Friture 't Heukske in Hoensbroek

1420039629 64
1428212091 64
1460901940 62
1485419326 81

1. Na uur bel op bestelling zagen ze niet moes nog gemaakt worden heb nog nooit meegemaakt en kan nog is wachten half uur op eten

2. Voor de eerste keer ging mijn man gisteren bij "Frietje Fred" iets halen en voor ons is het meteen de laatste keer. Ik kan gewoon niet geloven dat het gisteren best druk was… hebben al die klanten nog nooit redelijke of goeie friet gegeten? De friet was witgeel, totaal smaakloos! Aan geen enkele friet zat een krokant stukje aan de buitenkant, de "kroket" idem dito: geen enkele smaak, gewoon een smaakloze prak in een dun korstje. De reuk van het frituurvet was gewoon vies. Over de sfeer of service kan ik geen oordeel vellen maar wel over de smakeloze prak die zelfs onze hond alleen met lange tanden wilde eten dus het is in de prullenbak gegooid. En dan ook nog behoorlijk aan de prijs… 1× en nooit meer, ronduit slecht!

3. Drie keer iets besteld en alle drie de keren slecht heel slecht. Een keer een spoetnik besteld hier was het vlees nog ongeveer rauw en alle drie de keren kregen wij van die slappe frite waarvan het leek of zij een aantal keren opgewarmd waren. Ook is de prijs welke je hier moet betalen behoorlijk duurder dan bij de concurrent.
    Kortom 3 keer geprobeerd maar nooit meer, ronduit slecht!!!

4. Ik heb hier al meerdere malen frietjes (en snacks) van gegeten, en meestal is het goed.

Gisteren was dit totaal niet het geval. Het begon er al mee dat er een zeer ongeïnteresseerde vrouw achter de balie stond met een ontzettend nors gezicht. Klantvriendelijkheid was haar totaal onbekend.

Daarbij liep het personeel elkaar elke keer voor de voeten en de jongeren die in het keukentje de hamburgers moesten maken stonden meer lol met elkaar te hebben als te koken. Zeer onprofessioneel.

Nadat ik eerst een minuutje of 5 genegeerd werd kon ik dan m'n bestelling doen. Een frietje zuurvlees, een frikandel en een Mexicano. De snacks waren goed, maar de friet zuurvlees absoluut niet! Volgens mij kwam deze zuurvlees onder uit de bak, want had meer peesjes als vlees. Daarbij waren de frietjes absoluut veel te licht gebakken en niet gaar!
    Ik hoop dat de eigenaar er volgende keer weer staat, anders kies ik in het vervolg voor een andere cafetaria.

Eén vorige recensie
  5. Pat 13 punten

Altijd lekker eten gehad daar. Als het druk is laat mensen dan liever wat langer wachten en dat het warm wordt bezorgd dan haasten. Vandaag 2 taco schotels prullenbak in kunnen gooien. De taco was waterig en de schotels door mekaar, waardoor de friet week was en lauw terwijl ik er amper 5min rijden vanaf woon. Bezorger was eerst naar Nuth gereden.... kreeg wel sorry aan de deur maar daar heb ik niks aan als ik dan bijna 18eu de prullenbak in kan gooien. Dus hals over kop maar met mijn zoontje naar frituur in de buurt gelopen. Dus onnodige dubbele kosten.

6. Ben er verschillende keren gaan eten, is gewoon top.
    Kom speciaal uit maasmechelen om daar frieten te eten.

Jammer dat ze niet bezorgen in Belgie.
    Snap niet dat er mensen negatief over schrijven!!

Ik zou zeggen ga er dan niet meer naar toe, frituurs genoeg.

Deze frituur kan best zonder die paar zuur pieten. Ze hebben klanten GENOEG!!

7. Amko de jonge

Goed super. De best friture die er is. Alles is gewoon goed

8. Johannes spronck

Hele lekkere verse frieten en geen bevroren voorgebakken rotzooi zoals bij de meeste scnackbars tegenwoordig. Frietje fred in hoensbroek is een echte aanrader.

