De Eetkamer in Hoensbroek

1320427185 92
1334196092 93
1513191874 76

1. Miriam Dormans

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening doet zijn best.

2. De service was prima, maar het eten was absoluut onder de maat. De gunfactor is hoog, maar we komen hier niet meer terug.

3. Wij waren er vorige week donderdag eten, en het overtrof onze stoutste verwachtingen! Werkelijk waar, we hadden met een social deal gereserveerd en het was gewoon klasse! Het personeel was heel erg aardig en beleefd en attent.

Wij zijn er zeker niet de laatste keer geweest. Heel, heel, heel erg goed!

Chapeau!!

4. Hoe belachelijk is het dat 4 personen net zo veel aan aardappels en friet en salade krijgen als 2 personen. Ook wordt er nog moeilijk gedaan als je nog wat nabesteld. Ook een salade zonder dressing. Dit alles werkt niet mee aan een gezellig avondje eten.

Gr.

5. Raju Thurairajah

Heerlijk eten, meer keuze in soorten eten. Liefdevolle vriendelijkheid en mooie prachtige ruimte.

6. Heerlijk gegeten zoals altijd. Verrassingsmenu aan te bevelen, zowel de vis als ook het vlees.

7. Inge Smaling

Landgraaf, 25 September 2016

Voor het eerst bij de Eetkamer in Hoensbroek wezen eten. Je wordt er hartelijk ontvangen en naar je tafel geleid. De keuze is meer dan voldoende en zelfs het actiemenu is voor ieder wat wils. De kwaliteit van het eten zeer goed en voortreffelijk toebereid. De service uitstekend, kortom het was zeer tevredenstellend en kan ik de Eetkamer in Hoensbroek zeker aanbevelen.

Inge en Jan Smaling

8. E Berendsen

Overheerlijk! Je wordt er echt verwend, daar is de klant nog koning!

9. Rietjens ger

We werden door vrienden getrakteerd op een etentje bij de Eetkamer. Super lekker eten, super vriendelijke eigenaar en super verzorgd. Ook zonder social deal : voor herhaling vatbaar.

10. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Vriendelijk personeel die heel hard werken. Leuke inrichting en voor herhaling vatbaar.

11. Wij gaan er geregeld eten. Sinds de verbouwing ziet het er nog mooier uit. Personeel is zeer vriendelijk en doet echt hun best. Weet wel wat de opzet is van het restaurant dus het kan soms zijn dat je nogmaals moet vragen... voor ons is dat geen probleem.

12. We hebben genoten van het drie gangenmenu waar je per gang uit 3 verschillende gerechten kon kiezen. Dit was top geserveerd en bereid.

13. Marcel Brans

Op 25 juli het 'social deal'-menu gegeten bij de Eetkamer. Het was voortreffelijk. Leuk en zorgzaam personeel, een sterk verbeterde ambiance en eenvoudige maar mooie gerechten op tafel. Wij waren erg tevreden en het is zeker voor herhaling vatbaar!

14. Het personeel was super vriendelijk, maar ik mis hier heel duidelijk een leidinggevende die op alles toezicht houdt.

Het is een restaurant en deze dient, vind ik, ook ervoor te zorgen dat het eten goed verzorgd is naar de maatstaven die hier gehanteerd dienen te worden in een restaurant. En dat liet werkelijk te wensen over.

Dus voor mij helaas absoluut geen tweede keer.

15. Gisterenmiddag 30 september hadden we om 13.30 een afspraak voor High Tea; de thee kwam meteen en om 14.30 uur een half kopje soep (na de 1e keer vragen), wel lekker, en eindelijk na twee keer vragen kwam om 15.00 uur (!!) de tray met wat kleine broodjes, droge sandwiches met tonijn en een paar stukjes cake. Dit was de tweede keer dat we een High Tea hebben 'genuttigd' in de Eetkamer en tevens de laatste keer.
    Toen ik vroeg waarom het zo lang duurde, kreeg ik als antwoord: alles wordt vers gemaakt... nou vers? Sorry hoor, maar we hebben om 13.30 uur een afspraak en dan kan het klaar staan en dan moet je er niet anderhalf uur op moeten wachten. Maar kennelijk gaan klanten die niet via social deal boeken allemaal voor, ook al komen ze later binnen. Het is ook behoorlijk onhygiënisch dat een medewerkster eerst een nieuwe zak in de afvalemmer doet en dan zonder haar handen te wassen een bord met eten gaat brengen bij een klant.

