Houten

Met een groep van 7 dames heerlijk gegeten aan een ronde/ ovale tafel (superfijn!) in een aparte hoek! Alle rust en ruimte om gezellig te kunnen (bij)praten met elkaar en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar.

Bert Docter

Positief. Waren in de afgelopen jaren meermalen wezen eten bij Yakimono. Yakimono heeft bij de kleinkinderen (11 en 14 jaar oud) zelfs voorkeur. Ik eet gemiddeld 1 a 2x per jaar bij Yakimono. Dat doe je niet als het niet te eten is.

Het online reserveren gaf problemen. Ik zag geen "verzend" knop. De entertoets bleek voldoende. Het probleem met de verzendknop is mogelijk te wijten aan het gegeven dat ik voor het reserveren een tablet heb gebruikt. Het keyboard op een tablet neemt namelijk het halve scherm (onderzijde Tablet) in. Mogelijk dat daar de "verzendknop" onder heeft gezeten.

Heerlijke lunch, een uitsmijter en een broodje zalmsalade met een goed glas sauvignon blanc. De aanrader van Erik een glas picpoul was een schot in de roos. Een gezellig en ontspannen sfeertje kenmerkt de Heren van Houten. Wij komen zeker terug voor de picpoul 😊

Henry en Annick vd Berg

Lekker eten voor een goede prijs. Sfeervol en goede bediening. Komen steeds graag terug.

6. Barbecue Houten

Voor het eerst wezen eten met mijn zoon.
    Het eten was erg lekker.
    We kregen stokbrood met kruidenboter op de tafel.
    We hebben als voorgerecht bospaddestoelensoep gegeten.
    Toen zijn we gaan barbecueën.
    Ik ben begonnen met biefstuk en varkenshaasspie.
    Mijn zoon had lamskotelet en bbq worst.
    We hadden vis erbij besteld en ik had de zalmspies en mijn zoon garnalenspies.
    Waren ook lekker.
    Ze hebben veel salades.
    Ik had iets van courgette met kruiden en champignons net kruiden ook heerlijk.
    Verder nog worst, kipfilet nog meer biefstuk en varkenshaasspie gegeten.
    Mijn zoon ook veel gegeten.
    We kregen ook patat op tafel.
    Als toetje lekker ijs.
    Hier komen we zeker weten terug.

R van Dam

De ervaring van ons was dat de reservering niet goed gegaan was het personeel legde in eerste instantie de fout bij mij, dus het duurde wel even voordat wij aan tafel konden.

Het eten was vrij flauw. Niet genoeg op smaak. Sushi doop je in de soyasaus maar de andere gerechten behoren goed van smaak te zijn. En dat waren ze niet.
    Jammer!

Het heeft een gezellige uitstraling. Heel erg fijn dat er geen gespreksoverstemmende muziek is, dat is ook een dik pluspunt. De drankjes en de nacho cheese chips waren gewoon goed. Wij hebben een gezellig bijpraatavondje gehad.

10. Pizzeria Houten

Vanavond de spare ribs besteld, ik heb in tijden niet zo slecht gegeten. Het vlees leek gekookt en een beetje in de ketjap gedoopt. Voor die prijs zat er ook heel weinig vlees bij. De friet was oud en had veel te lang in de frituur gezeten. Daar betaal je dan 14 euro voor...

11. Eetcafé Houten

Gisteren een hapje gegeten bij de Roskam in houten. Het is een gezellig stads terras, het eten was alleen wat teleurstellend. Een ossenhaas besteld, het vlees was prachtig gebakken. De saus erop was matig, zeer weinig en met slappe doorgekookte groente, voor 24,50 niet Oke. Erbij kwam een bak patat, geen salade of groente matig. Ik vond het een gierig geheel. Jammer vroeger was dit beter. De bediening was goed en snel.

Dank, het is een tijd gelden dat we deze smaken hebben geproefd, gewoon heerlijk en niet met een pen te omschrijven, je moet dit gewoon zelf gaan proeven. ευχαριστίες Rob en Monique

Bas van den Dikkenberg

Leuk pannenkoeken huis echt het gevoel dat ik bij tante truus in de keuken zat de kussens op stoelen ontbraken alleen.

