Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoensbroek verdeeld zijn.

1. Heb hier nu al twee jaar op rij gegeten op carnavalsmaandag om na de optocht een bodem te leggen voor de rest van de avond. Voor de sfeer hoef je er niet te komen wat mij betreft, ondanks de carnavalsmuziek blijft het voor mij namelijk een ongezellige "vreetschuur", maar gezien de drukte zijn de toiletten toch goed schoon en is de bediening alsnog redelijk snel en vooral erg vriendelijk. Het eten en drinken is ten opzichte van de prijs prima. Kortom, voor een snelle hap zeker aan te bevelen, maar voor een gezellig of romantisch avondje kun je beter elders je heil zoeken.

2. Het eten was heerlijk, puur en echt Italiaans op hoog niveau. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
    Vriendelijke bediening. Mooie, moderne zaak. Neem wel rustig de tijd om hier te eten, omdat alles met veel liefde wordt klaar gemaakt in de keuken, sta je niet binnen een uur weer buiten.

3. Producten die ze gebruiken zijn over het algemeen wel goed. De bereiding hiervan laat echter te wensen over! (Koude kroketten, Veel te doorbakken kipfingers)
    De vitrine ziet er prachtig uit, mits er verse producten inliggen. Een goed gevulde vitrine waar de frikandellen/mexicano's zo bruin gekleurd zijn is een minder "fris" aanblik.

Duurt alleen erg lang, omdat het personeel het vooral gezellig met elkaar heeft. Daardoor worden bestellingen ook nog fout gemaakt.

Ook zijn veel dingen na mijn mening belachelijk duur (Tiroler, Kaassoufflé, Loempia)!

4. Wij zijn hier met 4 personen gaan high teaen, als eerste warme broodjes wat erg goed smaakte. Vervolgens een groentesoepje (dit hoort helemaal niet bij een high tea, erg vreemd) en vervolgens sprak de ober over het 'dessert' : dit was bonbons (van de supermarkt) en 3 soorten cake, voor iedereen een plakje die zo dun was gesneden dat het net geen hoopje kruimels waren. Het viel ons èrg tegen, wij hadden ons erg verheugd op deze High Tea en het liet zeer te wensen over. Een echte high tea bestaat uit een basis van zoetigheden, zoals scones, muffins en brownies. Nogmaals dit viel ons erg tegen en komen hier niet meer terug om te high teaen.

4,9
  5. Rene

6. Gezellige inrichting, ontzettend gastvrije bediening, alles vers bereid (als er veel gasten zijn zie je de kok snel als de wind door de keuken vliegen).
    Als je hier eenmaal gegeten hebt dan blijf je terugkomen, voor het lekkere eten en de fijne bediening en bovendien heel schappelijke prijs. De wintermenukaart is trouwens ook een echte aanrader. Tot de volgende keer bij 28.

7. Helaas niet geweest wat had moeten zijn. Bij het eten kreeg ik de salade niet bij het hoofdgerecht. Stond wel op de kaart. Daarna stond de serveerster te wachten bij de balie op iets wat leek op de bus. Ik moest meerdere malen vragen om iets te drinken. Daarna klaar met eten, afwachtend op een toetje want de portie's waren klein en hadden nog honger. Geen mens vroeg erna, en ze liepen als een kip zonder kop in het rond. Na een half uur ben ik zelf maar nar de balie gelopen voor te betalen, en zijn vertrokken, zonder een vol gevoel. Jammer, een tafel naast ons kreeg wel de volle aandacht maar dat leken vrienden te zijn. Een fles wijn mee naar huis, meteen toetje na het eten, ga zo maar door. Dit is echt de laatste keer dat ik hier gekomen ben, ik ben een gast en geen klant. Als een restauranthouder dat verschil ziet, dan mag je een restaurant voeren. Helaas voor hun, wij komen hier zeker niet meer.

4,7
  8. Cindy

9. Lekker eten, leuke inrichting en gastvrij!! Ik ben er inmiddels een aantal keren geweest en het bevalt heel goed.
    Ga zo door.

10. Op zondag middag een grote stressbende. Alles ging fout, dingen werden vergeten, snacks te lang gebakken, frieten werden voorgebakken en meteen in de volgende pan om af te bakken.
    Misschien een tip om voor opening de frieten al voor te bakken en niet zoveel bestellingen tegelijk af te handelen.