16. Heerlijk gegeten, vriendelijk bediening. We komen terug!!

17. Esther 333 punten

De Eetkamer is toppie; lekker, gezellig, goede bediening, ruim terras. Jullie mogen alleen de website wel eens aanpassen 😉 met de juiste menukaart.

18. miriam.huppertz

19. Ton Fiegen

Afgelopen weekend bij de eetkamer gegeten via social deal. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Uiterst vriendelijke en attente bediening.

21. Gisteren hier van een high tea genoten. Alles was lekker op de sandwiches van witbrood na, dit brood was nogal droog. Verder een super initiatief wat qua sfeer nog wat meer budget verdient voor de aankleding om het compleet te maken.

22. High tea was zeer zeker geslaagd. Vond alleen dat soepje niet gepast.

23. De Eetkamer in Hoensbroek is een restaurant dat naar eigen zeggen werkt met mensen met een beperking. Een mooi initiatief er van uitgaande dat de medewerkers normaal en fatsoenlijk betaald worden! Het restaurant is redelijk vol gebouwd met tafeltjes en doet niet echt sfeervol aan. Het is al niet groot maar vol bouwen en veel kunstlicht maakt de ambiance niet geweldig. De beide dames die de bediening vormden deden erg hun best en er zijn best restaurants te noemen waar personeel, zonder zogenaamde beperking, hier een voorbeeld aan mogen nemen. Ondanks dat er best veel gasten waren werden er weinig fouten gemaakt bij het uitserveren. Het eten zelf vond ik wel matig. Het was warm maar zonder veel fantasie gekookt en geserveerd. De compositie op de borden haalde echt geen dikke voldoende. Voor een zogenaamd vijf gangen menu mag je meer verwachten. Het enthousiasme echter maakte qua service en sfeer wel veel goed. Het sanitair was schoon en hygiënisch te noemen. Een leuke ervaring maar dat is dan ook het eindoordeel.

24. Op de website wordt het bourgondisch proefmenu aangeraden, waarbij a volonté van het 4-gangenmenu kan worden genoten. Na dit besteld te hebben blijkt (aan het einde van de 4e gang) het a volonté-gedeelte niet meer te bestaan. Reden, sinds mei 14 is er een nieuwe eigenaar en heeft zijn website nog steeds niet aangepast... Dit komt op mij over als een lokkertje. Daarom zal ik er niet meer terugkomen.
    Verder is de kwaliteit goed, de hoeveelheid is net voldoende. Maar in verhouding tot de standaardkaart is dit menu aan de duurdere kant.
    De sfeer is matig: tafels te dicht op elkaar (weinig privacy) en fel licht.

25. Fantastisch gegeten. Goede bediening. Vlees werd zelfs gesneden omdat mevr geopereerd was aan d'r hand. Kom zeker terug.

26. pascal pelzer-simons

Vandaag met vrienden en dochter gegeten via parkstaddeal, het eten was heerlijk en je had genoeg keus. De bediening van Marc en Ivana was heel erg prettig je kreeg echt een huiskamer gevoel. Het was mijn eerste keer bij de huiskamer maar zeker niet de laatste.
    Vele groetjes van tafel 1.

27. Caroline Velthuis

Vandaag (zo 13-07-2014) wezen eten bij de Eetkamer in Hoensbroek. 6 dames (85, 58, 52, 23, 20 en 20). Eerste indruk, wel gezellig maar beetje gewoontjes (volgens mij kan er meer sfeer in huis gehaald worden, maar dat ter zijde).
    We werden vriendelijk ontvangen en kregen gelijk de kaart en drinken. Een hele uitgebreide kaart dus voor ieder wat wils. Heel veel leuke menu's voor een goede prijs! Het eten was heerlijk. De borden waren mooi/leuk opgemaakt en goed geserveerd met nog wat tijd er tussen!!! Altijd fijn als je meerdere gangen besteld.

Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren en zijn nooit gauw tevreden maar ik/wij hebben hier heerlijk gezeten! We hebben er ruim 3uur gezeten en waren nog geen €180,- kwijt (waarvan er 3 een 5-gangen menu hadden). Dus een goede prijs/kwaliteitverhouding. In 1 woord top, we komen zelf uit Twente dus zullen er niet heel gauw terug komen maar zeker een aanrader voor mensen die een weekendje weg zijn in de buurt. Maar mochten we weer in de buurt komen dan komen we zeker weer eten!!

28. Petra elferink

Net het vaderdag menu gegeten en was werkelijk heerlijk. Compliment voor kok Hub.

29. Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening is ook super. Grapjes nog gemaakt met een medewerker. Het was een geslaagde avond en komen zeker snel nog een keer terug!

30. Super lekker gegeten! Gekozen voor het Bourgondisch proeven, leuk concept! Veel rekening gehouden met speciale wensen m.b.t. allergieën.
    Zeker de moeite waard om te gaan eten. Absoluut een aanrader. Wij gaan zeer zeker nog eens terug!!

31. Romantisch gedineerd. Eten was prima, sfeer was prima en het personeel was geweldig. Komen zeker nog een keer terug.

32. Pas geleden met een groep van 12 mensen gaan eten. Gelukkig zat het weer erg mee en konden we heerlijk op het terras zitten. We werden vriendelijk ontvangen door Mark (ik geloof dat dat zijn naam is) en kregen een mooie plaats op het terras. We hebben gekozen om allemaal een proefmenu te nemen. Het eten was van heerlijke kwaliteit en ook nog eens voor een goede prijs. Ook voor de zwangere dame in onze groep werd extra gezorgd. Een andere jongen in de bediening zorgde er voor dat het een lekker losse sfeer was en alles in goede banen liep. Kortom zeker een aanrader, voor zowel een grote groep als een romantisch diner voor 2. Ik zeg Chapeau!

33. Prima gegeten. Goede bediening.
    Leuk nieuw concept met een onbeperkt dineren menu!

34. Voorop gesteld, in de keuken en in de bediening werken jongeren met een beperking.
    In dat geval vind ik dat je er niet over mag vallen als er eens iets vergeten wordt. Gewoon er nog eens vriendelijk aan herinneren. Verder doen ze hun best. Beter dan in veel andere restaurants zelfs, ze stralen een bepaald plezier uit. Dat is prettig.
    De gerechten zijn 'gemiddeld'. Ik zelf had als voorgerecht een romige mosterdsoep welke gewoon goed smaakte. Mijn vrouw tortilla met pittig gehakt welke ook goed smaakte. Als hoofdgerecht had ik de boeuf bourbuignon, welke hoog op smaak was, Misschien iets te zoet. M'n partner een steak(je) welke helaas doorbakken was. Er zat een beetje groente bij beide gerechten, welke alleen water had gezien. Verder was er niets mee gebeurd. Jammer. De nagerechten waren standaard maar in orde.

35. Gisteren hier voor de eerste keer met 3 personen gegeten, zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening, gezellig, schoon. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed. En uiteraard een mooi initiatief.

Een paar restaurants, van Heerlen tot Geleen, die volgens ons de laatste jaren qua kwaliteit sterk achteruit zijn gegaan, maar wel in prijs hoger liggen, zouden zich hier momenteel een voorbeeld aan kunnen nemen.

Volgens ons een aanrader dus!

36. Met vier personen gegeten met een bon van Parkstad deals bij de Eetkamer in Hoensbroek. Het is een gemiste kans voor de onderneming als dit de het menu is wat zij kunnen aan bieden. Het eten was zeer matig (veel kant en klaar producten) hiervoor kun je beter en goedkoper naar de supermarkt gaan. Van sfeer was geen sprake. Jammer voor de ondernemer aangezien je voor de eerste indruk geen tweede kans krijgt. Wij gaan namelijk zeer regelmatig ergens eten en hebben een ruim referentiekader, maar dit is zeker geen aanrader.

