Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerde verdeeld zijn.

1. Nederlands Heerde

Zaterdagavond prima ontvangen door het zeer vriendelijke personeel van de Postkamer voor een diner.
    Een heel goede uitleg door de serveerster van de wijnen, en ook goede uitleg over de voorgerechten, hoofdgerechten en desserts.
    We kwamen niks tekort, en mocht dat wel zo zijn, dan kon je extra dingen bij bestellen zonder extra bijbetaling.
    Wij hebben heerlijk gegeten, in een schitterende ambiance.
    Wij komen gauw weer terug, voor een heerlijke lunch of diner.

2. Italiaans Heerde

Pizza via thuisbezorgd besteld. Tevreden met snelle bezorging. Helaas niet tevreden met de pizza mozarella met extra groenten: lauwe pizza, gedeeltelijk natte doos, groot deel van pizza zompig, laf van smaak, mozarella niet herkenbaar.

3. Italiaans Heerde

4. Chinees-Indisch Heerde

5. Italiaans Heerde

6. Nederlands Heerde

7. Aziatisch Heerde

Op zaterdag 4-11 geboekt, voorheen was het Panda nu met de naam Fusion XL waar die XL voor staat begrijp ik niet helemaal onze verwachtingen waren groot nou het was een echte teleurstelling, restaurant was bijna leeg, met ons nog 3 stellen, mijn vrouw bestelde een stone bowl dat in een kom geserveerd werd met rauw eigeel, wat daarvan de toegevoegde waarde was weet ik niet, bedoeling is om dit alles door elkaar te husselen, je krijgt dan een grijze massa niet om aan te zien, smaak was ook niet geweldig dus de helft maar laten staan, voor mijzelf heb ik een stone plate grill besteld en dat smaakte wel perfect. Voor de rest was het muisstil en dat op een zaterdag, graag oude formule weer terug want dit is echt bagger, wij komen in ieder geval niet meer terug

8. Eetcafé Heerde

Lekker mals vlees fijn van smaak en mooi opgemaakt. Gezellige ambiance en prettig personeel. Top!

9. Italiaans Heerde

Martin Beekman

Zojuist de bestelling geannuleerd, we hebben om 16:45 uur besteld maar het is nu 18:00 uur en nog geen bestelling gezien. En als je dan belt dan is de opmerking, tja we hebben het druk. Als je in Heerde een Pizza zaak wilt runnen dan moet je wel binnen afzienlijke tijd kunnen leveren en geen uur en 1 kwartier tot de conclusie dat je het druk hebt. Wat is dit slecht en geen reclame voor jullie zaak. Jammer want jullie pizza zijn prima van kwaliteit maar jullie kunnen de dinsdagavond niet aan. Zegt het voort, zegt het voor. Dinsdags kunnen ze het niet aan.

10. Eetcafé Heerde

Voor de tweede hier komen eten met met de Ah bon. Eten was prima maar, het personeel was erg onbeleefd naar ons. Deden arrogant, waren aan het smoezen en werd ons geen enkele x gevraagd of alles naar wens was. Bij andere tafels wel. Als je niet achter zon Ah actie staat doe het dan niet. Wij komen hier niet weer.

11. Nederlands Heerde

Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de postkamer, vriendelijk en attent personeel. Top.

12. Chinees-Indisch Heerde

Edith Westenberg

Prima vers eten. Gezellig gezeten met familie. We hebben genoten.
    Erg vriendelijke bediening!
    Goede sfeer, jammer dat de foute verhalen stug de ronde blijven doen. Is nergens voor nodig!
    Binnenkort ga ik er weer eten!

13. Eetcafé Heerde

Heerlijk eten, goede kwaliteit. Vriendelijke bediening, kortom een aanrader.

14. Eetcafé Heerde

Kwamen hier net voor sluitingstijd binnen. Konden toch nog wat eten en het was nog dik in orde ook. Een pluim.

