Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Hoensbroek verdeeld zijn.

Hanna Hanna

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en alles ziet er verzorgd en netjes uit!

Zeer slechte bediening veel te druk geen keuze en slechte hygiene een echte vreet schuur, alleen veel te duur, voelde me in tokkie land. Word tijd dat hier eens de smaak politie langs gaat.

1,1

Lekker gegeten. Helaas waren er enkele dames die hun borden zo vol hadden met eten dat éen bord de halve bakplaat gebruikte. Dus 5/6 dames met megaborden en de rest van ons kon een half uur wachten alsof er 15 man voor ons waren. Helaas hadden de dames ook nog commentaar op die arme jongen die zich kapot zweette achter de bakplaat en achter ons begonnen 2 personen ruzie te maken met mensen die zich daar - terecht - aan stoorden. Gelukkig gingen zij niet in op de scheldpartij. Maar ja. Gezellig is anders. Niemand van het personeel nam de leiding om de dames uit te leggen dat wij hier rekening houden met anderen en liever 2 keer op en neer lopen dan het halve restaurant laten wachten. Erg jammer.

Judith Oosterlee

Vandaag voor het eerst gegeten bij Nico. Sfeer was perfect, heel gezellig en heerlijk gegeten.

Mijn man en ik komen geregeld hier eten. Gisteravond zijn wij ook weer lekker komen eten, maar dit keer viel de bediening erg tegen zowel mijn man als ik waren hier niet tevreden over. We komen terug maar hopelijk is de bediening dan wel meer klantgericht.

Slechte bediening. Zeer prijzig voor wat je krijgt. Ongezellige sfeer en veel te duur. 12.50 voor een karaf van een 1. 2 liter.

8. Nederlands Hoensbroek

Albert Derks

Het was al weer jaren geleden, dat ik samen met mijn vrouw hier heb gegeten, maar de tijd heeft hier stilgestaan. De enigste verandering aan het interieur was de plaatsing van de tafels. Wat het eten betreft gelukkig nog de eenvoudige menukaart en nog steeds de overheerlijke paprikaschnitzel. Ik heb vaak elders een schnitzel gegeten, maar deze overtreft werkelijk alles, zelfs die van Duitsland.

Ik heb hier al meerdere malen frietjes (en snacks) van gegeten, en meestal is het goed.

Gisteren was dit totaal niet het geval. Het begon er al mee dat er een zeer ongeïnteresseerde vrouw achter de balie stond met een ontzettend nors gezicht. Klantvriendelijkheid was haar totaal onbekend.

Daarbij liep het personeel elkaar elke keer voor de voeten en de jongeren die in het keukentje de hamburgers moesten maken stonden meer lol met elkaar te hebben als te koken. Zeer onprofessioneel.

Nadat ik eerst een minuutje of 5 genegeerd werd kon ik dan m'n bestelling doen. Een frietje zuurvlees, een frikandel en een Mexicano. De snacks waren goed, maar de friet zuurvlees absoluut niet! Volgens mij kwam deze zuurvlees onder uit de bak, want had meer peesjes als vlees. Daarbij waren de frietjes absoluut veel te licht gebakken en niet gaar!
    Ik hoop dat de eigenaar er volgende keer weer staat, anders kies ik in het vervolg voor een andere cafetaria.

Miriam Dormans

Prijs kwaliteit verhouding is goed. Bediening doet zijn best.

De service was prima, maar het eten was absoluut onder de maat. De gunfactor is hoog, maar we komen hier niet meer terug.

We komen met enige regelmaat. Altijd prima, met name de pizza's zijn overheerlijk
    De rode huiswijn is jammergenoeg altijd te koud.

Ger Jansen

Met een gezelschap van 8 personen een gezellige avond gehad. Goede service en zeer klantvriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.
    Aanrader.

jeanette

Super lekker en ondanks drukte lekkere rustige sfeer om te eten. Geen massa productie.

Vast adres om pasta te bestellen.
    Bezorging is altijd snel en bezorger vriendelijk.
    En het allerbelangrijkste; pasta is gewoon lekker!

