Op dit adres zit nu: Meet & Eat

1521958634 74
1612320129 73
1646205689 73

1. Jan W. Beeftink en Ellen Kopp

Met de hele familie van een meer dan voortreffelijke lunch genoten.
    Zeer plezierige en gastvrije bediening.
    Prijs en kwaliteit zeer in balans.
    Bedankt en tot ziens.

2. Helaas vanavond een slechte ervaring. De bestelde kip bleek voor een groot deel rauw. In eerste instantie niet gezien (champignonsaus). Uitbater gaf aan het voorval vervelend te vinden, maar ja de kip was grotendeels opgegeten. Mijn insteek: niet zeuren over die 19 euro, je bent gewoon definitief een klant kwijt.

2,7
  3. Prima zaak waar je goed afspraken mee kan maken, er wordt meegedacht. Na afloop van de begrafenis van onze moeder, bij de Keet een broodmaaltijd e.d. afgesproken, we waren wat later, maar dat was totaal geen probleem. Broodjes, soep etc prima en zeer redelijk van prijs. Hulde en dank voor de goede zorgen.

4. Wij hebben vanavond met een groep bejaarden van De Zonnebloem bij jullie gegeten en vonden het eten bij jullie uitstekend. Bovendien zijn jullie zeer vriendelijk en alles was tot in de puntjes verzorgd... chapeau

5. Kabeljauw te gaar, kalfschnitzel die niet van kalf is en ga zo maar door. Schijnbaar zijn er koks bezig die geen verstand van zaken hebben. De bediening deden vrolijk maar het moest.

Nee geen plek om weer te komen, helaas want vroeger voortreffelijk

6. We hebben al vaak via Etentjeveilen hier gegeten, het was heerlijk, het is iedereen aan te raden. De bediening is super goed, wij gaan er nog een keer naar toe. Nogmaals heel erg bedankt voor de gezellige avond.

7. Fam van de Beek

Zaterdag 6-2016 ons 25 jarig huwelijk gevierd. Alles was super geregeld; aanrader. Iedereen was zeer tevreden over het eten, de service en de aankleding van de zaal. En wij ook over de prijs/kwaliteitverhouding.

De Keet: nogmaals bedankt voor de gezellige avond.

8. Heb hier gegeten via Etentjeveiling. Het was heerlijk, prijs en kwaliteit zeer goed in verhouding en vriendelijk personeel. Ik kom hier zeker weer!

9. We hebben hier een aantal keren gegeten. Het eten en de bediening is prima! Het viel ons de laatste keer wel op dat menigeen hier met bonnen van veilingen komt eten. Niks mis mee, maar de porties zijn hier kennenlijk wel op aangepast. Aan de prijzen voor "betalende klanten" helaas niet. Erg jammer! Voor ons de laatste keer dus.

5,9
  10. Weer heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, leuke bediening. Helemaal top!

11. storteboom

14 maart gegeten met 7 personen. 3 personen aten spareribs, die waren koud. Ze waren ook pittig volgens de kaart, nou nee dus niks pittig aan. Melding van gemaakt, nou dat duurde nog al even voordat we het weerkregen. De aardappelpuree lag onder de schnitzel en de spareribs, dat vonden wij niet kunnen. Verder waren de tijd tussen het hoofdgerecht en het nagerecht veels te lang. Al met al viel het ons tegen allemaal.

12. Dhr. Bé van Ark

13. gert en jacqueline

Wij hadden een dinerkaart van de hema. Mochten alles van de kaart kiezen. Hebben echt heerlijk gegeten. Vlees prima klaargemaakt en borden leuk opgemaakt. Bediening super!!! Ambiance hebben ze echt gezellig gemaakt met verhoging en zithoek bij de haard. Een aanrader.

14. Heel gezellig buiten gezeten, het eten was heerlijk, de bediening was zeer vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar! Doen we ook zeker!

15. Via vakantieveilingen geboekt. Zeer lekker gegeten. Gezellig gezeten. Zeer nette bediening. We komen zeker terug.

16. Prima bediening, heel vriendelijk personeel.
    Lekker gegeten, volop keuze.
    In één woord: geweldig!
    Wij komen zeker terug!

17. Via vakantieveiling een drie-gangendiner besteld. Zeer royaal dat vanaf de gehele kaart gekozen mag worden. Lekker gegeten. Echt super.

18. Zaterdagavond in de brasserie gegeten. Van tevoren gereserveerd en aangegeven te gaan voor een 3 gangen menu en of ze qua tijd rekeningen wilden houden met het feit dat er kleine kinderen bij zijn. Het drinken was er binnen een half uur, maar oeps, twee mensen vergeten, die nog maar laten wachten tot de volgende ronde. De meeste genodigden hadden vooraf op de site als een menu keuze gemaakt, maar oeps oeps, er was geen wild. Stond, en dat staat nog steeds op de site.. Na een uur ons vooraf. De meloen met ham en zalm op toast wel erg ruim voorzien van sla etc. Na een half uur bleek een van de gasten een tussengerecht besteld te hebben, waardoor het hele gezelschap bijna een uur moest wachten op het hoofdgerecht. Het zag er mooi uit met beperkte garnering. Maar ach, dan maar wachten op de overige groente etc. Helaas bleef dat beperkt tot een paar schaaltjes rauwkost. De T-bone was taai, maar daar werd door de serveerster niets mee gedaan. Het toetje, dame blanche was lekker. Na afloop nog even een kop cappuchino. Helaas was dat meer schuim als koffie. De prijs / kwaliteit is m.i. niet in verhouding. Er zijn betere restaurant voor minder geld.