Perfect voor kids .

En natuurlijk lekkere pannenkoeken

Gijsbertse. G

Heerlijk gegeten en gedronken.
    Bediening erg vriendelijk.

bianca wallenburg

We hebben weer heerlijk gegeten komen zeker nog een keer terug.

We vonden het erg goed! Lekker om te kijken wat voor vlees je wil eten. De kok doet dan erg zijn best om je visje of stukje vlees lekker te bakken. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed! Ga zo door met dit concept!

Toine van Westing

Prima en gezellige bediening en heerlijk gegeten. Jammer dat ze de dinerbonnen niet inwisselden, terwijl dat op de site van Dinerbon.nl wel was gemeld.

Het eten was best lekker, maar de bediening was erg onbeleefd. We moesten na twee uur weg, dus dachten we genoeg tijd te hebben voor een voor- en hoofdgerecht. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht, uiteindelijk hadden we nog 20 minuten om te eten. Toen we de ober aanspraken dat we al ongeveer een uur aan het wachten waren, werden we min of meer voor leugenaar uitgemaakt. De kinderen zouden bij hun kindermenu een ijsje krijgen. Helaas hadden we hier geen tijd meer voor, maar toch moesten we het volle pond betalen. En dat terwijl we voor een zeer eenvoudige maaltijd veel geld moesten betalen.

Rw.Boshuis.

Gezellig en lekker gegeten.
    Leuke en gezellige avond.
    Voor herhaling vatbaar.

20. Eetcafé Houten

Gezellig restaurant op een mooie locatie met heerlijk eten. Helaas is mijn ervaring over meerdere bezoeken over langere tijd dat mijn vrienden en ik erg lang moeten wachten en dat het personeel bijzonder onpersoonlijk en klantonvriendelijk is. Voor kritiek staat men al helemaal niet open.

Het eten was verschrikkelijk. Weinig keuze. Als je voor de sushi komt, kan je beter thuis blijven. Er is maar 1 bak sushi.

22. Internationaal Houten

Jolanda

Een avond je laten verrassen en genieten.

23. Nederlands Houten

Wij gingen eten met de AH kaart, het 2e menu gratis. En wil je gewoon van de kaart eten met de AHkaart, geen probleem. Het 2e menu is ook echt gratis, er wordt dus niet een vast bedrag teruggegeven terwijl je een duurder menu neemt. Zelfs kregen we nog een amuse vooraf. Naast de perfect gepresenteerde en voortreffelijke carpaccio, de heerlijke kabeljauw en het prachtig opgemaakte fruitmandje als toetje, maakte het vriendelijke en attente personeel deze avond helemaal af. Ik laat mijn vrienden en kennissen zeker kennis maken met dit restaurant! Prima sfeer en graag dus tot een volgende keer!

24. Nederlands Houten

Marijke Huisen

Wij hebben ons 40-jarig huwelijksfeest gevierd met een Walking Dinner voor familie en vrienden. Het was een groot succes. Alles was van te voren doorgesproken. B.v. ook het tempo waarin de gangen werden geserveerd. Complimenten aan de Chef, de serveersters en organisatie.