5,5
  11. Tom

Afgelopen weekend met een groep van 12 personen hier genoten van een 'Gourmet Populair Arrangement'. De avond begon met een paar drankjes aan de bar totdat we allemaal compleet waren, waarna we vervolgens netjes naar onze bowlingbanen begeleid werden. Tijdens het bowlen werd netjes om de zoveel tijd gevraagd of er nog behoefte was aan een drankje. Na het bowlen konden we plaatsnemen aan de vooraf netjes opgedekte langwerpige tafel op een aparte, rustigere, verdieping waar de gourmet-pitjes al in vuur en vlam stonden, klaar voor gebruik. De tafel stond vol met een aantal vlees- en visschotels, waarop onder andere gehaktschijfjes, runder hamburgertjes, fricandeau lapjes, kipfilet, en biefstukjes te vinden waren. Heerlijk! In onze groep waren geen vegetariërs te vinden, maar ook hier kon rekening mee worden gehouden. Verder waren er diverse sausjes aanwezig, en werden aangevuld als dit nodig was. Ook werden er constant frietjes en vers afgebakken broodjes op tafel gezet, welke heerlijk smaakten. Ook tijdens het gourmetten werd regelmatig gevraagd of er nog wensen waren, los van de extra sausjes/brood/friet, werd er ook op tijd gezorgd voor een nieuwe ronde drankjes. Nadat onze buikjes gevuld waren (toch wel een ruime twee uur later) besloten we nog lekker na te borrelen, eerst aan de gourmettafel zelf, want deze werd na het eten al netjes afgeruimd, en vervolgens aan de bar in de ruimte van de bowlingbanen.

Even kort samengevat;

Het eten en drinken was prima van kwaliteit en heeft zeer goed gesmaakt, ook de hoeveelheid was meer dan genoeg.

De sfeer was prima. Uiteraard moet je zelf zorgen voor een leuke sfeer binnen een groep, maar de muziek op de achtergrond, het feit dat men van alles kan ondernemen (airhockey, tafelvoetbal, biljart, darten, pinball) en de vriendelijke bediening die altijd in is voor een praatje maken het een aangename plek om te zijn.

De service is ook niets op aan te merken, alles werd gewoon netjes en snel geregeld voor je. Alles is naar eigen wensen af te spreken, zolang dit wel maar van tevoren overlegd wordt (uiteraard moet er voor de arrangementen gereserveerd worden).

De prijs/kwaliteit verhouding is met 20 euro per persoon inclusief het bowlen ook zeker in orde als je kijkt naar wat je hier allemaal voor krijgt.

Al met al is dit voor mij zeker een plek om terug te komen, een dikke aanrader dus!

12. Wij hebben een zeer leuke middag en avond gehad.
    We hebben ivm. de 60 jarige verjaardag van mijn vader, hier het 'verjaardagsfeest gehouden en gebruik gemaakt van het koud buffet.
    Je proeft zo goed dat het allemaal vers en zelf gemaakt is! Het was lekker.
    Ook de bowling ademt een zeer gezellige sfeer met goede en symphatieke bediening.

Wij komen hier zeker weer!
    Groeten Bert K.

13. Pascal Stegers

Altijd super eten en frieten.
    Alleen af en toe bij afhalen wordt wel eens iets vergeten.

14. Ik ga hier altijd frieten halen, en dit is voor mij gewoon DE friture!
    Heerlijke frieten, heerlijke zuurvlees, kortom alles is lekker!

15. Ik was vandaag 25-10 gaan eten in dit restaurant. Het eten was super lekker. Ik ga vast en zeker daar terug! Ik vond het alleen jammer dat de bediening niet zo vriendelijk was, er kwam geen lachje van af. Voor de rest heb ik niks er op aan te merken en heb ik genoten van het eten.

16. 2 keer ijs wezen eten in Brunssum, erg slechte en onvriendelijke bediening . Het ijs is wel lekker, maar ik ben heel eerlijk als de bediening slecht is dan ga ik niet meer terug . Geef mij maar ijssalon oberije een gezelligere sfeer en de bediening 10 keer beter.

5,9
  17. Chinees-Indisch Hoensbroek

Lekker eten maar het geroosterde buikspek moet je er niet bestellen.. Het kost 10,50 en daar krijg je dan ' gratis ' een bak bami bij.. Bami die je helemaal niet wilt. Ze kunnen beter de bami schrappen en er wat meer in doen.. Want dit was nog niet genoeg voor 1 persoon.. Het vlees wat er in zat had hele grote hompen vet ertussen wat ik niet smakelijk vindt..
    Best teleurstellend als je 1 uur en 20 min op je eten hebt gewacht.

