Bezorgrestaurants in de buurt van Salvatore

1. Ambiance

1384205842 59
1420983116 70
1503731985 70
1522120622 63

1. Vandaag bij pizzeria Salvatore pizza opgehaald.

Er werd pizza voor een tafel met de verkeerde ingrediënten gemaakt, de foute ingrediënten werden van de gebakken pizza afgehaald en op een vies aanrechtblad gelegd, er liggen resten kaas, sla, kruimels van alle kleuren en de dozen voor de pizza's die op de vloer liggen. De pizzabakker zegt "kom hier daarmee" en met een spatel raapte hij de afgehaalde ingredienten op en ploft dit vervolgens op onze pizza die hij nog aan het maken is.
    Dat wil ik toch niet! En de pizzabakker schuift weer alles naar de kant (voor de volgende pizza misschien? Als niemand het ziet)
    voor ons de laatste keer, als de oude Salvatore hier een pizza zou komen eten zou hij van de stoel vallen.

2. Yo 5 punten

Lekker gegeten. Top.

3. Een heerlijke 'foute' Italiaan. Het restaurant ziet er waarschijnlijk al jaren hetzelfde uit, en dat maakt de sfeer extra leuk. Het is er vaak druk en reserveren is nodig. Wij nemen er altijd een pizza de parma - rucula pizza is verrukkelijk. Tiramisu is ook aan te raden. Leuk in dit restaurant is dat je naar de pizzabakker kan kijken. Alleen heeft hij sinds kort een walkytalky waarmee hij met de keuken communiceert. Deze walkytalky staat net te hard.

4. Lekker eten en fijne bediening

5. Slechte bediening. Zeer prijzig voor wat je krijgt. Ongezellige sfeer en veel te duur. 12.50 voor een karaf van een 1. 2 liter.

6. We komen met enige regelmaat. Altijd prima, met name de pizza's zijn overheerlijk
    De rode huiswijn is jammergenoeg altijd te koud.

7. A.J. Valize

Bij aankomst op de afgesproken tijd was het restaurant niet op de hoogte van onze reservering omdat ze NIET op internet gekeken hadden. Met de mededeling dat we maar hadden moeten bellen voor reservatie. We zijn meteen uit het restaurant “Salvatore” weggegaan en hebben elders heerlijk gegeten. Er zijn nog genoeg restaurants waar we terecht kunnen en zullen daarom daar niet meer komen.

Conclusie:
    Reservering via de website bij restaurant Salvatore is niet aan te raden!

8. Vlotte / vriendelijke bediening, goed eten en huiselijke sfeer (eten onder toeziend oog van een flink bataljon religieuze beelden).

9. Ik kom er vaker en er verandert gelukkig weinig, het blijft een nette zaak zonder teveel pretenties met lekker eten en drinken voor een aangename prijs.
    Soepele bediening en goeie sfeer.

10. Gezellige sfeer. We kozen een Carpaccio en twee garnalen cocktails. Daarna twee gegrilde zalm met friet en met spaghetti en een grilde calamares met friet. Het eten was voortreffelijk. Compliment aan de kok. Daarna een heerlijke espresso. De wijn die we bij het eten dronken was ook uitstekend.
    Een aanrader om eens in een gezellige sfeer te dineren.

11. Salavatore is goed restaurant waar je heerlijk pizza´s en pasta´s krijgt voor een redelijke prijs. De bediening is altijd erg vriendelijk en kinderen zijn er van harte welkom. Voor kids is er een uitgebreide speelhoek waar ze lekker kunnen spelen, terwijl de ouders genieten onder het genot van een heerlijk glaasje wijn, met geweldige italiaanse muziek. Ook het afhalen van pizza´s is een aanrader. Gewoon erheen gaan en ik weet zeker dat je nog vaak zult terug gaan.

12. Zeer goed restaurant. Echte Italiaanse sfeer. Het eten is uit de kunst en zeer smaakvol.

13. Ik ben gister voor de eerste keer gaan eten bij Salvatore. Is me goed bevallen; een gezellige sfeer, het eten was goed verzorgd, bediening is netjes.

Voor herhaling vatbaar.