25. Eetcafé Houten

Al jaren komen wij vrijwel wekelijks wat eten of drinken bij de Roskam. Wij hebben juist voor de Roskam gekozen, omdat zowel de sfeer als de klantvriendelijkheid altijd hoog in het vaandel hebben gestaan. Kort geleden besloten wij gezellig op het terras van de Roskam te gaan zitten, zoals we wel vaker doen. Zoals we gewend zijn van de Roskam begint de service goed. Later op de avond werd het personeel helaas erg klantonvriendelijk en duurde het lang voordat we überhaupt geholpen werden. Vrijwel alle klanten op het terras worden vriendelijk aangesproken voor het maken van hun nieuwe bestelling, maar wij werden niet geholpen. Rond ons heen onderhoudt het personeel het contact met kennissen en bekenden. Na lang geprobeerd te hebben enig contact van het personeel te krijgen besloten wij de Roskam te bellen om toch geholpen te kunnen worden. Vrij snel kwam er een personeelslid aan die totaal niet gecharmeerd was van onze actie, begrijpelijk. Wanneer wij het personeelslid aanspraken op de service begon hij een langdurige discussie. Wij hebben uiteindelijk gevraagd om af te rekenen, omdat wij niet op een dergelijke wijze behandeld wilden worden. De bon werd vrij snel gebracht, maar het personeel liet de klant principieel naar de kassa komen om daar vervolgens de discussie voort te zetten met andere collega’s. Wij hebben meerdere malen getracht aan te geven dat we deze service niet gewend zijn van de Roskam en dat wij het jammer vonden dat het op deze wijze is verlopen. Maar hier trok het personeel niks van aan, toen een van mijn vrienden aangaf dat wij het vreemd vonden dat de Roskam zo met zijn vaste klanten omgaat werd er door de eigenaar gezegd dat hoeren klanten hebben en de Roskam gasten heeft. Naar mijn inziens kun je dit als eigenaar niet maken en ik heb hier dan ook op geantwoord dat ik in ieder geval niet meer terug wilde komen, de eigenaar vond dit prima en ik moest beloven nooit meer terug te komen.

Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben geschrokken van de wijze waarop wij zijn behandeld bij de Roskam. Dit ben ik niet gewend en ondanks dat onze laatste poging om contact te krijgen met het personeel wellicht vrij kinderachtig was hadden we daar ook op een normale manier een discussie over kunnen voeren met het personeel en de eigenaar van de Roskam. Een aantal nachten slapen, heeft de verslagenheid en woede over dit voorval nog niet vervaagd.

Hierbij mijn belofte op schrift.

Met vriendelijke groet,

Michel

Zeer slecht brood
    Slakken waren verbrand
    Bediening was goed alleen te weinig personeel kok is een chagrijn

Ed Steffers

Fijne gastheer. Kleine kaart, leuke gerechten, mooi gepresenteerd.Gezellige ambiance. Heerlijke wijnen per glas, goed advies.
    Leuke avond gehad. Komen zeker terug.

Zit nu ruim twee uur te wachten op mijn bestelling.

Nooit meer!

Persoonlijk vind ik de tafels met 2 stoelen te hoog, moeilijk in de stoel komt te zitten. Dat beperkt de sfeer slechte zit houding om relax te eten.

Tina Leeman-Tsakiridis

NOOIT MEER!

Over de smaak van het eten wil ik nog niet eens schrijven, smaken verschillen immers.

Maar de klantvriendelijkheid laat overduidelijk te wensen over.

Op de tafel staan aanbiedingenkaartjes, leuke aanbiedingen, tijdens het bestellen wijs ik ook nadrukkelijk op het kaartje en de serveerster neemt m'n bestelling op.

Op de rekening echter staan niet de aanbiedingsprijzen. De aanbiedingen zijn namelijk niet op feestdagen geldig.

Wat is een feestdag? Een wettelijke feestdag, officiële feestdag of nationale vrije dag is een dag waarop bij wet de werknemers vrijaf hebben.

Is Moederdag een feestdag? Voor veel moeders onder ons wel. Maar officieel niet.

Had ik dan kunnen weten dat de aanbieding niet geldig was op Moederdag? Volgens de serveerster is Moederdag een feestdag omdat het dan heel druk is in hun restaurant. Ze voegt er nog letterlijk aan toe dat het een gunst van het restaurant is om aanbiedingen te hebben.

Kan iemand mij uitleggen wat ze daarmee zou bedoelen?

Ik begrijp dat zij gewoon haar werk doet.

Begrip of een duidelijke uitleg zou ik wel verwachten van de eigenaar / bedrijfsleider.

Nou die kreeg ik; hij vertelde dat hij naar het ministerie had gebeld en Moederdag een feestdag was.

Tja, zo kun je inderdaad mooie aanbiedingen maken, er is immers altijd ergens ter wereld wel een feestdag waardoor de aanbieding niet geldig meer is.

Ευχαριστώ

Ποτέ δεν περισσότερα