18. Prachtige ijssalon met heerlijk ijs, ook de bonbons zijn van zeer hoge kwaliteit! Klasse!

19. marjon van den bosch

Al zeker 21 jaar komen we in dit restaurant..en meer hoef ik dan toch niet zeggen.! Altijd heerlijk gegeten..gedronken..en soms pakken we allebei ieder een pizza en daarna delen we ons nog een pizza. Prima sfeer...leuke en vriendelijke bediening. We gaan er morgen weer naar toe. Ga zo door.

20. Eten was prima, maar service en bediening was slecht. Pizza tonijn besteld zonder ui, maar werd geserveerd met ui. Ook duurde het lang voordat alles kwam. Toen ik hier iets van zei kreeg ik de wind van voren van de eigenares. Ze hadden het heel druk en als wij niet langer wouden wachten, dan moest ik maar gaan. Zo wens ik niet behandeld te worden.

21. harry Janssen

22. Goede friet, leuke mensen, altid vrolijk, aantrekkelijke aanbiedingen, met andere woorden DE friture van hoensbroek en omstreken! Groetjes Bas

23. Altijd weer een topervaring om hier te eten! Terecht een van de best gewaardeerde italiaanse restaurants in limburg. Leuke (doch soms vergeetachtige) bediening, fantastische kokkin en gelukkig niet kitch ingericht. Heerlijk eten vooral! De bistecca alla griglia is mijn favoriet: een betere steak vind je echt nergens. Ook lekkere wijn trouwens.

24. Goulashsoep besteld, erg duur met €4,90 maar schandalig weinig soep.. het was maar een bodempje.
    Mij zien ze nooit meer terug om te eten. Terrasje is wel aan te raden, leuk personeel.

3,2
  25. Vanavond gegeten in dit restaurant het eten was heerlijk goed bereid en voldoende
    Maar dan de bediening nog nooit zo asociaal behandeld niet vriendelijk bij binnenkomst werd er gezegd die twee tafels zijn gereserveerd en voor de rest konden we het uitzoeken
    Toen er gevraagd werd of we een keus hadden gemaakt en we zieden nog te kijken liep de serveerster weg zonder iets te zeggen ,tijdens diner werden er flesjes van tafel gehaald zonder te vragen of het smaakte lijkt me kleine moeite,bij me laatste hap werden de schaaltjes weggehaald onder het mom van u bent klaar
    Toppunt was bij het afrekenen nam ze te telefoon aan liep naar de keuken en gooide de pin bon zonder ons aan te kijken op de bar heb dan ook voor het eerst geen fooi gegeven
    Deze dames snappen schijnbaar niet dat de gasten indirect hun salaris betalen
    Jammer dat de goede kok hier de dupe van is aan het eten ligt het niet
    geen olympische roem voor dit restaurant dus

26. Met een paar vriendinnen een High tea gedaan in de eetkamer.
    Lekker gegeten , echt heerlijke hapjes!
    Echt een royale high tea , zeer compleet.
    En de bediening was echt top.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

27. Erg mooi opgeknapt door de nieuwe eigenaar. Het eten ziet er goed uit en smaakt ook prima. Prijs/kwaliteit is erg goed. Alleen aan de sfeer kan nog wel wat aan verbeterd worden.

28. mathias

Wij komen hier al erg lang terug. Goede sfeer, leuk ouderwets Italiaans ingericht en de pizza wordt voor je neus in de houtoven gebakken. Stoelen zitten helaas voor geen meter.
    Bediening is goed, restaurant zit altijd vol maar zelden te lang hoeven wachten. Ook de gastheer en vrouw zijn erg vriendelijk.
    Pizzabakker is de beste die we hier in de omgeving hebben gehad. Soms wat blazen en zwarte randjes maar dat is logisch in een houtoven vind ik, de smaak is in ieder geval uitstekend.
    De prijs wordt de laatste tijd steeds hoger, mijn pizza kost nu 15 euro, terwijl ik dat van de kwaliteit niet kan zeggen.

29. A. Habets

We hebben geregeld gegeten in dit restaurant. Waren altijd heel tevreden. Maar de laatste keren niet meer. De hoeveelheid wijn is gehalveerd. Dan bestellen we een voorgerecht waar we altijd grieks brood en een saus bij krijgen. Laatste keer moeten vragen om het brood en de saus. Kregen toen geen grieks brood maar klef stokbrood.
    Achteraf werd het brood en de saus in rekening gebracht!! Terwijl dit bij het voorgerecht hoort.
    De salade is ook gehalveerd!! Dan het hoofdgerecht wat een kinderportie leek met ook nog eens zeer vet vlees.
    Voor ons wordt het zoeken naar een nieuw grieks restaurant. Jammer.

30. Ruud Garfield