37. Wij zijn hier met 4 personen gaan high teaen, als eerste warme broodjes wat erg goed smaakte. Vervolgens een groentesoepje (dit hoort helemaal niet bij een high tea, erg vreemd) en vervolgens sprak de ober over het 'dessert' : dit was bonbons (van de supermarkt) en 3 soorten cake, voor iedereen een plakje die zo dun was gesneden dat het net geen hoopje kruimels waren. Het viel ons èrg tegen, wij hadden ons erg verheugd op deze High Tea en het liet zeer te wensen over. Een echte high tea bestaat uit een basis van zoetigheden, zoals scones, muffins en brownies. Nogmaals dit viel ons erg tegen en komen hier niet meer terug om te high teaen.

38. harry Janssen

39. Goulashsoep besteld, erg duur met €4,90 maar schandalig weinig soep.. het was maar een bodempje.
    Mij zien ze nooit meer terug om te eten. Terrasje is wel aan te raden, leuk personeel.

40. Met een paar vriendinnen een High tea gedaan in de eetkamer.
    Lekker gegeten , echt heerlijke hapjes!
    Echt een royale high tea , zeer compleet.
    En de bediening was echt top.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

41. Vanavond via vakantieveiling voor 25 euro voor 2 personen een driegangen verrassingsmenu gegeten. Mijn man had vis gekozen en ik vlees. Beide voorgerechten waren erg lekker. De bediening was erg persoonlijk. Het hoofdgerecht vis was prima. Bij het hoofdgerecht vlees was het vlees helaas erg droog en toen de bediening langs kwam en vroeg hoe het smaakte gaf ik aan dat het aan de droge kant was, hij keek en gaf direct aan dat dit niet goed was en het bord werd weggehaald. Even later vroeg hij welke saus ik lekker vond en ik kreeg al snel een nieuw bord met een biefstuk en de gevraagde saus, met nog een extra groentegerecht, terwijl er voldoende bijlagen op tafel stonden. Ter compensatie kregen we nog een kop koffie aangeboden.
    Alles was erg lekker en we hebben een heerlijke avond gehad. Het komt nog wel eens voor dat bij speciale acties de kwalitiet nog wel eens te wensen overlaat maar bij de Eetkamer is de klant koning. Onze complimenten.

42. Erg leuk en gezellig. Verschillende keren gegeten, zowel lunch als diner. Salades zijn heerlijk.

Leuk dat je bij de koffie ook altijd iets extra`s krijgt.

Bediening is top.

43. Olga 128 punten

Verschillende keren gewoon wat gedronken maar ook geluncht. Altijd weer een vriendelijke, correcte bediening. Bij de koffie altijd een klein stukje koek, slagroom. De broodjes zijn altijd weer lekker en verrassend. Heb er inmiddels ook 2 x gedineerd, beide keren verrassingsmenu gekozen. Heerlijk gegeten, leuk opgediend. Echt de moeite waard, goed eten voor een goede prijs. En de bediening is altijd aardig.

44. Super goed en lekker eten!

Bediening is ook super aardig.

Echt een aanrader!

45. Adrienne

Heel erg vriendelijke mensen super gezellig echt wel vaker doen.

46. Ans en Jos Bisschops

in één woord...GEWELDIG!!!een aanrader eerste klas! wij komen er heel vaak..steeds weer verrassend!

47. Super gezellige zaak.
    Erg sfeervol, vriendelijke bediening en vooral goed en lekker eten voor een betaalbare prijs.
    In 1 woord.... toppie!!!!

48. Heel goede prijs/kwaliteit/smaak verhouding.
    Heel goede vriendelijke bediening

49. Lekker ontspannen eten voor een goede prijs/kwealiteit verhouding.

Voor herhaling vatbaar

50. een fijne gemoedelijke sfeer, een aanrader met jong enthousiast personeel

51. Leuke prijs, goed eten en leuke bediening.

een leuke tent