15. Aziatisch Heerde

Super lekker gegeten. Voor iedereen! Lekker uit chinees Koreaans Japans keuken. Ik voel me zo goed👍

Ziet er van de buitenkant niet erg uitnodigend uit, maar we hebben hier erg lekker gegeten. Minpuntje: ze zijn hier niet echt op kinderen berekend.

Jan W. Beeftink en Ellen Kopp

Met de hele familie van een meer dan voortreffelijke lunch genoten.
    Zeer plezierige en gastvrije bediening.
    Prijs en kwaliteit zeer in balans.
    Bedankt en tot ziens.

18. Chinees Heerde

Let op dit is geen wok restaurant en ook niet Chinees. Je krijgt patat bij je vlees. Prijs kwaliteit erg slecht.

De hapjes waar we voor kwamen werden die dag niet gemaakt (we hadden niet gereserveerd). Ook meerdere andere dingen van de kaart waren niet aanwezig. Het eten viel tegen, oud stokbrood, droge en stugge patat. Biefstuk was zozo. Jonge bediende die geen weet heeft van horeca. Jammer.

20. Eetcafé Heerde

Meermaals gegeten en absoluut aan te raden! Een restaurant met een fijne kaart, vakkundig personeel, tegen een prima prijs!

Het vlees komt van een zelfslachtende slager en is van top kwaliteit. En dat proef je echt! Heerlijk mals en absoluut niet droog.

Daarnaast ontbreekt het nergens aan en wordt een hoofdgerecht standaard voorzien van voldoende gekookte groente(n). Waar vind je dat nog!?

Ik ben echt fan!

21. Nederlands Heerde

Kees van Rietschoten

Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel en gezellig

22. Eetcafé Heerde

Paul

We hebben gebruik gemaakt van het cafetaria, maar aan de hamburger was niet te merken dat dat gedeelte een cafetaria was. Pluim voor al het personeel. Wij waren hier op 17 mei 2017.

23. Eetcafé Heerde

Catharina

Ondanks reservering toch lactosevrij dieet vergeten. Glas water kan niet besteld worden, alleen flesje bronwater kan. Blijkt achteraf wel te kunnen voor €0.25 Veel aardappels gekookt en vetgebakken, veel juskommen. Weinig groenten. Witte friet. Drankjes vergeten. Steeds lauw bier.
    Personeel loopt hard, is vriendelijk en gastvrij.
    Jammer.

24. Nederlands Heerde

Heel gezellig op het terras gegeten, lekker vlees en vis. Goede keuken, prettige bediening en ruim voldoende. Wij komen zeker hier terug.

Heerlijk gegeten, klein knus restaurant waar je heerlijk kunt eten.

26. Italiaans Heerde

Anoniem

De smaak was goed van onze Calzones, maar de korst niet gaar, slap, dus bar slecht. Geen aanrader, doen we niet nog een keer!

27. Italiaans Heerde

Aantal keren laten bezorgen. Altijd te laat, conclusie... eten koud.
    Nu voor de 5e keer weer te laat, gebeld met de baas... ik boos en heb de bezorgkosten niet betaald... bestel er ook nooit meer.
    Waardeloze tent geworden

28. Chinees Heerde

Eten smaakte prima, zeker in relatie tot de prijs. Jammer dat het eten slecht werd aangevuld of helemaal niet. We hebben het niet of slecht aanvullen van het eten gemeld. We werden niet serieus genomen en ze kwamen met niet ter zake doende argumenten. We werden min of meer uitgelachen. Jammer!

29. Chinees-Indisch Heerde

Kunt vaak om je drinken vragen na 3 keer vragen krijg je 1 keer drinken maar ze slaan het wel 3 x aan op het eind bedrag erg slordig vooral als je met een groep van 50 mensen komt.erg onhygiënisch en weinig keus

30. Chinees Heerde

Kees van Rietschoten

Héérlijk gegeten voor een betaalbare prijs