14. Yakkie! Wat ooit de beste pizzeria in de buurt was, is nu de slechtste!
    Twee pizza's afgehaald, ranzige, oude, onhygiënische balie met 2 slecht NL sprekende, eveneens onverzorgd uitziende en zweterige koks. Salade zat in alu-folie, en was bruin! Oude, of te warme zooi dus.
    Voor ons nooit meer, al kregen wij het gratis.

15. Zojuist een pizza Taco afgehaald bij deze pizzeria.
    - pizza taco zag er niet lekker uit, een pizza - gehakt en daarover letterlijk 3 plakken kaas?
    - het gehakt van de taco smaakte zuur en zeer zeker geen taco smaak.
    - salade en saus apart besteld en wat krijg je: een rol aluminiumfolie met losse blaadjes sla, niet eens een fatsoenlijk bakje erom heen?

- service is vriendelijk maar matig.
    Ik kwam binnen, niemand daar, wil een taco bestellen : ' dat kan, dan moet u even 3 meter verder op bestellen bij de kassa' --> ik bestel: ' hier is uw bonnetje mag u weer 3 meter terug lopen en afgeven'
    hoezo service?

- personeel is daarentegen wel vriendelijk maar qua sfeer had ik het gevoel alsof ze er geen zin meer in hadden.

prijs / kwaliteitsverhouding zeer slecht!
    voor deze zeer vieze pizza, salade in aluminiumfolie mochten we maar liefst €12 neerleggen

1,1
  16. Vanavond heerlijk gegeten bij Salvatore, de pizza was heerlijk, gezellige live muziek, gezellige inrichting. Moet me eigenlijk schamen dat we hier niet eerder zijn geweest aangezien we in de buurt wonen. Pizza zeer zeker vergelijkbaar met die in Italië. Cappocino was ook heerlijk.

17. marjon van den bosch

Al zeker 21 jaar komen we in dit restaurant..en meer hoef ik dan toch niet zeggen.! Altijd heerlijk gegeten..gedronken..en soms pakken we allebei ieder een pizza en daarna delen we ons nog een pizza. Prima sfeer...leuke en vriendelijke bediening. We gaan er morgen weer naar toe. Ga zo door.

18. mathias

Wij komen hier al erg lang terug. Goede sfeer, leuk ouderwets Italiaans ingericht en de pizza wordt voor je neus in de houtoven gebakken. Stoelen zitten helaas voor geen meter.
    Bediening is goed, restaurant zit altijd vol maar zelden te lang hoeven wachten. Ook de gastheer en vrouw zijn erg vriendelijk.
    Pizzabakker is de beste die we hier in de omgeving hebben gehad. Soms wat blazen en zwarte randjes maar dat is logisch in een houtoven vind ik, de smaak is in ieder geval uitstekend.
    De prijs wordt de laatste tijd steeds hoger, mijn pizza kost nu 15 euro, terwijl ik dat van de kwaliteit niet kan zeggen.

19. Als je hier leest hoeveel mensen dit restaurant de hemel inprijzen en er al vele jaren terug komen, bekruipt je toch het gevoel dat die paar lui die menen de zaak te moeten afkraken voor de concurrent aan het schrijven zijn.

Ja, het klopt dat de inrichting behoorlijk gedateerd en hier en daar sleets is, maar hoe kun je beter de Italiaanse sfeer nabootsen dan met een tent vol oud meubilair en heiligenbeelden?

Het personeel is zonder uitzondering overvriendelijk en je voelt je er altijd echt welkom en thuis, alsof je bij ze in de huiskamer mag zitten. Zelf heb ik niet de ervaring dat ik er ooit (te) lang heb moeten wachten - ik kom er al 20 jaar -maar ik heb ook liever rust dan dat ik de deur wordt uitgekeken als ik een avondje uit ben.

De kwaliteit van de gerechten is zeer zeker bovengemiddeld, maar - eerlijk is eerlijk - er zijn altijd (veel duurdere!) restaurants die nog beter zijn. Als je dát zoekt moet je daar gewoon heen gaan, maar als je lekker en eerlijk wilt eten in een perfecte ambiance en voor een zeer redelijke prijs, kun je niet vaak genoeg naar Salvatore terug gaan!