19. Bart en Thea

We hebben hier vanavond (met vakantieveilingbon) gegeten en het was super! Grote porties, mooi opgemaakt, echt met zorg, vriendelijk personeel, mooie en gezellige eetzaal. We mochten kiezen uit de hele kaart, keus genoeg! Wij hopen zeker terug te komen.

20. arjo van oostenbrugge

Via Vakantie Veiling bon gewonnen.
    Via mail gereserveerd en direct vriendelijk antwoord.

Ontvangst was matig, als je niet bekend bent weet je niet waar je heen moet lopen. Je verwacht dat je ontvangen wordt maar wij moesten zelf vragen waar we heen mochten.

Kapstokken was drama, alle jassen over elkaar gooien en later lagen ze op de grond.

Ambiance was leuk en speels maar trendy.

Het eten was lekker maar duurde soms wat lang voordat we weer konden bestellen.

We mochten alles van de kaart kiezen voor de bon van Vakantie Veiling.

Bediening was matig, de serveerster deed het goed maar dat was het ook. De twee anderen die soms hielpen waren veel prettiger. Ook voor de kinderen.

Ik moet zeggen dat niets een probleem was.

Het dessert was een sorbet, deze is echt een aanrader: veel vers ijs en vruchten.

Al met al heerlijk gegeten voor heel weinig geld, maar ze doen niet voor niets mee met Vakantie Veilingen natuurlijk, ik denk dat ze een verse start maken.

21. Wij hebben er onlangs gegeten met een groep van 14 personen!
    Het was allemaal tip top voor elkaar, we hebben eerst bij de haard
    gezeten voor een drankje, konden we gelijk de uitgebreide menukaart
    inzien en bestellen. Ook de overige mensen van de groep waren
    zeer enthousiast, het is door het personeel en de kwaliteit van eten
    een prima avond geworden. We zullen ook zeker terug komen.

22. Ruime porties, gegeten met bon vakveiling, Je kunt vd hele!! kaart kiezen, geen beknibbeling. Gaan prima om met dieetwensen. We komen graag terug!

23. Thea Roelofs

Het 6 gangen verrassings menu genomen op 3-1-2009 top! Wat een mooie gerechten en lekker voor maar €€ 24,95 wij komen terug.

24. Mijn vorige restaurant bezoek resulteerde in een confrontatie met de beruchte Hollandse Harteloze Horeca. Ik overwoog te radicaliseren. Maar nu geloof ik weer in het goede in de mens. Bij de Keet beseffen ze dat voedsel zowel voor het lichaam als de geest is. Bravo voor de bediening.

25. Ronald B

Vorige week gegeten. Eten was goed en bediening was ook uitstekend.

Voor herhaling vatbaar.

26. christian

Gezellig restaurant, goed gegeten en leuke bediening!

27. Het eten was lauw, vet & smaakloos. Echt massaproductie, bah!

1,8
  28. Waardeloos. Wij zijn hier met z'n tweeën wezen eten. Er zat een lallende groep. Erg vervelend. Achter ons werd een gezin met jengelende kinderen geplaatst. En dat terwijl we van te voren hadden gereserveerd en om een rustige tafel hadden gevraagd. Als klap op de vuurpijl werd er nog een tafel bijgeplaatst op 20 cm. van onze tafel, waar nog een stel kerels kwam te zitten die al wat verder heen waren.

Wij hebben om een andere tafel gevraagd, maar personeel was niet bereid om ons te helpen. We werden een beetje als zeurders afgescheept.

Eten was niet lekker. Duurde ook erg lang voordat je wat op je bord had. Bediening zeer slecht.

Bij het afrekenen durfden ze nog te vragen of alles naar wens was geweest. Nou, dat was naar onze mening wel duidelijk geweest. Geen excuus...niets.

Wij komen hier nooit weer!

1,2
  29. Zeer slecht. Zelfs een paar gehaktballen maken lukt ze niet. Hebben ze niet op voorraad! En dan kom je met 10 man na het werk even wat eten. Ook na 2e poging met de vrouw zeer slechte ervaring. Slechte kok, slechte bediening en te hoge prijzen!

30. Heb er laatst gegeten, niets op aan te merken.
    Lekker stuk vlees, heerlijke saus.
    Bediening erg vriendelijk, en accuraat.

AANRADER..!!

31. Erik van de Meide

Slechte kwaliteit vlees, matige bediening, slappe hap die als garnituur door het leven moet gaan. Kok Erik werkt op de automatische piloot. Ingredienten komen uit blik en uit zakjes. Liefde voor het vak blijkt niet uit de gerechten. Motto van de bedrijfsleider: de klant is koning maar wij zijn keizer! Mij zegt dat genoeg en ik kom er niet weer.