Op dit adres zit nu: Fusion XL

Panda in Heerde

Bezorgrestaurants in de buurt van Panda

3. Betalen Master Card Visa

1355719012 75
1420050370 74
1427198299 73
1448642085 70

1. Let op dit is geen wok restaurant en ook niet Chinees. Je krijgt patat bij je vlees. Prijs kwaliteit erg slecht.

2. Eten smaakte prima, zeker in relatie tot de prijs. Jammer dat het eten slecht werd aangevuld of helemaal niet. We hebben het niet of slecht aanvullen van het eten gemeld. We werden niet serieus genomen en ze kwamen met niet ter zake doende argumenten. We werden min of meer uitgelachen. Jammer!

3. Kees van Rietschoten

Héérlijk gegeten voor een betaalbare prijs

4. Ik kom hier al jaren en ik word altijd heel netjes ontvangen. Jas word gevraagd en word voor je opgehangen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Eten word vaak aangevuld en er is genoeg keuze.

5. Panda

1 punt
  6. Al jaren kom ik er en als ik alleen ben haal ik meestal een loempia van het huis. Vroeger had je een volle bak met goed veel vlees. Afgelopen maanden krijg je echter 2 stukjes vlees erbij, bijna geen saus en is de loempia van andere kwaliteit dan voorheen. Heb deze klacht al vaker bij hun neergelegd door o.a. te mailen. Hier wordt gewoonweg niet op gereageerd.

7. Leuk klein knus restaurant. Echt heerlijk gegeten hier. Bediening erg vriendelijk. De ossenhaas was heerlijk mals en de sauzen waren ook erg lekker. Op de teppanyakiplaat gebruiken ze helaas geen verse knoflook maar een sausje. Wat ook lekker was hoor maar knoflook heeft onze voorkeur. Kom hier zeker nog eens terug.

8. Net heerlijk gegeten. Goede bediening. Mooie kleine porties, dus eten blijft goed warm. Veel keuze. Dus al met al een prima restaurant.

9. Dit was van alle wok restaurants de slechtste die ik ooit gezien heb. Het begon met de tomatensoep die vijf van de vijf personen die hem genomen hebben niet luste. Hier hebben we al gelijk aangegeven dat het nergens naar smaakte maar dat werd afgedaan met zo is de soep hier altijd. Het lopend buffet was lauw en oud. De woksausen waren niet lekker en veel te zout. De plaat ging wel. De keuze was super beperkt. De toetjes werden ook maar niet aangevuld toen ze op waren. En de bediening kwam al vragen of we koffie wilden terwijl er nog mensen ijs zaten te eten. Ik ga hier zeker nooit meer heen.

10. Heel lekker eten. Ik ben er vaker geweest. Mooie decoratie.

11. Wij komen hier zeer regelmatig eten en zijn altijd dik tevreden. De bediening en de koks zijn vriendelijk en vlot. Borden worden vlot weg gehaald, ze letten goed op of je nog drinken hebt, ze vragen of alles naar wens is en houden rekening met speciale wensen. mijn ouders willen liever geen soja op hun vis en dat onthouden ze ook. Er is veel keus en het eten word goed bereid. We zijn al bij veel andere wokrestaurants geweest, maar deze is voor ons de beste.

12. fam bovendorp

We zijn hier een aantal keren geweest. We hebben hier hier lekker gegeten met de familie, alles zag er vers en netjes uit en werd goed bijgevuld. De accomodatie is wel aan vernieuwing toe, maar schoon is het er zeker.

13. Ik moet hier wat over kwijt. Samen wat te vieren en gezellig eens de panda geprobeerd. Het chinese wijntje smaakte naar alles behalve wijn. Het eerste stuk vlees wat voorgebakken werd was prima, hierna volgde de rest.. Bij de wok lagen veel groentes naast de bakken, ze zagen er oud en bruin uit. De kok sleepte met een vieze theedoek het fornuis steeds schoon maar maakte hier ook de pannen mee schoon, ik viel zowat om van verbazing. Dan maar even tijdens het grillen wat proberen van het voorverwamde eten wat klaar lag. Ongelooflijk.. rood van binnen, lauw tot zeer koud eten; erbarmelijk slecht. Familie en personeel van het restaurant achter de bar en grill kwamen tussendoor ook gezellig mee eten waardoor gasten langer moesten wachten bij de grill. Keuzes qua wokken zeer weinig en beperkt, gemis van vele standaard vleessoorten. De vloer en muren waar wordt gegrilld was zeer ranzig en vies, schimmel aanslag op de muren, de kok had een koksbuis aan welke al 3 weken niet was gewassen. Sfeerloos restaurant en koud qua uitstraling. Tijdens het afrekenen; jawel meneer de eigenaar telde breedlachend achter ons aan een tafel dikke stapels met flappen.. ongehoord, dit doe je achteraf of als je dicht bent.. Wat er goed was; het biertje en de woksaus, en leuk dat je vooraf even bediend wordt maar.. voor mij nooit weer.