Gelukkig dat ze maandags en dinsdags gesloten zijn want die dagen wisselde kwalitatief behoorlijk door die oudere blonde mevrouw met de klompen friet en halve bestelling vergeten. Die werkt nu vast ergens anders.

Goeie zet dus en ze bezorgen sinds kort ook nog thuis aan de deur. Kortom goeie waar en een hele mooie zaak om te zien. Tot snel weer.

Groetjes Johan spronck

9. Kom er al jaren en altijd constante goede kwaliteit. Een zeer gevarieerd aanbod en altijd snel de buik vol ondanks dat het altijd super druk is.

10. Heerlijke friet! Beste friet vanuit de hele omgeving. Ga alleen hier frieten met snack halen. Service is ook goed

11. Willy Scheilen

12. Bah wat een viezen krasijsjes, waren over de datum en er zat curry aan, bah.

13. Yarno stam

Eten is prima, maar de prijs is een beetje duur voor die kwaliteit. Service is echt waardeloos, je staat soms 5 minuten te wachten tot er iemand aan de toonbank komt.

14. Ik kan alleen maar complimenten maken voor Friture Fred. Fred en het personeel is altijd vriendelijk, ondanks dat het er altijd goed druk is! De Frieten waren heerlijk. Ze hebben een heerlijke pindasaus.

15. Kwam er vaak, maar nu dat ze wat vergeten waren en ik aangaf dat ik dat gezegd had werd ik uitgelachen toen ik me omdraaide (Zeker te druk gehad met kletsen onderling).

Ik vind dat je niet zo met je klanten om mag gaan, laatste keer dat ze mij gezien hebben dus.

16. Rozemarie Witlox

Op zaterdag 16-05-'15 ben ik met mijn man naar Frietje Fred gegaan om er te gaan eten, we hadden inmiddels al meer dan een half uur gezeten en er kwam nog altijd niemand, ik ben toen naar de balie gegaan en heb friet met frikandel/speciaal en een hongaarse schnitzel besteld om mee te nemen,
    thuis gekomen bleek op de schnitzel helemaal geen hongaarse saus, maar kip/pilaf te zitten, en omdat mijn man rammelde vd honger heeft hij hem toch opgegeten, hij vond het wel lekker, maar de frieten waren niet lekker, veel te hard en te bruin, ik denk dat ze te vaak gebakken waren. Wij waren in het verleden al vaker bij hier maar ik denk nu dat dit de laatste keer was!!

17. Vroeger stond deze frituur bekend om de grote porties. Maar tegenwoordig worden de porties kleiner bij elk bezoek. Daarnaast is de kwaliteit niet constant. Als Fred of Chris er in staan is de kwaliteit erg goed. Maar dan krijg je meestal maar weinig friet.

18. Frites zijn nergens zo lekker. Momenteel zijn ze iets donkerder, maar dat is in iedere zaak op het moment, gezien er nog oude aardappelen worden geleverd. Is dat niet zo, dan ben je in een zaak waar voorgebakken frites worden verkocht en die zijn sowieso al niet lekkerder vergeleken met vers.
    Alle sauzen, zuurvlees, goulash en dergelijke zijn zelf gemaakt en van zeer goede kwaliteit. Dat dat iets meer kost, ok maar wil je minder betalen, dan ga je maar naar een andere snackbar.
    Personeel is zeer vriendelijk en werkt zich kapot. Met name in de spits moet je niet staan te kijken als er 20 man voor je staan, maar dan nog ben je vrij snel geholpen en worden er bijna nooit fouten gemaakt. Het blijft mensenwerk en velen zullen het ze niet na doen hoe daar wordt gewerkt.
    Al met al een hele goede snackbar waar je nog echte verse frites krijgt die met liefde en vakmanschap zijn klaargemaakt!

19. Hallo,

Vandaag 10 juni frieten gehaald met een spoetnik en een nasibal.

De frieten zijn aangebrand en te hard. Bah! De uien bij de spoetnik zijn zwart. Bah! De nasibal is te scherp gekruid!

