Eetgelegenheid gesloten

Enkel het restaurantgedeelte is gesloten, het partycenter is nog steeds open.

Op dit adres zit nu: Bistro VolDaan

1469112089 84
1512074085 86
1520666485 85
1572220880 84

1. De perfecte ambiance, een warm welkom en de beste spareribs op de planeet... Letterlijk engels, maar absoluut heerlijk!

2. Wanneer je als consultant voor je werk moet overnachten en (dus) in je eentje gaat eten, is het nog meer van belang dat de bediening goed is en de sfeer aangenaam. De Brug slaagt daar erg goed in: vriendelijke, correcte ontvangst en attente bediening. Het restaurant ademt gezelligheid uit en de prijs-kwaliteitverhouding van het eten is dik in orde. Van harte aanbevolen!

3. Bertha Dekker

Vriendelijke en gastvrije ontvangst.
    Heerlijk gegeten.

4. Vanavond heerlijk gegeten samen met mijn vriend broer en schoonzus. Het eten was heerlijk en de bediening was super. Wij komen graag nog een keer terug.

5. Heel lekker gegeten met een stel vrienden! Een dikke pluim voor de kok en voor de bediening!

6. Weer heerlijk gegeten, alles met smaak opgegeten. Super vriendelijke bediening.

2 vorige recensies
  7. Christa

Het eten en drinken is van goede kwaliteit en wordt mooi, met aandacht gepresenteerd! Gezellige, heerlijke avond doorgebracht op terras!

8. janreurink

We hebben genoten bij De Brug. Goede en vriendelijke bediening en het eten was super goed. Voor de derde maal hier gegeten en elke keer een fijne beleving!

10. Vanavond met 8 personen gegeten. Heerlijke gerechten en een zeer goede service! Voor ieder wat wils tegen een zeer goede prijs. Wij komen zeker terug!

11. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.
    Wij komen hier zeker terug!

12. We hebben erg genoten van ons etentje bij de Brug. Op de kaart staan geen bijzondere gerechten maar wat erop staat is goed, lekker, keurig verzorgd. Echt prima. Prijs kwaliteit is erg in orde. Bediening is vriendelijk en vlot. De locatie is gelegen aan het kanaal, wat het wel bijzonder maakt. Van binnen is de locatie netjes en licht. Al met al dik in orde.

13. Wij hebben saté besteld en toen zei ik "Is de kip wel gaar?" Ik nog eens kijken en ja hoor: kip niet gaar. Ik zei tegen die persoon "Laat maar staan, kip is heel gevoelig met salmonella en je kan er erg ziek van worden."
    Toen kwam de serveerster om te vragen of het lekker was. Ik zei van de kip is niet gaar. Ze pakte de borden op en liep naar de keuken om het te vragen. Ze kwam terug met "Het ligt aan de marinade", terwijl de kip nog glazig was.
    Zei van "Eet maar niet meer op." Toch moesten we alles betalen. En zelfs nog teveel betaald ook. Snap niet dat zo'n restaurant op nummer 1 kan staan. We wilden nog een stukje kip meenemen om het uit te laten zoeken. Of het wel gaar was. Ik kom er niet weer. Wat een slechte zaak.

14. Fredriks

Afgelopen donderdag ben ik hier heerlijk met mijn vriend wezen eten. Het was mooi weer en hebben daardoor in het zonnetje kunnen zitten. Op aanrader van de vriendelijke bediening hadden we een drie gangen menu besteld, wat ruim voldoende en heerlijk was. Ter afsluiting dronk mijn vriend nog een kopje koffie, waarbij ze gul waren met de bonbonnetjes en er ook nog eens een koffieborrel bij zat. Ik zelf ging voor een thee, dit was een leuke ervaring doordat je zelf gedroogde thee in een glas kon scheppen. We hebben genoten, het was allemaal erg lekker. Echt een aanrader.

15. Vriendelijke aardige mensen. Naast de menukaart ook een menu van de kok. Heerlijke pompoensoep en zwijnenham vooraf en runderpotje als hoofdgerecht. Prijs kwaliteit goed, lekker vers, vriendelijke bediening.

16. Gister 7 september 2013 gegeten met familie bij De Brug Heerde.
    Geweldig, wij waren met 21 personen, en iedereen is vol lof.
    In een ongedwongen sfeer, waar iedereen zich direct thuis voelt, heerlijk gegeten.
    Dit restaurant is een aanrader!

17. fam jh tijssen

Afgelopen weekend hier zalig gegeten, prijs kwaliteit prima, heerlijk ook dat het eten super warm opgedient werd gebeurt niet altijd.
    Leuke sfeer en goede bediening dus al met al heerlijk genoten, hier komen we zeker weer een x terug

De nieuwste recensie
  18. Al 2 keer hier gegeten, goed eten voor redelijke prijs. Extraatjes zoals amuse, mandje brood met kruidenboter, tapenade en olijfolie en "garnituur" bij de koffie (likeurtje met slagroom, chocolaatjes en nougat), maken het een feestelijk diner. Relaxte sfeer.
    Bediening vriendelijk en attent. In één woord: super!

