1. Goed Eten is er eigenlijk altijd goed. Aandachtspuntje is en dat hebben we al meerdere keren ervaren dat als je met meerdere personen bent 4 in dit geval, de gerechten niet gelijktijdig worden gebracht, daar zit echt te lange tijd tussen.

Vorige recensies van Fam Dekker

• Al heel vaak daar geweest. Altijd goed, ook deze keer lekker gegeten op het voorgerecht: Beef Tataki van het jubileum menu na. Zag er onaantrekkelijk uit. Een paar onooglijke totaal smakeloze lapjes vlees en een hoopje ijsbergsla. De bediening, een heel vriendelijk, vrolijk nieuw meisje heeft het nog nagevraagd, maar het hoorde zo. Jammer! Wij vonden het een jubileummenu onwaardig voorgerecht!

• Het eten was goed, o.a. super malse entrecote en heerlijke aardbeienparfait maar deze keer liep het allemaal niet zo soepel. Het duurde lang voordat de bestelling werd opgenomen. We waren met z'n vijven, vier hoofdgerechten kwamen ongeveer gelijktijdig, daarna duurde het veel te lang voordat het vijfde hoofdgerecht kwam. Bij twee hoofdgerechten de saus vergeten, de pepersaus was wel erg dik en het duurde lang voordat de tweede ronde drinken kwam.
    Ontvangst had ook wat vriendelijker gekund. Omdat we al veel vaker zijn geweest, weten we dat het ook anders kan. We hebben vele fijne avonden gehad en dan is het erg jammer dat als je vrienden uitgenodigd hebt, het juist dan niet lekker loopt.