Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerde verdeeld zijn.

1. Wij hebben vanavond met een groep bejaarden van De Zonnebloem bij jullie gegeten en vonden het eten bij jullie uitstekend. Bovendien zijn jullie zeer vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd... chapeau

2. Nederlands Heerde

Vanavond heerlijk gegeten samen met mijn vriend broer en schoonzus. Het eten was heerlijk en de bediening was super. Wij komen graag nog een keer terug.

3. Heerlijk gegeten bij de Vier Jaargetijden in Heerde. Leuke acties doch zeer kwalitatieve gerechten. Tevens zeer vriendelijk personeel (Niet tè formeel, ruimte voor een grapje :-)). Voor herhaling vatbaar!

4. Met familieleden in de Vier Jaargetijden gedineerd. Goede ontvangst, goede service, vriendelijk personeel. Het diner was lekker én zeer royaal. Het was donderdagavond, het was vol en de sfeer was gezellig.

donderdag 4 augustus

5. Kabeljauw te gaar, kalfschnitzel die niet van kalf is en ga zo maar door. Schijnbaar zijn er koks bezig die geen verstand van zaken hebben. De bediening deden vrolijk maar het moest.

Nee geen plek om weer te komen, helaas want vroeger voortreffelijk

6. Han

Afgelopen zondag op terras à la carte gegeten. Gewoon pizza en pasta besteld, na 1,5 uur wachten en 3x vragen waar het eten bleef eindelijk gegeten. Geen drankje of mandje brood voor het wachten, niet gastvrij op deze manier. Tussentijds werden de mensen die een half uur na ons kwamen wel voorzien van eten, zij zaten binnen...
    Inmiddels liep er een klant weg met 3 dozen met verkeerde pizza's. Diegene waar ze voor bestemd waren moest ook extra wachten. Organisatorisch nog veel te verbeteren. Eten was prima, maar niet heel bijzonder.

7. Ten eerste moet je hier naar binnen over een paar honderd uitgetrapte sigaretten (misschien asbak bij de deur). Eenmaal binnen is alles wel aan een flinke opknapbeurt toe, inclusief de kaart. Eten meestal wel prima. Later op de avond is het personeel drukker met muziek en hun telefoon dan met de gasten. Jammer, gaat hier steeds verder achteruit.

8. huntink

Weinig keus op de kaart. Gedateerde inrichting. Chagerijnige bediening. Niet voor herhaling vatbaar...

9. Goedendag,

Wij 4 personen hebben Hemelvaartsdag gereserveerd en zo geweldig lekker gegeten. Helemaal niks op aan te merken. De bediening is nog echt met een lach. Super!!

Van ons krijgen jullie een 10

10. Het eten was goed, o.a. super malse entrecote en heerlijke aardbeienparfait maar deze keer liep het allemaal niet zo soepel. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen. We waren met z'n vijven, vier hoofdgerechten kwamen ongeveer gelijktijdig, daarna duurde het veel te lang voordat het vijfde hoofdgerecht kwam. Bij twee hoofdgerechten de saus vergeten, de pepersaus was wel erg dik en het duurde lang voordat de tweede ronde drinken kwam.
    Ontvangst had ook wat vriendelijker gekund. Omdat we al veel vaker zijn geweest, weten we dat het ook anders kan. We hebben vele fijne avonden gehad en dan is het erg jammer dat als je vrienden uitgenodigd hebt, het juist dan niet lekker loopt.

11. Maandag 2de Paasdag hebben we samen met de familie ontzettend genoten van een heerlijk koud/warm buffet en een bijzonder lekker ijsbuffet. Alles heel compleet met een uitstekende bediening. Een echte aanrader!!

12. E. Stegenga

Warm welkom. Heerlijk gegeten en de sfeer is er prima. Een echte aanrader.

13. Roel en Dinie

Super lekker gegeten, we komen zeker terug.

14. Aziatisch Heerde

Panda

15. We hebben al vaak via Etentjeveilen hier gegeten, het was heerlijk, het is iedereen aan te raden. De bediening is super goed, wij gaan er nog een keer naar toe. Nogmaals heel erg bedankt voor de gezellige avond.

