Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerde verdeeld zijn.

1. Italiaans Heerde

Corjoanny

Heb besteld via thuisbezorgt. Ben niet gauw dat ik een recensie schrijf. Maar het eten was mooi op tijd ook nog lekker warm. En Het smaakte supergoed. De pizza tonno is een echte aanrader bij Milano.

2. Chinees Heerde

Gisteren maar weer geprobeerd na die Fusion bagger van de vorige keer, ik moet zeggen dat dit een hele verbetering is, goed eten voor een eerlijke prijs alleen jammer dat je maar kunt kiezen uit een soort soep wat toevallig niet mijn smaak is, verder is het errug rustig op de zaterdagavond, vriendelijk personeel en nu maar hopen dat de klanten terugkomen aan mij zal het niet liggen top.

3. Chinees-Indisch Heerde

Afhalen is bij deze chinees drukker dan het restaurant. Desondanks met een groep van 8 voortreffelijk gegeten. Uitstekende service. We zijn vaker geweest, en komen graag weer terug!

4. Nederlands Heerde

Voor mijn verjaardag wezen dineren bij De Postkamer in Heerde met het gezin. Heerlijke relaxte en gemoedelijke sfeer. Eten was voortreffelijk, alles was prachtig op gemaakt en de porties waren stevig. We hebben genoten met zijn 4en. Komen zeker terug! Dik verdiende recensie!

5. Nederlands Heerde

Gradus Dijkman

Gisteravond heerlijk genoten bij De Postkamer Heerde lekker eten en drinken , was super voor elkaar.En een perfecte bediening.Een echte aanrader voor een feestje

6. Italiaans Heerde

Wat een sfeerloos restaurant. Pizza calzone was goedgevuld. Maar flauw en onsmakelijk door de kauwgomachtige kaas. Geen aanrader.

Een prachtige locatie om te eten en te drinken.
    Je wordt er heel fijn geholpen, eten is voortreffelijk.
    We komen er graag.

8. Italiaans Heerde

Beste cleopatra,
    Erg lang gewacht, te lang (2uur) op slechte kwaliteit pizza. Erg jammer. Ik zou deze pizza bakker niet aanraden! Ook de mini-stokbroodjes waren ook niet om over naar huis te schrijven.

9. Italiaans Heerde

Corien van der Linden

Zaterdag 28 juli met familie gegeten bij Milano in Heerde. Heel gastvrij ontvangen en uitermate vriendelijk bediend.
    Eenvoudige lekkere Italiaanse gerechten tegen redelijke prijzen.
    Vlot bediend. Prijs/kwaliteitverhouding prima. We komen hier zeker terug.

10. Nederlands Heerde

Rudy

Vanavond met een groep van 10 personen bij de postkamer gegeten. Heerlijk gegeten, een bijzonder prettige bediening en een hele mooie zaak. Kortom perfect!

11. Nederlands Heerde

Rudy

12. Chinees Heerde

B Kroese

Zeer vriendelijke eigenaren die ontzettend goed hun best doen om de slechte naam (veroorzaakt door vorige eigenaren) weer omhoog te krijgen. Alleen om de vriendelijkheid zou je er al heen gaan. Eten prima, service heel prima. Geef deze mensen een kans om weer iets op te bouwen op deze plek.

13. Nederlands Heerde

Zaterdagavond met 3 personen heerlijk gegeten attent en vriendelijke bediening. Top ga zo door.

14. Chinees Heerde

Harry Sleijster

Nieuwe eigenaar - geopend onder de oude naam: Panda. Direct maar proberen. Dus afgelopen vrijdag (13-4-2018) in de nieuwe Panda geweest. Het was werkelijk voortreffelijk. Heerlijk lopend buffet. Alles was heel lekker. In feite was alles goed, vandaar 4 keer een 10. We gaan het zeker vaker doen. (En ook tussendoor naar de afhaal :-)

15. Italiaans Heerde

Niks besteld, maar opgehaald.
    2 broodjes kebab.
    Thuis gekomen, waren de broodjes half doorgesneden, een los bakje met kebab en knoflooksaus, dat was het.
    De kebab was al zo vaak opgewarmd, dat er gewoon harde stukken tussen zaten.
    Geen groente, geen patat, nog geen blaadje sla!
    Onder het mom: beleg je broodje zelf.
    Hier kom ik nooit weer!