14. Eindelijk konden wij een plaatsje reserveren voor een drukbezochte wok met uitstekende beoordelingen. Wij zijn echte wokfanaten en hebben er al heel wat geprobeerd dus we waren benieuwd, maar wat viel ons dat tegen! De keuze was erg geperkt dwz bij de soep geen croutons, uienringetjes, stokbrood etc. Ook waren er andere dingen niet bijv. kippenpootjes, vissoorten bijv. zalm, patatjes en mihoen. De extra dingetjes die wij gewend zijn, en waarover je kan twisten of ze bij een chinees horen, hadden ze hier niet. Nu lag er verder genoeg om te wokken/bakken enz. maar mijn man had een biefstukje laten bakken maar dit stukje vlees was niet vers en smaakte vies. Ook mijn schoonzoon had hetzelfde probleem terwijl het voorgerechtje van hetzelfde vlees prima was. Het ijs was niet koud genoeg en smolt direct weg, maar nadat ik erop wees werd dit verholpen. Dus niet alles was slecht. Ook het drinken bij de all-inn was goed verzorgd en alles werd goed bijgevuld. Niet de slechtste maar wij gaan voortaan naar een andere wok.

15. Gisteravond heerlijk gegeten met de familie !
    Het zag er allemaal goed verzorgd uit. Voor elk wat wils!
    We komen nog eens terug!

16. Hallo,

Een weekje geleden in dit restaurant wezen wokken. Ik ben hier wel vaker geweest, dus ik ging weer maar dan een aantal weken na de kerst zodat het niet druk zou zijn. Toch moet ik zeggen dat het zo druk was, dat er eigenlijk geen plek voor mij en mijn gezin was, toch hebben ze het een en ander kunnen regelen. Zo super goed, normaal ben ik niet van een cijfer geven, maar dit deed me toch verbazen, dat ik toch wat ga zeggen.

In dit restaurant kun je heerlijk wokken/teppanyaki-en of a la cart'en. Het is zeker niet duur als je naar prijs kwaliteit kijkt. Zeer netjes voorbereid allemaal, alles vers (wat vers kan). De service is altijd wel goed geweest, vrolijk en altijd snel genoeg. Hun restaurant is zeer netjes en flexibel ingericht, niet te groot zoals een (vr)eetzaal maar ook weer niet te klein, daarom is het ook altijd gezellig, ook met andere mensen die daar komen eten.

Zelf kom ik uit Amersfoort, maar ga toch liever naar de veluwe voor lekker wokken. Zeker de moeite waard.

ps. In tegenstelling tot mij, is het beter om te reserveren!!

17. We komen hier regelmatig en niet zonder reden. Het eten is goed, vers en gevarieerd. De service is perfect. De Teppan Yaki is erg smakelijk en de wok is ook geweldig. Het aanbod aan ingrediënten is groot en de kwaliteit van het voedsel is erg goed. De sfeer in het restaurant is gezellig, gemoedelijk en vriendelijk. Op geen enkele wijze krijg je het idee dat je op moet schieten of zo, hoewel het restaurant eigenlijk altijd is volgeboekt. Een absolute aanrader voor iedereen!

18. Echt gewoon lekker, maar toch ook anders. Ik had ze verteld dat ze er eentje in Den Haag moesten openen. Zo'n gezellige tent vind je niet hier. Ze zijn vriendelijk en spreken ook nog eens goed Nederlands! Zeker een aanrader!

Groeten uit Den Haag.