16. Nederlands Heerde

Heel lekker gegeten met een stel vrienden! Een dikke pluim voor de kok en voor de bediening!

17. Fam van de Beek

Zaterdag 6-2016 ons 25 jarig huwelijk gevierd. Alles was super geregeld; aanrader. Iedereen was zeer tevreden over het eten, de service en de aankleding van de zaal. En wij ook over de prijs/kwaliteitverhouding.

De Keet: nogmaals bedankt voor de gezellige avond.

18. Nederlands Heerde

Weer heerlijk gegeten, alles met smaak opgegeten. Super vriendelijke bediening.

19. Een heerlijke ervaring, en zeer goede service, komen zeker terug. Etentje voor mijn verjaardag, heb er heel erg van genoten.

20. Wij hebben samen heerlijk gegeten bij De Hoeve van Loo! Wij kozen voor de optie om telkens kleine gerechtjes te bestellen (koude / warme voorgerechten / hoofd- en nagerechten). Dit kan onbeperkt en alles smaakte geweldig. Hele vriendelijke bediening, tijd voor een praatje, en een gezellige sfeervolle omgeving. Een absolute aanrader!

21. Meisje wat buiten stond te werken kwam over alsof ze ziek was. Hoewel ze ook haar best deed om niet zo over te komen. Management stond druk met personeel te kletsen wat op zich geen probleem zou hoeven zijn want druk was het niet. Eten was goed en met de leuke aanbieding via de app nog leuk geprijsd ook.

22. Gezellige tent met leuke luitjes in de bediening.

23. Geweldig eten. Goeie bediening. Avond vullend. Echt aanrader.

24. Net terug van vakantie in Epe. Wij hebben 2 keer hier gegeten via etentjeveilen.nl. Je kan kiezen uit alle gerechten van de kaart. Omdat de carpaccio en de biefstuk heerlijk waren deze beide keren gegeten. Het toetje verschillend, de ene keer het kaneelijs de andere keer vanille ijs met warme kersen. Prima hoeveelheden en uitstekende kwaliteit. De eerste keer wel heel lang moeten wachten op het toetje, een uur. Dit was iets te lang, maar al met al een heel fijn restaurant waar wij zeker terug komen als wij in de buurt zijn.

25. Aziatisch Heerde

Al jaren kom ik er en als ik alleen ben haal ik meestal een loempia van het huis. Vroeger had je een volle bak met goed veel vlees. Afgelopen maanden krijg je echter 2 stukjes vlees erbij, bijna geen saus en is de loempia van andere kwaliteit dan voorheen. Heb deze klacht al vaker bij hun neergelegd door o.a. te mailen. Hier wordt gewoonweg niet op gereageerd.

2,7
  26. Een proeverij dat werd uitgedeeld bevat melk, dus speciaal voor mij zonder. Super service!

27. Heb hier gegeten via Etentjeveiling. Het was heerlijk, prijs en kwaliteit zeer goed in verhouding en vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker weer!

28. Chinees-Indisch Heerde

Een aantal jaar geleden onze vaste Chinees. Het was goed. Nu voor mn verjaardag had ik zin in Chinees. Lekker babi ketjap besteld. Maar wat een fiasco... De ketjap leek in niets op ketjap. Drapperige dunne lichtbruine saus en het vlees waren slecht gebakken, rubberachtige lapjes. Terwijl babi vlees lekker krokant moet zijn. Het was ook wel overduidelijk dat alles zo uit de magnetron kwam, inclusief de pisang goreng, die slap en vet was. Nee... Geen Lotus meer voor ons.

2,4
  29. Nederlands Heerde

Christa

Het eten en drinken is van goede kwaliteit en wordt mooi, met aandacht gepresenteerd! Gezellige, heerlijke avond doorgebracht op terras!

30. We hebben hier een aantal keren gegeten. Het eten en de bediening is prima! Het viel ons de laatste keer wel op dat menigeen hier met bonnen van veilingen komt eten. Niks mis mee, maar de porties zijn hier kennenlijk wel op aangepast. Aan de prijzen voor "betalende klanten" helaas niet. Erg jammer! Voor ons de laatste keer dus.

5,9