Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoensbroek verdeeld zijn.

Ik ken Sarantis al jaren en ga regelmatigbij hem uit eten. Met deze groep heb ik geen problem gehad, alles was perfekt en iedereen was tevreden met zijn bestellingen. Dit is echt een aanrader voor mensen die graag grieks willen eten.

Sissy Hu

Echt lekker gegeten, we komen zeker nog terug!

Nico Sintzen

Goed eten goede service prijs kwaliteit zeer goed

5. Nederlands Hoensbroek

Heerlijk gegeten, ruim voldoende.

Drie keer iets besteld en alle drie de keren slecht heel slecht. Een keer een spoetnik besteld hier was het vlees nog ongeveer rauw en alle drie de keren kregen wij van die slappe frite waarvan het leek of zij een aantal keren opgewarmd waren. Ook is de prijs welke je hier moet betalen behoorlijk duurder dan bij de concurrent.
    Kortom 3 keer geprobeerd maar nooit meer, ronduit slecht!!!

Lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Alleen gevaarlijk situatie dat kinderen door de zaak liepen langs de pannen met vet.

Amann Le

Het eten was niet lekker.
    Wij hadden een grote friet, kapsalon en twee kroketten besteld.
    Dit vind ik omdat de frieten erg slap en volgezogen waren met vet.
    Beide kroketten waren te lang gebakken waardoor de kroketten waren open gesprongen.
    Kapsalon was opzicht prima alleen de frieten waren ook erg slap.
    Zonde van het geld en geen verzadigd gevoel doordat we de helft hebben weggegooid.

10. Nederlands Hoensbroek

Y Diederen

Super lekker gegeten en heel lief personeel.
    Een van de ondernemingen waar hoensbroek trots op mag zijn.

11. Internationaal Hoensbroek

Het is een prima restaurant met goede service. Zeker een aanrader.

12. Internationaal Hoensbroek

Beste spareribs in de regio, gewoon top.

f.drinhuyzen

Eten drinken sfeer en natuurlijk de service gewoonweg geweldig, aanrader probeer het menu met pepersaus.

Eten besteld en laten bezorgen. Heerlijk! Een aanrader.

Marlies Bours

16. Afhaal en bezorg Hoensbroek

jofi

Jarenlang het vaste adres voor een lekkere pasta maar nu twijfel ik toch!

Pasta gerechten met 1,50€ per gerecht verhoogd waardoor je 8 of 9€ betaald voor een simpele spaghetti en de bezorgkosten 4€!
    Ook de pizza’s vanaf 8€ per stuk.

Dat vind ik geen normale prijzen meer, de concurrent levert de pizza a 6€, twijfel dan ook om hier nog te bestellen. Heel jammer.

Hanna Hanna

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alles ziet er verzorgd en netjes uit!

Zeer slechte bediening veel te druk geen keuze en slechte hygiene een echte vreet schuur, alleen veel te duur, voelde me in tokkie land. Word tijd dat hier eens de smaak politie langs gaat.

1,1

Lekker gegeten. Helaas waren er enkele dames die hun borden zo vol hadden met eten dat éen bord de halve bakplaat gebruikte. Dus 5/6 dames met megaborden en de rest van ons kon een half uur wachten alsof er 15 man voor ons waren. Helaas hadden de dames ook nog commentaar op die arme jongen die zich kapot zweette achter de bakplaat en achter ons begonnen 2 personen ruzie te maken met mensen die zich daar - terecht - aan stoorden. Gelukkig gingen zij niet in op de scheldpartij. Maar ja. Gezellig is anders. Niemand van het personeel nam de leiding om de dames uit te leggen dat wij hier rekening houden met anderen en liever 2 keer op en neer lopen dan het halve restaurant laten wachten. Erg jammer.

Judith Oosterlee

Vandaag voor het eerst gegeten bij Nico. Sfeer was perfect, heel gezellig en heerlijk gegeten.

Mijn man en ik komen geregeld hier eten. Gisteravond zijn wij ook weer lekker komen eten, maar dit keer viel de bediening erg tegen zowel mijn man als ik waren hier niet tevreden over. We komen terug maar hopelijk is de bediening dan wel meer klantgericht.

Slechte bediening. Zeer prijzig voor wat je krijgt. Ongezellige sfeer en veel te duur. 12.50 voor een karaf van een 1. 2 liter.

25. Nederlands Hoensbroek

Albert Derks

Het was al weer jaren geleden, dat ik samen met mijn vrouw hier heb gegeten, maar de tijd heeft hier stilgestaan. De enigste verandering aan het interieur was de plaatsing van de tafels. Wat het eten betreft gelukkig nog de eenvoudige menukaart en nog steeds de overheerlijke paprikaschnitzel. Ik heb vaak elders een schnitzel gegeten, maar deze overtreft werkelijk alles, zelfs die van Duitsland.

Ik heb hier al meerdere malen frietjes (en snacks) van gegeten, en meestal is het goed.

Gisteren was dit totaal niet het geval. Het begon er al mee dat er een zeer ongeïnteresseerde vrouw achter de balie stond met een ontzettend nors gezicht. Klantvriendelijkheid was haar totaal onbekend.

Daarbij liep het personeel elkaar elke keer voor de voeten en de jongeren die in het keukentje de hamburgers moesten maken stonden meer lol met elkaar te hebben als te koken. Zeer onprofessioneel.

Nadat ik eerst een minuutje of 5 genegeerd werd kon ik dan m'n bestelling doen. Een frietje zuurvlees, een frikandel en een Mexicano. De snacks waren goed, maar de friet zuurvlees absoluut niet! Volgens mij kwam deze zuurvlees onder uit de bak, want had meer peesjes als vlees. Daarbij waren de frietjes absoluut veel te licht gebakken en niet gaar!
    Ik hoop dat de eigenaar er volgende keer weer staat, anders kies ik in het vervolg voor een andere cafetaria.

27. Nederlands Hoensbroek

Miriam Dormans

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening doet zijn best.

28. Nederlands Hoensbroek

De service was prima, maar het eten was absoluut onder de maat. De gunfactor is hoog, maar we komen hier niet meer terug.

We komen met enige regelmaat. Altijd prima, met name de pizza's zijn overheerlijk
    De rode huiswijn is jammergenoeg altijd te koud.

Ger Jansen

Met een gezelschap van 8 personen een gezellige avond gehad. Goede service en zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
    Aanrader.