20. Wij hebben hier vrijdagavond gegeten en het was wederom erg lekker. Ik durf te stellen dat ik hier de lekkerste pizza gegeten heb, op die in Italië na. (Die was dan ook met gerookte zalm, mascarpone, pesto en rucola. Heb ik in Nederland nog nergens op de kaart aangetroffen....)

De bodem is krokant en dun, precies zoals het hoort. De pasta met venusmosseltjes is ook aan te bevelen.

Wij vinden de ambiance van het type huiskamer erg gezellig en de bediening attent. Geen massa-afwerking zoals je in menig Italiaans restaurant ziet. Op zondagavond kan het wel druk zijn ivm afhalen. Ga dan op een andere dag eten, zou ik zeggen. Wel zo relaxed!

21. Bah dat dit zich een restaurant noemt. Paar weken geleden geweest. Prijs kwaliteit hebben ze geen kaas gegeten. Ambiance was niet veel beter, stoelen vol met stof, Eten was smaakloos en diepvries werk wat onder grote druk word ontdooid. Nee bij deze schrijf ik de italiaan af.

22. Wij komen al jaren met regelmatig bij Salvatore, special voor de smaak van hun houtoven pizza. Als regelmatige (beroepsmatige) bezoeker van Italië durf ik te beweren dat de pizza's bij Salvatore de kwaliteit van menige pizzeria in Italië overtreft. De sfeer is gemoedelijk en de prijs voor een pizza typisch Italiaans.

23. De kredietcrisis heeft blijkbaar ook hier toegeslagen. Een uitertst belabberd restaurant, zeer vervelend allemaal. Van het begrip bourgondisch hebben ze hier nog nooit gehoord. Zielige en kleine porties, en niet echt lekker.

24. Super pizza!

25. Op 27-2-2011 hier gegeten met 4 personen. De pizza's waren weer prima, we komen hier al jaren. Echter 1,5 uur moeten wachten op ons eten, terwijl het "normaal" druk was hebben we nog nooit meegemaakt. Geen uitleg of excuses.

Verder is het allemaal erg afgemeten (geworden). Hapjes vooraf voor 2 personen zijn dan ook precies voor 2 personen, wijnglazen waren niet echt vol (de een meer, de ander minder), een kop koffie voor het lange wachten was op zijn plaats geweest, maar niets van dat alles. Alles wordt gerekend en berekend. Jammer.

26. Gezellig restaurant, heerlijke gerechten (pizza's en ravioli zijn erg lekker) en zeer vriendelijke bediening. Soms wat langer wachten als je pizza's afhaalt maar dan weet je tenminste dat ze vers gemaakt zijn!

27. marleen

Wij komen al jaren in dit gezellige restaurant met nog altijd dezelfde pizzabakker en aardige bediening. De pizza's uit de houtoven zijn echt geweldig en ook de spaghetti al vongole of de tiramisu is zeker aan te raden!

28. Annemie

Voor de laatste keer hier gegeten.

Eerst moest ik een uur wachten op een simpele pizza, waarvan de champignons niet vers waren.

Vroeger kon je hier prima eten, nu wordt er inderdaad bezuinigd.

Jammer!

29. Heb hier gegeten voor de laatste x.

Was altijd heel erg lekker eten. Maar volgens mij bezuinigen ze nu op alles. Vis schotel gekozen. Vis was alles diepvries vis....

Pizza's zijn er wel erg heerlijk en niet duur!

30. Jeroen Ummels

Ik heb hier pizza gegeten van het hoogste niveau. Echt heerlijk. Gouden olijfjes erop. Lekkere knapperige uitjes. En een bedje van sla erbij. De salami die op de pizza zat was een genot voor mijn smaakpapillen.

Echt een aanrader!

31. Met zijn vieren goed gegeten.

In dit gemoedelijk restaurant ben je welkom. Het personeel is gastvrij en het voelt nog alsof je eet in een soort huiskamer.

Je wordt bij sluitingstijd niet de deur uitgekeken maar nog uitgenodigd voor een drankje (van het huis).