Kim Graf

Ik ging gezellig samen met mijn zoon een hapje eten. Bij ' samen' ging het al fout. Ik had zuurvlees besteld, mijn zoon een tosti. De tosti stond al snel voor zijn neus waar ik na een poosje zei dat hij maar vast zijn tosti moest eten want anders zou die koud zijn. Na 15 a 20 min werd mijn eten pas geserveerd. Hier baalde ik stevig van en heb dat ook gezegd. Het probleem is voor mij niet dat ik wat langer moet wachten. Maar ik vind het wel normaal dat beide gerechten ongeveer gelijktijdig worden geserveerd. Jammer, want dit is voor mij een reden om niet meer terug te gaan naar dit restaurant.

17. Pizzeria Hoensbroek

Theo

Een paar maal bij dit Restaurant eten afgehaald en besteld. Eten is uitstekend, lekkere Döner en shoarma. Ook de pizza's zijn heel goed de beste die ik in de omgeving van Heerlen heb gegegeten. Ook de bestelling kwam snel en alles dat ik besteld heb was erbij.

Goede zaak kan ik iedereen aanraden.

Ook heeft men een terras !!

Slechte musaka. Kwam niet uit de oven en had vermoedelijk ook nog te kort in de magnetron gestaan. Staat in schril contrast met de heerlijke lamskoteletten die ik daar eerder heb gegeten.

Zoals altijd super!
    Vriendelijke snelle bediening.
    Lekker eten. Veel keuze.
    Voor ons geen andere WOK dan Wok Paradiso in Hoensbroek.

Esther

21. Shoarma Hoensbroek

Pizza's besteld om te laten bezorgen, netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en lekker warm

Als je tijdens de braderie op het terras zit mag je geen gebruik maken van het toilet hier zal ik nooit meer op het terras gaan zitten laat staan eten en durf ook nog 3euro voor een capuchino te vragen

40 minuten te laat met bezorgen, belachelijk!! Heb anderhalf uur moeten wachten op pizza. En er kon niet eens een verontschuldiging vanaf.

Amalia

Een zeer gezellig restaurant met super bediening, de prijzen zijn niet zo duur, het eten is erg lekker. Kortom zeker een aanrader.

Kniesmeijer

Heel erg lekker en goed vers allemaal, goed assortiment, komen hier al veel jaren niks te klagen

Pat

Altijd lekker eten gehad daar. Als het druk is laat mensen dan liever wat langer wachten en dat het warm wordt bezorgd dan haasten. Vandaag 2 taco schotels prullenbak in kunnen gooien. De taco was waterig en de schotels door mekaar, waardoor de friet week was en lauw terwijl ik er amper 5min rijden vanaf woon. Bezorger was eerst naar Nuth gereden.... kreeg wel sorry aan de deur maar daar heb ik niks aan als ik dan bijna 18eu de prullenbak in kan gooien. Dus hals over kop maar met mijn zoontje naar frituur in de buurt gelopen. Dus onnodige dubbele kosten.

1 Kleine friet en je krijgt maar een paar frieten in de zak... schaam je dood! Als je ergens anders gaat, krijg je letterlijk 3x zoveel friet in een kleine portie! Bezuinigen?

Ik eet hier al vanaf mijn kindertijd frieten en twintig jaar later heb ik nog steeds dezelfde goede indruk. Kortom, minder dan een tien zal ik beslist niet geven.

Jeroen bartels

Slechte bediening. Erg lang wachten op het eten en drinken. Of om te bestellen.
    Erg smakeloos eten. Waarvan het eten van 1 persoon ook niet kwam. De mix grill bestaat uit 2 Soorten vlees De eerste en laatste keer eten hier

Aan een hartelijk ontvangst in de zaak krijg je genoeg tijd om uit de zeer royale bestellijst te kiezen. De producten zijn zeer lekker en van top kwaliteit. Vooral de frieten eigenlijk zonde om er saus op te doen.

Maar mijn mening de beste zaak in Hoensbroek.