19. bezoeker

Ik heb hier een aantal keer gegeten, het eten is super het word ruimschoots optijd aangevult bij het buffet, je kunt kijken hoe het werkt bij de wok en het teppanyaki etc. Ik vind het echt super. Super goeie service, super leuk sfeer en dat voor die prijs is het echt op en top beter zou je het niet kunnen krijgen!

20. In verschillende Wok restaurants gegeten, maar er blijft er maar 1 de beste en dat is Panda in Heerde!

Alles perfect voor elkaar.

Alleen al de presentatie van het voorgerecht.

Bediening zeer netjes en vriendelijk, hebben veel tijd voor de klanten! Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn glas leeg op tafel bleef staan zonder dat er alweer gevraagd werd of ik nog wat te drinken moest.

Het eten is super goed, veel keuze en heerlijk vers allemaal.

Zowel voor de wok, teppan yaki, als lopend buffet, en ijsbuffet.

Een aaaaaaaaanrader voor iedereen!

21. Laatst gegeten met familie op 1e Kerstdag. Wok buffet tegen hoger Kersttarief, eigenlijk te duur. Matige chinees, beperkt aanbod van wokgerechten en warm buffet. Standaard desserts, fabrieksijs. Bij sommige gerechten was een half versleten label met de naam van het gerecht. Kinderen onder 12 opscheppen onder toezicht. Prima, maar sommige ouders hebben daar lak aan, daardoor onhygiënisch en veel verkwisting. Het was erg rustig en het personeel vriendelijk.

22. Paar weken terug uit eten geweest met m'n vriendin, het was heerlijk! Erg nette bediening, genoeg eten en goed! Zeker voor herhaling vatbaar! En prijs is gewoon netjes! Ziet er goed uit, gezellig en smaakt nog eens prima. Kortom aanrader!

23. Vriendelijke bediening, alleen bij de binnenkomst werden we al goed opgevangen. Gaf al meteen een goed gevoel!

Het eten was heerlijk, veel keuze en ook heel belangrijk, de kwaliteit en openheid van de keuken!

Een aanrader voor iedereen!

24. Het eten is er altijd goed, de beste wok die ik ken. Ik heb door heel Nederland wok restaurants bezocht, Panda staat met stip bovenaan.

25. emma karrenbeld

Een aantal keer al wezen eten, heerlijk en erg gezellig. De bediening is uitstekend en de keuze is uitgebreid.
    Perfect voor een lekkere en gezellig avond. Een aanrader voor iedereen!

26. Super restaurant! Prijzen zijn erg goed, eten was heerlijk en van goede kwaliteit en de bediening is vrolijk en erg vriendelijk. Zeker een aanrader!

27. Denise van Beek

Ontzettende goede keus geweest om met 90 personen te komen. De buitenkant zegt misschien iets minder, maar ik ben uitermate tevreden over de bediening. Ontzettende leuke bediening, vriendelijke sfeer, knus en het eten is absoluut van goede kwaliteit. Je hebt zon ruime keus! Ik was verbaasd hoe het zo goed was verzorgd. uitstekend! We komen absoluut terug!!

28. Paar keer wezen wokken. Ruime keuze en goede kwaliteit. Van binnen erg gezellig en gemoeddelijk

29. Voor de 4de keer dit jaar bij panda wezen eten, elke keer weer uitstekend verzorgd en heerlijk eten met voldoende keus.

30. A. J. vd Streek

Eerste keer dat ik hier kwam, is al weer jaren terug, voordat ze wok hadden. Toen die tijd was het altijd gezellig, sfeervol, en altijd goedeservice. sinds aantal jaren hebben ze wok met teppanyaki, is uitmuntend en goedkoop, maar ook van de kaart,wat hoger ligt in prijs doet het net zo goed! Zeker aan te raden!!

31. De bediening was erg vriendelijk en correct. Het eten was goed vers en erg lekker. Een aanrader.

32. Van den hoven

De avond was zeer geslaagd, het was heel gezellig in het restaurant vriendelijke bediening, het eten was uitmuntend, keuze was ruimschoots en van goede kwaliteit. Alles voor klein prijsje.
    Topper

33. Zit op een camping vlak in de buurt en ben bij diverse chinezen geweest maar hier is het personeel vriendelijk en het eten perfect! Zeker het proberen waard!