Eten was vers. En bij echt eten heb je een randje aan je pizza (houtoven) of een staartje aan je garnaal (die heeft een garnaal nu eenmaal). Het is met name de ambiance wat dit restaurant op de kaart zet. Deze gastvrijheid en sfeer tref je de dag van vandaag bijna nergens meer aan.

32. Absoluut heerlijke pizza's! Je kunt zelf de ingrediënten kiezen, daar doen ze niet moeilijk over.

Ook het rookprobleem hebben ze prima opgelost, met een prima rookruimte.

Het personeel is altijd vriendelijk. Helemaal blij met deze zaak!

33. Helmut

34. Wij eten al meer dan 10 jaar bij Salvatore. Nog nooit ontevreden geweest. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de bediening super.

Dat 'oubollige' maakt het juist zo leuk.

35. Een Italiaan valt of staat altijd met een ovengerecht.
    Heb hier nu 2 keer gegeten.
    1 keer een hele tijd geleden en dit jaar in juli.

Lasagna is nog steeds goed te doen.
    Valt niet enorm zwaar en vult goed. Men gebruikt duidelijk smaakvol gehakt, meende kalfsgehakt te proeven.
    Spaghetti die ik daar een hele tijd terug heb gegeten was toen ook erg goed te doen.

Het restaurant zelf is wat oubollig, maar dat maakt het dan ook wel weer mooi.
    Wellicht eens een keer de stoelen vervangen.
    Bediening was altijd netjes.

36. De pizza`s hier zijn echt super. Gebakken in een houtoven en echt vers. Het restyaurant is een beetje oubollig, maar dat verandert niets aan de kwaliteit van het eten.

Als ik lees dat mensen het raar vinden dat de garnalen hier met staart geserveerd worden, dan vraag ik mij af of deze mensen hun vlees zelf snijden.

37. Wat J schrijft klopt niks van. We komen hier al een paar jaar, en altijd heel goed eten gehad, iedereen heeft heeft wel eens een mindere dag. Dit Restaurant in echt een aanrader.

38. Ik kan alleen een oordeel geven over de pizza's, want die eet / haal ik hier al meer dan 15 jaar. De beste pizza die ik ooit heb gehad...eet wel altijd dezelfde: Pizza Mista is absoluut een topper.

39. Zaterdag wezen eten met een aantal mensen en van de 5 vonden 3 het eten niet goed. voorgerecht: calamaris 6 calamarisringetjes die gewoon uit grootverpakkign kwamen en rechtstreeks in frietvet waren gedaan voor 8,75. vind ik erg duur. hoofdgerecht: pizza garnalen mét randjes waren zwart en de garnalen waren niet eens van hun staartjes ontdaan. moest 3x vragen voor bestek. andere gerechten waren ook niet nest: of een erg kleine portie ( pasta)en de visschotel was helemaal belachelijk ; gebakken en gefriteerd volgens de menukaart, dit werd dus allemaal gefriteerd. overigens ook opmerkelijk dat overal ( dus ook bij pasta) mayonaise werd geserveerd.

40. Bonnema

Geweldig restaurant! echt een toppertje! heerlijk eten erg gezellig we blijven komen

41. bram en nancy

gaan al jaren hier eten... blijft altijd heerlijk en gezellig! Leuke kleine speelkamer aanwezig voor de kids!

42. Ik vond de restaurant tien keer niks..de pizza's zijn echt slecht randjes zijn bijna zwart en van onderen ook..wou ik een nieuwe pizza want ja voor dat betaal je niet voor..keken ze me dom aan.. kom echt nooit meer terug bleeghh arrogante personeel wat ze hebben..

43. Superleuk en lekker restaurant!!! Nou, die Mulders heeft dus nog een echte pizza gegeten, want er zitten altijd kleine verbrande randjes aan...dat maakt het juist een ECHTE pizza. Wij vinden Salvatore SUPER!

44. Super leuke en nette tent!! Leuke bediening, lekker eten, gezellige sfeer en nette prijs!!!

45. Mulders

Nog vergeten te vermelden dat de pizza van onderen bij elke hap gedeeltelijk zwart verbrand was.

1,3
    Eén vorige recensie
  46. Juriaan

vriendelijke en kleurrijke bediening , eten is altijd goed , beste pizza's in de wijde omgeving !