16. Aziatisch Heerde

De patat wordt in een bakje neer gezet.
    Mayonaise wordt in zakjes neer gezet.
    Moet nog vragen om een boord.
    Dus dit was eens maar nooit meer.

17. Chinees-Indisch Heerde

Prima chinees restaurant, smaakvolle en gevarieerde rijsttafel. Vriendelijke bediening met oog voor kleine kinderen.

18. Nederlands Heerde

Zaterdagavond prima ontvangen door het zeer vriendelijke personeel van de Postkamer voor een diner.
    Een heel goede uitleg door de serveerster van de wijnen, en ook goede uitleg over de voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
    We kwamen niks tekort, en mocht dat wel zo zijn, dan kon je extra dingen bij bestellen zonder extra bijbetaling.
    Wij hebben heerlijk gegeten, in een schitterende ambiance.
    Wij komen gauw weer terug, voor een heerlijke lunch of diner.

19. Italiaans Heerde

Pizza via thuisbezorgd besteld. Tevreden met snelle bezorging. Helaas niet tevreden met de pizza mozarella met extra groenten: lauwe pizza, gedeeltelijk natte doos, groot deel van pizza zompig, laf van smaak, mozarella niet herkenbaar.

20. Italiaans Heerde

21. Chinees-Indisch Heerde

22. Italiaans Heerde

23. Nederlands Heerde

24. Aziatisch Heerde

Op zaterdag 4-11 geboekt, voorheen was het Panda nu met de naam Fusion XL waar die XL voor staat begrijp ik niet helemaal onze verwachtingen waren groot nou het was een echte teleurstelling, restaurant was bijna leeg, met ons nog 3 stellen, mijn vrouw bestelde een stone bowl dat in een kom geserveerd werd met rauw eigeel, wat daarvan de toegevoegde waarde was weet ik niet, bedoeling is om dit alles door elkaar te husselen, je krijgt dan een grijze massa niet om aan te zien, smaak was ook niet geweldig dus de helft maar laten staan, voor mijzelf heb ik een stone plate grill besteld en dat smaakte wel perfect. Voor de rest was het muisstil en dat op een zaterdag, graag oude formule weer terug want dit is echt bagger, wij komen in ieder geval niet meer terug

25. Eetcafé Heerde

Lekker mals vlees fijn van smaak en mooi opgemaakt. Gezellige ambiance en prettig personeel. Top!

26. Italiaans Heerde

Martin Beekman

Zojuist de bestelling geannuleerd, we hebben om 16:45 uur besteld maar het is nu 18:00 uur en nog geen bestelling gezien. En als je dan belt dan is de opmerking, tja we hebben het druk. Als je in Heerde een Pizza zaak wilt runnen dan moet je wel binnen afzienlijke tijd kunnen leveren en geen uur en 1 kwartier tot de conclusie dat je het druk hebt. Wat is dit slecht en geen reclame voor jullie zaak. Jammer want jullie pizza zijn prima van kwaliteit maar jullie kunnen de dinsdagavond niet aan. Zegt het voort, zegt het voor. Dinsdags kunnen ze het niet aan.

27. Eetcafé Heerde

Voor de tweede hier komen eten met met de Ah bon. Eten was prima maar, het personeel was erg onbeleefd naar ons. Deden arrogant, waren aan het smoezen en werd ons geen enkele x gevraagd of alles naar wens was. Bij andere tafels wel. Als je niet achter zon Ah actie staat doe het dan niet. Wij komen hier niet weer.

28. Nederlands Heerde

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de postkamer, vriendelijk en attent personeel. Top.

29. Chinees-Indisch Heerde

Edith Westenberg

Prima vers eten. Gezellig gezeten met familie. We hebben genoten.
    Erg vriendelijke bediening!
    Goede sfeer, jammer dat de foute verhalen stug de ronde blijven doen. Is nergens voor nodig!
    Binnenkort ga ik er weer eten!

30. Eetcafé Heerde

Heerlijk eten, goede kwaliteit. Vriendelijke bediening, kortom een aanrader.