Een dikke onvoldoende!

20. Van te voren besteld via de telefoon. Gevraagd hoelang het duurde, 10 min werd gezegd. Kom ik daar aan, friture overvol en nog 15 min op mijn eten gewacht. Bij elkaar dus 25 min. Ik bel niet voor niks, zeg dan gewoon 20/25 min?

21. Ik moet zeggen ik ben het in deze snackbar anders gewend. Frieten zagen eruit of ze een bakproces (afbakken) hadden gemist. De bestelling was wederom niet compleet. Kaassoufle zonder kaas!! Leeg omhulsel dus. Kroket oke. Al met al totaal niet smakelijk.

22. Producten die ze gebruiken zijn over het algemeen wel goed. De bereiding hiervan laat echter te wensen over! (Koude kroketten, Veel te doorbakken kipfingers)
    De vitrine ziet er prachtig uit, mits er verse producten inliggen. Een goed gevulde vitrine waar de frikandellen/mexicano's zo bruin gekleurd zijn is een minder "fris" aanblik.

Duurt alleen erg lang, omdat het personeel het vooral gezellig met elkaar heeft. Daardoor worden bestellingen ook nog fout gemaakt.

Ook zijn veel dingen na mijn mening belachelijk duur (Tiroler, Kaassoufflé, Loempia)!

23. Pascal Stegers

Altijd super eten en frieten.
    Alleen af en toe bij afhalen wordt wel eens iets vergeten.

24. Hier laatst eten afgehaald voor 6 personen. Eerst het positieve gedeelte van onze recensie dan maar:
    Sfeer: Zaak is, zeker voor een cafetaria, netjes aangekleed en goed schoon.
    Service: Bediening is vriendelijk en er werd snel gewerkt.
    Nu het minder goede:
    Eten & drinken: Het is heel lang geleden, dat we ergens zo'n slechte frieten hebben gekregen. De frieten waren -veel- te bruin, de meesten waren erg klein en er zaten heel veel kleine harde halfbruine 'reststukjes' friet tussen. Daarnaast waren ze erg vet en de smaak was ook ver onder de maat. Dat zelfde geldt voor de frikandellen. Zelfs de frikandellen waren slap en vettig. Waarschijnlijk is alles in oud vet gebakken. Alleen de kroket zag er goed uit en smaakte zelfs goed.
    Prijs/kwaliteit: Een 1 is al eigenlijk te veel eer. Op frieten eten kan ik me altijd verheugen, maar dit was gewoon een grote teleurstelling. Een gewone boterham is veel lekkerder...

25. alishia

Super heerlijke frieten en snacks.

Veel eigengemaakte snacks en sauzen en altijd verse frieten.

Altijd super druk omdat het zo heerlijk is.

De bediening is supersnel, of je nu besteld via telefoon of gewoon even erlangs gaat. Een betere friture in Hoensbroek is niet te vinden.

Zeker de moeite waard om daar eens te gaan eten.

26. De eerste paar keer lekkere friet, de laatste paar keer veel oude friet ertussen. Laatst een taco schotel genomen, deze was niet te eten, ongekruid en verbloemd met een hele hoop zoete chilisaus.
    Nu dus de laatste keer daar gaan eten.

27. De nachtburgemeester van Etzenrade

Mooie zaak, prima bediening, prima ambachtelijke friet, goeie snacks.

Aan frietje Fred in Hoensbroek kunnen veel fritures zich een voorbeeld nemen.

28. Hier kun je best frieten halen.

Leuke friture.

Eten is goed.

29. Zeer wisselend. De ene keer lekkere frieten, de andere keer harde kleine k*tfrietjes. Snacks zijn wel van goede kwaliteit.

Het is mooi om Fred aan het werk te zien. Ik sta er altijd van te kijken hoe hij de bestellingen afhandeld. Schrijft niks op, en neemt zo even 10 bestellingen tegelijkertijd op.

Voor een friture is de ambiance leuk.

30. Piet Jansen

ja... Wat moet ik er van zeggen...