19. Een heerlijke ambiance: gastvrij, vriendelijk, geen "kapsones". Gewoon je op je gemak voelen tegen een eerlijke prijs. Heerlijke gerechten, wat je ook kiest. Vooraf een gezellige amuse, goed werkend op de smaakpapillen. Vervolgens een mande brood en desgewenst een lekker nagerecht. O ja, en een heerlijke wijn!
    We komen met enige regelmaat met veel plezier.

20. Op uitnodiging van de kinderen mee geweest naar de Brug om te eten.
    Leuk ingesteld op kinderen, kindermenu gedrukt op kleurplaat, dus aan de slag dat kleine grut.
    Heerlijk gegeten, kregen een amuse vooraf en lekker bruin breekbroodje met kruidenboter/pesto
    Vooraf wordt professioneel gezegd wat het 3 gangen menu is die dag.
    Bediening gastvriendelijk, informeerd of alles naar wens is en of er nog voldoende is.
    De soep mmm lekker, vlees goed bereidt en heerlijk, bijgerechten prima en koffie met bonbon en neutje met slagroom maakt alles perfect. Complimenten! In ieder geval tot ziens!

21. Margo en Gait Pleyzier

2 smakelijke kopjes koffie met bonbons en neutje met slagroom. Een grote kop thee waarvan de vele soorten thee van Fair Trade zijn, plus ook weer een bonbon en een neutje met slagroom.. Keurig schone toiletten en een gezellig muziekje op de achterop. Gastvriendelijke bediening.. voor 6 Euro.. Kan je niets van zeggen...behalve dat ze ons vaker gaan zien. :)

22. Top prijs / kwaliteit verhouding!
    De ligging is ietwat buitenaf; daardoor misschien nu nog een goedbewaard geheim...

23. zaterdag 22-09-12 hier heerlijk en meer dan gezellig gegeten.
    De sfeer was super. Gelukkig hebben ze hier ook humor!
    Wij hebben genoten! Namens ons allen (4) hartelijk dank!

24. evelien d.

Wij hebben al een aantal keren met ons gezin bij de Brug gegeten.
    Heel gastvrij,leuke bediening,goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Zelfs met kleine kinderen kun je hier goed terecht want ze hebben ook een kleine speelhoek.

25. Met z'n vieren gaan dineren. Bediening was aardig. Maar we hadden meer kwaliteit verwacht.
    Wat ons betreft geen aanrader.

26. Pas geleden in restaurant de brug gegeten. Was echt helemaal fantastisch! Leuke gezellige bediening, en het eten was helemaal goed. Een gezellige amuse vooraf, en lekker een broodje erbij, waar krijg je dat nog voor niks! Voor de prijs die we betaald hebben in verhouding tot de kwaliteit...Ga zo door!!

27. Super lekker gegeten in een rustige, aangename en warme sfeer.
    Zag er allemaal prachtig uit, echt zorg aan besteed.
    Toen het bleek dat onze pinpas niet werd gepakt door het apparaat mochten we het bedrag gewoon via de bank overmaken thuis
    Wat een service............waar vind je dit nog.........???
    Super, wij komen zeker terug!!!

28. Na een aanbeveling van iemand zijn wij hier gaan eten. De zaak bleek sinds een half jaar een nieuwe eigenaar te hebben. Het eten was verrassend lekker en van een goede kwaliteit. Ook aan de nagerechten was veel zorg besteed. We gaan er zeker nog een keer heen.

29. 25-08-2011

Na wandeling min of meer bij toeval bij dit leuke en kwalitatief zeer goede restaurant terecht gekomen. Als een verrassing een heerlijke amuse. Beide hoofdgerechten waren heerlijk. Verrassende aardappeltjes en heerlijke salade. Gebruik van verse producten en ik vond de smaken heerlijk puur maar toch heel smaakvol. Zeer vriendelijke, eerlijke en flexibile bediening die bereid is je het echt naar je wens te maken. Ook de opmaak van de gerechten waren een lust voor het oog. En Warsteiner alcoholvrij bier is lekkerder dan veel andere merken en dat heb ik hier ontdekt. Verder had de ober (misschien ook wel tevens eigenaar) een heerlijke afterschave of iets dergelijks gebruikt. Begrepen dat restaurant sinds april dit jaar door de huidige eigenaar gerund wordt.

30. Yolanda en Ruud

Perfect restaurant, heerlijk eten, goede bediening. We begrepen dat er sinds 4 maanden een andere eigenaar is.

31. Heel goede prijs-kwaliteitsverhouding! Lunchmenu gekozen. Eerst kwam er spontaan een amuse. Veel verse producten (o.a. mooie kleine tuinbonen. Kleine wijnkaart maar prima kwaliteit, allen per glas of fles verkrijgbaar. Alles zeer verzorgd opgediend. Ook de koffie met likeur toe zag er feestelijk uit. Prachtig uitzicht. Prettige, vriendelijke bediening.